|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
קבוצת ירדן
פחד מרופא שיניים: אסטרטגיות להתמודדות

תחזית אסטרולוגית יולי-אוגוסט 2019

חריקות בקוקפיט של גנץ

הקראמה פועלת על אהוד ברק. שישו ושימחו בכחול לבן - סודות ורכילות מאחורי הקלעים. וגם אביגדור ליברמן, שאחרי הבחירות לא יוכל לממש את הבטחות הבחירות שהוא מפזר
19/07/2019  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
[צילום: פלאש 90]


עברנו את הליקויים. ההשפעה הייתה בין השאר בתגובות של איתני הטבע. שמענו על רעידות אדמה בהרבה מקומות, לא חסרו גם מפולות בוץ, האחרונה בנפאל. ולמרות שליקוי החמה וגם ליקוי הלבנה עברו, השפעתם מתמשכת. מבנה הכוכבים במופע ליקוי הלבנה בליל ה-17.7-16.7 הציג גם סכנת אלימות, תאונות קשות וגם רמזים על התכווצות כלכלית הנמצאת בפתח.

הכוכבים יופיטר-נפטון גורמים לרבים אופוריה גדולה, בעיקר כלכלית. רווחים בשווקים נסקו, אבל - וכאן עם סימן קריאה - כאשר המנעד ביניהם יסתיים, לקראת נובמבר, תזכרו שהאופוריה עלולה להסתיים בתבהלה ובהיסטריה. המלצתי בעבר וממליצה שוב, עדיף להוציא את הכסף שהרווחתם, לשמור אותו ולא להמשיך להמר עד שהכלכלה תחזור ותתייצב. ברור שעכשיו הפיתוי עדיין גדול, אבל זה טיבו של ההיבט יופיטר-נפטון - לשטות בכם.

זנב דרקון ממשיך להיות צמוד לכוכב סאטורן, עד סוף אוקטובר. חוזר ומציף אירועים מהעבר, אי-שקט ברוב המישורים החברתיים והפוליטיים. אלימות (גם מילולית), תאונות ולצערנו הרב, התבטאויות גזעניות וגם אנטי לאלה שמאמינים ושומרים על דתם (מבנה המשפיע על כל הגלובוס).

כוכב מרקורי ממשיך בנסיגה, עד 5 באוגוסט. אני חוזרת על מה שכבר נכתב כאן, היזהרו מחדשות שקריות שכל כך אופנתיות בשנה האחרונה. הפרשנים החכמים מטעם עצמם בתקשורת ידאגו "לפמפם" לכם דברים שאין להם שחר. הרבה מסרים מביכים יגיעו אלינו בכל המישורים, כולל בפוליטיקה העולמית ובמסע הבחירות המתנהל כאן. חוסר הבנה ישפיע על מו"מ, או בשיחות חשובות. כדאי להיזהר בבחירת המילים, כדי שלא יטעו ויבינו משהו אחר ממה שהתכוונתם. מה שהיה נראה ברור לא יהיה כך. אל תשאירו דברים מעורפלים, בעיקר עכשיו. העדיפו לזוז הצידה, להניח לדברים להתגלגל בלי להיות מעורבים, וכך יש סיכוי שתיפגעו פחות. לאלה מכם שאין ברירה, חיזרו ובידקו כל מידע וכל ניירת שתגיע אליכם, חיזרו וקיראו את כל הפרטים, שוב ושוב, והשאירו לעצמכם גם פתח מילוט למקרה שהדבר יידרש.

המארס וסאטורן 24-28.7 עלול לעורר שוב שריפות וטרור בנוסף לארועים קשים אחרים כגון רעידות אדמה ושאר אסונות שאיתני הטבע יודעים לחולל. השפעת האורנוס עד 3.8 גם עלולה לגרום לאירועים קשים, כולל טרור בארה"ב ואצלנו.

21.7-8.8 נחמד למפגשי חברה, ואלה העוסקים באמנות יהנו גם ממפגשים פוריים. אלה זמנים שאנשים ירגישו בהם רצון לעשות משהו גם לצורך התפתחות בתחומים רוחניים. יש לכך פוטנציאל. לפחות להתחיל... נסו לבחון כמה כיוונים, לפזר את האנרגיה שלכם עד שתמצאו לעצמכם את המקום המתאים.

כדאי גם לשים לב לשבוע האחרון בעיקר מ-25.7 עד סוף החודש. המנעד בין השמש לאורנוס, גורם על-פי רוב "להפוך את הדלי". צפויות הפתעות לא תמיד מרנינות. היו זהירים יותר.

מופע מולד הירח ב-1.8 יביא לחוויות חדשות, וגם לעניין תרבותי לצד שעשועים. ההומור יעזור בעת הזו, בעיקר אם יצוצו מתחים במערכות יחסים. חשוב לתת מרחב הדדי. לא רק במילים אלא גם בתכל'ס.

אחרי נסיגת מרקורי מ-5.8 אפשר להתחיל לממש את כל התוכניות, גם לצאת להרפתקאות. זהו זמן טוב להשתחרר ממצבים מתסכלים, לפנות מקום להתפתחות שתביא עימה גם דברים טובים, עם הרבה מזל. נצלו את הזמן! מעתה עד השבוע השלישי של אוקטובר הכל פרוש לפניכם.

מופע הירח המלא -15.8 יהיה במבנה עם ונוס ווסטה, ענייני הביטחון האישי ידאיגו אחדים מכם ואחרים להבדיל, ישקיעו בבית, ישפצו במטרה ליפות אותו ולהוסיף נוחות לטריטוריה המשפחתית או האישית.

השבועות הבאים יתעוררו נושאים הקשורים לאתיקה, ביטחון עסקי (ניירת שצריך לדעת לשמור עליה) עד 23.8. תקופה נחמדה ליהנות מיופי, מאמנות. היד קצת קלה, ואתם עלולים להמר בפזיזות, חישבו לפני ושימרו על הכסף שלכם.

בהמשך החודש, הרומנטיקה תחזור לחייכם, אבל נפטון מטייל עם מרקורי ועוד כוכבים. ממליצה לשמור גם על ערנות, כדי להיות בטוחים שאחד מבין את כוונות השני בבהירות, שיש הדדיות בכל מה שאתם חושבים, ולשמור מקום ליד הרומנטיקה גם לשליטה. המוקש בתקופה הזו הוא האשליות!

מופע מולד הירח ב-30.8, כוח הרצון חזק מתמיד, התשוקה חזקה גם היא. יונו ופלוטו יעלו כותרות בנושאים הקשורים לאנשים מדוכאים וחסרי אונים. ייתכן ששוב נשמע על סחר הקשור בנשים ומין.

עוד נושא שמעסיק את הפוליטיקה העולמית הוא אירן. הבעיות החלו בחודש יולי 2019. הדס נצמד לוולקנוס בהורוסקופ של אירן, אם אכן יגיע אובדן שליטה, זה יקרה בין הסתיו 2019 ותחילת 2020. נקווה ונתפלל שימצאו את הדרך לפתור את המתחים ומאבקי הכוח המיותרים שבאים על חשבון כולם.

זמני הירח הבטל:

יום שישי, 19.7
ממשיך מאמש לאורך כל יום שישי עד 0:18 אחר חצות (כבר שבת).

יום שני 22.7 ירח בטל משעה 11:33 עד 13:01

יום רביעי 24.7 הירח בטל משעה 17:47 עד 24:41

שבת 22.7 הירח בטל משעה 07:26 עד 09:28

יום ראשון 28.7 הירח בטל משעה 18:21 עד למחרת בשעה 14:30

יום רביעי 31.7 הירח בטל משעה 06:31 עד 16:31

יום חמישי 1.8 הירח בטל משעה 23:46 עד למחרת בשעה 16:20

יום ראשון 4.8 הירח בטל משעה 07:26 עד 16:29

יום שלישי 6.8 הירח בטל משעה 10:34 עד 18:30

יום חמישי 08.8 הירח בטל משעה 17:56 עד 23:34

שבת 10.8 הירח בטל משעה 22:49 עד למחרת בשעה 07:49

יום שלישי 13.8 הירח בטל משעה 01:02 עד 18:34

יום שישי 16.8 הירח בטל משעה 04:00 עד 06:48

יום ראשון 18.8 הירח בטל משעה 01:25 עד 19:32

יום רביעי 21.8 הירח בטל משעה 07:05 עד 07:36

יום שישי 23.8 הירח בטל משעה 00:23 עד 17:33

יום שלישי 27.8 הירח בטל משעה 11:47 עד 02:53 למחרת

יום חמישי 29.8 הירח בטל משעה 03:14 לאורך כל היום עד 02:56 למחרת

שבת 31.8 הירח בטל משעה 11:38 עד 02:07 למחרת.

בגלל ההרחבה על המועמדים הפוליטיים, דילגתי הפעם על נושא השווקים והכלכלה. ברשימות הקודמות הייתה סקירה מקיפה. וההמלצה העיקרית היא לא לאבד את השליטה.

אצלנו
מקצת הטוענים לכתר - כך הם נראים בראי הכוכבים
▪ ▪ ▪


אהוד ברק

ברשימה שהופיעה כאן ב-24.11.2017 כתבתי: "לסקרנים מביניכם, האם יש לאהוד ברק סיכוי להיות שוב מישהו' בתוך הפוליטיקה הישראלית? נתחיל מהמפה האישית שלו, שהשוואה בינה ובין המדינה לא מעידה על מטרות דומות. אל 'תקפצו'. למעשה ההצלחות של אהוד ברק (וגם על כך יש המעבירים ביקורת וסימני שאלה) היו בתוך מסגרות כקצין או רמטכ"ל, ואחר כך שר ביטחון. אבל איש לא יעיד שהוא היה 'הצלחה' כראש ממשלה. זה היה ראש הממשלה שכיהן תקופה קצרה מאוד ו'נפל'. אין זה מקרה. מבנה המפה שלו, מציג אדם שיכול לפעול, רק כאשר הוא מקבל תפקיד, כשהיוזמה מגיעה מבחוץ! לכן גם בעתיד, אם תינתן לו ההזדמנות, יתקשה להוכיח יכולת כמנהיג"... "אדם המדמיין שההצלחה שייכת לו וליכולותיו, כמו שהעיד הוא על עצמו (בראיונות האחרונים) 'אני הכי בשל' (הערה צינית: הגיוני שאדם מרגיש 'בשל' בגיל 76) וכשיר להנהיג את ישראל מכל המועמדים האחרים כולל נתניהו". בהמשך נכתב באותה רשימה: ..."מצב הכוכבים מציג תמונה שונה. המהלכים שעשה היו הימור מסוכן לשמו, מאחר שאלה מסתיימים על-פי רוב בכישלון. אנשים העושים צעדים בתקווה לפרוץ לעצמם דרך (במצב כוכבים כזה) עושים זאת לא פעם בגלל שיעמום, או מתחושה של החמצה. משאירה לכם הקוראים להסיק את המסקנות".

עד כאן באותה רשימה מנובמבר 2017 (צריך לעדכן רק שהגיל נכון להיום הוא 77 ולקראת 78 בפברואר 2020).

מבנה המפה האישית של אהוד ברק אינו "עובד" בשליחות אמת למען המדינה. הוא רואה את עצמו מעל כולם, כאילו שום דבר נוסף לא קיים. השילוב המתוח בין המרקורי והמארס אצלו במפה מציגים אדם חריף ושנון אבל בלי עכבות, שילוב כזה מעיד על לשון המשתלחת בלי צנזורה. אצלו זה "הכל או לא כלום". זו לא תכונה המתאימה לאדם שפועל למען החברה, כזה שרוצה "לתת" לאחרים, אלא ההפך - רק לקחת או לקבל לעצמו. הוונוס-פלוטו מעידה על קנאה ורכושנות. כוכב מארס במפה האישית שלו נמצא במזל שור בריבוע לכוכב פלוטו בהורוסקופ של המדינה. השמש שלו במזל דלי בהתנגשות עם השמש (במזל שור) של המדינה, מפגש שמסמל "מאבק על אינטרסים".

במפה האישית שלו, המציאות היא 7-1, 11-5, 12-6, מבנה המציג את היכולת לפעול בלי לתת דין וחשבון, בלי להתייחס או להתחשב בנורמות המקובלות. למעשה הוא מנסה לבנות לעצמו שם מחדש, וזה יעמוד למבחן בכל רגע. הניסיונות שלו לצד הציפייה להתחבר למפלגות ולקבוצות פוליטיות, יכולים להיתקל בהבטחות מעורפלות בלבד, שברגע האמת יעמדו למבחן. ברק יתקשה לבנות תוכנית ארוכת טווח, וכדאי שישקול האם יש לו את היכולת לשלם מחיר על אובדן סטטוס, כדי לחזור לחופש ולביטוי העצמי במרחב האישי. הכוכבים על ציר 12-6 מציגים עמידה על עקרונות שיש לה מחיר... למשל - גלות מהחיים הציבוריים. האגו של אהוד ברק חזק מאוד. הוא מרגיש שיש לו כוח הפנימי (11-5) לעבור הכל. אבל לא נהיה מופתעים אם יבין (כאדם אינטליגנטי) שמוטב לו לתפוס מרחק לוותר על ההתמודדות.

במפה המשותפת של אהוד ברק עם המדינה, קשה להתעלם מכוכב סאטורן שעובר אצלו על זנב הדרקון, במזל גדי. "קארמה"! המעבר הזה, "משחרר" וחושף אירועים, סיפורים ורכילות מהעבר. זו החוויה של אהוד ברק בעת הזו. התקשורת מזכירה לו כמה דברים פיקנטיים על התנהלותו בעבר. עוד במפה המשותפת 7-1, 11-5 - יש אופוריה, אבל זה מעיד על דרך שאין בה אפשרות למחויבות ארוכה. במעגל נוסף הכוכבים מציגים 10-4, 8-2, 9-3, לא ניתן ליצור יתרון על מתחרים במציאות שאליה הוא מתכוונן.

המפה המקודמת של ברק עם המדינה נכון להווה, גם מציגה את ראש הדרקון והסאטורן, בבית 9, במולות לירח. זו הסיבה שבשבועות האחרונים יוצאים דברים הקשורים בחו"ל. בית 9 מסמל חוק ומשפט. בית 9 מסמל גם שאיפות אישיות. הכוכבים מספרים על "נפילה". עוד במפה המשותפת, ביום הבחירות הירח במעלה 13 במזל גדי. כוכב סאטורן גם הוא יהיה ב-13 גדי. הכוכבים אומרים למר אהוד ברק "צפויה לך אכזבה".

כתוב: "אַל יִתְהַלֵּל חוֹגֵר כִּמְפַתֵּחַ" [מלכים א' פרק כ'] וירמיהו [בפרק ט'] מוסיף: "אַל יִתְהַלֵּל חָכָם בְּחָכְמָתוֹ, וְאַל יִתְהַלֵּל הַגִּבּוֹר בִּגְבוּרָתוֹ".

כחול לבן

המפלגה הזו יצאה לאור בזמן ירח בטל ב-21.2.2019. בהמשך אותו יום נרשמה ובשעות הערב הופיעו בני גנץ ויאיר לפיד והודיעו שהם הולכים ביחד "כחול ולבן".

במפות המקודמות ליום הבחירות 17.9, הירח בלילה, בשעה שבה מתחילות לזרום התוצאות 22:00 והלאה, נמצא במזל שור ועולה על המארס שלהם במפה, 5 מעלות במזל שור. המארס נמצא באותו מקום גם במפות הבסיס. השילוב בין הירח והמארס "כואב". אורנוס מגיע בזמנים האלה ל-6-5 מעלות שור. גם הוא יעבור על המארס של "האיחוד" (גנץ, לפיד, יעלון ואשכנזי...) זה חומר נפץ. האם ישפיע עוד לפני הבחירות או אחריהן? את המרמורים של אחד מהם כבר שומעים בכל מקום... את המרמורים של האחרים נשמע מן הסתם בהמשך.

במפה הראשונה מהבוקר, סאטורן נמצא על ציר 8-2, עלול להשפיע על צמצום בתמיכה. במפה המציגה את ההופעה המשותפת שלהם בערב, כוכב סאטורן על ציר 7-1 מעיד שהם מתמודדים עם בעיות שאין להן פתרון. המציאות שעליהם להתמודד מולה היא תובענית עבורם ביחד. היציבות בין השותפות תתקיים רק אם כל אחד יבין את מקומו ב"איחוד". בינתיים זה רק למראית עין. למעשה הם כולם במעין בועה, שתשמור עליהם עד שהמציאות תשתנה. מבנה הכוכבים 10-4, 8-2, 12-6, אינו מאפשר התפתחות. 12-6, המערכת הערכית שלהם מנותקת מהנורמות. מאחר שמדובר ב"קבוצה" של כמה אנשים, ה"ביחד" נותן להם הרגשה שהם בטוחים ומוגנים, ואינם צריכים להתמודד עם "העולם". אבל המבנה הוא בעייתי לעצמאות מעשית ומחשבתית. לכן רק אם האינטרסים של כולם יהיו הדדיים באמת, היציבות תישמר.

לא מתעלמת מהמארס שיגיע למולות מדויקת לכוכב מרקורי במפות הבסיס ביום הבחירות. הרבה כעסים יעלו ויצופו ויהפכו לעימותים מילוליים "מי אשם ולמה". המעבר של כוכב פלוטו באותו יום על הוונוס במפת הבסיס "מבטיח" שכל המלל יכלול גם סודות ורכילות מאחורי הקלעים. "שישו ושימחו".

"הפוליטיקאים שוגים וחושבים את השבשבת לדגל" (ויקטור הוגו)

אביגדור ליברמן

בעקבות ההחלטה על בחירות חוזרות כתבתי: "המפה של אביגדור ליברמן הציגה 'הפתעה כואבת' כאשר הוא הבין שהתוצאה של המהלך שלו מובילה לבחירות. כנראה חשב על התפתחות אחרת... מארס 7-1, בנוסף לראש דרקון/מארס על ציר 8-2 מספרים לנו, שלא לכך הוא ציפה..."

ברשימה שנכתבה כאן ב-3.6.2016 נכתב בעקבות הצטרפותו של ליברמן לממשלה בתפקיד שר הביטחון: "המפה האישית של שר הביטחון החדש עם מפת המדינה מלווה בכוכב נפטון על ציר 7-1. הזהירות מאפיינת את ההתפתחות החדשה. התחושה שמתעוררת עם הכוכבים העוברים על המפות, היא שתהיה בעיה מסוימת בשיתופי פעולה מידיים עם המערכת. המגמה מצד המערכת לבחון את שר הביטחון נראית דומיננטית. כוכב נפטון מציג חוסר אמון וגם חשדנות. זה מופיע גם בהשוואה בין הכוכבים העוברים עכשיו על מפת המדינה ובין המפה שלו".

ההמשך ידוע, כך פתאום עזב אביגדור ליברמן את הממשלה בנובמבר 2018. הוא הרגיש שאינו משפיע או משתלב במערכת קבלת ההחלטות במשרד הביטחון (הנפטון "הוכיח" את עצמו). במפת הלידה של ליברמן, רואים שהוא צריך להרגיש שייך! שייך לקבוצה, לחברה ולמשפחה. אם אינו מרגיש כך, הוא חש לא "במקום". בנוסף, הירח במפת הלידה נמצא במעלה האחרונה במזל דלי, מה שמוסיף לתחושת ה"לבד" ולהתנהלותו הלא צפויה (זו לא פעם ראשונה שליברמן קם ומתפטר בגלל שנפגע או אולי פשוט כי הרגיש ש"מיצה" את עצמו). כל פעם הוא חושב ומקווה ש"יהיה בסדר". מנסה, מצטרף עם אופטימיות "הכל גן עדן פלוס" ואחר כך מתאכזב. זה אופיו של נפטון - אידיאליזציה של מצבים. הציפייה להשתלב מתנגשת אצלו עם חוסר הסבלנות, החשדנות ורצון שהכל יסתדר עוד "אתמול" (שמש - מארס במפה האישית). מה שמחזיר אותו פעם אחר פעם לנקודת ההתחלה.

בחודשים אלה, מעגל אחד במפה המשותפת שלו עם המדינה 10-4, 11-5, 12-6 מציג ניסיון לבנות לעצמו מקום ראוי שיאפשר לו פעולה עצמאית, אבל הוא משלב את זה בהתנהלות שאינה נורמטיבית, בבניית נישה מסוימת שתקשה עליו מאוד ותרחיק אותו ברגע האמת ממוקד קבלת ההחלטות. המעגל השני מציג 4-10, 2-8, 3-9. כאן המראה תציג לו את ההזדמנות שנכון יותר לבחור את ההליכה בתלם, ורק התנהגות לפי כללי המשחק עוזרת לשמר הישג שכבר קיים. משקלול כל מעברי הכוכבים, המחשבה שהצליח או יצליח להשיג משהו ולהיות גורם משפיע, היא זמנית. במבחן התוצאה זה לא יקרה (זה גם מה קרה אחרי שניסה להכתיב את אופי הקואליציה בבחירות האחרונות שהיו באפריל 2019).

במהלך מסע הבחירות הנוכחי, ליברמן ירגיש אופוריה. אבל התוצאה לא תעניק לו את הכוח שמצפה לקבל. לכן, גם אם יעבור את הבחירות וייכנס לכנסת, הסאטורן שנמצא על ציר 7-1 יקשה עליו ליישם את ההבטחות שהוא מפזר עכשיו. פשרה תועיל לו יותר.

הכוכבים בקידומי המפה האישית שלו עם המפה של המדינה מציגים תמונה חדשה. האם עומדים לצוץ "סיפורים" חדשים על-אודותיו? חשיפה לא נוחה? כזו שתגרום לו ברצועת הזמן פברואר-אפריל 2020, להבין שהוא בבעיה ועליו להתחיל לחשב מסלול מחדש. סימן שאלה גדול יעלה ויהיה עליו להסיק מסקנות, האם יחליט לתפוס מרחק מהמשחק הפוליטי? ימים יגידו.

"עור עבה זאת מתנת אלוהים" (קונראד אדנאור)

וכל השאר, נחכה לשמוע האם יהיו איחודים, איזה ואתייחס אז בהתאם. מפלגת העבודה כבר קיבלה המלצה אסטרולוגית ל"פינוי בינוי" ברשימות שהופיעו כאן. אם יעשו איחוד כלשהו עם מי שיתאים להם אולי יצילו את עצמם וימשיכו "בקטנה". [הערת המערכת: הרשימה נשלחה לפני הודעת האיחוד עם רשימת גשר בראשות אורלי לוי-אבקסיס]

"מדינאות היא האמנות להוביל את ההמונים לא אל המקום אליו הם רוצים ללכת, אלא אל המקום שאליו הם נדרשים ללכת" (ז. ז'ובר)

תאריך:  19/07/2019   |   עודכן:  19/07/2019
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בתוך בליל השקרים והשטנה שפיזר אמש (יום ד', 17.7.19) אהוד ברק, היה משפט שראוי ליותר תשומת לב מכפי שניתנה לו. "הנחיתי את עורכי דיני להוציא חברות שהוא קשור אליהן מהשקעותיהן בחברות שאני קשור בהן", אמר ברק על שותפו הפדופיל ג'פרי אפשטיין.
18/07/2019  |  איתמר לוין  |   כתבות
"גִּיל הָיָה יֶלֶד שֶׁנֶּהַּפך לְגַמָד וְעָרַךְ מַסַּע פְּלָאִים עַל פְּנֵי אַרְצֵנוּ. הוּא רָכַב עַל גַּב בַּרְוָז שֶׁהִצְטָרֵף לְלַהֲקַת חֲסִידוֹת. כְּדֵי לָשׁוּב וְלִהְיוֹת יֶלֶד הָיָה עָלָיו לְהַחֲזִיר אֶת הַבַּרְוָז בְּשָׁלוֹם לְבֵיתוֹ..."
18/07/2019  |  אבי הרטמן  |   כתבות
לקראת מזג-האוויר השרבי הצפוי השבוע, צוות מומחי המוסד לבטיחות ולגיהות (המוס"ל) מבקש להביא לידיעת העובדים והמנהלים מספר דגשים לזהירות ובטיחות בעומס החום הכבד. לפי המוס"ל, קיים סיכון להתפתחות עומס חום פיזיולוגי בעובד המבצע עבודות בשטח פתוח, כמו עבודות חקלאות, עבודות בניין, עבודה בחצרות מפעלי תעשיה, אימונים צבאיים ועוד.
18/07/2019  |  אורנית רז  |   כתבות
הפדופיליה והשידול לזנות של ג'פרי אפשטיין לא היו "מעידה חד-פעמית" כפי שמתאר אותה (יום ד', 17.7.19) אהוד ברק. זה לא שכעת "הסתבר אחרת" כפי שהוא טוען. אלו היו פשעים מתמשכים, על פני שנים. הקורבנות היו עשרות נשים, כולל ילדות בנות 14. והכי חשוב: כל זה היה ידוע וגלוי מאז 2007. עכשיו בואו ונעשה סדר בזמנים ובאירועים, ונראה כיצד ברק משקר שוב ושוב - אולי מתוך הנחה שאיש אינו מכיר את העובדות. אבל מה לעשות; News1 מכיר אותן.
17/07/2019  |  איתמר לוין  |   כתבות
היום (ד', 17.7.19) צפוי לפקוד את ישראל מזג-אוויר חם עם טמפרטורות גבוהות במיוחד. בימי שרב וחום כבד, מורגשת עליה בפניות לקו החרום 101 של מגן דוד אדום, מאנשים שמתלוננים על חולשה ותשישות, התעלפויות, התייבשויות ומכות חום, ובמד"א ערוכים לתת מענה לכל מקרה.
17/07/2019  |  זכי הלר  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
איתמר לוין
איתמר לוין
עם חיוך תמידי והמון סבלנות ואנושיות, חוי טוקר מנהלת בנינוחות דיוני חדלות פרעון - אם כי לעיתים תכונות אלו גורמות לה לאפשר לעורכי דין להאריך מדי ואף לנהל שיחות ממש מתחת לדוכן
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il