הדוגמנית והשחקנית ימית סול נבחרה לפרזנטורית של מותג הג'ינסים BIANCO, ותקבל עבור הקמפיין כ-40,000 $.
הטאלנטית ימית סול (25) ללא ספק "הדבר החם" היום בטלוויזיה, משתתפת כמנחה בתוכנית הבידור "חדשות מפתיעות" בערוץ 2, מנחה תוכנית נונסנס לילדים בערוץ ניקולודיון ושחקנית בסדרת "הנפילים" בערוץ YES הישראלי.
מותג הג'ינס לנשים - BIANCO JEANS מתחזק בעונות האחרונות
והופך פופולרי ודומיננטי במלתחה של האישה הישראלית. BIANCO מעצבים ג'ינסים עשירים ב"דיטיילים" ומתמחים בייצור ג'ינסים בגזרות מגוונות מבדי לייקרה משובחים. כיום משווקת החברה לכ-60 נק' מכירה ברחבי הארץ, השנה החלה החברה לשווק גם לחו"ל במדינות: ארה"ב אוסטרליה וספרד.
מנכ"לי BIANCO JEANS מוסרים בתגובה: "ימית נבחרה להוביל את הקמפיין בזכות התאמתה לערכי המותג המשדרים נשיות, סקסיות, טרנדיות ותחכום, אנו שמחים מאוד על בחירתנו בה".