|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
לא רק קריאה בקלפים - 5 שימושים בקלפים
כתיבת המומחים
החשיבות הרבה בבחירת עורך דין הפועל מתוך שליחות
נתניהו. טרף הקלפים [צילום: הדס פרוש/פלאש 90] ליברמן. שינאה לנתניהו [נועם רבקין פנטון, פלאש 90] גנץ. חקירות בדרך [צילום: אבשלום שושוני/פלאש 90]

הסיכונים של גנץ / האופציות של נתניהו

מחיר השינאה של ליברמן

ליברמן שונא את נתניהו. הוא מאשים אותו בחקירה נגד ישראל ביתנו ובחשיפות בעניינו ב-News1 מחיר השינאה: בחירות מועד ג' או ממשלת מיעוט בתמיכת בל"ד נתניהו לא היחיד המסובך בפלילים הבדיקה המשטרתית בפרשת הממד החמישי מתקדמת; לא יהא מנוס מחקירת בני גנץ בגין קבלת דבר במרמה ועוד: גנץ טרם נתן את הדין מדוע ניצל לרעה את מעמדו בהציבו את עומר ינקלביץ' במקום ריאלי ברשימת כחול לבן לכנסת
09/11/2019  |   יואב יצחק   |   כתבות   |   בחירות 2020   |   תגובות
בניו של שר הביטחון ליברמן נפגשו בחשאי במוסקבה עם היזם משה ישעיהו - כשנזקק לשחרור שטח אש להקמת ישוב נוה תמרים
יואב יצחק
חשיפת News1 * העובדות: יולי 2018 - איש העסקים משה ישעיהו קיים פגישה חשאית במוסקבה עם יעקב ליברמן ועמוס ליברמן, בניו של שר הביטחון ליברמן * אוגוסט 2018 - קבינט הדיור אישר סופית הקמת ישוב חדש, נוה תמרים, לאחר עיכובים של עשרות שנים * מקרה או לא, משרד הביטחון בראשות ליברמן - שהתנגד להקמת הישוב במשך 19 שנים בשל סמיכות האתר לשטח אש - הסיר במפתיע את התנגדותו בסמוך ו/או לאחר פגישת ישעיהו עם בניו של שר הביטחון ליברמן * פרויקט המיליארדים יצא לדרך
לרשימה המלאה

ליברמן הפעיל מערך של עמותות באופן הסותר חוק מימון מפלגות
יואב יצחק
ישראל ביתנו וליברמן בראשה הפעילו מערך של עמותות, בהן: עמותת עזרא העולמי, עמותת ביתנו עולמי, ועמותת הפורום העולמי של יהודים דוברי רוסית * העמותות שתוקצבו בחלקן מכספים קואליציוניים ומתקציבים ממשלתיים - שגויסו בסיועם של בכירי ישראל ביתנו, פעלו כזרועה הארוכה של ישראל ביתנו ולשם האדרת שמו של ליברמן * פעילות זו סותרת את החוק * למרות זאת, ליברמן טרם זומן לחקירה * ראו גם: תגובת הפרקליטות ותגובת News1.
לרשימה המלאה

מוזס רכש את אתר יזרוס; הארכיון שכלל ראיות נגד ליברמן - הושמד
יואב יצחק
ליברמן זכה לכיסוי אוהד מאתר יזרוס * בין ישראל ביתנו למנהלי יזרוס התקיימו קשרים שכללו תשלומי כספים * כספים הועברו ליזרוס גם מגורמים שקיבלו כספים קואליציוניים מישראל ביתנו * עם פרוץ החקירה בפרשת ישראל ביתנו נמלט מיכאל פלקוב לאוקראינה * אלכס גולדשטיין נעצר ומיד עם שחרורו מכר את יזרוס לקבוצת ארנון מוזס, איש סודו של ליברמן * הארכיון של יזרוס, שכלל ראיות שהיו עלולות להפליל את ליברמן, הושמד * עדות גולדשטיין בביהמ"ש נעלמה באופן מסתורי * ליברמן טרם נחקר
לרשימה המלאה

ליברמן פועל לסילוק נתניהו מהפוליטיקה וזוכה לחסינות מהפרקליטות ובתקשורת
יואב יצחק
למרבה התדהמה, ליברמן מתנהל באופן הזוי: הוא מאשים את נתניהו בבישול חקירת פרשת ישראל ביתנו ובחשיפות בעניינו ב-News1 ולכן הוא מסרב לנהל עמו מו"מ * ליברמן מציג בתקשורת את תנאיו להקמת ממשלת אחדות: חוק הגיוס, פתיחת מרכולים ותחבורה ציבורית בשבת וכו', אך הוא מסרב לנהל מו"מ רציני * בפועל, שיקוליו זרים: ליברמן חושש מחקירות נגדו ונגד בניו; הוא פועל לסילוק נתניהו מהזירה הפוליטית מתוך מניעי נקמה; ומשיג לעצמו חסינות מהפרקליטות ומהתקשורת
לרשימה המלאה

יואב יצחק
בני גנץ הסתיר מחבריו קשריו האישיים עם עומר ינקלביץ' כשקידם אותה לח"כ

המערכת הפוליטית מגיעה לנקודת הכרעה. זו צפויה כפי הנראה להתרחש בשבוע הקרוב. או-אז נדע האם הולכים לממשלה צרה בראשות בני גנץ או בנימין נתניהו, או לבחירות מועד ג'. ההכרעה בידיו של יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן. הוא האיש שיצטרך להחליט: האם לעצור את הטירוף שבו לקה ולשוב לקרקע המציאות, או להפיל על הציבור בחירות מועד ג'. למרבה הפרדוקס, שנאתו של ליברמן נגד נתניהו משחקת להגנתו: כל עוד פועל ליברמן נגד נתניהו הוא זוכה לרוח גבית מהתקשורת ולחסינות מצד הפרקליטות והמשטרה. בפועל, וכפי שחשפנו ב-News1: ליברמן מאותרג..

ההכרעה קרובה, גם בגלל הביצורים הגבוהים שהקים ראש הממשלה. נתניהו טרף את הקלפים לגנץ, עם מסירת תיק הביטחון לידיו של ח"כ נפתלי בנט והקמת סיעה משותפת לליכוד ולימין החדש (55 מנדטים, מזה 3 לימין החדש). בכך סיכל אופציה להקמת ממשלה צרה בראשות גנץ אף בלי תמיכת הרשימה המשותפת, ובתמיכת 55 חברי כנסת: כחול לבן, העבודה, הימין החדש וישראל ביתנו, ובתמיכת המחנה הדמוקרטי; לעומת 52 מנדטים שהיו נותרים לגוש הימין בראשות נתניהו.

ליברמן יחליט...

המהלך של נתניהו הפתיע את יריביו. בכירים בכחול לבן הגיבו במתקפה חריפה - "קואליציית החסינות, הם מכנים את המפלגות הנמנות עם גוש הימין. ליברמן לעומת זאת לקח לעצמו שהות של 24 שעות כדי להגיב. כך-או-כך, חזרנו לנקודת ההתחלה. ההכרעה שוב בידיו של ליברמן, מאפיונר שהצליח להשיג שמונה מנדטים, בהם הוא עושה עתה שימוש לרעת מדינת ישראל ואזרחיה. ליברמן נודע בהתנהגותו המאפיוזית בפרשת חברות הקש ובפרשת ישראל ביתנו. הוא לא חדל גם בשנים האחרונות מביצוע מעשים מפוקפקים. גם בניו למדו את השיטה - ניצול קשרים לביצוע פעולות מפוקפקות, הטעונות בדיקה או חקירה. בזאת עסקנו. וכך נעשה גם בהמשך.

ליברמן פועל באופן לא רציונלי. ליברמן שונא את נתניהו. נקודה. לכן גמר אומר להפילו מראשות הממשלה. ליברמן בא-עמו חשבון בגלל שורה של עניינים. בשיחות פרטיות שניהל בשנים האחרונות עם שר בכיר הוא האשים את נתניהו בחקירה נגד מפלגת ישראל ביתנו; בתקופה האחרונה הוא מאשים את נתניהו באחריות לפרסומים ב-News1 על מעלליו של ליברמן ועל מעשיהם של בניו - עמוס ליברמן ויעקב ליברמן. היטיבה לתאר זאת סימה קדמון (ידיעות אחרונות, 08.11.19):

  • אלא שההחלטה לא רק פוליטית. כרגע שוררת שנאה תהומית בינו לבין נתניהו ולא בטוח שהוא יכול להתגבר על זה. תאמינו או לא, ליברמן יותר אמוציונלי מנתניהו, שיימכור גם את המקורבים לו ביותר בשביל רווח פוליטי.

    ליברמן מזהה את נתניהו כמי שעומד מאחורי כל הפרסומים נגדו ונגד הילדים שלו. ובמקום הזה, הפתיל הארוך שלו הופך להיות מאוד קצר".


ליברמן מתנהל באופן הזוי ומסוכן. שנאתו לנתניהו, בין שהיא מוצדקת וקל וחומר כשאינה מצדקת, עלולה לגרום נזק נוסף לציבור. האחריות לכך תיפול על חברי הכנסת של ישראל ביתנו, המאפשרים לליברמן להשתמש בהם כחדלי אישים, וכחיילים בצבא רוסי. ואלו הם: אלי אבידר, מרק איפראימוב, יוליה מלינובסקי, יבגני סובה, חמד עמאר, עודד פורר, אלכס קושניר.

אציין כאן: סימה קדמון אינה היחידה שהתוודעה למניעים הזרים של ליברמן, שעיקרם: שנאה פתולוגית לנתניהו. בשבועות האחרונים קיבלתי כמה וכמה פניות מצד גורמים המקורבים לצדדים, שביקשו מהח"מ: תעצור פרסומים על ליברמן. זה מפריע להקמת ממשלה בראשות נתניהו, מכיוון שליברמן המטורף מאשים את נתניהו בפרסומים נגדו. דחיתי את כולם. הבהרתי: נמשיך לפרסם מידע המובא לידיעתנו. נקודה. מידע נוסף מצוי בבדיקה. וליברמן? שיחשוב מה שהוא רוצה. אנחנו לא חלק מהמשחק הפוליטי (ראו חשיפות קודמות בעניינו של המאפיונר ליברמן).

מסוכנותו של ליברמן עצומה, גם נוכח ישותה של ישראל ביתנו: היא רשומה אומנם כמפלגה, אך היא מתנהלת בהתאם למוצא-פיו של איש אחד, הוא ליברמן. לכן ליברמן, כמו ליברמן, לא סופר את אנשיו, מקורביו או מצביעיו. לראיה: הוא הודיע על החלטתו לקיים שורה של התייעצויות עם אנשי מפלגתו, לרבות: חברי הכנסת, ראשי סניפי המפלגה וראשי הרשויות המזוהים עם ישראל ביתנו. התייעצויות, אמר. אך את ההחלטות הוא יקבל לבדו. גם אנשיו הקרובים ידעו על החלטתו מציוציו או מהודעה שימסור לתקשורת. ליברמן ייקבע לבדו, כאמור, והוא עלול אפילו לתת ידו להקמת ממשלה בתמיכת בל"ד - גם אם מרבית מצביעיו מזוהים עם גוש הימין - ובלבד שיפיל את נתניהו. לזכותו ייאמר: בניגוד לח"כ יאיר לפיד, לדוגמה, שמנסה להציג כלפי חוץ את יש עתיד בראשה הוא עומד כמפלגה דמוקרטית, ליברמן לא מסתיר את הנאתו משליטתו המוחלטת במפלגה. הוא יחליט, הוא יורה והוא גם ייקבע מי ייזרק מהמפלגה.

ליברמן אינו היחיד המונע משינאה. בני הזוג נתניהו פועלים במשך שנים נגד ח"כ איילת שקד ומנסים לבלום השתלבותה בתוך הליכוד, וזאת על-אף שהצליחה יפה בתפקידה כשרת משפטים, ועל-אף שהפגינה נאמנות בשנים האחרונות כמה פעמים כלפי הליכוד וכלפי נתניהו כראש ממשלה. אם לא ישכיל נתניהו לתקן זאת - הוא עלול לדחוף את שקד למחנה היריב. פשוטו כמשמעו.


החקירות שבדרך

בכירי כחול לבן הצהירו פעמים רבות כי הם לא ישבו עם נתניהו, בגלל השחיתות המיוחסת לו. טיעון זה יכול שהיה מתקבל בכבוד, אלמלא המעשים המפוקפקים המיוחסים לגנץ עצמו, הטעונים גם הם חקירה:

  • מעורבותו בפרשת הממד החמישי, מצויה בבדיקה משטרתית בהנחיית היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט. ולפי מה שנראה עתה, עם השלמת הבדיקה לא יהא מנוס מחקירה משטרתית. כולל נגד גנץ עצמו, בגין אחריותו למסירת מידע כוזב למשטרת ישראל ולקבלת 4.5 מיליון ש"ח במרמה ובתחבולה.

  • גנץ הציב במקום ריאלי את עומר ינקלביץ' ברשימת כחול לבן לכנסת. הוא לא נמנע מקידומה גם על-פני אישים אחרים ממפלגת חוסן לישראל, על-אף היחסים האישיים שניהל עימה. ניצול מעמדו לרעה כדי לקדם את ינקלביץ' אמור היה להקפיץ את חבריו בכחול לבן, ובראשם יאיר לפיד ומשה (בוגי) יעלון, קל וחומר מחמת זאת שאין מדובר במקרה בודד. אך לא - הם מעדיפים להחזיק את גנץ במקום רגיש ולתמרנו כפי הבנתם: נגד נגד נגד נגד נגד נתניהו, גם אם נידרש כולנו לבחירות מועד ג'.

נתניהו וגם גנץ, כמו גם נשיא המדינה ראובן ריבלין, מטעים את הציבור. שלושתם הצהירו שוב ושוב כי לגישתם, העם הכריע בבחירות בעד הקמת ממשלת אחדות לאומית. לא, לא נכון. האמת הפשוטה, כפי שהיא באה לידי ביטוי בתוצאות הבחירות: מרבית בעלי זכות ההצבעה הצביעו לגוש הימין - כ-2 מיליון שהצביעו למפלגות גוש הימין, הצביעו בפועל עבור נתניהו לראשות הממשלה; כ-1.5 מיליון שהצביעו עבור מפלגות מרכז-שמאל, הצביעו בפועל בעד גנץ-לפיד לראשות הממשלה. ההכרעה האמיתית הייתה ונותרה בידיו של ליברמן, העומד בראש ישראל ביתנו - שמצביעיה מזוהים יותר עם גוש הימין. ליברמן הוא האיש שיצטרך להתגבר על הפארנויה שבה נתקף ועל שינאתו היוקדת כלפי נתניהו. שאם לא כן, אנו בסיכון לבחירות מועד ג'.

תאריך:  09/11/2019   |   עודכן:  09/11/2019
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מחיר השינאה של ליברמן
תגובות  [ 26 ] מוצגות   [ 26 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
חיריק
9/11/19 14:23
 
ארק
9/11/19 18:38
2
שלום.
9/11/19 14:49
3
רק זה מבקש ליברמן
9/11/19 15:19
4
סליחה יואב יצחק
9/11/19 15:30
5
מבכר המדינה
9/11/19 16:11
6
בורקיטו
9/11/19 17:09
7
איש שלום
9/11/19 17:32
 
הוארד
9/11/19 18:35
8
7_7_7.
9/11/19 17:42
 
פעולה -בלי מכרז??
10/11/19 19:35
9
באום
9/11/19 18:41
 
זאב רון
18/11/19 14:30
10
תלמיד
9/11/19 18:48
11
אא
9/11/19 19:03
12
שושנה ד.
9/11/19 19:33
13
צנחן
9/11/19 20:43
14
אקטואלי
9/11/19 20:46
15
א.ל. רמת-גן
9/11/19 21:21
16
אהוד בנישו
9/11/19 21:34
17
איתי וייס
9/11/19 22:06
 
אלי נמט
10/11/19 04:02
18
חחחםםם
10/11/19 09:07
19
יאיר4
10/11/19 23:13
20
ר.
11/11/19 10:19
21
gosep
11/11/19 17:41
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בעוד שנה בדיוק יילכו האמריקנים לקלפיות ויבחרו נשיא. למרות כל הפרשות סביבו ולמרות התנהלותו הבריונית, לדונלד טראמפ בהחלט יש סיכוי טוב לזכות בכהונה נוספת. יש שיאמרו, כי דווקא הרעש חסר התקדים שטראמפ מייצר, הוא זה שעשוי/עלול להביא לו את הניצחון
08/11/2019  |  איתמר לוין  |   כתבות
פילוסופים, עוד מימי אפלטון ואריסטו, מבחינים בין "תכונות הכרחיות" ל"תכונות מקריות". תכונה הכרחית של דבר מה היא תכונה שבלעדיה אין לו קיום. תכונה הכרחית של חוש הראייה, למשל, היא קיומן של עיניים, בעוד צבע העיניים או אורך הריסים הם תכונות מקריות בלבד. מדעני מכון ויצמן למדע גילו באחרונה כי חוש הריח בבני-אדם יכול להתקיים היטב גם בהיעדרה של פְּקַעַת הֲרָחָה (Olfactory Bulb) - שנחשבה עד כה הכרחית לקיומו.
06/11/2019  |  עידן יוסף  |   כתבות
בשנים האחרונות גברה המודעות להשפעתו של האדם על המערכת האקולוגית. כיום אנו יודעים בבירור, שלפעולותינו יש קשר ישיר על תהליכים של שינויי אקלים, זיהומי אוויר, זיהום מי תהום ומקורות מים עילאיים. אלו משפיעים ישירות על איכות החיים והבריאות של כולנו ובטווח הרחוק גם חשש להשפעה על הכלכלה העולמית. על-מנת לעצור את המגמה ההרסנית הזו, יש לפעול לצמצום פליטת מזהמים, בקרה על תעשיית הדייג הדורסנית וטיפול יעיל בפסולת ופלסטיק.
06/11/2019  |  רותי אבירי  |   כתבות
השופט: אורי הדר, בית משפט השלום בבאר שבע
06/11/2019  |  איתמר לוין  |   כתבות
ימי הקניות ברשת, המתהדרים בהנחות ענק, מציגים מחזורים של מיליארדי דולרים. גם בישראל פשטו על אתרי האינטרנט השונים והזמינו מוצרים בשווי מיליוני שקלים. כעת לא נותר אלא להמתין לאספקת המוצרים ולקוות, כי אלה תואמים את המוזמן. מה עושים אם מתעוררת בעיה? איך כדאי לקנות אונליין ב"חגי הקניות" הגדולים ברשת בחודשים נובמבר - דצמבר?
05/11/2019  |  ורד כהן, רענן בר-און  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלון קוחלני
אלון קוחלני
פס"ד חדש מעלה ספקות בדבר אפקטיביות האסדרה הקיימת בתחום הגנת הצרכן, הנשענת על תמרוץ במקום להטיל חובה למנות קצין ציות (עש"א 2038-10-21 סטארה קוסמטיקס בע"מ נ' הרשות להגנת הצרכן ולסחר ...
עידן יוסף
עידן יוסף
רפורמת תעריפי התחבורה הציבורית החדשה מרחיבה את רפורמת דרך שווה ומגדילה הנחות לתושבי הפריפריה הגאוגרפית והחברתית    נוסעי אוטובוס בפריפריה החברתית ישלמו יותר מפי 2 מאשר מקביליהם בפרי...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
למדנו בדרך הקשה ביותר, הכואבת ביותר, כי אל לנו להיות שאננים גם בגזרת הבקעה    בינתיים עיקר תשומת הלב ועיקר הפעילות נתונות לרצועת עזה ולדרום לבנון, כמו גם לסיכולים ברחבי יו"ש    בממלכ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il