|
שם המשחק הוא גמישות [צילום: פלאש 90]
|
|
|
|
|
תחום ההלבשה התחתונה, ממוצב בישראל "כתחום בייסיק", כאילו תחום בסיסי וצדדי, שאינו נמצא בראש מעייניו של הצרכן, כאשר המציאות שונה בתכלית - תחום עם שולי רווח אדירים ליצרניו ולמשווקיו.
הסחורה הכוללת תחתונים, גופיות וגרביים, נמכרת בחנויות ייעודיות, חנויות אופנה, ברשתות המזון בשווקים ולאחרונה גם ברשתות כמו מקס וחנויות נוחות.
רק שמסתובבים בשווקים הפתוחים וברשתות המוזלות, רואים את פערי המחיר האדירים בינם לבין החנויות המתמחות, לפעמים בפער של פי 3! במילים אחרות, הרשתות המתמחות כמו דלתא וגולף פשוט קורעות את הצרכנים במחירים מופקעים והגיע הזמן שהציבור יתפקח וידיר את קניותיו שם, על-אף הפער באיכות שלטעמי אינו משמעותי לכאורה, פערי המחיר לצרכן, אינם מוצדקים.
כעת שאמזון נפתחת יותר לשוק הישראלי והורידה את עליות ההובלה למזמינים מעל 49 דולר, ניתן למצוא סחורה ברמה סבירה לחלוטין מתוצרת fruit of the loom ו/או אחרים במחירים מפתיעים של כתשעה שקל לתחתון, אכן שינוי מרענן בהשוואה למוצע ברשת דלתא, במחיר הגבוה ביותר מפי 3 ליחידה.
שם המשחק הוא גמישות ושינוי הרגל קל ופתיחות לקניה של מוצר בחנות אחרת ו/או במותג אחר, מה עוד שהניסיון אינו כה יקר ואינו דורש "לקיחת הלוואה" וכל עלותו מסתכמת במקסימום 55 שקלים לשישה זוגות תחתונים, באיכות השווה לכל נפש.