חברת "יעקבי", יבואנית צבעים, חומרי ניקוי ומוצרי תחזוקה לבית, עולה בקמפיין פרסום בהיקף של כמיליון שקלים.
הקמפיין על טהרת הרדיו בכיכובו של השחקן יובל סמו, ימשך כחודשיים, כשבמרכזו תעמוד הסיסמא הותיקה - "יעקבי - כל מוצר בול" ותחת סיסמא זו יושם דגש על מוצרי הדגל של החברה כגון:
סופרגארד - צבע לקירות, המרייט - לצביעה ישירה על חלודה, רונסיל - לכות לריהוט עץ, ו"הפי" - טבליות למדיח עם העטיפה שנמסה.
הקמפיין בהיקף של כמיליון שקלים ישודר בתחנות השונות של קול ישראל.
על הקמפיין אחראי הפרסומאי דודי חברון.