|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

יכולות וחוזקה

בפריימריז הקרוב בליכוד, יצאו שני האריות למלחמה על ראשות הליכוד מי יזכה?
15/12/2019  |   צילה שיר-אל   |   יומני בלוגרים   |   תגובות
גדעון סער [צילום: פלאש 90]

עו"ד גדעון סער, חבר כנסת, בן מזל קשת, תאריך לידה 9.12.1966. גדעון סער פוליטיקאי מוכר הנמצא עכשיו בנקודת מפנה משמעותית בחייו האישיים והפוליטיים. חשוב להכיר אותו ומעניין לדעת מה מספרים עליו הכוכבים.

יום הלידה שלו הינו בסימן מספר 9, שזהו מספר שמלמד על יכולת וחוזקה של אדם לבצע מהלכים משמעותיים בחייו ואין בו פחד לסיים באופן מוחלט את הישן לטובת משהו חדש ונכון יותר. מספר המזל שלו הינו 7. זהו מספר שמאפיין אנשים שחשוב להם להתעמק בכל דבר, לצבור ידע וחוכמה ויכולים להשתמש גם באינטואיציה הטבעית שלהם בזמן תהליכי קבלת החלטות.

גדעון סער הינו יליד מזל קשת שחגג לאחרונה יום הולדת - מזל טוב. הינו בעל אישיות נעימה, חביבה מאוד ומקובל על הסובבים אותו. המפה שלו מדברת על איש צדק, ערכי ומאוד הומאני. קשה מאוד לגלות תכונה כזאת בקרב הפוליטיקאים של היום.

הינו בעל אישיות חזקה, כריזמטית, עצמאי במחשבותיו ולא ייתן לדעתם של אחרים להשפיע עליו . יש לו חשיבה חוקרת ומעמיקה ועד שלא יבדוק כל דבר לעומק ויבין את ההיבטים מכל הצדדים לא יגיע להחלטה. יש לו טון דיבור שנעים מאוד לשומע. אינו אימפולסיבי ומתלהם ודיבורו הנעים חודר ללב הציבור המקשיב לו.

מאחר שהכוכב המשפיע על העשייה שלו הוא מארס, שמעיד על אופן ודרך עשייה, הרי שמזל מאזניים הוא זה אשר משפיע ונותן את הטון לעשייה של סער וכיוון שכך, הוא מצידו לעולם לא ידרוך על אנשים על-מנת להגיע למטרה שלו. הוא יחשוב אין ספור פעמים, גם תוך כדי שיחה, איך להיות מתון ולשדר יציבות כדי שלא לפגוע באדם מולו. בחיי הפוליטיקה יהיו כאלה שיחשבו שמידה טובה זו מעידה על הססנות, אך זהו אינו הדבר הנכון להגיד עליו.

עובדה זו נובעת מהצורך שלו לבדוק את כל ההיבטים של כל נושא, ללמוד אותם ורק אז להגיע להחלטות. עד היום החלטותיו, דעותיו ומעשיו בתחום פועלו התגלו כנכונות, הומאניות מאוד ועם דאגה ואכפתיות לגבי הנושאים בהם הוא פועל. הוא רגיש, פגיע ושום דבר לא עובר לו ליד האוזן ללא התייחסות גם אם נדמה שלעיתים מכורח תפקידו לא יוכל להתפנות לכולם.

בסופו של יום, תמיד ירצה קצת להתבודד לעשות חשבון נפש עם עצמו של מה נכון לעשות ובהתאם לכך יפעל. שנתו הנומרולוגית האחרונה הייתה בסימן מספר 5 ולכן היה נכון לו לנסוע הרבה ולפזר את משנתו ברבים על-מנת ליצור יחסי צבור טובים ולעשות עבודת שטח.

בשנה הקרובה יימצא כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר במזל גדי שיביא לסער את הצורך בבניית יציבות. מעבר לרצון האישי שלו, ההתקדמות שלו תגיע גם מצד דחיפה של האנשים בסביבה הקרובה הרחוקה שמאמינים בו ומצפים ממנו להילחם על מקומו על ראשות הליכוד.

בהציבו את עצמו כאדם היחיד שהעז לעמוד באומץ מול ראש הממשלה, מיצב עצמו כיורש ודאי של ביבי, גם אם יהיה זה בקדנציה הבאה.

בנימין נתניהו - יו"ר הליכוד וראש הממשלה, 21.10.1949 בן מזל מאזניים. מספר המזל שלו הינו 9 עובדה המאפשרת לו להתגמש ולהשתנות בהתאם לצורך. השנה הנומרולוגית הינה בסימן מספר 7, עובדה המלמדת על כך שבשנה זו הוא מרגיש בדידות יותר מהרגיל ונוטה להתכנס בתוך עצמו מבלי לשתף את האחרים בתוכניותיו.

התקופה הקרובה תהייה שנת מבחן קשה ביותר עבורו שכן כוכבים כמו סטורן המעכב ומקשה ופלוטו שגורם לשינוי משמעותי משפיעים עליו ויגרמו לו לסיים את הקדנציה שלו מהר מן המצופה. כוכבים אלה יושבים זמן רב במפתו של אדם ולכן נראה שהשנתיים הקרובות עומדות להיות משמעותיות ביותר לגבי היכולת שלו להמשיך ולתפקד כראש ממשלה. מפתו האישית מעמידה אותו כבעל נתונים טבעיים להיות תמיד במרכז ולא משנה מהי הזירה בה הוא מופיע. גם אם נדמה כי הוא בנסיגה הרי שראשו כפוליטיקאי ותיק ומנוסה, תמיד מתכנן את הדרך חזרה לפסגה ולא יוותר, אלא בהשפעת כוח עליון כלשהו.

בכל מקרה, שאיפות ליבו יהיו תמיד להיות האדם החזק והשולט והוא לא ינוח עד אשר ימלא את משאלתו להמשיך ולכהן כראש הממשלה. את מפתו האישית כדאי לחלק לשני חלקים: האישי והמקצועי. ברמה האישית, יש לו צורך בחופש אישי רב ואם לא היה נאלץ להיות בתפקיד מחייב הדורש מסגרת ייצוגית הולמת, היה יכול לוותר כליל על מחויבות רגשית. לעיתים, בגלל העובדה שהוא בן מזל מאזניים עם תלותיות מסוימת בזוגיות, יש לרחם עליו לגבי הימצאותו במצבים קשים ברמה המשפחתית.

אין לו דרך לפרוץ את המעגל הקיים מלבד להתנהג ולשדר "הכל בסדר". ברמה המקצועית, חסר ביבי נתניהו את אלמנט המים שבטבע, הוא האלמנט הגורם לאדם לדבר ברגש ולחדור לנימים הרגשיים הקטנים ביותר של האדם שעומד מולו. מאחר שחסרה לו יכולת זו, הרי שאנשים מרגישים כי אינו מגיע אליהם בדיבוריו וזו גם התשובה לכך, מדוע אנשים רבים מפרשים את דיבורו כחלקלקים ולא אמינים. אולם הוא מבחינתו מתכוון לדבריו, שלצערו אינם מתפרשים נכונה.

הינו אינטליגנט ברמה גבוהה במיוחד, פוליטיקאי מבריק, חכם, כריזמטי ויש לו יכולת דיבור ושכנוע מרשימים. הפוליטיקה, הוא המקום בו הוא מרגיש שזהו מקומו האמיתי ושוחה בה כדג במים. יחסי החוץ שלו הם דוגמה וסמל שעוד ילמדו בספרי ההיסטוריה גם כראש הממשלה שהחזיק הכי הרבה זמן במדינת ישראל. יכולות הביצוע שלו גבוהות ביותר ויש לו יכולת מנהיגות העשויה לסחוף אחריו אנשים. יש לו יכולת להיות קליל ולשנות את התנהגותו על-פי הנתונים בשטח. חבריו הקרובים אוהבים אותו והרחוקים פוחדים ממנו. בהצלחה ושהטוב ביותר לעם ישראל ינצח.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע

הכוכב וונוס שמביא איתו הבנה על מצבכם הכלכלי, יימצא במשך השבוע הקרוב בבית הכספים שלכם, כך שזה הזמן להיפגש עם אנשים מקצועיים ולתכנן שינויים כלכליים
▪ ▪ ▪


טלה

כוכבים משמעותיים נמצאים בבית הקריירה שלכם וגורמים לכך שאתם יכולים לפרוץ קדימה דרך קשרים עם חברים שיכולים לעזור לכם בתחום המקצועי ובמידת הצורך אף לעבור שינוי מקצועי משמעותי. זה הזמן לעשות שינוי אם אתם חפצים בכך, כיוון ששילוב שני הכוכבים - פלוטו שמביא מהפך, וסטורן שמביא יכולת לקיחת אחריות, יושבים אצלכם בבית הקריירה לצד יופיטר שמביא את ההזדמנויות לכך.

שור

אתם עסוקים מאוד עם כל מה שקורה בתחום השותפויות בחייכם, בגלל ביקור כוכב העשייה המוכר בשמו מארס במקום זה. ייתכן שתהיו נוחים לכעוס ולהתרגז כאשר תבינו שהדברים לא הולכים כפי שאתם חושבים שזוהי הדרך הנכונה. כספים שאתם מצפים להם לא יגיעו בקצב הרצוי אך נראה שלאחרונה אתם לא מוכנים להקשיב לאף אחד, אלא חייבים להבין הכל לבד ועל ה"בשר" של עצמכם.

תאומים

אתם עדיין נמצאים בתקופה שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת ולכן עובדה זו גורמת לכם לתסכול ולתהייה האם אתם פועלים בכיוון הנכון. אתם נוחים להתרגז ולהגיב באימפולסיביות, כאשר פונים אליכם ועליכם ללמד עצמכם סבלנות. ייתכן שזה הזמן לבקש את עצתם של אחרים שאתם מאוד מעריכים אותם, אך באותה ההזדמנות, עליכם להסביר להם כמה טעיתם שלא ביקשתם בעבר את עזרתם.

סרטן

אלה ימים מאוד עמוסים עבורכם בגלל העובדה שארבע כוכבים משמעותיים נמצאים בבית הזוגיות והשותפויות שלכם ומנערים אתכם מכל כיוון. השמש בשמיים מאירה את הצרכים שלכם, יופיטר מביא הזדמנויות לשותפויות נכונות ואילו סטורן מביא צורך במחויבות לצד פלוטו שמביא את השינוי. שילוב מהפכני כזה של כוכבים יכול להביא לכך שאתם מרגישים בצורך בשינוי, אך עדיין הוא לא בשל עבורכם ויש צורך לחכות.

אריה

כוכב מארס שמביא איתו עשייה נמצא בבית המשפחה שלכם ומביא איתו צורך להוכיח לקרובים לכם שאתם צודקים ויכולים להסתדר במה שאתם עושים. בשלב זה חשוב לשתף את הקרובים לכם בתוכניותיכם האישיות להתקדמות. גם בית העבודה שלכם עמוס בכוכבים שיימצאו אצלכם זמן רב ובמקביל מומלץ לכם לנצל את ההזדמנויות שיופיטר כוכב השפע מביא לכם דרך קידום מקצועי.

בתולה

השבוע עומד להיות אינטנסיבי במיוחד בגלל העובדה שאנשים במעגל הראשון של חייכם ושעד היום החשבתם אותם כקרובים מאוד מתחילים לאכזב אתכם ויוצרים אצלכם ניגוד בין התקווה והציפיות למציאות. נראה שבימים הקרובים תאלצו להתעמת כמה וכמה פעמים עם האנשים הקרובים לכם, עד אשר תחושו שאתם מגיעים איתם לאיזון. רגיעה פנימית תגיע אליכם בדרך של יצירה אומנותית.

מאזניים

בתקופה הקרובה החיים האישיים שלכם עומדים להשתנות כתוצאה מהעובדה שכוכב השפע יופיטר הגיע לבקר אצלכם בבית המשפחה הקרובה למשך כל השנה. בני המשפחה יזדקקו לכם יותר ואתם תרגישו שהנה אתם רצויים ברמות שקודם לא הרגשתם כך. כמו-כן, ילדים ישמחו את לבכם וייתכן שתמצאו דרך חדשה כיצד להתרועע איתם, בדרך שתקרב אתכם זה לזה.

עקרב

אתם המזל שיכול בתקופה הזו ליהנות באופן מלא מביקור הכוכב המשפיע עליכם והוא מארס על-ידי עשייה של דברים והתחלת מחזוריות חדשה בדרך שתהנה אתכם. חשוב שתראו את המציאות בעיניים מפוכחות ותחשבו כיצד אתם יכולים לבנות את עצמכם באופן שתוכלו להרגיש מסופקים. אם אתם מעוניינים להרגיש שאתם בכיוון הנכון, הרי שההצלחה תגיע בדרך של עשייה.

קשת

כוכב יופיטר שמביא שפע והזדמנויות נכנס אליכם לבית הכספים ולכן למרות שאתם המזל שעוברים את אחת התקופות היותר קשות של חייכם מבחינה כלכלית, ייתכן מאוד ששילוב כוכבי שכזה עם העובדה שסטורן הכוכב שמביא איתו קשיים, עדיין נמצא אצלכם במקום המקושר עם כספים, יביא אתכם למחשבות והרהורים כיצד עליכם לפעול על-מנת לא ליפול כלכלית . המזל הוא שהפעם גם יופיטר מעורב ויביא לכם את חלון ההזדמנויות.

גדי

מבחינה מנטאלית אתם עוברים את אחת התקופות היותר מעניינות בחייכם, כיוון שיש לכם הזדמנות אמיתית לשינוי אם אתם מעוניינים לפתח את חייכם בכיוונים חדשים. הקשיבו לאינטואיציה הטבעית שלכם והתחברו לתת המודע, כיוון שמשם תקבלו את כל התשובות הנכונות לעשייה. הגיע הזמן שלכם להגיע למקומות הגבוהים אליהם אתם שואפים ועד היום מסיבות שונות, לא הצלחתם לממש אותם.

דלי

נראה שעד היום חייכם האישיים והחברתיים היו מנוהלים בדרך מאוד ברורה או שלפחות ככה חשבתם והנה עכשיו בעקבות אירועים שונים בחייכם, אתם מתחילים להבין שאתם רוצים עוד הישגים ואולי אפילו לשנות את צורת חייכם. הכוכב שאחראי על עשייה נמצא עכשיו בבית הקריירה שלכם, כך שזה הזמן הנכון לעזור לעצמכם דרך מקום העבודה, במימוש תוכניותיכם החדשות להצלחה.

דגים

נראה שתפיסת העולם שלכם משתנה בעקבות העובדה שארבעה כוכבים משמעותיים ומעצבי אישיות נמצאים בבית החברה שלכם ובמקום המקושר עם היכולת למנף את עצמכם מבחינה אישיותית. תובנות חדשות יכולות לגרום לכם לתת יותר מעצמכם, גם אם זה עלול להגיע על חשבונכם האישי בשלב הזה. החיים מזמנים לכם שינויים ומומלץ לכם לזרום עם הנסיבות ופחות להיות חשדניים ומחושבים.

תאריך:  15/12/2019   |   עודכן:  16/12/2019
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שירת המוות של פועלי בניין אינה פוסקת. למחיר הדמים הזול של מאות פועלי בניין, שמצאו מותם על פיגומי הבניין בעשר השנים האחרונות, נוספה תופעה שלרוב לא מופיע שמו של ההרוג, אלא מסתפקים במידע: "פועל זר נפל מפיגום" עם תוספת מידע: פלשתיני, בולגרי, טורקי. פועלים ללא שם, דמם המופקר יצוק ביסודות בתים, במנהרות הרכבת הקלה וזרוע בשדות ובחממות, בהם מועסקים בעיקר עובדים זרים.
פעם גם אני צחקתי, כמו רבים אחרים, על כך שליאיר לפיד אין תעודת בגרות. אבל כמה תעודת בגרות יכולה להעיד על אדם? נכון, כמובן שיש לה ערך, אבל היא בעיקר מעידה על נער או נערה בתקופת התיכון. ונכון, לפיד מעולם לא מצא לנכון להשלים אותה, אבל... אז מה? לבגרות יש לא מעט חסרונות: בין השאר היא מסתמכת בעיקר על שינון חומר הלימוד ולאו-דווקא על מחשבה עצמית ולמידה רחבה ואינה משקפת באמת ובתמים אינטליגנציה, איי קיו, או ידע כללי; היא אינה מתמקדת ברכישת מיומנויות המספקות כלים ללמידה עצמית בהמשך הדרך וביכולת להפוך אוטודידקטיות למעשית - אם תעניק לאדם דג יהיה לו אוכל ליום אחד בלבד, אם תלמד אותו לדוג הוא ישבע כל חייו.
15/12/2019  |  טל בן-יעקב  |   יומני בלוגרים
בפעם השלישית בתוך פחות משנה נגררת מדינת ישראל לבחירות, בעלות של מיליארדי שקלים. חוסר היציבות הפוליטי אינו בריא גם מבחינת אמון משקיעים והרתעת מדינות אויב. הימין מאשים את לפיד, השמאל מאשים את נתניהו ויש מי שמאשימים את ליברמן. אבל האמת היא שהבעיה הבסיסית היא בשיטת הממשל ולא בפוליטיקאי זה או אחר.
מהרגע שעליתי למטוס אלאיטליה, הרגשתי שאני בחו"ל, ולא סתם בחו"ל, כי אם באיטליה. התאהבתי מיד. קיבלו את פני צבעי ירוק ואדום שזורים בלבן, והאיטלקים, כך נראה, מאוד גאים בארצם ובמורשתם. לכל מקום לשם הפנתי את מבטי - צבעי הדגל. המטוס, המדים, הניר על המגש נושאים בגאון את צבעי הדגל ואת סמל האות איי, האות הראשונה בשם חברת התעופה.
15/12/2019  |  ארי בוסל  |   יומני בלוגרים
יאיר לפיד קורא לכולנו להרחיק את הילדים מהמסך למשך כל תקופת הבחירות העליזה. הסר דאגה מליבך יאיר אתה מעניין לקטנים שלנו את הקרמבו. חלק מההתפתחות הקוגניטיבית של ילדים נקבע מהסביבה התרבותית והחברתית בה הם גדלים, אין צורך לנעול אותם בחדרים, הלוואי והיה ניתן להצמיד אותם למסך כבר מגיל צעיר ולהסביר להם מה זה פופוליזם, יהירות, התנשאות... אבל הם בשלהם עסוקים בדברים הרבה יותר חשובים מפוליטיקת גנון. הם עסוקים בהתפתחות ואתם הפוליטיקאים עסוקים כבר זמן רב ברגרסיה.
15/12/2019  |  קובי אפללו  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il