|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

פרשת דמיאניוק מתעוררת מחדש

המיצג הכוזב של נטפליקס

מלאכת העריכה של "נטפליקס", בראשות העורך הראשי, ג'ים הייגוד, סילפה בכוונת מכוון את העובדות המרכזיות בפרשת משפט דמיאניוק העובדות האמיתיות כפי שהן בפרשת דמיאניוק, מצביעות חד-משמעית על כך שדמיאניוק אינו "איוון האיום" וכי מפלצת זו הינה איוון מרצ'נקו, שבינו לבין דמיאניוק אין כל דימיון פיזי או ביוגרפי
11/01/2020  |   יורם שפטל   |   מאמרים   |   תגובות
דמיאניוק בעת משפטו בישראל [צילום: AP]

סדרת הטלוויזיה של "נטפליקס" על פרשת דמיאניוק הינה מלאכת מחשבת מן ההיבט המקצועי, ועל כך אחראים בראש ובראשונה שני היוצרים, יוסי בלוך ודניאל סיון. אולם מלאכת העריכה של "נטפליקס", בראשות העורך הראשי, ג'ים הייגוד, סילפה בכוונת מכוון את העובדות המרכזיות בפרשה, כפי שבאו לידי ביטוי בחומר הגלם שהגישו שני היוצרים הישראלים, וזאת במטרה מודעת ליצור אצל הצופה תובנות כוזבות על הפרשה.

שתיים הן התובנות אותן מקבל הצופה בסדרה. האחת, הסוגיה אם דמיאניוק הוא המפלצת מטרבלינקה שכונתה "איוון האיום", היא שאלה פתוחה והראיות לגביה נוטות לכאן ולכאן.
השנייה, דמיאניוק ללא צל של ספק הינו וואכמן מסוביבור. שתי תובנות אלה שהסדרה יוצרת הנן מוטעות ומטעות וכאמור, בכוונת מכוון.

לא זו בלבד שהוכח באופן מוחלט ברמה של 100% וזאת בראיות, שגם התביעה הישראלית לא כפרה באותנטיות שלהן, כי דמיאניוק אינו "איוון האיום", היות ש"איוון האיום" הינו איוון מרצ'נקו, אלא שגם הוכח כי דמיאניוק הינו קורבן לעלילה חמורה מאין כמותה. שנים לפני שהחל נגדו ההליך המשפטי, במטרה להוכיח שהוא "איוון האיום", ידעו אלה שהעמידו אותו לדין כי הוא אינו "איוון האיום" וגם ידעו היטב מי הוא אותה מפלצת.

אל מול חמשת עדי הזיהוי שזיהו את דמיאניוק כ"איוון האיום", על בימת התיאטרון בבנייני האומה, למעלה משישים ניצולי מחנה ההשמדה טרבלינקה, לא זו בלבד שלא זיהו אותו כ"איוון האיום", אלא לא זיהו אותו ככזה שכף רגלו דרכה אי-פעם בטרבלינקה. עובדה זו הועלמה בזדון ע"י העורך הראשי של הסדרה ג'ים הייגוד, אף כי הייתה קיימת בחומרי הגלם שהגישו לו היוצרים הישראלים. לעומת זאת, סנגורו של דמיאניוק הביא לגילויין והצגתן, בהסכמת התביעה, של 80 עדויות של 37 וואכמנים וחמש עובדות כפייה אוקראיניות, כולם מטרבלינקה, שהעידו ללא יוצא מן הכלל כי איוון מרצ'נקו יחד עם ניקולאי שלאייב, הם שני מפעילי תאי הגזים בטרבלינקה. חלק מן העדויות גם ציינו במפורש כי היהודים כינו את איוון מרצ'נקו כ"איוון האיום". הודעות רבות כללו גם את זיהויו של מרצ'נקו בתמונתו. יתרה מכך, בין אותן 80 הודעות מצויות גם 11 הודעות של ניקולאי שלאייב, שכאמור הפעיל יחד עם "איוון האיום" את תאי הגזים בטרבלינקה. הוא נתפס - על-ידי שלטונות ברית המועצות כמו כל יתר 36 הוואכמנים - נחקר, נשפט והוצא להורג בשנת תשי"ב (1952) בשל פשעיו המחרידים.

בהודעתו משנת תש"י (1950) מסר בין השאר: "איוון מרצ'נקו, איני יודע את שם אביו, שנת לידה 1911, יליד מחוז דנייפרוטרובסק, אינו חבר מפגה, נשוי, מבין ילדיו בן אחד באותה עת (1943) היה בן 9. גויס לצבא האדום בתחילת מלחמת המולדת, שירת בצבא כטוראי. תיאורו: גבוה, שיער שחור, עיניים חומות, פנים רזות, אף גדול דק וישר, על הלחי צלקת אלכסונית לא בולטת, מבנה גופו מוצק, כתפיים מאונכות, הליכה תמירה. נפגשתי איתו לראשונה בספטמבר 1942 ועבדתי עמו כמפעיל המנוע שהיה מוציא גז נפלט והיה מעביר לתאי הגזים, שם הומתו האנשים שהוכנסו לשם".

יתר 10 הודעותיו של שלאייב הינן בעלות תוכן זהה ותוכן זה מאפיין גם את כל יתר הודעות 36 הוואכמנים הנוספים וחמשת עובדות הכפייה האוקראיניות מטרבלינקה. מהודעתו של הנ"ל שלאייב, כמו כל ההודעות הנ"ל, עולה התמונה החד-משמעית כדלהלן: "איוון האיום" - נולד במחוז דנייפרוטרובסק, ואילו דמיאניוק נולד במחוז ויניצה; איוון מרצ'נקו היה יליד 1911, ואילו דמיאניוק נולד ב - 1920; איוון מרצ'נקו נפל בשבי הגרמנים ב-1941 ואילו דמיאניוק נפל בשבי ב - 1942; איוון מרצ'נקו היה נשוי ואב לשלושה ילדים, אחד מהם היה בן 9 ב - 1942/3 ואילו דמיאניוק היה בשנים ההן רווק בן 22, ללא ילדים; איוון מרצ'נקו היה בעל צלקת אלכסונית על לחיו, ואילו לדמיאניוק אין כל צלקת על פניו.

לא בכדי פסק בית המשפט העליון כי אין כל דימיון בין איוון מרצ'נקו - הוא "איוון האיום" - על-פי כל ההודעות הנ"ל, לבין איוון דמיאניוק. כל הציטוטים מהודעות הוואכמנים ובמיוחד מהודעותיו של ניקולאי שלאייב הועלמו בזדון על-ידי עורך הסדרה, אף כי היו בחומר הגלם שהיוצרים הישראלים הגישו לו.

אולם הסילוף החמור והמרושע מכל של הסדרה ב"נטפליקס" הינו, העלמתו המכוונת של פסק-הדין של בית המשפט הפדרלי לערעורים בסינסינטי מכסלו תשמ"ד (17.11.93) שלפיו, דמיאניוק הינו קורבן של עלילה חמורה מאין כמותה שיסודה במרמה של הפרקליטים שניהלו את כל ההליכים נגד דמיאניוק באמריקה. כך פסק בית המשפט האמריקני: "עוד בשנת 1978 או 1979 היה לממשל מידע ממקורות רשמיים בברית המועצות, המצביע על כך שהיו שני אוקראינים שהפעילו את תאי הגזים בטרבלינקה, איוון וניקולאי וכן ש"איוון האיום" היה אדם ששמו איוון מרצ'נקו ולא איוון דמיאניוק".

ובהמשך: "פרקליטי התביעה פעלו תוך התעלמות פזיזה מחובתם לבית המשפט ומחובתם בהליכי גילוי המסמכים, בכך שלא גילו לפחות שלוש קבוצות של מסמכים שהיו ברשותם, עוד לפני, שהחלו הליכי המשפט עצמו נגד דמיאניוק... בשל הסיבות המפורטות לעיל אנו מבטלים את פסק הדין של בית המשפט הפדרלי המחוזי ואת פסק דינו של בית משפט זה בהליכי ההסגרה על יסוד כך ששני פסקי הדין ניתנו בטעות, כתוצאה מתפקוד קלוקל של הפרקליטות, היוצר בנסיבותיו של תיק זה, מרמה כלפי בית המשפט".

העלמתו של פסק-דין זה מן הסדרה, לפיו, כאמור, דמיאניוק הוא קורבן עלילה זדונית שיסודה במרמה כלפי מערכת המשפט האמריקנית, לפיה, הוסתרו כל הראיות המוכיחות שאינו "איוון האיום", הינה בבחינת מרמה זדונית של "נטפליקס" כלפי צופי הסדרה.

הפרקליטות בישראל הייתה מודעת למרמה

למרמה זו הייתה מודעת היטב הפרקליטות הישראלית, באמצעות מסמך פנימי של הפרקליטות האמריקנית בו נכתב ע"י פרקליט בשם ברוס איינהורן לפרקליט אחר בשם מרטין זקס כי: "גילוי חומר הראיות שמצוי בידינו למשפחת דמיאניוק יכול לטרפד בנקל את האסטרטגיה של הפרקליטות הישראלית שאני מסייעים לה, וכן לפגוע ביושרתה". העובדה שלאחר גילויו של מסמך זה לפרקליטות המדינה עם תחילת פרשת ההגנה במשפטו של דמיאניוק בארץ, נמשך המשפט מבלי שחומר זה נמסר לסנגוריה ובסיום המשפט, גם כן, מבלי שהחומר הובא לידיעת בית המשפט, פירושה אחד ואין בלתו. דמיאניוק נשלח לגרדום ע"י הערכאה הראשונה בידיעה ברורה שיש בידי הפרקליטות האמריקנית חומר ראיות שמוכיח את חפותו, כפי שאכן התגלה בשלב הערעור. גם כל העובדות הללו הועלמו בזדון מן הסדרה ע"י העורך ג'ים הייגוד.

התמונה אינה שונה גם לגבי מצג המרמה של "נטפליקס", בכל הנוגע לתובנה הכוזבת שהסדרה מציגה לגבי היותו של דמיאניוק כביכול וואכמן בסוביבור. בעקבות משפט הסיום האומלל בפסק-הדין של בית המשפט העליון לפיו: "הוואכמן איוון דמיאניוק יצא מלפנינו זכאי... מהאישומים הנוראים המיוחסים ל"איוון האיום" בטרבלינקה".

הוגשו לבית המשפט העליון בתוך 48 שעות תריסר עתירות בדרישה להעמיד לדין את דמיאניוק באשמת היותו וואכמן בסוביבור וזאת בהסתמך על אותו משפט סיום בפסק-הדין שזיכה את דמיאניוק. היועץ המשפטי לממשלה השיב לעתירה באומרו, בין השאר כי: "אין זה מאינטרס הציבור לפתוח בהליכים נגד דמיאניוק באישומים חילופיים אם בסופו של דבר אין ביטחון כי לא יזוכה גם בהם. זיכוי נוסף ייצור תחושה של מפולת ואין בידנו כל ביטחון כי זיכוי כזה אינו אפשרי".

על יסוד דבריו אלה של היוהמ"ש, עשה בית המשפט העליון סיבוב פרסה של 180 מעלות וחזר בו מן הקביעה כי דמיאניוק הוא וואכמן בכלל ובסוביבור בפרט וכך הוא פסק: "ממהלך הטיעונים שלפנינו משתמע, שהיועץ המשפטי סבור שבנסיבות אלה יהיה צורך לשמוע את המשפט מתחילתו ואף להרחיב את היריעה, כאשר סיכויי השגת הרשעה הם לדעת היועץ המשפטי לממשלה קטנים. לא נוכל לומר ששיקול זה מופרך הוא". בנימוק זה נדחו כל העתירות. גם כל זאת הועלם בזדון בסדרת "נטפליקס", אף כי היה כלול בחומר הגלם שהגישו היוצרים הישראלים.

הראיות שהיו בפני בית המשפט הגרמני שהרשיע את דמיאניוק בשנת תשע"א (2011) בכך שהיה וואכמן מסוביבור, הינן בדיוק אחד לאחד אותן ראיות שהיו בפני היועץ המשפטי לממשלה ובית המשפט העליון בירושלים 18 שנים קודם לכן. כמו-כן, חובה להבהיר כי אף אחד משבעים ניצולי סוביבור, הן בישראל והן מחוצה לה, לא זיהה את דמיאניוק כוואכמן מסוביבור.

בנוסף, בשום הליך משפטי הן בישראל הן בארה"ב והן בגרמניה, אף וואכמן לא העיד כי הוא מזהה את דמיאניוק כוואכמן מסוביבור. גם עובדות אלה הועלמו בזדון ע"י "נטפליקס", אף כי נכללו בחומר הגלם של היוצרים הישראלים.

פסק-הדין הגרמני שהרשיע את דמיאניוק בשנת תשע"א (2011) כוואכמן בסוביבור נסמך בראש ובראשונה על "מסמך טרווניקי" - האמור להיות פנקס חוגר של שבויים סובייטים ששירתו בכוחות העזר של האס.אס והכולל את פרטיו האישיים של דמיאניוק, לרבות טעות באשר לגובהו ומחוז הולדתו - וכן המסמך כולל את מה שנחזה להיות תמונתו וחתימתו של דמיאניוק.

המסמך המקורי הגיע לישראל בטבת תשמ"ז (דצמבר 1986). חודש לאחר מכן נשלח המסמך, יחד עם מומחה מז"פ ישראלי, אמנון בצלאלי, למעבדת המז"פ הפדרלית הגרמנית, לבדיקה באשר להיותו מסמך אותנטי או מזויף. ראש המעבדה, ד"ר לואיס פרדיננד ורנר, קיבל לידיו את המסמך לבדיקה ראשונית ולמחרת מסר לאמנון בצלאלי, את תוצאות בדיקתו כדלקמן: המסמך הוא זיוף חובבני של הק.ג.ב., התמונה המיוחסת לדמיאניוק הושתלה בפוטו מונטאז' על המדים, התמונה כולה הודבקה למסמך ממסמך אחר. חלקי החותמת על התמונה אינן מתאימות לחלקי החותמת שעל המסמך. ד"ר ורנר ביקש כי המסמך יושאר אצלו לבדיקה נוספת למשך כעשרה ימים ואז יוכל להצביע על כל מרכיבי הזיוף. בעקבות זאת צלצל בצלאלי בדחיפות לפרקליטות בירושלים, דיווח על אשר שמע, בתגובה, נדרש לקחת מייד את המסמך מידיו של ד"ר ורנר ולהביאו חזרה לירושלים.

בעקבות זאת, כתב ד"ר ורנר זכרון דברים ובו נאמר בין השאר: "בעניין תיק זה ספקות המומחים ישועבדו להיבטים הפוליטיים, גילוי העובדות האמיתיות בקשר לתיק זה כלל אינה חשובה כאן". כל העובדות המחרידות הנ"ל התגלו בכתבת ענק בשבועון הגרמני "שטרן" באדר תשנ"ב (5 במרס 1992). במסגרת הכנת הכתבה פנו מן השבועון "שטרן" לתובע שקד לקבלת תגובה. הוא מצידו לא הכחיש אף פרט ותגובתו הייתה: "אנו מתבססים על חוות הדעת של מומחינו וממשיכים לראותן כמשכנעות" לכל אורך הדיונים בשתי הערכאות בישראל, הסתירה הפרקליטות הישראלית במרמה ובזדון את כל האמור לעיל. הח"מ, על-פי בקשת השופט ברק בסיום הטיעון הסופי בערעור, שלח את המאמר הנ"ל לחמשת שופטי הערעור. אלא, שבניגוד לבית המשפט הפדרלי לערעורים, נמנע בית המשפט העליון לקבוע כי בכל הנוגע ל"מסמך טרווניקי", רימתה הפרקליטות הישראלית את מערכת המשפט בישראל. גם כל העובדות האלה הועלמו בזדון ע"י "נטפליקס" בשלב העריכה, אף כי היו כלולות בחומר הגלם שהגישו היוצרים הישראלים. אולם בכך לא סגי. כמו-כן, הועלמה בזדון על-ידי "נטפליקס", קביעתו החד-משמעית של בית המשפט הגרמני לפיה, כף רגלו של דמיאניוק מעולם לא דרכה בטרבלינקה.

הנה כי כן, העובדות האמיתיות כפי שהן בפרשת דמיאניוק, מצביעות חד-משמעית על כך שדמיאניוק אינו "איוון האיום" וכי מפלצת זו הינה איוון מרצ'נקו, שבינו לבין דמיאניוק אין כל דימיון פיזי או ביוגרפי. לא זו אף זו, העובדות האמיתיות מלמדות חד-משמעית כי דמיאניוק היה גם קורבן של עלילת דם. יתרה מכך, העובדות האמיתיות מלמדות כי דמיאניוק נמצא אשם ברצח של 900,000 יהודים במו ידיו, במקום - טרבלינקה - בו כף רגלו לא דרכה מעולם. לפיכך, שליחתו של דמיאניוק לגרדום על-ידי הערכאה הראשונה, הינה הטעות העובדתית הגדולה ביותר בפסק-דין ידוע כלשהו בהיסטוריה המשפטית בכל תולדות המשפט, בכל הזמנים, בכל העמים ובכל הארצות. ראוי אפוא שעובדה זו תמצא ביטוי בספר השיאים של "גינס".

כמו-כן, הראיות האמיתיות מצביעות על כך שיסוד הרשעתו של דמיאניוק בגרמניה הינו "מסמך טרווניקי", מסמך שדבר היותו מזויף, הוסתר במרמה ע"י פרקליטות המדינה הישראלית, הן מן הערכאה ששלחה את דמיאניוק לגרדום והן מערכאת הערעור, שנאלצה לשלחו הביתה כאדם חופשי וזכאי מכל אשמה. גם את כל העובדות הללו סילק ג'ים הייגוד מן הסדרה בתפקידו כעורך ראשי.

לשיא הרשעות והכזב הגיעו עורכי "נטפליקס" כשהכתירו את הסדרה בכותרת הנבזית "השכן השטני", בעוד שלאור האמור לעיל, השטן האמיתי בכל הנוגע לסדרה של "נטפליקס" הוא ג'ים הייגוד העורך, שנתן לסדרה, המסלפת בכוונת מכוון את העובדות, כותרת כה שקרית.

עו"ד יורם שפטל היה עורך דינו של דמיאניוק בישראל.
תאריך:  11/01/2020   |   עודכן:  12/01/2020
עו"ד יורם שפטל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המיצג הכוזב של נטפליקס
תגובות  [ 5 ] מוצגות   [ 5 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
קורןנאוה טבריה
12/01/20 04:51
 
עלוב הימין הישראל
18/01/20 09:49
2
בן נאמן
12/01/20 11:01
3
נחמה הרץ
16/01/20 06:45
4
שונסי גנצינר
16/01/20 18:22
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מזה חודשים רבים מצויה המערכת הפוליטית אצלנו בתוהו ובהו ועל פניו נראה שזה לא הולך להסתיים בקרוב. על פניו נראה כאילו המניע המרכזי ואולי אף היחיד לתהו ובהו הנו שנאת נתניהו, אבל גילויי השנאה הרבים כלפי מגזרים שונים בחברה מעוררים ספק רציני ביחס לנראות הזאת. השונאים כמובן טוענים שהם מבטאים ביקורת עניינית, לא שנאה חלילה, אלא שבחירת המלים שלהם אינה מותירה מרחב לספק. ועוד, שוב ושוב הם מאשימים בשנאה את המגיבים, אומנם לפעמים בחריפות על דברי ההסתה שלהם, טוענים כי השנאה מדברת מגרונם של המגיבים וזה מסתדר בדיוק עם הכלל: "הפוסל - במומו הוא פוסל" (רמב"ם, איסורי ביאה יט, יז).
10/01/2020  |  נסים ישעיהו  |   מאמרים
למנהלי החנויות ולמפעיליהם, מנהלי האזור, יש נטייה "למלא מדפים", מתוך כוונה מוצדקת לנצל עד למקסימום את אמצעי המכירה העיקרי של החנות וזה המדף ו/או סלסלת המבצעים - אולם קורה לא אחת שאין הם מקפידים לבדוק את תחולת המדף.
09/01/2020  |  יובל לובנשטיין  |   מאמרים
בשיעורי הכלכלה לימדו אותנו שהתחרות מסדירה את התחרות/מחירי הצרכן ויוצרת שיווי משקל, אולם לא תמיד השוק עובד לפי כללים אלו שכן לא, יש כלל תחרות וכל זאת מאחר שלא תמיד כדאי לפתוח חנות בכל מקום שכן גודל השוק, או יותר נכון קוטנו, אינו מצדיק זאת, דבר המנוצל לרעה על-ידי רשתות השיווק, אשר מפקיעות מחיר, דווקא מאוכלוסייה חלשה.
03/01/2020  |  יובל לובנשטיין  |   מאמרים
המערכת הפוליטית אצלנו מצויה בתוהו ובהו, לאיש אין מושג להיכן יתגלגלו הדברים וכיצד. כתבי האישום (התפורים) נגד ראש הממשלה מאיימים להביא להדחתו המשפטית מתפקידו (הרי לכך הם נועדו מלכתחילה) ובדרך להשגת היעד הזה מערערים את אמון הציבור ואת בטחונו (השגוי יש לומר) בכך שהמערכת בכלל, וזו המשפטית בפרט, עובדים לטובתו. רבים מתייחסים אל השנתיים או שלוש האחרונות כאל שנים שבהן חלק גדול מהציבור איבד את אמונו במערכת, שנים שבהן נוצר הכאוס, אבל האמת היא שהתהליכים האלה נמשכים כבר לא מעט שנים ובמסגרת זו כתבנו על כך לא פעם בעבר. בשנים האחרונות הדברים רק צפו ועלו אל מעל פני השטח וכך נחשפו לעין כל.
03/01/2020  |  נסים ישעיהו  |   מאמרים
שוק מכירות האונליין עולה מדרגה רצינית, לאחר הצהרתו של רמי לוי על-כניסה למרכזים רובוטיים, אשר יופעלו ממרכזי הערים החל מינואר הקרוב כבר בתל אביב ועד סוף 2021 בעוד 10 מרכזים עירוניים, עם הבטחת משלוח תוך שעתיים מקבלת ההזמנה.
02/01/2020  |  יובל לובנשטיין  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
מירב ארד
מירב ארד
חופשת החג מתקרבת בצעדי ענק, ועל רקע חוסר הוודאות יש מי שעדיין לא החליטו סופית על תוכניות לחופש    עבור המתלבטים בדקנו מחירים של חבילות נופש מובחרות מעבר לים
דרור גרין
דרור גרין
יש קסם במה שלכאורה נראה כצירוף של מקרה וכוונה מודעת    אינני יודע אם פנחס שדה היה מודע למעגליות שיצר בציור שנוצר מתוך כתם מקרי ובשיר שנבע מתוך הציור
אבי נחמני
אבי נחמני
את חגיגות המימונה ההמוניות בפארקים, השנה יש לבטל    צו השעה מחייב אותנו כעת להוריד את גובה החגיגות ולהתכנס יותר אל חיק המשפחה והחברים באירוע צנוע ורגוע יותר שיוכל 'לעבור בגרון של כו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il