|
שופרסל דיל. לא ילד הזה פיללתי [צילום אילוסטרציה: פלאש 90]
|
|
|
|
|
לאחרונה עולה מחדש למודעות הצרכנית, פערי המחיר באותה רשת באזורי הארץ השונים, בעיקר בעקבות כתבות בתוכנית חסכון של
קרן מרציאנו. כתבות אלו מעלות מחדש בעיה כאובה זו, שבאה לידי ביטוי בעיקר באזורים עם מיעוט תחרות, אולם זה מקבל משנה תוקף שאתה נתקל בזה באופן אישי.
ערכתי קניות ביינות ביתן ביום ה' השבוע במודיעין וקניתי מבחר של פלפלים במגוון צבעים במחיר רגיל, לא במבצע, של 2.5 שקלים לק"ג ומה רבה הייתה הפתעתי למצוא למחרת את אותו מוצר בדיוק, בשופרסל דיל בקניון רחובות במחיר של תשעה שקלים! כן זו לא טעות דפוס - תשעה שקלים - מיותר לציין שמחירי שאר הירקות, עגבנייה, מלפפון, כרוב - היו כפולים!
ואני שואל - למי הדיל? לכאורה, חד-משמעי לא לצרכנים! כאחד שהיה בין מקימי שופרסל דיל, אני חייב להודות, שלא לילד הזה פיללתי.
אני חוזר ומציע לבטל באופן חוקי את השונות הרבה באותה רשת בין הסניפים השונים, למעט חריגה של לא יותר מ-25 פריטים. במילים אחרות, לאחד את מחירוני החנויות הנכללים בשם זהה של הרשת, האחדה זו תגרום שבכל סניפי שופרסל דיל בארץ, יהיה מחיר אחיד וזהה לכל המוצרים, למעט 25 פריטים, דבר אשר יביא מזור רב לצרכנים בכלואים באזורים עם מיעוט תחרות. אז תגידו לי אתם, מי נהנה מהדיל לכאורה של שופרסל דיל?