רשת המשביר החדש לצרכן בחרה ב-d-say Interactive, כמשרד פרסום האינטרנט שיוביל את פעילות השיווק והפרסום של הרשת. בעבר פעילות האינטרנט נערכה ע"י חברת פוגל אינטרקטיב.
שירלי פאר, סמנכ"לית השיווק של המשביר החדש לצרכן מסרה כי הרשת החליטה אסטרטגית לשים דגש על פעילות באינטרנט. כחלק מהמהלך תגדיל המשביר החדש לצרכן באופן משמעותי את המשאבים והתקציבים, לטובת האינטרנט.
בעבר תקציבי הפרסום באינטרנט של רשת המשביר החדש לצרכן נאמדו בכ-100 אלף ש"ח לשנה ועד סוף שנת 2007 תוציא הרשת כחצי מיליון ש"ח בפעילות אינטרנטית. בשנת 2008 צפוי תקציב האינטרנט לגדול אף יותר.
עוד מסרה פאר כי הקמפיין הראשון שיערך ע"י d-say Interactive יחל לקראת החגים, למשך שבועיים והוא יתמקד במוצרים לחג, מבצעי הנחות ומתנות לראש השנה.
כמו כן החברה תקים לראשונה אתר אינטרנט תדמיתי, לרשת המשביר החדש לצרכן, שיעלה בסוף חודש ספטמבר 2007.
מנכ"ל d-say, תמיר יולביץ’: "אנו שמחים מאוד על קבלת התקציב. קמעונאות היא אחד התחומים המאתגרים ביותר לטיפול באינטרנט ואני בטוח שנביא לידי ביטוי את הידע והנסיון שרכשנו ליצירת פעילות קריאייטיבית ואפקטיבית. אני גם שמח על המשך המגמה בקרב לקוחות מובילים לבחון באופן פרטני את פעילות האינטראקטיב שלהם ולא לעבוד עם משרדי הפרסום המסורתיים."