|   15:07:40
דלג
  משה נסטלבאום  
משפטן מאחורי הכותרות
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

מאחורי הכותרות

טרמפ עם ראש הממשלה

טור דעה אישית בשלישי ובשישי שלא דופק חשבון אסירת ציון נעמה יששכר תפסה טרמפ הביתה ממוסקבה עם רה"מ בני ציפר עיתונאי ומעריץ הולם בגנץ מי מכיר את יצחק אהרוני שכותב בשפת ביבים בפייסבוק? יהודה שמואלביץ הוא הנשיא הגדול החדש של הבונים החופשיים והרבי מלובביץ' בראיון נדיר לגאולה כהן
31/01/2020  |   משה נסטלבאום   |   יומני בלוגרים   |   תגובות
גם משפחת יששכר בליכוד [באדיבות מושיק לין ואתר פרה דוקס]

  • נעמה יששכר, שהפכה לגיבורה לאומית, חזרה הביתה והוכיחה שהבלתי אפשרי – אפשרי.
  • מי שייכנס לדף הפייסבוק של יצחק אהרוני יבין מיד שהוא נכנס למדמנה.
  • יהודה שמואלביץ' הוא הנשיא הגדול של הבונים החופשיים במדינת ישראל. מדובר במסדר סודי עתיק.
  • הרבי מלובביץ' מדבר בגילוי לב עם העיתונאית גאולה כהן, ומשיב לשאלה למה הוא לא עלה לישראל?

ושבו סמים לגבולם
תפסה איתו טרמפ [באדיבות מושיק לין]

נעמה יששכר אסירת ציון שבה הביתה. היא עשתה את זה בגדול, בטיסה ישירה מרוסיה במטוסו של ראש הממשלה. אני לא מכיר עבריינים מורשעים שזכו לכבוד כזה, אבל כשמדובר בבחירות בעוד כחודש, הבלתי אפשרי הופך לאפשרי.

פסטיבל כזה כבר מזמן לא היה. יוסף א' יאיר ג'וחא אנגל מקיבוץ רמת רחל שלח אלי תזכורת - תמונה של קבלת הפנים שבה פגש שמעון פרס את נתן שרנסקי ששוחרר מהכלא הרוסי. חזרתו של שרנסקי לא לוותה אז בשידורים חיים ממטוס ראש הממשלה, אבל זה כנראה רק אחד ההבדלים.

לא ברור עד כמה המחווה הזאת תתורגם לקולות לטובת נתניהו ביום הבחירות. מה שברור, משפחתה של נעמה יששכר פעלה נכון. בעזרת איש יחסי ציבור מקצועי, טושטשה העובדה שנעמה יששכר צרכה סמים, וברשותה נתפסו תשעה גרם של חשיש. איש יחסי הציבור שפעל בהתנדבות לשחרורה הצליח לטעת בקרב ציבורים מסוימים את התחושה שיששכר היא לא פחות מגיבורה לאומית חדשה.

אני מתקשה להאמין לפרסומים שיששכר זכתה לטיפולו המסור של ראש הממשלה רק משום שהתמזל מזלה וקרוב משפחתה הוא נהג מחליף בלשכת ראש הממשלה. אבל אני משוכנע שהמימרה כל המציל נפש אחת מישראל היא לא הסיבה היחידה שהכריעה את הכף.

אמה של נעמה יששכר היא לביאה. כל מה שהיא עשתה למען שחרור בתה ראוי ומכובד. ראש הממשלה ורעייתו שנרתמו לשחרורה של יששכר עשו זאת גם מסיבות הומניטריות, אבל אי-אפשר להתעלם מהעובדה שאנחנו נמצאים על סף מערכת בחירות, ונתניהו מקווה שאת המחווה ההומניטרית, שלה הוא היה שותף, ניתן יהיה לתרגם לקולות ביום הבחירות.

גם ראש הממשלה אריאל שרון נרתם בעבר כדי להביא לשחרורו של אלחנן טננבאום משבי חיזבאללה. אלא שטננבאום ידע כמה סודות כמוסים, וכל יום נוסף שהוא היה בשבי, לווה בחששות שהסודות האלה יתגלו. בחדר הישיבות של המטה הכללי בקריה בתל אביב, שבו מתכנס פורום המטה הכללי של צה"ל נכתב על הקיר משפט שאמר ראש הממשלה הראשון דוד בן-גוריון: "תדע כל אם עבריה. כי הפקידה גורל בנה בידי מפקדים ראויים לכך". על אותו משקל, תרשו לי להרחיב את האמירה, ולהתאים אותה לרוח הימים האלה: "תדע כל אם עבריה שכאשר בנה או בתה צורכים סמים, ונתפסים לפני בחירות, מובטח שראש הממשלה לא ינוח ולא ישקוט, עד שיביאם הביתה בשלום".

בשנה האחרונה נעצרו בחו"ל 49 ישראלים. זו כנראה הסיבה שבאתר האגף לעניינים קונסולאריים במשרד החוץ בחרו להבהיר את הדברים וכתבו במפורש: "שימו לב. לא נוכל לשחרר את האזרח הישראלי ממאסר או מעצר, או להתערב בהליכים משפטיים כאלה או אחרים. מדינת ישראל לא תישא בהוצאות כלשהן כגון הוצאות רפואיות, חילוצים, העברת ארון נפטר לישראל, תשלום עבור בתי מלון, כרטיסי טיסה, שכירת שירותי עורכי דין, תשלום ערבות או כל הוצאה כספית אחרת". עכשיו מתברר שיש כנראה שווים יותר ושווים פחות.

הצטערתי לראות את ראש הממשלה, מצולם בחברתה של נעמה יששכר, כשם שלדעתי לא היה מקום שיששכר תשוב לארץ במטוסו של ראש הממשלה. החוק בישראל קובע עונש על החזקת סמים שאינם לצריכה עצמית שיכול להגיע לעשרים שנות מאסר, כאשר צריכת סמים לשימוש עצמי נחשבת לקלה יותר, והעונש המקסימלי עליה הוא עד שלוש שנות מאסר. גם במקרה שהמשטרה מחליטה שלא להגיש כתב אישום, נותר מי שנתפס צורך סמים עם רישום פלילי.

עבריינית סמים איננה לוחמת מוסד שנתפסה במהלך פעילות מבצעית בשליחות המדינה, שראוי שתחזור הביתה במטוסו של ראש הממשלה. היה צריך לשחרר את נעמה יששכר, שהעונש שנגזר עליה לא עמד בשום קנה מידה לעבירה שהיא ביצעה. אבל מכאן ועד רהביליצטיה שמעניקה לה טיסה לארץ ממוסקבה בחברת ראש הממשלה המרחק גדול.

שובר שיאים
לא תומך בבני גנץ - לא מפתיע [מן הטלוויזיה]

בני ציפר מצליח לשבור את כל השיאים, גם של עצמו. אני מבין את הערצתו לראש הממשלה ורעייתו וזאת זכותו. אבל דברי ההבל שבהם הוא מרפד את הרצפה שלרגליה הוא מתגולל לרגלי השניים, מחייבת טיפול אמבולטורי דחוף שיחזיר אותו אל קרקע המציאות.

אין שום פסול בכך שמר ציפר הוא מעריץ נלהב. אצל נערות תיכון הערצה יוצרת ריגושים, ויתכן שגם מר ציפר זקוק לכך. אלא שדברי ההבל שכתב ציפר על ח"כ בני גנץ מעוררים גלי צחוק, ובעיקר מציגים את ציפר כחסר שיקול דעת.

השבוע בחר ציפר להביע את דעתו על הרמטכ"ל לשעבר גנץ, איש לא ציפה ממי שמתגולל לרגלי ראש הממשלה ורעייתו, לקרוא דברי הערכה על הרמטכ"ל העשרים של צה"ל, שהוא מתחרהו העיקרי של ראש הממשלה נתניהו על ראשות הממשלה. מה שבטוח שללא מאמץ רב הצליח השבוע ציפר לבזות בעיקר את עצמו. הוא בוחר לכנות את גנץ אפיזודה, משווה אותו לז'ורז' בולאנז'ה, שהיה איש צבא מזהיר בצרפת של הרפובליקה השלישית לפני כ-130 שנה, שהבטיח להביא שינוי - אלא שהוא לא היה מנהיג.

וכך קושר הפייטן ציפר בין בולאנז'ה הצרפתי, לרמטכ"ל גנץ: "האיש היה מעין איש צבא אידיוט והוא נישא על גלי ההתלהבות ממנו, ניצח בבחירות בפריס וכולם היו משוכנעים שהמהפך בוא יבוא - אלא שאז החלה הנפילה המהירה, נוכלותו בחרה להתגלות ולבסוף הוא ברח לצרפת ושם קץ לחייו".

אם גם אתם נותרתם פעורי פה מההשוואה פרי עטו של ציפר אתם לא לבד. ניתוח פוליטי מבריק כפי שמספק לנו ציפר, לא קראנו מזמן. ציפר, שהוא כנראה גם איש רחום שלא משאיר קצוות פרומים, וכך הוא מוסיף תוך גילויי חמלה מרגשים: "איני מאחל כמובן סוף נורא כזה לבני גנץ, שבסך-הכל נראה בחור לא מזיק, אבל עינינו הרואות, שהוא אדם מיושן שאינו מתאים להנהיג מדינה משוכללת כישראל. אלא שהשנאה לנתניהו גורמת לאנשים מלראות את מגרעותיו".

אחרי שהבנתם שבני גנץ הוא לא בחור מזיק, ולדעת ציפר הוא אדם מיושן שלא מתאים להנהיג מדינה משוכללת כישראל, אתם שואלים בוודאי מה הביא את ציפר לקבוע את עמדתו החד-משמעית, וכאן מגיעה התשובה. "העובדה שהוא מדקלם את נאומיו מהטלפרומפטר היא רק קצה הקרחון של היותו (של בני גנץ מ.נ.) חסר כישורים להנהגה".

קשה להתווכח עם ניתוח מעמיק כמו זה שמשמיע ציפר, מה גם שיום לאחר מכן, הוא מגלה לנו שהוא החליט לעלות לכותל המערבי עם נכדו הנושא את השם אלוף בנימין, כדי להודות לאלוהים על שנתן לנו את בנימין נתניהו. וכך כותב ציפר: "בראותי אותו אתמול נואם לצדו של נשיא ארצות הברית, נמלאו עיני דמעות של התרגשות". ציפר מודה לאלוהים "על הנפלאות והתשובות שנתן לנו". ו"על כך שהבורא נתן לנתניהו את רעייתו שרה האהובה". וכאן בא משפט המחץ: "יבושו כל שונאי נתניהו, ויתפוצצו מקנאה. אויביו מבית ומחוץ אל תהי להם תקווה. מאביחי מנדלבליט בעל עיני התן, שבלב כבד אך בלב שלם, אץ-רץ להגיש כתב אישום, ועד ליברמן בעל מבט האימה, שהייתי רוצה להיות זבוב על הקיר בביתו, כשצפה בטלוויזיה וראה את הניסים שמחולל האיש שהוא שוטם כל כך".

נראה לי שחלומו של ציפר התגשם בחלקו. הוא אולי לא זבוב על הקיר בביתו של ליברמן, אבל הוא זבוב טורדני.

מדמנה
דף פייסבוק שהוא מדמנה

יצחק אהרוני נראה אדם נורמטיבי. על-פי קורות חיים שהוא מפרסם בפייסבוק, הוא למד באורט ביד סינגלובסקי, המשיך בלימודי כלכלה וחשבונאות באוניברסיטות תל אביב ובבר-אילן. הוא נשוי, עצמאי, יש לו נכדים והוא מתגורר בתל אביב.

לאהרוני יש כמעט 5,000 חברים בפייסבוק, ויש לו דעה כמעט בכל עניין. אלא ששפת הביבים שבה הוא משתמש מביאה אותי למחשבה שאולי אין איש כזה, ויתכן שמדובר בסתם מתחזה. אני לא מכיר הרבה אנשים נורמטיביים שמעזים לכתוב בשפה ובסגנון ירוד כפי שכותב אהרוני כאילו אין מחר, וכאילו יש לו חסינות מפני תביעות שיוגשו נגדו על-פי חוק איסור לשון הרע.

מר אהרוני זועם מאוד על היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, כנראה בגלל כתב האישום שהגיש נגד ראש הממשלה נתניהו, וזה מה שהוא כותב עליו: "אדם שפל, תת-רמה, ייזכר לדראון עולם, יהודי דתי חובש כיפה תתבייש, ולכל קהל המתפללים אני פונה בבקשה, סלקו אותו מבית הכנסת הטילו עליו חרם".

לאהרוני יש חשבון לא סגור גם עם יושב-ראש כחול לבן, וכך הוא כותב על הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ: "אי-אפשר לחסל פוליטית את גנץ, האיש פיגוע מוחי קשה. לא מסוגל לדבר ישירות עם הציבור, אלא בעזרת טלפרומפטר, או אוזנייה, וגם אז הוא מדקלם כמו אדם עם פיגור שכלי".

גם על שופט בית המשפט העליון חנן מלצר אין לאהרוני דעה טובה, והוא כותב עליו: "למרבית האוכלוסייה אין אמון בך, אתה עף על עצמך, ואין לך מצנח, לך לבית אבות". על ליאת בן ארי כותב אהרוני מעל תמונתה: "כיעור פנימי וחיצוני בהתגלמותו".

זה לא אמיתי שפייסבוק לא סגרה את הדף הזה, וזה לא אמיתי שכמה מהאנשים שעליהם כתב אהרוני בדף שלו לא תבעו אותו עד היום. מה שבעיקר לא אמיתי הוא שהיועץ המשפטי לממשלה, המשטרה והפרקליטות לא הראו לאהרוני איך נראה בית המעצר אבו כביר לא מצד הכביש.

אהרוני, מפרסם בדף אמירות מזעזעות על עיתונאים שלא נושאים חן בעיניו, כמו גם על היועץ המשפטי לשעבר, ואין מי שייתן לו להבין שאנחנו לא רפובליקת בננות, ואולי כן.

הנשיא הגדול
נשיא גדול למדינת ישראל של הבונים החופשיים

יהודה שמואלביץ' הוא הנשיא הגדול ה-35 במדינת ישראל של הבונים החופשיים. הוא נכנס השבוע לתפקידו בטקס מרשים, שבו השתתפו נציגים של לשכות גדולות מכל העולם.

הבונים החופשיים הוא מסדר ארגון סתרים אחוותי, שלמען הגילוי הנאות אני גאה להיות חבר בו. מדובר במסדר בינלאומי רב-היקף, בעל תורת מוסר שמשובצת במשלים ומתוארת בסמלים. שלושת העקרונות המרכזיים החשובים של המסדר הם אחווה, עזרה ואמת. ניתן לומר שמדובר במועדון חברתי סגור, שמאמין בצדק, וחבריו מקפידים לשמור על קשרי חברות הדוקים.

בארץ קיימות יותר מחמישים לשכות פעילות במגוון שפות, והן פועלות בכל רחבי הארץ, כולל בכפרים ערביים. יהודה שמואלביץ', הנשיא הגדול החדש, מתכוון לפעול בראש ובראשונה להקמת בית חדש לבונים החופשיים, במקום זה שהיה עד כה סמוך לבתי המשפט בתל אביב. בכוונתו גם להעמיק את הידע המסוני בקרב אחי המסדר.

המלך המשיח

הרבי מלובביץ', ר' מנחם מנדל שניאורסון לא נהג להעניק ראיונות לתקשורת. מי שהצליחה לזכות בראיון עם הרב, היא העיתונאית וחברת הכנסת לשעבר גאולה כהן, שיצאה בשנת 1964 לארצות הברית בשליחות העיתון מעריב כדי לראיין אותו.

ארכיון המדינה מפרסם את הראיון, ממנו עולה שהוא נערך בשעת חצות, אבל המראיינת גאולה כהן מציינת, כי הרבי קם כדי לקבל את פניה מאחורי שולחן הכתיבה בחיוך של שעה 12 בצהריים.

על מה שוחחו העיתונאית מישראל והרבי מברוקלין? מתברר שגם במרחק של עשרות שנים הרבי ידע כנראה על מה הוא מדבר. "אומרים - הוא אומר לי - שהשמש לא שוקעת על בית המלוכה האנגלי לעולם, עליהם היא כבר שוקעת, אבל לא על המלוכה הלובביצ'רית - לא, אנחנו הולכים וגוברים. שמעת על הוצאת הספרים שלנו? זו ההוצאה הגדולה ביותר של ספרי יהדות, למעלה מעשר שפות", מתגאה הרבי בהוצאת הספרים של חב"ד באוזניה של המראיינת.

וכמה מילים על אווירת הראיון ועל הזמן הקצר שהוקצב לו: "עד שלא שמעתי קול של צלצול חד עולה בחדר, לא שמעתי את הדומייה הגדולה שעמדה שם. הצלצול בא מבחוץ כנראה מהמשרד, הבינותי: זמני נגמר. אבל אני שלא עלה על דעתי לקום, המשכתי לשבת כמו שלא צלצלו הפעמונים. הצלצול שחזר ועלה דרש להפסיק, אבל צליל קולו של הרבי שהמשיך לדבר הבטיח המשך", מתארת גאולה כהן את המעמד.

ומתי תבוא לישראל? - שואלת המראיינת כהן את הרבי, שהשיב: "אני חייב להימצא ולצוות רק במקום שישמעו לי. פה ישמעו לי. בארץ ישראל היום לא ישמעו. בארץ ישראל יישמע הנוער לאחר שייצא מן השורות שלו, שידבר בשפתו. אני אבוא, אני אבוא כשיבוא המשיח. למדתי פיסיקה בסורבון. אני מכיר יודע ומאמין בחוקי הפיסיקה, ובאותה אמונה פיזית פשוטה. אני מאמין במשיח שהוא יהיה משיח בשר ודם ממש, שאפשר לנגוע בו למשש אותו וללכת אחריו - הוא יבוא".

"הוא הרבה זמן כבר בדרך" – מצאתי את עצמי מפטירה". כותבת כהן. "אבל הוא קרוב מאוד מאד", מבטיח הרבי, "צריך להיות מוכנים לו בכל רגע, משום שהוא יכול לבוא רק רגע אחד קודם".

לנו נשאר רק לחכות.

גאולה כהן והרבי. בראיון למעריב
הכותב הוא משפטן שהיה מנהל חטיבת החדשות של הערוץ הראשון ויושב-ראש אגודת העיתונאים. הוא ממייסדי "יושרה לישראל" וחבר הנהלת התנועה. האמור אינו דעת "יושרה לישראל".
תאריך:  31/01/2020   |   עודכן:  31/01/2020
משה נסטלבאום
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
טרמפ עם ראש הממשלה
תגובות  [ 7 ] מוצגות   [ 7 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
הגוי..
31/01/20 13:21
2
מורי
31/01/20 15:22
3
ארי כספי
1/02/20 13:26
4
בן נאמן
1/02/20 18:36
 
ע_הראל
2/02/20 03:15
5
בן נאמן
1/02/20 18:58
 
ע_הראל
3/02/20 04:27
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נכון לעכשיו עושה רושם שגם בעשור תהיינה צפיפות רבה הן באזורי המגורים, והן על בכבישים השונים. בימים אלו יוזמת מדינת-ישראל תוכנית אשר תקטין מעט את העומס הקיימים בכבישים המהירים.
30/01/2020  |  רועי אורן  |   יומני בלוגרים
" כֹּה-אָמַר כּוֹרֶשׁ ...יְהוָה אֱלֹהֵי הַשָּׁמַיִם וְהֽוּא-פָקַד עָלַי לִבְנֽוֹת-לוֹ בַיִת בִּירוּשָׁלַם אֲשֶׁר בִּֽיהוּדָה מִֽי-בָכֶם מִכָּל-עַמּוֹ יְהוָה אֱלֹהָיו עִמּוֹ וְיָֽעַל" [ספר דברי הימים ב' פרק לו' פסוק כג'].
30/01/2020  |  אורי שרגיל  |   יומני בלוגרים
אני אישית חולק על עמדותיו הפוליטיות של ד"ר אבישי בן חיים, אך אני מסתייג בשאט נפש מההתייחסות הפוגענית כלפיו, כפי שמצא לנכון להתייחס רוגל אלפר בטור "טלוויזיה" מיום 29.1. הכעיסה אותי הנחרצות של העיתונאי הכותב, שדיבורו של ד"ר אבישי בן חיים מאופיין ב"שטויות לא רציונליות".
ראש הממשלה ביבי, שמשמש בשעות אלה כדייל במטוס לישראלית שנאסרה ברוסיה בעוון החזקת חשיש ונענשה בצורה מחפירה, הוא גם גיבור של אגדת ילדים נודעת. במאה ה-19 כתב הנס כריסטיאן אנדרסון סיפור נפלא על המון ההולך שבי ועוצם עיניים נוכח נוכלים ושרלטנים, שמוכרים למלך בגדים שאינם.
30/01/2020  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
זאת תוכנית שמרסקת את הפרדיגמה של גבולות 67 וישראל צריכה תמיד לוותר, ומחזירה את התנועה הלאומית הפלשתינית לנקודת האפס היא לא "מטפלת בחמאס", וזה לבדו לא מבשר לה טובות
30/01/2020  |  עמוס גלבוע  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il