|   15:07:40
דלג
  משה נסטלבאום  
משפטן מאחורי הכותרות
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין

מאחורי הכותרות

מי זקוק בתאגיד להשתלת אשכים דחופה <br>

טור דעה אישית בשלישי ובשישי שלא דופק חשבון מנהל בכיר ברשות השידור אמר פעם שאפשר להשתיל היום הכל חוץ מאשכים. כשרואים איך התנהל קובלנץ בפרשת סג"ל מבינים שהוא צדק על הראיון החובבני של ה"מראיינת" מיכל רבינוביץ עם גנץ לשופטת לארי-בבלי יש לשון שמהירה ממהירות המחשבה ועל החשיפה של הארכיון הציוני על ילדיו של הרצל
18/02/2020  |   משה נסטלבאום   |   יומני בלוגרים   |   שידור ציבורי   |   תגובות
לא רק מנצח על התזמורת. גם ניצח את קובלנץ [באדיבות יותם נבין]

  • לתאגיד השידור הציבורי אין גבולות. הראיון של מיכל רבינוביץ עם בני גנץ היא ההוכחה.
  • מה שלא ידעתם על ילדיו של בנימין זאב הרצל. הם חיו חיי מחסור וכולם מתו בנסיבות טרגיות.

השעיה מיותרת
קובלנץ התקפל, הם חוזרים לשדר

אראל סג"ל לא עסק בתעמולת בחירות ולא היה מקום להשעות אותו. אם הוא הושעה כיוון שלדעת קובלנץ הוא נהג בניגוד ל"כללי האתיקה", לא ברור למה הזדרז אלדד קובלנץ להורות להחזיר אותו להגשת התוכנית שהוא הגיש בתאגיד עוד לפני הבחירות.

העובדה שסג"ל השתתף במפגש מתוכנן שנערך לאחר שעות העבודה, ויחד עם שני עיתונאים נוספים הוא צולם שר ומנגן בגיטרה את השיר "שבחי ירושלים", כשגם שראש הממשלה מצטרף לשירה, היא לא בעיה אתית. לכן הקשקוש שנשמע מכיוונו של התאגיד לפיו סג"ל עבר עבירה על כללי האתיקה, היא לא יותר ממצג שווא שנועד לשמור על כבודו של קובלנץ שביזה את עצמו.

בתאגיד השידור הציבורי ניסו ליצור מראית עין של שמירה על איזון שלא קיים. קובלנץ שיחק אותה בהפוכה, וציפה שנאמין לו שהוא נקט צעד זה רק כי סג"ל עבר על כללי התאגיד. לא ברור מה ביקש קובלנץ להוכיח בהשעיה המיותרת, שתאגיד השידור הציבורי מאוזן? ברור שלא. אם בצעד הזה הוא התכוון לקרוץ או לרצות את בני גנץ וראשי כחול לבן, הוא זכה מיד לתשובה מח"כ יאיר לפיד, שהצעד הזה הוא מיותר ולא ראוי.

סג"ל לא הסתיר מעולם את העובדה שהוא מתומכיו של ראש הממשלה. ייתכן שהבקשה שהפנה קובלנץ לסג"ל, כשהציע לו להשתתף בתוכנית אקטואליה של התאגיד, היא לא יותר מעלה תאנה כדי ליצור את הרושם ששידוריו של תאגיד השידור מאוזנים. אבל זה ממש לא המצב. מי שיצפה במהדורת החדשות המרכזית של התאגיד יוכל להבין עד כמה המצב חמור.

זה סוד גלוי מה חושב ראש הממשלה נתניהו על תאגיד השידור הציבורי - והוא צודק. שידורי חטיבת החדשות של התאגיד לא היו מאוזנים, לא במערכת הבחירות הקודמת ולא עכשיו. ישנה תחושה שיש בתאגיד מי שמחפשים מגישים ועיתונאים, שהסגולה הבולטת הנדרשת צריכה להיות איבה לראש הממשלה.

קובלנץ יודע שהוא יעוף

כבר כתבתי שאלדד קובלנץ הוא המתוחכם מכולם. הוא נבחר אומנם לשמש בתפקיד מנכ"ל התאגיד לחמש השנים הקרובות, אבל הוא יודע ומבין שאם נתניהו ימשיך בתפקידו, טובים הסיכויים שהוא לא ישלים את הקדנציה.

מה פשוט יותר ומתוחכם יותר מאשר להציג את תאגיד השידור הציבורי בניהולו, כלוחם על חופש העיתונות. מה שצריך לעשות הוא בעיקר לא להפגין לכאורה אי-התערבות בתכנים, ולאפשר לעיתונאי חטיבת החדשות לעשות כרצונם. במילים אחרות, ניתן למצות בתאגיד השידור הציבורי, את חופש העיתונות עד תום, גם כשמערכת בחירות מכתיבה כללי שידור מאוזנים שאסור להתעלם מהם.

כמי ששימש כמנהל חטיבת החדשות של הערוץ הראשון, בשתי מערכות בחירות, אני יכול להעיד שזאת תקופת הניהול הקשה והמסובכת ביותר שנתקלתי בה. היא קשה לא רק בגלל הלחצים הפוליטיים העצומים של שרים וחברי כנסת, שיש צורך להדוף לפני בחירות בכל יום ובכל שעה, אלא בעיקר בגלל הצורך לדאוג לכך שהשידורים יהיו מאוזנים תמיד.

מה שניתן ואפשר לעשות שלא בתקופת בחירות, לא ניתן ואסור לעשות מהרגע שבו מכריזים על בחירות. מרגע ההכרזה חובה לאזן באותו שידור, ולשדר מיד כל תגובה שנדרשת לצורך איזון לדברים ששודרו. זה לא נעשה היום בשידורי התאגיד.

בין איזון לשמירה על חופש העיתונות

בתקופת בחירות יש צורך לשמור על חופש עיתונות. בין חוסר איזון לבין חופש עיתונות יש הבדל עצום. ישנם נושאים שבתקופת בחירות יש צורך להקפיד בטיפול בהם הקפדה יתרה. וישנם נושאים שהצורך העיתונאי לעסוק בהם לא ייפגע, אם הם ידחו למועד שלאחר הבחירות.

מדובר בעיקר בנושאים שצצים מחדש בכל מערכת בחירות, שברור שהמונח זכות הציבור לדעת משמש רק עלה תאנה כדי להביא לשידורם, והם לא תמיד ראויים לשידור. לכן, נבון ונכון שהדברים ייבחנו ברצינות וביסודיות, ובמידת הצורך יידחו לשידור לאחר הבחירות. במקרים רבים התברר לנו, שהבלון התקשורתי שנופח לפני הבחירות לא היה ראוי לשידור אחרי הבחירות, מה שמוכיח שהייתה זו טעות לו הדברים שודרו, אחרי שהתברר שהם היו יותר מאשר ספין.

קובלנץ טווה בחוכמה רבה רשת שתאפשר לו לטעון ביום שבו יבקשו להדיח אותו, שמדובר בהדחה פוליטית. התואר עורך ראשי של שידורי התאגיד מחייב את קובלנץ להתערב בשידורים, ובאחריותו כמי שנושא בתואר מנכ"ל התאגיד, לדאוג שכל שידורי החדשות והאקטואליה יהיו לא רק מאוזנים, אלא שלא ייאמרו בהם לפני הבחירות דברים שאין בהם חשיבות עיתונאית וציבורית מובהקת.

קובלנץ מנסה להציג עצמו כליברל אמיתי, שוחר חופש הביטוי, שלא מתערב ומאפשר לומר הכל בשידורי הרדיו והטלוויזיה. זאת לא ליברליות, זאת חובבנות שמשמעותה המעשית היא אי-מילוי התפקיד כפי שנדרש. כשם שבאחריותו של עורך עיתון, לפקח על עבודת הכתבים, העורכים ומכתירי הכותרות, מחובתו של קובלנץ לעשות בדיוק אותו הדבר בשידורי התאגיד.

עמית סגל לא דופק חשבון

עמית סגל, עיתונאי ערוץ 12, הוא גם אחד ממגישי אחת תוכניות הרדיו בתאגיד השידור הציבורי. למרות זאת, סגל לא נרתע וכתב באומץ וביושר בדף הפייסבוק שלו את דעתו על חוסר האיזון המשווע בשידורי התאגיד. הוא עשה זאת לפני שהוחלט להחזיר את סג"ל לשדר. אלא שלא רק הוא חושב כך: "אי-אפשר להקים מטה מאבק בגז של שעתיים יומיות ברדיו הציבורי, לשמוע הטפות פוליטיות ביומני החדשות, לראות כתבי תאגיד מביעים דעות פוליטיות (בניגוד לאותו תקנון שבשמו הושעה סג"ל), להעסיק פרשן משפטי שמכנה 'נחש' בכיר בפרקליטות, ואז להתפלא על שיר לשבת עם נתניהו".

גם קלמן ליבסקינד, שמגיש עם אראל סג"ל את התוכנית "קלמן וסג"ל", לא עשה הנחות למנהלי תאגיד השידור הציבורי, וכתב בדף הפייסבוק שלו את מה שהוא יודע, ואת מה שיודע כל מי שמאזין לשידוריו המוטים פוליטית של התאגיד. ליבסקינד לא חסך מילים קשות על ההתנהלות החובבנית, וכתב בין השאר על שותפו להגשה "...אני מעדיף אותו על פני מי שיושב במהדורת החדשות של 'כאן 11', ומטנף על נתניהו, ועל כל מי שלא בא לו טוב פוליטית, ומוצג באופן צח ונקי כ'פרשננו'.

אני מעדיף את סג"ל, ששם את הקלפים באופן גלוי, על מגישים שמשתמשים בזמן השידור שניתן להם, כדי לקדם את עמדותיהם הפוליטיות, במסווה של ממלכתיות, שאינה קיימת, ולא הייתה קיימת אצלם מעולם. הם ודומיהם עושים את זה מדי יום במסגרת השידור והנהלת התאגיד חיה איתם בשלום ובשלווה".

הכניעה של קובלנץ

ניתן להתרשם שקובלנץ הוא לא בדיוק האיש שיודע מה משודר בכל אחת משעות היממה, שמנכ"ל ומנהל חדשות צריכים לדעת, וייתכן שזה לא מעניין אותו.

לא ניתן היה להתעלם השבוע, מהעובדה שתאגיד השידור הציבורי דיבר ביותר מקול אחד. כשיד אחת לא יודעת מה עושה היד השנייה. בקולו האחד השעה התאגיד את סג"ל, ובקולו האחר צייץ התאגיד ברשת הטוויטר עקיצה שלגלגה על עצמו. אני מתכוון למפעילי חשבון הטוויטר של התאגיד, שצייצו תמונה ובה נראה סג"ל מנגן בגיטרה, כשמאחוריו לוגו של הכוכב הבא לאירוויזיון 2021, ומעליה הכותרת "לפחות דילמה אחת נחסכה לנו".

ליבסקינד שאל בפייסבוק: "לא הבנתי. עכשיו התאגיד לועג למגיש שלו שהושעה? מה קורה פה?". הוא לא היחיד ששאל את השאלה, וזו לא הפעם הראשונה שמתברר לנו שעל האינטרנט של התאגיד והרשת החברתית מופקד חובב. הוא הבהיר בדף הפייסבוק שלו שכל עוד התוכנית תהיה בלי סג"ל, היא תהיה גם בלי קלמן. "אחזור לשדר בטלוויזיה כשסגל יחזור", הבהיר.

בתאגיד השידור הציבורי הזדרזו להיכנע מהר מהצפוי. ההשעיה הסמלית נמשכה ארבעה ימים, וכבר בתחילתה הבין קובלנץ שהוא קיבל החלטה של חובב ולא של מנהל מקצועי. כדי לצמצם את הנזק הוא מיהר להתקפל ולהחזיר את המצב לקדמותו.

אחד המנהלים הבכירים של רשות השידור נהג לומר שהתפתחות הרפואה הביאה לכך שניתן להשתיל היום כמעט הכל חוץ מאשכים. תסתכלו על התנהלותו של קובלנץ, ותראו כמה הוא צדק.

שיא העליבות
חובבת מתוך תאגיד השידור הציבורי

מיכל רבינוביץ מתאגיד השידור הציבורי יכולה לשמש מודל מצוין לכל יצרן זריז של בובות מדקלמות. מה שבערוצים אחרים התנהל כראיון עם בני גנץ הפך בתאגיד השידור הציבורי למה שנראה יותר כניסיון להוציא את גנץ מדעתו במסע נדנוד מתיש, בשאלות שחוזרות על עצמן באין סוף גרסאות.

בשלב מסוים של הראיון, הגיעה גם המראיינת רבינוביץ למסקנה, שהיא יותר טרחנית מאשר מראיינת, והציעה לגנץ "בוא נתקדם". אלא שהיא לא התקדמה לשום מקום.

הראיון שקיימה רבינוביץ עם גנץ הוא לדעתי הוכחה טובה לכך, שניתן לקיים ראיון ללא מראיינת למרות שהיא נוכחת באולפן. רבינוביץ עשתה כהרגלה את מה שהיא יודעת לעשות בצורה הטובה ביותר וזה לדקלם. גנץ, שגילה שמדובר בראיון ללא מראיינת, השיב על מה שהוא רוצה, והתעלם ממה שלא היה לו נוח להשיב עליו. מה שנשאר לצופים הוא רק לרחם על ה"מראיינת", שלא הצליחה לנווט במקצועיות את הראיון, והציגה גם בראיון הזה שאלות של חובבת.

מה חשבה המראיינת רבינוביץ', שבני גנץ ישיב לה על השאלה שופעת החוכמה "האם אתה מצטער שנסעת לוושינגטון?" היא קיוותה שהוא יאמר שזאת הייתה טעות מחפירה, או שאולי הוא יבצע חרקירי באולפן?

רבינוביץ שוברת שיאים

את אחד השיאים בראיון שמרה רבינוביץ כהרגלה כמעט לסוף, כשבחרה להציק לגנץ בשאלה שנוגעת למידת התאמתו לתפקיד, בין השאר משום שהטלפון שלו נפרץ. האם זאת שאלה עיתונאית לגיטימית, או שזו שאלה של חובבנית, שלא מצליחה להבחין בין ספין פוליטי לבין מציאות אמיתית? האם אפשר לפרוץ ולהאזין לטלפון של המראיינת רבינוביץ? זה לא חוקי אבל זה אפשרי. האם פריצה כזאת אם תתבצע תהיה באחריותה של רבינוביץ? ברור שלא. האם כשהנייד של רבינוביץ ייפרץ היא תוכל להמשיך לשדר בתאגיד השידור הציבורי? התשובה ברורה. אז למה יש צורך להציק לגנץ בשאלה מטומטמת, שכל כולה בנויה על לא יותר מספין עלוב.

גנץ הרי לא אחראי לאבטחת הטלפון הנייד שלו, כשם שהמראיינת האינטלקטואלית איננה אחראית לסדרי הביטחון שימנעו פריצה לטלפון שלה. גנץ לא היה בשום תפקיד ציבורי או ממלכתי, כשהטלפון הנייד שלו נפרץ, ולא היה נדרש ממנו לנקוט שום צעד. אז למה יש צורך להציג שאלות ללא מחשבה, שנראה שהן מעידות בעיקר על השואל.

על מי התפקיד גדול?

אהבתי במיוחד את השאלה שאותה ירתה רבינוביץ ישר מהמותן לעברו של גנץ: "הציבור חושב שזה גדול עליך". על סמך מה מפרשת רבינוביץ מה הציבור חושב? אם הציבור היה חושב כפי שחושבת המראיינת השנונה, הוא לא היה מעניק לרשימתו של גנץ בבחירות הקודמות את מספר המנדטים הגדול שהוא זכה בהם.

אם מדברים על מי שהתפקיד גדול על מידותיו, אין לי ספק שהשאלה הייתה צריכה להיות מופנית לרבינוביץ, שתפקיד מראיינת נראה ענק על מידותיה. בכל פעם מחדש, היא מצליחה להביא אותנו למחשבה שנראה שברוך שי, מנהל חטיבת החדשות של התאגיד, לא מגלה הצטיינות יתרה בבחירת אנשים נכונים.

לא ברור למה מנכ"ל התאגיד קובלנץ, הפקיע מידיו של שי את האחריות על תחום כוח האדם בחטיבת החדשות, והשאיר ברשותו רק את האחריות לתכנים. יש משהו שקובלנץ יודע על שי, שאנחנו לא יודעים? בדבר אחד אני משתכנע, לשי יש כנראה הרבה מה ללימוד בתחום התוכן. עובדה, הוא חוזר כל פעם מחדש על אותה טעות, ומאפשר למי שנראה לכאורה שהתפקיד ענק על מידותיה, להמשיך ולהביך את הצופים. שי מתקשה כנראה להבחין בין חנופה מקצועית, שכנראה לא זרה לו בתאגיד, לבין כישורים מקצועיים. מי שמשלם את המחיר הם הצופים.

פה גדול
גוטליב. לא מומלץ להתעסק איתה

לשופטת שרון לארי בבלי יש פה גדול. בדיון על הארכת מעצרו של אליעזר ברלנד, כשפרקליטתו של ברלנד טענה שראוי היה להשאיר אותו במעצר, הגיבה על כך השופטת לארי בבלי, באמירה מבישה: "תנו לו מנטוס". כשפרקליטו של ברלנד ניסה לפרט את מחלותיו של העצור, הגיבה לארי בבלי במילים: "הבנו שמצבו לא כפרגית בת 17".

נראה לי שההתבטאות של כבודה מתאימה יותר להתבטאות של פרגית בת 17 מאשר להתבטאות של שופטת מעצרים בבית משפט השלום. ישנם דברים שגם לשופטת שנונה ושופעת חוכמה, כמו לארי בבלי אסור לומר.

זו הסיבה שגם נשיאת בית המשפט העליון, וגם מנהל בתי המשפט הד"ר יגאל מרזל, רואים את הדברים בחומרה, והשופטת השנונה תיאלץ להסביר בקרוב במסגרת בירור שיערך לה, איך נוצר מצב שהלשון שלה מהירה יותר ממהירות המחשבה.

לא בפעם הראשונה

הובא לידיעתי, שזאת לא הייתה ההתבטאות החריגה הראשונה של השופטת, והיו מי שזכו לשמוע את אותה אמירה שנונה מפיה גם בדיון הראשון. ייתכן שכבודה מבקשת לזכות בכותרות בעיתונים, שיעידו על שנינותה, ולכן היא בחרה לשמש סוכנת המכירות של "מנטוס" גם בדיון השני, ולחזור פעמיים על אותה הברקה.

ישנם רגעים שניתן להתרשם שהשופטת שוכחת כנראה למה מחייב אותה התפקיד, או שנראה שהיא מאבדת אולי קשר עם המציאות.

עו"ד טלי גוטליב, מבכירות עורכות הדין הפלילי, שרכשה לעצמה שם של עורכת דין אמיצה ש"לא דופקת חשבון", היא מעורכות הדין שכל חשוד יודע, שאם יש לו אפשרות לשיחת טלפון אחת, כדאי לו לחייג אליה, זכתה להכיר את לארי בבלי, מהתבטאות קודמת של השופטת.

גוטליב, שמוכרת כמי שקשה למרוח אותה. לא משאירה את השופטים אדישים, והם מתרשמים מהופעתה, שבה היא לא דופקת חשבון. זאת אולי הסיבה שלארי בבלי התרשמה כנראה יתר על המידה, ומצאה לנכון לרכל על עורכת הדין גוטליב, במסדרון בית המשפט עם שוטרי יחידת נחשון, שמופקדים על העברת עצורים.

כבודה תזכה בגיבוי אוטומטי?

גוטליב, שעמדה בסמוך לשופטת, שמעה את דברי הרכיל, הקליטה את השופטת, עדכנה אותה שהיא עשתה זאת, ותבעה מהשופטת התנצלות על דברי הרכיל שהיא השמיעה. השופטת סירבה להתנצל, ועורכת דין גוטליב, שלעולם לא מוותרת, שלחה אליה מכתב התראה לפני תביעה על-פי החוק לאיסור לשון הרע.

עו"ד גוטליב לא מוותרת וגם לא שוכחת. עכשיו אחרי ששמעה שלכבוד השופטת יש חיבה מיוחדת לסוכריות מנטוס, היא פרסמה בדף הפייסבוק שלה את הסיפור על השופטת המרכלת. היא לא הופתעה גם כשקיבלה תגובות מלא-מעט עמיתים למקצוע, שהזדרזו לדווח לה שזה כנראה לא המקרה הראשון שבו כבוד השופטת מתקשה לשלוט על לשונה. נכון יהיה שהנהלת בתי המשפט לא תעניק גיבוי אוטומטי כפי שהיא נוהגת לעשות, ותבדוק ביסודיות האם כבודה היא שופטת רצינית או אולי עורכת מדור רכילות חבויה.

משפחת איוב
הרצל וילדיו [באדיבות הארכיון הציוני המרכזי]

לבנימין זאב הרצל היו שלושה ילדים. הרצל נפטר בשנת 1904 כשהיה בן 44, והארכיון הציוני המרכזי מפרסם את תמונת שלושת ילדיו שנותרו יתומים לאחר מותו. שניים מהילדים נשלחו למשפחות אומנה, והבן נשלח לבית ספר פרטי לילדים באנגליה, לאחר שרעייתו של הרצל ג'ולי לא הייתה מסוגלת לטפל בהם והילדים הוצאו מחזקתה.

הבת הבכורה, שנראית במרכז התמונה, היא פאולינה בת 14. אחיה האנס, צעיר ממנה בשנה, ובתו השלישית של הרצל היא טרודה בת 11.

סוף אכזר

פאולינה הבכורה מתה לאחר מלחמת הראשונה ממחלת טיפוס בבורדו שבצרפת. הבן האנס שהתגייס לצבא הבריטי במלחמת העולם השנייה, התאבד בירייה לאחר שנאלץ לקבור את גופת אחותו, והתקשה לעשות זאת משום שלא היה לו כסף. הבת השלישית טרודה נישאה ליהודי עשיר שהיה מבוגר ממנה בשני עשורים מצאה את מותה בעת שגורשה לטרזינשטט. גם בעלה נספה בשואה.

נכדו היחיד של הרצל שם קץ לחייו בשנת 1946 לאחר שנודע לו על מות הוריו.

הכותב הוא משפטן שהיה מנהל חטיבת החדשות של הערוץ הראשון ויושב-ראש אגודת העיתונאים. הוא ממייסדי "יושרה לישראל", וחבר הנהלת התנועה. האמור אינו דעת "יושרה לישראל".
תאריך:  18/02/2020   |   עודכן:  18/02/2020
משה נסטלבאום
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מי זקוק בתאגיד להשתלת אשכים דחופה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  שידור ציבורי
בתום בירור אצל מנהל חטיבת החדשות של תאגיד כאן, הוחלט כי אראל סג"ל, ישוב להגיש את תוכניתו בכאן 11 מחר (ג', 17.2.20).
17/02/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
העיתונאי קלמן ליבסקינד הודיע (יום א', 16.2.20) כי יחרים את התוכנית בהגשתו בכאן 11, בעקבות השעייתו של חברו להגשה אראל סג"ל, בעקבות סרטון שבו הוא נראה שר ומנגן עם נתניהו והעיתונאים ינון מגל ושמעון ריקלין את השיר "שבחי ירושלים". ברשומה שפרסם בפייסבוק, כתב ליבסקינד: "כל עוד התוכנית 'קלמן וסג"ל' תהיה בלי סג"ל, היא תהיה גם בלי קלמן. אחזור לשדר בטלוויזיה, כשסג"ל יחזור".
16/02/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
מגיש גלי צה"ל אלכס אנסקי תוקף את הרב יעקב אריאל, קורא שלא להעניק לו את פרס ישראל, טוען כי אינו רב, אלא הומופוב, סולד מנשים וגזען. דבריו של אנסקי נאמרו במסגרת תוכנית אישית שלו ששודרה (יום ו', 15.2.20) לאחר כניסת השבת, תוך שהוא מנצל את העובדה שהרב ינו מאזין לרדיו בשבת. יצוין כי אין זו הפעם הראשונה בה תוקף אנסקי בתוכניתו דתיים ואת הדת.
15/02/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
העיתונאי אראל סג"ל הושעה (יום ה', 13.2.20) מתאגיד השידור כאן עד לבירור העניין, וזאת בשל סרטון "ביבי והשופרות".
13/02/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ה"בית של החיילים" ממשיך להאכיל אותנו מרורים. מזה שנים ארוכות שגלי צה"ל "מצליחים" ללהק אל המיקרופונים עורכים מהשמאל הקיצוני, מגישי תוכניות אקטואליה מהשמאל הקיצוני ולאחרונה אף "בדרנים וסטיריקנים" מהשמאל הקיצוני - והתכנים בהתאם.
13/02/2020  |  בעז שפירא  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
יעקב אחימאיר
יעקב אחימאיר
סקר שבוצע בנובמבר 2023, מורה כי 50% מן הנשאלים צידדו במבצע - לעומת 45% ששללו אותו    נתונים אלה מתפרסמים ב'וושינגטון פוסט'
הזה ניצחון? [צילום: פטימה שאביר/AP]
גדי חיטמן
ישראל, על-פי הפרסומים, הרגה 30,000 אנשים ברצועת עזה   האם זה אומר שניצחנו כי מתו יותר פלשתינים מישראלים?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il