|
ארקדי דוכין. הראשון [צילום: רני שטיינר]
|
|
|
|
|
ארומה ישראל, אשר השיקה השנה את המותג Aroma music Bar, מרחיבה את פעילותה לתחום ההפקה. בימים אלו השלימה הרשת הקמת חברה משותפת עם בני מנשה אשר תתמקד בפיתוח המותג למכירת להיטים, הפקות משותפות עם חברות התקליטים אמנים שונים ומכירת תוכן סלולרי. מנשה כיהן בארבע השנים האחרונות כסמנכ"ל המסחרי של חברת הד ארצי.
מותג Aroma Music Bar הושק לפני כשנה ומבוסס על המודל של מותג Hear Music שהקימה רשת סטארבקס בארה"ב, הנחשב כיום לבעל הקף מכירות הדיסקים הגדול ביותר בארה"ב. עד היום הושקו בו בבלעדיות דיסקים של אמנים כגון בוב דילן ולאחרונה אף של פול מקרטני.
תחת מותג ארומה מיוסיק בר של "ארומה ישראל" הושק בשנה האחרונה בבלעדיות תקליט האוסף של אביב גפן, ונמכרים בו במקביל מוצרים המובילים את מצעדי המכירות . כמו כן נתנה הרשת לאחרונה חסות ראשית למופע של הזמרת לורן היל.
הסנונית הראשונה של הרשת בתחום ההפקה הינה תקליט חדש של ארקדי דוכין, שתוכנן והופק במיוחד עבור ארומה ישראל, ויושק לאחר החגים.
התקליט יכלול שירי COVER לשירים של זמרים ידועים, אשר נבחרו על-ידי ארקדי עצמו. בין השירים בדיסק: איפה את אהובה של יהורם גאון, אין מדינה לאהבה של צביקה פיק, שלח לי מלאך של משינה ועוד שירים של סשה ארגוב, יהודה פוליקר ועוד.
בשלב ראשון יופץ באופן בלעדי בסניפי ארומה ישראל. רק לאחר שלושה חודשים ייצא גם לחנויות המוזיקה. הקף ההשקעה במהלך עומד על כמיליון שקלים. ההשקה תלווה בקמפיין פרסום מטעם משרד פרסום עצמאי.
נעם ברמן, סמנכ"ל השיווק ושותף בארומה ישראל, אמר כי בימים אלו נבחנים שיתופי פעולה נוספים להפקות מקור ושיתופי פעולה ייחודיים שיושקו ברשת.