|
שום פרסום לא יעשה את העבודה [צילום אילוסטרציה: ניקולא שנון/AP]
|
|
|
|
|
מי מאיתנו לא מקבל כל יום מיילים שיווקיים מהארץ וגם מחו"ל? מיילים המציעים "דילים חד-פעמיים" לזמן קצוב, לעיתים גם עם מונה זמן ההולך ויורד וממחיש לך שאתה עושה טעות גדולה, אם לא תממש "את זכותך הייחודית ואת ההטבה האישית" שהותאמה, רק עבורך.
בשבועות האחרונים, אני מקבל לא מעט פרסומות ומיילים בתחום התיירות וניכר שהענף, אשר עובר טלטלה גדולה, נוקט במאמצי שיווק אדירים, על-מנת להחזיר טיפה צבע ללחיים, אולם מה הטעם? האם לא חבל על הכסף והעבודה?
יש כלל פשוט בשיווק - שאין ביקוש או יותר נכון, כאשר הביקוש הוא שלילי - שום פרסום לא יעשה את העבודה ולראייה האם יש פרסום לרדיאטורים בקיץ? האם פרסום כעת של מבצעים ו/או דילים תיירותיים בחו"ל, יניע את הציבור לטוס?
הענף היחיד שעדיין מפרסם במרץ, זה תחום הרכב, אולם לא בטוח שהוא מקבל תמורה נאותה לעלות הפרסום שכן הציבור מעדיף כעת להמתין ולהשאיר את המזומן או את המעט שנשאר מתיק ההשקעות שלו אצלו ולא להעבירם ליבואני הרכב.