|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

הקורונה בעיני האסטרולוגיה

וגם, הצד האחר והחיובי של הקורונה האם קיים ?! בוודאי שכן הכוכב החזק ביותר נקרא פלוטו ותפקידו ליצור מהפך מהשורש, להרוס את הישן והלא נכון עד היסוד ולבנות תחתיו משהו חדש ונכון יותר
16/03/2020  |   צילה שיר-אל   |   יומני בלוגרים   |   תגובות
פלוטו

כדי שנוכל להתמודד עם הפחד ולהכיל את התקופה הזו, חשוב מאוד שנבין את הסיבות והמניעים דרך ראייה מרחבית שתיתן לנו תשובה מדוע נוצר כאוס שכזה ברמה הגלובלית. ואכן, קיים מבנה כוכבים בשמיים די נדיר ומאוד ייחודי, בעובדה שיותר ממחצית הכוכבים בשמיים המשפיעים על כל תהליכי העולם, נמצאים בזוויות מאתגרות זו לזו.

הכוכב החזק ביותר נקרא פלוטו ותפקידו ליצור מהפך מהשורש, להרוס את הישן והלא נכון עד היסוד ולבנות תחתיו משהו חדש ונכון יותר. כוכב זה נמצא כיום במזל גדי הידוע בשאיפותיו החומריות, התכליתיות והשואפות להגיע לפסגה בכל דרך. נראה שמזל גדי השמרן מתנגד לכך בכל הכוח ומנסה לשמר את הקיים, ולכן תגובת ההרס נהיית גדולה ועצומה יותר. חשוב להבין שהכוכב תמיד יגיע לטפל במקום שבו מתנהלים בדרך הלא נכונה על-מנת ליצור משהו חדש. כמו-כן, הכוכבים תמיד יהיו חזקים יותר באנרגיה שלהם מכל התנגדות ולכן כך או אחרת הם תמיד יצליחו ליצור מהפכים, עד אשר הרצון של הגדי לשלטון ומעמד רם יגיעו ממקום נכון ואמיתי.

ליקום דרך מעניינת משלו לטפל בכל מה שנראה לו כנכון ודורש תיקון, בדרך של שריפות, רעידות אדמה, צונאמי ושאר אסונות טבע שפועלים בדרך כלל על-מנת לדלל את האוכלוסין ולגרום להתחלות חדשות כפי שנעשה לאחר כל מלחמה.

באם ניקח לדוגמה את מה שקורה במדינה הרי שלצערנו כל מה שקורה בשלטון ובממשלה מביא לידי כך שאנו מבינים שכאשר גבוהה נפשו של האדם, כל הפרופורציות משתנות והיכולת להיות אובייקטיבי פורסת כנפיה... וחבל מאוד שצריך קורונה על-מנת להגיע למצב של רצון לממשלת אחדות כשכל אחד ואחת יודעים כמה זה טוב ונכון, אלא שלמישהו שם... קשה לוותר על שליטה.

בהמשך, לצד הכוכב הדורש מהפך נמצא גם הכוכב יופיטר שמקושר עם שפע ובדרך כלל כולם מחכים לו בשמחה, אך הצד השני של כוכב זה, הוא היכולת להגדיל את הקושי וזה בדיוק מה שהוא עושה עכשיו.

התדמית המדינית וגם הכלכלה שלנו ושל העולם תשתנה וזאת בעקבות כוכב נוסף שנכנס למשחק והוא אוראנוס שתפקידו לגרום לשינויים ומהפכים. הפעם אוראנוס נמצא במזל שור שכל מטרתו היא להרגיש יציבות, ביטחון פיננסי, צבירת נכסים ורכוש ולעיתים אף נהנתנות ברמה המאוד גבוהה של החיים. והנה, מזל זה המאפיין את התחום הפיננסי ביקום, מקבל מכה אנושה מכוכב אוראנוס שגורם לו זעזועים שאינו יכול להכיל אותם פיזית ונפשית ובהמשך כמובן יביא גם לנפילות כלכליות בבורסה ואף למיתון. ייקח זמן עד אשר הכלכלה תתאושש מחדש.

כדי שכל השינויים האלה יתרחשו, צריך איזה שהוא מאיץ שנקרא המוציא לפועל והוא כוכב מארס שתפקידו לגרום לכל האירועים להתרחש בסגנון אפקט הדומינו. כוכב זה הוא האחראי על מחלות חום, דלקות ומגפות ואף הוא מעניק מכוחו כזרז לשאר הכוכבים .

נשאלת השאלה מדוע כל זה קרה ומדוע עכשיו? ובכן, מערך כוכבים כמו עכשיו מתרחש אחת לכמה מאות שנים, כמו לפני שנים רבות במאה ה-14 כשפרצה המגפה השחורה (אלא שאז לא הייתה רפואה מודרנית כמו היום).

אנו עדיין לא נמצאים בשיאה של המגפה. השיא יימשך עד לסוף החודש וגם את חודש אפריל נצטרך לעבור בזהירות רבה. רק במאי נוכל להתחיל לנשום לרווחה ואולם ייקח עוד חודשים עד אשר נוכל להגיד שאנחנו נקיים לחלוטין ורק לקראת סוף השנה נוכל להגיד שאכן מוגרה הקורונה.

כמו בכל מעבר של כוכבים קשים כדוגמת אלה שעוברים עלינו עכשיו נשאלת השאלה מדוע ברמה הגלובלית היה הכרח לקבל זוויות קשות אלה. מה לא הבנו ומה לא עשינו נכון? התשובה היא שכדי לשמור את ההרמוניה הטבעית בין האדם לטבע, היקום תמיד דואג בדרכו שלו לווסת את העולם והשאלה היא מדוע בדרך של מגיפה.

ובכן, זו הדרך של היקום להכניס אותנו לפרופורציות הנכונות של הבנת החיים ואין כמו בריאות שהיא מעל הכל ומראה לנו כי כולנו שווים - עני וגם עשיר, בפני בורא עולם מכל דת שהיא. כולנו עם אחד בפני אלוהים חיים והמשפט ואהבת לרעך כמוך, הוא לב לבו של העניין.

הקורונה תחזיר אנשים לחיק המשפחה ותבהיר להם מה אמיתי באמת בחיים שלהם וכמו-כן, הרבה שעות של יחד יגרמו לאנשים לנסות לפתור משברים משפחתיים, גם אלה שיתרחשו, יסתיימו מהר יותר בגלל ההבנה שמשפחה תומכת ומחזקת חשובה מאוד בתקופה זו. כמובן, שבעוד שנה תהייה באופן טבעי, גם הילודה גבוהה יותר.

מבחינה רגשית תהייה זו תקופה עדינה ביותר כיוון שהפחדים שחווים בתקופה זו יעמיקו וייכנסו אל תוך תת-המודע של האנשים ותזין מאוד את חרדת נטישה שמצד אחד מאיימת כשלעצמה ומצד שני תיצור יותר קירבה ומעורבות בין האנשים. בתוך הבית והמשפחה תהייה יותר יכולת הכלה הדדית בשל ההבנה שהמתח הפנימי צריך לצאת ועדיף להוציא אותו בצורה מבוקרת.

המצב הכלכלי שיתערער יכריח את האנשים לעשות חישוב מחדש ולקנות רק מה שצריך בגלל העובדה שלא ידוע מה ילד יום. ההליכה לפשטות וחזרה לאחור ברמה האישית של כל אחד בהתאם לתנאים בהם הוא נמצא, תכריח את כולנו לחשב מסלול מחדש וגם קצת צניעות לא תזיק כאן.

הקורונה מכריחה את כולנו לעצור, להאט ולעשות חושבים כדי לקבוע מהו סדר העדיפות הנכון ובהתאם לכך להתנהל. בואו נשמור על אופטימיות, הקורונה תלך ואנחנו נישאר כאן. בברכת ימים קלים ובריאים.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - כוכב התקשורת המוכר בשמו מרקורי נמצא במזל שלכם ויגרום לכם לבטא את עצמכם בדרך הטובה והרהוטה ביותר זה הזמן ליצור מפגשים לפתירת בעיות
▪ ▪ ▪


טלה

ארבעה כוכבים משמעותיים נמצאים בבית הקריירה שלכם וגורמים לכך שתהיו פעילים מהרגיל. הכוכב מארס שאחראי על עשייה ונותן את האנרגיה לכך, מאפשר לכם את היכולת לתכנן ולהבהיר את כוונותיכם בצורה רהוטה ומשמעותית, כך שתוכלו לגייס אחרים למטרותיכם. זה הזמן לשווק את עצמכם כמה שיותר עד מנת שתוכלו לממש את השינויים שרציתם.

שור

בשלב זה של חייכם ולקראת החג המתקרב נראה שתאלצו להתפשר עם דעתם של הקרובים לכם ולא לעשות מה שאתם רוצים או מאמינים שהכי נכון לכם. ייתכן שגם לא תוכלו לומר את כל אשר עולה בדעתכם על-מנת לא לפגוע ולמעשה יהיה זה הדבר הנכון ביותר כרגע, כיוון שלעיתים רבות אתם פוגעים באחרים כשאתם מדברים בצורה ישירה מדי.

תאומים

השמש בשמיים מספרת כי עכשיו אתם נמצאים בנקודה טובה מאוד בקריירה שלכם, גם אם הדבר גורם לכם לעיתים לדפיקות לב מואצות מהתרגשות. זה הזמן שלכם לבנות את עצמכם מבחינה מקצועית ונראה שאתם מאוד בשלים לכך והיכולת שלכם לדבר ולהשפיע נמצאת במיטבה בתחומי החיים החשובים לכם.אל תאפשרו לחוסר וודאות לעכב אתכם.

סרטן

אתם נמצאים בנקודה משמעותית בחייכם שהיא בין הצורך והיכולת לשלב בין התוכניות שלכם בעבודה ובין הצורך לשלב גם את השותפים לכם בחיים למטרות אישיות ומקצועיות. קיים אצלכם הרבה חוסר ודאות לגבי איך וכיצד אתם צריכים לנהוג ומהי הדרך הנכונה עבורכם. זה הזמן לבקש עזרה ולהפעיל קשרים על-מנת לקדם את מטרותיכם הנוכחיות.

אריה

סטורן הכוכב שמביא אחריות ומודעות עומד להיכנס אליכם לבית הזוגיות והשותפויות עובדה שתגרום לכם להרבה חשבונות נפש כיוון שהפעם תעברו שינוים משמעותיים בתחום זה. הגיע הזמן שלכם להרגיש שאתם משקיעים ואף עושים את הדבר הנכון. צעירים מכם במשפחה מאוד זקוקים לכם וחשוב מאוד שתתנו להם להרגיש שייכות.

בתולה

אתם נמצאים כחצי שנה לאחר יום ההולדת שלכם ולכן תקופה זו הופכת להיות מאוד משמעותית עבורכם ולמעשה בכל שנה בזמן הזה. אתם נמצאים בשלב שבו חשבונות הנפש שלכם נותנים לכם את הפתרונות כיצד להגיע למקומות הנכונים לכם. ייתכן שלא כולם יפרגנו לכם על האומץ שאתם מתנהלים בו – אך חשוב מאוד שתהיו קשובים בעיקר לעצמכם.

מאזניים

כוכבים רבים יושבים בבית המשפחה שלכם ולכן עכשיו זה הזמן לבנות לעצמכם תוכנית אישית כיצד לשפר את היחסים בבית ולעבוד לפי שלבים וסדרי עדיפות נכונים. חשוב מאוד שלא תעמיסו על עצמכם יותר מדי כיוון שגם מבחינה בריאותית אתם נמצאים בתקופה יותר רגישה ולכן עומס יתר עלול להפיל אתכם לחולי.

עקרב

הכוכב ונוס מלך מערכות היחסים, נמצא בבית השותפויות שלכם וגורם לכך שנושא זה הופך להיות הנושא המרכזי בחייכם. נושאי זוגיות חשובים לכם כמו גם תחושת היחד והמגע האישי. לעיתים אתם מוותרים על עצמכם רק כדי שלא תישארו לבד. חשוב מאוד שתאמינו בעצמכם ולא תאבדו תקווה. התקופה אינה קלה, אך ההזדמנויות עדיין קיימות.

קשת

הכוכב מארס שמביא איתו הרבה אנרגיה ועשייה נמצא בבית הכספים שלכם, כך שזהו זמן מצוין לתכנון יעדים ובדיקת הדרך הנכונה לעשייתם. סוף-סוף כוכב סטורן שהביא לכם קשיים אישיים עומד לצאת מבית הכספים שלכם ואתם תרגישו הקלה בכל הקשור לתחום האישי והכלכלי. אל תחששו משינויים, זה בדיוק הזמן שלכם לבנות את עצמכם.

גדי

נראה שכל מה שקשור לאישיות הפנימית שלכם מעורר אצלכם עכשיו אי-ודאות ולא בטוח שאתם מקבלים משוב חיובי על דעותיכם האישיות. אל תיגררו לוויכוחים גם אם תרגישו שאתם לא נמצאים במקום הראשון אצל האנשים הקרובים לכם. זה הזמן שלכם להמשיך ולבנות את העתיד שלכם לפי התוכניות הראשוניות שלכם ולהצליח בהם.

דלי

בית הכספים שלכם מופעל על-ידי שני כוכבים מאוד משמעותיים. האחד הוא נפטון שגורם לכך שלא תמיד תראו את הדברים באור הנכון והשני כוכב התקשורת שנכנס אצלכם לבית זה. חשוב שתבינו את כל ההתנהלות הכספית שלכם באור נוסף ותכינו את עצמכם לתקופות שלא תמיד תהיינה קלות עבורכם. זה הזמן לתכנון קפדני.

דגים

השמש בשמיים עדיין נמצאת במזל שלכם גורמת לכם לחוש שאתם יכולים להתחיל לפעול בכל תחום חיים בו תבחרו ואולם הפעם אתם חייבים לשתף גם את הקרובים לכם בתוכניותיכם ובעיקר בתחום הכספי הוא התחום הרגיש בשלב זה. חוסר היציבות בנושא זה עדיין משמעותי ולכן כדאי לכם לא לפעול בצורה שתסכן את כל תוכניותיכם.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  16/03/2020   |   עודכן:  16/03/2020
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הקורונה בעיני האסטרולוגיה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אדם המוכר לי היטב, אזרח נכבד, נזקק לטיפול פולשני בליבו ונקבע לו מועד בפרק זמן קצר. היום נאמר לו כי הרופא ייאלץ להיכנס לבידוד. הטיפול בליבו נדחה בשבועיים ולאחר מכן ייקבע מועד אחר.
16/03/2020  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
ימים שאינם פשוטים עוברים על כולנו. המאמץ הלאומי להדביר את הקורונה תובעני ודורש הקרבה ותשומת הלב הציבורית מתמקדת בנושא הזה. יוצא שאחת החרפות הגדולות שהיו כאן מאז ומעולם נדחקה אל השוליים. הביזיון הוא עצום וגדול, בלתי נסלח ממש ולכן ברשותכם אסיט את אור הזרקורים אל אותם השוליים. שם נגלה מצונפים ומטונפים ממעשיהם הרעים ומכוסים במעטה בושה וכלימה בשל נטישת ערכים, ארבעה אנשים קטנים שהשנאה, כך נראה, העבירה אותם על דעתם.
16/03/2020  |  בעז שפירא  |   יומני בלוגרים
הנה הם מגיעים מן הקמפוס של תל אביב. הפרופסור יורם לס ועמיתו אודי קימרון, ועוד רופאים שחוששים ממשטרת משרד הבריאות ומדברים עם עיתונאים שלא לפרסום, וכולם סבורים שביבי הנהיג מהלך של תבהלה, פאניקה, ואם יימשך זמן רב עלול לגרום נזקים שתיקונם יימשך שנים.
16/03/2020  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
הַחֲרָדָה הִיא תּוֹלַעַת,
16/03/2020  |  יצחק מאיר  |   יומני בלוגרים
שורשי הקשר הייחודי של ארה"ב לישראל קדמו להקמת ארה"ב וישראל ב-1776 ו-1948, חורגים מהמערכת הפוליטית בארה"ב, ועמוקים מהיחסים המדיניים והביטחוניים בין השתיים.
16/03/2020  |  יורם אטינגר  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il