|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

בולשביק ירוק

בולשביק-ירוק הוא לוחם נחוש למען אידיאליזם וערכים מופשטים כהוגן, ממש כמו אדם וחוותו בגן-עדן - ללא בושה, ללא משוא פנים
24/03/2020  |   אורי שרגיל   |   יומני בלוגרים   |   תגובות
וענונו. גיבור ישראל [צילום: אורי לנץ/פלאש 90]

שלא תטעו, הבולשביזם נפח את נשמתו והתפוגג. הוא רק משנה צורה, מתאים עצמו לרוח התקופה. הביולוגים יאמרו שהשתעל וחטף מוטציה. לדברי גדול מנהיגי תרבות הרצח המערבית בשנות ה-30 - הבולשביזם הוא מוטציה מדממת של יהדות. שלא תטעו, למרות הבורגנות התומכת ואגודות הנאורים הטהרנים שמזינים אותו, הוא נותר מהפכני בכל רומחי קרביו ובמחיר כל קרוביו. הוא כבר לא אדום - עכשיו הוא ירוק. הוא מחבק עצים ואקלים באהבה, הוא צמחוני, אפילו טבעוני.

עור הזיקית המחוספס והגמיש שלו הסתגל במהירות לצבע ירוק של פריחה, תקווה, דמוקרטיה וחופשת זכויות אדם. הוא ימשיך לחולל מהפכה בכל מקום, בכל מצב, בכל רגע. הוא סולארי, גרעיני, רדיו-אקטיבי, נעזר בשפע אנרגיית הרוח והגלים הקצרים - הוא ידידותי לסביבה. הוא מרחף מעל ראשינו עם מטען צד של פ"ק (פוליטיקלי קורקט). הוא מייסד עמותות לטובת בני-אנוש, אבל נלחם במוסדותיהם 'הרקובים'.

הוא מפעיל מלשינים, פרובוקטורים, מרגלים, עיתונאים, ידוענים, ידענים, כוכבים, קופים, אגודות סתר שהם כולם - אידיוטים-שימושיים. הוא המחולל - כור היתוך לכל האנרגיות השליליות המתפרצות בגעש כדי להושיע בעוד רגע את האדם. סיסמתו בעבר 'פועלי כל העולם התאחדו' הייתה נביעה יהודית: 'ואהבת לרעך כמוך'. נכון, יש להודות שהיהודים הביאו מהפכה והיא עדין מתחוללת. אז מה ההבדל? שואלים נשאים של נגיפי תום באזורי מגורים ובמסדרונות בתי חולים צפופים.

ההגדרה העדכנית שלו פשוטה להפליא: בולשביק-ירוק הוא לוחם נחוש למען אידיאליזם וערכים מופשטים כהוגן, ממש כמו אדם וחוותו בגן-עדן - ללא בושה, ללא משוא פנים. גם איסלאמיסט בדאעש או בחיזבאללה הוא כזה. הטרוריסטים המוסלמים הם דתיים להחריד... אז מה ההבדל? לפי תורתנו אלוהים ברא את העולם ואת האדם. הבולשביק, שהוא איש אמונה, דתי להחריד, שונה במקצת. אצלו יש רק מציאות - אין עולם. הוא מאמין שהאדם הוא האלוהים וכל השאר משמש כלי נחות שנועד לשרת אותו. זוכרים את מערך המפלגה הקומוניסטית, אותה עלוקת-ענק, שהשתלטה, חנקה ומצצה יותר ממחצית האנושות? הירוק מאמין באמונה שלמה במערך הזה, כלומר - באדם. צבע לא משנה את המהות.

האם הבולשביק הירוק הוא גם פשיסט? הוא אוהב את המדינה שלו אך ורק אם היא משרתת את תא-תפיסת-עולמו. למפא"י של עברנו הייתה הסתדרות שהקימה (במסגרת סו"ב) מדינה וניהלה אותה. זוכרים את ה'תותח הקדוש' שפעל בראשית המדינה בשירות האדמו"רים בן-גוריון, טבנקין, יערי? ירה, ועוד איך - משום שהמדינה וקרקעותיה היוו מערכת נדל"ן הסתדרותי, ו'טרוריסט רקוב' ניסה לפלוש לתוכה, לקחת חלק... ונאמר - קדוש, קדוש, קדוש. התותח קדוש כי ה'מדינה' ייצגה אז את המעמד הקדוש. המדינה 'הלכה פייפען' כשהוגה הדעות ההסתדרותי, בן-אהרון, קבע, בעקבות מהפך 77, שיש צורך להחליף את העם...

סוד הססמאות

בעקבות 67 וכיבוש יו"ש חזרנו אל מחוזות החפץ, המקומות הקדושים לעם ישראל מאז ומתמיד. זה הרגע שבו איבדה אדמת המולדת (הלאומיות) את קדושתה בעיני השמאל-הבולשביקי שהפך ירוק משנאה וקנאה למראה ההתעוררות שזנחה לחלוטין את הסוציאליות (קיבוץ). מיד היה מוכן לוותר על 'השטחים' כדי להשתטח על מרבד 'שלום עכשיו'. מזלנו שהערבים, כבר אז, לא היו מוכנים לתת 'עכשיו'.

ערביי ישראל הבולשביקים יוצאים ברמה נגד גזענות ובעד חופש ביטוי וזכויות האדם שלהם. הם לא יודו בכך שכל כוונת סיסמאותיהם אחת. גם היהודים התומכים בהם, כמו מר"ץ, 'שלום עכשיו' ואגודות שוברי-שתיקה הנושאים מטען חלול של פ"ק אינם מודים בכוונה המסתתרת, חס וחלילה. הם ממתיקים את סוד הסיסמאות, אומרים: אנחנו בעד מדינת כל-אזרחיה (נשמע אטרקטיבי והומני - דמוקרטי לחלוטין) ובעד זכות-השיבה (נשמע הוגן ואנושי כמו מאבק למען חופש-הפרט וכבודו)... משמעות הדבר הרס מדינת ישראל. הם בהחלט רוצים את זה כי יש סתירה קיומית בין דמוקרטית ליהודית. וכידוע (להם) - אלוהים הוא בסך-הכול שם נרדף לטבע...

אחד מנאמני השרתים בארץ הכריז שיש לאתרג, בכל מחיר, את אריק שרון, לגונן עליו אזרחית, להצילו מבית המשפט, למוסס ולפספס את התיקים שנתפרו לו ב'אי היווני'. אריק הקשוב שיתף פעולה, הביא את הסחורה - האישית והלאומית - כי האמין בכל הכסף שעשה - ונחשבה לו לצדקה. הוא התנתק מהליכוד והימין כדי לממש חזון משומש - למסור אדמה, לא מקודשת, תמורת שלום עכשיו מתקדש. כל הנרצחים, החללים וההרוגים מאז אוסלו הוכרזו על-ידי מנהיגי השמאל וממשלותיו - 'קורבנות שלום'. הם הוקרבו בבית-מקדש שהקים השמאל למען 'שלום עכשיו'. עיתונאי הפך ל'כהן-גדול'.

מה בעצם היה לנו בקו 300? אני לא מתכוון ללוחמי ספרטה. אני מדבר על אוטובוס שהסיע ב-1984 מחבלים לדרום. אנשי שב"כ הסתבכו בחקירה ממושכת משום שהרגו שני מחבלים לאחר תפיסתם ושיקרו בעדותם באשר לנסיבות המוות... אני באופן אישי סבור שהריגת מחבלים היא משפט-צדק בכל הנסיבות. אבל השב"כ, כמו כל ענף בצמח בולשביקי, השכיל להסתבך כהלכה בשקרים, בתככים, במניפולציות, מעשי נבלה שהגיעו עד למשרד ראש הממשלה.

ויקיפדיה: "אנשי השב"כ שהיו מעורבים בפרשה טענו שחיסול החוטפים ועדויות השקר בפני ועדת זורע היו בהתאם לנורמות שנהגו מאז שנת 1971 בשב"כ, על פיהם נהגו בשב"כ לענות עצורים בעת חקירות, ולשקר לגבי פעילויות אלו בפני בתי המשפט במשפטי זוטא1". זהו סטליניזם בטהרנותו. ראוי לציין פה, להבדיל אלפי הבדלות, את פרשת מאיר טוביאנסקי. מי זוכר היום את איסר-הגדול ובנימין גיבלי, שותפו לרצח, מראשי הייבסקציה הציונית שפעלה בשם ממשלת ישראל?

לפרז את מדינת ישראל

פרובוקטורים סטליניסטים מסוג 'שמפנייה' אכלסו את המחלקה היהודית בשב"כ כשרבין ומפא"י חזרו לשלטון. זה בסדר - כי אדמו"רם עמוס-עוז הגדיר את המתנחלים וגוש אמונים כחלאת המין האנושי. כשהאויב שלך הוא חלאה וזבל - אתה אוטומטית שמש-פז ומופת לעמים. כל מעשה נבלה שתעשה יתקבל בברכה ובתשואות סוחפות כי הבמה והמיקרופון שלך. אתה מר חוק וסדר וגם מיסטר צדק.

בתוכנית בוקר לפני שבוע שאל המנחה אברי גלעד את הציוני-מובהק אורי זכי ממנכ"לי בצלם, מייסד החזית (כן, חזית) להגנת הדמוקרטיה, בעלה של המנהיגה תמר זנדברג לשעבר: למה כל הזמן אתה כורך את החרדים עם הערבים? תשובתו הייתה - הרי גם החרדים הם 'לא-ציונים'... לידיעת הקוראים - את המושג 'ציונות' המציאו היהודים החרדים. בזכות קיומה של יהדות חרדית לאורך אלפי שנות דיכוי, נוסדה בדורותינו כת 'שוחרי אמת, זכויות וחופש' - חילונים, תמימים, מהפכנים, כופרים, הוזים, חוזים, אידיאליסטים, סוציאליסטים ואתאיסטים בנפשם - שאימצה את הביטוי הדתי הזה לליבה, מיהרה לנתקו מטבור היהדות, זייפה כהוגן את עברו, חיברה אותו לפנקס-אדום והעניקה אותו כתואר אצולה לכל מי שרוממות מדינת-כל-אזרחיה על שפתו העליונה.

לתועבה הזאת התנגדו החרדים, עבורם ציונות משמעה - יהדות. שלא כמו הערבים - החרדים לא התנגדו לנוכחות יהודים בא"י, קל וחומר למדינה יהודית... מי שכופר במדינה יהודית ונמצא בחזית ה'דמוקרטית' - זה חברנו זכי 'הציוני'. פעילי-שלום בעולם, מנהיגי-ערבים בישראל ובולשביקים ירוקים, בתמיכת האו"ם והאיחוד האירופי, קוראים לפרז את המזרח-התיכון מנשק גרעיני כדי למנוע שואה נוספת והשמדה המונית. מה יותר נשגב מזה? לפרז גם את מדינת ישראל (פה לא מחרימים - אנו משתייכים למשפחת העמים!). שישננו, בבקשה, את דבריה של גולדה: "כשהערבים יניחו את נשקם - יהיה שלום. כשהיהודים יעשו זאת - לא יהיו יהודים"....

לפניכם קטע עיתונות משנת 2004: הקשת הדמוקרטית: "ואנונו - גיבור מזרחי" - הקשת הדמוקרטית המזרחית חולקת שלל מחמאות ל"מרגל האטום" ששוחרר: "הוא לוחם אמיץ למען השיח הדמוקרטי, 'אסיר ציון בציון', ובגלל פעילותו הברוכה אנו רואים בו שותף". בתנועה טוענים: "אנו מאמצים אותו לא בשל היותו מזרחי אלא בשל היותו לוחם לזכויות אדם"...
"מרדכי ואנונו הוא מגיבורי המאבק המזרחי בארץ, זאת בשל מאמציו הכבירים לשנות את האופן שבו אזרחי מדינת ישראל תופשים את סוגיות הנשק הגרעיני וזכויות האדם", הודיעה היום התנועה.

לפי התנועה, "ואנונו הוא לוחם אמיץ למען התרחבות השיח הדמוקרטי במדינת ישראל. פעילותו לחשיפת סוגיית הנשק הגרעיני הנמצא בידי ישראל לדיון ציבורי פומבי בארץ ובעולם הייתה צריכה להפוך לאבן-פינה בהיסטוריה של הדמוקרטיה הישראלית. במקום זה, החברה הישראלית בחרה להתנכר אליו ולהתעלם מתרומתו העצומה לחיזוק יסודותיה הדמוקרטיים. בגלל פעילותו הברוכה, אנו מוצאים בו שותף ועמית למאבק למען שיח ציבורי דמוקרטי וחופשי יותר".

משפטנים שאיש לא בחר

אופיר עבו, דובר הקשת המזרחית הצהיר כי "המאבק המזרחי היה תמיד לפעול לשנות את החברה באופן ראדיקלי. ואנונו מנסה לשנות את השיח הדמוקרטי במלחמתו בנשק גרעיני, ואנחנו מזדהים עם רעיונות אלה. זה לא מאבק עדתי במונחים של מזרחיים מול אשכנזים, אלא מאבק של המדוכאים (מזרחים, פלשתינים וכל אזרח פגוע) למען זכויות אדם". לדבריו, "ואנונו דיבר בעבר על דיכוי המזרחים, ואת הדיכוי הזה הוא לקח למקומות אוניברסליים - זכויות האדם ומעמד כל האזרחים באשר הם. אנחנו 'מאמצים' אותו לא בשל היותו מזרחי אלא בשל היותו לוחם לזכויות אדם, וכל זה נובע מעצם היותו אדם ממוצא מזרחי שעבר דיכוי בחברה הישראלית.

הבולשביזם הירוק חדר גם למערכת המשפט שלנו. אני ממליץ לקרוא את ספרו של עו"ד שמחה רוטמן - 'מפלגת בג"ץ. ספר זה מתאר את גניבת הדעת והשלטון "המאיימת להפוך את ישראל למדינה שבה העם אינו קובע, נבחרי הציבור אינם נחשבים והשלטון מסור בפועל בידי משפטנים שאיש לא בחר". ישראל כיום, נאמר בעמ' 11, איננה מדינה שיש לה בית משפט אלא בית משפט שיש לו מדינה. הרבה לא השתנה, בסך הכך - הסתדרות הפכה עורה לבית משפט... וגם לאוניברסיטה.

כותב אראל סג"ל: "הפרופסורית, לשעבר נשיאת אוניברסיטת בן-גוריון, אמרה שהיא לא תשכור לשום עבודה אדם שהוגש נגדו כתב אישום עד שיוכיח את חפותו. גדי ואני הנחנו שאדם בחברה חופשית הוא זכאי עד שהוכחה אשמתו. זו מהות דמוקרטית ידועה אבל פרופ' כרמי טענה שאדם אשם עד שהוכחה חפותו. פרופ' רבקה כרמי: אדם חייב להוכיח את חפותו בבית המשפט. אני: בדיוק ההפך, הפרקליטות צריכה להוכיח שהוא אשם. עד אז הוא חף מפשע. טאוב: גם דרייפוס היה צריך להוכיח את חפותו? כרמי: זה מה שקרה לו...".

הבולשביק הירוק הוא אלוף העולם בקונבנציונליות-בנלית-דוגמטית (שאותה הוא מכנה - אידיאולוגיה נאורה וליברלית). קודמו בתפקיד, האדום, הסתפק בכך ששבר שיאי עולם בשפיכות דמים.

הכותב נמצא בחזית היהודית של מגילת העצמאות.
תאריך:  24/03/2020   |   עודכן:  24/03/2020
אורי שרגיל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בולשביק ירוק
תגובות  [ 6 ] מוצגות   [ 6 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
gngs
24/03/20 17:13
 
סניל
24/03/20 18:32
2
בן נאמן
24/03/20 17:22
 
סניל
24/03/20 18:44
3
בן נאמן
24/03/20 19:59
 
סניל
25/03/20 07:18
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תפקיד ציבורי דורש אחריות אישית רבה. תפקיד ניהול כספים דורש אמינות ואחריות כלפי העם. לכן, חשוב מאוד שכל אדם הנושא במשרה ציבורית וכל אדם האחראי על כספי ציבור יעשה מעשיו בשקיפות שלא יתעוררו דיבורי אנשים עליו ולא יהיו חשדות כלפיו. חשוב גם שינהג בצניעות ולא בראוותנות יתר שלא ירננו אחריו על בזבזנות וקבלת טובות הנאה.
בעיצומה של מגיפה בעצימות רשמית של פאנדמיה, ובנסיבות פוליטיות של "בין השמשות" בישראל, יש בקרבנו כאלה שמתאמצים לייצר קשר גורדי בין שתי החזיתות, ולדידם, הקורונה היא בבחינת "קרדום לחפור בו", עבור ראש הממשלה נתניהו. אליבא דגורמים אלה (שלא במקרה מזוהים עם מחנה פוליטי מוגדר), מתקיים לנגד עינינו מעשה נבלה, שביטויו העמוק הוא לא פחות מאשר פגיעה אנושה בדמוקרטיה, תוך ניצול ציני של מצב החרום לצרכים פוליטיים ופרסונאליים.
ב-1967 הפר גמאל עבד אל נאצר את התחייבויותיו הבינלאומיות, הטיל מצור על ישראל וחדר עם צבאו לשטח מפורז. הממשלה גייסה את כל המילואים ופיזרה אותנו לאורך גבולות הארץ, וגמגמה וקרטעה. לא רק שמצרים וירדן וסוריה איימו בצבאותיהן אלא רווחה גם חרדה שאם כל המילואים יישארו בהמתנה בחולות - ישראל תקרוס.
24/03/2020  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
יולי אדלשטיין תמיד נמנה על רשימת האישים הנכבדים בליכוד, שלא אבדה תקוותי כי לא ייגררו אחרי המעשים הפסולים של בנימין נתניהו (עד כה אנשי ליכוד כמותו, שנחשבים הגונים, מאכזבים. אבל "עוד לא אבדה תקוותנו") כעת התהפך הגלגל.
24/03/2020  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
אמש הופיע שוב ראש הממשלה בתקשורת כשהוא שב ומנחה את עם ישראל להישמע להוראות. הקצף על השפתיים של המראיינים למיניהם, בהתקפה ובהתרסה על כל מילה שאמר בנימין נתניהו, כאילו הוא עסוק בקונפירציות ובניצול משבר הקורונה לצרכים פוליטיים אישיים, הביאה למחשבה שעוד רגע קט ומלאך חבלה שנקרא קצף, יבוא ויעמוד לצידם באולפנים.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אין עתה צורך בהתלהטות היצרים, בפאטה-מורגנה כאילו עוד מכה אחת ו"זבנג וגמרנו", והניצחון המוחלט בידינו    יותר מכל יש לישראל אינטרס אסטרטגי לבנות נדבך נוסף לברית ההגנה ההולכת ונרקמת בי...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il