חברת האופנה "פוש" הפועלת מאז שנת 1998 מייצרת ומשווקת אופנת נשים איכותית, יום יומית, מעלה קמפיין ראשון בכיכובה של הפרזנטורית הנבחרת אונה הולברוק מהתוכנית "כוכב נולד" עבור כך תשלם 20 אלף דולר. הקמפיין הינו בהמשך למספר מהלכים אסטרטגיים להתייעלות החברה.
חברת האופנה "פוש" עברה לפני כשנתיים לבעלות מלאה של זאב גולדמן.
מאז החל גולדמן, מהנדס טקסטיל בהכשרתו בארגון מחדש.
החל מתהליכי יצור, חומרי יצור, שידרוג מערכות הייצור, השיווק בכך יושקע סכום של 400 אלף ש"ח.
בהמשך למהלכי התייעלות החברה, הוחלט על מהלכים שיווקים לקידום המותג, לשם כך נבחרה אונה הולברוק להיות פרזנטורית החברה.
אונה הולברוק (37) היא רקדנית, כוריאוגרפית ומורה לריקוד ישראלית, המוכרת בתור השופטת הטובה מחבר השופטים של תוכנית הטלוויזיה "נולד לרקוד" אשר משודרת בקרוב בעונתה השלישית בהנחיית צביקה הדר. יחד איתה בחבר השופטים היו עידו תדמור, מיכל אמדורסקי ודוד דביר. עבור הקמפיין תקבל אונה, 20 אלף דולר.
הקמפיין הראשון של "פוש" בכיכובה של אונה בהשקעה כוללת של 200,000 ש"ח, יכלול, הפקת קטלוג דיוור למועדון לקוחות, ומודעות בעיתונים המובילים.
זאב גולדמן, בעלי חברת "פוש" מציין כי: "שינויים רבים נעשו ונעשים עדיין, שיפור המכשור למכשור משוכלל ביותר בתחום האופנה, יבוא אישי של כ-80 אחוז מהבדים, בניה של "שואו רום" חדש, וקמפיין ראשון בכיכובה של אונה הולבק, שהיא חיבור טבעי לאופי האופנתי של "פוש" כאשיות איכותית, נוחה, ודינאמית, ממש כמו אונה".