|   15:07:40
דלג
  חיים שטנגר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פחד מרופא שיניים: אסטרטגיות להתמודדות
קבוצת ירדן
איך רוכשים ביטוח נסיעות לחול הכי זול ?

לחבור לביבי או להתנשק עם אחמד טיבי

יעלון ולפיד, איש איש, מטעמיו ונימוקיו הוא, שונאים את ביבי, שנאה כה עמוקה ועזה, עד כי הם 'הצליחו' להוביל את מפלגת 'כחול לבן' ואת הטירון הפוליטי, בני גנץ, לחבירה פוליטית עם 'הרשימה המשותפת' ולהפקיד בידיה את ראשות וועדת העבודה והרווחה. למזלו הרב של גנץ החף מניסיון פוליטי מוכח, אך הניחן בחושים חדים להפליא קלט הוא ובזמן את רגשות הציבור
28/03/2020  |   חיים שטנגר   |   יומני בלוגרים   |   בחירות 2020   |   תגובות
גנץ. הבין בזמן את רגשות הציבור [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

אפילו טירון פוליטי מושבע, כמו בני גנץ (החף מכל ניסיון פוליטי מעשי) הבין בדיעבד ולאחר מעשה כי הענקת ראשות וועדה בכנסת, שיש לה נגיעה בטיפול בנפגעי טרור לרשימה המשותפת, הינה מעשה בלתי ייעשה, במציאות הפוליטית העכשווית. איש לא האמין בזמן אמת כי מפלגת 'כחול לבן', תעניק ל'רשימה המשותפת' את ראשות וועדת העבודה והרווחה וראשות וועדה מיוחדת שתוקם, לצורך מיגור האלימות בחברה הערבית בישראל.

ראשותן של וועדות אלה, הובטחה בידי 'כחול לבן' ל'רשימה המשותפת' בתמורה להסכמת הרשימה המשותפת, למינויו של ח"כ עודד פורר מ'ישראל ביתנו', ליו"ר וועדת הכספים ולשאר הקמתן של הוועדות שהקימה הוועדה המסדרת של הכנסת, בראשותו של ח"כ אבי ניסנקורן.

הייתה זאת סיעת 'כחול לבן' שפרסמה מיוזמתה שלה הצהרת כוונות לציבור הבוחרים, טרם קיום הבחירות, כי אף פעם לא יקימו ממשלה בתמיכה 'הרשימה המשותפת'. לכל היותר 'הסבירו', שם ב'כחול לבן', כי "הם ('הרשימה המשותפת') יצביעו, פעם אחת, מבחוץ ואחר כך זה ייגמר".

העיתונאי, נדב שרגאי מביא ברשימה שפרסם ב'ישראל היום' חלק 'מהאג'נדה הרעיונית' של חברי הכנסת של 'הרשימה המשותפת'. כך, למשל, ח"כ היבא יזבק הכתירה את סמיר קונטאר מי שרצח את דני הרן הי"ד ורצץ את גולגלתה של בתו, בת הארבע כ'שהיד'. בסמוך לתמונת דלאל מוגרבי מי שהייתה הרוצחת שהשתתפה בטבח של 34 ישראלים, בכביש החוף כתבה יזבק זו את המשפט: "יבורכו כל נשות ההתנגדות".

שרגאי מזכיר, ברשימתו זו, את 'נאום השהידים' של אחמד טיבי, הרואה שהיד את 'שיא התפארת' ומי שהינו 'פורץ דרך', אשר הנו 'המשרטט בדמו את הדרך לחרות ולשחרור' וסבור, כי "אין ערך נעלה יותר מאשר השהאדה". למי ששכחו נזכיר, כי טיבי זה, כיהן בתפקידו יועצו של יאסר ערפאת. איימן עודה כמובא, ברשימה זו הגדיר את חסן נסראללה כ"מופת של נאמנות והקרבה", כאשר חלק מחברי 'הרשימה המשותפת', נפגשו עם מחבלים או עם בני משפחותיהם ואחד מהם כינה את איילת שקד, בכינוי: "חלאה ניאו נאצית" ואת אביגדור ליברמן, בכינוי:"צאצא של היטלר".

שרגאי מזכיר ברשימתו זו כי חברי הכנסת: יוסף ג'יבראין, עאידה תומא סלימן ואיימן עודה, חתומים על חלק ממסמכי החזון של ערביי ישראל, הדורשים בניסוחים ובדגשים אלה ואחרים לבטל את הדגל הכחול של מדינת ישראל, שקיומו מעוגן, ב'חוק הדגל והסמל': לבטל את הגדרת מדינת ישראל כ'מדינה יהודית'; כמוגם לבטל את חוק הלאום וחוק השבות, גם יחד.

ברשימה זו מצוטטים דבריו של עיתונאי 'מעריב' ו'התאגיד', קלמן ליבסקינד, לפיהם החבירה של 'כחול לבן' עם 'הרשימה המשותפת': "אינה חיבור בין שתי עמדות לגיטימיות, אלא חיבור בין טוב לרע. בין מי שמאמין בזכותנו למדינה יהודית לבין מי שנלחם בה,בין מי שחושב שרוצחי יהודים הם שהידים גיבורים למי שרואה בהם אויב מר".

לא פלא הוא הדבר, שבני גנץ קלט ובזמן! את הנזק שגרמו וממשיכים לגרום לו שני שותפיו הפוליטיים העיקריים שחברו למפלגת 'חוסן לישראל', שבראשותו והקימו יחדיו את מפלגת 'כחול לבן, רוצה לומר, כתב 'במחנה', יאיר לפיד ממפלגת 'יש עתיד' ומשה (בוגי) יעלון, ממפלגת תל"ם.

יעלון ולפיד, איש איש, מטעמיו ונימוקיו הוא, שונאים את ביבי, שנאה כה עמוקה ועזה, עד כי הם 'הצליחו' להוביל את מפלגת 'כחול לבן' ואת הטירון הפוליטי, בני גנץ, לחבירה פוליטית עם 'הרשימה המשותפת' ולהפקיד בידיה את ראשות וועדת העבודה והרווחה. למזלו הרב של גנץ החף מניסיון פוליטי מוכח, אך הניחן בחושים חדים להפליא קלט הוא ובזמן את רגשותיו של רוב הציבור היהודי ואת היחס העוין שהפגין ציבור זה לחבירה החובקת של 'כחול לבן' ל'רשימה המשותפת'.

גם אם קיימת ביקורת מוצדקת או בלתי מוצדקת כלפי התנהלותו של ראש ממשלת ישראל, בנימין (ביבי) נתניהו תנהלות שהביאה, בצדק או שלא בצדק, להגשת כתב אישום, הכולל שלושה אישומים חמורים ביותר נגד ראש ממשלה מכהן עדיין אין רוב הציבור היהודי, בישראל (המהווה רוב מניינם של ציבור אזרחי המדינה), מוכן למנוע מבנימין (ביבי) נתניהו, הקמת ממשל, בתמיכתה ובחבירתה של 'הרשימה המשותפת', למהלך פוליטי שכזה.

מצב דברים והלוך רוחות זה שבא לידי ביטוי בסקרים הבלתי מחמיאים, בעליל, ל'כחול לבן' ועליה עצומה בכוחו של' הליכוד', בסקרים שהתקיימו מאז חבירת 'כחול לבן', ל'רשימה המשותפת' קלט בני גנץ, ממש, ממש ברגע האחרון. לכן, ביצע הוא 'פליפ פלאף' פוליטי, לאחור, ניתק את קשריה וחבירתה הפוליטית של 'כחול לבן' ל'רשימה המשותפת' והותיר את שותפיו הפוליטים ל'כחול לבן' רוצה לומר, יאיר לפיד, ממפלגת 'יש עתיד' ומשה (בוגי) יעלון, ממפלגת 'תל"ם, חסרי אונים וחסרי כוח פוליטי של ממש.

אפשר בהחלט להבין את הזעם של שני הג'נטלמנים הבלתי מכובדים הללו, יעלון את לפיד ולפיד את יעלון, אבל אי-אפשר להבין ובוודאי ובוודאי את לשון השוק שאפיינה שני מתוסכלים אלה שהאשימו א בני גנץ, ש'זחל אל הלכוד'. מה עם קצת כבודלחבר משותף לדרך פוליטית, שלא רצה להתאבד פוליטית ולקפוץ אל התהום, אפילו אפילו במחיר סילוקו של נתניהו, מראשות השלטון. ומכאן יש לפנות אל המפסיד העיקרי של פירוק' כחול לבן', מי שגרר אותנו לשלוש מערכות בחירות מיותרות ולבזבוז מיליוני ש"ח, בגלל שנאתו העזה, לבנימין (ביבי) נתניהו, הלא הוא, ח"כ אביגדור ליברמן.

ממעמד של ממליך מלכים, לכאורה, שהכל תלוי בו והכל רוצים ורצים לשמוע את אשר על ליבו, הרי התדרדר מעמדו של ליברמן, למעמד של חבר כנסת מן הספסלים האחוריים, חבר אופוזיציה, אשר חולק וזהו שיא צחוקו של גורל את חברותו באופוזיציה בספסלים האחוריים, יחד עם חברי הכנסת של 'הרשימה המאוחדת'.

אמנם ראשות וועדת הכספים, מסורה כעת ועדיין בידיו של ח"כ עודד פורר מסיעתו של ליברמן, סיעת 'ישראל ביתנו', אולם כמאמר הפתגם לא לעולם חוסן. ובוודאי ובוודאי, שלא לעולם חוסן, כשהכדור מצוי בידיהם של אנשי הקואליציה החדשה ראש וראשונה להם, אנשי מפלגתו המקורית של יו"ר הכנסת, בני גנץ, הלא היא מפלגת 'חוסן לישראל'.

לא ירחק הוא היום שהקואליציה בת 74 חברי הכנסת, שתמכו בשיתופו של 'הליכוד', המפלגות החרדיות ושאר סיעות הימין בבחירתו של בני גנץ, לתפקיד יו"ר הכנסת, תפעלנה להדחתו של ח"כ עודד פורר, מראשות וועדת הכספים, החלפתו בחברכנסת מן הקואליציה והשבתו של ח"כ יואל (יולי) אדלשטיין לתפקידו הקודם, כיו"ר הכנסת.

את יו"ר הכנסת הנוכחי, ח"כ בני גנץ, נמצא עובר מפעילות נמרצת במסגרת הרשות המחוקקת, רוצה לומר, כיו"ר הכנסת, אל פעילות נמרצת, בשירותה של הרשות המבצעת, רוצהלומר, ממלא-מקום ראש הממשלה, בנימין (ביבי) נתניהו ושר הביטחון, עד למינוי כראש ממשלה מכהן, בעוד כשנה ומחצה.

ד"ר חיים שטנגר, משרד עורכי דין ונוטריון, מתמחה - בין היתר - בתחום דיני לשון הרע, משפט פלילי לסוגיו השונים ובכללם: שחרורים ממעצר, ייצוג בתיקים פליליים מסובכים, בענייני הלבנת הון ובאישומי מיסוי פליליים.
תאריך:  28/03/2020   |   עודכן:  28/03/2020
חיים שטנגר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לחבור לביבי או להתנשק עם אחמד טיבי
תגובות  [ 9 ] מוצגות   [ 9 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
וחרדים לא שם.
28/03/20 14:30
 
בן נאמן
28/03/20 20:28
 
לא דתיים או חרדים
28/03/20 22:01
 
בן נאמן
29/03/20 02:54
 
מגיב ותיק
29/03/20 09:40
 
עם יהודי
28/03/20 21:43
2
מורי
28/03/20 18:10
3
י.א
28/03/20 19:40
 
בן נאמן
29/03/20 07:35
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2020
יזבק: אמרתי לך', איימן, שאסור להאמין לימניים
27/03/2020  |  אברהם בנמלך  |   יומני בלוגרים
עוד לא נרגעה מההתפטרות המחפירה של יולי אדלשטיין, ועוד נמשכת ההמתנה להכרעת בג"ץ אם לכפות בחירה מיד של יושב-ראש חדש לכנסת (לדעתי בכחול-לבן יצאו גדולים אם יציעו זאת דווקא לעמיר פרץ) ובני גנץ הזדרז לשוחח עם בנימין נתניהו. זה נבון רק אם גנץ החליט לוותר, אם לא להיכנע. בכחול-לבן לא יודעים לנהל פוליטיקה ואין אחריות כוללת. להלן שלוש הערות באשר לניהול המשא-ומתן בלי קשר למהות הממשלה:
27/03/2020  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
ביום ששי האחרון, הגישה תנועת רגבים עתירה דחופה לבג"ץ. התנועה דורשת חשיפה דחופה של ההסכמים בין 'כחול לבן' לבין הרשימה המשותפת.
27/03/2020  |  מרדכי ליפמן  |   יומני בלוגרים
הנטיות הלא-דמוקרטיות של השר דוד אמסלם הן סוד גלוי. הוא ויריב לוין ומיקי זוהר ואמיר אוחנה מתחרים ביניהם בחספוס הצורם. אתמול שאל אמסלם את ראש הממשלה בנימין נתניהו מה יאמר לילדו אשר יתמה מדוע נאסר עליו לצאת מן הבית בעוד שמרשים לאופוזיציה להתקהל ולהפגין מול הכנסת? מן העובדה שאמסלם הציג את הדברים לביבי אפשר להבין כי הוא רוצה לדרוס את חופש הדיבור.
27/03/2020  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
  • גם בממשלה הבאה יעקב ליצמן יהיה שר הבריאות. עם הצלחה לא מתווכחים.
27/03/2020  |  משה נסטלבאום  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   בחירות 2020  /  מי ומי  
הסקר חזה: כחול לבן תתרסק  /  עידן יוסף
ימים לא רגילים מחייבים החלטות לא רגילות  /  עידן יוסף
נתניהו יתמוך במועמדות גנץ ליו"ר הכנסת  /  מירב ארד
בני גנץ והמלחמה הקודמת  /  אפרים הלפרין
לילה קשה. בוקר חדש.  /  ח"כ יאיר לפיד
חבריי סירבו לפתרון  /  ח"כ בני גנץ
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יואב יצחק
יואב יצחק
אורנשטיין חשוף עתה לבדיקה/חקירה פלילית בשל שיחותיו עם אפי נוה בהן ביקש מנוה לפעול למינויו לנשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב    מידע שהובא ל-News1 מלמד, כי המעשים של גרטלר-גרטנר באפריק...
יוסף קנדלקר
יוסף קנדלקר
מאז ועד היום איש לא מעז לקרוא לבן שלו המן, למרות ששמעתי על מישהו שקראו לו כך, אבל זה בגדר שמועה
צבי גיל
צבי גיל
אם ביבי נתניהו ייכנס להיסטוריה זה יהיה על שהוא הצליח לא רק להקים ולקיים ממשל גרוטסקי, נלעג, מטורלל ומעורר חלחלה, אלא להשליט ממשל מעוות זה באמצעות הדמויות הנלעגות שבו והמדינית העקומ...
חיים נוי
חיים נוי
ביקורת מחזמר: מרגש ותוסס - סרט הפולחן הפך לחוויה מוזיקלית - תיאטרון בית ליסין    פרט מרגש הוא ההחלטה להנציח את זכרה של השחקנית הנודעת עדנה פלידל ז"ל ששיחקה בסרט בתפקיד המנהלת ושמה ה...
מרדכי ליפמן
מרדכי ליפמן
זה יהיה הקרב האחרון: מיומנו של מפגין ברחוב קפלן    לאוסף הסיסמאות הנובל יש כבר סיסמה נוספת, חדשה: "בחירות עכשיו"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il