|   15:07:40
דלג
  אביתר בן-צדף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין

הגיגים תרמ"ט

תוצרת כחול-לבן

עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי והפעם - נדבקה, בלבול ביצים, הסכנה הבאה ודייג "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג) בריאות שלמה ומועדים לשמחה רבי יהושע אומר: "בניסן נגאלו, בניסן עתידין ליגאל" (תלמוד בבלי, מסכת ראש השנה, דף י"א, עמ' א')
12/04/2020  |   אביתר בן-צדף   |   יומני בלוגרים   |   בחירות 2020   |   תגובות
הפיקוח הורג את השוק [צילום: שרה שומן/פלאש 90]


גם חיות נדבקות

נדיה, בת ארבע, נקבת טיגריס מלאי מגן-החיות בברונקס בניו-יורק, נמצאה חיובית בבדיקה לנגיף הקורונה לאחת שפיתחה שיעול יבש, שהטריד את השומרים, ולא ברור כיצד יתפתח הנגיף בגופה. כך מסר גן החיות, שציין, כי עוד חתולי-ענק בגן פיתחו בימים האחרונים סימפטומים דומים, וכולם יחלימו.

המרכזים האמריקניים לבקרת מחלות ולמניעתן (CDC) קבעו, כי בעלי-חיים יכולים להידבק בנגיף הקורונה, אך מדענים אינם מאמינים, שיוכלו להפיצו לבני-אדם. "עם זאת, כיוון שכל בעלי החיים יכולים לשאת חיידקי מחלות, כדאי תמיד לנקוט באמצעים היגייניים ליד חיות מחמד ובקרבת בעלי-חיים אחרים", ציין המרכז. ואני מקווה, שלא יימצא, שתפוחי-אדמה, תפוחים ותמרים מעבירים את הנגיף COVID-19.

המחסור בביצים

יש לי טינה גדולה כלפי מועצת הלול עוד מלפני יותר מחמישים שנה, כשעם צאתו לגמלאות, בחר אבי המנוח להיות לולן קטן בשרון, וקנה משק-עזר עם מכסה לייצור פטמים, אך לא ביצים, כפי שהיה למי שמכר לו את המשק. אז הכרתי מעשית את המושג 'מכסות ייצור' ואת התעלולים, שהתחוללו סביבן.

המחסור בביצים, בהנחה, שהנו אמיתי ולא טִפלוּל (מניפולציה) של סוחרים, או של מגדלי עופות, מעיד שוב על הבעיה היסודית של המשק הישראלי: הוא מנוהל יותר מדי מלמעלה (גם בידי בעלי עניין), ומגביל את ההיצע (מכסות ייצור) מבלי להתחשב בביקוש. כך קורה מדי פעם מחסור עם פירות ועם ירקות (עגבניות, למשל); וכך קרה לחמאה. הפתרון של משרד האוצר, של משרד הכלכלה ושל משרד החקלאות - ייבוא, שמשמיט את הקרקע מתחת לרגלי חקלאי ישראל.

הפיקוח (רגולציה) הורג את השוק, טוענים חקלאים וחסידי השוק החופשי, ונותן יתרון מדהים ליצרנים מסוימים (לרוב גדולים ובעלי קשרים) בעודו מצמית יצרנים אחרים (לרוב קטנים). איני טוען, שאין לפקח על ייצור מזוננו, אלא שהפיקוח צריך להיות סביר, ותפקידו לבדוק, שאין משווקים סחורה, שתזיק לבריאותנו. הפיקוח אינו נועד לחנוק את המשק. לכן, יש לפתוח את השוק לתחרות על-ידי ביטול מכסות ייצור ועל-ידי ביטול הפיקוח על מחירים.

גם בלי הפיקוח קשים חיי החקלאים, והפיקוח רק מכביד עליהם, ומפריע להם לספק ירקות, פירות, עופות, ביצים, בקר וחלב לשוק הישראלי ולייצוא. לחקלאי ישראל יש יתרונות רבים, שנשחקים על-ידי חומות מכס ועל-ידי מכסות ייבוא, שמקשות עליהם להתחרות.

התכנון המרכזי, שמייצר מכסות ייצור, אינו מצליח לספק את צורכי השוק, ומדי פעם מצמיח משבר חדש - מחסור במוצר בסיסי, המצוי בפיקוח. מגוחך, שבעוד חקלאי ישראל משוועים למכור את תוצרתם, מייבאת המדינה פירות, ירקות וביצים ממקורות שונים, כולל מרצועת עזה, שמקורותיי מפקפקים האם הם עומדים בתקן הבריאותי (היגיינה וחומרי הדברה) הקשוח, החל על חקלאי ישראל. חלק מהבעיה הנו בכך, שאין מחייבים חקלאים, יבואנים ומשווקים, להדביק לתוצרתם תווית, שתציין את מקורה - כנהוג במדינות מתקדמות. כן! - על כל עגבנייה, על כל צנון, על כל אגס ועל כל ביצה. אומרים, כי ברשתות השיווק מערבבים תוצרת מקומית עם תוצרת חוץ ... לפני החג הביא לי שליח משלוח שהזמנתי מהירקן שלי, והוא כלל תפוחים תוצרת ארצות-הברית, שלא הייתי מכניס לסלי, לו ליקטתי את הזמנתי במו-ידיי. וזאת, לא רק מפני שאשתי מתפרנסת מעבודתה בחקלאות, אלא כהשקפת עולם: אבי חינכני להעדיף תוצרת כחול-לבן.

האומנם יש מחסור בביצים?! מועצת הלול משמידה ביצים, שאינן עומדות בתקן, ויכולות לסכן את הצרכנים. אך יש מי שיטענו, שבמהלך פיקוחה, משמידה מועצת הלול גם ביצים תקינות לחלוטין רק משום שלא שוּוקו באמצעותה. כלומר, שומרת על המונופול, שהיא מנציחה, ומעדיפה, שייבאו ביצים, ולא יִיקנו ביצים של מגדלים ישראלים, שלא צייתו למכסות הייצור.

ובהקשר הזה, אך בעניין אחר לחלוטין - נגנב מטוויטר בערב החג: "לפי הביקוש לביצים, אני מבין שכל האכילת ראש שההוא טבעוני וזה טבעוני והמהפכה הטבעונית והמאמרים של הטבעונים - זה, בעיקר, בעמודי הדעות של 'הארץ'" (חיים לוינסון).

רמדאן כָּרים

רק יסתיים הפסח, ואנו ברמדאן, חודש הצום המוסלמי, שבו נהוג לשבור את הצום בסעודה גדולה ורבת-משתתפים (אפטאר), ולבקר עמוסי מזון ומתנות קרובי משפחה. אני מניח, שהוראות משרד הבריאות בקשר לקורונה לא יכובדו, והמשטרה תגלה, כהרגלה, אזלת-יד באכיפתן במגזר הערבי. ובנוסף, אני בטוח, שמבין הגזענים האנטישמיים מתוכנו, שהשמיצו בששון את החרדים, לא יהיה פוצה פה ומצפצף.

זה מזכיר לי דבר, שהעתיקה עבורי אשתי מטוויטר: "רוצים לראות את ההורים בפסח הבא? אל תיסעו לראות אותם בפסח הזה. כמה קשה, ככה בריא. חג שמח" (נדב אבוקסיס).

מסקנות

מערכת הבחירות טרם הסתיימה עבור כמה מחרחרי סכסוכים, שתקוותם להשתלט על המדינה נכזבה. גם כעת, בהתמודדות הלאומית עם המגיפה, הם ממשיכים לדוג במים עכורים, ולהפיץ ברשתות החברתיות מסרים נגד הליכוד ונגד כל מי שחבר אליו. הרבה מאוד אנרגיה וכסף מושקעים במסרים הללו, שמופצים בהתמדה ובסיטונות מדהימות.

אחד הבולטים בהם הוא ח"כ עפר שלח, יו"ר הוועדה הזמנית של הכנסת לענייני הקורונה, שידוע בשנאתו היוקדת לבנימין נתניהו, כמו יאיר לפיד, ראש מפלגתו. כיוון שהוא איש בעל אחריות לאומית, ממלכתי ואובייקטיווי, מנצל שלח כבר הרבה זמן כל בימה, כולל ועדת הקורונה, לתקוף את ראש הממשלה, ללעוג לו ולהשמיצו, גם אם אין בסיס לדבריו הפוגעניים.

כפי שכתב נדב שטראוכלר בטוויטר: "ניו-יורק: שיא של 731 מתים ביממה האחרונה. בריטניה: 854 מתים. איטליה וספרד? כאוס. ועדת הקורונה: ישראל מהגרועות בעולם!! כלומר, הרופאים - מדהימים. צה"ל - אין כמוהו. האזרחים - חשמל! רק ההוא שם, שמנהל את האירוע, נו, ההוא שמדבר לאומה - על הפנים! רק תחליפו אותו, ומסקנות הוועדה יהיו ממש טובות".

תאריך:  12/04/2020   |   עודכן:  12/04/2020
אביתר בן-צדף
+גנץ מבקש לקיים ישיבת כנסת ביום ה'
21:59 12/04/20  |  עידן יוסף
על אף הנוהג שלא לקיים ישיבות מליאה בחול-המועד, זומנה הוועדה המסדרת לישיבה שתעסוק בבקשת יו"ר הכנסת ח"כ בני גנץ, לקיים ישיבת מליאה ביום חמישי הקרוב.
+שקד: התערבות בג"ץ בסמכות הנשיא תהיה פוליטית
21:50 12/04/20  |  עידן יוסף
ח"כ איילת שקד (ימינה): "טוב עשה השופט שטיין שדחה את העתירה על הסף. אך כדאי להזכיר: בית המשפט לא יכול להתערב בשיקול דעתו של נשיא המדינה. ולכן אם הנשיא יחליט להעביר את המנדט לנתניהו, אין לבית המשפט סמכות להתערב. זה לא משפט. זו פוליטיקה".
+פסקת התגברות לשלטון נתניהו
21:26 12/04/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה נתניהו דורש פסקת התגברות שתמנע מבג"ץ לקבוע שאינו יכול להרכיב ממשלה בשל כתבי האישום שהוגשו נגדו  ▪  נתניהו דורש תיקון בסעיף לפיו יוכל למנות שר מטעמו כחבר בוועדה וחבר כנסת נוסף שיהיה בתיאום עם גנץ  ▪  בכחול לבן מאיימים בקידום חוקים נגד נתניהו ובחוקים לביטול הסטטוס-קוו
נתניהו. חקיקה שתכבול ידי בג"ץ [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+כחול לבן מאיימת בחוקים נגד נתניהו ובביטול הסטטוס-קוו
20:59 12/04/20  |  עידן יוסף
ראשי כחול לבן, בני גנץ וגבי אשכנזי, קיבלו החלטה שאם נתניהו לא יחתום עד מחר בחצות על ההסכם הקואליציוני, יתחילו לקדם לאלתר חוקים נגדו, יקדמו חוק להאריך את כהונת הכנסת וכן חוקים לביטול הסטטוס-קוו בנושאי דת ומדינה (חדשות 12).
+כחול לבן: לתת הזדמנות למו"מ עם נתניהו
20:54 12/04/20  |  עידן יוסף
בישיבת הסיעה של כחול לבן שהתקיימה בצהריים הוחלט לתת הזדמנות למו״מ מול נתניהו עד שני בערב, אבל להיערך לאפשרות של קידום חקיקה נגדו אחרי העברת הסמכות לכנסת (חדשות 13).
+בג"ץ לא מתערב בהענקת המנדט
20:39 12/04/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
קובע: השאלה האם נתניהו כשיר להרכיב את הממשלה היא תיאורטית, משום שריבלין לא הטיל עליו את המשימה  ▪  רומז שיהיה מוכן לדון בנושא לגופו אם וכאשר תוטל הרכבת הממשלה על נתניהו
(ריבלין ונתניהו בפעם הקודמת)
+ימינה: "גנץ, זו לא בושה לוותר"
15:53 12/04/20  |  מירב ארד
ימינה על המו"מ הקואליציוני: "גנץ, זו לא בושה לוותר. מלכתחילה דרישותיך, כמי שעומד בראשות סיעה של 17 מנדטים מול גוש של 59 מנדטים, היו לא הגיוניות ולא לגיטימיות לפי שום היגיון דמוקרטי. אנו קוראים לך לגלות אחריות, להיכנס לממשלת אחדות לאומית בראשות נתניהו, לוותר על תיק המשפטים ועל הוועדה למינוי שופטים ולאפשר את החלת הריבונות על כלל ההתיישבות באופן מיידי, כפי שרוב מוחלט של חברי הקואליציה העתידית מבקשים. זו מהות הדמוקרטיה".
+ח"כ זנדברג: "קוראת לגנץ לקדם עוד השבוע את החוקים נגד השחיתות"
15:28 12/04/20  |  מירב ארד
ח"כ תמר זנדברג: עכשיו כשגם לגנץ ברור שנתניהו נוכל שמורח אותו, זה הזמן לחזור אחורה, אל הכנסת: אני קוראת ליו״ר הכנסת גנץ לכנס את המליאה עוד השבוע ולקדם במרץ במהלך שלושת השבועות שנתן ריבלין את החוקים נגד השחיתות. בניגוד למה שגנץ חשב בתחילה, עליו לעשות זאת לא כקלף כדי להיכנס לממשלת נתניהו אלא כדי לנקות את המערכת הפוליטית ממופעי הנוכלות של נאשם בשוחד. לפחות, אם נתניהו גורר אותנו לבחירות רביעיות, הוא לא יוכל להתמודד בהן".
+ורטר והורוביץ, וביבי כמובן
14:19 12/04/20  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
ככה זה תמיד, המתריעים הגדולים ביותר מפני נתניהו אינם 'אויבים פוליטיים' שרוצים לרשת אותו. הם דווקא אלה שהיו הכי קרובים אליו, ושברחו מהמדמנה הזו כשצחנת הסכנה צרובה בנחיריהם"
(נתניהו. מסוכן [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+הנשיא החליט: לא להאריך המנדט לגנץ
14:11 12/04/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הודיע כי "בנסיבות הקיימות, לא תתאפשר הארכה של תקופת מלאכת הרכבת הממשלה"  ▪  אם עד מחר בחצות לא ייחתם הסכם קואליציוני - המנדט יחזור לכנסת ל-21 יום  ▪  כחול לבן בתגובה: "הבהרנו לליכוד, כי לא נאפשר כל פגיעה בשלטון החוק"
ריבלין וגנץ. המנדט לא יעבור לנתניהו [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
ריבלין עם נתניהו. המנדט יחזור לכנסת [צילום: קובי גדעון/לע"מ]
+ח"כ מיכאלי: "פרץ טעה כשהכניס את לוי-אבקסיס לשותפות עם העבודה"
13:32 12/04/20  |  מירב ארד
חברת הכנסת מרב מיכאלי בתגובה להצטרפות אורלי לוי אבקסיס לנתניהו:
"אורלי לוי החליטה היום סופית שהיא חלק מבלוק הימין של נתניהו. עמיר פרץ טעה כשהכניס אותה לשותפות עם מפלגת העבודה. אסור לתת לו לטעות שוב ולתת את מפלגת העבודה לנתניהו."
+הליכוד: "הדיווחים ביחס למו"מ הם פייק ספין של כחול לבן"
13:15 12/04/20  |  
הליכוד: "התדרוכים והדיווחים ביחס למשא ומתן הם פייק ספין של כחול לבן. ראש המממשלה נתניהו התקשר אמש ופעם נוספת גם היום לח״כ בני גנץ וחזר על הצעתו לפעול להקמת ממשלת אחדות ולשבת יחד, ביניהם ובין צוותי המשא ומתן, לטובת הקמת ממשלה - ״עד שיצא עשן לבן״.
+ח"כ זוהר: "‏בני גנץ ורובי ריבלין שחררו את המנדט, חייבים להתקדם"
12:46 12/04/20  |  מירב ארד

+הורוביץ: "לחשוף את הסכם השוחד הפוליטי בין אורלי לוי לנתניהו"
12:30 12/04/20  |  מירב ארד
בתגובה להמלצת אורלי לוי-אבקסיס להטיל את המנדט על נתניהו אמר (יום א') יו"ר מרצ ח"כ ניצן הורוביץ: "אורלי לוי לא מייצגת ולו בוחר אחד מתוך 267,480 שהצביעו לרשימה שלנו. המהלך הבזוי שלה הוא בפועל גניבת קולות שמאל להשגת טובות הנאה אישיות. יש לחשוף מיד את הסכם השוחד הפוליטי בין לוי אבקסיס לנתניהו. על הנשיא להתעלם מהמלצתה ולא לתת יד לרמיה הפוליטית ולהמשך רמיסת האמון בין הציבור לנבחריו".
+בני גנץ, מבין לליבך
12:25 12/04/20  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
אדם שיוצא לדרך עם שותף, בין אם בן/בת זוג או איש עסקים או קרוב משפחה או עמית ובין אם מישהו אחר מצפה ממנו כי ינהג בהגינות
(גנץ. חג שמח במידת האפשר [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+ח"כ זנדברג בתגובה ללוי-אבקסיס: "אין לה לא מצפון ולא מוסר"
12:20 12/04/20  |  מירב ארד
ח״כ תמר זנדברג בתגובה לדברי אורלי לוי: ״בצעד הקודם שלה תהיתי איך אורלי לוי אבקסיס יכולה לישון בלילה. עכשיו אני מבינה שאין לה לא מצפון ולא מוסר וגם לא מינימום בושה״.
+אורלי לוי-אבקסיס ממליצה על בנימין נתניהו
12:15 12/04/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
כתבה: "יש לתת לרה"מ את המנדט - רק לו יש סיכוי להרכיב ממשלה"
(לוי-אבקסיס. חוזרת לגוש הימין [צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
+הפור נפל
09:36 12/04/20  |  אליהו קאופמן   |   לרשימה המלאה
עמיר פרץ עומד לסיים את תפקידה ההיסטורי של "המפלגה שהקימה את המדינה"  ▪  ישנם רבים שמכים על כך, וישנם אחרים שלא מבינים כיצד זה קרה  ▪  אז רבותי, הרי שראשית דבר זה כבר קרה במדינות אחרות, ושנית דבר הרי שהמפלגה הזו לא הייתה מעולם "נופת צופים" וכול מעלליה מלכתחילה לא היו בבחינת "טעויות של עשייה"  ▪  מסתבר שיש דין ויש דיין, ואין מתאים יותר מלפרק את המפלגה הזו מעמיר פרץ - האיש שהכלנתריזם הוא בסיס היסוד הפוליטי שלו
(פרץ. כלנתריסט [צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תוצרת כחול-לבן
תגובות  [ 4 ] מוצגות   [ 4 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שמחה חן
12/04/20 10:30
 
משה מיכאל
13/04/20 10:20
2
מגיב ותיק
12/04/20 13:43
3
ערב
13/04/20 07:26
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2020
יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ פנה (מוצ"ש, 11.4.20) לנשיא המדינה, ראובן ריבלין וביקש את הארכת הסמכות להרכיב ממשלה, שאמורה הייתה לפקוע ביום שני הקרוב.
11/04/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ראש הממשלה בנימין נתניהו מסרב לאשר את ההסכם הקואליציוני שהושג בין כחול לבן לגוש הימין, לאחר שהתברר לו, כי נספחי ההסכם שהוכנו כוללים הצעת חוק - שנועדה להגשה לכנסת ולאישורה במקביל להצגת הממשלה בפני הכנסת - לפיה ח"כ בני גנץ יושבע בפני מליאת הכנסת, יחד עמו (עם נתניהו), לראש ממשלה.
11/04/2020  |  יואב יצחק  |   חדשות
בנימין נתניהו הגיע לרגע מכריע בחייו הפוליטיים - רגע שבו עליו להחליט אם ללכת לממשלת אחדות או לבחירות רביעיות. יותר מדיי כדורים נמצאים באוויר בימים אלה, ולכן בתנאי אי-וודאות שכאלה – כל החלטה של נתניהו לכאן או לכאן תהייה בבחינת הימור ממש.
11/04/2020  |  עו"ד יוסי דר  |   יומני בלוגרים
חבר אינטליגנטי מאוד, שצופה בסרטי טבע בהם נראים בעלי חיים טורפים באכזריות זה את זה, סיפר לי כך: כאשר נולדים ללביאה גורים היא לוכדת איל ומפקירה אותו אצל גוריה, ואלה משחקים בו עד שלומדים לטרוף אותו.
09/04/2020  |  דן מרגלית  |   מכתבים/הערות
כמה הערות שוליים על מצב המשא-ומתן להרכבת ממשלה:
09/04/2020  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
רשימות נוספות   /   בחירות 2020  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   חגים ומועדים  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   מגיפת הקורונה  /  מי ומי  
ההסכם: ריבונות בתוך חודשיים וחצי  /  עידן יוסף
יו"ר הכנסת גנץ מבקש לקיים פעילות בחול-המועד  /  עידן יוסף
אם אין הסכם - אקדם חקיקה נגד נתניהו  /  עידן יוסף
בג"ץ חייב את מעמדו לשי ניצן  /  עו"ד יוסי דר
התוכנית של נתניהו-וגנץ: ידווחו לנשיא - הצלחנו להקים ממשלה  /  יואב יצחק
השוויון בקטל  /  אפרים הלפרין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
עידן יוסף
עידן יוסף
החופשי חודשי ב-42 שקל ש"מוכרת" שרת התחבורה לתושבי אילת ייטיב רק עם מי שיסכים להיות "כלוא" בתוך העיר    בפועל, אילתי שירצה להגיע לעיר אחרת בארץ יידרש לשלם 305 ש"ח - יותר מפי 2.7 מאשר...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il