|   15:07:40
דלג
  איתן קלינסקי  
משורר ומורה לתנ"ך
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פעילויות חווייתיות עם המשפחה בתקופת החגים
קבוצת ירדן
לא רק קריאה בקלפים - 5 שימושים בקלפים

בחצר בית האבות "משען" בבאר שבע

לזכרה של הדיירת אמיליה וינשטין
16/04/2020  |   איתן קלינסקי   |   שירים   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות

במודעות הפרסומת של חברת משען בבאר שבע הובטח - "אם ברצונכם להכיר בית משפחתי ושקט - "משען" בבאר שבע היא הבחירה המושלמת לדיור מוגן עבורכם... בית חם ומזמין ... בית ב"משען" בבאר שבע הוא עוגן וחוף מבטחים".

למרבה הצער, הבית הזה לא היה חוף מבטחים לארבעה עשר דיירים, שמצאו את מותם בחודש האחרון. לדיירת השלוש עשרה אמיליה וינשטין בת ה-82 אני מקדיש את השיר. אבקש להבהיר, שאין כאן כתב אשמה נגד חברת "משען" או נגד משרד הבריאות. בקשתי רק לבטא את כאבי לנוכח אובדן חייה של אמיליה וינשטין וחיי שלושה עשר חבריה בבית האבות "משען" בבאר שבע שבחטף נלקחו מאתנו.

רַק אֶתְְמוֹל טִיְּלָה הַשֶּׁמֶשׁ עִם אֲמִילְיָה וַינְשְׁטֵין

בַּחֲצַר בֵּית הָאָבוֹת מִשְׁעָן בִּבְאֵר שֶׁבַע

וְהַיּוֹם דַּמָּהּ שֶׁל הַשֶּׁמֶשׁ נִשְׁחָט

נִסְתָּם קוֹלָהּ

פָּנֶיהָ הֶחֱוִירוּ

עֵינֶיהַּ נִקְרְעוּ

נִצְּתוּ אִשּׁוֹנֶיהָ טְבוּלִים בְּעַרְפִלִּים דּוֹמְעִים

מְאַכְלְסִים עַד אֶפֶס מָקוֹם מַעַמְקֵי בַּיִת טָחוּב.

בַּשְּׁבִיל בַּחֲצַר בֵּית הָאָבות מִשְׁעָן בִּבְאֵר שֶׁבַע

וֶרֶד בַּעֲרוּגַת הַפְּרָחִים מַזִּיל דִּמְעָה

עַל דַּם יְשִׁישָׁה יָפָה שֶׁנִּטְרְפָה בְּטֶרֶף-הַוֶּרֶד

נִבְלְעָה וְאֵינֶנּה.

בַּחֲצַר בֵּית הָאָבוֹת מִשְׁעָן בִּבְאֵר שֶׁבַע

פְּרוּסָה רַק גְּלִימַת לַיְלָה מְגַשֶּׁשֶׁת עִוֶּרֶת,

הַשְּׁרֵפָה בְּעַפְעָפֶּיהָ שׁוֹאֶלֶת מַדּוּעַ

כָּאן בַּשְּׁבִיל כְּבָר לֹא תֵּלֵךְ כָּל בֹּקֶר

שֶׁמֶשׁ מְחַיֶּכֶת שְׁעוּנָה עַל מַקֵּל הֲלִיכָה

חֲבוּקָה בְּחֵיקָהּ שֶׁל אֲמִילְיָה וַינְשְטֵין,

מַדּוּעַ מִכֹּבֶד הַדִּמְעָה קָרְסוּ חַיִּים

בְּבֵית הָאָבוֹת מִשְׁעָן בִּבְאֵר שֶׁבַע.

תאריך:  16/04/2020   |   עודכן:  16/04/2020
איתן קלינסקי
+טראמפ מציג תוכנית להחזרת ארה"ב לשגרה
01:44 17/04/20  |  
נשיא ארה"ב טראמפ מציג תוכנית להחזרת ארה"ב לשגרה: שלב 1: מסעדות ובתי קולנוע ייפתחו, עם הקפדה על ריחוק חברתי; שלב 2: בתי הספר יחזרו לפעילות מלאה; שלב 3: אנשים מקבוצות הסיכון יוכלו לחזור גם כן למרחב הציבורי. לפי המתווה, כל מדינה תהיה מוסמכת לקבוע מתי יבוצע כל שלב, בהתאם למצב בשטחה.
+מתווה הסיוע לאל על יושת גם על חברות אחרות
00:24 17/04/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכספים הזמנית בקריאה לאוצר: זרזו את ההסכם עם חברות התעופה, סייעו להן גם במענקים  ▪  מנכ"ל האוצר: ההסכם שיעגן הלוואה לאל-על קרוב להיחתם, ובמסגרתו תידרש החברה לצעדי התייעלות משמעותיים: "במקרה של התעופה הישראלית האפשרויות הן עזרה שתקיים תעופה ישראלית דרך החברות הקיימות, בתצורה הקיימת, או לחלופין הקמת תעופה ישראלית בכספי ציבור שתעלה הרבה פחות
([צילום: יוחאי מוסי])
+נתניהו הנחה להכין תוכנית לקיום תפילות במניין
23:37 16/04/20  |  עידן יוסף
בתום הדיון הממושך, הנחה ראש הממשלה נתניהו את ראש המל״ל מאיר בן שבת, שבמסגרת מכלול ההצעות שהוא מכין על חזרה לשגרה במשק ובמערכת החינוך ואשר יפורסמו במוצ״ש, להכין גם תוכנית יעודית לקיום מנייני תפילה בתקופה הזו, ברוח הצעתו של השר אריה דרעי שביקש לאפשר קיום מניינים של 15-10 איש.
+המשטרה מפזרת מתפרעים בשכונת מאה שערים
23:14 16/04/20  |  עידן יוסף
בשעה זו מתקיימת מחאה ע"י כמה עשרות חרדים קיצוניים בשכונת מאה שערים בירושלים, שמוחים על הגבלות התפילה. במהלכה הפרו את הסדר במקום והשליכו ביצים, אבנים וחפצים מכל הבא ליד לעבר השוטרים. עד עתה עצרו השוטרים 10 מהם שהועברו לחקירה. בת 8 נפצעה מרימון הלם משטרתי והובהלה לבית חולים. הפגנות שקטות יותר התקיימו במודיעין עילית ובבני ברק.
+חידוש הפעילות במשק - מיום ראשון
22:59 16/04/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הפעילות תכלול מסחר  ▪  מגבלות התנועה לשני מתעמלים יורחבו מ-100 ל-500 מטר  ▪  הסגר על בני 65 ומעלה ובעלי סיכון גבוה יימשך  ▪  יוכלו לקבל דמי אבטלה על השהייה בבית  ▪  המלצה: צה"ל ירכז את נושא הבדיקות
שוק מחנה יהודה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
המרחב האישי יוגדל [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+המשטרה אסרה כניסת תחבורה ציבורית לבני ברק
22:17 16/04/20  |  עידן יוסף
בהתאם להחלטת הממשלה, נאסרה משעה 18:00 כניסה או יציאה מהעיר בני ברק באמצעות תחבורה ציבורית, למעט מוניות. בשעה 20:00 הסתיים שירות התחבורה הציבורית בכל המדינה, והוא יתחדש ביום ראשון בבוקר.
[צילום: דוברות המשטרה]
+בת 86 מתה בוולפסון מקורונה
21:55 16/04/20  |  עידן יוסף
חולה מונשמת בת 86, אשר סבלה ממחלות רקע רבות, שהגיעה לבית החולים וולפסון במצב קשה, מאחד מבתי האבות הסמוכים, מתה הערב מנגיף קורונה.
+ניר ברקת אירח את בתו בליל הסדר
21:52 16/04/20  |  עידן יוסף
אחרי ריבלין, נתניהו, ליברמן וגלנט, מתברר שגם ח"כ ניר ברקת הצטרף לרשימה הלא מכובדת של אלו שאירחו בני משפחה בליל הסדר. במהלך החג הוא אירח את בתו בליל הסדר לאורך כל החג. גם במקרה הזה - גם הוא הקפיד לקרוא לכל הציבור ברשומה: "גם השנה נחגוג כולנו יחד בלב אחד אב איש איש בביתו" (חדשות 12).
+נקבעו הוועדות שידונו בחוקי הקורונה
21:44 16/04/20  |  עידן יוסף
הוועדה המסדרת קבעה הערב (ה') אילו ועדות יידונו בשתי הצעות החוק הנוגעות לאכיפה בנושא הקורונה. הצעת החוק בנוגע לאיכון טכנולוגי של טלפונים של אנשים הנדרשים לבידוד - תידון בוועדת החוץ והביטחון. הצעת החוק הנוגעת לאכיפה - מעצרים/הארכת מעצר חשוד בעת מניעת חקירה - תידון בוועדה המיוחדת לנושא הקורונה.
+איגוד רופאים: תהליך קבלת ההחלטות מחייב תיקון דחוף
21:33 16/04/20  |  עידן יוסף
איגוד רופאי בריאות הציבור ובתי הספר לבריאות הציבור דנו בלפחות חמש אסטרטגיות שונות ליציאה מההסגר. למעלה מ-250 מומחים בבריאות הציבור בישראל השתתפו בדיון. בצד דרכים ואפשרויות שונות להמשך ההתמודדות, יש קונצנזוס לגבי הצורך הדחוף בתיקון ליקויים חמורים בתהליך קבלת ההחלטות.

לדבריהם, כיום אין הגדרת מטרות ויעדים מוגדרים בהתמודדות עם האירוע, אין תכנון אסטרטגי, אין ניטור שיטתי, אין מספיק שקיפות לגבי הנתונים ואופן קבלת החלטות ואין מעורבות מספקת של אנשי מקצוע בבריאות הציבור. ההסגר הנוכחי גורם לנזק חמור לבריאות הציבור שאינו נמדד. יש לאפשר לאנשים לעסוק בפעילות גופנית, לצאת לטבע, להפחית מתח וחרדה, לקבל טיפול רפואי ולצעירים בריאים - לחזור לעבודה.
+137 מבין 12.758 חולי הקורונה בארץ מונשמים
21:17 16/04/20  |  עידן יוסף
מספר החולים בישראל עלה ל-12.758, מתוכם 181 במצב קשה ו-158 במצב בינוני. מספר המתים עלה ל-142. 137 מונשמים כעת - עלייה של 3% ב-24 השעות האחרונות.
תמונת מצב עדכנית
+מסגד אל-אקצה ייסגר ברמדאן
21:12 16/04/20  |  עידן יוסף
הווקף בהר-הבית הודיע כי מסגד אל-אקצה יישאר סגור במשך כל חודש רמדאן, לצורך מניעת התפשטות קורונה.
שוטרים ליד שער יפו [צילום: דוברות המשטרה]
משטרה בכיכר צה"ל [צילום: דוברות המשטרה]
+דייר אל אסד: בן 3 נדבק בקורונה
20:47 16/04/20  |  עידן יוסף
[צילום: באדיבות עמאר אסדי]
פעוט בן 3 נדבק בנגיף הקורונה בכפר דייר אל אסד. שוטרים וכוחות יס״ם מסתובבים בכפר ורושמים דוחות לכל מי שיוצא לצורך לא חיוני, לנוכח העלייה הגדולה בחולי הקורונה בכפר. החשש הוא מפני נדבקים רבים. על הישוב הוטל סגר ביום שבת, בהוראת משרד הבריאות. התושבים התבקשו להישאר בבתים.
+"נמות מרעב, לא מהקורונה"
18:04 16/04/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
היחס אל העובדים הזרים ידוע לשמצה, אך המגיפה החמירה עוד יותר את מצבם - מדווח ניו-יורק טיימס. רבים נותרו ללא עבודה, סגורים בחדרים צפופים וניצבים בפני סכנת רעב ואובדן קורת הגג
(מלון אל-בורג', דובאי [צילום: ג'ון גמברל, AP])
+בן 85 מרעננה מת מקורונה בבי"ח מאיר
17:34 16/04/20  |  איציק וולף
תושב רעננה בן 85, אשר סבל ממחלות רקע, נפטר מקורונה בבית החולים מאיר בכפר סבא. בית החולים איפשר למשפחה להיפרד ממנו.
+ישראל העבירה אלפי בדיקות לפלשתינים
17:10 16/04/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מדינת ישראל העבירה למערכת הבריאות הפלשתינית - ביהודה ובשומרון וברצועת עזה - אלפי ערכות בדיקה לזיהוי נגיף הקורונה, אלפי ערכות מגן לצוותים הרפואיים וחומרי חיטוי  ▪  הנשיא ריבלין ושר האוצר נפגשו עם שליח האו"ם לאזור  ▪  "המגיפה מוכיחה שוב ושוב כי אינה יודעת גבולות וכי רק באמצעות שיח משותף ושילוב משאבים נצליח להאבק בה"
([צילום: איברהים נורוזי, AP])
+הבינלאומי יימנע מחלוקת דיבידנד למשך חצי שנה
16:54 16/04/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
הבנק הבינלאומי מעריך שמשבר הקורונה ישפיע לרעה על התוצאות הכספיות שלו לשנת 2020  ▪  למשך חצי שנה יימנע מחלוקת דיבידנד למרות שלא ישנה את מדיניות החלוקה
([צילום: סרז' אטל, פלאש 90])
+הגבלות על י-ם; סגר חלקי בבני ברק
15:53 16/04/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
מהשעה 18:00 הוחזר הסגר על חלק מהשכונות בירושלים  ▪  היציאה והכניסה בבני ברק תותר רק ברכב פרטי  ▪  עיריית בני ברק התחייבה לפנות 700 חולים למלוניות בידוד
(שכונת מאה שערים, ירושלים [צילום: יונתן זינדל])
+האבטלה ברוטו בארה"ב - דו-ספרתית
15:52 16/04/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
5.2 מיליון דורשי עבודה נוספו בשבוע שעבר  ▪  מספר המובטלים החדשים מאז החל משבר הקורונה: 22 מיליון - רובם המכריע בחופשה ללא תשלום  ▪  ההערכה: האבטלה תהיה 10% עד סוף השנה
(ברוקלין. האם יהיה לאן לחזור [צילום: ג'ון מינצ'ילו, AP])
+משרד הבריאות מקיים פיילוט לייצור המוני של מסיכות רב פעמיות
14:56 16/04/20  |  מירב ארד
מנהל אגף הכלכלה במשרד הבריאות בדיון בוועדת לנושא נגיף הקורונה על פיקוח מחירי המסכות: "המחירים בארץ אינם גבוהים במיוחד ביחס למקומות אחרים. אנחנו עושים פיילוט לייצור המוני של מסיכות רב פעמיות במטרה לחלקן בחינם".
+ועדת הכספים: קמח יימכר גם באריזות ישנות ללא הסימונים החדשים
14:24 16/04/20  |  מירב ארד
ועדת הכספים הזמנית בראשות ח"כ עודד פורר, אישרה את בקשת משרד הבריאות, כי במסגרת הוראת שעה, יוכל להימכר קמח גם באריזות של 1 ק"ג, שאינן מסומנות לפי דרישות הסימון החדש של משרד הבריאות, זאת עד ל-11 במאי. עוז כץ, משרד הכלכלה: "אנחנו מזהים שאם לא נעשה את המהלך המדובר יהיה מחסור ב-1 ק"ג קמח בשוק. ביקשנו כי הצו יחול עד לתום מאי. יש הליך של יצור, ועד שהאריזות יגיעו לשוק, יש גם אריזות שצפויות להגיע מאיטליה, צפויות להגיע רק במהלך מאי."
+משרד הבריאות: "בתי החולים הפסיכיאטריים בסיכון יתר"
14:21 16/04/20  |  מירב ארד
בדיון של הוועדה המיוחדת לענייני רווחה ועבודה שעסק בשירותי בריאות הנפש בזמן משבר הקורונה, אמרה ראש האגף לשירותי בריאות הנפש במשרד הבריאות, ד"ר טל ברגמן לוי: "בתי החולים הפסיכיאטריים נדרשים לניהול סיכונים בתקופה זו, מכיוון שהם בסיכון יתר בגלל מאפייני המאושפזים. אנחנו עומדים על כך ומגנים על כך בחירוף נפש. אין ספק שבזמן כזה הקריטריונים לאשפוז אינם כמו בזמן שגרה. קופות החולים בתיאום איתנו מחזיקות חולים במצב קשה יותר בקהילה".
+תפקידו של הצבא במלחמה נגד הנגיף
14:20 16/04/20  |  פרופ' סטיוארט כהן, מאיר אלרן   |   לרשימה המלאה
מדינות רבות משתמשות בצבאותיהן לצורך המאבק בקורונה. ניתן לאפיין חמש דרגות של שימוש כזה, וישראל מצויה בשלוש הראשונות  ▪  מעבר לשתי העליונות אפשרי רק במצבים קיצוניים ביותר
(צבאות יכולים לעזור [צילום: נתי שוחט, פלאש 90])
+עיריית רמת גן: "לאפשר לילדים עם צרכים מיוחדים להגיע לספארי"
14:14 16/04/20  |  מירב ארד
עיריית רמת גן פנתה למנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב בבקשה לקבל היתר מיוחד לילדים עם צרכים מיוחדים להגיע לספארי ברמת-גן. במכתב שכתב עו"ד מוטי ארד בשם העירייה נכתב כי "ההחלטה על ביטול הפעילות לוקה בחוסר סבירות קיצוני. בעוד שההיתר שנתן פרופ' גרוטו כולל תנאים הגיוניים וסבירים לשמירת הריחוק בין המבקרים בספארי במסגרת הפעילות, אין הסבר מדוע שמירה על התנאים הללו לא תשיג את המטרות הרפואיות של מניעת סכנת הדבקות במחלת הקורונה... נראה מהחלטתכם לבטל את ההיתר לפעילות, כי היא נובעת מרצון לשמור על עקרון גרידא ולא מהתייחסות לפעילות הספציפית ולצורך המיוחד של אותם ילדים".
+הפנטגון: זום אסור בשימוש רשמי
13:41 16/04/20  |  אביתר בן-צדף   |   לרשימה המלאה
החלטת הפנטגון נסמכת על חוות-דעת של הבולשת הפדרלית FBI, כי היישומון מאפשר חדירה של גורמים בלתי-מוזמנים לשיחות הווידאו  ▪  גם גורמים אזרחיים מצאו, כי זום מאפשר לגורמים זדוניים לחדור לשיחות הווידאו ואף לשתול בהם תכנים בלתי-רצויים, או פוגעניים  ▪  עובדי הפנטגון וקבלניו רשאים להשתמש לצורכיהם הפרטיים במכשיריהם הפרטיים, אך ללשימוש רשמי הם נדרשים להשתמש אך ורק בציוד, בתוכנות וביישומונים, שאישר הפנטגון
(שימוש אסור [צילום: מארק לניהאן, AP])
+מנכ"ל האוצר: "מתחייב לתת פתרון לפגיעה בשכר הצוותים הרפואיים"
13:37 16/04/20  |  מירב ארד
מנכ"ל משרד האוצר שי באב"ד לח"כ מיכאל מלכיאלי בדיון בוועדת הכספים: "עד סוף היום מתחייב לתת פתרון אמיתי לפגיעה האנושה בשכרם של הצוותים הרפואיים הנאלצים להיכנס לבידוד".
+התרופה הקטלנית של טראמפ
13:25 16/04/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
השימוש ב-Hydroxychloroquine נגד הקורונה / סקיי ניוז
טראמפ האיץ בחולי קורונה ליטול את התרופה Hydroxychloroquine - למרות שאין שום הוכחה מדעית לכך שהיא אכן מסייעת, ולמרות הסכנות הברורות של נטילתה ללא פיקוח רפואי
(מחסור לחולים הזקוקים לה [צילום: דייוויד פיליפ, AP])
+עובדת בחברה העוסקת בתחזוקת הכנסת חלתה בקורונה
13:01 16/04/20  |  מירב ארד
קצין הכנסת ניצב יוסף גריף קיבל היום בבוקר עדכון על כך שעובדת חברת שפיר - החברה הקבלנית העוסקת בין היתר בתחזוקת הכנסת נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה. על פי התחקיר הראשוני, העובדת שהתה אך ורק במבנה משמר הכנסת בין התאריכים 5-7 באפריל, בין השעות 6:30-19:00. במייל שהפנה קצין הכנסת לאנשי משמר הכנסת התבקשו אנשי המשמר אשר שהו בסביבת העובדת בתאריכים אלו ובין השעות הרלוונטיות - לפעול בהתאם להנחיות המופיעות באתר משרד הבריאות, אשר ימשיך מבחינתו בבדיקה. בכנסת מדגישים כי תרחיש כגון זה נלקח בחשבון מראש ובמידת הצורך יוקפצו אנשי עתודה ממשמר הכנסת למילוי השורות.
+חולה קורונה בן 76 נפטר בביה"ח השרון
12:48 16/04/20  |  מירב ארד
חולה קורונה כבן 76 נפטר מהנגיף בבית החולים השרון. מניין המתים מהנגיף בישראל עלה ל-141.
+"הבנקים לא מאשרים הלוואות לעסקים בסיכון"
12:42 16/04/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
יו"ר קבוצת בריל: "הכסף מההלוואות יגיע אלינו אחרי שנמות. זו עבודה בעיניים"  ▪  מנכ"ל איגוד הבנקים: "המערכת קורסת תחת עומס הבקשות"  ▪  פרופ' גרוטו הבטיח לבדוק את הנהלים שמשכנים חוזרים מחו"ל עם חולי קורונה
(הדיון בוועדת הקורונה בכנסת [צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן])
[צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן]
+190 מ"ש - לתמיכה ברשויות לטיפול פינוי הפסולת הביתית
12:39 16/04/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בעקבות משבר הקורונה נרשמה עלייה של כ-10% בממוצע בכמות הפסולת הביתית שיוצרה בישראל  ▪  המענקים באמצעות הקרן נתינו לפרק זמן קצוב של שלושה חודשים
+שומרים מרחק
12:00 16/04/20  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה

עדיין לומדים [צילום: ג'מונו אמרסינגה/AP]
+רבע מהמשתמשים נטשו את אפליקציית "המגן"
11:47 16/04/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
רק 1.1 מיליון איש משתמשים כעת באפליקציה  ▪  הפרקליטות הודיעה לבג"ץ, כי הכנסת צפויה לאשר בימים הקרובים את החקיקה שתאפשר לשב"כ לבצע איכון של חולי קורונה ולמשרד הבריאות לקבל נתונים מחברות הסלולר  ▪  חיות, מלצר וסולברג אומרים שכיום אין תחליף ליכולות השב"כ, וכי בריאות הציבור היא חלק מן הביטחון הלאומי  ▪  לצד זאת דורשים השופטים לדעת האם נעשה חיפוש אחרי חלופות לאיכוני השב"כ
(הדיון בבג"ץ היום)
+צבע אדום (א)
11:17 16/04/20  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
הממשלה מתכוונת להרחיב את המעורבות של השב"כ  ▪  היא אפילו סירבה לגלות לבג"ץ איזה צעדים נוספים היא מייעדת לשב"כ
(זורעים תבהלה [צילום: נתי שוחט/פלאש 90])
+מגפת הקורונה תחלוף, שנאת היהודים לעולם לא
10:54 16/04/20  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
כשניצולת השואה, מרים שליסר תדליק נר נשמה במטבח לזכר גיבור אושוויץ שלה, ארנו
(נר נשמה [צילום: AP])
+מנויי זום יוכלו לשלוט בניתוב השיחה
10:53 16/04/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
בעקבות הפרסומים על בעיות באבטחת המידע של אפליקציית זום שהפכה לפופולרית בימי הקורונה הודיעה החברה כי תאפשר למשתמשים לשלוט באופן מלא על בחירת מרכזי הנתונים שישמשו לניתוב שיחותיהם וכי השיחות לא יועברו אוטומטית דרך המרכז שבסין
([צילום: מארק לניהאן, AP])
+הקורונה, נתניהו ועתידו
10:31 16/04/20  |  טל בן-יעקב   |   לרשימה המלאה
מדינת ישראל זקוקה לנתניהו לטיפול במשבר הקורונה  ▪  למרות שבמשך רוב 13 השנים בהן כיהן כראש ממשלה הוא היה איום ונורא, הטיפול שלו במשבר נעשה באופן מחושב, שקול ואחראי, וההיסטוריה תזכור לו זאת לטובה  ▪  זה לא אומר שלאחר המשבר הוא לא יצטרך לתת את הדין
(נתניהו. שקול ואחראי [צילום: גלי טיבון])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בחצר בית האבות "משען" בבאר שבע
תגובות  [ 8 ] מוצגות   [ 8 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מאחלת
16/04/20 15:08
2
מאחל
16/04/20 15:14
3
14 אבות
16/04/20 16:46
4
בתי האבות
17/04/20 04:54
5
נערה.
17/04/20 06:18
6
נערה.
17/04/20 06:34
7
משען אחראית
18/04/20 14:54
8
חרפה למשען באר שב
19/04/20 16:15
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
הפנטגון אסר רשמית ביום שישי על עובדיו, על משרתים בכוחות המזוינים ועל ספקיו להשתמש ביישומון זום לשיחות וידאו עקב ספקות כבדים לגבי ביטחון השימוש ביישומון הפופולרי, דווקא כשרוב העבודה נעשית כעת מן הבית. השימוש בזום גאה בשבועות האחרונים בכל העולם עקב הסגר, שהוטל בעקבות מגפת הקורונה.
16/04/2020  |  אביתר בן-צדף  |   חדשות
"על בסיס מה שאני רואה, זה יכול לשנות לחלוטין את התמונה" (19.3.20).
16/04/2020  |  איתמר לוין  |   מיוחדים ברשת
"אין מסעדן אחד שקיבל הלוואה מהבנקים. לכן כל הניסיון של המדינה להגיד שיש הלוואות והכל בסדר לא נכון כי הבנקים לא מאשרים הלוואה לאנשים שמשרד הבריאות אומר שאלו ענפים שמוגדרים בסיכון כמו ביגוד, מסעדות וכדומה" - התריע עו"ד רועי כהן נשיא להב בדיון בוועדת הקורונה בכנסת. לגבי קשיי התכונית הכלכלית.
16/04/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
הממשלה אישרה (יום ה', 16.4.20) בישיבתה הטלפונית את טיוטת חוק שמירת הניקיון (הוראת שעה), שהגיש השר להגנת הסביבה, ח"כ זאב אלקין, במסגרתה תובטח הרציפות התפקודית של שירותי פינוי ומיחזור הפסולת הביתית בישראל בתקופה זו של התפשטות נגיף הקורונה ותנאי החירום, בתקציב של 190 מיליון שקל מהקרן לשמירת ניקיון. בשלב הבא, נוסח החוק יעבור לאישורה של הכנסת.
16/04/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
בתמונה: נזירים בודהיסטים מתחילים, כשעל פניהם מסיכות הגנה ומגני פנים, ישובים כשהם מקפידים על מרחק בין האחד לשני, בכיתת לימוד במוסד "Molilokayaram Educational " שבבנגקוק תאילנד. בתי הספר בתאילנד נסגרו מוקדם מהצפוי בעקבות התפרצות נגיף הקורונה אך כ-200 נזירים מתחילים נשארו בבתי הספר שלהם לאור ההגבלות בתנועה והסגר שהוטל על מחוזות שלמים בתאילנד.
16/04/2020  |  יפעת גדות  |   תמונות מיוחדות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלון קוחלני
אלון קוחלני
פס"ד חדש מעלה ספקות בדבר אפקטיביות האסדרה הקיימת בתחום הגנת הצרכן, הנשענת על תמרוץ במקום להטיל חובה למנות קצין ציות (עש"א 2038-10-21 סטארה קוסמטיקס בע"מ נ' הרשות להגנת הצרכן ולסחר ...
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי איש המטרייה חייב ללכת, והדמוקרטיה במיטבה זועקת כי על עמיתיו לסיעת הליכוד לבחור "ברעך הטוב ממך"
פרנקל. רווחים עצומים [צילום: אתר ועידת הנשיא]
תומר קורנפלד
עסקות שבוצעו מחוץ לבורסה בסכום של כ-65 מיליון ש"ח ובמחיר 2400 אגורות למניה הקפיצו את מניותיה של תמר פטרוליום    שער המניה נסגר במחיר הגבוה בכ-60% מעל המחיר בהצעת הרכש שפרסם אהרן פרנ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il