|   15:07:40
דלג
  חיים שטנגר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

שלום לעפרכם הפוליטי פוליטיקאים מיושנים

לא ביבי הוא הבעיה, שתטריד מכאן ואילך את הציבוריות ואת אזרחי מדינת ישראל. הבעיה שתטריד את ישראל, היא 'הפוליטיקאים הישנים', שחושבים שהכל מותר להם וחבריהם, אותם 'פוליטיקאים ישנים', מאותה גוורדיה, שגיבו אותם בשתיקה ובכך שעברו על מעשיהם הנלוזים, בשקט, בשקט, לסדר היום
18/04/2020  |   חיים שטנגר   |   יומני בלוגרים   |   בחירות 2020   |   תגובות
ריבלים עם נתניהו. לא רואים את הציבור [צילום: קובי גדעון/לע"מ]

תמשיכו, תמשיכו ללכת ברחובות, תמשיכו, תמשיכו ללכת כשאתם נושאים דגלים שחורים, אדומים, לבנים,צהובים ובכל צבע דגל שתבחרו בו. לא יעזור לכם, דבר. כלום. שום כלום.

בנימין (ביבי) נתניהו, ימשיך לכהן כראש ממשלת מעבר, כל עוד משבר הקורונה, יהיה במרכז העשייה היומיומית, במדינת ישראל, כל עוד המשק הכלכלי יושבת ואנחנו נהיה מטורטרים מסגר חלקי, לסגר מלא ומסגר מלא, לעוצר ממש, נתניהו יכהן כראש ממשלת מעבר.

תשכחו לגמרי מקיומן של בחירות רביעית. אף אחד גם לא שרידי 'כחול לבן', רוצה לומר 'יש עתיד' של לפיד ו'תלם' של יעלון, אינם רוצים בכך. אמנם, פה ושם, 'ליכודניקים מורעלים', דוגמת יריב לוין, לוחשים על אוזנו של נתניהו, שלפי הסקרים האחרונים, בבחירות רביעיות, אם תתקיימנה, הרי 'הליכוד' יזכה בלמעלה מ40 מנדטים 'ולכן כדאי, גם כדאי', ללכת למערכת בחירות רביעית. אבל תעזבו את ביבי משטויות. הוא כבר עייף לגמרי.

אם תציעו לנתניהו חסינות או למצער, ביטולם של כל כתבי האישום שהוגשו נגדו,לבית המשפט המחוזי,בירושלים, הוא יחטוף את ההצעה זו, בשתי ידיים. או אז, הרי יפרוש הוא בשקט, בשקט עם שרה'לה לפנסיה, לווילה שלהם, בקיסריה.

למה לא? האיש כיהן כראש ממשלה, בתקופה הארוכה ביותר שבה כיהן ראש ממשלה, בישראל. גם שונאיו המובהקים ביותר של ביבי,יודו כמי שכפאם שד שביבי הוא מנהיג בעל הישגים של ממש שהושגו, משך שנות כהונתו, כראש ממשלה. תנו לו חסינות או בטלו את כתבי האישום שהוגשו נגדו והאיש 'עף', מה זה עף טס, במטוס סילון, השובר את מהירות הקול,לפנסיה צפויה, בקיסריה.

גם אם יחזור נתניהו לפעילות, הרי הוא לא ייעשה אותה בשדה הפוליטי. לכל היותר הוא יתמקד במתן הרצאות ובעיסוקים 'שעושים כסף', כמו שהוא אהב ואוהב,מאז ומתמיד.

אבל לא ביבי הוא הבעיה, שתטריד מכאן ואילך את הציבוריות ואת אזרחי מדינת ישראל. הבעיה שתטריד את ישראל, היא 'הפוליטיקאים הישנים', שחושבים שהכל מותר להם וחבריהם, אותם 'פוליטיקאים ישנים', מאותה גוורדיה, שגיבו אותם בשתיקה ובכך שעברו על מעשיהם הנלוזים, בשקט, בשקט, לסדר היום.

ראש וראשונה חייב 'לעוף מתפקידו' כראש ממשלה מכהן ומן הפוליטיקה, בכלל ראש הממשלה, בנימין (ביבי) נתניהו ולא בגלל כתבי האישום שהוגשו נגדו, אלא בשל יחס ציני לכלל אזרחי המדינה ואי ראייתם, אפילו לא ממטר אחד.

מי שמודיע בשידור ישיר בטלוויזיה בתוקף מעמדו, כראש ממשלה מכהן, לציבור אזרחי המדינה, כי בליל הסדר יישאר כל אחד ואחד בביתו וכי בנים ובנות, לא יוכלו להסב אל שולחן הסדר,יחד עם הוריהם ועליהם להישאר ספונים, בבתיהם הם, חייב לגזור, ראש וראשונה, מידה שווה של התנהגות כזו, על עצמו.

ברגע שבנו של ראש הממשלה המכהן, בנימין (ביבי) נתניהו, הלא הוא אבנר נתניהו, החולק דירת מגורים, צולם מסב לליל הסדר עם אביו(ואפילו מדובר בצילום מוקדם, יום קודם לליל הסדר עצמו)והתברר שהוא גר ליד אביו (או בסמוך לו) ולא בדירה שהוא חולק עם חברתו,הרי ביבי 'חייב לעוף' ובאופן מיידי ממילוי הכהונה והתפקיד של ראש ממשלה מכהן.

הוא הדין, באשר לנשיא המדינה, רובי ריבלין. אז נכון שהנשיא חי לבדו, מאז פטירתה של אשתו לבית עולמה. זה מצער ומכמיר את הלב. אבל כמוהו ובמצב ושל הנשיא, יש אלפי אלמנים ואלמנות. אז מה? הכאב, הבדידות והצער, מתירים להפר חוק ולהעדיף בסוג של נפוטיזם משפחתי, לכאורה את בתו של נשיא המדינה, ואולי אפילו בקשר להעדפה, לכאורה, שלה, בבדיקות הקורונה.

כך עשה הנשיא, כדי שבתו, תוכל 'לעשות יחד אתו את החג', ללא כל חשש שהוא, מהדבקתו על ידה, בקורונה. אדם המתנהג כך, אסור לו לכה כנשיא, אפילו עוד שנייה אחת. מי שאיבד את אמון הציבור וריבלין איבד אמון זה ובגדול! אסור לו להמשיך ולכהן,כנשיא, אפילו עוד שנייה אחת!.

וליברמן הצדיק הגדול והמתחסד, שבגלל שנאתו התהומית לביבי וסירובו להיות חלק מקואליציה עם 'הליכוד', גרר הוא מדינה שלמה לשלוש מערכות בחירות והביא לבזבוז מיליוני ש"ח,ש לא לצורך.

וכשמעירים לליברמן על התנהגותו המבישה, הרי במקום להתנצל על התנהגותו זו, הוא תוקף את נתניהו, שבו הוא רואה את האחראי להתקנת התקנות הבלתי נחוצות לטענתו. כנראה ניצני הבריונות, לכאורה, של ליברמן, שומר הפאבים,לשעבר ומי שהרביץ לילד קטין שהרביץ לילד שלו, עדיין תוססים בליברמן, שר הביטחון,לשעבר.

מתברר ומסתבר שהאלוף (מיל.), יואב גלנט וכיום שר העלייה והקליטה לא למד עדיין לקח ראוי, מ'פרשת סיפוח הקרקע במושב עמיקם'. פרשה זו מנעה מגלנט מלכהן כרמטכ"ל ובני גנץ מונה כרמטכ"ל, במקומו. עכשיו, הוא אירח ל'ליל הסד"ר את בתו, שאינה גרה עמו, משך רוב ימות השנה.

ועוד לא התייחסנו במסגרת זו לשר הבריאות, יעקב ליצמן, שגם נגדו נטען שהוא הפר את תקנות החירום, בכך שהוא התגודד, באופן אסור לפי התקנות וככל הנראה, בשל כך, נדבק הוא וחלה, במחלת הקורונה. והתירוצים 'שהנפיקו לנו' פוליטיקאים מיושנים ומיותרים אלה, הם תירוצים שגם ילד בגן בכל הכבוד הראוי לא החיה עושה בהן שימוש, מחמת היותן קלושות ומגוחכות, גם יחד.

ליצמן הודיע שהוא נבדק בכל יום ולא מצאו אצלו חום. יופי. טופי. אפילו מה שבישיבות של ליצמן קוראים בשם: 'בר בי רב דחד יומא', רוצה לומר, תלמיד חדש,שזה לו יומו הראשון במוסד הלימודי אליו התקבל, מבין שזה תירוץ עלוב למדי. תקופת הדגירה של המחלה, יכולה לארוך כמה שבועות והנה סופם של דברים, ליצמן חלה במחלת הקודש. ומי הדביק אותו, במחלה זו? רוח הקודש? נו, באמת.

נתניהו 'הצדיק' את נוכחותו של בנו, אבנר, ב'ליל הסד"ר המוקדם שצולם לטלוויזיה, בכך שבנו זה, מתגורר,במתחם נפרד וקרוב לבית ראש הממשלה ולא יחד אתו ויחד עם אשתו, שרה'לה, בבית ראש הממשלה. אז מה? לאבנר נתניהו יש דירה מושכרת, אותה הוא חולק עם חברתו. אז למה לא שהה וישן הוא בתקופת קורונה זו, בהן קיימות תקנות מחמירות, בדירה מושכרת זו ובא להתגורר 'במתחם הנפרד', ליד בית ראש הממשלה?

שר העלייה והקליטה, יואב גלנט, תירץ את נוכחותה של בתו, ב'ליל הסדר', בביתו, במושב עמיקם למרות שישלה דירה בתלאביב באלה המלים: "אור בתו של השר אכן גרה בתל אביב. לאור התארכות המצב הנוכחי היא עברה לבית הוריה מתחילת הסגר ועד שיפורסמו הקלות המאפשרות חזרה לשגרה. אנו מאחלים בריאות וחג שמח לכל בית ישראל".

הנשיא, ראובן (רובי) ריבלין,פרסם בעקבות הביקורת הקשה שנמתחה עליו, על כך שבתו שהתה אתו,בחג הפסח,תוך הפרה,לכאורה, של תקנות החירום בזו הלשון: "אני קורא את התגובות הקשות לכך שבתי מלווה אותי במהלך החג ואני מבין את רובן", צייץ הוא בטוויטר והוסיף: "מאז הלכה נחמה ילדיי מסייעים לי רבות בענייני האישיים, וגם במענה הנדרש בענייני עבודה כאנשי קשר במהלך החגים וסופי השבוע, כשלשכתי אינה מאוישת. אני מבין כי אם לא מכירים את סדר יומי כנשיא קשה להבין זאת, ואני מצר על כך. מועדים לשמחה ושבת שלום לכולכם".

מה הם חושבים לעצמם, פוליטיקאים אגוצנטריים אלה, שאנחנו,באמת ובתמים,מטומטמים?

אבל הדבר החמור ביותר הוא השתיקה הרועמת, שאפפה והממשיכה לאפוף את התנהגותם החצופה, הגסה והמתעלמת מרגשי הציבור, בבחינת 'לכו לעזאזל אתם ושכמותכם. אני אעשה מה שטוב לי ואני לא שם עליכם, קצוץ'.

ציפינו לשמוע את 'דעתו המוסרית' של מי שהיה עד לאחרונה ראש המחנה המנוגד לביבי, המחנה שחרת על דגלו, דרך של יושרה ושינוי, לכאורה, בפוליטיקה הישראלית, רוצה לומר, מי שהיה ראש תנועת 'כחול לבן', ח"כ בני גנץ, יו"ר הכנסת.

אבל מסתבר שבני גנץ העדיף למלא את פיו מים ולהתחפר בשתיקתו. למה? האם גנץ מפחד להרגיז את שותפיו הפוטנציאליים לקואליציה? אם כך הם פני הדברים, מה יש לנו לצפות ממנו, יותר מהציפיות, שתלינו, בעבר, בקשר ליושרה, בביבי?

גנץ זה, הוא בפועל ולמעשה בכל הכבוד הראוי, לא יותר מאשר מי שמתחזה להניף את דגל היושרה. גם את קולו של ח"כ יאיר לפיד, ראש מפלגת 'יש עתיד', כמו גם את קולו של ראש מפלגת 'תלם', ח"כ משה (בוגי) יעלון, לא שמענו, כמי המגנים את ההתנהגות המאוסה של הפוליטיקאים המיושנים, שאת שמותיהם ו'מעלליהם', מנינו במפורט, אחד לאחד עוד, קודם לכן.

ככל שהדברים נראים עתה וכאן הרי גנץ ינסה 'להתחפר' בתוך קואליציה עם 'הליכוד' ומחנה הימין,תוך קבלת תפקיד בכיר בממשלת ימין זו,שהוא 'יצבע' שמהשל ממשלת ימין זו, בצבעי המינוח האהוב עליו: 'ממשלת אחדות'.

דומה, כי הפעם בשונה מ'מחאת האוהלים', שהתרחשה והתקיימה, בשנת 2011, הרי הפעם הציבור 'צמא' לשינוי של ממש, בהתנהלות הפוליטית היומיומית והשוטפת של 'הפוליטיקאים הישנים' והוא יבקש להחליפם ב'פוליטיקאים חדשים'.

אם יבטיחו לציבור וגם יעמדו בכך כי יהיה שינוי של ממש,בהתנהלות הפוליטית, בישראל ולאחר מכן, תבוא תגיע, בבת אחת, שעת ההתפכחות, הרי או אז, תבוא ותגיע שעתם של 'הפוליטיקאים החדשים'.

'הפוליטיקאים החדשים', יהיו אלה שיחליפו את 'הפוליטיקאים הישנים', באופן שבכנסת החדשה,יכהנו 120 חברי כנסת, שמעולם 'לא טבלו רגליהם במימי הפוליטיקה,בישראל', עד כה. ימים יגידו,עד כמה נכונה וישימה תהא בפועל ולמעשה ההתנהלות הפוליטית, בישראל, המתוארת ברשימה זו.

ד"ר חיים שטנגר, משרד עורכי דין ונוטריון, מתמחה - בין היתר - בתחום דיני לשון הרע, משפט פלילי לסוגיו השונים ובכללם: שחרורים ממעצר, ייצוג בתיקים פליליים מסובכים, בענייני הלבנת הון ובאישומי מיסוי פליליים.
תאריך:  18/04/2020   |   עודכן:  18/04/2020
חיים שטנגר
+הפוליטיקה לא מחזיקה מעמד
10:01 18/04/20  |  יאיר דקל   |   לרשימה המלאה
מה שנועד להיות ממשלת חירום, הופך להיות (אולי?)  ▪  הממשלה הגדולה ביותר שהייתה בישראל והיא עוסקת (?) בהרבה עניינים שאינם קשורים למגיפה
(הפח של גנץ [צילום: יאיר דקל])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שלום לעפרכם הפוליטי פוליטיקאים מיושנים
תגובות  [ 4 ] מוצגות   [ 4 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ארי כספי
18/04/20 12:32
2
gngs
18/04/20 13:52
 
ל-gangs
18/04/20 21:08
3
י.א
18/04/20 18:03
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2020
אני אוהב פוליטיקה, כי היא כמו טלנובלה. הכל משתנה כל הזמן, ופרשנים פוליטיים יכולים להתבדות בתוך יום כי השחקנים הפוליטיים/המפלגתיים משנים את דעתם. מה שנועד להיות ממשלת חירום, הופך להיות (אולי?) הממשלה הגדולה ביותר שהייתה בישראל והיא עוסקת (?) בהרבה עניינים שאינם קשורים למגפה.
18/04/2020  |  יאיר דקל  |   יומני בלוגרים
המו"מ בין הליכוד לבין כחול לבן מצוי במסלול חיובי - לקראת הליכה לסיכומים וחתימה על הסכם, וזאת על-אף תחושת החמיצות הקיימת, ולמרות שנושאים מהותיים טרם סוכמו. כך מתברר מבדיקת News1.
17/04/2020  |  יואב יצחק  |   חדשות
הימים שאנו מצויים בהם הם ימים משמעותיים מאוד לעתידה של מדינת ישראל. אנו ניצבים בימים אלו בפני הכרעות גורליות והחלטות קשות.
מי שרוצה בחירות רביעיות - שיגיד.
17/04/2020  |  ח"כ בני גנץ  |   יומני בלוגרים
חבר הכנסת משה יעלון (יש עתיד-תל"ם) תוקף (יום ה', 16.4.20) תוקף את שותפיו עד לא מכבר לכחול לבן, בני גנץ, צביקה האוזר ויועז הנדל, ואומר שלא צפה כי כך יתנהגו. הוא התראיין לדני קושמרו בחדשות 12.
16/04/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   בחירות 2020  /  מי ומי  
בית הנשיא: "לנתניהו אין כעת סיכוי להרכיב ממשלה"  /  מירב ארד
חשיפה: ההסכמות והמחלוקות  /  יואב יצחק
חילוקי דעות מהותיים בין נתניהו לגנץ  /  מירב ארד
בני, בני בום  /  דן מרגלית
טוטו, תוצאות סופיות  /  דן מרגלית
כשביבי צודק  /  דן מרגלית
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
דן מרגלית
דן מרגלית
אין עתה צורך בהתלהטות היצרים, בפאטה-מורגנה כאילו עוד מכה אחת ו"זבנג וגמרנו", והניצחון המוחלט בידינו    יותר מכל יש לישראל אינטרס אסטרטגי לבנות נדבך נוסף לברית ההגנה ההולכת ונרקמת בי...
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il