|   15:07:40
דלג
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

ניתוח תדריכי הקורונה של טראמפ

התקפות, כזבים - ומעט אמפטיה

התדרוכים נראים כמו עצרות בחירות, עם תשבחות עצמיות, התקפות על הדמוקרטים והתקשורת - ומעט מאוד התייחסות לקורבנות המגיפה, מנתח וושינגטון פוסט
28/04/20  |   איתמר לוין   |   מיוחדים ברשת   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות
טראמפ לא מופיע לתדרוך, 26.4.20 / CBS News
נכנס כרוח סערה [צילום: אלכס ברנדון, AP]

הנשיא דונלד טראמפ נכנס כרוח סערה לחדר התדריכים של הבית הלבן (23.4.20), ובמשך למעלה משעה תקף את יריביו, תיאר את ג'ו ביידן כ"בחור ישנוני במרתף הבית" והשתלח בתקשורת בטענה ל"פייק ניוז". הוא שפך תשבחות על עצמו ועל צוותו, תיאר שוב ושוב את "העבודה הנהדרת" שלהם ודיבר על "ההתקדמות העצומה" לקראת פיתוח חיסון לקורונה. לעומת זאת, הוא לא התייחס במילה אחת ל-2,081 האמריקנים שמתו מן המחלה ביום הקודם והביאו את מספר קורבנותיה ל-54,000.

מה שהחל כתדרוך יומי לצורך מסירת מידע רפואי לציבור – טוען וושינגטון פוסט – הפך לעצרות פוליטיות המנוהלות מתוככי הבית הלבן, כתחליף לעצרות הבחירות המושעות בשל המגיפה. טראמפ מסר לאורך הדרך רק מעט מידע רפואי נכון והציע מעט אמפטיה לקורבנות המחלה, ובמקום זאת התמקד בהתקפות על יריביו ובשבחים לעצמו ולתומכיו. מאז 16 במארס דיבר טראמפ 28 שעות ב-35 תדרוכים – 60% מהזמן בו נמשכו, ועל חשבון מומחי הבריאות.

מאז תחילת אפריל, מדובר ב-13 שעות של טראמפ, שמתוכן הוקדשו שעתיים להתקפות על יריביו ו-45 דקות לשבחים עצמיים, ורק 4.5 דקות לתנחומים למשפחות המתים. זמן כפול – תשע דקות – הקדיש טראמפ לקידום תרופה, שמינהל התרופות והמזון נאלץ להזהיר מפניה. הניתוח של הפוסט העלה עוד, כי בלופים וטעויות היוו קרוב לרבע מכלל ההצהרות המוכנות שהקריא טראמפ בפתח התדרוכים ובתשובותיו לשאלות העיתונאים.

גישתו שלוחת הרסן של טראמפ הגיעה עד כדי משבר בסוף השבוע שעבר, כאשר הוא דיבר על כך שחומרי ניקוי יכולים לרפא חולי קורונה. הדברים – העלולים לסכן חיי אדם – גרמו לסערה מחוץ לממשל ולמבוכה רבתי בתוכו, עד כדי כך שטראמפ ביטל את התדרוך של יום שישי (24.4.20) ויועציו החלו לחשוב על הפסקתם כליל. טראמפ עצמו כמובן האשים את "התקשורת הצולעת, שכל מה שמעניין אותה הוא להציג שאלות עוינות ושאחר כך מסרבת לדווח על האמת או על העובדות בצורה מדויקת... לא שווה את הזמן ואת המאמץ!", צייץ בשבת (25.4.20).

טראמפ תקף מישהו ב-113 מתוך 346 התשובות לשאלות שהוצגו לו – שליש מכלל תשובותיו. היעד הבולט ביותר למתקפותיו של טראמפ הוא הדמוקרטים, כולל ברק אובמה וננסי פלוסי (48 פעמים, למעלה מ-30 דקות). התקשורת נמצאת במקום השני (37 פעמים, 25 דקות), ואחריה מושלי המדינות (34 פעמים, 22 דקות) וסין (31 פעמים, 21 דקות). כאשר כתב של הפוסט העיר בסוף השבוע, כי הציבור צופה בתדרוכים כדי לקבל מידע והדרכה, טראמפ הגיב במתקפה אישית: "אני הנשיא ואתם פייק ניוז. אתה זיוף מוחלט".

הוא הקרין שלוש פעמים סרטונים ששיבחו אותו ואת ממשלו, כולל אחד אשר ספג ביקורת בטענה שמדובר בתעמולת בחירות שבוצעה על חשבון משלם המיסים. במקרים רבים טראמפ לא ענה על השאלות, אלא רק השתמש בהן כמקפצה לחזור שוב ושוב לאותם נושאים. היכולת הלאומית לבצע בדיקות הוזכרה ב-14% מהתשובות, אספקת מכונות ההנשמה הוזכרה ב-12%, ואיסור הטיסות בפרט ומסין בכלל – ב-9%.

סגן הנשיא, מייק פנס, העומד בראש כוח המשימה של הממשל לעניין הקורונה, דיבר 5.5 שעות – 12% מהזמן. התוצאה המתבקשת היא, שנותר מעט מאוד זמן לאנשי הרפואה. דבורה בריקס, מתאמת הקורונה בבית הלבן, דיברה קרוב לשש שעות. ד"ר אנתוני סאוצ'י, המומחה למחלות מדבקות, קיבל הזדמנות לדבר במשך שעתיים ב-22 תדרוכים. טראמפ השיב בעצמו לשליש מן השאלות שהופנו למישהו אחר, כולל בנושאים שהמומחים כבר השיבו עליהם.

לעומת זאת, גילויי אהדה לקורבנות המגיפה הם תופעה נדירה אצל טראמפ. הוא הזכיר אותם שמונה פעמים בלבד בשלושת השבועות הראשונים של אפריל, בעיקר בדברים שנכתבו מראש. רק בשבוע הראשון של אפריל, כאשר מוקד ההתפרצות היה ניו-יורק – עירו של טראמפ – הוא פתח את התדרוכים בהבעת תנחומים לקורבנות. אבל גם זה היה בערבון מוגבל, כמו ב-6 באפריל: "אנחנו שולחים את תפילותינו לתושבי ניו-יורק, ניו-ג'רזי וכל המדינה".

ב-19 באפריל – כאשר מספר הקורבנות חצה את קו ה-40,000 ומספר הנרשמים כמובטלים היה 22 מיליון – שאל כתב CNN את טראמפ האם זהו הרגע המתאים לתשבחות עצמיות. טראמפ השיב: "אני ניצב כאן בשמם של האנשים והנשים שעשו עבודה כל כך מדהימה". הוא הוסיף, שהתשבחות ניתנות גם "לרופאים ולאחיות ולרופאים ולאחיות הצבאיים", והפטיר בכעס שהשאלה היא "פייק ניוז".

כאמור, הפוסט בדק גם את מידת הדיוק בדבריו של טראמפ. התוצאה: 87 מדבריו או תשובותיו – 47 דקות – היו כוזבים או מוטעים. בין היתר, הוא הקדיש שמונה דקות לטענה שהתרופה
Hydroxychloroquine יכולה לרפא את הקורונה – טענה שאין לה כל תימוכין מדעיים, ושאילצה את מינהל התרופות והמזון להזהיר מפני שימוש בתרופה. לאחר שהציע להזריק לחולים חומרי ניקוי, טענו עוזריו שהדברים הוצאו מהקשרם. טראמפ עצמו אמר, שהוא דיבר בציניות – למרות שהטון של דבריו היה רציני לחלוטין.

כמה מפקידי הממשל, אישים רפובליקנים ותומכיו של טראמפ חוששים, שהתדרוכים גורמים לו יותר נזק פוליטי מאשר תועלת לקראת הבחירות בעוד חצי שנה. לדבריהם, טראמפ מחמיץ את ההזדמנות להפגין מנהיגות נשיאותית, בכך שהוא מנהל מריבות קטנוניות ונראה ילדותי ובלתי ממוקד. אבל הם גם יודעים שאין להם סיכוי לשנותו; בשלושת השבועות האחרונים צייץ טראמפ חמש פעמים על הרייטינג של התדרוכים, שלדבריו "מרקיע שחקים".

בימים האחרונים שוקלים יועציו של טראמפ להוסיף לתדרוכים מיקוד כלכלי, כדי להבליט את יתרונו בתחום. אפשרות נוספת היא להקטין את מספר התדרוכים או את תדירות הופעתו של טראמפ בהם, ונבדקת גם האפשרות שהוא ייצא מוושינגטון בשבועות הקרובים. לעומת זאת, מציין הפוסט, יש הרואים בתדרוכים יתרון מבחינת טראמפ: זמן מסך חינם – כמו בעצרות הבחירות שלו ב-2016.

תאריך:  28/04/20   |   עודכן:  28/04/20
איתמר לוין
+בני ברק: התפרעות ומעצרים בעקבות פיזור התקהלות
00:08 29/04/20  |  עידן יוסף
בעקבות דיווח על התקהלות אסורה בתוך בית כנסת של חרדים קיצוניים ברחוב נחמיה בבני ברק, פיזרה המשטרה את עשרת האנשים ששהו בתוכו. בעת הפיזור החלו צעירים להתקהל בחזית הבניין ולהתעמת עם השוטרים תוך שהם גורמים לנזק לניידת משטרה. במקום נעצרו שניים מהמתפרעים והועברו לתחנת המשטרה לצורך חקירתם. מן המשטרה נמסר כי מדובר בכתובת מוכרת, שבה אירעו במהלך השבועות האחרונים מספר אירועים של הפרת צו בריאות העם והתקיימו במקום התקהלויות רבות משתתפים.
+טקס הזיכרון בבית החולים בפרדס חנה לבש נופך צבאי
23:57 28/04/20  |  עידן יוסף
חיילי פיקוד העורף שהיו היום (ג') בסיור בפרדס חנה, נקלעו לטקס יום הזיכרון זיכרון של בית חולים שהם במועצה, שקיים טקס צנוע ופנימי לעובדיו. מפקד גדוד הרפואה במחוז חיפה, רס"ן ד"ר שי הורנפלד, סיפר כי עמידתו ועמידת חייליו בטקס העניקה לו נופך צבאי.

"בסיום הטקס, בא אלי עובד במקום ששכל את בנו החייל בפיגוע שהיה בצומת מגידו בו נרצחו שמונה חיילים. הוא הודה לי והודתי לו חזרה על שנתן לנו את הזכות לחלוק לו כבוד", סיפר.
(חיילי פיקוד העורף עומדים בטקס)
+הערכות: סגר יוטל על שכונות בטייבה ובחורה
23:44 28/04/20  |  עידן יוסף
‏במל״ל נערכים להטיל סגר על השכונה הבדואית בטייבה ועל שכונה 10 בחורה, לאחר זינוק במספרי החולים בשכונות אלה בימים האחרונים. ממקדים מאמצים בהוצאת חולים מחורה לבתי מלון (גלי צה"ל).
+173 נדבקים חדשים בקורונה; ירידה במספר החולים קשה
23:23 28/04/20  |  עידן יוסף
משרד הבריאות מעדכן כי נוספו 173 נדבקים מאומתים בקורונה. בכך מגיע מספר החולים המאומתים ל-15,728, עלייה של כאחוז. מספר המונשמים ירד ב-4% ל-92. מספר החולים קשה ירד בכ-8% ל-116 ומניין המתים עומד על 210, עלייה של כ-3% ביממה.
תמונת מצב עדכנית
+א'-ג' ילמדו 5 ימים בשבוע
18:34 28/04/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
משרד החינוך פרסם את מתווה החזרה ללימודים: כיתות א' עד ג' ילמדו בקבוצות קטנות - ייתכן גם רב גילאיות - בימים ראשון עד חמישי למשך חמש שעות  ▪  כיתות ד' עד ו' ילמדו באופן מקוון חמישה ימים בשבוע - חמש שעות ביום  ▪  גני הילדים יוגבלו ל-17 ילדים בקבוצה  ▪  וגם: היכונו לחזרת מפית האוכל לחיינו

(רק תלמיד אחד ליד כל שולחן [צילום: נתי שוחט, פלאש 90])
+לא קיבלנו שקל
14:51 28/04/20  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה
ראיתי בטלוויזיה גברת מקבוצת השובתים ברשתות הגדולות שלא חוזרים לעבודה  ▪  "לא קיבלנו שקל" היא אומרת
(אל תפתחו [צילום: איתמר לוין])
+זו מציאות משוגעת
14:33 28/04/20  |  יוסף קנדלקר   |   לרשימה המלאה
אנשים ששרדו את השואה, ששרדו אימים, ששרדו את החיים במדינה שלנו שמספקת לא מעט קשיים, ולקפל את כל זה לתוך אירוע מצומצם
(לוויה חטופה [צילום: מחמוד איליאן/AP])
+קורונה באירן: 1,112 אנשים נוספים נדבקו בנגיף
14:20 28/04/20  |  מירב ארד
הקורונה באירן: 1,112 אנשים נוספים נדבקו בנגיף, 1506 חולים שהחלימו, ו-71 מקרי מוות חדשים. בכך עלה מספר הנגועים ל-92584, ומספר המתים באירן עולה ל-5,877.
+מאזן ביניים, חשבון נפש
13:56 28/04/20  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
לא הייתה לי סיבה לפקפק בעמדת ביבי ובר סימן טוב, אבל 60 פרופסורים חלקו בחתימתם על הממשלה, ומיד פרחחי ביבי כינו אותם "סמולנים" ו"הזויים" ומי שצידד בהם הפך ל"חלאת אדם", לא פחות
(החזירו את המשק לעבודה [צילום: איתמר לוין])
+כמה אפיונים למצב באזור
13:43 28/04/20  |  עמוס גלבוע   |   לרשימה המלאה
שתי המדינות שנפגעו הכי קשה מהקורונה הן אירן וטורקיה  ▪  לעומת זאת מדינות ערב לא נפגעו קשה; אבל, מדינות ערב העשירות נפגעו קשות מירידת מחירי הנפט הדרסטית וזה משפיע לרעה על המדינות העניות; אירן ממשיכה "בעסקים כרגיל", בקידום האינטרס האימפריאלי שלה; והפלשתינים מאשימים אותנו בהפצת הקורונה  ▪  ובעזה מוסיפים גם איומים
(קורונה באירן [צילום: איברהים נרוזי/פלאש 90])
+בראשון תותר כניסת 36,400 פועלים פלשתינים
13:02 28/04/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
על-פי המתווה שאושר העבודה בשגרת הקורונה תנוהל במתחמים קבועים ובקבוצות קבועות של 10 עובדים בהסעות, בלינה, במנוחות ובהפסקות, בתדריכים ובביצוע העבודות, באופן שיאפשר שליטה ובקרה במניעת תחלואה
(קבוצות קבועות של פועלים [צילום: איתמר לוין])
+ח״כ תומא-סלימאן: "על רה"מ להתערב כדי הצוותים הרפואיים יקבלו תשלום מלא"
12:40 28/04/20  |  מירב ארד
ח״כ עאידה תומא-סלימאן, יו״ר הוועדה המיוחדת לרווחה ועבודה, פנתה לראש הממשלה בדרישה להתערב כדי להבטיח כי הצוותים הרפואיים החייבים בבידוד יקבלו תשלום מלא על ימי הבידוד. במכתבה נאמר: ״התעקשות האוצר על קיצוץ בפועל בפיצויים של הצוותים הרפואיים אינה מקובלת וממשיכה מגמה ברורה בה האוצר אינו מעוניין לפצות באופן הולם את האזרחים הנפגעים מהמגיפה. סירוב זה לתמוך בצוותים הרפואיים מעורר שאת נפש גדולה עוד יותר לאור העובדה שהם עמוד התווך של ההתמודדות של כלל החברה עם המגיפה.״
+תנו לצה"ל לנצח
12:18 28/04/20  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
חיילי צה"ל, בימים אלה, מפילים בעדינות את החומות סביב הקטבים בחברה הישראלית, אלה גם אלה מביטים באלה ולא מוצאים לא זנב שד ולא חד קרן
(חשש מנורמליות [צילום: ואדים גירדה/AP])
+ניתן לבצע 15 אלף בדיקות, אין ביקוש
11:43 28/04/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
משרד הבריאות הודיע כי הגיע ליכולת ביצוע 15,000 בדיקות קורונה ביום, וכי הוא צופה שניתן יהיה בעתיד לבצע 20,000 בדיקות ביום  ▪  בימים האחרונים נרשמה ירידה במספר הנבדקים והוא עמד על כ-9,000 בדיקות בממוצע
(אין ביקוש לבדיקות [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90])
+יום הזיכרון בימי קורונה
11:05 28/04/20  |  עו"ד פנינה צ'צ'יק-מנקר   |   לרשימה המלאה
כאחות שכולה אני בטוחה שלו ניתן היה לשאול לדעת הנופלים, הם היו מעדיפים שנשמור על בריאותנו ושנבוא לבקרם בימים שקטים ואינטימיים
(זוכרים כל יום [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+האם הקורונה תשנה אותם
10:37 28/04/20  |  שאול מנשה   |   לרשימה המלאה
סופרים ערבים מביעים דאגה נוכח מחדלם של מנהיגי ערב והמשך התעסקותם במלחמות פנימיות במקום להתאחד ולהתגייס למלחמה בקורונה
(נצראללה וסיסמת "הג'יהאד הבריאותי" [צילום: בילאל חוסיין/AP])
+מספר חולי הקורונה בישראל: 8,214
10:25 28/04/20  |  איציק וולף
מספר חולי הקורונה בישראל עומד הבוקר על 8,214 בני אדם. עד היום אובחנו 15,589 חולים ונשאים ומתוכם החלימו 7,375 בני אדם.

עד הבוקר מתו בישראל 208 חולי קורונה. הבוקר נרשמה גם עלייה של כ-11% במספר החולים המאושפזים במצב בינוני.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
התקפות, כזבים - ומעט אמפטיה
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אמריקאי בישראל
28/04/20 15:38
2
מושיקו
28/04/20 18:03
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
בהנחיית שרת הבינוי והשיכון: אושר מתווה כניסה מחודשת של עשרות אלפי פועלים פלשתינים לצרכי פעילות בענף הבנייה, והחל מיום ראשון ותר כניסם של 36,400 פועלים פלשינים לארי הבנייה.
28/04/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
הפחד המצמית, הדאגה העצומה, החרדה הממשית, כסיסת הציפורניים הגדולה בימים אלה, היא מנגיף הקורונה ומעוד דבר משמעותי, הנורמליזציה. למעלה מ-72 שנה חינכו, גידלו דורות של בני אדם על ריחוק, פילוג, סכנה, תיאורי זוועה, שנאה ומחלוקת.
מעבדות בדיקות הקורונה הגיעו ליכולת של עריכת 15,000 בדיקות ביום. כך דיווח (יום ג', 28.4.20) כי העברת הבדיקות לקופות החולים והחתימה על הסכם עם חברת BGI צפויות להעלות את היכולת גם למעל ל-20 אלף בדיקות ביום.
28/04/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
משחלף לו יום השואה, אני מרשה לעצמי להתפנות אל הזיכרון, אל יום הזיכרון. כבר כמה ימים עוסקים כולם בשאלות של מה יהיה על המשפחות השכולות? האם יתירו להן או לא יתירו להן לעמוד לצד קברו של יקירם ביום הזיכרון? האם נראה, חס וחלילה, מראות של בני משפחת השכול מתעמתים עם שוטרים או עם חיילים בשערי בתי העלמין? איך יפרקו המשפחות את צערן בהיעדר אפשרות גישה לבית העלמין? ועוד כהנה וכהנה.
נוכח איום נגיף הקורונה על שלום העולם, הדעת נותנת, שמנהיגי ערב ינטשו ולו לפרק זמן את עיסוקם במלחמותיהם הפנימיות ויגלו סולידריות ושיתוף פעולה עם כלל האנושות במלחמתה נגד הקורונה. אבל למרבה הצער, זה אינו קורה לבד מתופעות בודדות. עיקר המאמצים של ההנהגה הערבית בימים אלה, מופנים למלחמות הפנימיות, להרג ולשפיכות דמים בתימן, בסעודיה, בעירק, בסוריה ובלוב.
28/04/2020  |  שאול מנשה  |   יומני בלוגרים
רשימות נוספות   /   מגיפת הקורונה  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   ממשל טראמפ  /  מי ומי  
מנהלי בתי ספר: לא ערוכים לחזרה ללימודים  /  איציק וולף
התקדמות בפיתוח החיסון במעבדות אוניברסיטת אוקספורד  /  איתמר לוין
טמפו צופה ירידה של 30% ברבעון  /  איציק וולף
מסיכה רפואית תמורת 40 דולר  /  איתמר לוין
לא בפופוליזם, ברצינות ובאחריות  /  בצלאל סמוטריץ'
משבר הקורונה: החודשים הבאים  /  עמוס ידלין, איתי ברון
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il