|   15:07:40
דלג
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
מוזיאון האמנות, בוסטןן [צילום: אליס אמנדולה, AP] מוזיאון המטרופוליטן, ניו-יורק [צילום: סת' ווניג, AP]

ההתלבטות של המוזיאונים המובילים בארה"ב:

האם למכור יצירות אמנות כדי לשרוד

אגודת מנהלי המוזיאונים התירה לראשונה למכור יצירות אמנות לא רק כדי לרכוש חדשות, אלא גם כדי "לממן באופן ישיר את שימור האוסף" - ולמעשה אפשר להכניס כל הוצאה תחת ההגדרה הזאת וושינגטון פוסט מצביע על בעיות מעשיות קשות וסבור שהמוזיאונים זקוקים לסיוע ישיר כדי שיוכלו להמשיך ולשמר את אוצרותיהם לטובת הציבור
03/05/20  |   איתמר לוין   |   מיוחדים ברשת   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות

כל מוזיאון אמנות אמריקני מוביל יושב על נכסים בשווי עתק: יצירות של וינסנט ון-גוך, פבלו פיקסו או ג'קסון פולוק. גם היצירות של אמנים פחות ידועים – המהוות 90% מהאוספים – שוות במשותף סכומים עוצרי נשימה. אבל כדי לבלום את האפשרות של מכירתן כדי לממן צרכים מיידיים, יש בתחום המוזיאונים כללים נוקשים המונעים זאת כמעט לחלוטין. אגודת מנהלי המוזיאונים מארה"ב, קנדה ומכסיקו למעשה מונעת מכירת יצירות אלא לצורך רכישת יצירות חדשות.

אבל הקורונה משנה גם את זה – מדווח וושינגטון פוסט. מה שהיה בלתי נתפס עד לפני חודשיים, הוא כעת אפשרות מעשית. המוזיאונים סגורים מאז אמצע מארס, המשבר הפיננסי מרחיק נותני חסות ואירועי ההתרמה נפסקו. מבחינת מוזיאונים רבים, המצב הוא להיות או לחדול. אגודת המנהלים הגמישה את כלליה בשני תחומים. האחד: מעתה ניתן להשתמש בכספי חסויות, תרומות וקרנות גם לצרכים כלליים. השני והדרמטי: מותר למכור יצירות אמנות למימון התחזוקה הישירה של האוסף.

הלשון זהירה ואינה מתירה מכירת יצירות למימון משכורות או שיפוצים, האגודה מבהירה שזהו צעד זמני, אבל מדובר בתקדים מרעיש המהווה הכרה בכך שהמוזיאונים מצויים בהתרסקות כלכלית. האגודה מנסה ליצור את הרושם שהשינוי אינו גדול: קיימת חובה לתעד בנפרד את ההכנסות ממכירת יצירות ואת השימוש בהן, ויש צורך באישור של מועצת המנהלים למדיניות זו. אבל בפועל, אפשר לייחס כמעט כל הוצאה של מוזיאון לכזו הקשורה בשימור האוסף. חוץ מזה, קשה מאוד "לצבוע" כספים בארגונים גדולים ולהגיד מאין באו ולאן הלכו.

גם בשגרה נמכרות יצירות אמנות – והתוצאה יכולה להיות מעוררת השראה או מעוררת תרעומת. בשנת 2011 מכר מוזיאון האמנות של בוסטון שמונה יצירות של אדוארד מונה, פול גוגן, אלפרד סיסלי, קמיל פיסארו ופייר-אוגוסט רנואר כדי לממן רכישת יצירה אחת של גוסטב קאיילבו. העסקה נראתה מוזרה, אבל כאשר מביאים בחשבון שלמוזיאון בבוסטון יש אוסף ענק של אימפרסיוניסטים, שיצירות אלו היו בעיקרן באיחסון ושיצירותיו של קאיילבו כמעט ואינן מופיעות בשוק – היא מקבלת היגיון.

עם זאת, מציין הפוסט, מכירות אלו אינן פשוטות. ראשית, כדי להצדיק מכירה לצורך קנייה, על המוזיאון להסביר מדוע היצירות שהחזיק עד כה, הן פחות חשובות מכפי שנדמה; במקביל עליו לשבח אותן כדי להעלות את מחירן. שנית, תהיה זו טעות לחשוב שמחסני המוזיאונים מלאים ביצירות שרק מחכות שמישהו יחטוף אותן. קשה מאוד להעריך את שווי האוסף, כי רובו מרוכז ביצירות בודדות המצויות בתצוגה מתמדת ולא יימכרו.

מכירת יצירות גם עלולה להביא לתביעות מצד מי שתרמו אותן כאשר לצידן תנאים המגבילים את העברתן. סביר להניח שהשוק לא ישתף פעולה ברכישת יצירות כאלו, משום שכאשר יצירות מצויות בידי מוזיאונים – הציפייה המקובלת היא שהן לא יחזרו לשוק וזהו מרכיב חיוני בשמירה על רמת המחירים. ברגע שציפייה זו תופר, השוק עלול לקרוס. גם הפרסום השלילי אשר יתלווה לרושם כאילו מוזיאון נאלץ למכור יצירות מתוך יאוש, יוביל לירידת מחירים.

יש גם להביא בחשבון את העלויות המינהליות. מכירת יצירות מצריכה זמן רב של מחקר, ומחייבת לקבל את הסכמתם של תורמים ויורשיהם. וישנן כמובן גם העלויות הנובעות מקיומה של מכירה פומבית. לכן, הרווחים האפשריים ממכירה רחבת היקף של יצירות יהיו נמוכים בהרבה מאשר שווי היצירות עצמן.

לדעת הפוסט, המוזיאונים זקוקים כעת לשילוב של סיוע ישיר וגמישות שתאפשר להם לפעול לפי מיטב האינטרסים שלהם. הכללים החדשים של אגודת המנהלים מספקים את השני, אם כי הכללים הבסיסיים נותרו בעינם. גם בזמנים חסרי תקדים אלו, המנהלים אמורים שלא להיכנס לפניקה ושלא להיגרר לחשיבת קצרת רואי. האפשרויות שבפניהן אינן פשוטות, והם יצטרכו לפעול גם כדי להבטיח את הישרדות המוזיאונים וגם כדי להמשיך ולשמר יצירות אמנות רבות חשיבות לטובת הכלל.



תאריך:  03/05/20   |   עודכן:  03/05/20
איתמר לוין
+15 מחלימים מקורונה תרמו היום פלסמה
21:32 03/05/20  |  עידן יוסף
מחר (ב׳), יפעלו מתחמי "היבדק וסע" של מגן דוד אדום ומשרד הבריאות בתל אביב, בירושלים, בחיפה ובבאר שבע.

במקביל, החובשים והפראמדיקים ממשיכים לקחת דגימות בבתיהם של אזרחים שאין ביכולתם להגיע למתחמים, ומהדיירים והצוותים בבתי אבות ברחבי הארץ. זאת, לצד המשך פינוי חולי קורונה מאומתים לבתי החולים ומלונות האשפוז, כשהיום (א') פונו כ-50 חולים מאומתים.

במקביל, בשירותי הדם של מגן דוד אדום ממשיכים לקחת מנות פלסמה מחולים אשר החלימו מנגיף הקורונה. זאת, במטרה לתת אותן בעירוי לחולים במצב בינוני וקשה. 15 מחלימים מנגיף הקורונה תרמו היום פלסמה בשירותי הדם של מד"א, מתוך 206 מחלימים בסך-הכל שתרמו פלסמה עד כה. לצידם, 52 חולי קורונה קיבלו פלסמה עד כה בישראל (שתי מנות לכל מטופל), כשהיום טופל חולה אחד באמצעות מנות הפלסמה.
+הוועד הארצי מסרב למתווה החזרה לגני הילדים
20:59 03/05/20  |  עידן יוסף
ועד הגנים הארצי בהנהגת ההורים, בהודעה למנכ"לי משרד החינוך, הבריאות והאוצר: "לא נשתף פעולה עם מתווה גני הילדים לחזרה לשגרה במתכונת שפורסמה בכל תאריך שייקבע".
+ארדן: להקים יחידת פיקוח ארצית ל"תו הסגול"
20:54 03/05/20  |  עידן יוסף
השר גלעד ארדן: לאור הנתונים הטובים יש לפתוח את המשק ובמהירות. כולל הקניונים, השווקים, חדרי הכושר ועוד. כעת עלינו לעשות הכל כדי להציל את פרנסתם של מאות אלפי בעלי עסקים, שצריכים לקבל ודאות ויציבות. לשם כך על הממשלה להקים יחידת פיקוח ארצית שתפקח על העמידה בכללי ״התו הסגול״ בכל סוגי העסקים והמוסדות.
+נתניהו לנציגי העצמאים: מעוניין להעביר את הכסף בצורה ישירה
20:26 03/05/20  |  עידן יוסף
רא הממשלה נתניהו אמר בדיון עם נציגי העצמאים והעסקים הקטנים: "הדבר המרכזי שאנחנו יכולים ללמוד מהאמריקנים זה כשהם הקצו כסף, הם חילקו אותו ביעילות הרבה יותר גדולה. אצלנו החלוקה הייתה מותנית בכל מיני אמות מידה. אנחנו רוצים לשנות את זה באופן דרסטי, ולהעביר את הכסף בצורה הרבה יותר ישירה".
+מניין המתים מקורונה עלה ל-231
19:14 03/05/20  |  עידן יוסף
חולת קורונה בת 79 שסבלה ממחלות רקע שונות מתה בבית החולים קפלן. מניין המתים מקורונה בישראל עלה ל-231.
+יהיה ממש לא כיף לטוס
18:13 03/05/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
חובה לעטות מסיכות בטיסות, מספר המושבים הזמינים יצנח עד 80%, המחירים יאמירו וקווים מפסידים יבוטלו - מדווח טיימס  ▪  ההערכות הן שזה יהיה המצב לפחות שנתיים, אם לא חמש שנים
טמפה, פלורידה [צילום: כריס או'מירה, AP]
מדידת חום הגוף, סיאול [צילום: אהן יאנג-ג'ון, AP]
+חניון תת-קרקעי בבילינסון - לגל שני
17:31 03/05/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
בימים אלה נעשית עבודת תשתית להכשרת אחד החניונים התת-קרקעיים של בית החולים בילינסון לחולים קשים ומונשמים שעלולים להגיע בגל הידבקות שני של הקורונה  ▪  בית חולים השרון - שהיה ייעודי לחולי קורונה - שב לפעול במתכונת רגילה
(היערכות לגל השני [צילום: איתמר לוין])
+השר בנט: "הממשלה חייבת לתת לציבור מתווה שקוף"
16:02 03/05/20  |  מירב ארד
שר הביטחון נפתלי בנט בתידוך לעיתונאים: "צריך להציג לציבור מתווה גלוי, ולהסביר מה שהולך לקרות. כל מאגר הנתונים חייב להיות חשוף לציבור, נכון להיום זה נשמר מסיבות שאני לא יודע להסביר במשרד הבריאות - ככה נשיב את אמון הציבור". דחה את המדד של משרד הבריאות לגבי מספר חולים ומציע להתמקד בחולים קשים.
+משרד הרווחה: 4 מקרי התאבדות בעקבות אלימות במשפחה
15:53 03/05/20  |  מירב ארד
המפקח הארצי על אלימות במשפחה במשרד הרווחה דיווח בוועדה בכנסת על 4 מקרי התאבדות בעקהות אלימות במשפחה בתקופה האחרונה. יו"ר הוועדה, ח"כ תומא סלימאן ביקשה להעביר מסר לנשים ואמרה: "אל תישארו בבית שיש בו אלימות".
+יוגדל תקציב התמיכה במתנדבים לסיוע בחקלאות
15:44 03/05/20  |  מירב ארד
משרד החקלאות הודיע כי בשל התמשכות הקורונה והעדר ידיים עובדות בחקלאות, יוגדל התקציב התמיכה במתנדבים לסיוע בחקלאות. היקף התמיכה יעמוד על 12 מיליון שקלים. כיום ישנם כ-2,500 מתנדבים בחקלאות.
+בקרוב: מודל שיאפשר לחשב את רמת הסיכון האישית לקורונה
15:41 03/05/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
פרופ' גרוטו בוועדת הקורונה בכנסת: ההחלטה לפתוח את הים לרחצה - היום או מחר
(פרופ' גרוטו [צילום: קוקו/ישראל היום])
+רבע ממשתתפי הילולת הרשב"י - נשים
15:30 03/05/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מספר המשתתפים יוגבל למספר מצומצם של משתתפים  ▪  כולם יחויבו לחבוש מסכות ולשמור על מרחק של שני מטרים זה מזה  ▪  שלוש הדלקות מרכזיות - לאשכנזים, לספרדים ולציונות הדתית
אישה החוגגת את ל"ג בעומר [צילום ארכיון: פלאש 90]
+התאחדות הסטודנטים: 45% מהסטודנטים העובדים הוצאו לחל"ת
15:12 03/05/20  |  מירב ארד
במהלך דיון ועדת הכספים הזמנית, לעניין מערכת ההשכלה הגבוהה ושכר הלימוד בשל התפשטות נגיף הקורונה, התריעה ההתאחדות מפני נשירה של סטודנטים מרקע סוציואקונומ ינמוך: למעלה מ-50% מהסטודנטים יאלצו להסתייע כלכלית בהוריהם כדי לשלם את שכר הלימוד והמחיה. שלומי יחיאב, יו"ר התאחדות הסטודנטים ציין כי 45% מהסטודנטים העובדים הוצאו לחל"ת במסגרת המשבר, כמחצית לא זכאים לדמי אבטלה.
+הפיקוח על הבנקים: ממחר תורחב קבלת הקהל בסניפים
14:47 03/05/20  |  מירב ארד
הפיקוח על הבנקים מודיע כי על רקע החלטות הממשלה על הקלות נוספות במגבלות הפעילות, החל ממחר (יום ב') תורחב קבלת הקהל בסניפי המערכת הבנקאית ושיעור הסניפים הפתוחים לקבלת קהל יעלה מ-30% ל-50% מכלל הסניפים. קבלת הקהל תרוכז בסניפים ייעודיים בפריסה ארצית, בהם יינתנו כלל השירותים שניתנו ערב אירוע הקורונה.

+אגרות החודש
14:24 03/05/20  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
בימי מגיפת הקורונה נדמה כי עם ישראל כולו ובכללה צמרת מוסדות המדינה, עסוקה בכתיבה, הפצה ושליחת אגרות קודש, כמעט על בסיס יום יומי
(צונאמי אגרות קודש [צילום: Pixabay])
+מנדלבליט: לעבור לחקיקה בנושא הקורונה
14:14 03/05/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
שב ואומר שיש להחליף את התקנות לשעת חירום בחקיקה ראשית  ▪  הרשות להגנת הפרטיות: יש להעדיף אמצעים חילופיים על פני אמצעי האיכון של השב"כ
(לעבור למודל האירופי [צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90])
+כך יתנהלו הלימודים בישיבות בתקופת החרום
14:13 03/05/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
כדי לקבל תקציב, יהיה על הישיבות, הכוללים והמדרשות לבנות להפעיל תוכנית לימוד שתכלול עבודות ומבחנים לתלמידים וכן לפחות 10 שיעורים מקוונים במרשתת או בטלפון תוך תיעוד מספר התלמידים והשיעור  ▪  המטרה: להבטיח תמיכה גם בתקופת המשבר
תפילה של תלמידי ישיבת אלון שבות בגוש עציון בתחילת המשבר [צילום: גרשון אלינסון/פלאש 90]
+התאוששת בהתעניינות הציבור בשכירת דירות
14:12 03/05/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בתקופת משבר הקורונה נרשמה ירידה כ-50% בהתעניינות הציבור לשכור דירות
([צילום: איתמר לוין])
+מדוע סבסוד החזרת עובדים מחל"ת היא טעות
14:03 03/05/20  |  עומר מואב   |   לרשימה המלאה
ישראל היא לא המדינה היחידה בה הבאלגן חוגג, אבל היא בהחלט לא נמצאת במקום טוב בהשוואה לרוב המדינות המפותחות
(דמי אבטלה עולים למדינה יותר [צילום: שירות התעסוקה])
+ראשי ארגוני הגנים הפרטיים: עד כה נסגרו 2,000 גני ילדים
13:34 03/05/20  |  מירב ארד
בדיון ועדת הכספים הזמנית, בראשות ח"כ עודד פורר, חשפו ראשי ארגוני הגנים הפרטיים, כי עד כה נסגרו 2,000 גני ילדים ועשרות אלפי ילדים נותרו ללא מסגרת.
+משרד החינוך: קרוב ל-60% נוכחות בבתי הספר היסודיים
13:24 03/05/20  |  מירב ארד
ממשרד החינוך נמסר כי קרוב לשיעור של 60% נוכחות נרשם בכלל בתי הספר היסודיים הממלכתיים (יהודי), שפתחו היום (יום א') את שעריהם. מדובר בכ- 180,000 תלמידים (מתוך כ-300,000 תלמידי המגזר היהודי ברשויות ובמוסדות שהודיעו כי יחלו את הלימודים היום) הלומדים ביותר מ-1,500 מוסדות חינוך.
+אז מאיפה הגיע נגיף הקורונה?
13:10 03/05/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
אקונומיסט קורא לבצע בדיקה מקיפה שתסביר כיצד הנגיף עבר מעטלפים לבני אדם, תוך שיתוף פעולה בינלאומי ושקיפות מלאה - אלא שנכון לעכשיו העולם הולך בדיוק בכיוון ההפוך
(נגיף קורונה (בצהוב) תוקף תאים [צילום: AP])
+הנשיא ריבלין למורים ולמנהלים: "תודה עמוקה ואמיתית"
13:08 03/05/20  |  מירב ארד
מתוך חשבון הפייסבוק של נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין: "תודה לכם מעומק לב על יום לימודים ראשון בבתי הספר תחת שגרת קורונה. שוחחתי עם מנכ״ל משרד החינוך זה עתה, ושמעתי ממנו כיצד קיבלתם את פני התלמידים, כיצד אתם מכילים את חששות ההורים, את פחדי התלמידים, מתמודדים בו בעת עם החששות המקננים בתוככם. נצדיע לכם היום, יותר מבכל יום, ונאמר תודה".

+יוצאת לדרך קרן ההלוואות לעסקים גדולים
13:03 03/05/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
קרן ההלוואות החדשה בערבות המדינה, בהיקף 6 מיליארד שקל, מיועדת לעסקים בעלי מחזור של 200 מיליון שקל ומעלה, המעסיקים לפחות 100 עובדים בישראל ולפחות 50% מהנכסים היצרניים או הקניין הרוחני של החברה רשומים בישראל, בענפים שנקלעו לקשיי תזרים כתוצאה ממשבר הקורונה ומציעה הלוואות בגובה 8% ממחזור העסק ועד 100 מיליון שקל
([צילום: נתי שוחט/פלאש 90])
+הביקוש לתח"ץ לא ייפגע בטווח הארוך
12:40 03/05/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מפעילי התחבורה הציבורית ייפגעו בצורה ממותנת בעיקר לנוכח הסובסידיות הממשלתיות  ▪  חברות בעלות גמישות תפעולית יתרה צפויות להיפגע מהמשבר באופן מתון יותר
צמצום המגבלות יקטין את הנזק [צילום: אברהם שטרן]
+מסקנות שגויות
12:34 03/05/20  |  ארי בוסל   |   לרשימה המלאה
ודרך פעולה קלוקלת ב"מפגש נגיף הקורונה וחיידק האנטישמיות"  ▪  האנטישמיות המודרנית מופיעה בכמה צורות, ועלינו להלחם בכולן
(שקרים)
+פרס בינלאומי לרחפנים אוטונומיים ישראלים
11:50 03/05/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
יצרנית הרחפנים פרספטו מהעיר מודיעין, זכתה בפרס על פיתוח רחפן הפועל באופן עצמאי ומאפשר לחברות יעול וגמישות בשימוש בכוח אדם אנושי
([צילום: גרשון אליסון/פלאש 90])
+הדליקו לנתניהו את האור
11:07 03/05/20  |  קובי אפללו   |   לרשימה המלאה
ישראל נמצאת על סף משבר כלכלי וחברתי עצום  ▪  כל העיניים נשואות אל נתניהו ורק אליו  ▪  ביבי תמיד רצה להיות מופע מרהיב של איש אחד  ▪  היום גם מאות ניצבים לא יסיטו ממנו את המבטים הקשים
(נתניהו. הצגה של איש אחד [צילום: יוטיוב])
+יו"ר ועדת החינוך: די לכאוס הממשלתי חינוך זה לא חלטורה
10:47 03/05/20  |  איציק וולף
יו"ר ועדת החינוך של הכנסתף ח"כ ניצן הורוביץ, סייר בבתי הספר שנפתחו הבוקר וטען כי מוסדות החינוך נפתחו למרות הקשיים שהערימה הממשלה.

"עד הבוקר לא היו הנחיות מסודרות מי פותח ואיך. מנהלות בתי הספר מספרות שנאלצו לשנות את מערכת השעות, החדרים והמורים 5 פעמים השבוע, עד הרגע האחרון ממש. אני קורא לממשלה להתעשת. לקבל החלטות ברורות לאחר עבודת מטה רצינית ולא רק על-פי לחצים פוליטיים, כמו שנעשה בחינוך החרדי. די עם הכאוס הממשלתי. חינוך זה לא חלטורה", אמר.

+היהודים אשמים
09:54 03/05/20  |  אביתר בן-צדף   |   לרשימה המלאה
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי  ▪  והפעם - חיים חדשים, גאווה יתרה, כפיות-טובה, אתר לשימור, גל עכור ושלטים ג'  ▪  "לא נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)  ▪  הרבה בריאות, שמחה ואושר לכולנו
(נשק ביולוגי)
+אל-על תמשוך 105 מיליון שקל מהפנסיה
09:10 03/05/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
בית הדין לעבודה דחה את התנגדות נציגות העובדים למהלך עליו הסכימו ההנהלה וההסתדרות, כמימון חירום לחברה בשל משבר הקורונה  ▪  קובע: לנציגות אין זכות בעלות בכספים
(טענות סותרות של הנציגות [צילום: דוברות אל-על])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
האם למכור יצירות אמנות כדי לשרוד
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
השרה לשיוויון חברתי, גילה גמליאל, אמרה כי החזרת העובדים בני 67 ומעלה לעבודה היא בשורה מצוינת לאזרחים הותיקים.
03/05/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
ממשלת ישראל אישרה (שבת, 2.5.20) תקנות לשעת חירום שהגיש השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן, שמגדילות בעוד 250 תקנים את האזיקים האלקטרוניים עבור עצורים שיוכלו לשהות במעצר בביתם כחלופה למעצר בבית הסוהר. בכך, יעלה מספר העצורים היכולים לשהות בביתם כחלופת מעצר לעד 1,000 עצורים.
02/05/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
מאות בני אדם משתתפים (שבת, 2.5.20) בהפגנות נגד האופן שבו מטפלת הממשלה במשבר הכלכלי שנוצר כתוצאה מהתפשטות הקורונה. להפגנה שותפים ארגוני שכירים, עצמאים וארגונים חברתיים שקוראים להגדיל הן את דמי האבטלה והן את הסיוע לעצמאים. ״עד עתה כל מה שנתנה הממשלה זה בגדר אקמול לחולה סרטן. כולם מבינים שכדי להזיז את הממשלה מאדישות דרושה פעולה משותפת״, טענו מארגני ההפגנות.
02/05/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
"המנה האחרונה של יום ג' תוגש כמנה ראשונה ביום ו', והמנה הראשונה של יום ו' תוגש כמנה עיקרית ביום ה'. ארוחת ערב חג המולד תוגש בערב ראש השנה, ומסיבת ערב ראש השנה תתקיים ביום שאחרי חג המולד. לאור כל זאת, כמובן, על אנשי הסגל להביא מבתיהם של ארוחת הצהריים של 7 בינואר". דברי מזכר ממרפאה שמציג ג'ים האקר לסר האמפרי אפלבי. וכמו תמיד, "כן, אדוני השר" הגאונית משקפת בצורה מושלמת את המציאות - והפעם לא רק המציאות השגרתית של שירותי הבריאות הבריטיים, אלא גם זו של מערכת החינוך הישראלית בימי הקורונה.
02/05/2020  |  איתמר לוין  |   כתבות
הממונה על השכר באוצר, קובי בר-נתן, ויו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, חתמו על הסכם קיבוצי חדש לעובדי המגזר הציבורי, המסדיר את תנאי העבודה של העובדים החל ממחר ועד לסוף חודש יוני. ההסכם נחתם בתיאום עם יו"ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס.
02/05/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
עידן יוסף
עידן יוסף
החופשי חודשי ב-42 שקל ש"מוכרת" שרת התחבורה לתושבי אילת ייטיב רק עם מי שיסכים להיות "כלוא" בתוך העיר    בפועל, אילתי שירצה להגיע לעיר אחרת בארץ יידרש לשלם 305 ש"ח - יותר מפי 2.7 מאשר...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il