|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

שמיים ואוויר

אתם נמצאים בתקופת יום ההולדת וייתכן שאתם חווים תקופה שבה יש לכם רצון וצורך להסתגר בעצמכם אין לכם סבלנות לשמוע צרות של אחרים
25/05/2020  |   צילה שיר-אל   |   יומני בלוגרים   |   תגובות
ימי התאומים [צילום: מנדי הכטמן/פלאש 90]

בימים אלה בהם חוגג מזל תאומים את יום ההולדת, מומלץ לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים או שלא... לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו במזלות האוויר: מאזניים ודלי מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.

מזל תאומים והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים

מזל תאומים עם מזל תאומים - קשר מעניין סוחף ודינאמי. כל הזמן תרצו להיות בתנועה. לא יהיה לכם רגע משעמם. ייתכן שמרוב מרוץ ולפעמים אחרי הזנב של עצמכם, תעייפו את עצמכם. מומלץ לכם לנסות ולהיות יותר מתונים!

מזל תאומים עם מזל סרטן - הצרכים הבסיסיים שלכם שונים לחלוטין ואולם אם לא תצליחו להתחבר, הסיבה היא שמים ואוויר לא קשורים זה לזה. האוויר זקוק לחופש ואילו המים מחפש את היחד המוחלט. קשה קשה!

מזל תאומים עם מזל אריה - יש לכם יכולת להפרות הזה את זה. התאומים הקליל והאוורירי יגרום למזל אריה להרגיש חי ודינאמי ויעזור לו לממש את הצרכים האמיתיים שלו. שניהם ביחד ייהנו משיתוף פעולה מוצלח!

מזל תאומים עם מזל בתולה - שני מזלות אלו ייהנו ממגוון חידודי לשון ואולם לאחר סיעור מוחות מרהיב תתחילו להתנגח בכל הכרוך לצרכים הבסיסיים שלכם לחיים. התאומים ירצה לרוץ והבתולה תעכב אותו. מומלץ רק כחברות!

מזל תאומים עם מזל מאזניים - שילוב שני מזלות אלו יכול להניב זוגיות טובה ומוצלחת בגלל צרכי חיים זהים. המאזניים לא יזדעזע מהקצב של מזל תאומים, אלא ישתף איתו פעולה. ביחד יוכלו שני מזלות אלו ליהנות ממנעמי החיים.

מזל תאומים עם מזל עקרב - שילוב שני מזלות אלו יוצר קשר מעניין ואטרקטיבי בגלל המשיכה העזה ההדדית. העקרב זקוק לקלילות של התאומים ואילו התאומים זקוק לעומק של העקרב. צריך הרבה סבלנות בקשר מסוג זה.

מזל תאומים עם מזל קשת - זהו אחד הקשרים הטובים והמפרים ביותר של שני מזלות אלו. ביחד תוכלו ליהנות מספונטאניות כשאף צד לא מבקר ושופט את הצד השני וגם אם קורה דבר שכזה, הרי שלא נשארים משקעים. מומלץ!

מזל תאומים עם מזל גדי - קשר כזה כמעט לא אפשרי בגלל הצרכים השונים של המזלות. הגדי זקוק ליציבות וחסר ספונטאניות ואילו התאומים ירגיש שהוא חנוק לחלוטין בקשר הזה. מומלץ לאלו שלא חושבים שמגיע להם ליהנות.

מזל תאומים עם מזל דלי - זהו קשר מומלץ אם חשובה לכם נתינת מרחב המחיה ההדדי. ואולם מה שיהיה חסר בקשר הזה, זהו היכולת להוציא רגש ועד מהרה תרגישו שבקשר זה אתם פועלים כמו רובוטים וחסר לכם אינטימיות.

מזל תאומים עם מזל דגים - זהו קשר שנועד כמעט מראש לכישלון. הדגים ירצה כל הזמן שוב ושוב אישורים לכך שהוא נאהב ואילו התאומים יחשוב שהדגים הינו נודניק זולל אנרגיה. חבל לכם מראש להתאמץ על בנית הקשר!

מזל תאומים עם מזל טלה - זהו זיווג חמים, אנרגטי וקופצני שבו ייהנו גם כל האנשים הקשורים לשני מזלות אלו. הצרכים הבסיסיים והקצב שלכם לחיים זהה. זהו זיווג מצוין ובמיוחד לאוהבי האקסטרים שביניכם.

מזל תאומים עם מזל שור - זהו "יחד" די בעייתי, כיוון שהצרכים ההדדיים שלכם כל כך שונים זה מזה. השור פועל באיטיות ועובדה זו תגרום לתאומים לאבד את סבלנותו שממילא קצרה. זהו קשר שיגרום לכם לתחושת קורבן!

תקופת יום הולדת
טיפ לילידי מזל השבוע - בשבוע הקרוב עדיין נמצא במזל שלכם הכוכב וווס שאחראי על כספים וגם יחסים בין אישיים ויגרום לכם לבחון נושא זה מחדש
▪ ▪ ▪


טלה

במהלך החודש הקרוב יבקר הכוכב המזוהה איתכם והמוכר בשמו מארס בבית המקושר עם תת-המודע שלכם ולכן חשוב מאוד שתבינו שגם אם אתם מזל מאוד מוחצן, הרי שבתקופה הזו יהיה לכם יותר קשה להתנהל בגלל העובדה שהכוחות הפיזיים שלכם אינם כתמול שלשום וכמובן שגם קשה לכם להתנהל בצורה ספונטנית חכו עוד חודש והכול יירגע. כפי שאתם אוהבים.

שור

הכוכב שלכם ונוס יימצא במהלך כל החודש הקרוב בבית הכספים שלכם ובנסיגה מה שמחדד עבורכם את העובדה שאינכם יכולים לפעול כפי שבאמת הייתם רוצים ולכן אתם סובלים מחוסר יציבות כלכלית משמעותית שגורמת לכם לטלטלות במצב הרוח שלכם. רק בחלוף הנסיגה בעוד כחודש תוכלו להרגיש רווחה. ובינתיים, מומלץ לכם לשנות מההתנהגות הרגילה על-מנת להתקדם.

תאומים

אתם נמצאים בתקופת יום ההולדת וייתכן שאתם חווים תקופה שבה יש לכם רצון וצורך להסתגר בעצמכם. אין לכם סבלנות לשמוע צרות של אחרים והעובדה היא שכוכב וונוס שאמור להביא לכם תחושה של פינוק ונועם גורם לכם לחוסר יציבות בגלל הקשיים של וונוס . ייתכן שהכי נוח לכם בשלב הזה הוא להיות בתוך עצמכם עד אשר תבינו יותר את המצב וגם הנסיבות ישתנו.

סרטן

הפעולות העיקריות שלכן הינן כאלה שאתם חייבים לפעול מאחורי הקלעים על-מנת לדחוף את עצמכם למטרות שאתם מעוניינים בהם ונראה שעובדה זו פחות נוחה לכם. זוהי תקופה מאוד עמוסה ואף ניתן לומר שמאוד קשה עבורכם, כיוון שאתם מעמיסים על עצמכם הרבה מטרות של עשייה בבת אחת ולא תמיד אתם עומדים בציפיות של עצמכם. הרשו לעצמכם להאט את הקצב.

אריה

מבחינה חברתית זוהי תקופה טובה מאוד כיוון שאתם יכולים להכיר אנשים חדשים וגם כאלה שבהמשך תוכלו ליצור איתם שיתופי פעולה בנושאים שונים. אל תצפו שהאנשים שאתם מכירים עכשיו יהיו גם כאלה שתוכלו בשלב מאוחר יותר להגדיר כחברים. אבל... כרגע הם טובים לכם עבור המטרות העכשוויות שלכם לקידום עצמכם מבחינה אישית ומקצועית.

בתולה

זוהי תקופה שבה אתם אמורים להרגיש שאתם דוחפים קדימה במלוא הכוח למרות שאתם עושים כל דבר תחת לחץ ורוצים להתקדם הרבה יותר מהר ממה שהחיים מאפשרים לכם. אתם רגישים לכל מה שאומרים עליכם ואף מתרגזים מהר מדי ביחס למה שאתם מכירים את עצמכם עד עכשיו. הרשו לעצמכם לטפוח על השכם כיוון שלמרות הקשיים, בכל זאת המזל שפר עליכם.

מאזניים

אתם עובדים קשה מאוד על-מנת להוכיח לעצמכם ולסביבה שאתם עומדים בכל הציפיות. העניין הוא שבדרך כלל אלה הציפיות שאתם מצפים מעצמכם ולא בהכרח הציפיות של האחרים מכם ולכן עובדה זו עלולה להלחיץ אתכם יותר מכפי שאתם מוכנים להודות. מזלכם שאתם עטופים בחיק המשפחה האוהבת וכולכם מתפקדים ביחד כיחידה אחת שלמה, מול כל מטרה.

עקרב

בית המשפחה שלכם מופעל בצורה מאוד אינטנסיבית בגלל העובדה שהכוכב המוכר בשמו סטורן נכנס אליכם לבית המשפחה וגורם לכם לעשות חישוב מסלול מחדש בכל הנוגע לתחום זה. כספים שאתם מצפים לקבל מאחרים לא מגיעים ולכן אתם מתוסכלים יותר מהרגיל. מומלץ לכם לעשות שינוי בצורת החשיבה שלכם ולא לצפות שאחרים יישאו בהפסדים שלכם.

קשת

זוהי תקופה עמוסה עבורכם ונראה שגם מבחינה בריאותית אתם חווים שינויים מהותיים שגורמים לכם להאט את הקצב. לעיתים נדמה שהמחשבות שלכם מהירות מהעשייה שלכם ולכן המנוחה שנכפית עליכם, נועדה על-מנת לסנכרן בין שני הדברים. מערכות יחסים יעמדו מחדש למבחן בתקופה זו בגלל נסיגת כוכב שיתופי הפעולה בבית המקושר עם זוגיות ויחד בכל צורה שהיא.

גדי

אלה מכם שנולדו בשליש הראשון והשני של המזל נראה שעברתם תקופה מאוד מאוד קשה בשנים האחרונות והנה עכשיו אתם יכולים להתחיל לנשום לרווחה. אתם דואגים מאוד לאחרים אבל כדאי שתשקיעו בעצמכם עכשיו אחרי שהגל הקשה עבר. אלה מכם שנולדו בשליש השלישי של המזל, עדיין עומדים בפניכם שינויים משמעותיים ובכל מקרה מומלץ להיות זהירים בנושאי כספים.

דלי

ילידי השליש הראשון של המזל מתחילים להרגיש את השפעתו של הכוכב סטורן ונקראים למחויבות ושינויים שאולי לא תמיד מרגיש לכם שזה נכון לעשות אותה. ואולם חשוב שתזרמו עם הנסיבות כי למעשה אין לכם כל ברירה אחרת. נושאי כספים יהיו מאוד דומיננטיים בתקופה הקרובה בגלל העובדה שנראה שתרצו לעשות שינויים, אך עדיין מומלץ לחכות עד שתבינו מה כוכב סטורן רוצה לשנות בהם.

דגים

כוכב מארס נמצא במזל שלכם ונותן לכם שפע של צורך בעשייה לגבי דברים שכבר מזמן חשבתם לעשות אותם והנה הפעם אתם לוקחים את השליטה לידיים שלכם ומבצעים את הפרויקטים עליהם דיברתם מזמן. שימו לב שבבית כולם עובדים יחד איתכם בתאום ואתם לא פועלים רק על דעת עצמכם וזאת, כדי לוודא שתקבלו את כל תשומת הלב הראויה.

ההתאמות הינן כלליות. כדי לבדוק התאמה מומלץ להכין מפה אישית. מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על-מנת לקבל תמונה מפורטת.
תאריך:  25/05/2020   |   עודכן:  25/05/2020
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שמיים ואוויר
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שריטסלר
14/06/20 17:29
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאז החלטתו של הנשיא טראמפ באוגוסט 2018 להפסיק את הסיוע האמריקני לסוכנות הסעד לפליטים הפלשתינים - אונרא, הפכה סעודיה לאחת מהתורמות הגדולות והעיקריות לאונרא. הרתמותה של סעודיה לתמוך באונרא הייתה למרות החשש הפלשתיני כי מוחמד סן סלמאן, שנחשב באותם שנים לבן בריתו של טראמפ, יילך בעקבותיו ויפסיק גם הוא את הסיוע. אך סעודיה לא הלכה בדרכה של ארצות הברית. להפך, סעודיה הגדילה את הסיוע והפכה לאחת הממנות והתומכות העיקריות של אונרא. מדינות אירופיות אחרות כמו גרמניה שוודיה ובריטניה נחלצו גם הם לעזרת אונרא. ניתן לומר כי צעדיו של נשיא ארצות הברית שסבר כי מדיניות רבות ילכו בדרכו ויהיה סוף-סוף פתרון לבעיית אונרא והפליטים בכלל - נכשל.
25/05/2020  |  דוד בדין  |   יומני בלוגרים
נמשכת ההסלמה במאבק בין משפחת אסד לבין משפחת המיליארדר ראמי מח'לוף, המשטר הסורי אסר על ראמי מח'לוף לצאת מגבולות המדינה ולאחר שהטיל עיקול על כל הכספים שלו בסוריה הוא מנסה לאתר כספים שלו שנמצאים בחו"ל: בלבנון, באיחוד האמירויות, בשוויץ, איי הבאהמה ומדינות נוספות. כמו-כן ביטל המשטר הסורי את הרישיונות של 2 חברות ביטחוניות בבעלותו של ראמי מח'לוף, חברת ALFA לאבטחה וחברת FALCON לשירותי ביטחון.
הרב ד"ר רצון ערוסי, חבר מועצת הרבנות הראשית ומומחה למשפט עברי, נשאל האם לפי ההלכה ראש הממשלה נתניהו חייב להתייצב למשפט כמו כל נאשם אחר, או לא. והתשובה, מבחינה עקרונית בוודאי, הוא חייב להתייצב כמו כל נאשם אחר. ברמה המעשית, יש להפסיק את הקרקס התקשורתי.
25/05/2020  |  דן עמיאל  |   יומני בלוגרים
את הנזק האסטרטגי שחוללה הפקרת צד"ל עם הנסיגה מלבנון תתקשה ישראל לתקן גם בעוד דור. האלוף יצחק מרדכי, שהיה אלוף פיקוד צפון ושר ביטחון, מספר על מסרים שקיבל מבכירים במצרים ובירדן שראו בהפקרת צד"ל ביטוי מדאיג להפרת נאמנות מצד ישראל. פתגם ערבי ידוע אומר: "נחנא מעא אל-חיט אל-ואקף": "אנחנו עם הקיר הניצב איתן". הפתגם מבטא קוד מכונן לדינמיקה של היווצרות בריתות ונאמנות להן. מדובר בתמרור אזהרה, במיוחד לקבוצות מיעוט, המנחה אותן להתקשר עם בעלי ברית הראויים להיתפס כמשען איתן. בחרדה קיומית, הפתגם מציע בחינה יומיומית אם בעל הברית ממשיך להיות איתן.
25/05/2020  |  גרשון הכהן  |   יומני בלוגרים
לאחרונה התבשרנו כי פותחה טכנולוגיה חדשה של זיהוי בני אדם ע"י סריקת כף היד וצילום כלי הדם מתחת לעורה. הטכנולוגיה אומצה בחום ע"י אמזון, אשר הגישה בקשה לפטנט עבור מערכת לזיהוי ביומטרית המבוססת על קריאת מבנה כף היד.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il