|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

שינויים ורצון לשבירת מסגרת

הכוכב אוראנוס נכנס לנסיגה טעות לחשוב שכוכב זה אכן פועל בפתאומיות כיוון שהוא מתפקד בסגנון הר געש, רועש וגועש מתחת פני השטח עד אשר מתפרץ החוצה ומחריב כל מה שנמצא בדרכו
05/07/2020  |   צילה שיר-אל   |   יומני בלוגרים   |   תגובות
באופן טבעי [צילום: נאס"א]

בחודש הקרוב נחוש בהשפעה כוכבית משמעותית נוספת והוא הכוכב המוכר בשמו אוראנוס, שתפקידו לשבור מסגרות, גבולות ושגרה. שאיפתו הטבעית של כוכב זה הוא להיות עצמאי, לפעול לפי אידיאלים, לא להיות חייב או מושפע מאף אחד ובנוסף, קיים בו רצון חזק לשמור על הטריטוריה הפרטית שתהיה כמעט בלתי חדירה לזולת, ולפחות לא עד שיעמדו בתקופת המבחן הנדרשת ליצירת אמון.

אמנם כוכב זה פועל בפתאומיות, שובר את הכלים ולא משאיר אחריו מקום לבנות על בסיס הישן אלא בנייה מחדש. אולם טעות לחשוב שכוכב זה אכן פועל בפתאומיות כיוון שהוא מתפקד בסגנון הר געש, רועש וגועש מתחת פני השטח עד אשר מתפרץ החוצה ומחריב כל מה שנמצא בדרכו. תהליך כזה נעשה בפתאומיות כלפי מי שחווה אותו, אך אין הדבר כך ברמה הפנימית של הר הגעש בזמן שהוא רוחש מתחת פני האדמה. ולכן, כוכב זה פועל ברמות שונות על הסביבה.

כיוון שכך ובאופן טבעי, יחושו כל האנשים במהלך זה רק שעוצמת ההשפחה תהייה שונה מאחד לאחד בהתאם למפה האישית שלו. במערכות יחסים לדוגמה, שחוות השפעה של כוכב זה ייתכנו משברים משמעותיים ואנשים שלא אוהבים מסגרות ירגישו שזוהי בדיוק ההזדמנות שלכם לממש את עצמם. באופן כללי אנשים עם רצון עז לחופש יתקשו במגע עם אוטוריטה (חוק ומסגרת) ועוד יותר יתקשו ביצירת קשרים ארוכים. כל היחסים האישיים והמקצועיים שלהם חייבים להיות בנויים על אינדיבידואל וצורכי היחיד. כאשר מבקר כוכב זה במזלות השונים הרי שהוא גורם להם להיות מושפעים מאנרגיית הכוכב, גם אם היא נוגדת את תפיסת העולם וההתנהגות היום יומית הרגילה שלהם.

עד לסוף השנה יעבור הכוכב בנסיגתו הנוכחית זה רק כ-4 מעלות. כלומר, כל מי שנולד בשליש השני של המזל יחוש בצורך לשנות את סגנון חייו. המזלות שירגישו בכך במיוחד יהיו המזלות הבאים: שור, עקרב, דלי, אריה, מאזניים וקשת. ייתכנו שינויים משמעותיים פתאומיים בחייכם, אך תלמדו לקבל אותם כיוון שהחיים לא יותירו לכם ברירה אחרת. כל המזלות שלא צוינו יזרמו עם אנרגיה זו באופן טבעי או כתוצאה מקרבה לילידי המזלות שציינתי.

מומלץ לכם במקרים האישיים שלכם, להיעזר באנשים מקצועיים כדי להיות בטוחים שאתם פועלים נכון ולא ממקום אימפולסיבי וזאת על-מנת להפחית ביכולת שלכם לטעות.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - הכוכב מרקורי שנמצא במזל שלכם נותן לכם את ההבנה המעמיקה שאתם זקוקים לה, על-מנת לעבור מצבים רגישים שבהם נדרשת גמישות מחשבתית
▪ ▪ ▪


טלה

אתם נמצאים בתקופה מעניינת עבורכם מלאה בעשייה ואנרגיה יצירתית מבורכת עם השלכות עתידיות לכל מה שתעשו עכשיו. לעיתים נראה שאתם פועלים באופן ספונטני ואולי אפילו ללא מחשבה תחילה, אך למעשה אתם מכוונים לטווח הרחוק ולהצלחה בתחום הקרייריסטי, עובדה שלפעמים מתקבלת בתמיהה אצל חברים שמחשיבים עצמכם כקרובים אליכם במיוחד.

שור

אתם עמוסים מאוד בגלל כל מה שקורה בסביבת מגוריכם הטבעית. מסתבר שיש לכם כוונות מאוד משמעותיות כדי לרצות לתכנן ולעשות שינויים מרחיקי לכת כמו שיפוץ המרחב הקיים, או אף מעבר מקום מגורים שיעזור לכם לתחושת התחדשות. חשוב מאוד שבשלב זה בחייכם שבו אתם מתכננים את העתיד, תפעלו קצת מאחורי הקלעים על-מנת להשפיע על אנשים שאתם רוצים שיעזרו לכם בהמשך.

תאומים

כוכב היחסים הבין אישיים המוכר בשמו וונוס נמצא אצלכם במזל ומשפיע עליכם בצורה מאוד נעימה בכל הקשור לקשרים העסקיים והרגשיים שלכם. נראה שהקרובים לכם מעוניינים להיות איתכם בקשר יותר משמעותי מכפי שאתם מוכנים להכיל ולכן ההתרחקות שלכם לא תמיד מובנית להם. לא כולם יכולים להבין שאתם חשדניים ומפחדים להיפגע, אלא מפרשים זאת כדחייה מצידכם.

סרטן

אתם נמצאים בתקופה אינטנסיבית בגלל העובדה שבבית הקריירה שלכם יבקר במשך כל החודש הקרוב הכוכב מארס שמביא איתו פעולה בדרך אגרסיבית. תהיו חייבים לוודא שאתם מובנים כפי שאתם רוצים להיות ולא לפעול בדרך שתרחיק מכם אחרים בגלל העובדה שסגנון הדיבור ודרך העשייה שלכם חסרת סבלנות עם חוסר יכולת להכיל טעויות של אחרים, עובדה שיכולה לגרום למריבות.

אריה

בחודש הקרוב תתחילו לחוש את תקופת יום ההולדת מאחר שכוכבים משמעותיים נמצאים אצלכם בבית תת-המודע. זה הזמן לתת לאינטואיציה הטבעית להוביל ולא לחכות שאחרים יחליטו בשבילכם. במהלך החודש הקרוב יימצא הכוכב וונוס המביא איתו תקווה, אהבה והתקדמות כלכלית בבית החברים והחברה שלכם, כך שלפחות תחום זה יפנק אתכם באוירה ואנרגיה טובה, עם הזדמנות לקידום כלכלי.

בתולה

מבחינה מקצועית וחברתית אתם עוברים תהפוכות מאחר שייתכן שאינכם רואים את המציאות בצורה אובייקטיבית בגלל השפעת כוכב נפטון שגורם לכם לעירפול מחשבתי וחוסר יכולת לראות את הדברים בצורה בהירה. אתם נוטים להתאכזב מחברים בגלל העובדה שנתתם בהם אמון, אך הם איכזבו כשהייתם צריכים אותם לידכם. זו בדיוק התוצאה של השפעת כוכב נפטון ולכן עליכם לבדוק שאתם רואים נכון את העובדות.

מאזניים

בית הקריירה שלכם עמוס בכוכבים בתקופה זו, אך נראה שלמרות הצורך שלכם במיתוג עצמכם במקום מרכזי, הכוכב מרקורי שאחראי על התקשורת עדיין נמצא בנסיגה וגורם לכך שכל מה שאתם מתכננים עדיין לא ברור באופן יסודי ואתם עלולים לטעות בפיענוח של כוונות האחרים ביחס אליכם. זה הזמן להוריד קצת רגל מהדוושה ולנסות לפעול רק במקומות שאתם בטוחים לגביהם.

עקרב

הסביבה בה אתם חיים הולכת מערימה עליכם קשיים ודורשת שתקחו אחריות. עובדה זו קשה למדי עבורכם בעקבות העובדה שגם לכם יש רצון פנימי לשנות תחומים שנראים לכם כדורשים שינוי – אך נראה שהם לא בהכרח מתכתבים עם הצורך של הקרובים לכם לשינוי ועובדה זו מעוררת כעסים ומריבות בכל פעם מחדש. לימדו להקשיב גם לאחרים אם יש להם מה ללמד אתכם, בגלל הגיל ו/או הנסיון.

קשת

עברתם השנה כברת דרך משמעותית ועכשיו, נראה שאתם מרגישים שמחכים לכם חיים אחרים ממה שחוויתם עד כה. כל זה מתעצם בגלל העובדה שהכוכב וונוס שאחראי על מערכות יחסים ושותפויות משפיע עליכם ונותן לכם תקווה שדברים הולכים להשתנות ולטובה. הדבר הנכון ביותר בשלב זה הוא לא לוותר על החלומות, אך להבין שלא בהכרח חלומות מתגשמים בדרך שאתם מקווים.

גדי

אתם נמצאים בתקופה של חשבונות נפש משמעותיים. יש בכם את הרצינות הנדרשת על-מנת להוכיח את עצמכם ומצד שני הייתם גם רוצים לפרוק עול. למרות ההתלבטויות שלכם, זה הזמן שלכם להיות ספונטניים בחשיבה ובמיוחד עכשיו שמרבית הכוכבים האחראים על החשיבה ודרך תפיסת העולם שלכם מלמדים אתכם מהם יחסים טובים עבורכם ואיפה יותר לא תהיו מוכנים להישאר.

דלי

אתם נמצאים בתקופה משמעותית ורגישה ויהיה נכון אם תבחנו את הערכים שלכם בכל תחומי החיים ואם משהו לא מתאים לכם, שנו ככל האפשר. נראה שהחודש הקרוב יהיה מאוד דומיננטי עבורכם, בכל הקשור לקריירה. כוכב התקשורת שעדיין נמצא בנסיגה בבית העבודה שלכם מכוון לכך שעדיין אינכם יכולים לדבר בחופשיות ולהביע את דעתכם במקומות שהייתם מאוד רוצים לעשות זאת.

דגים

סוף-סוף הכוכב וונוס שמביא שמחה ובשורות טובות התיישר בבית המשפחה הגרעינית שלכם כך שאתם יכולים ליהנות מהתנהלות חדשה בחיק המשפחה. יש לכם רצון להעניק כמה שיותר ולהיות בקשר בעיקר עם צעירים מכם במשפחה ולבלות איתם הרבה שעות זמן איכות כדי לפצות על התקופה האחרונה שלא איפשרה זאת. איזון ופרופורציה הוא שם המשחק בשלב הזה.

תאריך:  05/07/2020   |   עודכן:  05/07/2020
ציפי שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שינויים ורצון לשבירת מסגרת
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יגאל אלון אמר כי "עם שאינו יודע את עברו, ההווה שלו דל ועתידו לוט בערפל". כל ישראלי יודע, או אמור לדעת, את הקשר של העם היהודי לשטחי יהודה ושומרון בהם נמצאים המקומות של ערש ההיסטוריה שלנו. כחצי מיליון יהודים החיים שם מממשים בעצמם את הזיקה למקומות אלה. אלא שסביבם חיים כשניים וחצי מיליון פלשתינים שלא מכירים לא בהיסטוריה ולא בזיקה הזו. 53 שנים של דו-קיום ביניהם התאפיינו בעויינות עצורה, של כבדהו וחשדהו, ובהרבה מקרים של עויינות אלימה שגבתה מחירי דמים כבדים משני הצדדים.
05/07/2020  |  בצלאל לביא  |   יומני בלוגרים
כעבור שלושה ימים שבהם למדתי להתמודד עם הטיפול בו, עם המקלחת ועם הארוחות, שמתי לב שמשהו בו אינו כשורה!!! הוא חסר כוח, חסר תיאבון, עורו האדמוני, הפך לבן כסיד. אחרי מעט לבטים, הזעקתי את בתנו ורצנו איתו מיד לבית החולים.
יש משהו מוזר כשחושבים על צום י"ז בתמוז, הצום בא על כך שביום זה נפרצו חומות ירושלים על-ידי הרומאים לאחר שלוש שנות מצור, דבר שהוביל לחורבן בית המקדש השני. אולם יש לראות שבעוד שלושה שבועות יחול תשעה באב ובו נצום על חורבן הבית. מדוע שלא נאחד את שתי הצומות ביחד, הרי הם חלק מאותו תהליך?
05/07/2020  |  חנינא פרבר  |   יומני בלוגרים
ארבע הנחות יסוד: א. הקורונה כאן בכדי להישאר. עובדה זו ידועה בבירור מרגע הופעת המגיפה במקומותינו. ב. בגל הראשון היה מקור ההדבקות חיצוני למדינה, מרבית ההדבקות נוצרו ע"י ישראלים חוזרים ותיירים שנכנסו לארץ, במצב של משק פתוח לרווחה, והפיצו בצורות שונות את הנגע. בגל הנוכחי, מקור ההדבקה המוחלט הוא הציבור הישראלי עצמו; כלומר: התנהלות הציבור וציותו להוראות המומחים לגבי תכונות המחלה ודרך התפשטותה, הם תנאי למניעת התפרצות חדשה. ג. הסגר שהוטל בשלב הראשון קטע את שרשרת ההדבקות וצימצם מאוד את מספר הנגועים והחולים. מבחינה זאת הביא אותנו אל סיפו של הגל השני במצב מצויין. בגל הראשון, היה הסגר מחויב המציאות בגלל קצב ההתפשטות, ומצבה הבסיסי של מערכת הבריאות. אולם הסגר חולל גם משבר כלכלי בכך שהוציא לחל"ת, או לפיטורים מספר גדול מאוד של עובדים, כמעט בעת ובעונה אחת, מבלי שהיה ברור לאיש מה יהיה משך תקופת ההשבתה, כיצד נתמודד מולה במהלכה וכיצד נחזיר את העובדים למסלול הקודם, אם בכלל. ד. משום-מה התקבעה בתודעת הציבור בשוגג ההנחה שמדובר באירוע קצר-מועד וחולף, והצפי היה לחזרה מהירה למצב ששרר בכלכלה בתחילת הגל הראשון. נעלם מעיני הציבור והממשלה גם יחד העובדה שמדובר באירוע עולמי ולא באירוע מקומי, וכי באירוע עולמי, מדינת-ישראל אינה מנהלת אותו כרצונה, לפי לוח הזמנים שלה ולפי המציאות הכלכלית המקומית.
05/07/2020  |  רפי לאופרט  |   יומני בלוגרים
צריך להקדים ולומר, אין פיוס בין תנועת פתח לתנועת חמאס, לא נחתם שום הסכם ביניהן,תנועת חמאס ממשיכה לשלוט באופן בלעדי ברצועת עזה ומונעת את כניסת שרי הממשלה הפלשתינית אליה, במקביל היא ממשיכה לעצור ולחקור פעילים של תנועת פתח ברצועה.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il