|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

גנבים בני גנבים <br>

בארה"ב של פעם היה אכפת מהזולת, החוץ היה חשוב יותר מהפנים אם נחזור אחורה למלחמת העולם השנייה, כולם נרתמו למאמץ המלחמתי, כולם השתדלו, הידקו חגורות, עזרו זה לזה דבר זה לא היה יוצא דופן כי אם הכלל
12/07/2020  |   ארי בוסל   |   יומני בלוגרים   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות
גונבים את אמריקה [צילום: תומר נויברג, פלאש 90]


תרבות קלוקלת

אחת הדמויות האהובות עלי מ"שנות השמונים" היא הדמות שהאימרה השגורה בפיה היא "כלב בן כלב". על אותו משקל, ובכדי לא להתרגז יתר על המידה, טור זה נקרא "גנבים בן גנבים".

מסתבר שהתרבות הרווחת בימינו היא האני, עצמי ובשבילי. אולי זו אינה תרבות כה חדשה (ודוחה) כפי שנדמה לי. לפני כמה עשורים, כשבארץ היה רק ערוץ טלוויזיה אחד, הייתה תוכנית (ואולי היה זה קטע בחדשות) בו אימא פולה ביצי כינים מראש בנה וזורקת אותן מבעד לחלון, כי מה שבחוץ הוא ברשות הרבים, וכבר לא הבעיה שלה.

בדרך כלשהי זה מתחבר לסיפור על ילד שהגיע מארה"ב ארצה, כנראה בשנות השישים או השבעים, והוא רץ אחרי גברת אחת, "סילחי לי גבירתי, הפלת משהו", והוא הושיט לה קליפה או עטיפה שהיא פשוט זרקה ברחוב. אמו של הילד לא ידעה אם לצחוק או לבכות, אך היא שייכה את שקרה לצורות ההתנהגות השונות בין ארה"ב לבין ישראל באותם זמנים.

כמובן שהכל השתנה עם השנים. אותו ילד, עשורים אחר כך, ראה אישה מאוד מבוגרת ברחוב שעצרה לשאוף אויר, מאמץ ההליכה היה גדול מדי עבורה. אישה צעירה עצרה מיד, התעניינה בשלומה, דאגה שתשב ולא עזבה אותה. אחרי כמה דקות הן התחילו ללכת, באיטיות מרובה. כל צעד היווה מאמץ ולקח זמן רב, אך לאישה הצעירה (שהייתה בדרכה לסידורים או קניות, וודאי זמנה לא רווח בידה), נראה היה שכל הזמן בעולם ברשותה, וכל מעיניה נתונים היו באישה המבוגרת ובשלומה. אותו ילד, כבר איש לא צעיר, שראה שהאישה המבוגרת בידים דואגות, נכנס לחנות ממתקי עלית שהייתה באותו רחוב, קנה שתי חבילות שוקולד, ויצא לתת לכל אחת משתי הנשים - המבוגרת שלא התעצלה ויצאה, למרות הקשיים, והצעירה, שעצרה את כל שעשתה בכדי לעזור לזר-זולת.

הסיפור אינו על המקרה עצמו כי אם על זוג חברים של אותו גבר. הוא חשב שהנה, יש עוד אנשים טובים בעולם, שעושים מעשים קטנים של חסד, בלי שאף אחד יראה או יגיב, רק בגלל שזה הדבר הנכון לעשותו. אך אותו זוג התרעם, הזדעק, צעק "חמס"! ומיד נזף באותו גבר: "זה היה מאוד יהיר מצדך (אותן שתי חבילות השוקולד)".

למי שמסתכל בדירות או בבתים פנימה, ניתן למצוא פנינות חמד אמיתיות. אך בחוץ, הסיפור שונה לחלוטין. כמו אותן כינים, כך גם עזובה וליכלוך, חוסר סדר והזנחה הן מנת הכלל, כי רשות הכלל הפקר, בעוד שבבית פנימה חייב להיות מסודר ונקי, נוצץ ונעים. אין פלא שגננים מעיפים את כל הלכלוך לרחוב ("יבואו לאסוף מהעירייה") למרות שכמה שניות אחר כך באה לה הרוח וצוחקת בפניהם, מעיפה את הכל חזרה, ובעליצות מרובה מגחכת, "נו באמת, כמה קשה לאסוף ולהכניס לפח"!

ארה"ב של פעם

בארה"ב של פעם לא היה כך. אנשים אפילו היו משאירים את הדלתות לבתיהם לא נעולות. המדשאות לפני הבתים היו עשויות לתפארת, ממש כמו אצבעות לאחר מניקור או פדיקור, ובחגים הבתים והעצים היו מתכסים בתפאורה המתאימה - אורות נוצצים וכדומה.

אלא שארה"ב התמלאה במהגרים, עשרות מיליונים מהם לא חוקיים, וגם אלו החוקיים באו לא בכדי להפוך לאמריקנים (כפי, שלדוגמה, עשו האיטלקים, האירים או היהודים במאה הקודמת), כי אם להשתלט על אמריקה ולהתאימה לרעיונותיהם. כך יוצא שהיום ישנם המון תלמידים המסיימים תיכון בלי לדעת אנגלית, והוריהם אף פעם לא טרחו ללמוד אנגלית, קצת היסטוריה או מקצת המנהגים המקומיים. ישנם כאן ריכוזים גדולים של מוסלמים השוקדים על האיסלאמיזציה של אמריקה.

במרתון בלוס אנג׳לס מניפים דגלי מקסיקו ("קליפורניה היא שלנו") וצועקים "ויוה מקסיקו", ולזרים יש את החוצפה להגיע לכאן להרצות ולהתנגח באמריקה. לדוגמה, אחד בשם ברגותי, מאוניברסיטת האפרטהייד תל אביב, שהקים את תנועת החרם BDS, היה במסע בארה"ב ובעצירה בלוס אנג׳לס הסביר לנוכחים שגורדי השחקים בדאון טאון נבנו על אדמת אינדיאנים ומקסיקנים, ושתפקידם לצאת להפגין בכדי להחזיר את הגזל לבעליו ולשחרר את קליפורניה מעול ארה"ב.

בארה"ב של פעם היה אכפת מהזולת. החוץ היה חשוב יותר מהפנים. אם נחזור אחורה למלחמת העולם השנייה, כולם נרתמו למאמץ המלחמתי, כולם השתדלו, הידקו חגורות, עזרו זה לזה. דבר זה לא היה יוצא דופן כי אם הכלל.

אוי, ההווה

ארה"ב של הדור החדש היא ארה"ב שחייבת להם משהו. הם ישבו וילמדו באוניברסיטאות שהם לא יכולים להרשות לעצמם, וארה"ב תמחק את החובות. לאחרונה אף התגברו הדרישות ללימודי חינם, כי מתאים להם ללמוד באוניברסיטאות יוקרה. הכל מגיע להם. ואם הם לא יקבלו, הם יצאו להפגין, לשרוף ולבזוז. אם קורה משהו שלא מוצא חן בעיניהם, הם ישתוללו עד שמשאלתם תתמלא. לדוגמה, אם הם מצביעים למועמד שמוצא חן בעיניהם אך שהפסיד בבחירות, דבר זה לא ייתכן, וחייבים להכריז עליו כמנצח, כי הוא המועמד שלהם, ואם לא - עוד ישפך דם ברחובות! עד כאן הפתיח. עתה, לגנבים בני גנבים.

כשהתרבות הרווחת היא של אני, עצמי ועבורי, כשהכל הוא בשבילי וסובב סביבי, הרי שכל שאספר אינו חדש תחת השמש, ואולי לא כדאי להיות פעורי פה. חברות תעופה שקיבלו מענקים ענקיים מהממשלה, במטרה מאוד מוגדרת שלא לפטר עובדים, ומיד אחרי שקיבלו את המענקים פיטרו עשרות אלפי עובדים. חברות הנסחרות בבורסה שהגישו בקשה לעזרה מהממשלה ובאותו זמן חילקו דיבידנדים לבעלי המניות. מנהלים בכירים של חברות ענק המקבלים משכורות עתק בעוד החברה מפסידה או מפטרת עובדים. הם קוראים לעובדים להצטמצם ולהבין את הגזרות, אם הם עצמם נהנים ממשכורות של מיליונים (ולעיתים עשרות ומאות מיליונים).

מילארדרים שקיבלו עזרה לתשלום משכורות לעובדיהם לחודשים אפריל ומאי, עזרה שהייתה מיועדת לבעלי עסקים קטנים. נו גם להם מגיע, כי חס וחלילה יפחת שוויים (שכחו שלתכריכים אין כיסים).

רשתות (מסעדות, בתי מלון, וכו׳) שזכו במענקים לפני עסקים קטנים רק בגלל שהחוק איפשר להתייחס אל כל חלק וחלק מאותה קבוצה בנפרד. כך שבעל עסק שעמד בפני קריסה, כי זה רק זוג, אחד מילדיהם וארבעה עובדים נוספים, וציפה לקבל עזרה של כמה עשרות אלפים דולרים נדחק לקרן פינה כי סוללות עורכי הדין ורואי החשבון של החברות הגדולות דאגו שהחברות תקבלנה ראשונות עשרה מיליוני דולרים (המקסימום האפשרי) ואז ... נגמר הכסף. העיקר שסדר העדיפות נשמר!

ערוץ החדשות בכבלים הקדיש זמן לא מבוטל לראיון עם בעלת שני נכסים להשכרה. אותה גברת מייצגת קבוצה שלמה של משכירים, כולם שחורים (וחלקם, כמוה, נשים). אכן קשה עכשיו. ואכן אין דין בעל נכס בודד כדין חברות הענק או בעלי נכסים השולטים בחלקים עצומים של העיר. אך הגישה ש"מישהו (קרי הממשלה) צריך לשלם לי ב-מ-ל-ו-א-ו" היא חוצפה לשמה, או כאמור, תרבות קלוקלת. למה? בגלל שהיא אישה שחורה? בגלל שקשה? בגלל שלפרט אין כל אחריות שהיא?

חברות הביטוח הרפואי שמזה חודשים נהנות מהכנסות כמעט ללא הוצאות לא הפחיתו את דמי הביטוח ולו בפרומיל (אם אינך מכיר את המושג, נא בדוק ומצא). מדוע לעשות זאת? הרווחים מצטברים, הרים גבוהים ביותר, והמבוטחים נעשקים. בינתיים הרופאים רצים אחרי החולים (או החולים בפוטנציה), לקבוע תור לשיחה, כי הם מרגישים את הירידה החדה בפניות אליהם. כמו חברות הביטוח הרפואי, גם חברות ביטוח הרכב. אך שם לפחות הזדרזה AAA והודיעה על החזר של חמישית מדמי הביטוח בעתיד לבוא. כיון שהחברה המובילה בשוק עשתה מעשה, כל מתחרותיה חיקו והבטיחו גם הן. לפחות יש הבטחה ביד!

אך מכולם מגדילות לעשות החברות המשתתפות במרוץ למציאת תרופה או חיסון נגד נגיף המגיפה. הממשלה מזרימה להם מילארדי דולרים, אך ברגע שאכן תהיה תרופה או חיסון, הן יחייבו את כולנו סכומים אגדיים. העובדה שהממשלה השתתפה או מימנה את הפיתוח ולקחה על עצמה את הסיכון (כי לרוב הפיתוח לא יצליח), לא מעניינת אף אחד. את המילארדים או הטריליונים, הם הרוויחו, לדעתם, במלואם.

לכל אותן חברות ענק, כמו חברות התעופה או בעלי ספינות השעשועים, מדוע צריך לעזור לכן? האם אי-פעם התחלקתן בכל ההכנסות מהלך כל שנות קיומכן? לחברות הדיוטי פרי שמוכרות בפי שלושה מעלות המוצר, באמת, לכן מגיע? כמובן שלא. לכל הבנקים, בהם השרות איום והריביות בשמיים (רק כשאנחנו חייבים, עבור כסף בחסכונות אנחנו מקבלים קרוב לאפס אחוזים), ולכל דבר צריך לשלם ריבית דריבית, מדוע שמישהו יצא להציל אתכם או לעזור לכם?

הגרועים ביותר הם העשירים שעכשיו הפכו לעשירים-עוד-יותר, בעוד אנו, בני המעמד הבינוני, מתרוששים והופכים לעניים בערנו. אותם עשירים מחכים לזרוק אותנו מהדירות בהן אנו גרים, אחרי שמשך השנים האחרונות שילמנו להם טבין וטקילין והם לא טרחו לא לצבוע, לא להחליף, לא להשקיע. מדוע? הכסף זורם בנחשולים אדירים, גם אם הם לא יעשו דבר.

בדומה להם, גם בעלי הנכסים המשכירים משרדים. לגבות הם יודעים היטב. לתת שרותים, בקושי (הדבר שקול לעקירת שן). ועכשיו, כשבאמת קשה, מה הם עושים? בתור טובה ענקית, אולי, רק אולי, הם יסכימו לדחות את חלק מדמי השכירות לעוד מספר חודשים. לדחות. חלק. כמובן שיש להם תרוצים כה משונים שאפילו הם לא מאמינים למוצא פיהם.

כשאותם עשירים הם ישראלים ויהודים, כולנו בצרות. כי עד מהרה יגיע היום והאצבע המאשימה תופנה ישירות אלינו. כבר עכשיו מתחילים לשמוע "היהודים שולטים ב...." לא רחוק היום, כשבאמת יהיה קשה כאן באמריקה, היהודים יהיו השעירים לעזאזל, ובצדק. גנבים בני גנבים סופם להתפס ולהענש, ואותנו הקהל המשולהב ילווה על לגרדום.

תאריך:  12/07/2020   |   עודכן:  12/07/2020
ארי בוסל
+אל תעצרו את החינוך הבלתי פורמלי
21:52 12/07/20  |  אמיר ישר-גדות   |   לרשימה המלאה
בני ובנות הנוער שלנו מראים לנו פעם אחר פעם כמה הם יודעים לקחת אחריות, כמה הם דואגים לסביבה שלהם, הקרובה יותר והקרובה פחות, כמה הם חכמים וחשופים לידע וכמה הם מבינים הרבה יותר מאיתנו בהרבה מאוד דברים
(יש על מי לסמוך [צילום: יוסי זליגר/פלאש 90])
+נתניהו לפרוש: ננהיג שקיפות בהחלטות מול הציבור החרדי
19:50 12/07/20  |  עידן יוסף
סגן שר החינוך מאיר פרוש נפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בלשכת ראש הממשלה. בפגישתם שוחחו על המתח והכאב שהתעורר כעת ברחוב החרדי, על הפגיעה החמורה באמון הציבור ועל כך שאין אחידות בהטלת הסגרים ועל תחושת אכיפה בררנית מצד המשטרה. נתניהו טען שאין כאן כוונת מכוון, וייעשה מאמץ רב לבנות אמון באמצעות שקיפות בקבלת ההחלטות וטיפול בבעיות הנקודתיות.
+דרעי: מוכן לרכז את הטיפול בקורונה - בתנאי
19:46 12/07/20  |  עידן יוסף
כ-48 שעות אחרי הכרזת ח"כ בצלאל סמוטריץ' כי הוא מסכים ליטו על עצמו את ריכוז הטיפול בקורונה במגזר החרדי בשל החלל שנוצר מאז עזיבת אריה דרעי את התפקיד, אומר דרעי ברדיו קול חי: אם רה"מ יבקש ממני ליטול בחזרה את ריכוז נושאי הקורונה במגזר החרדי, אסכים בתנאי שיעמדו לרשותי כל הכלים והסמכויות הנדרשים".
+1,151 נדבקים חדשים בקורונה, 151 חולים במצב קשה.
19:36 12/07/20  |  עידן יוסף
משרד הבריאות מעדכן: נכון לאתמול 11.7 (סיכום של 24 שעות), מעודכנים כעת במערכת:
1,151 מאומתים חדשים אתמול. 20,294 תוצאות בדיקות שהתקבלו אתמול. היום, 12.7 נכון לשעה זו ישנם: 19,300 חולים פעילים. 151 חולים שמצבם מוגדר קשה. 47 מונשמים. 362 מתים במצטבר מפרוץ המגפה.
+ארגון הבריאות העולמי: מספר שיא של נדבקים ביממה
19:18 12/07/20  |  עידן יוסף
ארגון הבריאות העולמי: יותר מ-230 אלף נדבקים בקורונה ביממה החולפת - נתון שיא מפרוץ המגפה.
+משרד הביטחון יפתח ביומיים הקרובים עוד שלוש מלוניות
19:17 12/07/20  |  עידן יוסף
בסיום הערכת המצב היומית שהתקיימה במשרד הביטחון ובתיאום עם משרד הבריאות, הורה שר הביטחון בני גנץ, לפתוח עוד שלוש מלוניות קורונה ביומיים הקרובים. המלונות הצפויים להיפתח הם: מלון מטרופוליטן בתל-אביב למבודדים, מלון יערים המיועד בעיקרו לאוכלוסייה החרדית, ומלון שבע הקשתות המיועד לחולים. בסך הכל שוהים נכון להיום כ-3,700 אזרחים במלוניות הקורונה המופעלות על ידי צה"ל באמצעות פיקוד העורף.

עוד פועל משרד הביטחון בשיתוף עם משרד האוצר, הרווחה, המשרד לשוויון חברתי והרשויות המקומיות, לקדם היערכות להפעלת מיזם "משמרות הזהב", במסגרתו יוכנו כ-25,000 מארזי מזון לאוכלוסיה נזקקת ביישובים הנמצאים בהסגר.

+מה קורה למצב העוני בארה"ב
18:11 12/07/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
אקונומיסט מנתח: נכון לעכשיו העוני אינו מחמיר כפי שניתן היה לחשוש, אך בחודשים הבאים המצב עלול להשתנות לרעה בצורה משמעותית
(חסרי בית בעיר סאלם [צילום: אנדרו סלסקי, AP])
+רק שישה מקרי הדבקה בברים
17:58 12/07/20  |  עידן יוסף
מנתונים שנמסרו ע"י משרד הבריאות לוועדת הקורונה של הכנסת, שמקיימת בשעה זו דיון, עולה כי בחמשת השבועות האחרונים אירעו 170 הדבקות בחתונות, 35 בחדרי הכושר, 21 במסעדות ורק שישה בברים.
+היחס כלפי חרדים: נתניהו ואדלשטיין ייפגשו עם סיעת שס
17:52 12/07/20  |  עידן יוסף
ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי לקיים בבוקר (יום ב׳) פגישה עם חברי סיעת שס בראשות השר אריה דרעי. בפגישה ישתתפו גם שר הבריאות יולי אדלשטיין והשר לבט״פ אמיר אוחנה. בפגישה ידונו בהגבלות בשכונות החרדיות ובטענות על אלימות שוטרים נגד חרדים.
+צוות חוקרים מעריך: צעדי מנע יידרשו ב-20 ביולי
17:15 12/07/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
צוות חוקרים מהאוניברסיטה העברית ממליץ לממשלה להמתין עד לסוף השבוע בטרם יוחלט על הטלת סגר  ▪  בתנאים הנוכחיים - ב-20 ביולי יידרשו צעדים דרסטיים למניעת קריסה של המערכת הרפואית שתתחיל להיות מוצפת בחולים במצב בינוני עד קשה
האם הסגר יחזור בשבוע הבא? [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
מספר החיוביים הולך ועולה [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
+ימים נוראים, לילות נוראים
14:38 12/07/20  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
לבי גם עם המוני האזרחים, שהממשלה הזאת בחוסר אחריותך השליכה אותם אל חרפת הרעב, אל פת הלחם האחרונה
(משלמים את המחיר [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+סיום השירות בתחבורה הציבורית הוארך
13:43 12/07/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בעקבות תוספת תקציב של 10 מיליון שקלים, תימשך ממחר פעילות התחבורה הציבורית גם אחרי השעה 22:00
(ממתינים בתחנה [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+שתי הפגנות, משטרה אחת, סיקור סלקטיבי
12:26 12/07/20  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
חלומם של השדרנים ששידרו במשך כשעתיים אנשים צועדים ברחובה של עיר, חסרי תוחלת, חסרי מעש, התגשם. לרגע ניתן האות ושוטר אשר חטף בקבוק מים בפרצופו נפגע
(הכלה משתרטית [צילום: מן הטלוויזיה])
+לא להכלה את חרפת ההכללה
12:06 12/07/20  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
מגיפת הקורונה אינה מבדילה בין אדם לאדם, בוודאי שאינה מבחינה בין יהודי ליהודי, המגיפה פוגעת בכולם, אסור להאשים אוכלוסייה מסוימת בהפצה
(צילומים של חוף ... [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90])
+מיקי זוהר יושב-ראש האופוזיציה
11:00 12/07/20  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
בשבוע שעבר היינו עדים לדינמיקה פוליטית מוזרה  ▪  איש האופוזיציה ממפלגת ימינה, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', ראה כדבר דחוף ביותר בימים אלו של מגיפת הקורונה לדרוש בכנסת הקמה מיידית של ועדת חקירה לבדיקת ניגודי עניינים של השופטים
(זוהר. בושה [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90])
+"ההפגנה - מגה פיגוע בריאותי"
10:40 12/07/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
סגן שר הבריאות טען שהתכנסות אלפי אנשים בכיכר רבין אמש הייתה פיגוע בריאותי  ▪  "ברור לי המאבק על הפרנסה והקושי המטורף, אבל אתמול היה מגה-פיגוע בריאותי"
(ההפגנה בתל אביב אמש [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90])
+פוליטיזציה של מגיפה
10:35 12/07/20  |  טל בן-יעקב   |   לרשימה המלאה
התוכנית הכלכלית שנתניהו הציג, אשר משתרעת על פני כשנה שלמה, מהווה הודאה כי קיים צורך בתקציב ארוך טווח אשר יספק ודאות ויציבות למשק  ▪  במקום לספק יציבות זו, נתניהו עסוק יומם וליל ביצירת נקודות יציאה מהממשלה על-מנת להפחיד את גנץ במטרה שהאחרון יתמיד לנשק את טבעת המלך של הראשון
(נתניהו. סתירה פנימית [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90])
+זיקוקים מבעד למסיכה
09:59 12/07/20  |  עו"ד אברהם פכטר   |   לרשימה המלאה
ישראל עלתה על הגל השני - והממשלה עושה גלים  ▪  איך איך, נפלו גיבורים  ▪  מצמרת המדינות בגל הראשון שבלמו, הביסו, חתכו, מנעו וריסקו כמעט את הנגיף, עד לתחתית המדינות עם הדבקות ותחלואה מפחידה
(נתניהו. לשטח את העקומה)
+מניין המתים בארה"ב זינק ב-14.8% בשבועיים
08:19 12/07/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מניין המתים במגיפת הקורונה בארצות הברית עמד ב-10 ביולי על 664 בני אדם ביממה  ▪  רק לפני שבועיים עמד מספר המתים היומי על 578 בני אדם  ▪  חוקרים מעריכים שמניין המתים יעלה בקרוב, אך מקווים שציות להנחיות ההרחקות החברתיות ובדיקות נרחבות מבעבר יביאו לכך שלא יישבר שיא התמותה שנרשם באביב
עמדת בדיקת קורונה באריזונה [צילום: מאט יורק, AP]
"אין כניסה ללא מסיכות" [צילום: ג'יי הונג, AP]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
גנבים בני גנבים
תגובות  [ 7 ] מוצגות   [ 7 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
קורא משועשע
14/07/20 12:35
2
קורא משועשע
14/07/20 14:21
 
ערב
15/07/20 07:16
 
ערב
15/07/20 07:16
 
ערב
15/07/20 07:16
 
ערב
15/07/20 07:17
3
מדוייק
15/07/20 12:52
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
מספר המתים ממגיפת הקורונה בארצות הברית עולה בשיעורים ניכרים, והגיע מ-578 מתים ביממה לפני שבועיים ל-664 מתים ביממה ב-10 ביולי.
12/07/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
אלפי מפגינים הגיעו לפנות ערב (שבת, 11.7.20) לכיכר רבין בתל אביב, שם החלה בשעה 20:00 הפגנה במחאה על מחדלי הממשלה בטיפול בעצמאים ובשכירים ובמשבר הכלכלי החריף שנוצר בעקבות התפשטות נגיף הקורונה.
11/07/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
משטרת ישראל הודיעה (יום שבת, 11.7.20) כי השלימה את הערכותה לקראת המחאה המתוכננת להתקיים הערב בכיכר רבין בת"א. מאות שוטרים יהיו ערוכים, במספר מעגלי אבטחה, כאשר המשימה שהוגדרה היא אבטחת המשתתפים, שמירה על הסדר הציבורי והזרמת התנועה. עצמאים ושכירים רבים מתכוננים להפגין בהפגנת ענק נגד הטיפול הכלכלי במשבר, ועשרות אלפים צפויים להגיע למקום.
11/07/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
הקורונה גרמה לחלק מהאנשים לשקוע בדיכאון. לעומת זאת, היו כאלה אשר פרץ היצירה הציף אותם והם גילו כישרון שהיה טמון בהם ומצאו דרך לתרפיה באמצעות הכתיבה. קבוצת חוקרים מהמכון לחקר השואה באוניברסיטת בר-אילן מוכיחה לנו כי עברנו את פרעה, עברנו את מאורעות השואה ונוכל גם לנגיף הקורונה.
אמירטס, חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות הערביות, הודיעה כי תפטר 9,000 עובדים מתוך 60 אלף, עובדי החברה. זו הפעם הראשונה שבה המוביל הגדול בעולם במונחי טיסות ארוכוחת טווח מגלה כמה מקומות עבודה יאבדו בעקבות משבר הקורונה.
11/07/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
דן מרגלית
דן מרגלית
השופט קפלן שחרר את השכל לאחר שהבין שהמשטרה מתאנה להשכל, ובכלל הוא נעצר באזור שהמשטרה ממילא חסמה ולא הייתה בו תנועה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il