דיאדורה מעלה קמפיין וידאו אינטראקטיבי, ראשון מסוגו, בכיכובו של רן דנקר. הקמפיין יעלה היום (ג) באתרי האינטרנט המובילים. בקמפיין, באנרים המבוססים על סצנות וידאו המובילים לקטלוג וידאו אינטראטקטיבי מקולקציית דיאדורה לסתיו-חורף 2008.
בקטלוג ניתן לדפדף בין סיטואציות וידאו שהופקו במיוחד לאינטרנט תחת הקונספט "Sport…and fashion".
עדי שפריר, מנהלת שיווק "דיאדורה": "אנחנו מחפשים כל העת דרכים יצירתיות להצגת קולקציות הבגדים. קטלוג הוידאו מאפשר לנו להשתמש באינטרנט להצגת קולקציות בצורה חווייתית יותר".
הקמפיין, באמצעות בוטיק האינטראקטיב twisted בהיקף מדווח של 80,000$. יעלה באתרים: וואלה, ONE, שוקס ונענע.
קרדיטים:
מנהל שיווק: עדי שפריר, MGS
Twisted: אלון מוליאן וקרן פרידמן
תקציבאי: שי בלנק
ארט: דור בר שלום
קופי: sumsum
יח"צ: רוני ארנון תקשורת