|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!

חייזרים

גמזו עושה רושם טוב נכון אבל הקבינט כועס בגלל תוכנית פעולה הוא הכין זאת הבעיה אני לא מבין המל"ל הציע תוכנית אחרת...
09/08/2020  |   אברהם בנמלך   |   יומני בלוגרים   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות
אחרי הקורונה [צילום: ג'ון מונצ'ילו, AP]

מה הדבר הראשון שתעשה אחרי שהמגפה תסתיים?

תלוי

במה?

בן כמה אני אהיה אז

הגזמת חביבי אתה פסימי

אני ריאלי. בעולם כבר חוזרים לשגרה. אצלנו זה סיפור ארוך

אנחנו דווקא מאוד מתקדמים ברפואה

נכון. אבל יהיו עיכובים

איזה?

למשל הבחירות בחודש נובמבר

או. קיי.

בכלל לא או. קיי. ארבעים וחמישה ימים של ציפייה להרכבת ממשלה, עם הפגנות ועצרות עם

אבל בסוף תהיה ממשלה

ונכון. ואז יתחיל הוויכוח על התקציב.

ושב ביבי יתעקש על חד שנתי?

לא. הפעם גנץ יתעקש על חד שנתי

מה פתאום?

כדי שיהיה לו תקציב למועד שביבי יהיה החלופי

וביבי אתה טוען ירצה דו-שנתי כדי שהוא יוכל להביא לפיזור הכנסת אחרי שגנץ יבוא לבלפור?

בדיוק. ואז המגפה תיפסק?

לא. תמשיך להשתולל

למה?

כי כל שלושה חודשים יחליפו פרויקטור

דווקא גמזו עושה רושם טוב

נכון. אבל הקבינט כועס בגלל תוכנית פעולה

הוא הכין

זאת הבעיה

אני לא מבין

המל"ל הציע תוכנית אחרת

שאדלשטיין יחליט איזה תוכנית לקבל

הוא לא מבין בבריאות

אז שנתניהו יחליט

נתניהו עסוק במשפט שלו

אבל יש לו עורכי דין

הם התפטרו. הוא לא משלם להם

שגנץ יחליט

הצחקת אותי. גנץ לא מחליט

אז מה עושים?

ממנים פרויקטור חדש

שימנו

כבר מינו ארבעה

אז שימנו עוד אחד

אי אפשר הכנסת התפזרה

בגלל ההפגנות?

לא. בגלל התקציב

ומה עם ההפגנות?

נמשכות

למה?

כי הבג"ץ וגם ביבי תומכים מפגינים

בג"ץ אני מבין. אבל למה ביבי?

הוא רוצה שיידבקו

אבל הם לא נדבקים

חייזרים לא נדבקים

תאריך:  09/08/2020   |   עודכן:  09/08/2020
אברהם בנמלך
+הופעות האמנים חוזרות לאלתר כפוף להנחיות בחלל פתוח
00:22 10/08/20  |  עידן יוסף
בפגישה שהתקיימה בין ראש הממשלה נתניהו, שר התרבות והספורט חילי טרופר, שר האוצר ישראל כ"ץ ושר הבריאות יולי אדלשטיין עם נציגים מענף התרבות, הוחלט כי מופעי התרבות ייפתחו לאלטר במתווה של קפסולות במרחב הפתוח.

על פי המתווה שגובש בשבועות האחרונים, תתאפשר כניסה למופעי תרבות באוויר הפתוח, כאשר המתחמים יחולקו לחוליות של עד 20 איש בכל חוליה. כל מתחם הופעה יאושר באופן פרטני ע"י משרד הבריאות.

בשבועות הקרובים יגובש מתווה גם למופעים בחללים סגורים.
+גמזו: טרם גיבשתי עמדה באשר לפתיחת שנת הלימודים
23:22 09/08/20  |  עידן יוסף
בהמשך לפרסום בטלוויזיה לפיו שוקל ממונה המאבק בקורונה לדחות את פתיחת שנת הלימודים מכיתות ד' ומעלה לאחרי החגים, הבהיר הפרופסור רוני גמזו כי עדיין לא גיבש עמדה בנושא, וכי הפרסום אינו מבוסס. כאשר יגבש את עמדתו, יציג אותה לשרי החינוך והבריאות.
+שיבושים צפויים ברכבת הקלה עקב נהג שחלה בקורונה
22:56 09/08/20  |  עידן יוסף
נהג ברכבת הקלה אובחן הערב כחולה קורונה. לאור העובדה שהנהג מבודד מקרונות הנוסעים, אין חשש להדבקה של נוסעים על ידו. עם זאת, למרות ההפרדה בין משמרות הנהגים, ובמשמרות עצמן, נהגי רכבת נוספים שהיו עם הנהג החולה במגע יאלצו להיכנס לבידוד על פי הנחיות משרד הבריאות. לאור זאת מצבת כוח האדם היומית של נהגי הרכבת הקלה צפויה להיפגע משמעותית בימים הקרובים וצפויים עיכובים ושיבושים בתדירות השוטפת של הרכבת במהלך השבוע.

סיטיפס הודיעה שתפעיל את כל הנהגים העומדים לרשותה בניסיון למזער ככל הניתן את הפגיעה בציבור הנוסעים. כמו כן סיטיפס בקשר עם משרד התחבורה אשר פועל במטרה לתגבר את הצירים לאורך הקו עם אוטובוסים שיעמדו לרשות ציבור הנוסעים. תגבור כזה מצריך היערכות מצד משרד התחבורה כך שיבוצע ככל הנראה בהמשך השבוע.
+מסתמן: עוד מדינות יתוספו לרשימת המדינות הירוקות
20:08 09/08/20  |  עידן יוסף
בין המדינות הירוקות שצפויות להיכנס לרשימה ניתן יהיה לראות את יפן, דרום קוריאה, גרמניה, דנמרק ומדינות נוספות. מי שככל הנראה תישאר ברשימת המדינות האדומות בשלב זה היא ארצות הברית, אחד היעדים הפופולריים ביותר בקרב תיירים ישראליים (ישראל היום).
+מספר המתים עלה ל-600; חולים קשה - 393
19:42 09/08/20  |  עידן יוסף
משרד הבריאות מעדכן: נכון לאתמול 8.8 (סיכום של 24 שעות), מעודכנים במערכת: 763 מאומתים חדשים, 8,596 תוצאות בדיקות שהתקבלו. היום, 9.8 נכון לשעה זו: 82,670 מאומתים מפרוץ המגפה. 393 חולים שמצבם מוגדר קשה. 118 מונשמים. 600 מתים במצטבר מפרוץ המגפה.
+ההנחיות החדשות: הגבלת נוסעים ואיסורי התקהלות
19:06 09/08/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
קבינט הקורונה אישר מחדש את ההגבלות שהוטלו כחלק מהמאמצים למאבק בהתפשטות הנגיף  ▪  איסור התקהלות - לא יותר מ-20 אנשים בשטח פתוח, ועד 10 אנשים במבנה  ▪  פתיחת בריכות לפעוטות  ▪  מנכ"ל משרד התרבות רשאי לאשר למוסד תרבות לקיים מופעים בתנאים שעליהם יחליט
([צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+ח"כ ניר ברקת נכנס לבידוד
17:30 09/08/20  |  עידן יוסף
עקב פגישה שהתקיימה ביום שלישי שעבר עם חולה קורונה מאומת, נכנס ח"כ ניר ברקת (ליכוד) לבידוד בהתאם להנחיות משרד הבריאות. "לשמחתי אני מרגיש טוב ומאחל לכל אזרחי ישראל רק בריאות", כתב ברקת.
+מתווה הקורונה בבתי הכנסת יתוקן עד תחילת השבוע הבא
16:53 09/08/20  |  עידן יוסף
בעקבות הודעת יו"ר ועדת החוקה, ח"כ יעקב אשר, בדבר הצורך לתקן את התבחינים והמגבלות ביחס למספר המתפללים בבתי הכנסת, נערכו היום שיחות עם שר הבריאות יולי אדלשטיין, סגנו יואב קיש וממונה המאבק בקורונה, הפרופסור רוני גמזו, והובטח כי עד לתחילת השבוע הבא המתווה יתוקן לאחר שיסתיימו הדיונים בשולחנות העגולים בהגבלות השונות. לאור זאת הודיע אשר כי ועדת החוקה תכונס ביום ראשון הבא, כדי לבחון את השינויים החדשים שיוצעו, לאשרם או לבטלם במידת הצורך.
+גנץ צעק: "אינכם מכבדים הסכמים";
נתניהו לעג: "לא שומעים, תגבירו"
16:28 09/08/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה החליפי צעק: "מהיום הראשון לא התכוונתם לקיים את ההסכם" • ראש הממשלה השיב: "שמישהו יגביר את הווליום, לא שומעים"  ▪  אחד השרים סיפר שגנץ איבד את עשתונותיו וצרח על שר האוצר: "קולו נשבר וקשה היה להבין מה הוא אומר"  ▪  הקבינט התבקש לאשר שורה של הגבלות חדשות ובהן: איסור התקהלות של 20 אנשים בשטח פתוח ועשרה בשטח סגור, תפילה במתחם סגור עד עשרה אנשים, איסור הפעלה של בר, דיסקוטק ומועדון, פארקי מים ושעשועים, ואולמות אירועים
גנץ. הפרת הסכמים [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
נתניהו. תגבירו ווליום [צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת]
+נחתם ההסכם עם "My Heritage" להכפלת מספר הבדיקות
15:32 09/08/20  |     |   לרשימה המלאה

+ה'דתיים' המזויפים
15:19 09/08/20  |  שמואל לוין   |   לרשימה המלאה
מנקודת ראות הלכתית, החתונה ההיא והמשתתפים בה היו גם בבחינת מחללי שם-שמים ברבים. כפי שציינו בפתח הדברים, הם גרמו להשתלחות של חילוניים רבים בכלל ציבור הדתי, וליחסי-ציבור רעים מאוד לתורת ישראל בכלל, ולשומרי המצוות בפרט
([צילום: יעקב לדרמן/פלאש 90])
+ח"כ אחמד טיבי נכנס לבידוד
13:50 09/08/20  |  מירב ארד
דובר הכנסת עדכן כי ח״כ אחמד טיבי הודיע (יום א', 9.8.20) לקצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, כי בא במגע עם חולה מאומת ועל כן נכנס לבידוד. ח"כ טיבי צפוי לצאת מהבידוד ביום שבת ה-15 בחודש.
+יהודי לא דוחה יהודי
12:27 09/08/20  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
יהודים מוקעים, מבוזים, מנודים, מוקצים מחמת מיאוס, על-ידי פוליטיקאים  ▪  יהודים שכל 'חטאם' הוא היותם חרדים הופכים לכלי שרת במגרש הפוליטי מבלי שמישהו ביקש את הסכמתם
(מנכס לנטל [צילום: יהודה חיים/פלאש 90])
+אדלשטיין הנחה לפעול לביצוע 60 אלף בדיקות קורונה ביום
11:50 09/08/20  |  מירב ארד
בהנחיית שר הבריאות אדלשטיין נחתם הסכם עם מעבדת מיי הריטג' על הכפלת הבדיקות ל 20,000, הוצא מכרז לשתי מעבדות פרטיות נוספות ותוגדל קיבולת המעבדות של קופות החולים ל-30,000 בדיקות. אדלשטיין: "אני קורא לאזרחים - אם יש לכם סיבה להיבדק - אל תהססו! משרד הבריאות לא חוסך אמצעים ומשאבים בנושא ומוביל תוכנית של מיליארדי שקלים, כך שמערך הבדיקות לא יהווה חסם בטיפול במגיפה. באופן זה נגיע לפחות ל 60,000 בדיקות ביום, ועם הטכנולוגיות הנוספות אותן בוחנים אנשי המקצוע של המשרד המספר יעלה אף יותר".
+משרד הבריאות: 763 אנשים נדבקו בקורונה ביממה האחרונה
10:45 09/08/20  |  מירב ארד
763 בני אדם נדבקו בקורונה ביממה האחרונה - כך מעדכן (יום א') משרד הבריאות. מניין החולים המאומתים בישראל עלה ל-82,515. 394 חולים מוגדרים במצב קשה, 118 מונשמים. 597 נפטרו במצטבר מפרוץ המגפה, ו-57,483 החלימו ממנה.
+האיום של "מגדל בבל"
10:17 09/08/20  |  רפי לאופרט   |   לרשימה המלאה
משבר הקורונה איננו האיום החמור ביותר על מדינת ישראל  ▪  איום חמור יותר הוא "מגדל בבל" ההולך ונבנה בתוכנו וסביבנו  ▪  אובדן עולם המושגים והערכים היהודי והאנושי - על-ידי כירסום אובססיבי של המכנה המשותף הלאומי והמוסרי, שבלעדיו אין משפט קיום לשפה משותפת - הופך את המפעל הציוני לאות מתה והמגדל שאנו בונים קורס
(לא זכות יסוד [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90])
+טראמפ חתם על חבילת סיוע
08:05 09/08/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
הצווים מעניקים דמי אבטלה מוגדלים, דוחים את תשלום מס השכר ומבטיחים סיוע למדינות - אם כי לא ברור האם לטראמפ יש סמכות להורות על כך  ▪  מספר חולי הקורונה בארה"ב הוכפל בתוך חודשיים ל-5 מיליון
(טראמפ חותם על הצווים [צילום: סוזן וולש, AP])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
להמחשת הרעיון בחרתי מספר מונחים שכיחים בהווייה העכשווית המאפיינים את שיח החרשים בחברה הישראלית, באשר למהותה, אופיה והדרך בה תלך מדינת ישראל. הבהרת מושגים אלה, ?החזרתם לשימוש הנרחב במרכז השיח, עם פירוש מוסכם אחד, יחיד וממוקד והמשך התיקון של ליקויים דומים נוספים, מחייב הכרעות דמוקרטיות ברורות - ועכשיו!
09/08/2020  |  רפי לאופרט  |   יומני בלוגרים
הנשיא דונלד טראמפ חתם הלילה (מוצ"ש, 8.8.20) על ארבעה צווים למתן סיוע נוסף למשק האמריקני להתמודדות עם השלכות הקורונה. הצו בא לאחר שהקונגרס לא הצליח להגיע להסכמות על חבילת הסיוע והשיחות בין הרפובליקנים והדמוקרטים נמצאות על סף קריסה: הדמוקרטים הגישו הצעה לחבילה של 3.4 טריליון דולר, בעוד הרפובליקנים מציעים טריליון דולר. אולם לא ברור עד כמה ניתן יהיה לממש בפועל צעדים אלו, בשל מגבלות חוקיות.
09/08/2020  |  איתמר לוין  |   מיוחדים ברשת
הממונה הלאומי למאבק בנגיף הקורונה בישראל, פרופ' רוני גמזו, הודיע לראש הממשלה בנימין נתניהו על כוונתו להתפטר, אך הוא חזר בו - בעקבות לחצים כבדים מצד נתניהו. כך נודע ל-News1.
08/08/2020  |  יואב יצחק  |   חדשות
קורבנות מגיפת הקורונה במצרים הגיעו בראשית אוגוסט לקרוב ל-100,000 נדבקים ו-5,000 מתים, על סמך נתוני ממשלת מצרים. חצי-האי סיני לא נותר חסין לנגיף, אם כי נפגע במידה קלה יחסית לשאר חלקי המדינה. בצפון סיני התגלה חולה קורונה ראשון רק בסוף אפריל ומקרה מוות ראשון נרשם ביוני, כאשר מספר הנדבקים הידוע הסתכם עד אז בכמה מאות. במחוז דרום סיני - שבו נמצאים מוקדי התיירות - אותרו עד ראשית יולי כ-7,000 חולי קורונה, אך במהלך החודש נבלם קצב ההדבקה ולא תועדו נדבקים בקרב התיירים הפוקדים אותו.
ממונה המאבק בקורונה, הפרופסור רוני גמזו, נפגש (יום ו', 7.8.20) עם ראשי רשויות חרדיות כתומות ואדומות ונציגיהן, ואמר להם כי מיום ראשון הקרוב יהיה צורך בכמה פעולות מיידיות לצורך הורדת התחלואה. את המפגש הנחו מפקד פיקוד העורף, אלוף אורי גורדין, ואלוף (מיל') רוני נומה, הממונה על המגזר החרדי ב"מגן ישראל", ונכחו בו נציגים מהערים ירושלים, אשדוד, אלעד, בני ברק, מודיעין עילית, בית שמש וביתר עילית.
07/08/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il