|   15:07:40
דלג
  עליס בליטנטל  
מבקרת אמנות ותיאטרון
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

ביזוי הדמוקרטיה

לא יעלה על הדעת שיפתחו בהליך משפטי כנגד ראש ממשלה מכהן, ובכך יעכבו את התמסרותו לתפקידו, לעמו צודק וחכם החוק הצרפתי שאינו מתיר האשמת ראש ממשלה בה בעת שהוא מכהן מה שקורה אצלנו הוא פשוט ביזוי הדמוקרטיה
08/09/2020  |   עליס בליטנטל   |   יומני בלוגרים   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות
מדביקים בכוונה... [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

ההליך האנטי דמוקרטי המתחולל בשנים האחרונות, ובעת האחרונה ביתר שאת, כשחבורת פשפשים ויתושים מנסים לעקוץ את ראש הממשלה ולהסיח את דעתו מהחלטות גורליות בתקופה הזו, בה אנו נתונים במלחמה נגד המגיפה העולמית. הליך זה שסופו, אם יימשך, יהיה גם תחילת סופה של המדינה היהודית - הוא פסול מעיקרו. ומה שכה מרתיח כל אזרח ישר ואוהב צדק, הוא שהצדק נעלם כמעט כליל מבתי המשפט הישראלים. ומה שגרוע מכך - השנאה הפסיכוטית מצד השמאל הצליחה להשליט את המנטרה שלהם "רק לא ביבי" על חלק ניכר בעם. זאת, בזכות השתלטות מוחלטת על מערכת המשפט ועל כל אמצעי התקשורת - רדיו, טלוויזיה ועיתונות.

בזכות השתלטות כוחנית זו, במשך שנים, נזרקו מתוך עולם היצירה כל בעלי השקפות שלא תאמו את שלהם. כך אמנים חשובים שהתעלמו מיצירתם, עברו מן העולם ונעלמו מן הזיכרון הקולקטיבי. כך שחקנים ויוצרים נאלצו (כדי לא להיעלם מהמפה) להתקרנף ולשיר את שירת האנרכיסטים, ולעודד את הזנת הציבור בסיפורי כזבים שבנו מיתוסים מפוברקים וגרמו להאלהת "גיבורי החייל יפי הבלורית" או שייעלמו וייאלמו לעד. כך יוצרי סרטים מתמקדים בהשחרת שמו של צה"ל ובלעג לחרדים וזוכים עקב זאת לאהדה בינלאומית. הרשת של השמאל פשתה לא רק בכל משרדי הממשלה, כפקידות הקובעת יותר מהשרים הנבחרים, אלא גם בכל האוניברסיטאות. פרופסורים חוקרים בעלי שם עולמי לא זכו להתקבל לעבודה בכל מוסדות האקדמיה. כמו פרופסור בן ציון נתניהו, שנדרש לעשות את מחקרו המונומנטלי על תולדות יהדות ספרד - דווקא באוניברסיטה אמריקנית.

ספריו של ההיסטוריון הצבאי מספר 1 בישראל, ד"ר אורי מילשטיין, לא ידועים לרוב הציבור. רק מתי מעט, שנחשפו לאמיתות ההיסטוריות בספריו, וממשיכים לקרוא את שאר ספריו מאז ספרו "תיק רבין", רק כאלה יכולים להבין באיזו תקופה חשוכה אנו מצויים כיום. קוראי האתר "ניוז 1" יכולים לקרוא מדי סופשבוע פרק מספריו על מלחמת העצמאות והמחדלים אז, שגרמו למחדלים חוזרים במלחמות הבאות בגלל אי-הפקת לקחים. בגלל שהביקורת עליהם הוסתרה מהציבור. כך גם קלטות אשכנזי-מנדלבליט שחבויות בכספות, או "עריכת" תמלילי עדי מדינה שנשלחו להגנה לאחר עיבוד מוטה. הצדק ממש פורח ממחוזותינו וממריא לשמים, פג לגמרי.

שיא החוצפה והזלזול בחוק מתבטאים במסיבות ההפגנות המטורללות ליד בית ראש הממשלה. בהפגנות פרובוקטיביות אלו, בהן התחככות האנשים, אי-עטיית המסיכות, ההתעלמות מההוראות כולן תוך הפרעת החיים הפרטיים של כל תושבי מרכז ירושלים, ובמיוחד דיירי רחוב בלפור והסביבה - כל אלה הם סמל לביזוי הדמוקרטיה הישראלית שעומדת להתמוטט כליל, ולעשות לעם היהודי מה שהגויים לא הצליחו באלפיים שנות הגלות. מאז ריב האחים בתקופת בית שני שהביא לחורבן הממלכה היהודית, הריסת בית המקדש וגירוש רוב העם היהודי מהארץ.

אבל תקופת השואה שהנאצים גרמו לה לא תחזור בשנית כאן, בישראל העצמאית. ואם לא יזוזו חברי הממשלה כיום והעומד בראשם ויעשו מעשה, להחליט על איסור מוחלט של הפגנות שנערכות רק על-מנת לגרום להידבקויות רבות ככל האפשר, ושבזה נועדו להביא לשנאת נתניהו כמותם. אם לא יעשו דבר - הסוף ידוע מראש.

תאריך:  08/09/2020   |   עודכן:  08/09/2020
עליס בליטנטל
+תראו במה נתניהו מתעסק
23:44 08/09/20  |  נפתלי בנט   |   לרשימה המלאה
תראו במה עסק ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו בשעות אחר-הצהריים אתמול, ודרך סיפור קטן זה, תבינו את מקור הכישלון הנורא של ממשלת נתניהו
מצג ממשלת נתניהו [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
בנט בעיר אלעד [צילום: פלאש 90]
+חידונים לילדים, גיוס רבנים וכדורגלנים
23:17 08/09/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
משרד הבריאות סקר בוועדת הקורונה בכנסת את מערך ההסברה של המגפה: בשלל שפות, ברדיו, בטלוויזיה, באינסטגרם ובעיתונות, להתנהגות בריאותית נכונה  ▪  יו"ר הוועדה: שיח בגובה העיניים עם הציבור הכרחי להתמודד עם המגפה
(מתוך קמפיין הקורונה של משרד הבריאות)
+האם מערכת הבריאות מוכנה לחורף
22:46 08/09/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הקורונה בכנסת שמעה נתונים והערכות ציוד, רכש ובינוי במערכת הבריאות  ▪  יו"ר הוועדה: חיזוק מערכת הבריאות הוא משימה לאומית, והתמודדות נכונה עם הנגיף. ממילא אחרי הסגר, נחזור לנקודת הפתיחה וניאלץ לפתח ולקדם את המערכת
([צילום: פלאש 90])
+עילוט: נסגר ל-30 יום אולם שמחות שערך חתונה
21:31 08/09/20  |  עידן יוסף
שוטרי המחוז הצפוני ולוחמי מג"ב סגרו אמש אולם אירועים בעילוט שהתקיימה בו חתונה בנוכחות כ-350 אנשים באירוע שלא שמרו על ההנחיות. המוזמנים פוזרו, לבעל האולם נרשם דוח בסך 5,000 ש"ח ולאחר שימוע שנערך לו הוצא צו סגירה לאולם למשך 30 יום.
+שר הבריאות וצמרת משרדו נכנסו לבידוד
21:16 08/09/20  |  עידן יוסף
בעקבות שהייה בקרבת חולה מאומת, שר הבריאות יולי אדלשטיין וצמרת משרדו ייכנסו לבידוד. החולה המאומת הוא ‏עובד מטה "מגן ישראל" איימן סייף, ראש המדור לטיפול בקורונה במגזר הערבי.

הבכירים שייכנסו לבידוד הם: סגן שר הבריאות ח"כ יואב קיש, מנכ״ל משרד הבריאות פרופ׳ חזי לוי, ראש מטה שר הבריאות קובי צורף, היועמ"ש של המשרד עו"ד אורי שוורץ, פרופ׳ רן בליצר ורוני נומה ראש דסק חרדים.
+שיעור החולים במערכת החינוך - כ-6.5% מכלל האוכלוסייה
20:33 08/09/20  |  עידן יוסף
בעיכוב של שבוע, פרסם משרד החינוך את נתוני התחלואה במערכת החינוך. מפתיחת שנת הלימודים תשפ"א עד היום, שיעור החולים במערכת החינוך מכלל האוכלוסייה עומד על 6.5%. הנתונים כוללים את נתוני התחלואה של התלמידים שחלו בחופשת הקיץ. המשרד טוען כי שיעור החולים במערכת החינוך נמוך פי ארבעה משיעורם באוכלוסייה הכללית, אולם לא מדובר בנתון בר השוואה מאחר שידוע כי ילדים נדבקים פחות מאשר מבוגרים. פחות מ-1% ממוסדות החינוך נסגרו עקב גילוי תחלואה לאו-דווקא בבתי הספר ובגני הילדים.

מנתוני התחלואה של הילדים שהשתתפו בבתי הספר של החופש הגדול (01.07.20-06.08.20) עולה כי בקרב הילדים בגני הילדים ועד כיתות ד', מתוך 718,456 ילדים, נדבקו 1,006.


+ח"כ ינון אזולאי נדבק בקורונה
20:23 08/09/20  |  עידן יוסף
הערב הודיע חבר הכנסת ינון אזולאי (שס) לקצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, כי לאחר בדיקה לנגיף הקורונה קיבל תשובה חיובית.
+הפרופסור רוני גמזו נכנס לבידוד
19:53 08/09/20  |  עידן יוסף
ממונה המאבק בקורונה, הפרופסור רוני גמזו נכנס לבידוד לאחר שאחד מאנשיו אובחן כחיובי לקורונה.
+דיר אל אסד: החתן ואבי הכלה עוכבו לחקירה
19:45 08/09/20  |  עידן יוסף
בכפר דיר אל אסד התקיימה אמש חתונה המונית בהשתתפות מאות אנשים. על-אף שיחת הבהרה, שהתקיימה קודם לאירוע עם בעל השמחה, אבי הכלה, שבה הובהר לו כי קיום החתונה בניגוד להוראות ייתקל באכיפה, לרבות פתיחה בחקירה פלילית.

האירוע התקיים תוך הפרות בוטות של ההנחיות, ולפנות ערב עוכבו החתן ובעל הבית שבו התקיימה החתונה (אבי הכלה) והובאו לתחנת משטרה לחקירה.
+נתניהו: מתנצל בפני משפחת אבו אלקיען
18:48 08/09/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה תקף את בכירי המשטרה והפרקליטות והתנצל בפני משפחתו של יעקוב אבו אלקיען שנהרג מירי שוטרים על שהמשטרה הפיצה שהיה מחבל והפרקליטות הסתירה שלא היה מחבל  ▪  "בכירי הפרקליטות והמשטרה הפכו אותו למחבל כדי להגן על עצמם ורק כדי לפגוע בי"  ▪  חברי הכנסת הערבים דחו ההתנצלות: שימוש ציני שנתניהו עושה בהריגת אבו אלקיען לצרכיו
[צילום: מן הטלוויזיה]
פינוי אום אל חיראן שבו נורה אלקיעאן
נתניהו. מסיבת עיתונאים פוליטית [צילום: מן הטלוויזיה]
+מחלקת קורונה ג' נפתחה במרכז הרפואי לגליל
15:39 08/09/20  |  
בעקבות הנחיית משרד הבריאות, הורה מנהל המרכז הרפואי לגליל, פרופ' מסעד ברהום, לפתוח היום (יום ג') את מחלקת קורונה ג'. המחלקה, שלצורך הכנתה שופצה אחת המחלקות הפנימיות במרכז הרפואי, כוללת חדרי אישפוז עם 35 מיטות לחולי קורונה במצב קל , בינוני וקשה (לא מונשמים), חדר חמ"ל עם טלוויזיה במעגל סגור הצופה על החולים 24/7, עמדת אחיות ועמדת התמגנות והתפשטות.
בראש המחלקה עומד מנהל מחלקה פנימית א', פרופ' עאסי נימר, והאחות האחראית היא שרית אייזנברג. כמו כן תכלול המחלקה צוות רפואי וסיעודי שעבר הכשרה והינו בעל ניסיון בטיפול בחולי קורונה.
+משרד הבריאות: חולה קורונה חזר בטיסה מאיסטנבול לישראל
15:09 08/09/20  |  מירב ארד
משרד הבריאות מעדכן על חולה קורונה שחזר מאיסטנבול (תורכיה) לישראל. החולה חזר בטיסה של חברת התעופה פגאסוס. מספר טיסה PC779 בתאריך 31.8.20 מאיסטנבול-לתל-אביב. המראה בשעה 22:45, נחיתה בשעה 23:50. נוסעי הטיסה מתבקשים להיכנס לבידוד עד לתאריך 14.9.20 לפי הנחיות משרד הבריאות
+74% מתלונות הקורונה - מוצדקות
15:00 08/09/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
הרוב המכריע של התלונות - על טיפולו של הביטוח הלאומי בתביעות לדמי אבטלה של מי שיצאו לחל"ת  ▪  משרד המבקר מאשר את התלונות על המענה הלקוי להשגות על בידוד בשל איכוני השב"כ
(שירות התעסוקה בירושלים, יולי 2020)
+מלחמת השמאל בנתניהו: טחו עיניכם מראות
14:36 08/09/20  |  מרדכי ליפמן   |   לרשימה המלאה
על הבורות האומללה מרצון של השמאל: עיינו במפה, טלו תבלול מבין עיניכם!  ▪  המדיה על המשמר, שהמאבק לא ידעך חלילה. ללבות, ללבות, ללבות
(גרמו לשיתוק קבינט הקורונה [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90])
+ישראל 2020: העדר מוחלט של משמעת!
12:15 08/09/20  |  שמואל לוין   |   לרשימה המלאה
במקרה של הממשלה הפושעת שלנו, מדובר בניתוק ואטימות מוחלטים  ▪  לא רק שהיה עליהם לדעת איך אנשים כאן מתנהגים ושאי אפשר לסמוך עליהם, הם היו צריכים להכיר בעובדות הללו, ולוודא שתתבצע אכיפה מאסיבית של ההנחיות, כזו שלא תאפשר לאף אדם להעז ולהפר את ההנחיות
(לא מקפידים [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+בעקבות הסגר: גברים ונשים צרכו יותר שוקולד, אלכוהול ופורנו
12:12 08/09/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
מחקר חדש שנעשה בפקולטה לניהול באוניברסיטת בן-גוריון חושף שינויים דרמטיים בהרגלי הצריכה של שני המינים בצל משבר הקורונה  ▪  החוקרות: "הופתענו לגלות שברירת המחדל של שני המינים היא להתנהג באופן דומה, והלחץ מאפשר לנו למעשה לראות את ההתנהגות האוטומטית, נטולת הציפיות המגדריות"

(שוקולד. הגילטי פלזר של כולם [צילום: מדי הכטמן/פלאש 90])
+רשימת הערים האדומות שייכנסו לסגר מהערב
11:15 08/09/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הערים בני ברק, אלעד ואום אל-פחם, שכונת שחמון באילת ומספר שכונות באשקלון, בירושלים ובשדרות נכנסו לרשימה - אלו ישובים נכנסו לרשימה האדומה הסופית של היישובים שעליהם יוטל הערב ב-19:00 עוצר לילי?
סגר באשדוד [צילום: פלאש 90]
סגר בבני ברק [צילום: דוברות המשטרה]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ביזוי הדמוקרטיה
תגובות  [ 8 ] מוצגות   [ 8 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אורי מילשטיין
9/09/20 12:41
 
alice
9/09/20 13:41
 
הירונימוס
10/09/20 19:28
 
אורי מילשטיין
11/09/20 11:41
 
alice
11/09/20 18:08
2
אישש
11/09/20 07:33
3
הירונימוס
11/09/20 13:08
 
alice
13/09/20 10:03
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
במקרה של הממשלה הפושעת שלנו, מדובר בניתוק ואטימות מוחלטים לא רק שהיה עליהם לדעת איך אנשים כאן מתנהגים ושאי אפשר לסמוך עליהם, הם היו צריכים להכיר בעובדות הללו, ולוודא שתתבצע אכיפה מאסיבית של ההנחיות, כזו שלא תאפשר לאף אדם להעז ולהפר את ההנחיות
08/09/2020  |  שמואל לוין  |   יומני בלוגרים
גברים ונשים צרכו יותר שוקולד, אלכוהול ופורנו בתקופת הסגר. מדובר בשינויים מפתיעים בהרגלי הצריכה של שני המינים, והם נחשפים במחקר חדש, פרי עבודתן של חוקרות מן הפקולטה לניהול על שם גילפורד גלייזר באוניברסיטת בן-גוריון בנגב. לשם השוואה - בתקופות משבר פחות חמורות נשים צרכו יותר דברי מתיקה, לעומת גברים שהטביעו את יגונם במשקאות אלכוהוליים ובסרטים פורנוגרפיים. משבר הקורונה יצר "שוויון" בין המינים והצריכה בשלושת הקטגוריות עלתה אצל שני המגדרים.
08/09/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת השרים להכרזה על אזור מוגבל אישרה (יום ג', 8.9.20)את המלצת משרד הבריאות ומנהל "מגן ישראל" פרופ' רוני גמזו, להטיל סגר לילי על אזורים בעלי תחלואה גבוהה וסגירת מוסדות החינוך בהם, למעט החינוך המיוחד, החל מהערב בשעה 19:00 ועד ליום 15.9.20. הסגר הלילי יסתיים כל בוקר בשעה 5:00. ההחלטה התקבלה לאחר סיום הליך התייעצויות סדור עם כלל הרשויות בהן קיימת תחלואה גבוהה, על-ידי בכירי משרד הבריאות ומנהל "מגן ישראל" הפרופ׳ גמזו. ההליך התקיים ביסודיות החל מיום חמישי לאחר החלטת הקבינט ועד אתמול בערב.
08/09/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
ישראל מצויה באנרכיה פנימית בחסות דמוקרטיה משפטית בעיתית בזכות חובת הפרשנות המשפטית בכל נושא וענין שהפך אותה לשליטה בלעדית במדינה. מסתבר ששלטון החוק הפך בפועל לבזאר מזרחי שהכל בו אפשרי. באנרכיה הדמוקרטית כולם מצויים בתהליך מתעצם של כניעה לקיצוניות בשמאל ובימין שהיא רוח התקופה. הממשלה לא מתפקדת. החברה מפולגת. ההנהגה מסוכסכת. השנאה מתפשטת.
08/09/2020  |  מתי דוד  |   יומני בלוגרים
3,392 ישראלים אובחנו אתמול עד חצות (יום ב', 7.9.20) כנשאי נגיף הקורונה. משרד הבריאות פרסם הבוקר את הנתונים המהווים שיא חדש של מספר הנדבקים ביממה אחת בישראל.
08/09/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
אמיר רוזנבלום
אמיר רוזנבלום
שוק השכירות מאותת כבר היום על עליות מחירים, ובעיצומה של המלחמה, מהווה חיזוק משנה לתרחיש עליית המחירים הצפוי
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
הם יוצאים אט אט מהמאורות האפלות באקדמיה בהן הושמו ומשתפים בתחושות המחנק האקדמי, הפחד מלהתבטא נגד הזרם, החרדה מאימת הפיטורים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il