|   15:07:40
דלג
  ציפי לידר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

בשולי הכותרות

עניין של יחסי ציבור

הטרמפיסטים של הקורונה, תשאלו את איווט מה הרוויח ח"כ שלח מהצהרת ההתמודדות שלו? ולקינוח בקטנה
10/09/2020  |   ציפי לידר   |   יומני בלוגרים   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות
שלח.מתזז מאולפן לאולפן [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]


עולים על הגל

פוליטיקאים תאבי שררה, ואנרכיסטים אנטי ביביסטים חסרי רסן, תגידו תודה לקורונה. איזה יחסי ציבור היא עושה למשל לאיווט ושות' מישראל ביתנו, הטרמפיסטים הנאמנים שלה.

ראש המפלגה הצונחת מבחינה אלקטורלית, מוביל את העם לאנרכיה קבל עם ועדה כשהוא קורא למרי אזרחי ומצהיר ברמה שלא לציית להוראות הממלכתיות לגבי הקורונה, ובלבד שיזכה לראיונות מכל האולפנים ולתפוס כותרות, תוך הכפשת ביבי. ואיך לא? אלי אבידר מזנק ומלהטט כנער צעיר בין הפגנות בלפור היוצרות אותו כל פעם מחדש, יוצא מאלמוניותו וזוכה שם לתחייה. אז מי אמר שאלי עשה את בלפור? האם לא בלפור עשתה אותו?

ועוד לא הזכרנו את הממשלה הפריטטית המנופחת של מפלגת גנץ, שאלמלא הנגיף האלים הייתה קורסת, בנוסח שר פלוס לכל ח"כ. תחת דגל ממשלת החירום של הקורונה כביכול כשלושה חודשים, בעיצומה של המגיפה המשתוללת הוקדשו אך ורק לגיבוש ההטבות המפלגות של גנץ: מעון ראש ממשלה חליפי, שני רכבי אאודי ממקרי עיניים, שיירת רכבים מאובטחת וגם תוספת כוח אלקטורלי נשי בגין החוק הנורבגי. אלמלא הקורונה, הם היו צריכים להמציא אותה.

יחסי ציבור לשלח

גם אם לא יתקיימו בחירות מקדימות ביש עתיד', בגלל התנגדותו של הראש יאיר לפיד, הרווח כולו של עפר שלח, שהרוויח בגדול יחסי ציבור חסרי תקדים חינם אין כסף. במשך כשבוע ימים שלח כבש את הכותרות ואת סדר היום הציבורי. הוא הפך מרואיין מבוקש ביותר וכוכב תקשורת שתיזז במרץ בין האולפנים השונים. אפילו את התנהגותו הביריונית בערוץ הכנסת כלפי מראייניו כולם פתאום שכחו לו, אולי מתוך רצון שייענה לראיון בשמחה ומתוך שיתוף פעולה מלא כדי להעלות רייטינג, איך לא, מילת הקסם בתקשורת במיוחד זו האלקטרונית.

אבל בינינו, תגידו את האמת, האם הייתם רוצים לראות על כיסא ראש הממשלה ביריון בדמותו של ח"כ שלח? וזאת מבלי להזכיר את חוסר התאמתו לתפקיד התובעני הממלכתי ואת חוסר ניסיונו המיניסטריאלי. מבחינה זו הוא תואם יאיר לפיד, שעליו הוא הכריז, בימיהם הטובים, כמי שמתאים להיות ראש ממשלה יותר מביבי. הצחקתם אותי.

בקטנה

ישראל מציגה: אלופת הקורונה.

רוני נו מה שר שיר ערש בעוצר הלילי לקהילת בני ברק המעטירה.

לא מה שחשבתם - סח"י ומעוף הגירסה החיובית: סיירת חסד ייחודית להוצאת הנוער ממעגל העבריינות. מירית הררי, אשתו של, היא יו"ר הוועד המנהל.

עושים אומנות - 'ביחד' עושים יותר: הוא (גיא) מנטש (וזוגתו).

צנוע זה יפה

ראיתי תמונה של תלמידי בית ספר בספרד (ישראל היום) המתאמנים בשמירה על מרחק ברוח ימים אלה באווירת הקורונה. אבל ראיתי גם ערך מוסף: התלמידים במכנסיים והתלמידות בחצאיות (כן יש דבר כזה), לבושים כמיטב המסורת בצניעות. כמה צנוע - כמה יפה!

ולקינוח אימרה מופלאה מבית היוצר של הרב קוק; "אינני מדבר כי יש לי כוח לדבר. אני מדבר כי אין לי כוח לשתוק"!

תאריך:  10/09/2020   |   עודכן:  10/09/2020
ציפי לידר
+5,000 קנס למפרי ההנחיות בסביון ובשוק הפשפשים
00:43 11/09/20  |  עידן יוסף
קנסות בגובה 5,000 שקל ניתנו לבתי עסק בשוק הפשפשים ולבעל בית פרטי בסביון - בשל אי-עמידה בהנחיות הקורונה. המשטרה הורתה לצמצם את מספר המשתתפים בחתונה שהתקיימה בבית פרטי בסביון, זאת לאחר שבמקום איתרו השוטרים מספר משתתפים העולה משמעותית על המותר.

בשוק הפשפשים ביפו, ביצעה המשטרה פעילות אכיפה משותפת עם פקחי העירייה נגד מספר ברים ובתי קפה בשל תפוסת קהל חריגה וקראה לפיזור האנשים מהמקומות עד למגבלה המותרת.
[צילום: דוברות המשטרה]
[צילום: דוברות המשטרה]
+ישראל בדרך לסגר בן שבועיים
22:41 10/09/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הקבינט החליט: סגר מלא מהשבוע הבא, מיום שלישי או מערב ראש-השנה תשפ"א, למשך שבועיים  ▪  ההחלטה אינה סופית ותובא לאישור הממשלה בראשון
(עוצר לילי בשכונת רמות בירושלים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+נתניהו: נקבל החלטה שתאפשר לנו להתארגן לחגים
20:16 10/09/20  |  עידן יוסף
ראש הממשלה נתניהו בהפסקת דיוני קבינט הקורונה: "ראשי בתי החולים הניפו דגל אדום. לא נקבל החלטה בפזיזות אבל מספיק מוקדם כדי שכולנו נוכל להתארגן לחגים".
+מחלוקת בקבינט לגבי מועד תחילת ההסגר
20:13 10/09/20  |  עידן יוסף
מחלוקת בקבינט הקורונה: שר הבריאות אדלשטיין וממונה הקורונה גמזו תומכים בהתחלת הצעדים המגבילים ביום שלישי הקרוב, נתניהו רוצה להתחיל את ההסגר ביום שישי, אז הוא צפוי לחזור מביקורו בוושינגטון (כאן חדשות). נתניהו תומך בסגר מלא למשך שבועיים. נץ הורה לצה"ל להיערך לסגר כבר ביום שלישי (חדשות 12).
+צו מניעה נגד קיום מסיבת טבע לילית בחוף ניצנים
20:04 10/09/20  |  עידן יוסף
בית משפט השלום באשקלון הוציא צו מניעת פעולות לפי סעיף 22א לחוק רישוי עסקים האוסר על הפעלת עסק מסוג מסיבת טבע בחוף ניצנים. הצו הוצא על בסיס פעילות חקירתית ומודיעינית אותן קיימה המשטרה במרחב לכיש, שמהן עלה כי המסיבה הלילה תכיל שלל אלמנטים כגון תכשיטים, תקליטנים ובר אלכוהול.
+מספר החולים המאומתים חצה את רף ה-4,000
19:59 10/09/20  |  עידן יוסף
4,013 מאומתים חדשים אתמול (9.9) מתוך 44,964 תוצאות בדיקות. היום, 10.9 נכון לשעה זו: 144,673 מאומתים מפרוץ המגפה. 488 חולים שמצבם מוגדר קשה. 143 מונשמים. מספר המתים עלה ל-1,075, עלייה של 20 ביחס לעידכון הבוקר, אולם לפי העידכון רק 7 מתים חדשים מחצות.
+הפגיעה בתוצר מ"ריסון מהודק": כ-10-11 מיליארד שקל
19:49 10/09/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
תוספת של כל שבוע לאחר תום החגים משמעותה פגיעה נוספת בהיקף של כ-4 מיליארד שקל  ▪  הגבלות אלו צפויות להגדיל משמעותית את רמת האבטלה הנוכחית
(הכלכלנית הראשית שירה גרינברג [צילום: דוברות האוצר])
+המנהלים דורשים: מעבר מיידי ללימוד מקוון
18:55 10/09/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יו"ר איגוד מנהלי בתי הספר העל-יסודיים דורש מן הממשלה להעביר את מערכת החינוך להוראה וללמידה מרחוק באופן מלא  ▪  "עבודת המורים והמנהלים ושהיית התלמידים בבתי הספר הפכה למסוכנת ומסכנת. רמת התחלואה במערכת עולה בקצב מסחרר"
("התחלואה במערכת עולה" [צילום: יוסי זליגר, פלאש 90])
+שלושה סוהרים ועצור בצלמון התגלו חיוביים לקורונה
18:07 10/09/20  |  איציק וולף
מסגרת בדיקות סקר שנערכו בשב"ס ביממה האחרונה אומתו לנגיף קורונה שלושה אנשי סגל ועצור בבית סוהר 'צלמון'. משירות בתי הסוהר נמסר כי בוצע חקר אפידמיולוגי להוצאת אנשי סגל וכלואים רלוונטיים לבידוד רפואי ובדיקות.

פיקוד מחוז צפון של שב"ס החליט על מיעוט תנועות אל ומתוך בית הסוהר עד לסיום דגימת הכלואים והסגל וחיטוי התאים והשטחים הציבוריים באגפים ובמתקן כולו.
+מנכ"ל משרד הבריאות: אבד הכלח על תכנית הרמזור
17:26 10/09/20  |  איציק וולף
מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, טוען כי תכנית הרמזור של הממונה למאבק על הקורונה, פרופ' רוני גמזו, כבר אינה רלוונטית למדינת ישראל.

לוי אמר את הדברים בדיון בקבינט הקורונה. "התוכנית הדיפרנציאלית תלך ותקיף עוד ועוד מאות אלפים עד שנגיע למשהו דומה מאוד לסגר כללי. אבד עליה הכלח", אמר.

+איילקס ואלקטרה זכו במכרז מעבדות הקורונה
17:17 10/09/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
למכרז ניגשו 9 חברות  ▪  מינהל הרכש במשרד הביטחון ומשרד הבריאות העניקו לשתי החברות את הציונים הגבוהים ביותר והן יקימו מעבדות קורונה באיירפורט סיטי ובעומר  ▪  המעבדות יפעלו בתוך מספר שבועות
([צילום: יוסי אלוני, פלאש 90])
+כ"ץ נפגש עם ראשי המגזר העסקי לדון במשמעויות הטלת סגר
13:28 10/09/20  |  מירב ארד
לקראת קבינט הקורונה, נועדו שר האוצר ישראל כ"ץ ומנכ"לית משרדו קרן טרנר עם ראשי המגזר העסקי לדון במשמעויות ההרסניות למשק של הטלת סגר נוסף. במהלך הפגישה הבהיר שר האוצר, ישראל כ"ץ, כי הוא מתנגד לסגר כללי ועל כן הציג תוכנית אלטרנטיבית לריסון במסגרתה תחולק הארץ לאזורים כתומים ואדומים. לדבריו, תכנית זו מאפשרת לשמור על רציפות המסחר, מקומות העבודה ומערכת החינוך תוך צמצום משמעותי של התקהלויות ובכך הורדת הסיכוי להדבקה.
+שת"פ חיוני בחיסון לקורונה
13:20 10/09/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
שיתוף הפעולה הבינלאומי יניב מהר יותר את החיסון ויאפשר לחלק אותו בצורה הוגנת  ▪  מבטיח שהתוכנית תפעל גם ללא השתתפותה של ארה"ב
(גברייסוס. לעצב את העשור [צילום: AP])
+פרופ' גמזו ממליץ: סגר כמעט מלא בחגים
13:12 10/09/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
אחרי החגים - לימודים בביה"ס יתקיימו רק עד כיתה ד' וסגירת המסעדות מהשעה 17:00  ▪  סקירת אמ"ן לפני הדיון העלתה: הפעלת סגר ממושך מהווה כלי מרכזי ומשמעותי בהתמודדות עם מגפת הקורונה ברחבי העולם
ישראל בדרך לסגר מלא [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90]
פרופ' גמזו. "מתקרבים למצב של אי ספיקה"
+"20,000 אברכים נכנסו"? לא היה ולא נברא
10:38 10/09/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
בג"ץ: דרעי התיר כניסת אזרחים זרים על בסיס שורה של קריטריונים; מבין 28,000 ההיתרים שניתנו - 9% בלבד היו לאברכים ותלמידי ישיבות  ▪  קורא לממשלה לבחון מחדש את מדיניות הכניסה בשל ההחמרה בקורונה
(לא היו שיקולים זרים [צילום אילוסטרציה: יעקב לדרמן, פלאש 90])
+פערי ענק בנתוני המובטלים
10:37 10/09/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
הביטוח הלאומי, שירות התעסוקה והלמ"ס מוסרים נתונים שונים לחלוטין - דבר הפוגע בקבלת ההחלטות במשבר הקורונה  ▪  אנגלמן: לחייב את המעסיקים למסור דיווח חודשי פרטני על עובדיהם
(1.4 מיליון או 900,000?)
+יוסי דגן חלה בקורונה, ליברמן נכנס לבידוד
10:25 10/09/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יוסי דגן הודיע כי לאחר שהחל אתמול להשתעל עבר בדיקת קורונה והיא גילתה כי נדבק בנגיף  ▪  "מרגיש די טוב ונמצא, כמובן, בבידוד בבית. כעת מתקיימת חקירה אפידמיולוגית, ומי שצריך להכנס לבידוד יקבל הודעה ממוקד משרד הבריאות"
(דגן בביתו. עובר לפעילות בזום)
+סרבני אי-מצפון
10:05 10/09/20  |  דוד ארגז   |   לרשימה המלאה
למרבית הצער, מגיפת הקורונה פוגשת ציבור ישראלי מקוטב שאיבד אמון במנהיגיו ומנהיגים שאיבדו אמון ביכולתם  ▪  למרות זאת, כדי לצלוח את המשבר, אין לנו ברירה אלא להתאחד תחת ההנהגה הנוכחית, להיאבק יחד ולציית להנחיות גם כאשר אינן מקובלות עלינו  ▪  קריאות לסרבנות, כפי ששמענו בימים האחרונים, שבימים כתיקונם נסבלות בחברה דמוקרטית, הן מותרות בתקופות של חרום ודורשות תגובה נחרצת
(קנייבסקי. סרבן [צילום: דוד כהן, פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
  • ד"ר טדרוס גברייסוס הוא מנכ"ל ארגון הבריאות העולמי. מאמרו פורסם השבוע (9.9.20) באקונומיסט.

10/09/2020  |  איתמר לוין  |   מיוחדים ברשת
קבינט הקורונה החל (יום ה', 10.9.20) בדיון המכריע בשאלת הטלת ההגבלות לתקופת החגים. פרויקטור הקורונה רוני גמזו התריע במהלך הישיבהעל הקושי שעימו מתמודדים הצוותים הרפואיים ברקע העלייה בנתוני התחלואה: "מנהלי בתי החולים מציגים תמונה קשה. הם מניפים דגל. אנחנו מתקרבים למצב של אי-ספיקה". לאור נתוני התחלואה, המליץ פרופ' גמזו על סגר כמעט מוחלט בתקופת החגים ולאחריו סגר מרוכך לשבועיים. בתקופת החגים יוגבלו ההתקהלויות, וייאסר על מעבר בין הערים בימי החג עצמם. לאחר תקופת חגי תשרי, ממליץ גמזו על הגבלת ההתקהלות על-פי הצבע הכתום ברמזור, תיסגר מערכת החינוך מכיתה ה׳ ותעבור למתכונת למידה מרחוק וכן ייסגרו מסעדות החל משעה 17:00. מזכיר הממשלה, צחי ברוורמן, הודיע על כינוס חברי הממשלה בשעה 17:00 לקבלת תמונת מצב.
10/09/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
אין שחר לטענה כאילו משרד הפנים התיר ל-20,000 אברכים חרדים להיכנס ארצה למרות הקורונה. כך עולה מפסק דין של בג"ץ (יום ד', 9.9.20), שדחה עתירה שכוונה בין השאר נגד ההיתר הנטען.
10/09/2020  |  איתמר לוין  |   חדשות
העדר נתונים מהימנים בזמן אמת על מספר המובטלים גורם לכך, שקיימים פערים עצומים בנתונים אלו - שהם חיוניים במיוחד להערכת מצב המשק בזמן הקורונה. מבקר המדינה, מתניהו אנגלמן, ממליץ (יום ה', 10.9.20) לחייב את המעסיקים למסור לביטוח הלאומי דיווח חודשי על שכר עובדיהם ועל המצויים בחל"ת, ככלי ליצירת אחידות בנתונים.
10/09/2020  |  איתמר לוין  |   חדשות
ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, הודיע הבוקר (יום ה', 10.9.209) בדף הפייסבוק שלו כי נמצא חיובי לנגיף הקורונה.
10/09/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il