קמפיין "הגלויות הורודות" יוצא לדרך תחת הסיסמא "מישהו שאוהב אותך מזכיר לך להיבדק". עשרות אלפי לקוחות ב-80 סניפי הדואר המרכזיים ברחבי הארץ, יוזמנו החודש לשלוח בחינם גלויה ורודה לאישה יקרה ואהובה להם. מעבר למסר אישי שיכתוב כל אחד, יועבר מסר נוסף על הגלויות, הקורא לנשים להיות מודעות לבריאותן, להבחין בשינויים במידה והם מתרחשים וללכת להיבדק לגילוי מוקדם של סרטן השד.
סרטן השד הינה מחלת הסרטן השכיחה ביותר בקרב נשים בישראל. בכל שנה מאובחנות כ-4,000 נשים נוספות ומדי שנה נפטרות כ-900 נשים מהמחלה.
מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן: "גילוי מוקדם של סרטן השד מאפשר להגדיל את סיכויי הריפוי ל-90% ויותר. לכן, החשיבות העצומה של המודעות של ההיענות לבדיקות לאיבחון מוקדם. האגודה למלחמה בסרטן מובילה את פעילויות ההסברה בחודש המודעות לסרטן השד המתקיים בכל שנה בחודש אוקטובר, הכוללים מסעות הסברה, ימי עיון לחולות ועוד ועוד".
השנה יוצא בפעם הראשונה הפרויקט בשיתוף פעולה עם דואר ישראל ובאדיבות נוברטיס אונקולוגיה.
שלי גפני, דוגמנית ואשת עסקים, שהשיקה היום את הקמפיין במשלוח הגלויה הראשונה: "לקמפיין שהחל היום יש חשיבות עצומה להרחבת המודעות הציבורית לגילוי סרטן השד. חשוב שכל אישה תלמד להכיר את עצמה ולא תפחד לבדוק. עדיף לדעת מוקדם ולקבל טיפול בזמן, מאשר לגלות זאת מאוחר מדי ולהצטער על כך".
בבסיס התפיסה של מסע ההסברה "הגלויות הורודות" עומד הרעיון שהקריאה לבצע בדיקות מאדם אהוב ומוכר תרחיב את מעגל הנשים שתעננה לבדיקה תוך הכרה בחשיבות הגילוי המוקדם של סרטן השד. כמו כן, הפלטפורמה של משלוח מסר אישי באמצעות גלויה לנמענת בשונה מאימיילים ואס. אמ. אסים, תייצר בולטות ומחוייבות גדולה יותר למסר.