|   15:07:40
דלג
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
5 המקומות שחייב לבקר בהם בניו-יורק
כתיבת המומחים
איך מלבישים את הבית? טרנד עיצוב הקירות
למה זה כן [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90] למה זה לא [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

"יש משמעויות לא פשוטות ופעולה זו כרוכה גם בנפגעים"

המשטרה והממשלה שוברות שיאי אבסורד

אולי עכשיו יהיה איזשהו "תו סגול" להפגנות - ותהיו בטוחים שהפרחחים הללו יפרו אותו ושהמשטרה לא תעשה להם כלום - בעוד שהתפילות באוויר הפתוח יתקיימו בקפסולות של 20 איש למה? בעיקר משום שהמשטרה לא מסוגלת ולא רוצה להתמודד עם הפרות החוק הללו
14/09/2020  |   איתמר לוין   |   כתבות   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות
   איתמר לוין
כרוניקה של סירוס עצמי (ב')

   איתמר לוין
כרוניקה של סירוס עצמי

היכן שוטרי המקוף?
המשטרה החלה בימים האחרונים - באיחור של שלושה חודשים - לפזר התקהלויות בלתי חוקיות. היא גם מסבירה, כי קשה לאתר אירועים כאלו, בפרט כאשר הם נערכים בבתים פרטיים. אבל אם היו בישראל שוטרי מקוף - כמקובל במדינות מפגרות כמו ארה"ב ובריטניה - היה הרבה יותר קל לאתר ואף למנוע התקהלויות כאלו. שוטרי מקוף יודעים מה מתרחש באזור שלהם, יש להם מודיעים והם ערים לפעילות בלתי שגרתית. לא בישראל. והנה המחיר.

כאשר נפוץ השימוש במרגרינה בישראל בשנות ה-50 של המאה ה-20, הורתה הרבנות הראשית שלא להשתמש בה בארוחות בשריות. הנימוק: מראית עין. מי שיראה את הסועד, יחשוד שהוא אוכל חלילה חמאה עם הבשר - וזה כידוע אסור. רק לאחר שנה, כאשר קיומה של המרגרינה היה ידוע לכל, הותר האיסור: שוב אין מראית עין.

זוהי דוגמה קטנה לחשיבות שמייחסת ההלכה היהודית למראית העין - מה יחשוב מי שרואה אותי. אני לא אכנס למסעדה בלתי כשרה, כדי שלא יחשבו שאני אוכל בה. אני לא אשא בשבת מטרייה שנפתחה לפני שבת, כדי שלא יחשבו שפתחתי אותה בשבת. יתרה מזאת: מה שנאסר משום מראית עין בפרהסיה, אסור גם בצנעה - כדי שלא אבוא לעשותו בפומבי. "והייתם נקיים מה' ומישראל", אמר משה רבינו - וחכמינו למדו: "חייב אדם לצאת ידי הבריות כדי שחייב לצאת ידי המקום". שלא יחשדו בי ושלא ילמדו ממני משהו שגוי ומנותק מהקשרו.

אם ישראל הייתה מתנהלת לכל הפחות ברוח היהדות, ההפגנות בבלפור ובקיסריה היו נאסרות מזמן - ולו רק בגלל מראית העין: כיצד מתירים לאלפי אנשים להתכנס כאן, אבל אוסרים על עשרות אנשים להתכנס שם? מדוע מותר להפגין, אבל אסור לבוא למגרש כדורגל? וכמובן - השאלה הגדולה של ימים אלו: מדוע הפגנות אינן מוגבלות, אבל על תפילות מוטלות מגבלות חמורות?

המילים "זכות ההפגנה" אינן תשובה מספקת. בדמוקרטיה אין שום זכות מוחלטת, אפילו לא הזכות לחיים. בשום מדינה דמוקרטית לא נדרשת הממשלה לסגור את התרבות כדי לממן את הבריאות, גם כאשר ברור שעוד תקציב לסל התרופות יציל חיים. אפשר היה לחסוך מאות הרוגים בשנה אם היה איסור על שימוש ברכב פרטי; אבל זה לא עולה על דעתו של איש, ובצדק. גם הזכות לבחור ולהיבחר אינה מוחלטת: לא צריך לשלוח קלפי לכל חולה המרותק למיטתו, ועבריינים מורשעים לא יכולים להיות נבחרי ציבור.

גם זכות ההפגנה נסוגה מפני זכויות אחרות. אסור להפגין ברשות היחיד, משום שזכות הקניין גוברת. אסור להתחכך בבני המין השני, משום שאיסור ההטרדה המינית גובר. אסור להיכנס למחנה צבאי, משום שביטחון המדינה גובר. ובה במידה, אפשר וצריך וחובה לאסור הפגנות המהוות סכנה בריאותית - ואפילו אם זה רק למראית עין. משום שאי-אפשר לצפות מהציבור לציית להנחיות, כאשר הוא מתרשם שהן בלתי אחידות במקרה הטוב ומפלות במקרה הרע.

הבעיה עם ההפגנות הנוכחיות היא כפולה. ראשית, קיימת חשדנות בסיסית כלפי בנימין נתניהו ועושי דברו. אם הם יטענו שההפגנות מסוכנות לבריאות, יעלה מיד החשד שזהו תירוץ בלבד כדי להפסיק אותן. וחייבים לומר שהחשדנות הזאת אינה חסרת יסוד, כאשר רואים כיצד נתניהו וחבורתו מוכנים להרוס את שלטון החוק על-מנת להציל אותו ממשפטו. שנית, בג"ץ הכשיר את ההפגנות הללו - אומנם במגבלות, אך הכשיר אותן. אלא שהוא עשה זאת משום שהמדינה לא העלתה בפניו טענות בריאותיות; הנקודה הזאת כלל אינה קיימת בפסקי הדין בנושא.

כאן אנו מגיעים לבעיה הגדולה ביותר: חוסר האונים המוחלט של משטרת ישראל. עמדנו עליו שוב ושוב בזמן אמת: משטרת היחצ"נות פועלת ביד רכה גם כאשר המפגינים עוברים על החוק, מפרים את התנאים שנקבעו להם ומצפצפים על המגבלות שהטיל בג"ץ. היא מבקשת מהם, היא כורזת להם, היא שוב מבקשת - ורק אחרי שעות של פרחחות ועבריינות, היא מפנה אותם בכוח וכמעט מתנצלת על זה.

דבריו של ממלא-מקום המפכ"ל, מוטי כהן, בישיבת הממשלה (יום א', 13.9.20), היו החושפניים ביותר: "חשוב להדגיש שלפזר הפגנה של אלפי משתתפים יש משמעויות לא פשוטות ופעולה זו כרוכה גם בנפגעים". במילים אחרות: אנחנו לא מסוגלים או לא רוצים לעשות את זה, כי זה מסובך וכי אנשים עלולים להיפגע. משום מה, התירוצים הללו אינם נשמעים כאשר המשטרה מפזרת בכוח הפגנות של חרדים - כולל תוך אלימות בלתי חוקית בעליל, כולל תוך הפעלה של ה"בואש", כולל תוך זיוף דוחות שנועדו להצדיק את פעולותיה. זוהי בדיוק האיפה ואיפה שגורמת לרבים להגיע למסקנה, שלית דין ולית דיין - ולכן גם להם מותר לעשות ככל העולה על רוחם.

המעניין הוא, שבשבועות האחרונים המשטרה מגלה את אותה אימפוטנציה גם מול אירועים חרדיים המוניים: החתונה בבעלז, החתונה בוויז'ניץ, הכנסת ספר תורה, סליחות. אולי משום שגם שם מישהו הגיע למסקנה, שיש ציבורים שלא מתעסקים איתם: כאלו שעלולים להיות אלימים, כאלו שיש להם נציגות בממשלה. שיהיה ברור: אלו ואלו עבריינים. כל מי שמפר את ההוראות - צריך לקבל את אותו טיפול תקיף.

במקום זאת, האבסורד ממשיך לשבור שיאים. תפילות הימים הנוראים - באוויר הפתוח, כמו ההפגנות! - יהיו בקפסולות של 20 איש. אבל ההפגנות יימשכו, ואולי כעת יהיה להן איזשהו תו סגול; ותהיו בטוחים שהפרחחים הללו יפרו אותו, ושהמשטרה לא תעשה דבר, כי "פעולה זו כרוכה גם בנפגעים". אגב: בתירוץ הזה אפשר להשתמש לכל פעולה של המשטרה. שוטרי תנועה עלולים להידרס או לדרוס, הימ"ם עלול לפצוע אזרחים שנלקחו כבני ערובה. אם המשטרה מפחדת מנפגעים - אפשר לסגור אותה.

השורה התחתונה היא, שפעולותיה של ממשלת הג'ובים רק מגבירות עוד יותר את חוסר האמון בה - אם בכלל נותר אמון כלשהו. אמון הוא המצרך החיוני ביותר בעת ניהול משבר לאומי, ודאי כזה שכרוך באובדן חיים ובחורבן כלכלי. אז מה הפלא שאנחנו הולכים לסגר שני, ובצורת ההתנהלות המופקרת הזאת - גם לסגר שלישי. העיקר שחס וחלילה לא יהיו נפגעים. זה שיהיו מתים - זה כבר לא עסק של המשטרה, וכנראה גם לא של הממשלה.

תאריך:  14/09/2020   |   עודכן:  14/09/2020
איתמר לוין
+שירות התחבורה הציבורית יפחת ב-50%
20:03 14/09/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
השירות יסתיים בשעה 22:00 מדי ערב  ▪  השירות הבין-עירוני והרכבות לא יפעלו בסופי השבוע  ▪  מוניות השירות תפעלנה במתווה דומה לזה של האוטובוסים
([צילום: דוברות המשטרה])
+עיריית כרמיאל תמנע כניסת תושבי
הכפרים הערביים לפארקים ציבוריים
20:01 14/09/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש עיריית כרמיאל הודיע כי בשל העלייה בתחלואת הקורונה לא יתיר כניסה של מי שאינם תושבי העיר לפארקים העירוניים  ▪  טוען שהצעד אינו מכוון כלפי תושבי הכפרים הסמוכים אלא בהנחיה גורפת, כלשונו
([צילום: יעקב כהן, פלאש 90])
+נתב"ג לא ייסגר בסגר הקרוב
18:30 14/09/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
תתאפשר יציאת וכניסת ישראלים לישראל דרך נמל התעופה בן-גוריון בהתאם לכללי התו הסגול בטיסות שכבר אושרו, ותתאפשר כניסת עולים חדשים לישראל  ▪  כרטיס טיסה יאפשר ב-4 השעות שלפיה מעבר ללא הגבלת 500 המטרים
([צילום: פלאש 90])
+הנגיף שרוקן את גורדי השחקים
18:14 14/09/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
ניו-יורק טיימס: הרוב המכריע של העובדים לא חזרו למשרדים, הרבה פחות חוזים נחתמים, חברות מחפשות שוכרי משנה - וענקי הטכנולוגיה נכנסים בגדול
(הסכמי שכירות קצרי טווח [צילום: פרנק פרנקלין, AP])
מצב הקורונה בניו-יורק, 9.9.20 / NBC New York
+נתניהו וכ"ץ הגישו הצעה לתוספת 67% למס הכנסה שלילי
18:08 14/09/20  |  איציק וולף

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ושר האוצר, ישראל כ"ץ, העבירו לאישור הממשלה הצעת חוק לתוספת של 67% למענק עבודה (מס הכנסה שלילי) לשנת 2020 בעבור החודשים אפריל עד דצמבר, וכן את הרחבת הזכאות למענק הסיוע לעסקים קטנים עבור השתתפות בהוצאות.

על פי התכנית, אם יאושר החוק יתחיל האוצר להעביר מענקים נוספים לפני החגים במאות מליוני שקלים לבעלי הכנסות נמוכות ולעסקים קטנים.
+ההסברה במשבר הקורונה: המל"ל משך את ידיו
17:18 14/09/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
משרד הבריאות ומשרד הביטחון טרם השלימו הקמת מערך מתואם  ▪  יו"ר הוועדה לביקורת המדינה: "התנהגות הציבור זה הכלי הראשון במלחמה בקורונה - צוות הסברה לאומי חייב לקום וללוות את כל העברת המידע לציבור"
([צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90])
+משרד הבריאות: ללא סגר, 97% מהישובים
יהפכו בתוך יומיים מירוקים לאדומים
14:50 14/09/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
כך מזהירים נציגיו בוועדת הקורונה בכנסת  ▪  יו"ר ועדת הקורונה: הסגר הוא אסון כלכלי ונפשי, ואפילו בריאותי. צריך להשקיע במערכת הבריאות, כי אין טעם לסגור אם לא נשקיע כדי שנצא למקום אחר  ▪  האוצר: עלות הסגר כ-6.5 מיליארד שקל
(בדיקת קורונה בבית החולים שערי צדק [צילום: נתי שוחט/פלאש 90])
+מדינת ישראל ערב ראש השנה תשפ"א, קיץ 2020
14:30 14/09/20  |  בצלאל לביא   |   לרשימה המלאה
מדינה בה רה"מ לא לוקח אחריות על שגיאות אלא רק על הצלחות ("לכו לעשות חיים" בשלב הראשון של הקורונה ולא מדובר בכישלון גם בסגר השני לעומת שלום תמורת שלום עם איחוד האמירויות ובחריין)
(נתניהו. מקעקע רשויות שלטון [צילום: מן הטלוויזיה])
+רשת קלאב הוטל: "סגירת המלונות - צעד לא מידתי"
13:28 14/09/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
מבהירה במכתב דחוף לשרים: מדובר במכת מוות לענף המלונאות בישראל  ▪  לטענת הרשת מדובר ב"פגיעה קשה בזכויות יסוד של בעלי המלונות ושל אזרחי ישראל לנפוש בישראל"
(קלאב הוטל אילת. מכת מוות לענף [צילום: קלאב הוטל])
+"למה שוב סגר? - הביטו סביבכם!"
12:10 14/09/20  |  שמואל לוין   |   לרשימה המלאה
רואים את האישה מולכם ברחוב, שצועדת לקראתכם ללא מסכה על פניה? - בגלל נשים כמוה עלתה התחלואה  ▪  רואים את הבחור על הקורקינט, בשדרות רוטשליד בתל אביב, רוכב ללא מסכה על פניו? - בגלל בחורים כמוהו המגיפה בישראל משתוללת

(הם הם האשמים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+רט"ג: שמורות הטבע והגנים הלאומיים יישארו פתוחים עד יום שישי הקרוב
12:04 14/09/20  |  מירב ארד
רט״ג מעדכנת כי שמורות הטבע והגנים הלאומיים יישארו פתוחים לקהל השבוע עד יום שישי הקרוב כמתוכנן- סגירת השערים בשעה 12.00 והיציאה עד השעה 1300. ניתן יהיה להזמין לינה בחניוני הלילה עד יום חמישי הקרוב, כולל.
+לשכת תיירות נכנסת: "לפרסם את המתווה לכניסת קבוצות תיירים ממדינות ירוקות"
11:07 14/09/20  |  מירב ארד
לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל במכתב לח"כ עופר שלח: "אנו מבקשים שתדרוש ממשרד הבריאות לקיים את ההבטחה של פרופ' גרוטו ולפרסם את המתווה לכניסת קבוצות תיירים ממדינות ירוקות". עוד נכתב במכתב לח"כ שלח: "הכוונה לקלוט תיירים החל מחודש נובמבר דורשת הכנות מקדימות כבר מהיום ולשם כך נדרשות התקנות המובטחות. אין זה מיותר לציין ככל שקיים חשש בריאותי כל שהוא, הרי הוא נמצא אצל התיירים שיגיעו מהמדינות הירוקות ובכל מקרה הם אינם מהווים סיכון בריאותי לקהל הישראלי ״האדום״ בינתיים. אנו מבקשים את התערבות הוועדה בבקשה כי תדרוש ממשרד הבריאות לקיים את ההבטחה כפי שנמסרה לוועדת הביקורת בראשותך."

+חודשו ההגבלות על הפעלת שדות תעופה
10:18 14/09/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
תוקף ההגבלות - עד ה-7 באוקטובר 2020  ▪  סגן הממונה על בריאות הציבור: מתכוונים לאפשר פתיחת כמה עשרות שולחנות  ▪  נציגי רש"ת: המתווה של משרד הבריאות לא סביר ומדבר על מרחק של 20-30 מטר בין השולחנות - מבקשים פתיחת 40-50 שולחנות
(נתב"ג. לאשר את מתווה הפעלת ההסעדה [צילום: פלאש 90])
+דין הפגנה כדין תפילה
10:11 14/09/20  |  מאיר אינדור   |   לרשימה המלאה
דרישה לאכיפה אחידה בימי קורונה  ▪  להתפלל ברוב עם אסור אבל להפגין פוליטיקה מותר בכל מספר
(בדיחה עצובה [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90])
+כל אדם שני בישראל נכלל בקבוצת סיכון
09:45 14/09/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
"מי שמזלזל ונתלה בגרפים ובסטטיסטיקות, כאילו לכאורה הקורונה אינה מחלה נוראה, ומשווה לתחלואות אחרות – נופל בפח"  ▪  "יש ברחוב תחושה מוטעית שזה נגיף 'פוליטי', שיש הגזמה ביחס למחלה. קשה לראות חולים שפקפקו והתחכמו, שהאמינו בטעות שהכל קונספירציות וגוזמאות, מידרדרים ומונשמים"
מחלקת קורונה באסף הרופא. בדידות [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
הפנימאים. מותשים אך נחושים [צילום: יחסי ציבור]
+המשטרה סגרה שלושה בתי עסק בת"א שהפרו את תקנות הקורונה
09:35 14/09/20  |  מירב ארד
המשטרה סגרה אתמול (יום א') שלושה בתי עסק, במרכז תל אביב, בגין הפרת תקנות שעת חרום - נגיף הקורונה. מדיווחים שהועברו למשטרה ומהפעילות כפי שעלה בשטח אותרו בתי עסק בהם נתגלו הפרות של תקנות שעת חרום (חריגה מכמות קהל מותרת, הפעלת מקום שאסור בהפעלה, אי שמירת מרחק וכדו). הבעלים של שני מקומות, קיבלו צווי סגירה במקום וכן זומנו לשימוע להיום בפני קצין משטרה ועסק נוסף נסגר בצו למשך חמישה ימים.
+המשטרה פיזרה חתונה ביער השלום בירושלים; הבעלים נקנס
09:04 14/09/20  |  מירב ארד
המשטרה פיזרה חתונה שהתקיימה הלילה באזור יער השלום בירושלים. השוטרים פעלו להפסיק את ההתקהלות ובמקביל רשמו דוח על סך 5,000 שח לבעל המקום.


+חוקי פוסט קורונה להצלת מדינת ישראל
08:54 14/09/20  |  יונתן אורון   |   לרשימה המלאה
ההבדל המהותי בין החברה הערבית לחברה החרדית הוא ההנהגה  ▪  ההנהגה בחברה הערבית רוצה אבל לא יכולה, זאת אומרת משתפת פעולה עם משרדי הממשלה וקוראת לציבור להישמע להוראות אבל אין ברשותה כלים לאכיפה וגם לא נחישות או אומץ חברתי ללכת נגד גורמים חברתיים חזקים בתוך החברה הערבית.  ▪  מצד שני, ההנהגה החרדית יכולה אבל לא רוצה
(לא רוצים [צילום: משטרת ישראל])
+משרד הבריאות: 3,167 בני אדם אובחנו בנגיף ביממה האחרונה
08:42 14/09/20  |  מירב ארד
משרד הבריאות מעדכן 3,167 בני אדם אובחנו בנגיף ביממה האחרונה. מספר החולים הפעילים עומד על 34,749, מהם 1,056 מאושפזים בבתי החולים, מתוכם 144 מונשמים ו-519 חולים קשה. עד היום מתו 1,019 בני אדם מנגיף הקורונה בישראל, מתוכם 16 מתים ביממה האחרונה.
+האתגר - להפוך מתחמי משרדים למגורים
08:27 14/09/20  |  ארז כהן   |   לרשימה המלאה
ניתן בהחלט, ובפרק זמן סביר, להסב 3-2 מיליוני מ"ר משרדים, לכ-80-60 אלף דירות לפחות, מה שייצר תוך תקופה קצרה איזון במשוואה בין היצע לביקוש ובדיעבד יצנן את רמות המחירים בשוק הדירות
(תפוח אדמה לוהט [צילום: יח"צ])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המשטרה והממשלה שוברות שיאי אבסורד
תגובות  [ 6 ] מוצגות   [ 6 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
רובספייר
14/09/20 09:37
2
מגיב ותיק
14/09/20 09:39
3
באום
14/09/20 14:38
4
יאקי
16/09/20 12:27
5
יאקי
21/09/20 19:10
6
יאקי
22/09/20 13:25
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
מרבית העובדים בישראל (אם לא כולם) מקבלים לפחות פעם בשנה מתנה לחג. חלקם מקבלים תלושי קנייה ואחרים מקבלים תוספת כספית לתלוש השכר. מעטים מאוד עדיין מקבלים מתנה של ממש, כמו פעם. אך מה קורה כאשר המעסיק מצוי בקשיים, כמו רבים בימי הקורונה, ומבקש לבטל נוהג זה?
14/09/2020  |  עו"ד גדי שילה  |   מאמרים
הממשלה אישרה (יום א', 13.9.20) כי הסגר יחל ביום שישי, ערב ראש השנה, ב-14:00 בצהריים, ויימשך שלושה שבועות לפחות - עד אחרי שמיני עצרת. ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים בשעה זו מסיבת עיתונאים. "יש אפשרות שהסגר יימשך יותר משלושה שבועות", הזהיר נתניהו.
13/09/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ג'ו ביידן הרכיב קבינט מלחמה למאבק בקורונה, ובכירים לשעבר בממשלי ביל קלינטון, ברק אובמה וג'ורג' בוש האב כותבים תוכניות להפצת חיסון וציוד הגנה אישי, הגדלה ניכרת במספר הבדיקות ופתיחה מחדש של בתי הספר – מגלה וושינגטון פוסט.
13/09/2020  |  איתמר לוין  |   מיוחדים ברשת
הממשלה אישרה כי מערכת החינוך תפעל עד לערב ראש השנה. זאת, למרות שמשרד הבריאות דרש להפסיק את הלימודים כבר מיום רביעי. מדובר ביומיים נוספים של לימודים שיתקיימו, בהתאם לעמדה שהציג שר החינוך, יואב גלנט.
13/09/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
מנכ"ל משרד החקלאות ופיתוח הכפר, ד"ר נחום איצקוביץ', פנה לממונה על המאבק בקורונה, פרופ' רוני גמזו, ולמנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, בבקשה להשאיר את השווקים הפתוחים לשיווק ומכירה של תוצרת טרייה פתוחים. במשרד החקלאות מדגישים כי הכוונה היא לאפשר פתיחה של השווקים הפתוחים למכר של תוצרת חקלאית טרייה וחנויות דגים בלבד ולא של כל הענפים על-מנת שלא לגרום להתקהלויות מיותרות.
13/09/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   מגיפת הקורונה  /  מי ומי  
ליצמן הודיע: אתפטר אם יהיה סגר בחגים  /  איציק וולף
סגר משישי; אין לימודים מרביעי  /  עידן יוסף
ישראל בדרך לסגר בן שבועיים  /  עידן יוסף
כל זמן שהנר דולק  /  עמנואל בן-סבו
2020 שנה אבודה   /  מתי דוד
סגר זאת תוצאה של אי-אמון  /  יאיר דקל
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
רפורמת תעריפי התחבורה הציבורית החדשה מרחיבה את רפורמת דרך שווה ומגדילה הנחות לתושבי הפריפריה הגאוגרפית והחברתית    נוסעי אוטובוס בפריפריה החברתית ישלמו יותר מפי 2 מאשר מקביליהם בפרי...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
מלחמות של היוונים בפרסים; המטה הכללי האינטלקטואלי של אלכסנדר מוקדון; מלחמות הרומאים בגרמנים; מלחמות הפרסים בערבים; מלחמות ביפן; מלחמת רוברט קלייב בהודו; לקחים היסטוריים שראשי הממשל...
אלון קוחלני
אלון קוחלני
פס"ד חדש מעלה ספקות בדבר אפקטיביות האסדרה הקיימת בתחום הגנת הצרכן, הנשענת על תמרוץ במקום להטיל חובה למנות קצין ציות (עש"א 2038-10-21 סטארה קוסמטיקס בע"מ נ' הרשות להגנת הצרכן ולסחר ...
אוהד להב
אוהד להב
העלייה לתיכון היא בעצם מהפעמים הראשונות בחייכם שתצטרכו לקבל החלטה משמעותית שתשפיע על העתיד שלכם    מדובר בתהליך שדורש מעט אומץ כדי לצאת ממקום שפחות טוב בעבורך, ופחות מתאים לך - אל ד...
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
מהרגע בו הכריז גדעון סער על החלטתו להיפרד מ"המחנה הממלכתי" הוסרו כל ההגנות, שוחררו כל החסמים, הותרו כל הרצועות, תיבת האתרוג נפרצה והאתרוג השמור היה למשל ולשנינה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il