|   15:07:40
דלג
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

השחקנית סינתיה ניקסון בניו-יורק טיימס:

מי באמת חשוב בניו-יורק

האולפן בו מצולמת תוכניתה של ניקסון יעמוד בתנאי קורונה מחמירים; בבית הספר של בנה יסמכו על הרצון הטוב של המורים וההורים
23/09/20  |   איתמר לוין   |   מיוחדים ברשת   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות
ניקסון. שתי שיחות טלפון [צילום: ג'ייסון דה-קרואו, AP]

  • מאמרה של השחקנית והפעילה החברתית סינתיה ניקסון, אשר התמודדה ב-2018 ללא הצלחה על מועמדות המפלגה הדמוקרטית לתפקיד מושל ניו-יורק, פורסם בניו-יורק טיימס בגוף ראשון וכך מובאים כאן עיקריו.


בקיץ האחרון השתתפתי בשתי שיחות טלפון צמודות בנוגע לחידוש החיים בניו-יורק – שמבחינתי זה אומר חידוש תוכנית הטלוויזיה שלי ושליחת בני בן התשע, מקס, לבית הספר. ההבדל ביניהן היה חד ביותר ולימד אותי רבות במה אנחנו משקיעים בעידן הקורונה.

בשיחה בנוגע לתוכנית שלי, שמעתי על הבדיקות הרבות שערכו מומחי החיטוי ב"סט" ועל הארגון מחדש של משרדינו לצורכי בטיחות. שמעתי גם שהצוות ואנשי ההפקה יחולקו לקפסולות קפדניות, ייבדקו לפני שיחזרו לעבודה ולאחר מכן – עד שלוש פעמים בשבוע. שחקנים, שצריכים להוריד את המסיכות, ייבדקו מדי יום. מי שיגיע מחוץ למדינת ניו-יורק יישלח לבידוד של שבועיים לפני שיורשה להיכנס לאולפן. נרכשו מטהרי אוויר, מערכות הסינון שודרגו והוקמה מחלקה שלמה העוסקת אך ורק בבטיחות ובבדיקות. האולפן יעמיד רכבים והסעות וגם יותר מקומות חניה, כדי שכולם יוכלו לנסוע בבטחה.

השיחה השנייה הייתה עם ועד ההורים בבית הספר הציבורי בו לומד בני. שמעתי שמורים ואנשי מנהלה יוכלו לבחור האם להיבדק לפני תחילת שנת הלימודים, ושהמבקרים יוכלו להחליט האם חומם ייבדק. שמעתי על קפסולות בכיתות המוגבלות לתשעה תלמידים – הגבלה חסרת משמעות בהתחשב בכך שאנשי מנהלה, מורים והורים שגויסו כמורים מחליפים יכולים לנוע ביניהן בחופשיות. שמעתי שבדיקת 1,700 המבנים בבתי הספר תחל רק שבועות אחדים לפני פתיחת השנה; ב-1,000 מהם כבר תועדו בעיות אוורור. נדהמתי לשמוע שהשיטה לבדוק מערכות אלו היא שימוש במוט אליו מחובר נייר טואלט במהדק, כדי לבדוק את זרם האוויר.

המגיפה חשפה במלוא מערומיו את חוסר השוויון בחברה האמריקנית ובמיוחד בבתי הספר הציבוריים. המושל אנדרו קומו, אשר תואר כגיבור בשל טיפולו בקורונה, אחראי לקיצוץ של זמני של 20% בהקצבות לבתי הספר בחודשים האחרונים. בעיר ניו-יורק מדובר על 2.3 מיליארד דולר בשנה הקרובה. מפקח בתי הספר בעיר, ריצ'רד קרנזה, אומר שהמשמעות היא פגיעה אנושה בלימוד הפרונטלי, ביטול תוכניות ופיטורי 9,000 עובדים. אבל קומו מסרב להעלות את המיסים על 118 המיליארדרים במדינה, שהונם גדל ב-77 מיליארד דולר במהלך המגיפה – נתון המגמד את הגרעון הצפוי של המדינה השנה (14.5 מיליארד דולר).

עוד לפני המגיפה הייתה ניו-יורק המדינה השנייה בהיקף חוסר השוויון בחינוך: האיזורים העשירים קיבלו 10,000 דולר לשנה יותר לכל תלמיד מאשר האיזורים העניים. העירייה החמירה עוד יותר את המצב: ביל דה-בלסיו קיצץ בחודש יוני מיליארד דולר בתקציב החינוך. וזה לאחר שראש העירייה דחה את קריאת המומחים לסגור את בתי הספר. לפי מחקר של אוניברסיטת קולומביה, הסירוב עלה בחייהם של 18,500 מתים מהקורונה.

דה-בלסיו גם דחף לפתיחה מיידית של בתי הספר, בעוד לוס אנג'לס ושיקגו החליטו להמתין לסתיו ובינתיים לבצע את ההכנות הדרושות. הוא צדק באומרו שפתיחתם חיונית במיוחד למשפחות העניות ביותר, אבל הוא לא גיבה את דרישתו בנקיטת אמצעי הבטיחות הדרושים. רק איום בשביתת מורים הוביל אותו לדחיית הפתיחה, אך בפחות משבועיים. התוצאה היא, שכל התלמידים בבתי הספר הציבוריים אינם לומדים כלל ברוב ספטמבר.

במקום לגרום לתושבים העשירים ביותר לשלם יותר בזמן משבר, ניו-יורק מטילה את המעמסה על בתי הספר הציבוריים – למרות שפחות דולרים פירושם פחות אמצעי ביטחון, יותר מחלות ויותר מקרי מוות. הם לראשי המדינה והעיר היה אכפת מתלמידים חצי מכפי שאכפת להם משחקני טלוויזיה, היינו מעלים את ההכנסות ונותנים לבתי הספר שלנו את המימון הדרוש כדי להיפתח בבטחה. תשומת הלב המוקדשת לאולפני הטלוויזיה מוכיחה שהדבר אפשרי. האם לתלמידינו ולמורינו לא מגיעה אותה רמה של אכפתיות והשקעה?



תאריך:  23/09/20   |   עודכן:  23/09/20
איתמר לוין
+הממשלה אישרה: ממחר - סגר מהודק
08:13 24/09/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ישיבת הממשלה נמשכה שש שעות והסתיימה ב-5:00 בבוקר בהחלטה על סגר ממחר בשעה 14:00  ▪  הפגנות בבלפור יותרו לאחר הסגר המהודק עד 2,000 בני אדם  ▪  אושרה סגירה מוחלטת של המשק - למעט מפעלים חיוניים  ▪  שר האוצר התנגד: ניתן היה לקדם צעדים לבלימת המחלה מבלי לפגוע פגיעה אנושה במפעלים ועסקים במגזר הפרטי
התפילות יצומצמו, בתי כנסת ייסגרו [צילום: ז'קלין מרטין, AP]
יותרו אופניים בכיפור - ספורט יחידני [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+שר האוצר: יש סיבה לסגר, אבל לסגר מלא משמעותיות בעשרות מיליארדים
00:45 24/09/20  |  איציק וולף
שר האוצר, ישראל כ"ץ, מתנגד להטלת סגר מלא ביום שישי. בישיבת הממשלה אמר כי הממונה גמזו הציע סגר ברמה של 50 אחוז וההצעה לסגר מלא היא חסרת תקדים בעולם.

"מה שמוצע כאן עכשיו זה חסר תקדים בעולם אין מדינה שהחליטה על צעדים מסוג זה. אנשי הבריאות אומרים בעצמם - אי אפשר לנתק את ההיבט הבריאותי ומההיבט הכלכלי. יש סיבה לסגר אבל להחמיר יותר ממרץ אפריל יש לזה משמעיות של עשרות מליארדים", טען.
+מנכ"ל משרד הבריאות: מערכת הבריאות לא קורסת
00:35 24/09/20  |  איציק וולף
מנכ״ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, אמר בישיבת הממשלה כי מערכת הבריאות לא קורסת. "המערכת בהחלט בעומס רב. הוספנו כח אדם רב ואנחנו מזרימים מיטות לבתי החולים", אמר.
+לפיד: דרושים אסטרטגיית יציאה, פיצוי לעצמאים ודוגמה אישית
22:57 23/09/20  |  איציק וולף
ראש האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד, טוען כי עם ההחלטה על הטלת סגר צריכה הממשלה להתייחס גם לשישה צעדים משלימים הכוללים קביעת מתווה היציאה מן הסגר ופיצוי לעצמאים.

מהרגע שהתקבלה החלטה על סגר מלא אנחנו דורשים 6 דברים פשוטים:
  • אסטרטגיית יציאה ברורה עם פרמטרים ברורים. מה ייפתח מחדש מתי, מה המדד להצלחה, מה אנחנו מנסים להשיג? כמה מקרים חמורים וכמה בדיקות חיוביות יובילו לפתיחת בתי ספר מחדש, לפתיחת עסקים מחדש, לפתיחת בתי כנסת מחדש, להחזרת ההפגנות. והכל חייב להיות שקוף לציבור. ועקבי ולא משתנה כל יומיים.
  • מודל פיצוי לעצמאים שייכנס לתוקפו מיידי עם תחילת הסגר, רשת בטחון ודמי אבטלה לעצמאים, וביטול מודל החל"ת ומעבר למודל הגרמני.
  • הקמת מערך חקירות אמיתי רחב היקף, קטיעה, סגירה ואכיפה ברמה המקומית לצד מערכת רפואת חירום שמסוגלת להתמודד ברמה הארצית עם עומסי תחלואה.
  • מינוי דובר מקצועי למשבר. בלי מסיבות עיתונאים פוליטיות, רק מידע והוראות ברורות לציבור הישראלי כל יום.
  • דוגמא אישית של כל חברי הממשלה. כל שר שעובר על כללי הסגר חייב להתפטר מיד. זה כולל את ראש הממשלה. אנחנו חייבים לבנות את אמון הציבור.
  • ביום שאחרי הסגר לתת לראשי הערים את הסמכויות והמשאבים שינהלו את הערים בשיתוף פיקוד העורף.
+הדגלים השחורים: ישראל צוללת לתהום בגלל המחדלים של נתניהו
22:19 23/09/20  |  איציק וולף
בתנועת הדגלים השחורים אמרו בתגובה להחלטה על סגר מלא כי מדובר בשעה קשה לעם ישראל.

"מדינת ישראל צוללת לתוך תהום עקב המחדלים הבלתי נגמרים של נתניהו. זהי שעה לכל עם ישראל להפנים את מה שאנו אומרים חודשים: נאשם בפלילים לא יכול לנהל מדינה. האשמה מוטלת לפתחו של הנאשם נתניהו. הוא ורק הוא אחראי לכישלון הגדול בתולדות המדינה״, אמרו בתנועה. לא היתה בהודעה התייחסות להחלטה על צמצום ההפגנות.
+סגר הרמטי מיום שישי הקרוב
22:08 23/09/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
על-פי המתווה שלא אושר בקבינט אך יובא עוד הלילה לאישור הממשלה - יתאפשרו תפילות והפגנות במתכונת מצומצמת בלבד  ▪  גנץ תמך בסגר המלא: עדיף סגר מלא בהקדם כדי לעצור הדבקות במינימום פגיעה בפעילות עסקית חיונית
דברי נתניהו בפתח ישיבת הממשלה הלילה
סגר במתכונת חריפה יותר מחודש מרס [צילום: משטרת ישראל]
נתניהו וגנץ. הסכמה אחרי דיון של שעות [צילום: מרק ישראל סלם, פלאש 90]
+מפקד תחנת מוריה בי-ם חלה בקורונה
20:53 23/09/20  |  איציק וולף
מפקד תחנת מוריה בירושלים, ניצב משנה קובי יעקובי, נמצא חיובי לקורונה. ניצב משנה יעקובי הוא האחראי בשטח על אירועי ההפגנות בבלפור.
+טרופר: אין היגיון בגב שאנו נותנים להפגנה
20:35 23/09/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
שר התרבות והספורט טוען בהתכתבות פנימית של חברי הכנסת במפלגת כחול לבן כי המפלגה נגררת אחרי קו קצה לא ממלכתי של מיעוט שמעוניין להמשיך את ההפגנות בבלפור  ▪  "רוב הישראלים, ולדעתי גם רוב המצביעים שלנו לא מבינים איך אנחנו עדיין תומכים בהפגנות האלה"
טרופר. זה לא אנחנו [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
הפגנה בגשרים כן, בבלפור - לא [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+נתניהו דרש שלא לחדש את ההפגנות
20:13 23/09/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה דוחף להטלת סגר מלא ומיידי על המשק למשך שבועיים באופן שיאפשר גם עצירת ההפגנות על-פי ההסכמה של כחול לבן  ▪  רצונו שלא לאפשר לאחר מכן חידוש מדורג של ההפגנות - הביא לפיצוץ  ▪  נתניהו פנה לציבור בסרטון: אין ברירה, נקבל החלטות קשות ונציל חיים
נתניהו. מחויב להגן על החיים
ההפגנות בלב העימות [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+שר האוצר: כלכלת ישראל בת ערובה של כחול לבן
19:41 23/09/20  |  איציק וולף
שר האוצר, ישראל כ״ץ, תוקף את מפלגת כחול לבן ואת ההתניה שהציגה להסכמתה לביטול ההפגנות נגד ראש הממשלה בסגירה מוחלטת של המגזר הפרטי במשק.

"משרד האוצר הציג בפני קבינט הקורונה נתונים ותוכנית משמעותית שהראתה שניתן וצריך לאפשר את המשך פעילות המגזר הפרטי, שאיננו מקבל קהל, תוך שמירה קפדנית על כללי הבריאות. מיליוני מפרנסים וכלכלת ישראל אינם יכולים לשמש כבני ערובה לסדר יום פוליטי, של מפלגת כחול לבן, המנוגד לחלוטין לאינטרס הציבורי.
אני רואה את זה בחומרה רבה, ואעמוד על כך שהתוכנית שהצגתי תאושר וימנע הנזק החמור לכלכלת ישראל", טען.
+שר המדע הציע: סגר לילי עד סוכות, סגר מלא בחג ואחריו
18:55 23/09/20  |  איציק וולף
שר המדע, יזהר שי, הציע בישיבת קבינט הקורונה להטיל סגר לילי בכל המדינה עד לחג הסוכות, ולנקוט במדיניות סגר מלא בחג עצמו ואחריו. עוד הציע לשמור על מחצית מן המגזר העסקי פעיל, ולאפשר לאוכלוסיה המבוגרת להצטייד במזון בשעות מיוחדות.
+עלותו של סגר מחמיר: 35 מיליארד שקל
18:08 23/09/20  |  איציק וולף
הכלכלנית הראשית של משרד האוצר אמרה בדיוני קבינט הקורונה כי עלותו של סגר כולל מחמיר והרמטי למשך שלושה שבועות תגיע לכ-35 מיליארד שקל.
+אושרה תוספת 11 מיליארד לתקציב
17:37 23/09/20  |  איציק וולף, עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכספים אישרה תוספת בת 11 מיליארד שקל לתקציב ההמשכי לשנת 2020  ▪  התקציב יעמוד על 410.8 מיליארד שקל  ▪  מ"מ ראש אגף תקציבים באוצר, יוגב גרדוס: ניתן היה להגיע לתקציב של עד 406 מיליארד שקל
(יו"ר ועדת הכספים. משה גפני [צילום: שמוליק גרוסמן/דוברות הכנסת])
+גם חדשות 12 ו-13 נענו לקריאה לעטות מסכות בשידור
16:53 23/09/20  |  עידן יוסף
הנהלות חברת החדשות (חדשות 12), חדשות 13 הודיעו כי המשתתפים בתוכניות האקטואליה בערוצים יעטו מסכות בעת השידור, וזאת במטרה למנוע את המשך התפשטות נגיף הקורונה.

ההודעה מגיעה יום לאחר שבתאגיד השידור "כאן", החלו להגיש את מהדורת החדשות עם מסכות גם כן. הבוקר הודיע ערוץ 20 כי הוא נענה לקריאת שר התקשורת בנושא.
+"חידלו מהדיון האובססיבי בהפגנות"
16:43 23/09/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שרי המפלגה התנגדו לעצירת ההפגנות אם לא יותר סגר מלא  ▪  מנדלבליט תומך בעמדתם  ▪  נתניהו: "פוליטיקה קטנה. אנחנו במלחמה. תתעוררו!"  ▪  נסיונות בכחול לבן לטרפד את התוכנית שגיבש שר האוצר לשימור העבודה במגזר הפרטי בתקופת הסגר
גנץ ונתניהו. "דיון חסר פרופורציה" [צילום: אורן בן חקון]
ההפגנות במוקד העימות [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+ראש הממשלה ימסור הערב הצהרה לתקשורת
15:56 23/09/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+ועדת החוקה אישרה תיקונים שונים לתקנות הקורונה להגבלת פעילות
15:35 23/09/20  |  עידן יוסף
ועדת החוקה אישרה הצעת תקנות סמכויות מיוחדות להתמודדות עם נגיף הקורונה החדש (הוראת שעה) (הגבלת השהייה במרחב הציבורי והגבלת פעילות) (תיקון), התש"ף-2020. התיקונים כוללים את הגדלת טווח היציאה מהבית מ-500 מטר ל-1,000 מטר לבקשת הוועדה, וכן השלמת רשימת הישובים שנשמטה בטעות מהתקנות של מתווה הרמזור ושני צמצומים נוספים במגבלות.
+תפילות והפגנות - עד 20 איש במרחק 1 ק"מ מהבית
15:12 23/09/20  |  עידן יוסף
המתווה המסתמן לתפילות ולהפגנות: ניתן יהיה לקיימן רק בחוץ, בקבוצות של 20 ורק במרחק של 1,000 מטר מהבית (חדשות 12).
+המשטרה מזהירה מפני חדשות כזב
15:00 23/09/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אלפי שוטרים ומאות חיילים פועלים לאכיפת החוק  ▪  חולקו 2,132 דוחות למפרי ההנחיות  ▪  הפר את הסגר ונתפס במחסום כשברכבו סמים מוסלקים ב-50 פחיות בישום
([צילום: דוברות המשטרה])
+כחול לבן: איסור הפגנות יותנה באיסור תפילות
14:44 23/09/20  |  עידן יוסף
בכחול לבן יתמכו באיסור גורף על הפגנות בסגר אם גם בתי הכנסת ייסגרו (הארץ).

+התפשטות הקורונה בכנסת: שני עובדים נוספים נדבקו
14:38 23/09/20  |  עידן יוסף
מרכזת סיעת יהדות התורה בכנסת ואחד מעובדי מיזוג האוויר בכנסת נמצאו חיוביים לנגיף הקורונה. היום האחרון בו שהו השניים במשכן היה 17.9 ו16.9 בהתאמה.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
ועדת הכספים אישרה תוספת בת 11 מיליארד שקל לתקציב ההמשכי לשנת 2020, זאת בהעדר תקציב מדינה לשנה זו. התקציב לשנת 2020 יעמוד על 410.8 מיליארד שקלים, המורכבים מ-399.8 מיליארד שקל - תקציב שנת 2019, בתוספת 11 מיליארד השקלים במסגרת תוכנית הפעולה הממשלתית, שאישרה הממשלה לאחרונה.
קשיים בדרך לאישור מתווה ההפגנות. כחול לבן טוענת שהסכמתה לביטול הפגנות היא רק במקרה של סגר מלא, ואילו כעת ראש הממשלה מתכוון להשאיר חלק מהמשק פתוח לבקשת שר האוצר ישראל כ"ץ.
23/09/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
רה״מ נתניהו צפוי למסור הצהרה לתקשורת הערב בזמן המהדורות המרכזיות בטלוויזיה.
23/09/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה. המשטרה מזהירים כי בימים האחרונים מופצות חדשות כזב ברשתות החברתיות ומידע שיש בהן כדי להטעות את הציבור. הציבור מתבקש להתעדכן על ההגבלות והמידע הרלוונטי רק בפרסומים שנעשים ע"י הרשויות המוסמכות, ובין היתר ע"י המשטרה בערוצי הדיגיטל השונים ובאמצעי התקשורת. כמו-כן, מזכירים שיש להימנע מפרסום שמועות באשר למותר ולאסור והפצת מידע שגוי באשר להגבלות השונות בכדי להימנע מהטעיית הציבור.
23/09/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
כילדים היינו עומדים בערב הפסח סביב המדורה של שריפת החמץ ואבא היה מנצל שוב ושוב את הרגע כדי להמחיש לנו מה המשמעות של יהודי עובד השם, שעושה את מה שהוא עושה פשוט כי השם ציווה. כמו ברוב הבתים של דור שני ושלישי לניצולי שואה, היחס לאוכל והקפדה על בל תשחית היו סוג של קודש קודשים. ועכשיו, להשליך אוכל טוב לאש?!
23/09/2020  |  בצלאל סמוטריץ'  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ירון פרידמן
ירון פרידמן  |  
חזרה לפילוג הפוליטי שהיה לפני השבעה באוקטובר, התחמקות מקבלת אחריות למצב, משבר מנהיגות ועוד - לא מדובר בישראל אלא בוויכוח הפנים-פלשתיני. פרשן מצרי מתאר בדרכו את המתיחות בין שני הפלג...
איתמר לוין
איתמר לוין
מלחמה צריכה יעד מדיני ברור    נתניהו שוב פוזל לרפובליקנים ומפלרטט עם עבריין בלתי שפוי    המשותף לשומר וגולדפוס    מה באמת חשוב לסמוטריץ'    חוק הרבנים ואבי דיכטר    האם מישהו עוקב אחרי ...
יוסף קנדלקר
יוסף קנדלקר
מאז ועד היום איש לא מעז לקרוא לבן שלו המן, למרות ששמעתי על מישהו שקראו לו כך, אבל זה בגדר שמועה
ביטחון לכל משפחה [צילום: אבי רוקח/פלאש 90]
גל קסטל
בימים אלה, בהם ישראל נדרשת לחשב מסלול מחדש בכל כך הרבה תחומי חיים, אני זועק אל מקבלי ההחלטות שלא להזניח את התחום הקריטי של ההתחדשות העירונית, חידוש המבנים הישנים ותוספת חדרי ממ"ד ל...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
טובה חוכמת השיח המדיני מהפעלת כלי הקרב, לשם כך יש גם לאמץ הצעת ארה"ב, מדינה ידידותית לישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il