|   15:07:40
דלג
  איתן קלינסקי  
משורר ומורה לתנ"ך
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

הרב יצחק מאיר שיף ז"ל

כשקראתי השבוע שהוא נפטר ממגפת הקורונה, נדהמתי מהשוד והשבר שנפל על משפחה אחת - סבא, סבתא ואבא נפטרו בחטף תוך מספר ימים ונותרה אלמנה ושנים עשר ילדים יתומים
04/10/2020  |   איתן קלינסקי   |   יומני בלוגרים   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות
קופות צדקה [צילום: איתמר לוין]

לא הכרתי את הרב יצחק מאיר שיף ז"ל מהקהילה החסידית באשדוד. אודה, כשנתקלתי בשמו בידיעה קצרה באתר "סרוגים", מצאתי עצמי נסער וזה בא לידי ביטוי גם בעת כתיבת שורות אלו.

הרב יצחק שיף ז"ל היה בן ארבעים ושמונה, כאשר נגיף הקורונה נטל את חייו. הרב חלה בדלקת ריאות, ותוך כדי התמודדות עם דלקת ריאות נדבק בנגיף הקורונה. כשבועיים טרם פטירת הרב יצחק מאיר נפטר אביו, הרב יוסף שיף. לאימא של יצחק היה קשה לקבל את הידיעה על מות בעלה יוסף. בקבלה את הידיעה המרה על מות בעלה היא התמוטטה ומתה.

הרב יצחק מאיר שיף אינו רב מוכר ומחקריו גם לא זכו לחשיפה אקדמית. במקרה עיינתי בספריו, כשחיפשתי חומר על קהילת בעלזא. אני מודה עכשיו, שעיינתי בספריו ברפרוף רב. נתקלתי לפני כמה חודשים במחקריו של הרב יצחק מאיר שיף על החסידות בסדרה הנושאת את השם "צדיקי עולם", שהיא דווקא מאוד פופולרית בקהילות החסידיות.

כשקראתי השבוע שהוא נפטר ממגפת הקורונה, נדהמתי מהשוד והשבר שנפל על משפחה אחת - סבא, סבתא ואבא נפטרו בחטף תוך מספר ימים ונותרה אלמנה ושנים עשר ילדים יתומים.

אינני בא ברשימה זו להתייחס למחקריו של הרב, שראה את כל ייעודו בחיים רק בלימוד תורה ובהנצחת זכרה של קהילה חסידית לה הוא היה שייך ושל החסידות בכלל. מעל כל חילוקי הדעות שיש לי עם הרב, והם רבים, אני מתרשם ומתרגש מגילויי הסולידריות החברתית בקהילה החסידית. נפטרו בחטף תוך מספר מועט של ימים שלושה אנשים, ונותרה אלמנה ושנים עשר ילדים יתומים. הקהילה לא נותרה אדישה, יתרה מזאת היא נרתמה מיידית למגבית כדי לסייע למשפחה במצוקתה הקשה. זו מגבית של עשרה שקלים ועוד עשרים שקל ותוך מספר מועט של ימים של תרומות צנועות - שקל ועוד שקל - הקהילה החסידית באשדוד מתקרבת למימוש היעד, והיעד הוא לאסוף מיליון שקל כדי לסייע למשפחה.

למרות חילוקי הדעות האידיאולוגיים, שיש לי עם העולם הדתי כולל החברה החסידית, אי-אפשר שלא להתרשם מגילויי הסולידאריות החברתית היפים, שהם חלק מאדני הקיום והמעשה של הבניין החסידי.

תאריך:  04/10/2020   |   עודכן:  04/10/2020
איתן קלינסקי
+האדמו"ר מפיטסבורג מת מקורונה
01:01 05/10/20  |  עידן יוסף
‏אבל בעולם החסידות: האדמו"ר מפיטסבורג, רבי מרדכי מאטיל ישכר בער לייפער, מת כתוצאה מקורונה במרכז הרפואי לניאדו צאנז בנתניה. בן 64 היה במותו. העיתונים החסידיים המודיע והמבשר עצרו את הדפסת העיתון של מחר על-מנת לעדכן את הגיליון בפטירתו.
+גמזו ימליץ: אין לפתוח את מוסדות הלימוד בחודש הקרוב
00:28 05/10/20  |  עידן יוסף
ממונה הקורונה, הפרופסור רוני גמזו, ימליץ יחד עם צוות משרד הבריאות לקבינט הקורונה שלא לפתוח את מוסדות הלימוד, כולל הישיבות, בחודש הקרוב. לפי המלצתו הצפויה של פרופסור גמזו, אם נתוני החולים יהיו טובים יותר, ניתן יהיה לשקול את פתיחת המסגרות לגיל הרך - ובכללם את גני הילדים וכיתות א' בלבד (כאן חדשות).
+קרית יערים: המשטרה פיזרה אירוע חרדי
23:42 04/10/20  |  עידן יוסף
בעקבות דיווח שהגיע על קיום אירוע ״שמחת בית השואבה״ בישוב קריית יערים הגיע למקום כוח משטרה שפיזר בשיתוף ראש המועצה את הקהל.
[צילום: דוברות המשטרה]
+שיעור החולים המאומתים שוב בעלייה
23:40 04/10/20  |  עידן יוסף
900 חולי קורונה במצב קשה, אחוז המאומתים לנגיף מכלל הבדיקות שוב בעלייה, ועומד על 11.7%.
+דרעי למ"מ המפכ"ל: עד שהשוטרים הגיעו לשכונות החרדיות ההנחיות נשמרו
23:16 04/10/20  |  עידן יוסף
בעקבות תגובת המשטרה להפרות החוק בריכוזים החרדים, שוחח כעת יו״ר ש״ס השר אריה דרעי עם מ״מ מפכ״ל המשטרה מוטי כהן, והתריע בפניו כי ההתנהגות הקשה, כלשונו, של השוטרים תגרום לאווירה קשה ולפגיעה בשמירת ההנחיות בתוך ציבור שרובו המוחלט שומר על כל ההנחיות וההוראות. לטענת דרעי, עד כניסת הכוחות לרחובות הריכוזים החרדים, היה שקט מוחלט ושמירה מלאה של כל ההנחיות. כהן התחייב בפניו כי יבדוק את הנושא לעומק ויפעל להוריד את ההנחיות לשטח.
+דיווח: השרה גמליאל שנדבקה בקורונה ניסתה להטעות
22:37 04/10/20  |  עידן יוסף
השרה גילה גמליאל ניסתה להטעות את משרד הבריאות אחרי שחלתה בקורונה. בתחילה טענה כי נדבקה מהנהג שלה, אך בחקירה האפידמיולוגית התברר שההדבקה לא יכולה הייתה להיות ממנו. לאחר מכן סיפרה גמליאל כי ביקרה עם משפחתה בבית כנסת ביום כיפור, ונבדקת האפשרות שנדבקו שם (הארץ).
+המשטרה: השוטר הגיע לאכוף ולא להתברך
21:30 04/10/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
המשטרה מציגה סרטון שממנו עולה כי השוטר שהגיע לסוכת האדמו"ר מקרעטשניף בקריית גת כלל לא ביקש את ברכתו כפי שדווח, אלא פעל לפיזור ההתקהלות הלא חוקית  ▪  המשך ההפרות הבוקר עלה לחסידים בקנסות
(השוטר מסביר לאדמו"ר )
+כמיליון וחצי איש התבקשו להיכנס לבידוד
20:32 04/10/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מנתונים שהגיעו ליו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ צבי האוזר: מאז ה-1 ביולי קרוב ל-1.5 מיליון אזרחים התבקשו להיכנס לבידוד
([צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90])
+מתיחות בכחול לבן: גנץ מכנס ישיבת סיעה
20:25 04/10/20  |  עידן יוסף
כחול לבן תתכנס הערב לישיבת סיעה מתוחה. בעוד שלושה ימים תצטרך הממשלה להחליט האם לאשר את הארכת האיסור על הפגנות בשבוע נוסף. למרות שיש ח״כים במפלגה שחושבים שהחוק התגלה ככישלון, ההערכה היא שכחול לבן תתמוך השבוע בהמשך האיסור, ותפעל לשינויו רק בשבוע הבא אם תהיה ירידה בתחלואה (חדשות 12).
+ראש ועדת החוקה דורש מהמשטרה לשנות ההתנהלות כלפי חרדים
20:16 04/10/20  |  עידן יוסף
בעקבות התיעוד של מקרי אלימות שוטרים בריכוזים החרדים, שוחח יו"ר ועדת החוקה יעקב אשר עם הפיקוד הבכיר במשטרה ועם ניצב בדימוס אריק יקואל ראש צוות הייעוץ למגזר החרדי, ודרש את התערבותם המהירה לשינוי ההתנהלות מצד השוטרים בשטח.
+ר"ע ב"ב: המשטרה לא לומדת מטעויות העבר
20:14 04/10/20  |  עידן יוסף
ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין בתגובה לאלימות המשטרתית כלשונו בסמוך לבית הכנסת חסדא: "מצער מאוד שהמשטרה לא לומדת מטעויות העבר ומבצעת פעילות אכיפה ללא תיאום עם גורמי העירייה, תוך הפעלת אלימות קשה כנגד מתפללים, אני דורש הבהרות ברורות מפיקוד המרחב, ולעצור מיד את האלימות הקשה הזו, תוך בירור מעמיק על התנהגות השוטרים במקום".
+מידע סותר על מצבו של טראמפ
19:42 04/10/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
קונלי אמר שמצבו של הנשיא משתפר והוא עשוי להשתחרר מחר מבית החולים - אך גם מסר שקיבל טיפול בסטרואיד אשר לפי המלצת ארגון הבריאות העולמי מיועד רק לחולי קורונה במצב קשה  ▪  הבית הלבן לא מסר בזמן אמת שטראמפ סבל מחום גבוה ונזקק לתוספת חמצן; רופאו מסביר: לא רצינו למסור מידע שיסתור את הגישה החיובית שלנו ושל הנשיא
קונלי הערב. "מצבו באמת טוב" [צילום: ז'קלין מרטין, AP]
איחולי החלמה ליד בית החולים וולטר ריד [צילום: קליף אואן, AP]
+2,576 מאומתים חדשים אתמול
19:41 04/10/20  |  עידן יוסף
2,576 מאומתים חדשים אתמול (03.10) מתוך 25,144 תוצאות בדיקות שהתקבלו. נכון לשעה זו: 265,932 מאומתים מפרוץ המגפה. 890 חולים שמצבם מוגדר קשה. 215 מונשמים. 1,707 מתים במצטבר מפרוץ המגפה.
+13 עצורים במהלך התפרעויות בבני ברק
19:30 04/10/20  |  עידן יוסף
בעקבות דיווח על התקהלות אסורה בבית כנסת ברחוב דסלר בבני ברק , הגיעו למקום כוחות משטרה לביצוע אכיפה. במקום הבחינו השוטרים במאות מתקהלים שנמצאו במקום. מלבד העובדה כי התקנות אוסרות על שהייה בתוך בתי כנסת הרי שרובם שהו במקום ללא מסיכות וללא שמירת מרחק כנדרש תוך סיכון חייהם.

לאחר שניתנו להם דוחות בגין התקהלות אסורה, החלו להתנגד והפרו את הסדר הציבורי. המשטרה עצרה 13 מתקהלים וחולקו דוחות בגין התקהלות בלתי חוקית.
+נתניהו: בחמישי נדון בהמשך הסגר
19:28 04/10/20  |  עידן יוסף
ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אני רוצה לחכות 10 ימים בכדי לראות האם המגיפה באמת נבלמת, ת ההחלטות לגבי אחרי מוצאי שמחת תורה נקבל רק ביום חמישי".

בסוף השבוע שוחח נתניהו עם חיים ביבס לקראת אפשרות של החזרת תוכנית הרמזור. לשכת ראש הממשלה קבעה פגישה של נתניהו עם כל ראשי הערים ליום רביעי הזה. בפגישה מרכז השלטון המקומי יציג הצעות לייעול תוכנית הרמזור והיערכות לקראת היציאה מהסגר.
+הקורונה בצה"ל: 3 חיילים במצב קשה
19:27 04/10/20  |  עידן יוסף
נכון להיום (א'), 1,135 משרתים בשירות סדיר, קבע ועובדי צה"ל מאובחנים כחולים בקורונה במצב קל. שלושה משרתי צה"ל מאובחנים כחולים במצב קשה. נכון ליום א', כ-10,867 משרתים נמצאים בבידוד.
+פוטין ממשיך בבידוד עצמי
18:07 04/10/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
הנשיא הרוסי כמעט ולא יוצא מדירתו, מקיים פגישות בווידאו ומי שנפגשים עימו פנים אל פנים נדרשים לבידוד מוקדם של שבועיים - מדווח ניו-יורק טיימס
(פוטין בחדר הווידאו בדירתו [צילום: AP])
+ליברמן: הצלת הכלכלה רק בהחלפת הממשלה
16:56 04/10/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ישראל ביתנו ערך כנס חירום כלכלי שערך יחד עם עשרות ראשי ארגונים במשק  ▪  "במקום שהממשלה תעסוק בליבה ותציל את העסקים הקטנים במדינת ישראל היא מקבלת החלטות פוליטיות מבלי להתבסס על נתונים וחונקת את המשק"
([צילום: ישראל ביתנו])
+חשש: הבית הלבן - מפיץ-על לקורונה
16:34 04/10/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
150 איש השתתפו באירוע בגן הוורדים בשבוע שעבר, חלקם נדבקו בקורונה - אך הבית הלבן אינו פונה אליהם כדי לבצע איתור מגעים  ▪  הרשויות במינסוטה וניו-ג'רזי פועלות לבדן לאתר את המשתתפים באירועי בחירות של טראמפ ביומיים שקדמו להודעה על מחלתו
גן הוורדים, 26 בספטמבר [צילום: אלכס ברנדון, AP]
מינסוטה, 30 בספטמבר [צילום: ג'ק רנדליך AP]
+גנץ בביקור במוקד לאזרחים ותיקים: "לא נשאיר אף אחד מאחור"
15:03 04/10/20  |  מירב ארד
שר הביטחון, בני גנץ, סיים כעת ביקור במוקד לאזרחים ותיקים של המשרד לשוויון חברתי, בהובלת השרה מירב כהן, בבני ברק. גנץ וכהן קיבלו סקירה על פעילות המוקד, על העלייה בפניות בימי הסגר והסוגיות המרכזיות המטרידות את האזרחים הוותיקים ובראשן- נושא הבדידות, קבלת תרופות ומזון. בסיום הביקור אמר גנץ: "האוכלוסייה שהקורונה פגעה בה יותר מכל היא האזרחים הוותיקים. אנחנו לא נשאיר אף קשיש לבדו- עמדתי על כך שתעבור בקבינט הקורונה תוכנית סיוע לאוכלוסייה המבוגרת שאותה ריכזה השרה מירב כהן, ואנחנו נכפיל את מספר הבדיקות, ונאפשר לבני משפחה לבקר קשישים בודדים. אני קורא לכולם לשים לב לשכנים ולהעניק קשב מיוחד למבוגרים בעת הזו."
+ככר פריז והכותל: שתי תמונות, שני עולמות
14:34 04/10/20  |  מרדכי ליפמן   |   לרשימה המלאה
כאן בכותל, אנשים דתיים וחרדים וגם חילוניים, ויתרו, למען שלום הציבור, למען בריאות הציבור, אבל שם בסיועם של אלופי ה"דמוקרטיה", המממנים העלומים, של חזיון התרעלה הזה, הם וצאצאיהם, משתוללים
[צילום: נתי שוחט/פלאש 90]
[צילום: יונתו זינדל/פלאש 90]
+ח"כ איימן עודה אובחן חיובי לנגיף הקורונה
14:29 04/10/20  |  מירב ארד
יו״ר הרשימה המשותפת ח״כ איימן עודה נמצא חיובי לנגיף הקורונה. ח״כ עודה סובל מתסמינים קלים, מרגיש טוב ויכנס לבידוד כנדרש. ח״כ עודה: ״מלבד חום קל אני מרגיש בסדר ואמשיך לעבוד למען הציבור מהבידוד. אני קורא לכולם לנהוג ביתר זהירות ולהשמע להנחיות המסיכה, מרחק והיגיינה. הנגיף הוא אמיתי, מסוכן, ומדבק.״
+עתירה לבג"ץ: לבטל את הגבלת ההפגנות
13:40 04/10/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
ח"כ אלי אבידר ו-97 עותרים נוספים טוענים, כי ההחלטה התקבלה תוך ניגוד ענייני מוסדי של הממשלה כולה ותוך ניגוד עניינים אישי של נתניהו  ▪  מבקשים גם לאפשר הפגנות גדולות במוצ"ש הקרוב
("שיקול זר של נתניהו" [צילום: גילי יערי, פלאש 90])
+ראהול אוסף פסולת ומתגעגע לביה"ס
13:29 04/10/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
האו"ם מעריך: לפחות 24 מיליון ילדים ינשרו מן הלימודים ומיליונים מתוכם יישלחו לעבודה  ▪  ניו-יורק טיימס בתיאורים נוגעים ללב על גורלם של ילדים ברחבי העולם, שחלקם מגיעים עד כדי זנות  ▪  מומחים מזהירים: קשה מאוד להחזיר ללימודים ילדים שנשרו ויצאו לעבודה
ניו-דלהי, 3 בספטמבר [צילום: מניש סווראפ, AP]
ג'קרטה, 25 באוגוסט [צילום: אחמד איברהים, AP]
+דרעי הנחה על צו שיקדם הקמת מחלקות חדשות בבתי החולים
13:22 04/10/20  |  מירב ארד
שר הפנים, אריה דרעי, הנחה את מינהל התכנון לקדם צו שיזרז את הקמתם של מחלקות חדשות בבתי החולים. הצו מקודם לבקשת מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, אשר עדכן כי יש צורך להקים עוד כ-3,600 מיטות אשפוז במטרה להגיע ליעד של 10,000 מיטות אשפוז בכלל בתי החולים במדינה. השר דרעי אמר: "כולי תקווה כי צעד זה יסייע לבתי החולים להציל נפשות".
+9,653 דוחות חולקו בסופ"ש בשל הפרת הנחיות הקורונה
12:57 04/10/20  |  מירב ארד
במהלך הסופ"ש האחרון (02-03.10.2020), ניתנו ע״י המשטרה 9,653 דו״חות בגין ההפרות השונות, מרביתם בגין יציאה ממקום מגורים למטרה או פעולה שנאסרה - 7,113 דו"חות, ובהם גם 1,865 דו״חות בגין אי עטית מסיכה, 124 דו"חות בגין הפרות חובת הבידוד, 91 דו״חות בגין הפרות שונות של בתי עסק, וכן 251 דו"חות בגין שהייה במקום שנאסר (בית עסק שפעילותו נאסרה, סוכה של אחר, חוף ים וכיו"ב).

+שבדיה בבני ברק
12:27 04/10/20  |  דוד ארגז   |   לרשימה המלאה
אם החישוב התאורטי שלי נכון אנחנו צפויים לראות בערים החרדיות בעוד שבוע שבועיים ירידה באחוזי ההדבקה ובמספר המאובחנים לא בזכות הסגר אלא למרות הסגר
(חיסון העדר [צילום: יוסי זליגר/פלאש 90])
+מה מעניין את אמיר אוחנה
11:01 04/10/20  |  שמואל לוין   |   לרשימה המלאה
עכשיו אנחנו יודעים מה באמת מעניין את השר לביטחון פנים אמיר אוחנה, מה גורם לו 'לקפוץ ממקומו', ומה פחות חשוב לו
(אוחנה. לא עונה [צילום: יהונתן סמייה/דוברות הכנסת])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הרב יצחק מאיר שיף ז"ל
תגובות  [ 9 ] מוצגות   [ 9 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ב.ל
4/10/20 22:31
 
עברית של ב.ל..
5/10/20 11:29
 
ב.ל היית(ה)
5/10/20 13:26
 
די לטירוף
8/10/20 10:41
2
לאיתן יקירי.
5/10/20 08:12
3
מהשמוצניקית
5/10/20 08:24
4
נערה
5/10/20 17:52
5
חזי.
6/10/20 09:08
6
ש .מפ"ת
7/10/20 14:45
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
שתי תמונות חורכות לי בנשמה. האחת יום קודם ערב כיפור (26.9.20): מראה הכותל המערבי השומם. הרחבה ריקה (למעט כ-200 איש שהגיעו רובם לצורך ארגון והפעלת הטקס המסורתי, הנערך שם במועד הזה, מדי שנה). המראה זועק ומספר את סיפור ויתורם של 100,000-200,000 המתפללים, דתיים, חרדים וגם חילוניים רבים מאד, שהיו מגיעים להתפלל שם מדי שנה. הכותל כידוע הוא מקום פתוח, תחת כיפת השמיים, מותר להתכנס, לא? אבל הם ויתרו. מדוע? כי שלום ישראל חשוב להם, כי בריאותכם ובריאותם חשובה להם, כי נפשם סלדה מההתכתשות הצפויה עם השוטרים. ומה יעשה קומץ שוטרים מול מאה אלף איש, אם אלה אכן יחליטו להגיע?
04/10/2020  |  מרדכי ליפמן  |   יומני בלוגרים
ח"כ אלי אבידר (ישראל ביתנו) ו-97 עותרים נוספים מבקשים מבג"ץ (יום א', 4.10.20) לבטל את הגבלת ההפגנות למרחק של קילומטר ממקום מגוריו של המפגין. הם טוענים, כי האיסור נקבע תוך ניגוד עניינים חמור ופסול בו נתון ראש הממשלה, בנימין נתניהו.
04/10/2020  |  איתמר לוין  |   חדשות
הקורונה גרמה לסגירת בתי ספר ברחבי העולם – ולזינוק בעבודת ילדים. האו"ם מעריך, כי לפחות 24 מיליון ילדים ינשרו מן הלימודים ושמיליונים מתוכם יישלחו לעבודה. ילדים בני עשר כורים כיום חול בקניה. בני גילם קוצצים עצי קקאו במערב אפריקה. ילדים וילדות בני שמונה מקבצים נדבות באינדונזיה כ"פסלים חיים" צבועים בצבע כסף.
04/10/2020  |  איתמר לוין  |   מיוחדים ברשת
גם היום, יותר מחצי שנה מאז פרצה הקורונה לחיינו ואחרי יותר מרבע מיליון חולים מאומתים, עדיין לא פורסמו נתונים של תוצאות בדיקות סרולוגיות ואנחנו נאלצים להסתפק בנתוני בדיקות PCR הנחה סבירה אחת היא שבדיקת המטוש ספציפית והבדיקות החיוביות אכן מעידות על הידבקות לאחרונה. הנחה מתבקשת נוספת, היא שישנם חיוביים רבים נוספים שלא אובחנו, והנחה שלישית שהידבקות מקנה חסינות לפחות לפרק זמן של כמה חודשים. מתוך הנחות אלו ניתן לשער מה מספר האנשים שכבר נדבקו ומה פוטנציאל ההדבקה לעתיד לבוא וכמה אנחנו קרובים או רחוקים מחסינות עדר.
04/10/2020  |  דוד ארגז  |   יומני בלוגרים
"הדרך היחידה שלנו להציל את המדינה היא... להתגייס למאבק". את הדברים הללו אמר השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, ביום ה-29 בספטמבר. האם השר לביטחון הפנים באמת מגויס למאבק? מה באמת מעניין את אמיר אוחנה? החלטתי לבחון זאת. למי שלא יודע, אני מתגורר ברמת הגולן.
04/10/2020  |  שמואל לוין  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
החופשי חודשי ב-42 שקל ש"מוכרת" שרת התחבורה לתושבי אילת ייטיב רק עם מי שיסכים להיות "כלוא" בתוך העיר    בפועל, אילתי שירצה להגיע לעיר אחרת בארץ יידרש לשלם 305 ש"ח - יותר מפי 2.7 מאשר...
דן מרגלית
דן מרגלית
בעצם מדוע שהח"כים לא יאשרו לעצמם פגרה? אבל לא סתם אלא ללא מגבלת זמן, לכו לפגרה, לכו ואל תשובו
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il