|   15:07:40
דלג
  אליהו קאופמן  
רב אורתודוכסי, סופר ועיתונאי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

"הקנאים" של ה"פורימשפיל"

ברחוב החילוני תמהים כיצד ייתכן שדווקא חסידות רבות מתוך "אגודת ישראל" הן אלה שמפרות בעזות מצח את הוראות המלחמה ב"קורונה"
12/10/2020  |   אליהו קאופמן   |   יומני בלוגרים   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות
מועצת גדולי התורה החסידית, אגודת ישראל [צילום: נועם ריבקין פנטון/פלאש 90]

אסטרטגיית הממלכתיות
רבים שואלים כיצד ייתכן שחסידות בלזא - הלוחמת נגד הוראות הסגר, כמעט ואיננה פוגשת ברחובותיה את המשטרה, בזמן שהמשטרה מכה ללא רחמים ב"מאה שערים" ובבית שמש? הפתרון לתעלומה הזו מגיע מ"אסטרטגיית הממלכתיות" של השלטון החילוני שמעלים עין ממעללי משתפ"יו ביהדות החרדית, כדי להמשיך את השפעתו לטווח ארוך, לשינוי היהדות בכלל והחברה החרדית בפרט.

הדברים שתקראו בשורות הבאות הם מבוססים לגמרי והעובדות יצוקות כבטון חזק לכול דבר. זוהי פוליטיקה ישנה של "פורימשפיל" חרדי-ציוני, שמטרתו לסמא עיניים ומנגד להכשיר את המשך המש"תפיות עם החברה האנטי דתית בישראל, וגם השלטון הישראלי שותף לו בעצימת עיניים, והכול על חשבון בריאות הציבור ובלעג נגד המלחמה ב"קורונה". באחרונה אני זוכה לשמוע יותר ויותר חסידי חסידויות בלזא ווויזני'ץ במיוחד, המתפארים בפני ש"אנחנו הכי קנאים נגד השלטון הציוני". ה"קנאות" שלהם איננה בהחרמת הקשר הכספי והפוליטי עם מפלגות הימין והשמאל החילוניות. ה"קנאות" שלהם איננה בהפגנות נגד הגיוס לצבא הישראלי או נגד "גיורי" הסרק. ה"קנאות" שלהם איננה במלחמה בגלישת ההסכלה החילונית לרחוב החרדי, ובטיפוח הערצה לציונות ברחוב החרדי.

ה"קנאות" שלהם היא בעניין ההפקרות במלחמה ב"קורונה" האיומה. ה"קנאות" שלהם היא בהתרת הוראות של פיקוח נפש. וכול זאת למה? משום שזו ה"קנאות" היחידה שהם יכולים להציג לאחר שהשתעבדו בכול מאודם לכסף ה"ממלכתי" והכניסו לישיבות שלהם פרחחים אנטי דתיים להרצות על הבלי עולם. ממעמקי שאול התחתית של החנופה פתאום נראים אדמו"רי בלזא, וויזני'ץ - על כל פלגיה ושמותיה הרבים, צאנז, בוסטון ועוד רבים אחרים, כאלה שאינם פוחדים מהשלטון הציוני. והם זוכים, בשיטת "הפוך על הפוך", ללגיטימציה ה"פורימית" שלהם מהתקשורת הכללית, שרובה איננה מבינה שהיא בעצם כדור משחק פוליטי לסמא עיניים, כדי שהגורמים החסידיים האלה ימשיכו ויתחזקו בקבלת הלגיטימציה הציבורית שלהם מאוהדיהם, כדי שאח"כ המש"תפיות האמיתית שלהם, עם העולם האנטי דתי, תתקבל בבאופן לגיטימי ברחוב החרדי, כאילו שהם בעצם מנהיגיו הלא מתפשרים של ציבור החרדי, וברגע שהם יתפשרו הרי שאח"כ לא יוכל לטעון נגדם כי במשת"פים מדובר.

שנים של מש"תפיות ומכירת ערכ היהדות

הרבה פליאות מועלות סביב צפצוף החסידיות הציוניות של "אגודת ישראל" על תקנות המלחמה ב"קורונה", ומעל לכול על הקרבת יהודים תמימים בקרב אנשיהם - חלקם רבנים ועסקנים חשובים, ב"משחק באש" שהם שותפים לו מאז תחילת מחלת ה"קורונה", כאשר הם מזלזלים ולועגים לתקנות ה"קורונה". חסידות בלזא למשל, כבר משנת 1980 מנהלת מדיניות אנטי חרדית אותנטית. מאותה שנה היא יצאה במלחמה נגד "העדה החרדית", ואפילו נגד "אגודת ישראל". ראשייה הכניסו את כל הפסיכולוגים ושאר המרעין בישין החילוניים לרחוב החרדי. זו החסידות הראשונה והחוג החרדי היחיד של "יהדות התורה" שהעניקו לגיטימציה לממשלת השמאל של מרצ מ-1992 עד 1996, ואח"כ גם הוציאו את ש"ס מהבידוד החרדי, נגד דעתו של הרב שך.

זהו החוג החרדי היחיד של "יהדות התורה", שיחד עם ש"ס, החל לשתף פעולה דרך ארגוני פשרה חצי רפורמים עם האנטי דתיים הכי גדולים של החברה החילונית. בין 1992 ל-1996 הייתה חסידות בלזא הסמן השמאלי ביהדות החרדית, גם יותר מש"ס של אותם הימים, אך משעלה הליכוד לשלטון התחיל ח"כ ישראל אייכלר לאגף מימין את "נוער הגבעות". הכל לפי אינטרסים של שררה וכסף במחיצת השלטון המתחלף שוב ושוב. בלזא זה החוג החרדי הראשון שהתגייס למשטרה ובמקביל הכניס לישיבות שלו מרצים אנטי דתיים, ובראשם עיתונאים מהעיתון האנטי דתי ששמו הארץ. משפחת אייכלר מספקת לתקשורת האנטי דתית, מזה שני עשורים וחצי, "עיתונאים" חרדים שמשמשים כמשת"פים בחברה החרדית.

אבל כיום יש לחסידות הזו הזדמנות להוכיח את מלחמתה בשלטון ב"קנאות" נגד הוראות חוקי המלחמה ב"קורונה", כדי שחסידי החוג הזה יחושו שבלזא איננה בדיוק מתמסרת בקלות לציונים, כפי שנהוג לחשוב. והשלטון - על גורמיו ה"ממלכתיים", מעוניין שההצגה הזו תימשך כדי שבע"ה לאחר סיום נגיף ה"קורונה" ימשיכו בחסידות הזו במשת"פיות שלהם, וביתר עוז, לאחר שמאבקם נגד הוראות "הקורונה" נתן להם לגיטימציה של "חסידות קנאית" ולא משת"פית. כך אפשר להבין מדוע המשטרה, המכה ללא רחמים ב"מאה שערים" ובבית שמש, כמעט שאיננה נוגעת בחסידי בלזא, הממרים את הוראות ה"קורונה" יותר מכול חוג חרדי אחר, שהרי חסידי בלזא בחלקם הם בכלל גם שוטרים. לא במקרה מר בנימין נתניהו - ראש הממשלה הכי קיצוני בעולם בהגבלות נגד ה"קורונה", דואג מידי שבת וחג להתקשר לאדמו"ר מבלזא ולדרוש בשלומו ובשלום חסידיו והוא אפילו לא מעז לשאול את האדמו"ר מבלזא על הפרות הסגר והצפצוף על ההוראות.

ואת המשחק הזה העבירו מבלזא גם לוויזני'ץ, שהרי האדמו"רים הללו הם גם גיסים. רק לפני מספר חודשים הגיע האדמו"ר מוויזני'ץ, כמי ש"הלך לקנוסה", לביתו של נתניהו וישב לפניו על שרפרף נמוך (בדיוק כפי שדני איילון, בשעתו סגן שר החוץ של ליברמן, השפיל את השגריר הטורקי והושיבו כעל שרפרף נמוך, לאחר פרשת ה"מרמרה"...). לפני שהאדמו"ר מוויזני'ץ ירש והשלים עם אביו הוא הסתובב בקרב אדמו"רים אנטי ציוניים כדודו המנוח, האדמו"ר מויזניץ - מונסי, וה"אדמו"ר מהורדנקא" ממנצ'סטר הבריטית. וויזני'ץ תמיד הייתה (מאז קום המדי) ידועה כחסידות ציונית ולאומנית והאדמו"ר החדש דהיום, היה חייב להתאים את עצמו אליה כדי שיוכל להיות האדמו"ר שלה. ועכשיו, כמו בבלזא, הגיעה שעתה היפה גם של חסידות זו לסמא עיניים נגד הוראות ה"קורונה" ולשוות לעצמה תדמית "קנאית" כדי שלאחר עידן ה"קורונה", בע"ה, תמשיך גם חסידות זו לשתף פעולה עם עוקרי הדת האנטי דתיים עבור שלמונים ושררה. וכך החלו לנהוג גם חסידויות נוספות של "אגודת ישראל".

ואלה שאינם הולכים על-פי הרוח

דווקא חוגי החסידויות הקנאיות יותר - כ"תולדות אהרון" למשל, והנמנות על "העדה החרדית", הן שקולות יותר בענייני שמירת הוראות ה"קורונה". שם לא צריכים את "חותמת הגומי" של ה"אנטי ציונות" המזויפת ואת "הקנאות" נגד הסגרים ונגד חוקי ה"קורונה" כדי לקבל לגיטימציה "קנאית" וחרדית. ב"מאה שערים" לוחמים נגד המשטרה משום שהמשטרה פשוט מכה שם שוב ושוב והיא הפכה לשנואה, כשהפעם התירוץ שלה נגד הקנאים של "מאה שערים" היא מחלת ה"קורונה". ההסכמים בין בלזא ועוד חסידיות עם המשטרה הם חלק הסכמים פוליטיים של הממסד הישראלי עם משת"פיו. "העדה החרדית", הנבדלת מהמדינה, דווקא פרסמה כללים ברורים להיזהר מה"קורונה". גם חסידות גור - הגורם המרכזי של "אגודת ישראל", יצאה בהנחיות ברורות לשמירת התקנות ואף לסגירת בתי הכנסת. בגור הפוליטיקה היא שקופה והם אינם קופצים ממחנה חילוני אחד למשנהו.

כותב שורות אלה שייך לאלה שאינם מתרשמים משום שיגעון בימים אלה. מחד-גיסא השלטון הישראלי מגזים ורודה באזרחים - ובמיוחד באזרחים החרדים ונגד הדת, כשתירוץ ה"קורונה" הוא סיבה טובה לכך, דברים שבעולם המערבי, האסייתי, האפריקני וכו' אינם מגיעים לקיצוניות כזו. לא לחינם בישראל מתחילים - בכל הצבורים, להפר את הוראות הסגרים, שהרי אי-אפשר להעמיד גזירה על הציבור, שהוא אינו יכול לעמוד בה. אבל מנגד אינני מאלה הקוראים דרור ולעג לכול עניין תקנות שמירת מינימום הזהירות מפני המחלה הזו, ומתכנסים בהמונים כדי להוכיח מרד טיפשי בתקנות לפיקוח נפש. חבל מאוד שחלק לא מבוטל מהחסידויות הציוניות של "אגודת ישראל" מוכנים לסכן חיי אדם, וגם רבים מתוכן, על המזבח הפוליטי של שררה וכספים, וחבל מאוד שראשי הקואליציה משתפים איתם פעולה מתוך "אסטרטגיית העתיד" שלהם ברחוב החרדי, להמשך את החלת ההסכלה שם והגיוס העתידי לצבא.

תאריך:  12/10/2020   |   עודכן:  12/10/2020
אליהו קאופמן
+"לא לתת הקלות לפני 25 באוקטובר"
23:45 12/10/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
חוקרים מזהירים כי יש לחכות מרווח ביטחון של עוד כשבוע נוסף בפתיחת המשק והחזרה ללימודים, משום שאת אפקט סוכות ושמחת תורה נדע לראשונה רק בסביבות יום שלישי הבא  ▪  פרופ' שורץ: "הרצון של הקבוצה המובילה, לחזור לשיטת הרמזור, מונע להערכתי לא-מעט מהרצון שלהם להוכיח שהם 'צדקו למרות זאת' בדומה למלחמת יום כיפור"
מפגן מחאה בבלפור [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
קניון הדר. סגור [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+2,016 ישראלים מתו ממחלת הקורונה
21:22 12/10/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
לראשונה מאז שפרצה מגפת הקורונה עבר מספר המתים הישראלים את המספר 2,000  ▪  6.5% מהבדיקות שבוצעו היום נמצאו חיוביות - הנתון הנמוך ביותר מ-21 באוגוסט  ▪  שר המשפטים הצהיר: לא נאפשר המשך הגבלת ההפגנות
מתו בלי שהמשפחה לצידם [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
מיצג מחאה הערב בכיכר פריז [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+ניסנקורן: לא נאריך את מצב החירום
20:58 12/10/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
שר המשפטים הצהיר שהממשלה לא תאריך מחר את מצב החירום המיוחד שאפשר להגביל את ההפגנות נגד ראש הממשלה  ▪  "בקבינט הקורונה נוביל להחזרה הדרגתית של פעילות המשק ולהפעלה שקולה של מערכת החינוך"
([צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת])
+יבואני ציוד קורונה תובעים את DHL
19:39 12/10/20  |  יצחק דנון   |   לרשימה המלאה
תשעה יבואנים תובעים 4.3 מיליון שקל, בטענה שמשלוחי מסיכות ומדחומים מסין הגיעו באיחור של שבועות ניכרים וחלקם לא הגיעו כלל
([צילום אילוסטרציה: התעשייה האווירית])
+"נפתח ביום א' עסקים וחינוך לגיל הרך"
18:27 12/10/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש עיריית כרמיאל הודיע כי לא ימתין להחלטת ממשלה בדבר הסרת המגבלות ויאפשר פתיחת עסקים ופתיחת מוסדות חינוך לגיל הרך החל מיום ראשון אם עירו תיחשב לירוקה על-פי מודל הרמזור  ▪  הפקחים העירוניים הונחו שלא לקנוס בתי עסק שיפעלו
(משה קונינסקי. 'מרד' בשלטון המרכזי [צילום: אייל מן])
+ראש עיריית מודיעין עילית נדבק בקורונה
17:31 12/10/20  |  עידן יוסף
ראש עיריית מודיעין עילית יעקב גוטרמן נדבק בקורונה (כיכר השבת).
+פעילות הרכבת תורחב: השירות יסתיים ב-22:00
15:32 12/10/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
לפי שעה לא תחודש פעילות הרכבות בסופי-השבוע  ▪  שלושה קווי רכבת שפעלו בתדירות מצומצמת יחזרו לשגרה, מלבד קו כפ"ס-הרצליה
([צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90])
+הרב קניבסקי ממשיך בלימודו
15:22 12/10/20  |  עידן יוסף
אחרי ימים ללא עידכון, ולאחר שפורסם קטע וידאו כאילו יש הרעה במצבו של הרב חיים קניבסקי, פרסם בית הרב תמונה מהדות האחרונות שבה הוא נראה שקוע בלימודו במסכת בבא מציעא.
הרב חיים קינבסקי
+בנימינה: המשטרה פיזרה מסיבה שהתקיימה בניגוד לתקנות ולחוק
15:11 12/10/20  |  עידן יוסף
המשטרה פשטה הלילה על מסיבה רוויית אלכוהול וסמים שאורגנה בשטח מפעל באזור התעשיה בבנימינה ורשמה דוחות ל-16 מהנוכחים. שוטרי תחנת זכרון יעקב הגיעו למפעל באזור התעשיה בבנימינה, לאחר שהתקבל דיווח כי מהמקום בוקעת מוזיקה רועשת והתקהלות.

שוטרי התחנה סרקו את מבנה המפעל ואיתרו תחילה שלושה משתתפים היושבים בחצר המקום, אולם לאור כמות האלכוהול במקום פתחו בסריקות ואיתרו עוד 13 נוספים שהסתתרו במבנה. בחיפוש במקום אתרו חומרים החשודים כסם מסוג קנביס.

המשטרה רשמה לבעלת המקום, תושבת בנימינה בשנות ה-20 לחייה, קנס בסך 5000 שקל ולשאר המשתתפים נרשמו דוחות על סך 500 שקל בהתאם.
+פתיחת כיתות הלימוד לשכבות הגיל הנמוכות
14:58 12/10/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
[צילום: דוברות הכנסת]
פרופ' גרוטו עדכן בוועדת החינוך: ביום ראשון פתיחה של גני הילדים והפעוטונים. שבועיים לאחר מכן פתיחה של כיתות א' עד ד'  ▪  יו"ר הנהגת ההורים הארצית: הגיע הזמן שנשב כולנו מסביב לשולחן עגול ונגבש תוכנית לחזרה ללימודים. אם נעשה את אותו הדבר שעשינו עד היום, שום דבר לא ישתנה
שפע. כחול לבן תדרוש [צילום: מן הטלוויזיה]
תלמידים. חידוש לימודים מדורג [צילום: נאסר אישתיה/פלאש 90]
+ליברמן: מברך את העסקים ששבו לעבוד
14:42 12/10/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ישראל ביתנו מעודד את מרד העסקים הקטנים ששבו לעבוד למרות האיסור הנגזר מתקנות הקורונה  ▪  "לא יכול להיות שבמדינת ישראל יש קבוצה אחת שלא סופרת את הממשלה והכנסת, עושה חגיגות פותחת ישיבות ומתנהלת כמדינה בתוך מדינה"
(ליברמן. תוכנית הוליסטית ליציאה מהמשבר [צילום: ישראל ביתנו])
+חולת קורונה אותרה בנסיעה לאום אל פחם
14:03 12/10/20  |  עידן יוסף
במחסום בידוק משטרתי על כביש 65 סמוך לצומת הכניסה לאו אל פחם, אותר (א') זוג תושבי כפר קרע שהגיע למחסום ברכבם. בבדיקת פרטי האישה (67) עלה כי היא חולת קורונה אשר נדרשת לשהות בבידוד. לנוסעת נרשם קנס ע"ס 5,000 ש"ח לצד דרישה לשוב לביתה מיד בהתאם להנחיות.
+בית שמש: שני גני ילדים ושלושה בתי ספר הופעלו בניגוד לתקנות
13:51 12/10/20  |  עידן יוסף
כחלק מפעילות המשטרה בבית שמש לאיתור מוסדות, בתי ספר וגנים פרטיים שפתחו את שעריהם בניגוד להנחיות, איתרו השוטרים גנים ובתי ספר שנפתחו במתחמים פרטיים ופעלו על מנת להפסיק את הלימודים ולפזר את הילדים חזרה לבתיהם. לאחר מכן רשמו קנסות על סך 5,000 ש"ח לחמשת האחראים, אחד מהם זומן בנוסף לשימוע במשטרה.

+גידול מעריכי (אקספוננציאלי) ומקדם ההדבקה
12:47 12/10/20  |  עומר ינקלביץ'   |   לרשימה המלאה
איך מחשבים נכון קצב הדבקה, מה ההבדל בין הקורונה לחצבת ולשפעת, והאם ניתן להשיג חסינות עדר/טור שלישי בסדרה
(הרבה מאד משתנים [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90])
+על מנהלים ובעלי עסקים - בואך סגר 2
11:15 12/10/20  |  אילת פדה גולדשטיין, יהונתן יששכרי, איתי הל-אור   |   לרשימה המלאה
ההודעה על הסגר הנוכחי, תפסה מנהלים רבים באותה הבעת פנים שיש לסיזיפוס בהגיעו לראש ההר, כאשר הסלע נשמט מכתפיו ומתדרדר בחזרה למטה... כיצד ניתן להימנע מהשחיקה בתקופה סיזיפית זו, ולטפל במשבר שהינו נחלת בעלי עסקים בטייק 2 של הסגר? על כך, בתוספת השראה מן האלים, מן הספרות על הצלחות כנגד הסיכויים ומחקרים על שבויי מלחמה, בכתבה הבאה
(שוב סגר [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+"מצב החירום בתוקף כל עוד לא הגענו ל-2,000 מאומתים"
09:51 12/10/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הוסיף: "אנחנו רואים שלפחות לוח הזמנים הראשון שקבענו של 2,000 נדבקים ביום - אנחנו עוד לא שם"  ▪   ▪  משרד הבריאות עדכן כי אתמול אובחנו 1,609 נדבקים; ירידה בשיעור החיוביים  ▪  שיעור הנשאים עומד על 7.7 אחוז בלבד
(פרופ' גרוטו [צילום: איתמר גרוטו])
+האם החשש מאנרכיה מוצדק
08:39 12/10/20  |  בעז שפירא   |   לרשימה המלאה
לא נעים לראות את פורקי העול בהפגנות ולהבדיל את אלה המתנערים מסיבות שונות מהמשמעת המתבקשת מכלל האזרחים
(הלוויות המוניות [צילום: פלאש 90])
+משרד הבריאות: 1,609 אובחנו בקורונה ביממה האחרונה
08:16 12/10/20  |  מירב ארד
משרד הבריאות עדכן (יום ב') כי 1,609 בני אדם אובחנו בנגיף הקורונה ביממה האחרונה.אתמול התבצעו 22,777 בדיקות, מתוכם אחוז החיוביים עומד על 7.7.
מספר המאומתים בנגיף בישראל עומד על 291,828, בהם 51,698 חולים פעילים,. מנגד החלימו 238,145 ישראלים. מספר החולים שמצבם קשה עומד על 823 ומניין הקורבנות על 1,983.

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
סיזיפוס, מזכיר לנו יהונתן יששכרי, בדרכו היצירתית, קיבל גימלים מרופא האלים בפנתיאון ובאישורו של זאוס בעצמו ירד ארצה לשבוע, אל אדמת בני האדם. כמו הרבה גימליסטים שראו בית, גם הוא ראה כי טוב ודפק נפקדות. על כן קיבל סיזיפוס משפט מח"ט ונענש בגלגול אינסופי של סלע לפסגתו של הר. כל פעם שסיזיפוס מגיע לפסגה והסלע מידרדר שוב, הוא נזכר איך מרד באלים ונהנה מכל תענוגות ארץ האדם. סיזיפוס חזק מהסלע ומסוגל להרים אותו בכל פעם מחדש ולכן הפילוסוף אלבר קאמי (במיתוס של סיזיפוס) מציע לדמיין את סיזיפוס מאושר למרות עונשו. אם כבר הרגל אבסורדי, אז שיהיה בו הכל כלול. הפרדוקס והאושר לפי קאמי הם מנת החיים.
"מצב החירום עודנו בתוקף כל עוד לא הגענו ל-2,000 מאומתים" - הבהיר המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' איתמר גרוטו, לגבי אסטרטגיית היציאה מהסגר בראיון לרדיו 103FM. "זה עוד מוקדם מדי להגיד הצלחה, עדיין לא הגענו למספרים שהיינו רוצים לראות וצריך לחכות עוד מספר ימים", הוסיף פרופ' גרוטו.
12/10/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
בשיחה עם כמה חברים מתברר שיש המביעים חשש מהשתלטות אנרכיה על מדינתנו. לכאורה יש רגלים לדבר - הפגנות מתוקשרות בלא מעט מוקדים בארץ, מאות אלפי מובטלים, תלאות הקורונה הארורה, סגר הולך ובא, מצב רוח לא מי יודע מה, קיטוב פוליטי ושבר מנהיגותי ועוד הרשימה ארוכה.
12/10/2020  |  בעז שפירא  |   יומני בלוגרים
פוליטיקאים חרדים בכירים מקדמים יוזמה, לפיה יסכימו לסגר בערים בחרדיות במקביל למתווה של פתיחת תלמודי התורה והישיבות. הערב תתקיים פגישה בין מזכירי מועצות גדולי התורה של אגודת ישראל ודגל התורה עם הרב יהודה סילמן. בשבוע הקרוב ייפתח מו"מ של הנציגים החרדים מול הממשלה.
11/10/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת החוקה התכנסה (יום א', 11.10.20) לדון בהארכת מצב החירום המיוחד, בחוות הדעת האפידמיולוגית שבבסיס ההארכה ובתקנות מכוח ההכרזה על מצב החירום המיוחד.
11/10/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
אלון קוחלני
אלון קוחלני
חוק חדש של ה-EU יחייב קציני הציות בחברות העושות שימוש ב-AI ולנהל סיכוני ציות העולים מרגולציה זו (The Artificial Intelligence Act)
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il