|   15:07:40
דלג
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
איך מלבישים את הבית? טרנד עיצוב הקירות
קבוצת ירדן
הבית נשרף? זה מה שמגיע לכם מהביטוח

ישראל מול ניו-יורק: מצא את ההבדלים

שיעור לחיים: כדאי להיות בריון

מוסדות לימוד חרדיים ממשיכים לפעול תוך צפצוף על החוק, בעוד מערכת החינוך הממלכתית אינה עושה דבר כדי למזער את הנזקים הקשים וארוכי הטווח שגורמת הקורונה
21/10/2020  |   איתמר לוין   |   כתבות   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות
הפערים יתרחבו [צילום אילוסטרציה: אבשלום ששוני, פלאש 90]

חזרה בריאה ללימודים בניו-יורק
איתמר לוין
מספר מקרי הקורונה שהתגלו עד כה בבדיקות מדגמיות הוא אפסי - אם כי נבדקים בעיקר מורים, שכן רוב ההורים טרם הסכימו לבדיקת ילדיהם * ניו-יורק טיימס מתאר תוכנית ברורה של העירייה לביצוע הבדיקות ולתגובה לגילוי המחלה, העשויה להוות דוגמה ליתר חלקי ארה"ב
לרשימה המלאה

בעוד עיריית ניו-יורק תכננה ומיישמת דרכי פעולה קפדניות לחזרה ללימודים פרונטליים (ראו קישור משמאל), אצלנו חוגג הברדק - ובצורה קיצונית לשני הצדדים. מן הצד האחד ניצבים מאות מוסדות חרדיים, שחזרו ללימודים למרות האיסור המפורש. מן הצד שני ניצבת מערכת החינוך הישראלית, שלא עושה שום מאמץ להתכונן ליום שאחרי הקורונה. בתווך נמצאים ההורים והילדים, המקבלים שיעור לחיים: כדאי להיות בריון המצפצף על החוק, משום שאחרת - איש אינו דואג לך.

העובדה שאלפי ואולי רבבות ילדים ונערים חרדים ממשיכים ללמוד באין מפריע, היא העדות המובהקת ביותר לאנרכיה המשתוללת בישראל ולפשיטת הרגל המוחלטת של הממשלה וזרועותיה. מנהיגי ציבור ידועים קוראים להפר את החוק, חברי כנסת תומכים בהם, אלפים מבצעים את העבירות בפועל - ואין פוצה פה ומצפצף. המשטרה עשתה כמה קולות חלושים של כאילו-אכיפה, וגם הם גוועו בקול דממה דקה.

על-פי דיווחה של דפנה ליאל אמש (20.10.20) בחדשות 12, קיימת הסכמה בין בנימין נתניהו לבין הח"כים החרדיים: יושמעו קולות גינוי ואיומים, אך לא יבוצעו שום צעדי אכיפה בלא תיאום איתם. אם הדיווח נכון - ולא ראיתי שהוא הוכחש - הרי שמדובר בהתנהגות פושעת מן המדרגה הראשונה, כולל במישור הפלילי. זוהי שחיתות שלטונית בצורה החמורה ביותר (שוחד והפרת אמונים), הנעשית תוך קשירת קשר לביצוע פשע, התנהגות העלולה להפיץ מחלה ועצימת עיניים מכוונת לנוכח סכנת חיים ברורה ומיידית. אם הדיווח נכון, מה שקורה כאן מגמד את תיקי 1000, 2000 ו-4000 יחדיו.

ההתנהגות של חלק מן הציבור החרדי וחלק ממנהיגיו בחודשי הקורונה היא חמורה ביותר מכל הבחינות: חוקית, חברתית, בריאותית וגם הלכתית. ההתנהגות של מי שמביט עליה מן הצד היא חמורה ביותר בה במידה. נתניהו, שבנה את יסודות הקריירה שלו על מלחמה בטרור, נכנע כעת לטרור מסוג אחר: הפחד שמא המפלגות החרדיות לא ילכו איתו, במיוחד למהלכים שמטרתם לחלץ אותו מאימת הדין (התקפות על הפרקליטות והמשטרה, פגיעה בבתי המשפט, החוק הצרפתי, נשיאות המדינה). בכך הוא מפקיר את הרווחה, הפרנסה, הבריאות ואפילו החיים של כולנו - לטובת צרכיו האנוכיים.

יש הרבה מה שניתן וצריך לעשות נגד ההפקרות במגזר החרדי. המשטרה צריכה להגיע בשעות הלילה ולאטום את המוסדות המפרים. משרדי האוצר והחינוך צריכים לפתוח בהליך מיידי של שלילת התמיכה הממשלתית ממוסדות כאלה. המוסד לביטוח לאומי צריך לשלול קצבאות ילדים מהורים ששולחים את ילדיהם ללימודים בלתי חוקיים. ואם צריך חקיקה לצורך המהלכים הללו - חובתן של הממשלה והכנסת להעביר אותה במהירות האפשרית. הלימודים הפירטיים הללו מסוכנים לבריאות הציבור הרבה יותר מאשר ההפגנות בבלפור. רק שיקולים פוליטיים ואישיים מופקרים יכולים להסביר מדוע לא נעשה דבר וחצי דבר, ומדוע האיומים - למשל של יולי אדלשטיין - הם "כָּלָאם פָאדי".

במקביל, הסגירה הממושכת של יתר מערכת החינוך עלולה לגרום לנזקים הכבדים ביותר והממושכים ביותר לישראל. המשק יתאושש; זו רק שאלה של זמן וקצב. לעומת זאת, חור של שנה בלימודים - ואולי יותר מכך - הוא בלתי הפיך, אלא אם פועלים בצורה כוללת למזער אותו. סיפור סיני ידוע מדבר על נסיך שלא רצה ללמוד, ומחנכו תקע מסמר בקיר בכל יום בו התבטל. לאחר שנה הזדעזע הנסיך למראה הקיר המלא והחל ללמוד בשקידה. המורה הוציא מסמר בכל יום, ובסוף השנה התגאה הנסיך בקיר הריק. השיב לו מורהו: נכון, אבל החורים נשארו.

החורים הללו גורמים לנזקים בכמה וכמה מישורים. ראשית, ילדי ישראל יקבלו פחות ידע מכפי שהם אמורים לקבל, או שיקבלו אותו באיחור העלול להגיע לכדי שנה. תחשבו על ילדים שילמדו קרוא וכתוב בכיתה ב' במקום בכיתה א'; על לימודי אנגלית שיתחילו בכיתה ה' במקום בכיתה ד'; על לימודי מחשבים חלקיים בלבד; על הכרה בלתי מספקת של יסודות העם והמדינה. שנית, תיגרם דחייה דומה ברכישת מיומנויות והרגלי למידה, שהם חיוניים לכל שלבי הלימודים בחיים וגם להתנהלות בוגרת ואחראית של מפרנסים ובעלי משפחות: נטילת אחריות, ביצוע משימות, חיים בקבוצה ועוד ועוד.

שלישית, וזה אולי החמור ביותר: הפערים החברתיים יתרחבו. חינוך הוא הכלי החשוב ביותר לסגירת פערים ולמתן אפשרות למצויים בתחתית הסולם הסוציו-אקונומי להתקדם במעלותיו. כאשר אין לימודים והשכלה במשך שנה, נפגעת בצורה אנושה יכולת זו. ומה שגרוע עוד יותר: מי שהפרוטה מצויה בכיסם יכלו ללמוד, לפחות חלקית - אם באמצעות הזום (המצריך מכשירי קצה), אם בעזרת מורים פרטיים, אם בצפייה בתכנים אינטרנטיים. מי שאינם להם גישה שכזאת לטכנולוגיה המודרנית, נשארים מאחור והתרחב הפער בינם לבין בעלי האמצעים.

הפתרון לבעיה הזאת חייב להיות תוכנית רב-שנתית. מערכת החינוך לא השכילה להתאים את עצמה לעידן הקורונה, הן באשמת משרד החינוך והן באשמת ארגוני המורים. כעת היא צריכה לכל הפחות להתארגן ליום שאחרי, כדי לכפר במשהו על אוזלת היד הפושעת שהיא מגלה כעת ובעיקר לטובת התלמידים והמדינה כולה.

תוכנית כזו צריכה להתבסס על שני ראשים: קביעת החומר הלימודי החיוני וקביעת הדרכים להעבירו. צריך להחליט על מה אסור לוותר בשום אופן - החל מאוריינות בכיתות הנמוכות וכלה בבגרויות בכיתות הגבוהות. לאור זאת יש להתאים את תוכניות הלימוד: מה להוריד, מה להשאיר ומה להוסיף. לאחר מכן יש לקבוע כמה שעות לימוד נחוצות על-מנת להעביר את התוכניות המתוקנות, ובהתאם לכך לקצר את החופש הגדול, ללמוד בימי שישי ואולי גם להאריך את יום הלימודים.

אם כך ייעשה, התועלת תהיה כפולה. ראשית, יצומצמו הנזקים לטווח ארוך שגרמה השבתת מערכת החינוך. שנית, ניתן יהיה לתקן עיוותים היסטוריים כמו לוח החופשות וכוחם המופרז בעליל של ארגוני המורים. אבל איננו חיים באשליות: מדינת ישראל אינה מסוגלת לתכנן לטווח של שלושה ימים; היא לא מסוגלת אפילו לחלום לטווח של שלוש שנים. וכך, התלמידים החרדיים ימשיכו ללמוד - תוך צפצוף בוטה על החוק - בעוד ששומרי החוק יראו בעיניים כלות כיצד החינוך וההשכלה של ילדיהם סופגים מכה אנושה.

תאריך:  21/10/2020   |   עודכן:  21/10/2020
איתמר לוין
+97% מהזקנים חיים בקהילה, 50% מבקשים לשוב לפעילות בחוץ
21:07 21/10/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
כך דיווח לוועדת הקורונה מרכז השלטון המקומי  ▪  יו"ר הוועדה: חשוב להימנע מהתגוננות-יתר, שיגרום לקשישים פחד מוגזם, חרדות וחוסר תקשורת עם בני המשפחה. הם צריכים לחיות!"
([צילום אילוסטרציה: נתי שוחט/פלאש 90])
+קבינט הקורונה לא קיבל כל החלטה
20:09 21/10/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ישיבת הקבינט הסתיימה לאחר שעות של דיון מבלי שחברי הקבינט הגיעו להכרעה בשאלת פתיחת הלימודים בכיתות הנמוכות  ▪  דיון נוסף - רק ביום ראשון  ▪  צוות מומחים: כשיוחזרו הלימודים בכיתות הנמוכות יש להחזירה בהדרגה - כיתות א'-ב' תחילה ורק אחרי שבועיים כיתות ג'-ד' ותוך משטר ריחוק והפרדה מרביים
נתניהו. נדהם מהממצאים על ילדים [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
מראה שלא יחזור בקרוב - ילדים בבית ספר [צילום: יוסי זמיר, פלאש 90]
+למכור ספרים בעיצומה של מגיפה
18:14 21/10/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
חנויות ספרים עצמאיות בארה"ב מתקשות לשרוד את הקורונה  ▪  התקווה שלהן: עונת החגים ובמיוחד זכרונותיו של ברק אובמה, מדווח ניו-יורק טיימס
(מערב הוליווד, קליפורניה [צילום: כריס פיזלו, AP])
+בדיקות קורונה ישובו להתבצע בשני מטושים
16:19 21/10/20  |  עידן יוסף
על פי הנחיה חדשה של משרד הבריאות, מהיום חוזרים לבדיקות קורונה עם שני מטושים לכל נבדק. בדיקה במטוש אחד עלולה לפגוע בדיוק הבדיקות, וכעת משהוסר החשש למחסור ניתן לבדוק בשניים.
+איגוד רופאים: ילדים מתחת גיל 10 אינם מחולל הדבקה
16:10 21/10/20  |  עידן יוסף
איגוד רופאי בריאות הציבור של ההסתדרות הרפואית: העדויות האפידמיולוגיות מישראל והעולם ברורות - ילדים מתחת לגיל 10 והלימודים שלהם במערכת החינוך אינם המנוע העיקרי להעברת קורונה בקהילה. סגירת מערכת החינוך לילדים עד גיל 10 גורמת נזק חמור לבריאות הציבור. יש לפתוח בהקדם האפשרי לימודים א'-ד', בקפסולות.
+"אם המצב ידרדר - נטיל הגבלות מחדש"
13:32 21/10/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
שר האוצר ידרוש פתיחת מספרות וחנויות רחוב כבר ביום ראשון  ▪  ראש המל"ל: "נמצאים בירידה בתחלואה, אבל המספרים עדיין גבוהים"
(קבינט הקורונה. בדרך להקלות הבאות? [צילום: לשכת ראש הממשלה])
+טעם החיים
13:14 21/10/20  |  ציפי לידר   |   לרשימה המלאה
במבחן ההישגים: ביבי ראש הממשלה האחד והיחיד  ▪  הדובדבן והקצפת - במבחן ההיסטורי הלאומי: התורה הוכיחה את קיום עמנו במשך אלפי שנים ללא כל טריטוריה ותנאים פיזיים  ▪  עם ישראל חי!
(התורה היא חיינו [צילום: דוד כהן, פלאש 90])
+הרמטכ"ל: "צה״ל רתום למלחמה גם באויבים וגם בקורונה"
13:09 21/10/20  |  מירב ארד
הרמטכ"ל רב-אלוף אביב כוכבי אמר בביקור בבית החולים רמב"ם בחיפה: "אנחנו מציינים שני אירועים משמעותיים: הראשון- מנהרה שאותרה ונחשפה ברצועת עזה שמראה שהאיומים לא נעלמו. אלו 24 שעות של פעילות בכלל הגזרות- יש אתגרים מלבד הקורונה, ואנחנו נחושים לטפל באיומים הקיימים ובאלו שעוד שוקלים לעשות. השני- מפקדת אלון שהגיעה לשיא היכולת, וכיום היא מגיעה לכל חולה מאומת. זה סיפורו של צה״ל- ביד אחת נלחם באיומים המבצעיים וביד השנייה נלחם בקורונה. צה״ל רתום למלחמה גם באויבים וגם בקורונה - בכל מקום שיש לנו יתרון אנחנו שם".
+1,721 דו״חות נרשמו ביממה החולפת בגין ההפרות השונות
11:55 21/10/20  |  מירב ארד
ביממה החולפת (20.10.2020) נרשמו ע״י המשטרה 1,721 דו״חות בגין ההפרות השונות. מרביתם בגין אי עטית מסיכה במרחב הציבורי - 1,559 דו"חות, ובהם גם 44 דו"חות בגין הפרות חובת הבידוד וכן 69 דו״חות בגין הפרות שונות של בתי עסק.
+דרעי: "מרן היה קורא לכולם לשמור על ההנחיות"
11:10 21/10/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הוסיף: "אם היה צריך לסגור את בתי הכנסת הוא היה אומר לסגור"  ▪  קבינט הקורונה ידון בשלב ההקלות הבא וחזרת בתי הספר על-רקע המחלוקת בין משרד הבריאות למשרד החינוך  ▪  ח"כ קיש: "ההחלטה על שלב ההקלות הבא, אם יקרה, תגיע רק בשבוע הבא"
([צילום: יונתן זינדל, פלאש 90])
+ליברמן: "מתווה לפתיחת הישיבות יש, מתווה לבתי הספר אין"
09:32 21/10/20  |  מירב ארד
יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, על רקע פתיחת הישיבות, כתב כעת בחשבון הטוויטר שלו: "מתווה לפתיחת הישיבות יש, מתווה לבתי הספר אין.
לא ייתכן שנמצא מתווה לפתיחת הישיבות בזמן שרוב ילדי ישראל נשארים תקועים בבתים. בתוכנית המומחים של ישראל ביתנו גובש מתווה הגיוני לפתיחת מערכת החינוך לפי שכבות גיל ונתוני תחלואה. כל מה שנדרש הוא להתגבר על השיקולים הפוליטיים ולממש אותה".
+הדור "האבוד"
08:42 21/10/20  |  זהר טל   |   לרשימה המלאה
הצעירים שלנו הם דור מפואר  ▪  אל תזלזלו בהם ואל תתנשאו עליהם כמו לפיד  ▪  הם יודעים להסתדר ויודעים לדאוג לעצמם
(לטובת עתיד טוב יותר [צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
+צו השעה - הכשרות מקצועיות
08:26 21/10/20  |  אבי נחמני   |   לרשימה המלאה
שיעור הצעירים הנרשמים כדורשי עבודה עד גיל 24 קפץ ל-20.5% בעוד בתחילת המגיפה בחודש מרס עמד על 17.1%  ▪  בסך-הכל שיעור דורשי העבודה הצעירים עד גיל 34 הגיע בחודש ספטמבר ל-49.5%
(צו השעה [צילום: שירות התעסוקה])
+שיעור הנדבקים המאומתים - 3%
08:00 21/10/20  |  עידן יוסף
1,165 מאומתים חדשים אתמול - 3% מכלל הבדיקות. 41,193 תוצאות בדיקות שהתקבלו אתמול (20.10). 591 חולים שמצבם מוגדר קשה. 229 מונשמים. 2,278 מתים במצטבר מפרוץ המגפה. קבינט הקורונה צפוי להתכנס בשעה 12:00.
+חזרה בריאה ללימודים בניו-יורק
07:52 21/10/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
מספר מקרי הקורונה שהתגלו עד כה בבדיקות מדגמיות הוא אפסי - אם כי נבדקים בעיקר מורים, שכן רוב ההורים טרם הסכימו לבדיקת ילדיהם  ▪  ניו-יורק טיימס מתאר תוכנית ברורה של העירייה לביצוע הבדיקות ולתגובה לגילוי המחלה, העשויה להוות דוגמה ליתר חלקי ארה"ב
16,298 בדיקות, 28 חולים [צילום: קאת'י ווילנס, AP]
"אני מרגישה בטוחה" [צילום: קאת'י ווילנס, AP]
+מרכז השלטון המקומי: תנו לנו סמכויות במאבק בקורונה
07:07 21/10/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
רשויות מקומיות: אנו מכירים טוב מהשלטון המקומי את הצרכים והמורכבות, ופועלים מהר יותר. יו"ר ועדת הקורונה: ראינו שראשי רשויות הצליחו להתמודד בצורה טובה יותר עם המשבר בערים שלהם מאשר הצליח השלטון המרכזי
(ח"כ יפעת שאשא-ביטון [צילום: שמוליק גרוסמן/דוברות הכנסת])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שיעור לחיים: כדאי להיות בריון
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ארי כספי
21/10/20 09:30
 
מילואימניק בעבר
21/10/20 10:24
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
ניהול אחר למשבר הקורונה? - מזה זמן קוראים ראשי הרשויות המקומיות להעניק להם סמכויות ניהול, אכיפה והטלת מגבלות בהתאם לעריהם. ועדת הקורונה, ויו"ר הוועדה, יפעת שאשא ביטון אמרה כי "זה לא סוד שנאמר כבר בתחילת הדרך שבשביל להתמודד בצורה טובה יותר עם ניהול המשבר עלינו להעניק סמכויות לראשי הרשויות כולל כלים, ליווי ותקציבים לרשויות חלשות הנדרשות לכך".
21/10/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הקורונה דנה (יום ג', 20.10.20) במדיניות בדיקות הקורונה בארץ. היו"ר יפעת שאשא ביטון: "אם מספר המאומתים היא פועל-יוצא של כמות הבדיקות, מה המשמעות של מספר זה בקבלת ההחלטות". הוסיפה ושאלה: "מהי מדיניות הבדיקות? מה היקף הבדיקות באזורים אדומים היום אל מול התקופה שלפני הסגר? האם ביישובים שהיו אדומים יש פחות נבדקים היום ולכן גם פחות מאומתים? בלתי נתפס שנתונים אלו שביקשה הוועדה לא הגיעו בצורה מעובדת".
20/10/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת המשנה של ועדת הכלכלה לבחינת כשלים בתחום הצרכנות, בראשות ח"כ הילה שי וזאן, התכנסה (יום ג', 20.10.20) לישיבתה הראשונה שהוקדשה לטיפול בהחזר כספי לצרכנים על טיסות שבוטלו. הדיון התקיים על-רקע התיקון לחוק פיצוי וסיוע בביטול טיסה ("חוק טיבי") שאישרה ועדת הכלכלה, לפיו החל מהראשון באוקטובר צריכות חברות התעופה להתחיל להחזיר כספים ללקוחות על טיסות שבוטלו בתקופת הקורונה, ולנוכח טענות כי צרכנים רבים טרם קיבלו את כספם בחזרה.
20/10/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
"ועדת השרים צפויה להסיר עוד היום את המגבלות ממרבית הישובים שהוגדרו אזור מוגבל" - כך אמר (יום ג', 20.10.20) המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' איתמר גרוטו בדיון בוועדת חוקה לקראת הדיון שייערך בהמשך היום בקבינט הקורונה.
20/10/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
הוועדה לענייני ביקורת המדינה בראשות ח"כ עפר שלח, קיימה (יום ג', 20.10.20) דיון על ההיערכות של משרד הבריאות למתן חיסוני שפעת לילדים ומבוגרים ברקע ההתמודדות עם נגיף הקורונה. בדיון הוצג דוחות המבקר שנכתבו בנושא החיסונים המצביעים על שורות ליקויים בהיערכות.
20/10/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
רשימות נוספות   /   מגיפת הקורונה  /  מי ומי  
ביבס: לא נמתין לממשלה עם ה'רמזור'  /  איציק וולף
אושרר ההסכם עם טייסי אל-על  /  איתמר לוין
מתווה כיתות א'-ד': 18 ילדים בכיתה  /  איציק וולף
אכזרים על רחמנים  /  אביתר בן-צדף
תסכול ותשישות במקום תקווה ואחדות  /  איתמר לוין
ילדים רעבים בישראל - בגלל הקורונה  /  יוסי דהאן, סראב אבו-רביעה
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
נתן חץ [צילום: יוסי זליגר]
תומר קורנפלד
בחברה ביקשו לגייס 400 מיליון שקל אך במכרז המוסדי הגיעו ביקושים של כ-2 מיליארד שקל
יוסף אליעז
יוסף אליעז
השתמטות חרדים משירות בצבא    דברי הרב הראשי יוסף על ירידת אברכים מהארץ    דברי הרב יוסף נוגדים את הדת היהודית, את המוסר הכללי והיהודי, לרבות הצו "לא תעמוד על דם רעך", אלה לוחמים ונופ...
אלון קוחלני
אלון קוחלני
פס"ד חדש מעלה ספקות בדבר אפקטיביות האסדרה הקיימת בתחום הגנת הצרכן, הנשענת על תמרוץ במקום להטיל חובה למנות קצין ציות (עש"א 2038-10-21 סטארה קוסמטיקס בע"מ נ' הרשות להגנת הצרכן ולסחר ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il