|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל

"הסכנה האיסלאמית" <br>

כמה טוב שהנשיא טראמפ אסר על-כניסת מוסלמים ממדינות מסוימות, אלו השוקדות להפיל את ארה"ב או להשתלט עליה עד כמה הדבר פגע בנימי נשמותיהם של יפי הנפש הדמוקרטים והיהודים המתקנים עולם
01/11/2020  |   ארי בוסל   |   יומני בלוגרים   |   העולם הערבי   |   תגובות
"שוחרי שלום"[צילום: האדי מיזבאן, AP]

בצרפת עורפים עכשיו ראשים. האיסלאמיסטים ודאעש עושים זאת דרך קבע, וככל שהאקט מחריד יותר, כך הם קונים יותר מעריצים ברחבי העולם: עריפת ראשו של דניאל פרל, בנם של פרופ׳ יהודה ורות פרל מלוס אנג׳לס, רק בגלל שהוא היה אמריקני ויהודי (העובדה שהוא היה מאוד ליברלי לא עמדה לזכותו), שריפתו של הטיס הירדני בכלוב מתכת, גם זאת בשידור חי לעולם, לראות ולהפנים. הצעדה של מאות גברים וירי בהם בעורפם אחד אחד (היד ודאי כאבה, יש להשתמש בדרכים יעילות יותר), אונס נשים וילדים כה מחריד שזעקת הנשים היזידיות הגיעה עד למסדרונות האו"ם, שם היא נבלעה בחוסר מעש, שכן הם כה עסוקים בפתרון בעית היהודים (המפריעה לפלשתינים להתקיים בין הירדן לים).

אלפי אנשים נהרו למזרח התיכון, בעיקר דרך טורקיה לסוריה ומשם לעירק, לממלכה האיסלאמית, בכדי להצטרף, להתאמן או סתם לנסות בעצמם, ליהנות ולחזור לחייהם המשעממים. אלו היו החלומות הפרועים ביותר של אנשים, בד"כ כאלו שבאים לידי ביטוי בסרטים בכבלים, על קטיעת איברים, אונס, רצח והרבה מאוד דם חם. הצעקות לא נשמעות, לאיש לא אכפת, וכך ניתן להמשיך בלי מפריע, עוד ועוד.

חזרו המתגייסים לשורות דאעש לארה"ב ודרשו מהממשל שלא לשאול אותם איפה היו ומה היו מעשיהם. נסענו להגיש עזרה הומנוטרית (תמיד דרך טורקיה וסוריה), איך אתם בכלל מעזים לעכב אותנו או להגיע אלינו למשרדים או לבתינו לחקור אותנו, הם שאלו בטרוניה, והממשל נכנע מיד, התקפל והעביר הנחיות ברורות מאד: לעכב אסור. לחקור אסור. אלו הם חסידי אומות העולם.

שני נשיאים

כמה טוב שהנשיא טראמפ אסר על-כניסת מוסלמים ממדינות מסוימות, אלו השוקדות להפיל את ארה"ב או להשתלט עליה. עד כמה הדבר פגע בנימי נשמותיהם של יפי הנפש הדמוקרטים והיהודים המתקנים עולם. עד היום הם ממורמרים, מורטים שערותיהם, לא מבינים איך הנשיא עדיין מוביל את ארה"ב.

הנשיא טראמפ מהלך מערכת הבחירות מתפאר על הנצחון על דאעש שלא עלה בחיי חיילים אמריקנים, כמו גם ביציאה המסיבית ממדינות איסלמיות בהן היו כוחות צבא ארה"ב מוצבים שנים רבות, לפעמים עשורים, כי זה לא תפקיד ארה"ב לשמש בתור שוטרים מקומיים. אך אין זה שקול למעשיו (או חוסר מעשיו) של קודמו, חוסיין אובמה.

ברי לכל שעם הנשיא האמריקני שנמצא עכשיו בבית הלבן לא מתעסקים. הוא תומך ומחזק את ידידי ארה"ב, והוא נלחם עד חורמה באויביה. כיון שהוא משוגע על כל הראש, אין מעצורים, אין קווים אדומים, יש רק מטרה אחת וכל האמצעים מקודשים: להגן על ארה"ב בכל מחיר, ויהי מה.

לעומת זאת בשמונה השנים שקדמו, זה לא היה כך. את הידידים הזניחו, הפקירו בקלות כה רבה. לסעודים השתחוו עמוקות. לאירנים שלחו מטוסים מלאים שטרות ירוקים מרשרשים. ומסתבר בימים אלו שעם הסינים כרתו בריתות כסף, ל"איש הגדול" ולבני משפחתו, וכנראה גם לדמוקרטים מובילים רבים אחרים. נגד הסורים לא פצו פה, ואלו המשיכו לשחוט מאות אלפים מבני עמם (אצל הסורים, כמו אצל אחיהם בדאעש, לפני הרציחות עינו ואנסו, גברים ונשים, מבוגרים וקטינים, מכל הבא ליד).

האם טראמפ מזניח את האיום המוסלמי מחוץ לאירן? הלא מאז הבחירות לפני ארבע שנים, לא נותנים לו מנוחה. הפעילו את ה-FBI וה-IRS נגדו. ניסו להפילו, להפלילו. העלילו עליו שיתוף פעולה עם פוטין ועם הסינים ועם קוריאה הצפונית. בכל פינה עומדות קבוצות שלמות ופועלות נגדו, והן ממומנות היטב ולא בוחלות בכל אמצעי. אך טראמפ ממשיך, מוקף חומת מגן וכיפת ברזל, מעין מים חיים נובע עבורו ועץ חרוב מזין אותו דרך קבע. מישהו דואג לו לנשיא שלא יאונה לו רע, כך שיוכל להמשיך במאמציו העליונים לטובת ארה"ב - דמוקרטים ורפובליקנים, עצמאים ולא מזוהים גם יחד! אפילו הנגיף לא היה יכול להתגבר על הנשיא. ניסה ונכשל!

הסחת הדעת?

הנשיא מותקף על הנגיף שהתפרץ לו מסין והתפשט בעולם כולו. מסתבר שכל מה שקורה הוא אשמת הנשיא, וכל מה שהוא אומר ועושה בעוכריו. למעלה ממאתים אלף מתים בארה"ב, וברור שהוא אשם ישירות, הוא ולא אחר. העובדה היא שאם הדמוקרטים היו בשלטון, ייתכן שהמספר היה מגיע כדי פי עשרה, כיוון שהם התנגדו לסגירת הגבולות ("זה גזעני ומלא שנאה" לסגור את הגבולות בפני הסינים הם טענו בתחילת השנה). אך קל יותר להצביע ולהאשים.

יצא שהוסחה דעת הנשיא בשל נגיף קטנטן, בלתי נראה, שהגוף לא יודע לזהות, אך כפי שאנו יודעים בארץ, הסחת דעת לא יכולה להתרגם לחוסר מעשה. האם צה"ל מזניח את תפקידיו ואחריותו? כמובן שלא. לא ינום ולא ישן שומר ישראל, וכך נכון גם לגבי נשיא ארה"ב.

העובדה שהנגיף פגע גם באירן אין פרושה שהם הפסיקו את המרוץ לגרעין או לחלל. כוונותיהם הזדוניות לא פחתו, כנראה רק התעצמו, והם תיעלו את חמתם נגד הנשיא האמריקני, שכל המתים באירן הם תוצאה ישירה של העיצומים שהוא הטיל עליהם בניגוד לקודמו שהבין עד כמה הם שוחרי שלום ומפתחים את הגרעין כתחליף של אנרגיה נקיה. הדמוקרטים והארופאים קנו זאת מיד: טראמפ אשם. הכל בגלל העיצומים. הוא לא מבין ולא יודע מה זו דיפלומטיה. הוא גורר את ארה"ב למלחמה והוא אחראי באופן ישיר לכל מי שמת מקו-ויד-19!

הסכנה האיסלאמית

כמו אירן וטורקיה (ורוסיה וסין), האיסלאם הרדיקלי לא נכנס לתרדמת, נהפוך הוא: הוא המשיך להתפשט ולהאחז בכל חלקה טובה, ממש כמו סרטן. המערכת החיסונית של הגוף פעלה כמעט במלוא היכולת, ועתה מתחילים האיסלאמיסטים להשתולל פעם נוספת, וכבר לא נשארו כמעט רזרבות למערכת להגן על הגוף ולמנוע קריסה.

האם מה שקורה בצרפת יעורר את הצרפתים לפעולה? האם זה לא מאוחר מדי? הלא האיסלאמיסטים מזה עשור חוגגים "אירופה נפלה, היא בידינו, ארה"ב הבאה בתור"! לכן כה חיוני שטראמפ ימשיך לכהונה שניה. הנזק שנגרם משך שמונה שנות כהונתו של אובמה עצום. הצבא גידל דור שלם של מנהיגי העתיד שרואים באיסלאם דת שוחרת שלום, ושטרור ואיסלאם לא עולים בקנה אחד. הם לא יהיו מסוגלים להלחם במשהו אשר עבורם הוא בלתי נראה, ממש כמו קו-ויד-19 לגוף האדם.

הוליווד תחת אובמה נרתמה גם היא למשימה, ואין כמעט תוכנית טלוויזיה בפריים טיים שאינה תואמת את הדרישות הבאות: אחד הגיבורים הוא בחור או בחורה מוסלמים, יפי מראה ותואר, סקסים, אינטלגנטים, מוכשרים, ממציאים, אמינים, חברים טובים, אנשים שכולנו רוצים להזדהות אתם - גיבורים של ממש. ממול קל למצוא כמעט בכל תוכנית יהודי או ישראלי הזומם לרצוח, להוציא לפועל אירוע טרור, ולרוב זה בכלל המוסד.

אם מזימה זו לא הייתה כה נבזית, כה שקרית וכה מוצלחת, ניתן היה לזלזל ולפטור אותה בלא כלום. אך שטיפת המוח המתמשכת היא יעילה ביותר. בתת המודע אנחנו יודעים שכל ישראלי או יהודי מולנו חייב להיות שד, רע, שטן, אפרטהייד, או בליל של כל דבר דומה, העיקר שהוא נשמע גרוע במיוחד.

כיוון שהיהודי או הישראל הם כה רעים, חייבים להעניש אותם. וכל עונש שיפול עליהם אינו מספיק. אם מישהו יתפוצץ בקרבם, אותו אדם הוא לוחם חופש, והיהודים גרמו לכך. אם תתרחש רעידת אדמה וחצי ממדינת ישראל תשמד - ודאי שאלוהים בעצמו נחרד ממעשיהם ויצא לתקן את עולמו ולהחזיר את הסדר על-כנו. אם נגיף יתפשט בקרבם ויעשה שמות, הלא הם מפיצי המחלות, ומה כבר ניתן לצפות. ואם בחורים צעירים יצאו אחרי ארוחת ערב לתפארת שאמם הכינה לישוב השכן, שם שחטו זוג הורים וילדיהם, ולא עצרו עד שהתינוקות השתתקו, חזרו משם הביתה, התקלחו והלכו לישון, הרי שזה ראוי וטוב, ומשפחת פוגל שהתנחלה לה בחבל ארץ לא לה בנסיון לגזול אותו - ראוי שזה גורלה.

היהודים אינם בני אדם, היהודים כה רעים שכל מה שיעשה להם פשוט לא מספיק. זו התוצאה הישירה של הכשרת דעת הקהל העולמית - בתקשורת ובהוליווד. זו מורשתו של הנשיא אובמה, וכה חיוני שהנשיא טראמפ ימשיך במלאכת בנית ההריסות, ממש כמו תוכנית מרשל אחרי מלחמת העולם השנייה.

תאריך:  01/11/2020   |   עודכן:  01/11/2020
ארי בוסל
+שלושה מוקדי כוח איסלמים באזורינו
09:16 01/11/20  |  מתי דוד   |   לרשימה המלאה
שלושת המוקדם - הגוש האירני השיעי, הגוש הטורקי מוסלמי, הגוש הערבי המתון  ▪  הקשרים הביטחוניים והכלכליים של מדינות המפרץ עם ארה"ב והמערב עיצבו את מדיניותן המעשית כמדינות מתונות

(ארדואן. אינטרסים כלכליים [צילום: AP])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן

מושגים
 בשאר אסד 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  העולם הערבי
הגוש האירני השיעי הקיצוני כולל ארגוני "הפרוקסי", כולל את כל הארגונים השיעים המקומיים שפועלים בעזרה ובהנחיה של משמרות המהפכה האירנים, בעירק, בסוריה, באפגניסטן, בפקיסטן, בתימן, ברצועת עזה (הגיהאד) וכמובן החיזבאללה בלבנון.
01/11/2020  |  מתי דוד  |   יומני בלוגרים
קרב הירושה על ראשות הרש"פ נפתח בגלוי בשטחי הגדה ובמקביל הוא נמשך מאחורי הקלעים בצמרת פתח. מתח גדול שורר במחנות הפליטים בגדה שבהם יש לבכיר פתח מוחמד דחלאן מאחזי כוח כמו במחנות הפליטים קלנדיה, אלאמערי, ג'לזון, בלאטה, גנ'ין וטולכרם לאחר שגורמי הביטחון של הרש"פ בפיקודו של הגנרל מאג'ד פרג' פתחו בשבועות האחרונים בגל מעצרים של תומכי דחלאן בגדה.
מועצת הביטחון של האו"ם התכנסה ב-26 באוקטובר לדון בקריאה של יו"ר הרש"פ מחמוד עבאס לכנס בתחילת השנה הבאה ועידת שלום בינלאומית. קיילי קראפט, שגרירת ארה"ב באו"ם, חשפה בדיון את מותה של יוזמת השלום הערבית והניחה את הנושא על שולחן מועצת הביטחון ללא כחל וללא סרק. "יוזמת השלום הערבית איננה נחוצה עוד", אמרה קיילי קראפט, "מכיוון שאיננה מספקת את הפרטים הדרושים כדי להגיע לשלום בין ישראל לפלשתינים.
שטיפת מוח פוליטית - על-ידי מיטב פרשנינו, שדרנינו ופוליטיקאים מתוסכלים. בטלוויזיה, בעיתונות הכתובה נגד כל מהלך של הממשלה הנוכחית, כמו הסכמי השלום עם ארצות ערב הגדלות ומתרבות. מדי שבוע, וזה כואב, מרגיז ומתסכל איך קורה שהימין מביא יותר שלום מהשמאל הליברלי.
עצמאותו של עיתונאי אינה בהכרח מתכון לאובייקטיביות. פרשנים וכותבי מאמרי מערכת בד"כ יבטאו דעה, אולם מקור האמינות שלהם, לעולם ינבע מהצמדות לעובדות, מיכולת אינטלקטואלית סבירה ומאמנות העידכון ללא הטיה מובנית. לפיכך, העיסוק בעיתונאות חדשותית שומה שיתבסס על המאמץ לחשוף את האמת ולהנחיל אותה לקהל הקוראים.
28/10/2020  |  רפאל בוכניק  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il