|   15:07:40
דלג
  ניסים ואטורי  
חבר כנסת מפלגת הליכוד
בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון

נמשיך לבחירות נוספות וגם ננצח

נאום בכורה של חבר הכנסת מהליכוד בישיבה המאה וארבע-עשרה של הכנסת ה-23 [כ"ט בכסלו תשפ"א, 15.12.2020]
17/12/2020  |   ניסים ואטורי   |   נאומים   |   כנסת 23   |   תגובות
ניסים ואטורי [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

נתניהו חזק
ניצחתם אותנו ב-1992 עם הסיסמה: "מושחתים, נמאסתם". הפעם זה לא יקרה. נתניהו חזק. אחד היתרונות שלו - גם אם תגידו, אתם יודעים מה, שהוא קיבל עיתונות אוהדת, על זה הוא נשפט - בולשיט. דבר אחד תזכרו: נתניהו חזק, נתניהו לא נשבר, וזה גומר אתכם

אדוני היושב-ראש, כנסת נכבדה, ראשית אני רוצה לברך את חברי חבר הכנסת דוד ביטן שלא נמצא פה היום. אני איתו כבר מעל 40 שנה. אני מאוד נרגש. הוא גם חסר לי מאוד כאן. גדלנו ביחד בשכונת רמת אליהו בראשון לציון. עוד מאז הפעילות העירונית גם עשינו פעילות למען הנוער, למען משפחות במצוקה.

כמו שאמרתי גדלתי ברמת אליהו בראשון לציון, אבא שלי עלה מלוב בשנת 1949, אימא שלי עלתה מעירק בשנת 1951. נישאתי לאביטל, והיום יש לנו שבעה ילדים, שלושה מהם חיילי צה"ל ועוד ארבעה תלמידים. עלינו לרמת הגולן לפני כ-20 שנה. ניסיתי קצת לפעול בחקלאות, להתחבר לאדמה. אני סוחב איזושהי מחלה לפני - אני לא סתם מספר את זה, תכף אני אגיע לעניין ותבינו - אני סוחב איזושהי מחלה מגיל תשע, מחלת כליות קשה. לפני כשש שנים עברתי השתלת כליה לאחר כמה חודשים של דיאליזה. את הכליה תרמה לי אשתי, אשתי היקרה, ומאז היא הצילה את חיי.

עברתי שינוי מסוים לפני שש שנים, אבל בשינוי הזה, מה שקרה הוא שקרסתי כלכלית ובריאותית. הסיפור הזה קשה לי - אני לא יודע אם מישהו מכם שם לב, אני מאמין שכולם שמו לב: עוד לא יבשה הדיו במזכירות הכנסת לפני השבעתי לכנסת ועיתונאים התחילו לתקוף אותי. חיפשו אותי 15 שנה אחורה. חיפשו מה הייתי ומה עשיתי. אני גם לא רוצה להגיד מילים לא יפות - מה אמרו.

כן. אני ציפיתי קצת להגינות מסוימת. בוא נגיד שאני נכנס למשחק - שחקן כדורגל לפני שנכנס למשחק, לא מעבירים עליו ביקורת על איך הוא משחק. בואו, חבר'ה, תנו לי לדבר, תשאלו אותי מה אני עושה, מה עשיתי. כן, פיקדתי על צוות חילוץ בחיל-האוויר. אני אומר צוות חילוץ, תמיד אמרתי את זה, זה מופיע בפליירים שלי, והעברתי את זה גם לעיתונאי מסוים, שתקף אותי על זה. מעולם לא נאלצתי לשקר. לא הייתי ב-669, זאת אומרת אני לא נאלץ - אני לא חושב שאת המשקל שלי יכול לסחוב הכבל של 669. את זה אני משאיר לילדים שלי. הילדים שלי משרתים בכל מיני מקומות, אני לא יכול לפרט את כולם אז אני לא אציין בכלל, אבל מנסים להגיע ליחידות הכי מובחרות. אולי מישהו מהם יזכה להיות ב-669. אני אשמח ואהיה גאה מאוד.

במקום שבאתי ממנו הצעירים נלחמים כדי להגיע ליחידות הכי מובחרות שיש. לכן הנושא קרוב לליבי. ולכן אני רוצה לקרוא לכם קטע שכתב חלל צה"ל, סמל ראשון עמית בן יגאל, ז"ל. ברשותכם אקרא מהדף, ואני מצטט אותו: "בשנתיים האחרונות אני מציין את טקס יום הזיכרון בדמות שונה מדמות האזרח. הפעם אני בתפקיד החייל על המדים עם הכומתה והתג שמייצג משהו. ופתאום למילים יש משמעות. למעשים יש השלכות. וכל דבר אתה משליך על עצמך. ואם חס וחלילה יקרה משהו, ואם לך יקרה משהו - מה יקרה. וישר מפל מכל צד של עין יורד לו אט-אט ושוטף לי את הפנים. אני מקבל את הכאפה הזאת, של: הלו יש לך משפחה בבית שמחכה לך, לרעש שאתה מביא איתך, לצחוקים סביב השולחן, לבגדים ומגבות על הרצפה. ונשיקה על הראש למאמו. להתקשר לאבא כשאתה בדרך הביתה, ולשמוע בקול שלו שהוא מתרגש גם אם לפני שעה הוא ראה אותך. ובעיקר, בעיקר לראות שאתה בסדר והכל טוב. והמפל נהיה לשיטפון, הגרון מגרד, נשימות עמוקות כדי לעצור את הדמעות. בכל זאת אתה על מדים". עד כאן עמית בן יגאל.

חיילי צה"ל הם נשמת אפה של מדינת ישראל. אי-אפשר להותיר אותם לבד בחזית. מחבל שרוצח חייל צה"ל צריך להרוס את ביתו, לא לחשוב איזה חדר או איזה קיר הולכים לשבור. צריך להרוס את הבית שלו מן היסוד; לשלוח את משפחתו; לגרש אותם מכאן. אין להם שום זכות לקבל כאן אצלנו משהו במדינה הזאת. המדינה שלנו יקרה לנו, אנחנו לא יכולים להפקיר את מי ששומר עליה. אם לא חיילי צה"ל, אף אחד מאיתנו פה לא יכול לשבת על כיסא עור משובח או להתווכח עם זה עור של פרה או עור של צבי. זה לא מעניין אותנו, לא מעניין אותי. מדובר בילדים של כולנו, מדובר בילדים שלי. כשאני שולח אותם לצבא ואני מחנך אותם להגן על המדינה בחירוף נפש, הם מצפים לראות את זה שאנחנו נגן עליהם; שאנחנו בבית הזה נגן עליהם. הם לא הולכים לבד למלחמה, יש להם נשק, יש להם טנקים, יש הכול. צריך להבין: אנחנו הגב שלהם, אנחנו הנשק הכי חזק שלהם כאן בכנסת.

לעניין גיוס לצה"ל, אני יודע שכאן בבית הזה אוהבים לתקוף את החרדים שלא משרתים בצה"ל. האם מישהו מאיתנו חשב מה קורה עם הערבים? למה הערבים לא צריכים לשרת בשירות לאומי? לא חייבים בצה"ל, שישרתו בשירות לאומי. החרדים גם יכולים לעשות שירות לאומי.

לגבי הערבים, אני חושב שיש הרבה מה לעשות איתם בשירות הציבורי. הם יכולים להתנדב כדי למנוע את האלימות בחברה הערבית; שישרתו בחברה שלהם, שישרתו את החברה שלהם, שירימו את החברה שלהם. שלא יבואו לבכות פה אצלנו. הם מספרים לנו שיש להם בעיה, יש להם בעיה של אלימות שיש להם, שזה - אני לא הרבצתי לאף אחד שמה, אני חושב שגם אתם לא. הם צריכים לדעת להסתדר, להסתדר על-ידי שירות לאומי. לא יהיה שירות לאומי - לא היה ביטוח לאומי. לא יקבלו כלום מהמדינה אם לא ייתנו למדינה. הילדים שלנו הולכים ומפסידים שלוש שנים בצבא - לא מפסידים, הם מרוויחים, אבל בואו נגיד שככה זה מבחינת אנשים שמסתכלים מהצד מהחברה הערבית. אתם לא עושים צבא, מתחילים ללמוד; הבנים שלנו יוצאים מהצבא, אם הם לא נשארו בקבע - והם כבר סיימו תואר ראשון.

ערביי יו"ש, יש לי משהו לגלות לכם - אולי גם לכם יש משהו להגיד לנו: אתם שיקרתם עלינו ואנחנו עבדנו עליכם. המנהיגים שלנו עבדו עליכם. אין לנו מה לתת לכם. אין לנו שום דבר לתת לכם. כל הנושא של משא-ומתן דבר, אחד הביא לזה: אתם חושבים שמגיע לכם משהו. מדינת ישראל היא ריבונית. אנחנו אחראים על כל הארץ הזאת. היא כולה שלנו כבר אלפי שנים וזה לא ניתן לשינוי.

תראו, אני למדתי משפטים - סיימתי בתחילת השנה הזו משפטים - ובאחד הסמינריונים שעשיתי, בהדרכת ד"ר חגי ויניצקי, עסקתי - ההתמחות שלי היא בעצם בדיני יהודה ושומרון. לא יכול להיות שמדינה היא כובשת של שטח שהוא לא ריבוני של מדינה אחרת. לא יכול להיות כזה דבר. אי-אפשר להגיד כזה דבר; אי-אפשר להמציא את זה אפילו. לגבי התנחלויות בלתי חוקיות - אלה לא התנחלויות. אני תכף ארחיב על זה, בסוף. אני יודע שגם הנאום שלי תלוי בזמן, זאת אומרת, ככל שאני אאריך, ככה אני אהיה יותר זמן חבר כנסת. כי בעצם זה יהיה קצר. אחרי זה, יכול להיות שמתפזרים עוד, אם נגיע לפני השעה 16:00.

אני לא יודע כמה הכנסת תשרוד. אנחנו רואים שיש אופוזיציה בתוך הממשלה. יש ממשלה בתוך ממשלה. כחול לבן מתנהלים - עושים מה שהם רוצים. אין כאן חיבור בכלל, כל דבר אפשר להשליך על נתניהו ולחשוב שהכול יהיה בסדר. למה? כי יש כאילו גיבוי של התקשורת.

אני גם סמוך ובטוח שכל ההתקפות עליי היו בגלל שתמכתי בנתניהו בתקשורת. כשאמרו שאני מחליף את גדעון סער, מייד הזמינו אותי לראיונות ואמרתי את האמת, האמת שנמצאת לי בלב - כמו שעכשיו אני מדבר. חבר'ה, הדפים שלי כמעט ריקים. אין לי כיתוב, אני לא יכול לדבר עם כיתוב. למה? כי אני חייב לדבר מהלב, חבר'ה. חברים שלי, אחים יקרים, אני מדבר מהלב. זה מה שיש לי, אין לי משהו אחר. אני לא יכול להמציא דברים, כי שקר לא יכול להתגלגל, כן? אז זה מה שאני יודע.

אנחנו רואים הסתה פרועה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, הסתה לרצח של משפחתו, של אשתו, של בנו. אני לא מבין מה זה קשור. אני לא הייתי רוצה שאתם - סליחה, לא אתם - שיקומו אנשים ברחוב ויצעקו לאשתי שרוצים לרצוח אותה או את בני או את בניי, כשבעצם כולנו אחים, כולנו משרתים בצה"ל. גם הילדים שלי משרתים בצה"ל - אי-אפשר לאיים עליי שירצחו את הילדים שלי. ובטח ובטח אני לא מקבל את זה שיעשו את זה לראש הממשלה.

אתם יודעים, יש איזה משפט שהמציאו: מושחתים, נמאסתם. אתם יודעים, אמרו לו: מושחתים, נמאסתם. השאלה, האם מישהו מכם זוכר למי עוד אמרו את זה? אמרו את זה ליצחק שמיר - מלח הארץ, אדם משכמו ומעלה. אני לא חושב שהוא היה מושחת - להפך לגמרי, ההפך הגמור. אמרתם שהוא צנוע? נכון. גם לו אמרתם "מושחתים, נמאסתם". מה חשבתם, שאנחנו נאכל את הבלוף הזה? אנחנו, הליכודניקים, בכל מקום הולכים אחרי בנימין נתניהו, ואין לנו אינטרסים. מי שיש לו אינטרס ועזב את המפלגה - בסדר; או מי שנתניהו פיטר אותו אז הוא יושב פה בכנסת ומלכלך עליו - על מה, על מה ולמה? אז הוא החליט לפטר אותך. ואני לא אציין פה שמות, נחסוך את זה מכם.

אני רוצה לשאול, בבית הזה כאן, אם יש פה מישהו מהשמאל - אני רואה שכולם יצאו, אולי מיקי יוכל לענות לי: האם יש מנהיג בליכוד שכיבדתם אותו ?יש מישהו כזה? אני אגיד לכם - בסדר. יש מנהיג אחד, שאני יודע שיש פה מפלגות בבית הזה שהשתמשו בשם שלו, ואמרו: מנחם בגין, שנתניהו יתנהג כמו מנחם בגין. הוא מורי ורבי, אני אוהב אותו, אני גדלתי על התורה שלו, אבל מה אמרתם על בגין? בואו נסתכל רגע על הדברים. קראתם לו "רוצח", קראתם לו "נאצי". ספרתם חללים מחוץ לביתו בלוח כזה עם מספרים. אני מקווה שאיש לא קיווה שימותו חללים בלבנון כדי לספור לראש הממשלה מנחם בגין במספרים את חללי צה"ל. למה? כי רצו לשבור אותו. שברתם אותו, ניצחתם אותנו ב-1992 עם הסיסמה: "מושחתים, נמאסתם". הפעם זה לא יקרה. נתניהו חזק. אחד היתרונות שלו - גם אם תגידו, אתם יודעים מה, שהוא קיבל עיתונות אוהדת, על זה הוא נשפט - בולשיט. דבר אחד תזכרו: נתניהו חזק, נתניהו לא נשבר, וזה גומר אתכם. אתם לא מסוגלים לקבל את זה שנתניהו איתן, והוא המנהיג הכי חזק שהיה לישראל. ואני לא סתם אומר את זה. נתניהו המנהיג הכי חזק. הוא לא נשבר, הוא ממשיך לכהן. אנחנו נמשיך לבחירות, נוספות וגם ננצח.

אני אגיד לכם מה הבעיה. זה לא שלא קיבלתם את נתניהו או לא קיבלתם את יצחק שמיר, לא קיבלתם את בגין - לא קיבלתם אף אחד. לא קיבלתם את כל מנהיגי הימין, ומנהיגי הליכוד בפרט. חשבתם שאנחנו קופים ושירדנו מהעצים. אני אגיד לכם מה הבעיה, ואני אומר את זה לכל הליכודניקים שעכשיו מקשיבים לנאום שלי: אתם לא קיבלתם אותנו כליכודניקים. את הליכוד לא קיבלתם. בכל מקום אתם תוקפים אותנו. עובדה, תראו מה עשיתם לי. יש לי שבעה ילדים קטנים בבית. אני חינכתי אותם לתורה, למצוות, למעשים טובים. מה קרה? אני אגיד לך מה הבעיה - כי כולנו קופים, גם אני קוף - אתם חושבים שאני קוף. ואני למדתי. כל הסיפורים לא יעזרו, למדתי משפטים. אני עכשיו מסיים תואר שני בתוכנית לבכירים באוניברסיטת תל אביב, ואני אצליח ואני אתקדם ואני אהפוך את כל התארים שלי לישראלים. ואני לא מתבייש. אם תשאלו אותי, אני אספר לכם כל מה שעשיתי. ואם יהיה זמן ולא ייגמר המושב הזה, תכף אסביר גם למי שלא הבין על הנאום שלי.

בואו נאמר שאם הייתי מיש עתיד לא היו מדברים איתי ככה. לא הצליחו להתמודד עם הדעה שלי ועם מה שאני אומר. כמו שאמרתי עכשיו, הם לא הצליחו להתמודד עם זה בשידור, אז הלכו וכתבו משהו. הבן-אדם התקשר אליי באמצע הלילה. סיפרתי לו על חלום שלי שחלמתי בלילה. הוא כתב את זה. הוא אמר שהוא קם, הוא אמר: הרגע קמתי, תן לי שעה להתעורר ואז נדבר.

אני יודע שזה לא נאום פתיחה סטנדרטי ומקובל, אבל תשמעו, הדברים כואבים. חיכיתי הרבה זמן להגיע לכאן ולהגיד את הדברים שיש לי על הלב. אני ליכודניק, ואתם יודעים מה? תקראו לזה ביביסט, ואני גאה. אני גאה להיות כזה. אני באתי מהשכונה, אני באתי מלמטה. לא מתבייש, לא מתבייש. באתי מלמטה ועבדתי קשה. כשקרסתי כלכלית הלכתי להשיג פרנסה לילדים שלי, ואני לא מתבייש בזה. עבדתי בכול, ואנשים פה יודעים שאפילו עבדתי כטבח. עבדתי כטבח. אני יכול להבין את העצמאים שהעסקים שלהם נפלו.

טוב, אני לא יכול לשכוח - קודם כל את אחינו הדרוזים. אני יודע שהיה כעס בקשר לחוק הלאום. אני אגיד לכם דבר אחד, אחיי הדרוזים. אתם יודעים שאני אוהב אתכם, והרבה דרוזים בצפון הצביעו לי. הברית עם הדרוזים היא בל תנותק. חוק הלאום בא להגן עליכם, בסופו של דבר, כי ברגע שהוא מגן עלינו, על הריבונות שלנו בארץ ישראל, אתם חלק מהחבילה הזאת, ואתם איתנו יד ביד. צריך לעזור לכל מי שעושה צבא, לחייל צה"ל דרוזי, מוסלמי, יהודי, לכולם. כדי לחזק את הפריפריה כל חייל צריך לקבל שני דונם בגליל. אנחנו רוצים לייהד את הגליל. נקרא לזה "לייהד" - גם דרוזים יכולים להתיישב. צריך לפתח את הכפרים הדרוזיים, להשקיע בחיילי צה"ל. קודם כול, כשחייל חוזר הביתה אחרי שלוש שנים---

חבר'ה, אני באתי מהפריפריה. אני אשאיר משהו קטן על הפריפריה. הרפואה אצלנו חולה. אינטרנט - אין. אני מגיע לכנסת ופתאום יש לי אינטרנט, פתאום הפלאפון עובד - אני לא יודע, אני לא מכיר את הדבר הזה, אני לא רגיל לזה. הגעתי לעיר הגדולה, לירושלים עיר הקודש, ופתאום הכל עובד. יש אינטרנט בפלאפון. חבר'ה, זה מפתיע. אמרתי שהרפואה חולה. חברים, אם לא חברי כץ, אופיר כץ - מרוב כצים בליכוד צריך לזכור - אופיר כץ, כמובן, אני יודע שדאגת בשבועיים-שלושה האחרונים לתקציב לבית חולים פורייה. תודה רבה. הרגשתי את זה אישית. 100 מיליון שקל, יפה מאוד. אנחנו עכשיו פה צוות לפריפריה. צריך לעזור לפריפריה. הרפואה חולה ואני לא רוצה לספר לכם על מקרים שהיו לי, שבהם הגעתי לבית חולים כשהייתי חולה. היה לי עצוב, יצאתי מהמיון עם דמעות בעיניים כי הרופאה לא הבינה אפילו איפה נמצאת הכליה שהשתילו לי, מקדימה או מאחורה. חבר'ה לתושבי הפריפריה מגיעה רפואה בדיוק כמו לתושבי המרכז וירושלים. אנחנו לא בני אדם, אנחנו לא משלמים מיסים, אנחנו לא משרתים בצה"ל? אנחנו משרתים את המדינה בדיוק כמוכם וגם לנו מגיעה רפואה ומגיע לנו להיות מחוברים לעולם. אני יכול להתחבר לסוריה ולדמשק, זה יותר קרוב לי.

אני רוצה להגיד משהו לחברים שלי, למי שאוהב אותי, למשפחה שלי, לילדים שלי, בעיקר, לילדה הקטנה שלי בת החמש, ולילדה שלי בת התשע, שכבר מבינות מה קורה: תהיו חזקים, אני חזק. ביחד ננצח. תודה רבה.

תאריך:  17/12/2020   |   עודכן:  17/12/2020
ניסים ואטורי
+ניצב אשד: במצב הפוליטי - הפכנו לשק חבטות
20:24 17/12/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מפקד מחוז המרכז במשטרה טען שלא נתקל מעולם בניסיון של גורם פוליטי להתערב בעבודה המשטרתית, הצהיר כי למרות טענות להטרדות מיניות ימשיכו שוטרים לפנות מפגינות וחלק על טענת יו"ר ועדת הפנים כי יש אכיפה בררנית
(ניצב אשד. אין התערבות פוליטית [צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת])
+גורם בכחול לבן: תהיה רוטציה
18:01 17/12/20  |  עידן יוסף, איציק וולף   |   לרשימה המלאה
בעוד חמישה ימים צפויה הכנסת ה-23 להתפזר, אלא אם יגיעו הליכוד וכחול-לבן לפשרה שתאפשר אישור תקציב המדינה, סוגיה שכרוכה גם באופציית הרוטציה בראשות הממשלה ובחוסר האמון בין בנימין נתניהו ובני גנץ  ▪  גורם בכחול לבן: תהיה רוטציה וניסנקורן יישאר שר המשפטים
(נתניהו וגנץ. התקדמות או פייק ניוז? [צילום: אורן בן-חקון, פלאש 90])
+סער נוטל לעצמו סמכויות רודניות במפלגתו
17:24 17/12/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
אין מועד לעריכת בחירות לתפקיד היו"ר; יקבע את מדיניותה של המפלגה ודרכי ניהולה; ימנה ויפטר את חברי ההנהלה, הגזבר והיועץ המשפטי; יוכל לקבל חברים ולהרחיקם  ▪  העניק לשאשא-ביטון זכות וטו בפועל על רשימת המועמדים לכנסת ואת המקום השני כל עוד הוא עומד בראשה; התחייב להתייעץ איתה במינויים העיקריים
יבחר, יקבע, ימנה [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
סמכויותיה מבוצרות [צילום: הדס פרוש, פלאש 90]
+"חוק השוויון" אושר לקריאה ראשונה
15:22 17/12/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הנוסח שאושר הוא: "כל אזרח שווה בפני החוק; אין פוגעים בזכויות הפרט של אדם מחמת דת, גזע ומין, או מכל טעם דומה אחר"  ▪  ח"כ איתן גינזבורג: "זוהי זכות בסיסית בכל מדינה דמוקרטית"
(ההצבעה בוועדה [צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב])
+יו"ר הכנסת נגד גנץ: "רוח רעה"
11:53 17/12/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יריב לוין: "אין שתי ירושלים. זכותנו ההיסטורית, הבלעדית והבלתי ניתנת לערעור על ירושלים תמשיך לעמוד מול כל רוח רעה"  ▪  הביטחוניסטים: דברי גנץ מעמידים בסכנה את ביטחון ישראל ועליו להתפטר או לחזור בו
([צילום: דוברות הכנסת - שמוליק גרוסמן])
+כ"ץ לנתניהו: הבא את התקציב לאישור הממשלה
11:20 17/12/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שר האוצר פנה לראש הממשלה בבקשה להביא את תקציב 2020 לאישור ביום ראשון  ▪  אם לא יאושר התקציב עד יום שלישי בחצות הכנסת תתפזר  ▪  כ"ץ פנה גם לבני גנץ בבקשה שיתמוך באישור התקציב
נתניהו וכ"ץ [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
גנץ. תהיה הסכמה? [צילום: פלאש 90]
+סמוטריץ': אין מקום לקנוס על שמירת שבת במדינה היהודית
11:01 17/12/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בעקבות פנייתו לשר הספורט, לא יינתן קנס לקבוצת מכבי נתניה על דרישת השחקנים להימנע מחילול שבת
([צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+"גנץ מקושש קולות משאריות השמאל הסהרורי"
10:23 17/12/20  |  עידן יוסף
ח"כ מתן כהנא (ימינה) בתגובה לדבריו של שר הביטחון בני גנץ לעיתון סעודי: "ניסיון עלוב לקושש עוד כמה קולות משאריות השמאל הסהרורי שעוד סבור כי ירושלים צריכה להיות גם בירתה של מדינת טרור פלשתינית. כחול לבן תיעלם בקרוב מהמפה הפוליטית. ירושלים השלמה והמאוחדת תישאר לנצח בירתה של מדינת ישראל בלבד".

חברת הכנסת קטי שטרית (ליכוד): "גנץ מתבלבל מהסקרים וקורץ ל'בייס' השמאלי הקיצוני. ירושלים הייתה בירת ישראל עוד בימי דוד המלך. אלפי שנים של כיסופים לבירתנו התגשמו בדורות האחרונים עם איחודה של ירושלים. ירושלים המאוחדת תישאר בריבונות ישראלית בלבד. לא למדינה פלשתינית בלב ישראל".
+גדעון סער רשם מפלגתו אצל רשם המפלגות
09:52 17/12/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
במטרות המפלגה, חינוך, כלכלה חופשית וקידום רפורמות בכל רשויות המדינה, לרבות במערכות אכיפת החוק והמשפט ושיטת הממשל  ▪  אין התייחסות לשלטון המקומי ולנושאי דת ומדינה
(סער בביקור אתמול בבית חולים הדסה [צילום: שרון גבאי])
+גנץ: זכותם של הפלשתינים להרגיש עצמאות
09:04 17/12/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שר הביטחון התראיין לעיתון סעודי ואמר כי יש מקום להקמת בירה פלשתינית בירושלים  ▪  "עלינו לדבר בשפה חדשה ועכשווית על דרכים לפתרון ולא לדבוק בשיח המסורתי"  ▪  קרא לאבו מאזן "לא להישאר מאחור: "לא רואה שלום מלא בלי הפלשתינים"
(גנץ. לא "בונה" על קולות הימין? [צילום: היחידה לתיאום פעולות הממשלה בשטחים])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   איילת שקד / Ayelet Shaked   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אסף זמיר / Asaf Zamir   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חיים כץ / Haim Katz   טור פז משה   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יזהר שי / izhar  shay   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משולם נהרי / Meshulam Nahari   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניסים ואטורי   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עומר ינקלביץ'   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   רפי פרץ / Rafi  Peretz   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נמשיך לבחירות נוספות וגם ננצח
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
הירונימוס
18/12/20 00:19
2
משה דב
20/12/20 13:37
3
משה דב
20/12/20 13:37
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 23
יו"ר כחול לבן, השר בני גנץ, התראיין לעיתון הסעודי "א-שרק אל-אווסט" ומסר התייחסות מדינית באשר לירושלים. "ירושלים צריכה להישאר מאוחדת, אבל יהיה בה מקום לבירה פלשתינית. היא עיר רחבה מאוד ומלאה במקומות קדושים לכולם", אמר.
17/12/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת החוקה אישרה (יום ד', 16.12.20) לקריאה ראשונה את הצעת החוק להרחבת הייצוג ההולם של בני האוכלוסייה החרדית ברשויות ובתאגידים ציבוריים (תיקוני חקיקה) התש"ף-2020 שיזמו חברי הכנסת משה גפני ויו"ר הוועדה ח"כ יעקב אשר.
16/12/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה (יום ד', 16.12.20) בקריאה טרומית את הצעת חוק יישובים ושכונות בהליכי הסדרה, התשפ"א-2020 של חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ', חיים כץ וקבוצת חברי כנסת.
16/12/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
הכנסת ה-23 תתפזר יממה לפני המועד אותו צפה הדרג המדיני - קובע (יום ד', 16.12.20) הייעוץ המשפטי של הכנסת. הפיזור יהיה בלילה שבין יום שלישי ליום רביעי בשבוע הבא, אם עד אז לא יאושר תקציב המדינה ל-2020 או לא תושג פשרה אחרת. במקרה כזה, יתקיימו הבחירות ב-23.3.21.
16/12/2020  |  איתמר לוין  |   חדשות
28% מן המיועדים לשירות ביטחון אינם מתגייסים בשל סיבות נפשיות ובשל הפטור לאברכים חרדים. כך מסרו (יום ד', 16.12.20) נציגי צה"ל לוועדה לביקורת המדינה. 11.9% לא התגייסו השנה בשל בעיות נפשיות (פרופיל 21) - לעומת 7.9% בלבד לפני שנתיים; ההערכה היא, שבעוד שלוש שנים יעמוד שיעורם של 13%. בנוסף לכך, 16% אינם מתגייסים בשל פטור "תורתו אומנותו". 11% נוספים משתחררים לפני תום השירות. המשמעות היא, כי קרוב ל-40% מחייבי הגיוס אינם מתגייסים כלל או אינם משלימים את שירות החובה.
16/12/2020  |  איתמר לוין  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אין עתה צורך בהתלהטות היצרים, בפאטה-מורגנה כאילו עוד מכה אחת ו"זבנג וגמרנו", והניצחון המוחלט בידינו    יותר מכל יש לישראל אינטרס אסטרטגי לבנות נדבך נוסף לברית ההגנה ההולכת ונרקמת בי...
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
חיים רמון
חיים רמון
מתוך כ-120 טילים בליסטיים שאירן ירתה לעבר ישראל כ-8 אחוזים הצליחו לחדור את מערך ההגנה הישראלי    לפחות תשעה טילים בליסטיים פגעו במטרותיהם: בסיס נבטים, בו מוצבות כל טייסות ה-F-35 של ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il