|   15:07:40
דלג
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
סכנה ברורה ומיידית [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90] לא עסק של כל אחד [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

זה לא חופש הפרט אלא חיי הכלל

לכפות בחוק את החיסון לקורונה

מי שאינו מתחסן מסכן לא רק את עצמו, אלא גם את כל הסובבים אותו - ופוגע במישרין במדינה כולה בדיוק כמו שניתן להאכיל בכפייה חולי בולימיה וכמו שניתן לאסור עישון במקומות ציבוריים, כך יש הצדקה מלאה לכפות את קבלת החיסון - כולל בקנסות ואף במאסרים
20/12/2020  |   איתמר לוין   |   כתבות   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות

משום מה, יש לנו בישראל נטייה להעתיק במהירות היבטים שליליים של החברה האמריקנית ולהימנע מאימוץ של תכונותיה החיוביות. הסמים עשו עלייה והשתקעו בארץ, בעוד יכולת התכנון נותרה הרחק מעבר לאוקיינוס האטלנטי. כעת יש אצלנו מי שמעתיקים את טירוף האנטי-חיסון הקיים בארה"ב ואף מסתייעים בתיאוריות קונספירציה הזויות כנימוק שלא להתחסן נגד הקורונה. התשובה לכך צריכה להיות חדה וברורה: חיוב בחוק להתחסן.

הטענות נגד החיסונים בכלל ונגד חיסוני הקורונה בפרט הן חסרות כל יסוד עובדתי ומדעי. חבורה של חכמולוגים בעיני עצמם יוצאת נגד מאות ואלפי מחקרים מדעיים ונגד עשרות שנים של חיסונים מוצלחים, אשר הדבירו את האבעבועות השחורות ואת שיתוק הילדים, ואשר מונעים מדי יום חצבת וטטנוס. די בכך מטורף אחד יזרוק שקר כלשהו לאינטרנט, ויימצאו מספיק משוגעים דומים שיאמינו לו. הם עשויים להיתלות באיזשהו מקרה בודד ויוצא דופן, או לצטט - כמו תוכים יד שלישית - משהו שמישהו סיפר להם שמישהו אחר אמר מתישהו.

מול חיסון הקורונה יש שאלה אחת לגיטימית שעולה כעת: איך יכול להיות שפיתחו כל כך מהר חיסון האמור להיות בטוח ויעיל. לכל השואלים מומלץ בחום לקרוא את מאמרו המעולה של ד"ר איתי גל ב-ynet. הוא מסביר בצורה בהירה מהי טכנולוגיית ה-mRNA בה נעשה שימוש בחיסונים החדשים, ומציין שהיא נמצאת בפיתוח כבר למעלה מעשור - כך שלא מדובר באיזשהו בלוף שמישהו המציא לכבוד הקורונה. לכך יש להוסיף, כי במשך שנה פעלו מאות צוותי מדענים בכל העולם כדי למצוא חיסון, תוך שהם משתפים זה את זה במידע בצורה חסרת תקדים, ותוך שהם נהנים ממימון בהיקפים עצומים. כל אלו הובילו לכך שאכן נמצאו חיסונים במהירות שיא - והם נבדקו לפי כל הכללים ואושרו לפי כל הנהלים.

הבעיה עם הקורונה היא, שלא מדובר רק בבעיה אישית של כל אדם. מי שאינו מתחסן מפני חצבת, מסכן בעיקר את עצמו; מי שאינו מתחסן מפני טטנוס, מסכן רק את עצמו. אבל מי שאינו מתחסן מפני קורונה, מסכן את סביבתו המיידית, את מעגל מגעיו הרחב יותר ואת המדינה כולה. למה? כי הנגיף הזה מאוד מדבק, וכי רק אם לפחות 70% מן התושבים יתחסנו - ניתן יהיה להדביר את המגיפה. כל עוד זה לא קורה - כולנו נסבול מסכנת הידבקות ומוות, מעומס חריג בבתי החולים, מחורבן כלכלי ומהרס מערכות החינוך והרווחה. לכן, לא מדובר פה בחופש הפרט אלא בחיי הכלל.

במצב חריג זה, אין מנוס מהטלת חובה בחוק להתחסן. לפני שקופצים וטוענים שזו פגיעה חמורה ביותר בזכויות יסוד ופלישה אלימה לגוף האדם, יש לשים לב לכך שגם בשגרה יש נהלים דומים מאוד - ואיש אינו חושב שמשהו פסול בהם. מעשנים מורחקים ממקומות ציבוריים, כי העשן מהסיגריות שלהם יכול להרוג את מי שסביבם. ניתן לאשפז בכפייה חולי נפש המסכנים את עצמם ואת סביבתם. בתי המשפט מתירים להאכיל בכפייה שובתי רעב וחולי בולימיה. כלי רכב חייבים לעבור טסטים תקופתיים כדי להקטין את סכנת התאונות. יצרנים חייבים לעמוד בתקנים רשמיים כדי שלא לסכן את לקוחותיהם. ועוד ועוד, בכל תחומי החיים שלנו.

מה ההבדל בין כל אלו לבין הקורונה? שהקורונה מציבה סכנה הרבה יותר ברורה, הרבה יותר מיידית והרבה יותר גדולה. בתאונות דרכים נהרגים כ-400 ישראלים בשנה; מספר מתי הקורונה עומד על למעלה מ-3,000 בעשרה חודשים. נזקי העישון עולים לנו 12.8 מיליארד שקל בשנה; מחיר הקורונה, נכון לספטמבר השנה, הוא 220 מיליארד שקל. אם אנחנו יכולים לכפות טסטים לרכב ואם אפשר לשלוח לכלא נהגים שיכורים; אם אנחנו יכולים להטיל מס של 75% על סיגריות ולגרש את המעשנים לפינות מבודדות; אזי קל וחומר שאנחנו יכולים לחייב כל ישראלי להתחסן מפני הקורונה.

יש לזכור, כי כל זכויות היסוד הן יחסיות. הזכות לחיים אינה מחייבת את המדינה להוציא סכומים בלתי מוגבלים על סל התרופות; זכות העיסוק אינה מתירה לשדוד בנקים; זכות הביטוי נסוגה מפני לשון הרע וביטחון המדינה. גם זכותו של הפרט על גופו היא יחסית. החוק אינו אוסר להתאבד, אך מי שינסה להתאבד ותוך כדי כך יפגע באחר - יישלח לכלא. חולה שיוצא לרחוב ומדביק אחרים מתוך רשלנות, צפוי גם הוא למאסר. לפרט אין שום זכות לפגוע באחרים, ובוודאי שאין לו זכות לפגוע בכלל.

מי שאינו מתחסן מפני הקורונה, פוגע בעצמו (שזה עניינו) - אבל במקביל מסכן במישרין אחרים. הוא גם פוגע בצורה ברורה בכולנו: במדינה, בחברה, במשק. פגיעה כזו צריכה להיות עבירה פלילית, בדיוק כמו כל סיכון אחר של חיי אדם. לכן, יש את כל ההצדקה שבעולם לחייב להתחסן ולכפות זאת - החל בקנסות וכלה במאסרים במקרים קיצוניים. 9 מיליון אזרחי ישראל אינם יכולים להיות בני ערובה בידי מטורפים ובורים.

תאריך:  20/12/2020   |   עודכן:  20/12/2020
איתמר לוין
+מוטציית הקורונה התגלתה באיטליה
21:26 20/12/20  |  עידן יוסף
המוטציה מתפשטת: באיטליה נמצא חולה שנדבק בזן החדש של נגיף הקורונה. החולה ובן זוגו שהו בבריטניה ושבו לאיטליה.
+נתניהו ביקש רשימת גילויי המוטציה בעולם
19:27 20/12/20  |  עידן יוסף
נתניהו ביקש ממשרד הבריאות רשימה של מדינות שהשלטונות בהן מדווחים על גילוי המוטציה. בין המדינות שעלו בדיונים אתמול - אוסטרליה וברזיל.
+ראש עיריית בני ברק התחסן מפני קורונה
18:46 20/12/20  |  איציק וולף
ראש עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין, התחסן מפני קורונה במרכז הרפואי הראשי של לאומית שירותי בריאות בתל אביב. בכך, הפך למנהיג הציבור החרדי הראשון שמתחסן מפני נגיף הקורונה.

+פרופ' רוטשטיין התנדב לקבל חיסון כחול לבן
18:13 20/12/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מנכ"ל הדסה התנדב להשתתף בפאזה השנייה של הניסוי בפיתוח חיסון קורונה על-ידי המכון הביולוגי  ▪  "דרושים משתתפים לא כל כך צעירים ולא כל כך בריאים, ומכאן החשיבות בהתנדבות"
([צילום: אבי חיון])
+עשרות נוסעים מסרבים להתפנות למלונית קורונה
16:55 20/12/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
קבינט הקורונה החליט שכל מי שמגיע לישראל מבריטניה יידרש להתפנות לבידוד כפוי במלונית קורונה, מחשש להתפשטות מוטציית הנגיף שהתגלתה בבריטניה  ▪  טייס איזיג'ט סרב להחזיר נוסעים ללונדון
(עשרות נוסעים מסרבים להתפנות מנתב"ג [צילום: איתמר לוין])
+הרמטכ"ל כוכבי התחסן נגד הקורונה
14:57 20/12/20  |  מירב ארד
ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, התחסן (יום א') במנת החיסון הראשונה מבין שתי המנות הנדרשות נגד נגיף הקורונה. הרמטכ״ל הינו הראשון שמתחסן בצה״ל וחיסונו מהווה את יריית הפתיחה למבצע החיסונים אשר יתקיים בהובלת חיל הרפואה החל מתחילת שבוע הבא. רב-אלוף אביב כוכבי:״בשנה האחרונה צה״ל עושה כל שביכולתו לשמור על כשירות מבצעית ורציפות תפקודית שתאפשר לו לבצע את משימותיו לצד שמירה על בריאות משרתי צה״ל. מבצע החיסונים שיחל בימים הקרובים הוא בשורה אמיתית שמקדמת את החזרה לשגרה במדינת ישראל ובצה״ל. אני קורא לכלל מפקדי וחיילי צה״ל להתחסן ולהוות דוגמא אישית גם בנושא חשוב זה״.
+הראל מחדשת ביטוחי נסיעות לחו"ל לארה"ב
13:52 20/12/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
המבוטחים יידרשו להציג "דרכון ירוק" המוכיח כי התחסנו נגד הקורונה
()
+הקבינט החליט: כל הנוסעים המגיעים היום מבריטניה יוכנסו למלוניות קורונה
13:23 20/12/20  |  איציק וולף
כל הנוסעים שעל המטוס שמגיע לישראל מבריטניה באזור השעה 14:00 יוכנסו למלוניות לבידוד של 14 ימים או 10 ימים במידה ויבצעו 2 בדיקות קורונה ושהבדיקות יימצאו שליליות. גם נוסעי טיסה שאמורה לנחות באזור השעה 15:30 מבריטניה יוכנסו לבידוד.
+מחדל האכיפה
13:13 20/12/20  |  רפי לאופרט   |   לרשימה המלאה
משבר הקורונה הוא הראשון בישראל שאינו נובע ממלחמה אך מאיים על חייהם ושלומם של כלל האזרחים ("משבר אזרחי"). ניהול המשבר התאפיין בליקויים רבים בשל חולשת המערכת השלטונית האזרחית ואי-הבנת אופיו ומלוא סכנותיו וחשף שתי סכנות גדולות: מחיר הרשלנות וחוסר המוכנות לצד התרופפות הסולידריות והמשמעת האזרחית
([צילום: דוברות המשטרה])
+נשיא המדינה, ראובן ריבלין, התחסן נגד נגיף קורונה
12:36 20/12/20  |  איציק וולף
נשיא המדינה, ראובן ריבלין התחסן נגד נגיף הקורונה. הנשיא הגיע אל בית החולים הדסה עין כרם לעודד את מבצע החיסונים של הצוותים הרפואיים ולהצדיע להם על עבודתם האצילית לאורך תקופת ההתמודדות עם הקורונה בכל רחבי הארץ.

את הנשיא חיסנה האחות חוה גרדנר והנשיא הודה לה ולכל צוותי האחים והאחיות ברחבי המדינה על פועלם ומסירותם.
+רק 2.2% נדבקים בחברה הכללית
12:29 20/12/20  |  ד"ר רבקה שפק-ליסק   |   לרשימה המלאה
משרדי הממשלה חיים על-פי תקציב 2018 וחסרים להם התקציבים לטפל בבעיות שגרמה הקורונה. המדינה חייבת לטפל ברפורמות שתאפשרנה לכלכלה לתפקד במצב של קורונה ותמנע את הטרגדיות האישיות שנגרמו כתוצאה מהעדר מדיניות מתאימה
(מיליון מובטלים [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+נתניהו מבקש לעצור כל הטיסות לישראל
11:52 20/12/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
קבינט הקורונה החליט לחייב את כל השבים מבריטניה, דנמרק ודרום אפריקה להיכנס לבידוד במלוניות  ▪  ד"ר שרון אלרואי פרייס: לא ברור מה השפעה של הווירוס על החיסון, יכול להיות שהחיסון יכול להשפיע על המוטציה הזאת
נתניהו. יוקם צוות [צילום: איתי בית-און, לע"מ]
ד"ר אלרועי פרייס. יותר מדבק
+פרסומים כוזבים בנוגע לחיסונים הוסרו מפייסבוק
09:50 20/12/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בעקבות פעולותיה של המחלקה הוסרו 4 קבוצות פייסבוק שהוקדשו לפרסומים מסוג זה וכללו עשרות פרסומים אשר כללו מידע שקרי בנוגע לחיסון נגד הנגיף
([צילום: ג'ורג' קוך/AP])
+משרד הבריאות: למנוע כניסת אזרחים מבריטניה דנמרק ודרא"פ
09:25 20/12/20  |  מירב ארד
קבינט הקורונה יתכנס (יום א', 20.12.20) לדון בהחמרת ההגבלות בעקבות העלייה בתחלואה וליישם את ההחלטה על "ריסון מהודק". משרד הבריאות צפוי להמליץ על סגירת המסחר כולו וכן סגירת חלק ממערכת החינוך בערים האדומות והכתומות. בישיבת הקבינט הקודמת החליטו השרים כי ההגבלות יוטלו עם ההגעה לממוצע של 2,500 נדבקים בשבוע או אם מקדם ההדבקה יעמוד על 1.32.

כמו-כן הודיע משרד הבריאות כי ימליץ שאזרחים זרים ממדינות בריטניה, דנמרק ודרום אפריקה לא יורשו להיכנס לישראל. זאת, עקב מוטציית נגיף הקורונה שהתגלתה וגרמה לסגר בלונדון ובאזורים נוספים בבריטניה. ישראלים השבים מאותן מדינות יידרשו לעשות בדיקת קורונה ולבידוד.

על-רקע התפתחות המוטציה בנגיף הקורונה במספר מדינות ועד לקבלת מידע מלא וגיבוש מדיניות, הנחה שר הביטחון בני גנץ את עוזר השר להתגוננות במשרד הביטחון וצה"ל באמצעות פיקוד העורף להיערך להפעלה מלוניות קורונה לטובת השבים ממדינות אלו בתוך 24 שעות מרגע קבלת ההחלטה בקבינט הקורונה

מוקדם יותר עדכן המשרד כי 1,866 מקרי קורונה מאומתים חדשים אותרו אתמול מתוך 61,962 בדיקות. שיעור החיוביים עומד על 3.1%. 447 חולים מוגדרים קשה ו-110 מונשמים. 3,074 נפטרים במצטבר מפרוץ המגפה.

במקביל בני ברק, אלעד, ביתר עילית, גבעת זאב, יפיע ושכונות בירושלים יוגדרו מעתה יישובים אדומים בשל העלייה בתחלואה בנגיף. כמו-כן, אשדוד, בית שמש, חדרה, טייבה, יבנה, פתח תקוה, קריית שמונה ייחשבו מעתה ככתומות.

בחדשות N-12 דווח כי פרויקטור הקורונה פרופ' אש אמר כי יתמוך בריסון המהודק. "אני תומך בריסון מהודק שאומר לסגור את כל המסחר, אין ברירה - זה צעד כואב אבל ימנע מאיתנו סגר יותר קשה. בערים האדומות נסגור את החינוך גם מתחת לכיתה ד', זאת ההצעה שעולה להחלטת הקבינט. לא נסבול את אווירת סוף הקורס הזאת".
(שר הבריאות ומנכ"ל
כללית [צילום: אבי כהן])
+רש"ת פנתה למשרד הבריאות בבקשה לחסן את העובדים בנתב"ג
09:10 20/12/20  |  מירב ארד
רשות שדות התעופה פנתה למשרד הבריאות בבקשה לחסן את כל העובדים בדומה לעובדי מערכת הבריאות. מנכ"ל רש"ת יעקב גנות פנה למשרד הבריאות בבקשה לחסן את העובדים ברשות שדות התעופה ואת הפועלים בנמל.
+העם דורש סגר מלא
08:48 20/12/20  |  ד"ר רון בריימן   |   לרשימה המלאה
שום ממשלה, בשום מקום בעולם, אינה יכולה להצליח במאבק במגיפה כאשר התנהגות הציבור פורקת כל עול, וכאשר הציבור על כל גווניו אינו קולט שהתקהלות היא התקהלות היא התקהלות, בין אם היא ערבית, או חרדית, או חילונית, או משפחתית, או הפגנתית, או קניינית, או תיירותית
("ריסון מבורדק" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+הקונגרס צפוי לאשר היום סיוע ב-900 מיליארד דולר
08:18 20/12/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
המטרה היא להשלים את החקיקה ביממה הקרובה  ▪  בלב חבילת הסיוע: 600 דולר במזומן לאמריקנים רבים, הגדלה של דמי האבטלה הפדרליים ב-300 דולר לשבוע ומאות מיליארדי דולרים לבתי ספר ועסקים קטנים
(אחרי חודשים של קיפאון [צילום: פטריק סמנסקי, AP])
+ח"כ יעקב אשר נמצא חיובי לקורונה
08:16 20/12/20  |  איציק וולף
יו"ר ועדת החוקה של הכנסת, ח"כ יעקב אשר, הודיע הבוקר לקצין הכנסת כי בבדיקת קורונה שביצע נמצא כי הוא חיובי לנגיף. "ח"כ אשר מרגיש מצוין וימשיך בשגרת העבודה מהבית", נמסר מלשכתו.
+מה באמת מצב המשק בארה"ב
07:54 20/12/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
ניתוח של אינדיקטורים מרכזיים מלמד שהאמריקנים הסתגלו בצורה מפתיעה לקורונה - אך ההתאוששות עודנה איטית והיא מרחיבה את הפערים הכלכליים
(בית קפה שנסגר בניו-יורק [צילום: מארק לניהאן, AP])
מצב הקורונה בארה"ב, 17.12.20 / Good Morning America
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לכפות בחוק את החיסון לקורונה
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אלו שלא שוכחים 73
20/12/20 10:59
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
כל דחייה של שבוע בביצוע צעדי ריסון מהודק עלולה לעלות בתוספת של בין 200 ל-400 מתים מקורונה בשבוע. כך טוענים חברי צוות המדענים של האוניברסיטה העברית העוקבים אחרי נתוני הקורונה בישראל. לטענתם, מעבר לשבוע של ריסון מהודק לא צפוי שינוי משמעותי ומהותי בתחלואה, והמעבר לסגר כללי הצפוי לאחר מכן, למשך שלושה שבועות, צפוי לאפשר ירידה מספקת בתחלואה.
19/12/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
20 מיליון תושבי לונדון ורוב תושבי דרום-מזרח אנגליה - שליש מתושבי אנגליה - ייכנסו הלילה (מוצ"ש, 19.12.20) לסגר שיימשך לפחות שבועיים. כך הודיע במפתיע ראש הממשלה, בוריס ג'ונסון. הסיבה: מוטציה של נגיף הקורונה המתפשטת במהירות באזור המגורים, העסקים והממשל העיקרי של בריטניה. לדברי ג'ונסון, המוטציה שהתגלתה בחודש שעבר במחוז קנט היא בעלת כושר התפשטות גבוה ב-70% משל נגיף הקורונה המקורי.
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ושר הבריאות, יולי אדלשטיין, קיבלו את מנת החיסון הראשונה מפני נגיף הקורונה. השניים התחסנו בבית החולים שיבא בתל השומר לקראת פתיחת מבצע 'לתת כתף' לחיסון האוכלוסייה הישראלית מפני קורונה. עד עתה נקבעו מעל ל-100 אלף תורים לחיסון אזרחים.
19/12/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
הלילה בחצות יעודכנו ההגדרות האפידימיולוגיות של כל המדינות בעולם, מבחינת מדינת ישראל, וכולן ייחשבו למדינות אדומות. ההכרזה על כל המדינות כאדומות נועדה למנוע צורך להכריז על איחוד האמירויות לבדה כעל מדינה אדומה - צעד הכרחי בשל רמת התחלואה הגבוהה באמירויות ובשל נוכחות ישראלית משמעותית בדובאי - אשר עלול היה לגרום למשבר מדיני עם המדינה הערבית שאך לא מכבר נחתם עמה הסכם נורמליזציה.
19/12/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
מינהל המזון והתרופות של ארה"ב (FDA) אישר שימוש בחיסון שפיתחה חברת מודרנה נגד נגיף הקורונה. האישור ניתן לאחר שיממה קודם לכן אישרה ועדת מומחים חיצונית של הסוכנות את השימוש בחיסון.
19/12/2020  |  יואב יצחק  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
חיקוי כושל של צה"ל את צבאה של גרמניה הנאצית; רב-אלוף חיים לסקוב ואלוף ישראל טל - אבות השריון של צה"ל; מיתוסים על מהלכי השריון של צה"ל במלחמות; השפעה שלילית של צה"ל, האנטי-אינטלקטוא...
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il