|   15:07:40
דלג
  דן מרגלית  
עיתונאי, פרשן ראיתי שמעתי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

"משוגעים רדו מהגג" <br>

אתם באמת (סליחה) משוגעים שאינם יורדים מן הגג אם אתם משאירים את ביבי לעמוד בראש הממשלה, כל ממשלה שהיא, ביום הבחירות
23/12/2020  |   דן מרגלית   |   יומני בלוגרים   |   בחירות 2021   |   תגובות
יעלון. איש ציבור הגון [צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת]

זוכרים את יגאל הורוביץ, שזעק לעמיתיו הפוליטיקאים נוכח האינפלציה המטורפת - "משוגעים, רדו מהגג"? אז הקריאה הזו מופנית כאן ועתה לראשי המפלגות הבאות לפי סדר ה"אב:

נפתלי בנט;
בני גנץ,
ניצן הורוביץ,
אביגדור ליברמן,
יאיר לפיד,
גדעון סער,
איימן עודה,

אתם באמת (סליחה) משוגעים שאינם יורדים מן הגג אם אתם משאירים את ביבי לעמוד בראש הממשלה, כל ממשלה שהיא, ביום הבחירות. אתם כבר רואים למה הוא מסוגל כדי להישאר הדיקטטור. כמו השליטים בביאלורוס ורוסיה והודו וברזיל והדמוקטטורים בפולין ובהונגריה.

אתם כבר רואים שהוא מסוגל לנפח את המוטציה של הקורונה כפי שעשה עם נגיף הקורונה הראשוני (יש עוד למישהו ספק כי המשק הלאומי היה נותר איתן אילו הלכו בדרכם של המדענים יורם לס ועדית מטות וצבי בנטוויץ וקרנית פלוג ושאר הרופאים והכלכלנים ואנשי הכספים בהם נגידי בנק ישראל בעבר? אבל זה נושא לדיון אחר) ומסוגל להביא להחרפה מיותרת עם הפלשתינים כפי שיש לה כבר סימנים ראשונים;

ולמכור בלי דיון בממשלה עוד שתי צוללות מתקדמות, הפעם לא למצרים אלא ללוב או לסודן;
ולמנות ראש מוסד על דעתו בלבד וכן בשב"כ כפי שהעמיד לו תומכים נרצעים במשרד מבקר המדינה ובנציבות שרות המדינה; ואחרי שמשכן את נכדינו ונינינו לשפוך עוד מיליארדים כדי לקנות את אהדת המצביעים; זה נורא.

ואילו מנגד יש לכם מוצא מעולה: משה (בוגי) יעלון יכהן כראש הממשלה עד שנה תמימה; אתם תחלקו ביניכם ולאנשיכם את התיקים בה. אפשר לסמוך על בוגי כי אם הבטיח לא להציג את מועמדותו כתום כהונתו הוא יכבד את מילתו. הוא איש ציבור הגון.

תודיעו מראש כי אם הליכוד מוכן להציג מועמד לראשות הממשלה הזאת שאיננו בנימין נתניהו אתם מוכנים להיכנס איתו למשא-ומתן כן ואמיתי. היסוד לכינון ממשלת השנה הוא הצורך בשחרור נפשי ומעשי מביבי:

הממשלה תתחייב לקיים את הסטאטוס-קוו ביהודה ובשומרון; תימנע מלתקן או לשנות מה שנכנס לתוקף בימי שרת המשפטים הקודמת איילת שקד; ותוך שנה - ישראל המשוחררת מהסחרחורת של ביבי וטירוף המערכות והשיתוק הציבורי והמאוס המוסרי - תיקרא לקלפי, והכל יחזרו לכבד את הכרעת הבוחר.

ממשלה חלופית עד לבחירות חיונית כדי לרפא את ישראל ממחלת פולחן האישיות של הנאשם בפלילים; ואיש מכם לא יינזק בקלפי מפני שבראש הממשלה יתייצב אדם שאינו מועמד להמשיך. אם לא תעשו כן, וביבי ינצח בבחירות בעזרת מעשים פסולים כאלה, טריקים ושטיקים, לא תסלחו לעצמכם לעולם.

פורסם בדף הפייסבוק של דן מרגלית
תאריך:  23/12/2020   |   עודכן:  23/12/2020
דן מרגלית
+השר אדלשטיין: נשאר בליכוד ועם חברי הליכוד ננצח
21:39 23/12/20  |  איציק וולף
שר הבריאות, יולי אדלשטיין, נמנע מלתקוף את השר המתפטר זאב אלקין ואמר כי הוא נשאר חבר בליכוד.

"בימים אלו אני עסוק אך ורק במאבק למען חיסונם של כל אזרחי ישראל ובריאותם בכלל. כל דבר אחר זה התעסקות בתפל במקום בעיקר. הליכוד זו מפלגת ימין ערכית, אידאולוגית ושורשית. הליכוד ביתי ולא אעזוב אותו. יש לי חברים נהדרים, מסורים ומדהימים בליכוד שבחרו בי למקום הראשון בפריימריס. אני אוהב אותם ונשאר איתם ועם כל התנועה. אנחנו ננצח ביחד ונוביל גם את הממשלה הבאה", אמר.
+יו"ר הכנסת: אלקין חובר למבקשים להנציח ליקויים במערכת המשפט
21:21 23/12/20  |  איציק וולף
יו"ר הכנסת, יריב לוין, הודה כי הופתע מדברי השר זאב אלקין ומההאשמות שהטיח בראש הממשלה, בנימין נתניהו.

"זאב יודע היטב שבניגוד לכל מה שנכתב על ידו, ראש הממשלה נתניהו העמיד תמיד את השיקול הלאומי לפני כל שיקול אחר. כמי שהיה שותף ללא מעט משאים ומתנים, השר אלקין גם יודע היטב ששום עניין שנוגע לחסינות האישית של ראש הממשלה לא היה מעולם תנאי במשא ומתן קואליציוני כלשהו. לצערי, דווקא השר אלקין הוא שמעדיף את השיקול האישי על פני הנאמנות לדרך. במקום לחזק את דרישת הליכוד לשינויים יסודיים במערכת המשפט, הוא תוקף דרישה זו וחובר לאותם אלה שמבקשים להנציח את הליקויים הקשים הקיימים במערכת המשפט ובתהליך המינויים בה", טען.
+בנט: מתמודד על ראשות הממשלה
21:02 23/12/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ימינה הצהיר כי הוא מתמודד על תפקיד ראש הממשלה ומאשים את ראש הממשלה בהתעלמות מתוכניות כלכליות שהיו עשויות למנוע הטלת סגרים  ▪  "סגר זה פתרון של עצלנים. לצערי מר נתניהו העדיף לגנוז את התוכנית וטעמיו עמו"
([צילום: מן הטלוויזיה])
+השר אלקין התפטר ויצטרף לגדעון סער
20:29 23/12/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
השר להשכלה גבוהה ולמשאבי המים לא השתתף בישיבת הממשלה בנושא הקורונה  ▪  הודיע על התפטרותו מן הממשלה ומן הליכוד ועל הצטרפות למפלגת תקווה חדשה המאיימת על הליכוד  ▪  מחר יתפטר גם מן הכנסת  ▪  הטיח בנתניהו האשמות חריפות ובהן גרירת ישראל לבחירות בפעם הרביעית מתוך שיקולים אישיים הכוללים רצון להתערב במינוי פרקליט המדינה וחקיקת החוק הצרפתי  ▪  עוד האשים את נתניהו בהרס תנועת הליכוד ובהפיכתה לחצר ביזנטית שבה שולט פולחן אישיות
אלקין. "נתניהו יודע את האמת" [צילום: מן הטלוויזיה]
נתניהו. עצר את ישיבת הקבינט [צילום: לשכת ראש הממשלה]
+הנשיא: לבושתנו, מתרגשות עלינו בחירות
19:23 23/12/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
נשיא המדינה היה אורח הכבוד בטקס סיום קורס טיס מספר 181 בבסיס חצרים  ▪  "תפקידו של צה״ל כארגון מופת, המובל על-ידי ממלכתיות - כשהמדינה, ענייניה ועקרונותיה מעל הכל - משמעותי מתמיד"
([צילום: קובי גדעון, לע"מ])
+איומי בחירות בארה"ב - מאירן
17:06 23/12/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
אירן עמדה מאחורי רשימה של פקידים בכירים כלפיהם נטען בכזב שנטלו חלק בזיוף תוצאות הבחירות  ▪  חלק מן המופיעים ברשימה ספגו איומי רצח
(ריי. הבכיר ביותר ברשימה [צילום: AP])
+ליווי לשידור בטלוויזיה
14:54 23/12/20  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
איילת שקד, כנפתלי בנט, אינה מסוגלת למתוח ביקורת על ביבי בלי להוסיף כי הוא עתיר זכויות
(שקד. תסמונת שטוקהולם [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90])
+עמיר פרץ: פורש ממפלגת העבודה
14:14 23/12/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יפנה את מקומו כיו״ר מפלגת העבודה לאחד מהשחקנים הפוליטיים על-מנת לשקם את המפלגה  ▪  העבודה לא תרוץ עם כחול לבן
(פרץ. יתמודד לתפקיד הנשיא [צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
+טרם התקבלו החלטות בעניין קיום מקדימות בליכוד
13:38 23/12/20  |  
יו"ר מרכז הליכוד, ח"כ חיים כץ, פרסם הבהרה לגבי הערכות תנועת הליכוד לבחירות לכנסת ה- 24: "הליכוד הינה תנועה דמוקרטית ומפוארת. אני מבקש להבהיר שלא התקבלו בשלב זה החלטות לגבי הערכות התנועה לבחירות לכנסת ה- 24, שאני בטוח שהליכוד ינצח בהן ובגדול. לאחר שאקיים פגישה עם רה"מ ויו"ר תנועת הליכוד, נוציא עדכון מסודר לכל החברים. כל החלטה שתתקבל תגיע להחלטת חברי מרכז הליכוד".
+שוב בחירות לכנסת - האם הפעם יהיה שינוי
13:13 23/12/20  |  שוקי אמרני   |   לרשימה המלאה
ללא קשר לדעה הפוליטית מוטלת החובה על כל אחד מאיתנו לפעול לפי יכולותיו כדי שבבחירות הקרובות יבחרו לכנסת המועמדים הטובים ביותר. זהו תנאי הכרחי ליכולתה של ישראל להתמודד עם האתגרים הקשים שחלקם מאיימים על קיומה
(אדם לבחור את המועמדים הטובים ביותר [צילום: שולדמן/פלאש 90])
+עת לחיסון בטרם חיסול
13:09 23/12/20  |  רפי לאופרט   |   לרשימה המלאה
הנושא המדובר ביותר בימים אלה הוא החיסונים נגד הקורונה. אבל "המחלה" הפוקדת אותנו מזה זמן איננה חד-ממדית; לצד הקורונה ניצבת "המחלה הפוליטית", שהמפגע הרביעי שלה תוך פחות משנתיים, הן הבחירות שבפתח. גם מחלה זו טעונה חיסון אפקטיבי דחוף; ובשני הנגעים עוסקים הדברים הבאים
([צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90])
+שוב בחירות
11:57 23/12/20  |  יוסף אליעז   |   לרשימה המלאה
אומנם הדתיים והחרדים עדיין נאמנים כרגע לביבי אולם זו אהבה התלויה בדבר: בקניית נאמנותם בסכומים אדירים וּבְוִיתּוּר על גיוסם לצבא, לשירות הלאומי וויתור על עבודת רובם והשתלבותם במשק ובשורות משלמי המס
([צילום: יונתן זינדל, סער. עזב באיחור ניכר פלאש 90])
+מדריך לבוחר המתחיל
11:18 23/12/20  |  ד"ר דוד ארגז   |   לרשימה המלאה
מספרים לך שהפוליטיקאים הם טיפשים ומושחתים  ▪  זה ממש לא נכון, הם רובם אנשים מוכשרים, מנוסים ובעלי כוונות טובות  ▪  אבל אם לדעתך הם לא ראויים מספיק, אתה מוזמן בפעם הבאה להיכנס לזירה בעצמך
(כמה עצות [צילום: איציק וולף])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"משוגעים רדו מהגג"
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
סניל
23/12/20 14:35
2
אקטואלי
26/12/20 13:55
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2021
הכנסת ה-24 התפזרה רשמית בחצות (יום ד', 23.12.20) לאחר שלא הצליחה לאשר את תקציב המדינה, ומדינת ישראל הולכת לבחירות בפעם הרביעית בתוך שנתיים. יו"ר הכנסת, ח"כ יריב לוין, אמר בדברי הסיכום: "בשעה 00:00 תם סדר היום, ומשלא אושר תקציב המדינה לשנת 2020, אני מכריז על התפזרות הכנסת ה-23. אנו מצויים בתקופה מורכבת ומרובת אתגרים, ועם זאת גם מרובת מחלוקות. המחלוקות הקיימות בציבור, מצאו את ביטוין באופן טבעי גם כאן בבניין הזה.
23/12/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
הצרחה ביהדות התורה. יו"ר דגל התורה, ח"כ משה גפני, יהפוך ליו"ר יהדות התורה בקדנציה הבאה. הוא יוצב במקום הראשון, ובמקום השני יהיה ח"כ יעקב ליצמן כפי שמחייב ההסכם בין המפלגות.
22/12/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא נאום (יום ג', 22.12.20) בכנסת, שבו אמר בתגובה לסקר כאן חדשות כי הוא מצטער על כך שהציבור רואה בו האחראי העיקרי למערכת הבחירות הנוכחית: "אני לא רציתי בחירות, הליכוד לא רצה בחירות, הצבענו פעם אחר פעם נגד בחירות - כולל אתמול בלילה". הוא האשים את שותפו לממשלה: "לצערי, גנץ חזר בו מהסיכומים בינינו וזה גורר את המדינה לבחירות. זה קרה בגלל מאבק פנימי במפלגה שלו. הוא חזר בו בגלל ההתעקשות שלו לתת לניסנקורן לקדם דיקטטורה של פקידי השמאל שרומסים את רצון הציבור. אנחנו לא יכולים לתת לזה לקרות".
22/12/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
עידן יוסף
עידן יוסף
החופשי חודשי ב-42 שקל ש"מוכרת" שרת התחבורה לתושבי אילת ייטיב רק עם מי שיסכים להיות "כלוא" בתוך העיר    בפועל, אילתי שירצה להגיע לעיר אחרת בארץ יידרש לשלם 305 ש"ח - יותר מפי 2.7 מאשר...
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il