|   15:07:40
דלג
  אביתר בן-צדף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?

הגיגים תרצ"ג

תמיהות רבות

עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים והפעם - טיוח ושיבוש, הפיק לקח, בזבוז מאות מיליונים ותומך "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג) שבת שלום, והרבה בריאות ואושר
27/12/2020  |   אביתר בן-צדף   |   יומני בלוגרים   |   בחירות 2021   |   תגובות
הפגנת ימין אהוביה סנדק [צילום: דוברות המשטרה]


ארגון פשע מאורגן

הריגת הנער אהוביה סנדק בבנימין מצביעה שוב על הדפוסים הפליליים, שקיבלה פעולת המשטרה ביחס לאוכלוסיות מסוימות, שהיא סימנה - באישור הפרקליטות. זה זעק לשמיים בהריגת הבדואי באום אלחיראן, וזה מתרחש כל הזמן ביהודה ובשומרון.

התנהגות המשטרה בפרשת הנער ההרוג בבנימין מצביעה על כוונתה לשבש חקירה, ולהעלים ראיות. אין הסבר אחר לסגירת השטח ולמניעת ח"כ בצלאל סמוטריץ׳ מלהיכנס אליו, למרות חסינותו. ושוב, כנראה, תסתיים חקירת מח"ש בדברי כחש, שיסתירו את האמת המרה - יש לנו משטרה שאינה מתפקדת, ופועלת באלימות נגד החוק ונגד זכויות האזרח.

פעם, למיטב זיכרוני, נאסר על שוטרים לנהל מרדפי רכב עקב הסיכון, הטמון בהם, לחיי אדם. מה השתנה?! ומדוע נגחו השוטרים במכונית נערי הגבעות, וכתוצאה מכך נהרג הנער אהוביה סנדק, ונפצעו חבריו? בקיצור, תמיהות רבות ומסקנה עגומה.

ודרך אגב, ממתי ימ"ר ש"י מנהלת מרדפים אחרי זורקי אבנים - מעשה של יום-יום ביהודה ובשומרון, שמשטרתנו הבטלנית אינה נוקפת אצבע למונעו?!

ומעניין, כשמפגינים נגד המשטרה, היא מתנערת מתרדמתה, ומפעילה אלימות בלתי מרוסנת נגד המפגינים. שוטרינו גיבורים על חלשים. נראה אותם עושים סדר בהפגנות, שמארגנים בעלי הפנסיות התקציביות, תוך הפרה בוטה של החוק.

הודח

לוחם סיירת גולני שלא ירה על מחבל, שזרק עליו בקבוק תבערה, הפיק את לקח הנכון, מבחינתו, ממשפט אליאור אזריה: שהרי אם יתפסו מפקדיו, או שר הביטחון גחמה - הוא יעמוד לבסוף לבדו מול מערכת דורסנית, שתתעמר בו, ותרצה למצוא חן בעיני התקשורת השמאלנית על חשבונו.

מאז ומתמיד המלצתי, שמחבל הנו בן-מוות, ואסור שבן-העוולה ייצא חי ממעשה פיגוע. צבאנו - המוסת על-ידי מערכת חינוך, שמסיטה אותו מהגנה עלינו לרחמים ולהתחשבות במחבלים - חושב אחרת, ואינו מסכים עמי; וזו בעייתו. בהנחיית גורמים שמאלניים הוא מתאמץ לתפקד כדי שיפסיד גם במערכה זו. והריבוי המדאיג של פיגועים ביהודה ובשומרון (ראו - רצח אסתר הורגן הי"ד ביער ריחן) מלמד על זה. כל יום יש ביהודה, ובשומרון ובירושלים עשרות פיגועים, שאינם מדווחים לציבור, בעיקר, זריקת אבנים ובקבוקי תבערה.

שוב בחירות

שוב נלך לקלפי, ושוב יהיו אותן התוצאות - תיקו בין שמאל לימין ואי-יכולת להרכיב ממשלה. שוב נוצף בתעמולה מיותרת, שאינה אומרת דבר פרט לשנאה ולהסתה, ושוב יצוצו דגנרלים ומשיחים אחרים, שיבטיחו שבחיקם נמצאות הגאולה, האחדות ועוד בשורות והבטחות, שיישכחו מיד לאחר הבחירות. למרות הניסיון יהיו מי שיילכו אחרי מקסמי-השווא ואחרי הקוסמים-בגרוש, שדומים לחלילן מהמלין - בפעם המי-יודע-כמה.

ויש גם קו של תכלת בענן השחור - ניפטר, תודה לאל, מאבי ניסנקורן, שר המשפטים, עבדם הנרצע של הפרקליטות ושל השופטים, מממשלה גדולה מדי שהפכה לבלתי-מתפקדת, כיוון שאגפיה מסכלים זה את זה, ומהרבה ח"כים - גם כאלה, שהפכו בן-רגע לשרים על לא עוול בכפם.

וכמובן, ניפטר מכמה מאות מיליוני שקל, שנועדו לספק את תאוותם הבלתי-מרוסנת של כמה פוליטיקאים. כלומר, איש לא צריך את הבחירות הללו, שנשלם עליהם ביוקר.

סיכום

עוד שלושה שבועות יהיה, כנראה, נשיא חדש בבית הלבן, שיחיה את המדיניות האנטישמית והאנטי-אמריקנית של הנשיא אובמה. ובינתיים סיכום-ביניים מלא תודה, הוקרה והערכה לנשיא דונלד טראמפ, שלא היה כמותו בתמיכה בישראל ובביצור ביטחונה בשבעים ושתיים השנים האחרונות.

ובכן, אלו כמה מפסגות היחסים, שקבע הנשיא טראמפ: הכרה אמריקנית בירושלים כבירת ישראל; העברת השגרירות האמריקנית לירושלים; הכרה אמריקנית בריבונות הישראלית ברמת הגולן. וכמובן, "תוכנית המאה", שטרם בוצעה, אך קבעה תקדים עקרוני בשטח; ונרמול היחסים עם מדינות מוסלמיות במזרח התיכון.

אלו לכאורה זוטות, אבל חשיבותן אדירה. בנוסף לכך, שבימי טראמפ לא איימה ארצות-הברית, לא סחטה את ישראל, והגנה עליה במועצת הביטחון, שלא כמו ממשל אובמה, שדאג לשחרר את כלבי הציד של מועצת הביטחון נגדנו.

כל הטוב הזה לא זכה, כמובן, להוקרת השמאל והתקשורת, הכבולה לעגלתו, שהתגעגעו לנפילת טראמפ ולחזרת ממשל אנטי-ישראלי לוושינגטון עוד מהימים העגומים כשכתבינו דיווחו בקול בוכים על מפלת הילרי קלינטון.

תאריך:  27/12/2020   |   עודכן:  27/12/2020
אביתר בן-צדף
+לשכת רפי פרץ: "יתמודד על ראשות הבית היהודי"
21:50 27/12/20  |  
השר לענייני ירושלים ומורשת, רפי פרץ, מכחיש את הדיווח באתר כיפה לפיו הוא צפוי לפרוש מראשות הבית היהודי לאור מצבה הגרוע של המפלגה בכל הסקרים. בלשכתו אומרים מדובר בסחריר. מי ששמם מוזכר כמתמודדים אפשריים לראשות המפלגה הם: ניר אורבך, מוטי יוגב ואלי בן דהן. זאת לאחר שפרץ אפשר התמודדות רק לחברי מרכז, בניגוד להבטחתו לפתוח את השורות.
+כחול לבן: נתניהו ממשיך להשתמש בקורונה לצרכיו הפוליטיים
21:22 27/12/20  |  עידן יוסף
כחול לבן מגיבה להאשמות הליכוד: "בכל מדינות העולם מערכת החינוך פועלת גם בסגר. נתניהו, שמנע טיפול במוקדי הדבקה והעלאת הקנסות משיקולים פוליטיים צרים, ממשיך להשתמש בקורונה לצרכיו הפוליטיים. לא נקבל הטפות מוסר ממי שמביא מאות אלפי משפחות לפת לחם ולא העביר תקציב רק כדי להימלט מהדין ולפגוע במערכת המשפט".
+הליכוד: כחול לבן מסכנת חיי אדם משיקולי בחירות
20:48 27/12/20  |  עידן יוסף
הליכוד: "כחול לבן מסכנים את חייהם של אזרחי ישראל בכך שהם משבשים את הסגר מסיבות פוליטיות כדי להאריך את הסגר במהלך הבחירות, בזמן שהתחלואה עולה דרמטית והמוטציה מתפשטת בישראל. זה יביא עוד מתים ויאריך את הזמן בו העסקים סגורים. כחול לבן חייבים להפסיק עם המשחקים הפוליטיים ולהצטרף לראש הממשלה נתניהו במאמץ לסגר הדוק ומהיר יחד עם מבצע חיסונים ענק שיביא את ישראל להיות אחת המדינות הראשונות בעולם שיוצאות מהקורונה ופותחות את הכלכלה".
+הליכוד יכריע בשאלת המקדימות
20:35 27/12/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בית הדין של הליכוד: יש לכנס את ועדת החוקה של התנועה עד יום רביעי להיערכות להרכבת הרשימה לכנסת ה-24  ▪  ייתכן שיוחלט על קיום בחירות מקדימות  ▪  נתניהו עשוי להתנגד ולהציע חבילה של הצעות להרכבת הרשימה
(נתניהו. מעדיף להרכיב בעצמו [צילום: פלאש 90])
+מיכאלי: יוקדם הדיון המשפטי בעניין הבחירות המקדימות בעבודה
19:52 27/12/20  |  
חברת הכנסת מרב מיכאלי: "עוד ניצחון קטן במאבק הגדול שלי להצלת מפלגת העבודה. ביהמ"ש נענה לפנייה להקדים את הדיון בעתירה נגד ביטול הבחירות המקדימות. ובשפה לא משפטית - ביום רביעי יש לנו הזדמנות לתקן את העוול שעמיר פרץ עושה, לדרוש מקדימות תקינות ולהלחם על הדמוקרטיה במפלגת העבודה ובפוליטיקה בכלל".
+חיימוביץ': לכנסת הקרובה לא אתמודד בכחול לבן
19:42 27/12/20  |  
ח"כ מיקי חיימוביץ': "נפגשתי היום עם בני גנץ, וסיכמנו על סיום דרכנו הפוליטית המשותפת, ועל כך שלא אתמודד ברשימת כחול לבן לכנסת הקרובה.
זוהי החלטה שאני שלמה איתה. אני חשה הקלה גדולה על ההצבעה שלי, שהובילה לפיזור הכנסת. כבר באותם הימים הפערים האידאולוגים בין דרכי ומצפוני לבין הדרך שבה הלך גנץ העמיקו עד שהפכו לבלתי ניתנים לגישור, ויצאתי מנקודת הנחה שלא אתמודד ברשימה בבחירות הבאות.

"מצפוני שלם ואני גאה על הדרך שבה הצבעתי במטרה למנוע מנתניהו למרוח ולהרוויח עוד זמן בתפקידו, אחרי חצי שנה שבה ניהל את המדינה רק על פי האינטרס האישיים והפוליטיים שלו. אני מודה לגנץ על השותפות והאמון, ומודה לו על הזכות לנהל את ועדת הפנים והגנת הסביבה של הכנסת. אני מאחלת לו הצלחה בהמשך דרכו".
+זמיר לא ישובץ ברשימת כחול לבן
16:26 27/12/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ח"כ אסף זמיר פרסם כי זומן לפגישה עם יו"ר כחול לבן וכי בפגישה הודיע לו גנץ שלא יכלול אותו ברשימת המפלגה לכנסת ה-24  ▪  "אינני מתחרט ואני שלם עם הצבעתי.
נפרדנו כידידים והודיתי לו על האמון שנתן בי"
(זמיר. הצביע בניגוד לעמדת מפלגתו [צילום: דוברות כחול לבן])
+ח"כ אסף זמיר לא יכלל ברשימת כחול לבן בבחירות הקרובות
15:57 27/12/20  |  מירב ארד
יו"ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ נפגש (יום א') עם ח"כ אסף זמיר ובתום שיחה אישית, סיכמו כי לא יכלל ברשימת כחול לבן בבחירות הקרובות. גנץ איחל לזמיר הצלחה בהמשך דרכו.
+מפקחים עם מצלמות יוצבו ב-13 אלף הקלפיות
12:21 27/12/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
המצלמות יתעדו אירועים חריגים ואת כל הליך ספירת הקולות  ▪  לא יופעלו קלפיות ניידות למבודדים ולחולי קורונה  ▪  לא פיוצלו ימי ההצבעה והיא תיערך ביום אחד
([צילום: הדס פרוש, פלאש 90])
+על ריבוזון וחלוקת ירושלים
11:58 27/12/20  |  אלכס נחומסון   |   לרשימה המלאה
המשותף בין שתיקתה של הפרופסור עדה יונת לבין הצהרותיו של ראש הממשלה החליפי בני גנץ הוא שמוטב היה לשניהם לא להתרחש
(יונת. תשובה תמוהה [צילום: ששון תירם])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תמיהות רבות
תגובות  [ 5 ] מוצגות   [ 5 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שלמה המגיב
27/12/20 15:48
2
שלמה המגיב
27/12/20 16:06
3
אביתר בן-צדף
27/12/20 23:07
 
שלמה המגיב
28/12/20 09:50
4
שלמה המגיב
28/12/20 16:29
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2021
כשהתחלתי את דרכי בעשיה הציבורית בתנועת רגבים, קיבלתי הצעות רבות להתראיין לתוכניות שמצולמות לפני שבת ומשודרות בשבת, כאשר במהלך השידור ישנה כתובית שמבהירה לצופים שהתוכנית צולמה לפני שבת. "יש פוסקים שמתירים את זה", הסבירו לי, "וזה חשוב כי ליל שבת הוא זמן שיא בצפייה וממילא ביכולת להעביר את המסרים שלך לציבור הרחב".
ברקע חשיפת "עובדה" על כך ששרת התפוצות עומר ינקלביץ' טענה שראתה חוקרים פרטיים עוקבים אחריה בעת שחזרה מניו-יורק ביולי 2019, נחשף בחדשות 12 כי גורם בכיר בכחול לבן הזמין במשרד חקירות פרטי מעקב אחר השרה.
26/12/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
נשיאה היוצא של ארה"ב, דונלד טראמפ, מתכנן להפתיע שוב לקראת סיום כהונתו והשבעת הנשיא הנכנס, ג'ו ביידן, ביום 20 בינואר 2021. בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו עמלים, בשקט-בשקט, יחד עם ממשלו של טראמפ, על השגת הסכם שלום עם מדינה גדולה נוספת. אחרי איחוד האמירויות, בחריין, סודן ומרוקו, יהא זה ההסכם החמישי עם מדינה ערבית. בין הצדדים סוכם, כי טראמפ הוא שיודיע פומבית על ההסכם, אם כמובן יושג. מאמץ גדול נעשה בימים אלה, גם מסיבות אישיות-פוליטיות של שני הצדדים: טראמפ יפרוש בשיאו - עם הסכם שלום נוסף שהביא לעולם, ושני חיסונים שאושרו (פייזר, מודרנה) נגד נגיף הקורונה; נתניהו יוכל להתבשם בהסכם שלום חמישי במספר, שהשיג לישראל תוך כמה חודשים, ובהצלחתו להביא לישראל כמויות גדולות של חיסונים תוך זמן קצר. הסכם נוסף יביא, קרוב לוודאי, לתדלוק קמפיין הבחירות של נתניהו במערכה הרביעית - אולי המערכה האחרונה מצד נתניהו.
26/12/2020  |  יואב יצחק  |   מאמרים
יו"ר זהות, משה פייגלין, מודיע (יום ה', 24.12.20) כי לא יתמודד בבחירות הקרובות מאחר שאין בציבור יכולת הכלה לרעיונות שמובילה תנועתו. פייגלין הדגיש כי גם אם קיימת האפשרות שיעבור את אחוז החסימה לא יתמודד: "כיוון שההחלטה היא אסטרטגית, כיוון שהיא אינה תלויה בשאלה אם יש סיכוי או אין סיכוי להיכנס לכנסת, אלא בשאלה אם יש סיכוי להוביל לשינוי מתוכה, וכייוון שהתשובה שנתתי לעצמי היא שלילית - החלטתי לפרסם את החלטתי כבר עכשיו - והזדמנויות טקטיות (כמו חיבורים או הצעות לשריונים שונים) לא ישנו את דעתי". עם זאת ציין כי אם יחול בעתיד שינוי אסטרטגי ישוב וישקול את השימוש בכלים הפוליטיים.
24/12/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ח"כ עפר שלח פורש ממפלגת "יש עתיד" ומקים מפלגה חדשנ יחד עם רועי כהן נשיא ארגון העצמאים. שלח יתפטר מהכנסת ביום ראשון. "נהיה שותפים לכל ממשלה שתביא קץ לשלטונו של נתניהו. אני קורא לכל מי שרוצה לחדש את פני המרכז-שמאל להצטרף אליי". כך אמר (יום ה', 24.12.20) שלח בהצהרה לעיתונות.
24/12/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מירב ארד
מירב ארד
חופשת החג מתקרבת בצעדי ענק, ועל רקע חוסר הוודאות יש מי שעדיין לא החליטו סופית על תוכניות לחופש    עבור המתלבטים בדקנו מחירים של חבילות נופש מובחרות מעבר לים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il