|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

תודה רבה ל-כ-ו-ל-נ-ו

תודה לכולנו, על כך שלא עטינו מסכות במרחב הציבורי, כפי שנתבקשנו. או ליתר דיוק, כפי שמורה החוק. כל הכבוד לנו על הזילזול בהנחיות ובהפרתן, ועל אי-שמירת הריחוק החברתי אליו נידרשנו
27/12/2020  |   שמואל לוין   |   יומני בלוגרים   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות
[צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

ערב כניסתנו לסגר השלישי, זו העת להודות לכל אלו שהביאו את מדינת ישראל עד הלום. תודה לכולנו, על כך שלא עטינו מסכות במרחב הציבורי, כפי שנתבקשנו. או ליתר דיוק, כפי שמורה החוק (סעיפים 13/14, ס"ק ה-3. לצו בריאות העם תש"ף-2020). כל הכבוד לנו על הזילזול בהנחיות ובהפרתן, ועל אי-שמירת הריחוק החברתי אליו נידרשנו. מחיאות כפיים סוערות לכל אלו שביצירתיות מדהימה מצאו תירוצים מתירוצים שונים על-מנת להפר את הכללים, והביאונו עד הלום. עשינו עבודה נפלאה בלהוכיח לעצמנו ולעולם כולו שהציבור הישראלי איננו מבין שמירת-חוק מה היא, ושלא אכפת לנו זה מזה וזו מזה. אכפת לנו רק מעצמנו.

תודה לכל מפירי הבידוד, שיצאו מביתם או ממקום בידודם - גם כן תוך הפרת ההוראות - ומן הסתם היו ביניהם כאלו הנגועים בנגיף. הצדיקים הללו הדביקו עוד כמה עשרות אנשים, אשר הדביקו עוד כמה מאות אנשים, אשר הדביקו עוד כמה אלפי אנשים, אשר הדביקו עוד כמה עשרות אלפי אנשים...

תודה למכחישי הקורונה, ששמו 'בכיס הקטן' את The X-File - "תיקים באפלה" - והצליחו להשמיע את קולם ההזוי אשר הכחיש בריש-גליא את העובדה יש מגפה בעולם. הם ניצלו עד תום את 'חופש הביטוי' כדי להטיף לכולנו שאין מדובר במגפה מסוכנת אשר הורגת אנשים, ושכולנו פרנואידים ו/או עדר מטומטם שצועד בעיוורון אחרי רופאים ומדענים מוסמכים. לשיטתם, גם המחלימים שדיווחו על תופעות לוואי קשות - פינטזו את הכל. גם אין מגפה שהרסה את הכלכלה העולמית. במוחם החולני של מכחישי הקורונה מקננת תאוריה, על פיה אנו חווים את הקונצפירציה הגלובאלית הגדולה ביותר בהיסטוריה של המין האנושי. כל הכבוד להם.

תודות שלוחות בזאת גם לציבור החרדי ולמנהיגיו. בראשם הראשון לציון, הראשון לעבריינים",הרב" יצחק יוסף, שלאורך כל החודשים אחרונים לא עטה מסכה בציבור ולו פעם אחת (לפחות ככל הידוע לנו). כבוד ויקר גם ל'אדמו"ר' הצעיר מסדיגורא, אשר הוכיח לכולנו שגם מנהיגים חסידיים יכולים להתנהג בהפקרות מוחלטת. הציבור החרדי קצר הצלחה פנומנאלית ביצירת חילול שם-שמים שכמוהו טרם נודע בהיסטוריה היהודית. במקום לשמש דוגמה לקיום הציוויים "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם" ו"לא תעמוד על דם רעך", גרם הציבור החרדי לעליה חמורה בתחלואה, ובכך הצליח להקים על עצמו את חמת כל המגזרים האחרים בחברה הישראלית. אם לא הייתה מספיק שנאה בעם שלנו, אז עכשיו יש...

תודה מיוחדת למשה ויסברג, 'עיתונאי' האתר 'בחדרי חרדים', אשר באדיקות מופלאה העלה לטוויטר כמעט מדי יום ביומו תמונות של התקהלויות-המוניות ואסורות בקרב המגזר החרדי, ובכך עודד את המשך ההפקרות. ויסברג זכה להנציח לדראון עולם את עבריינותם של ליטאים, חסידים, אשכנזים וספרדים, אשר התגודדו למאות ולאלפים באירועים בלתי-חוקיים, ללא הקפדה על עטיית מסכות וללא שמירת ריחוק-חברתי. יישר כוחו!

תודה אף לכם, הציבור החילוני, על מסיבות הטבע והחגיגות ההמוניות בפארקים, ההתקהלויות על חוף-ימה של תל אביב, הריקודים ברחוב נחלת בנימין, ועל ההשתתפות בהופעות של זמרים (אשר תודה שלוחה עם להם, מקרב לב!) כמו למשל עדן בן-זקן, עמר אדם, אביתר בנאי, דודו אהרון, ליאור נרקיס, ואיתי לוי אשר הפרו את ההנחיות ברגל גסה, חלקם יותר מפעם אחת. חברים, בפעם הבאה שיש לכם ביקורת - מוצדקת, אומנם - על הציבור החרדי, אל תשכחו גם להביט במראה.
תודה גם לציבור הערבי אשר למרות המגיפה המשיך וחגג בחתונות המוניות, תוך הפרת כל הכללים. האמת היא, שיש בכך גם משהו מן החיובי: הערבים הוכיחו כעת שהם בהחלט רואים עצמם חלק אינטגרלי מן הציבוריות הישראלית, ומסוגלים להתאים את עצמם לרוח הכללית של מדינת ישראל, קרי זילזול בחוק. מסתבר שיש תקווה לשלום בין העמים...

תודה מיוחדת לנבחרי העם ולמנהיגיו, על הדוגמה האישית. נשיא המדינה ראובן ריבלין, בנימין נתניהו, גילה גמליאל, גדי יברקן, ניר בקרת, מירי רגב, יולי אדלשטיין, נפתלי בנט, מיקי לוי, יואב גלנט, אביגדור ליברמן, יעקב ליצמן, הרב יצחק יוסף, רא"ל כוכבי, ראש השב"כ נדב ארגמן, יועצי ראש הממשלה עזר ולוק, וכל חברי סיעת "כחול לבן" אשר קיימו ישיבה בחדר סגור וללא שמירה על ריחוק חברתי. כל אלו הפרו את ההנחיות, איש איש בדרכו שלו. אכן, מושאים להערצה!
תודה רבה למשטרת ישראל ולמשרד לביטחון פנים. למשטרה, על שלא אכפה ביד חזקה-דיה את ההנחיות ולא הטילה קנסות או עצרה ושלחה למאסר את העבריינים המסכנים את שלום הציבור. ותודה למשרד לביטחון פנים ולעומד בראשו, אמיר אוחנה, שלא עשה את עבודתו ולא ווידא שאכן משטרת ישראל עושה הכל כדי לאכוף את תקנות צו בריאות העם.

תודה לכל המפגינים, משמאל ומימין, שנרתמו למשימה החשובה (לפחות בעיניהם) של הצלת הדמוקרטיה הישראלית (שבמילא לא קיימת מזה עשרות שנים) על חשבון בריאותם של תושבי ישראל. כמו עם אלו שמוצאים לעצמם תירוצים שלא לעטות מסכות, גם המפגינים הצליחו לייצר הסברים 'בריאותיים' פיקטיביים שכביכול ההפגנות אינן מקור להדבקה. תחת פנטזיה בלתי-סבירה ומטופשת זאת הם המשיכו להשתולל ברחובות, במקרים רבים ללא מסכות, תמיד ללא ריחוק חברתי, ותרמו לעליית התחלואה.

רשימת התודות בודאי איננה מלאה, ובפני אלו שכחתי מישהו - אני מתנצל. אולם בחינת ההתנהגות שלנו בתקופה האחרונה, נותנת תיקווה שתהיה הזדמנות להמשיך ולהודות גם בעתיד לכל האנשים הנפלאים שתרמו לעליית התחלואה במדינת ישראל, והביאו למותם של מאות ואלפי אנשים.

תאריך:  27/12/2020   |   עודכן:  27/12/2020
שמואל לוין
+דיון ועדת החוקה ננעל ללא הצבעה על תקנות הסגר
23:58 27/12/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר הישיבה הודיע כי ההצבעה על תקנות הסגר תתקיים למחרת בדרישה לתשובות ממשרד הבריאות וחברי האופוזיציה נטשו את הדיון בזעם  ▪  ראש שירותי בריאות הציבור: היעדים ליציאה מהסגר הם מתחת ל-1,000 מאומתים ביום ומקדם הדבקה קטן מ-1; בעוד שבועיים נהיה עם 8,000 ביום ואם היה ריסון מהודק כהצעתנו- והסגר היה נמנע
שרון אלרעי פרייס [צילום: דוברות הכנסת]
יוראי להב הרצנו ועופר כסיף נעמדים על רגליהם [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+פתיחת התיכונים מעלה משמעותית את סיכוי ההדבקה
23:28 27/12/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ברקע המחלוקת בישראל, מצאו חוקרים ישראלים כי בפלורידה שבה נפתחו בתי הספר נצפתה עלייה בהדבקות  ▪  העלייה - במיוחד בטווח הגילים 17-14  ▪  "יש חשיבות עליונה לצמצם את שיעורי ההדבקה באמצעות סגירת בתי ספר"
(החוקר אורן מירון [צילום: רונן אקרמן])
+התחלואה בבתי הספר גדלה ב-60%
23:07 27/12/20  |  עידן יוסף
נתוני משרד החינוך: גידול של 60% בתחלואה בבתי הספר בתוך שבוע ל-8662 חולים פעילים. ב-50% מהתיכונים וב-45% מהיסודיים יש חולי קורונה פעילים.
+מתאם פעולות הממשלה בשטחים נכנס לבידוד
21:56 27/12/20  |  עידן יוסף
מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון, נכנס לבידוד.
+כחול לבן: נתניהו ממשיך להשתמש בקורונה לצרכיו הפוליטיים
21:22 27/12/20  |  עידן יוסף
כחול לבן מגיבה להאשמות הליכוד: "בכל מדינות העולם מערכת החינוך פועלת גם בסגר. נתניהו, שמנע טיפול במוקדי הדבקה והעלאת הקנסות משיקולים פוליטיים צרים, ממשיך להשתמש בקורונה לצרכיו הפוליטיים. לא נקבל הטפות מוסר ממי שמביא מאות אלפי משפחות לפת לחם ולא העביר תקציב רק כדי להימלט מהדין ולפגוע במערכת המשפט".
+השבים מחו"ל עשויים לקבל פטור ממלוניות
21:01 27/12/20  |  עידן יוסף
‏לאחר התלונות: בקרוב - החוזרים מחו"ל יישלחו לבידוד ביתי במקום למלוניות (חדשות 13).
+בכירי כחול לבן פעלו לפטור עצמם מבידוד
20:58 27/12/20  |  עידן יוסף
מסע לחצים מצד בכירי כחול לבן לפטור אותם מבידוד. בכירי המפלגה בני גנץ, גבי אשכנזי ויזהר שי, ניסו לעקוף את הרופאה המחוזית (כאן חדשות).
+הליכוד: כחול לבן מסכנת חיי אדם משיקולי בחירות
20:48 27/12/20  |  עידן יוסף
הליכוד: "כחול לבן מסכנים את חייהם של אזרחי ישראל בכך שהם משבשים את הסגר מסיבות פוליטיות כדי להאריך את הסגר במהלך הבחירות, בזמן שהתחלואה עולה דרמטית והמוטציה מתפשטת בישראל. זה יביא עוד מתים ויאריך את הזמן בו העסקים סגורים. כחול לבן חייבים להפסיק עם המשחקים הפוליטיים ולהצטרף לראש הממשלה נתניהו במאמץ לסגר הדוק ומהיר יחד עם מבצע חיסונים ענק שיביא את ישראל להיות אחת המדינות הראשונות בעולם שיוצאות מהקורונה ופותחות את הכלכלה".
+עלייה של 9.3% בהוצאות אשראי בסופ"ש
19:07 27/12/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ביום חמישי נרשמו ההוצאות הכי גבוהות ברשתות המזון (236.2 מיליון ש״ח) מאז סוף השבוע שלפני הסגר השני וראש השנה
([צילום: פלאש 90])
+שר הבריאות: השארת מערכת החינוך פתוחה תאריך את הסגר
17:50 27/12/20  |  איציק וולף
שר הביטחון, יולי אדלשטיין, מאשים את חברי ועדת החינוך של הכנסת כי בגללם יימשך הסגר שהחל הערב זמן רב מן המתוכנן.

"אנחנו נכנסים לסגר. זה דורש אחריות אישית מכל אחת ואחד מאיתנו. לצערי לא כל אחד נוהג באחריות. ראינו זאת היום בוועדת החינוך של הכנסת, בהחלטה האומללה לחדש את הלימודים בכל הכיתות - דבר שוודאי יאריך את הסגר. אבל אני סומך עליכם, אזרחי ישראל. אם כולנו ננהג באחריות נראה את האור הגדול בסוף המגיפה", אמר.
+על אף הגבלת התפוסה: שירות התחב"צ יסתיים כרגיל
17:30 27/12/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
התחבורה הציבורית תמשיך לפעול במתכונת מלאה, תוך הגבלה של 50% תפוסה בקווים העירוניים והבין-עירוניים  ▪  תמשיך לפעול במשך כל שעות הפעילות עד לגמר השירות והשירות הבין-עירוני יתוגבר בחלק מהקווים בידי חברות הסעה
(אוטובוס אגד ברקע שוק מחנה יהודה בירושלים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+מס' דורשי עבודה החדשים בסגר ה-3 צפוי להיות נמוך יותר
13:16 27/12/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בין המקצועות שהכי ייפגעו בסגר זה: מוכרים בחנויות, עובדי מזכירות ומאבטחים  ▪  החשש: מי שייצא לחל"ת במהלך הסגר השלישי, יתקשה להשתלב מחדש בשוק העבודה מיד עם תום הסגר

(צפי ל-120-90 אלף דורשי עבודה [צילום: יוסי זמיר/פלאש 90])
+קיבלתי חיסון
12:38 27/12/20  |  מוטי הרכבי   |   לרשימה המלאה
הכל עובד כמו מכונה משומנת היטב  ▪  ואנחנו בישראל נמצאים במקום הראשון בעולם בקבלת חיסונים  ▪  זה לא מובן מאליו
+שיפור משמעותי במצבו של ח"כ ביטן; נותק ממכונת הלב ריאה
12:26 27/12/20  |  מירב ארד
שיפור משמעותי חל (יום א') במצבו של חבר הכנסת דוד ביטן אשר נותק הבוקר ממכונת הלב ריאה אליה היה מחובר במהלך השבועיים האחרונים. חבר הכנסת חש בטוב וממשיך להיות מאושפז בטיפול נמרץ קורונה.
+5,283 דוחות בגין הפרות הקורונה נרשמו בסופ"ש
12:10 27/12/20  |  מירב ארד
בסופ״ש החולף (24-26.12.2020) נרשמו ע״י המשטרה 5,283 דו״חות בגין ההפרות השונות. מרביתם בגין אי עטית מסיכה במרחב הציבורי - 4,307 דו"חות, ובהם גם 163 דו"חות בגין הפרות חובת הבידוד והדיווח, 238 דו״חות בגין הפרות שונות של בתי עסק, וכן 376 דו״חות בגין שהייה במקום ציבורי/עסקי שפעילותו נאסרה.

+על ריבוזון וחלוקת ירושלים
11:58 27/12/20  |  אלכס נחומסון   |   לרשימה המלאה
המשותף בין שתיקתה של הפרופסור עדה יונת לבין הצהרותיו של ראש הממשלה החליפי בני גנץ הוא שמוטב היה לשניהם לא להתרחש
(יונת. תשובה תמוהה [צילום: ששון תירם])
+בריטניה עומדת להתחיל להשתמש בחיסון של אוקספורד
10:24 27/12/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
אישור החיסון המיוצר בידי אסטרה-זנקה צפוי בימים הקרובים, אולי כבר היום  ▪  המטרה: לחסן 2 מיליון בני אדם בשבועיים הראשונים של ינואר, בחיסונים של אוקספורד ופייזר
(החיסון היעיל השלישי [צילום: AP])
+האוצר מבהיר: אין מניעה לערוך ספירת מלאי בסגר
10:04 27/12/20  |  איציק וולף
משרד האוצר פרסם הודעת הבהרה ובה ציין כי אין כל מניעה חוקית להגיע אל החנויות במהלך הסגר לשם ביצוע ספירת מלאי.

"בתקנות נקבע כי על בעל עסק נאסר לפתוח את עסקו לציבור. משכך, אין כל מניעה לבצע פעולות שאינן פתיחה לציבור ובכלל זה תחזוקה, תשלום שכר, אבטחה וספירת מלאי, והכל בכפוף למגבלות התו הסגול ולכך שמספר העובדים ששוהים במקום אינו עולה על 50 אחוזים ממצבת העובדים, או 10 עובדים, לפי הגבוה מביניהם", לשון הודעת משרד האוצר.
+ועדת חוקה החלה לדון בתקנות הסגר שיתחיל היום בשעה 17:00
09:49 27/12/20  |  איציק וולף
ועדת חוקה חוק ומשפט של הכנסת, בראשות מ"מ היו"ר ח"כ מיכאל מלכיאלי החלה לדון בתקנות הסגר שייכנסו לתוקף היום ב-17.00, ועד ליום 9 בינואר 2021.

+"לא שומרים על קפסולות, זה מנוע התפשטות המחלה"
08:27 27/12/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, משה בר סימן טוב, טוען כי נעשו טעויות במהלך היציאה מהסגר השני ובראשן - פתיחה של כל מערכת החינוך  ▪  "אנחנו לא שומרים על קפסולות, מייצרים קבוצות גדולות מדי ובישראל - אין ספק שזה המנוע של התפשטות המחלה"
בר סימן טוב. אופק בהיר במרס [צילום: פלאש 90]
"יותר ויותר בתי ספר נכנסים לבידוד" [צילום: חן לאופולד, פלאש 90]
+2,630 חולי קורונה אובחנו בסוף השבוע
08:12 27/12/20  |  איציק וולף
2,630 חולי קורונה חדשים אובחנו ביממה האחרונה - כ-4.1% מ-64,662 הנבדקים בסוף השבוע. נכון להיום יש בישראל 35,525 חולי קורונה פעילים. מצבם של 584 מתוכם קשה ו-133 נזקקים לסיוע של מכונות הנשמה.

מאז פרוץ מגפת הקורונה ועד היום נפטרו בישראל 3,210 בני אדם ממחלת הקורונה וכ-400 אלף בני אדם אובחנו כנשאים של הנגיף.

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תודה רבה ל-כ-ו-ל-נ-ו
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
gngs
27/12/20 15:45
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
שנו חכמינו מה הקשר בין מחט ל---? אז על זה רציתי לדבר.
בריטניה תתחיל להשתמש בשבוע הבא (4.12.21) בחיסון הקורונה אותו פיתחו מדעני אוניברסיטת אוקספורד ואשר מיוצר בידי אסטרה-זנקה השווייצרית - מגלה (יום א', 27.12.20) דיילי טלגרף. חיסון זה היה אחד הראשונים שפותחו והוא יהיה השלישי שייכנס לפעולה, אחרי החיסונים של פייזר ומודרנה.
27/12/2020  |  איתמר לוין  |   מיוחדים ברשת
מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, משה בר סימן טוב, טוען כי ההימנעות משמירה קפדנית על קפסולות במערכת החינוך היא אחד מן הגורמים המרכזיים להתפשטות המהירה של הקורונה בגל השלישי.
27/12/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
חלקים נרחבים מן הממשל האמריקני עלולים להיסגר מחרתיים (יום ג', 29.12.20), ומיליוני אמריקנים מאבדים מהיום (יום א', 27.12.20) את דמי האבטלה המוגדלים - מאחר שהנשיא דונלד טראמפ עומד בסירובו לחתום על חוק התקציב ועל חבילת הסיוע למאבק בקורונה.
27/12/2020  |  איתמר לוין  |   מיוחדים ברשת
משרד הבריאות: מספר החולים המאומתים עלה אתמול בכמעט 4,000 איש (3,994). שיעור המאומתים מכלל 87 אלף הבדיקות הוא 4.7%. מסר המתים עלה ל-3,203 איש. מספר החולים הקשים הוא 561, מהם 136 מונשמים. לפי נתוני משרד הבריאות, פוענחו לראשונה יותר מ-100 אלף בדיקות בישראל.
26/12/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il