|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

הספינה טובעת, העכברים בורחים ורב החובל מסומם

בוש והיכלם מר גנץ, ביזית והתבזית בפני כל אזרחי ישראל, ואתה ממשיך להתבזות. חבל, לך, שוב לביתך ומצא לך עיסוק אחר. בפוליטיקה אתה כישלון וביזיון
30/12/2020  |   אליעזר רפופורט   |   יומני בלוגרים   |   בחירות 2021   |   תגובות
גנץ. קריירה ריקה מתוכן [צילום: מן הטלוויזיה]

הוי, הקפטן בני גנץ, ספינתו טובעת, העכברים בורחים, והוא שיכור מאלכוהול, מסומם, בחום 42 מעלות קודח, מילל ונובח, אל הירח. צופה במשקפת אל האופק, ואבוי, לעבר אחוז החסימה. ברחו העכברים ומופיעה החולדה-אי, מחפשת גם היא לבוסס בבוץ וסחי השנאה. החולדה-אי מספר/ת לנו כי ב - (דרום) תל אביב חיים ב"הרמוניה" יהודים, ערבים, חילונים, חרדים, מסתננים, סודנים, אריתראים, סומלים, ואחרים. אכן, "הרמוניה" נפלאה.

איזה נאום, מר גנץ!!!, (29.12.2020) עוד לא היה כזה! שיא כזה של גיבוב שקרים והזיות אפילו אתה, בני גנץ, מלך השקרנים, לא הצלחת לייצר עד כה. שברת את כל השיאים הקודמים של עצמך! ונוסף לזה, כה פתטי, כה עלוב, וכה מגוחך.

ושקריך הרבים - תיקצר היריעה מלמנותם, ואביא רק מקצת שבמקצתם. "נתניהו מוביל אותנו לבחירות" - מר גנץ, מי הצביע בעד פיזור הכנסת והליכה לבחירות? כזכור לי, אתה ומפלגתך הצבעתם בעד, וראש הממשלה נתניהו ומפלגת הליכוד הצביעו נגד - אז מי מוביל אותנו לבחירות? אתה או נתניהו? ומי משקר כאן?

ציינת "הישגים" - ו"ההישג הגדול ביותר": "סיום הקריירה הפוליטית של נתניהו" - אם זה יקרה, או לא, זה עוד חזון למועד. מה שבטוח הוא שהקריירה הפוליטית שלך הסתיימה, ובמו ידיך - אכן קריירה מלאת שנאה, שקרים, דברי בלע ודברי נאצה, וריקה מתוכן.

בתום מלחמת העולם השנייה והניצחון על גרמניה הנאצית, העם הבריטי כפוי הטובה, שלח את סר וינסטון צ'רצ'יל הביתה - את המדינאי הענק, אדריכל המאבק והניצחון על גרמניה הנאצית שהציל את כל העולם משלטון העריצות הרצחנית שלה. את האיש הדגול הזה, הענק בדורו ולדורות רבים, שכל הדורות הבאים חבים לו חוב ענק של תודה עמוקה. העם הבריטי בחר במקומו לראשות הממשלה נמושה אחד בשם קלמנט אטלי, שלא השאיר אחריו שום חותם, ונזרק מיד אחר כך לפח האשפה של ההיסטוריה. מעשה דומה מאוד אתה וחבר מרעיך מנסים לעשות כאן בישראל.

בין שאר ה"הישגים" ציינת את "ההגנה על הדמוקרטיה" ועל "שלטון החוק". הבנתך בדמוקרטיה מאוד לקויה אם בכלל (לשון המעטה). בדמוקרטיה העם הוא הריבון (באמצעות נציגיו הנבחרים בכנסת), ולא שום יועמ"ש ולא שום פקידים בפרקליטות, וגם לא שופטים. מה עוד שהאחרונים ביצעו הפיכה משפטית ללא סמכות, ופולשים לתחומים שלא הוקנתה להם שום סמכות לכך ע"י המחוקק. אלה אינם זקוקים ל"הגנה"!!! הם החזקים ביותר. עם ישראל זקוק להגנה מפניהם, ומפני דורסנותם..

"ישראל במקום הראשון" - סיסמתך בתחילת משא הבחירות שלך. אין שקר גדול מזה! אצלך תמיד היה: בני גנץ במקום הראשון. דאגת מאוד לעניין ה"חלופי". דרשת, וכמדומני גם קבלת, מכונית מיוחדת, ורצית גם מעון מיוחד ל"חלופי" . בהמשך נוצרה וריאציה -מוטציה חדשה: הרוטציה במקום הראשון. וריאציה-מוטציה- רוטציה. חוץ מזה לא עניין אותך כלום, וחיבלת בפעולת הממשלה על בסיס יומי. בלבלת לכל המדינה את המוח על "תקציב-שמקציב" שלא עניין אותך כלל, ושיכולתם להעביר כבר בחודש יולי, אך דרשת תקציב 2020/21 כדי להבטיח - את הרוטציה!!! עכשיו אין לך לא תקציב ולא רוטציה וכנראה גם לא מפלגה (מה שמראה על "תבונתך" הפוליטית), וגם נלחמת, עד כדי הפלת הממשלה, למען שמירת מלוא סמכויותיו של ניסנקורן - ועכשיו הוא, כפוי טובה, עזב אותך לאנחות ברח, ומחפש כיסא חדש.

ועכשיו, בנקודת השפל בה אתה מצוי, אתה שוב נזכר ומשתמש במדינת ישראל, ואתה שוב משקר אותנו כי אתה פועל אך ורק למען אזרחי ישראל. אתה פועל רק למענך ולמען האגו שלך. אתה מונה כל מיני "הישגים" הזויים שהבאת לנו - איזה הישגים ואיזה נעליים. באמת, אתה בעצמך מאמין לשקרים של עצמך? אתה חושב שכל אזרחי ישראל הם מטומטמים וטיפשים?

בחודש מרס 2020, בו-זמנית לנסיעת ראש הממשלה נתניהו לבית הלבן להצגת תוכנית המאה של הנשיא טראמפ, בחוצפתך, הזמנת גם את עצמך, מבלי שהוזמנת, והתנהגת בצורה מבישה כלפי ראש ממשלת ישראל, נתניהו. כשיצאת מן הפגישה (בנפרד) אצל הנשיא, אמרת לעיתונאים בזו הלשון: "התוכנית היא טובה, ואני איישם אותה" שיקרת במצח נחושה!

כשחזרת ארצה, ועפר שלח "יישר " אותך ואמרת שתיישם את התוכנית "בהסכם עם המדינות השכנות". שוב שיקרת - אתה יודע שהם לא יסכימו. לבסוף אמרת שתיישם "בהסכם בינלאומי" ושוב שיקרת וברור לך שזה לא יקרה. לבסוף טירפדתם - אתה ואשכנזי את החלת הריבונות - ובמיוחד על בקעת הירדן - פיגוע אסטרטגי שביצעת נגד הציונות ומדינת ישראל. הזדמנות שהוחמצה ומי יודע מתי ואם תחזור. ומי הרוויח? אבו מאזן. פעלתם לטובת הפלשתינים, כפי שהתפארת כי סיכנת את חיילי גולני כדי לא לפגוע בפלשתינים. לא למען הפלשתינים שולחות האימהות בישראל את היקרים להם מכל לשרת בצה"ל!.

נוסיף עוד את השתתפותך (ישבת בשורה הראשונה במדי הרמט"כל) ב"קונצרט" לזכר חללי מחבלי/מרצחי החמאס, אויבי ישראל השפלים, הנתעבים, והמרושעים ביותר. בכך ביזית את חיילי צה"ל, את זכר חללי צה"ל, ואת מדינת ישראל. אני בטוח שעד היום אינך מבין זאת.

דעתי האישית היא כי היות איש כמוך רמטכ"ל ממיטה בושה וכלימה על מדינת ישראל. אזכיר עוד פרשה שבה, למיטב הבנתי, אתה מתגלה לא רק כשקרן, אלא גם כגנב עם קבלות. כמנכ"ל המימד החמישי, חברה שידעת שעמדה לפני פשיטת רגל, שיקרת למשטרת ישראל, הצגת להם מצג שווא ומידע כוזב, והוצאת ממנה במרמה 4 מיליון ש"ח. (בשפת העם: שיקרת וגנבת, בשפה משפטית: קיבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות). מזלך, שחברך מנדלבליט, אלוף בצה"ל (מתנה מאשכנזי - לא נראית בעיניי כשרה למהדרין) ואלוף באכיפה בררנית - הוא יטשטש, ימסמס, יטייח, יטאטא מתחת לשטיח, ישכיח, לא יבדוק ולא יחקור - ולמזלך כנראה תחמוק מפרשה זו.

בכל מערכות הבחירות התחייבת בפני הציבור כי לא תשב בממשלת נתניהו - ושיקרת. מי זחל לממשלת נתניהו בתור "חלופי"?

התחייבת לציבור הבוחרים שלא תקים ממשלה הנתמכת ע"י המשותפת - ושוב שיקרת, ועם היוודע תוצאות הבחירות רצת ישר אליהם - אל שונאי ישראל, תומכי הטרור.
ואז, שוב שיקרת, ואמרת לעם ישראל כי אתה מצטרף לממשלת נתניהו לשם המלחמה בקורונה - ומה עשית למען המאבק בקורונה? אפס+אפס+אפס ועוד אפס. רק קלקלת ורק הפרעת. עכשיו אתה שוב משקר ועוד מתפאר כי תרמת רבות למלחמה בקורונה.
בנוסף לכך יש כאן עוד שקר: ללא יכולת להרכיב ממשלה בראשותך, ניסיתם, אתה וחבריך, בתמיכת המשותפת, בנבזות חסרת תקדים, לחוקק חוק אישי נגד נתניהו שימנע ממנו (את זכותו החוקית והדמוקרטית) להיבחר כראש ממשלה. עם אקדח כזה, מוצמד לרקתו של נתניהו סחטת ממנו את הפריטטיות, וגרמת ליצירת ממשלה מנופחת לא מתפקדת, ופתחת פתח לכל פייק- עיתונאי ופרשן דה-לה-שמאטע להטיל את האשמה של אי-תפקוד הממשלה על נתניהו, אתה הוא האחראי והאשם באי תפקוד הממשלה, ובמיוחד על הטיפול בקורונה. אלא שהניסיון מראה כי ממשלת נתניהו בלי בני גנץ תפקדה מצוין. ממשלת נתניהו עם בני גנץ אינה מתפקדת. בכלל, כילד קטן (אכלו לי, שתו לי, לקחו לי) אתה מאשים בכל את נתניהו (תסתכל על קופת השקצים שעל גבך) ואת כל השנאה והזוהמה בנשמתך אתה שופך עליו. הוא מצדו, לא אמר אף פעם מלה רעה עליך.

סיסמת הבחירות, וכל מהות מסע הבחירות שלך הייתה: "רק לא ביבי" מלבד זאת, כל מצע המפלגה שלך עם שותפיך היה ריקנות חסרת תוכן. הפצת שנאת חינם הסתה ושיסוי (ובצביעותך האשמת בכך את נתניהו. ושוב, בצביעותך, הבטחת שאתה תאחד את העם, ואתה ממשיך להפיץ שנאה) הפכת בתעמולת שקר את ראש הממשלה בנימין נתניהו ל"אויב העם" שצריך לסלקו (בינתיים אתה סולקת) ויש להחליפו ע"י פיגורות גמדיות כמוך, כמו יאיר לפיד, (גם עמיד פרץ קטום השפם וסתום המשקפת ראה את עצמו כמחליף).

ראש הממשלה בנימין נתניהו הוא מנהיג בקנה מידה בינלאומי, שני אולי רק לבן גוריון. ראש הממשלה נתניהו הביא למדינת ישראל כל כך הרבה הישגים בכל התחומים: המדיני-בינלאומי, הכלכלי, הביטחוני. במשך 11 שנה מדינת ישראל חיה בביטחון ובביטחה, אוטובוסים לא מתפוצצים, אזרחים לא נרצחים ברחובות. עד למגפת הקורונה המסעדות היו אומנם מפוצצות אך לא ע"י טרוריסטים אלא מרוב לקוחות סועדים. טיסות לחו"ל הפכו מצרך לכל נפש, מכוניות חדישות בכבישים, סופרמרקטים מלאים כל טוב - היה רע לכם במדינת ישראל? הא? ממה אתם רוצים "להציל" את המדינה???

לאחרונה הביא ראש הממשלה נתניהו 4 הסכמי שלום עם מדינות ערביות חשובות, ושינה את פני המזרח התיכון, ואת פרדיגמת ההתרפסות והכניעה של השמאל. לא נשכח גם את מבצע הבאת החיסונים - ואתה מתפאר בכך שאתה הבאת לסיום כהונתו! במקום לאפשר לו להמשיך בפעולתו הברוכה למען מדינת ישראל - זה לא "ישראל במקום הראשון"!

כן, מר גנץ, נתניהו פעל ופועל למען מדינת ישראל - אתה הבאת נזקים אדירים למדינת ישראל - אתה פעלת רק למען עצמך ולמען האגו המנופח שלך. פעלת למען הרוטציה, ורצית להיות ראש ממשלת ישראל. אין לך שום כישורים לכך, וראש הממשלה, כרבים אחרים, הבין זאת. להפקיד בידי איש חסר כישורים וטירון חסר הבנה וניסיון פוליטי ומדיני כמוך, את גורל מדינת ישראל, ובפרט לאור הסכנות והאתגרים העומדים לפניה בעתיד הקרוב, יהיה לא רק חוסר אחריות אלא ממש פשע, ונתניהו לא יעשה זאת.

ראשות ממשלה זה לא רק לעמוד ארבעת המוסקטרים ולמחוא כפיים לעצמכם, ולא רק לקרוא נאומים עלובים מטלפרומפטר. כדי להיות ראש ממשלה צריך תבונה, חזון, דרך, מצע אידאולוגי, יעדים ומטרות. לך אין את זה. לך יש מטבע אחת מרעישה - מקשקשת בקופסה "רק לא ביבי" - עם זה לא מובילים ממשלה ומדינה. בצבא היית רמטכ"ל מכוח משמעת ופקודות. בחיים הפוליטיים לא הצלחת להנהיג אפילו לא כיתת טירונים.

(כתבתי חלקים ממאמר זה לאורך כל השנה האחרונה, אך החלטתי לא להשלימם ולא לפרסמם, ביחוד לא רציתי לבעוט בך עכשיו כשאתה כבר על הקרשים, ועוד מעט תהיה בכלל חסר חשיבות ותיעלם מחיינו. אבל כשפתחת את פיך הערב והמשכת בהאשמות שווא, שקרים והפצת רעל ושנאה - שניתי דעתי)

בוש והיכלם מר גנץ, ביזית והתבזית בפני כל אזרחי ישראל, ואתה ממשיך להתבזות. חבל, לך, שוב לביתך ומצא לך עיסוק אחר. בפוליטיקה אתה כישלון וביזיון, וכל יום שעובר אתה מוסיף עוד ועוד.

תאריך:  30/12/2020   |   עודכן:  30/12/2020
אליעזר רפופורט
+נתניהו הציע שיריון לבר סימן-טוב ולדנילוביץ'
20:24 30/12/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה הציע את המקום החמישי ברשימת הליכוד למי שהיה מנכ"ל משרד הבריאות והציע גם לראש עיריית באר שבע להצטרף לרשימת הליכוד לכנסת  ▪  בשמות הנוספים שעולים בסביבת ראש הממשלה כמשוריינים פוטנציאליים: חיים ביבס, אורלי לוי אבקסיס, עו"ד כנרת בראשי, גל הירש וח"כ לשעבר שולי מועלם
בר סימן טוב. דברר את הסגר הראשון [צילום: משרד הבריאות]
נתניהו. לא יהיו פריימריז [צילום: פלאש 90]
+ח"כ ארבל: זליכה הסית ושיקר בפומבי נגד חרדים
19:11 30/12/20  |  איציק וולף
ח"כ משה ארבל (ש"ס) תקף את פרופ' ירון זליכה על הכרזת ההתמודדות שלו לכנסת ואמר כי כבוגר תואר ראשון ושני במשפטים באונו הוא מברך על עזיבתו, המאוחרת, של ירון זליכה את הקריה האקדמית אונו.

"ההסתה והשקרים שהסית בפומבי כנגד הציבור החרדי לימדה שהוא לא ראוי לאמון של אלפי סטודנטים/ות חרדים/ות הלומדים/ות במקום", כתב בהודעתו.
+ירון זליכה מקים מפלגה חדשה
18:16 30/12/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
החשב הכללי באוצר לשעבר הודיע כי הוא מעוניין לרוץ לכנסת ולהתמנות לשר האוצר  ▪  "מדינת ישראל בדרך לפשיטת רגל. זה הזמן להתגייס ולהציל את הכלכלה"
(זליכה בהצגת מועמדותו לכנסת [צילום: מפלגת הכלכלית])
+נתניהו מבקש שריון גבוה לחיים ביבס
17:09 30/12/20  |  
יהודה שלזינגר: נתניהו מעוניין לשריין את חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי, במקום 5 בליכוד (ישראל היום).
+גבי אשכנזי הודיע על פרישה מהחיים הפוליטיים
15:06 30/12/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
"החלטתי שלא להמשיך בכחול לבן ואני לוקח פסק זמן ושוקל את דרכי. מודה לבני גנץ על השותפות לדרך ומאחל לו בהצלחה"  ▪  "אשאר בתפקידי במשרד החוץ ככל שאדרש"
([צילום: דוברות הכנסת - שמוליק גרוסמן])
+עלילות גנץ וכחול לבן
13:29 30/12/20  |  מרדכי ליפמן   |   לרשימה המלאה
שוב ושוב מוכיח בית המשפט העליון, שאמון הציבור בו התדרדר לאחרונה עד לשפל חסר תקדים (4%!), כי הוא חי בבועה אטומה משלו. לעניין הזה, השלכות ברורות ואולי הסבר ל"פאסון", השחצני שעטה על עצמו
(גנץ.לא צדיקות יתר [צילום: היחידה לתיאום פעולות הממשלה בשטחים])
+ניסנקורן וקבאלה יתפטרו מהכנסת
13:02 30/12/20  |  עידן יוסף
חברי הכנסת אבי ניסנקורן ועינב קבאלה מכחול לבן יתפטרו מהכנסת ביום ראשון (חדשות 12).
+איזנקוט החליט: לא אתמודד בבחירות הקרובות
12:40 30/12/20  |  עידן יוסף
הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט הודיע לראשי המפלגות שביקשו ממנו להצטרף אליהם כי בבחירות הקרובות לא יתמודד. אחד הגורמים בשיקוליו הוא העובדה שחוק הצינון מונע ממנו להתמנות לתפקיד שר בממשלה.
+קאטו הזקן והר הגעש הפעיל
11:51 30/12/20  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
לכל מדינה ראויה הנהגה איכותית נטולת אינטרסים אישיים, על אחת כמה וכמה שלמדינה סוערת כמדינת העם היהודי, מדינת ישראל
(איניים פקוחות אל האבדון [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
+נאומים אל העצים ואל האבנים
10:49 30/12/20  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
על שני המועמדים, הפצוע והמתחיל, לדעת שהציבור לא ימחל להם ולא יסלח להם אם לא יעברו את אחוז החסימה
(חולדאי. עניבה אדומה [צילום: מן הטלוויזיה])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הספינה טובעת, העכברים בורחים ורב החובל מסומם
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2021
לכל התוהים על פשר עלילות גנץ ודילוגיו הפוליטיים, מוצע לזכור כי גנץ (ועמו אשכנזי), החליטו להצטרף לנתניהו, לא מטעמים של צדיקות יתר. מספיק ודי כבר עם האצטלה המתחסדת הזאת. גם בשום אופן לא בשל "הנוכלות", של נתניהו, אלא משום שהוא - גנץ - קיבל מידע (מדויק, אגב), על הנאמר בחדרי חדרים, מפי בכירי חלק ממפלגתו ומאחורי גבו. והתברר לו כי קיימים ניסיונות של בכיר מסוים וידוע, להחליפו (או ליתר דיוק, לסלק אותו הרחק, לירכתיים). הוא מילט עצמו משם כל עוד נפשו בו. לאן? ניחשתם נכון - לנתניהו, ובמחיר מופקע שבמופקעים. שוק שחור של ממש. גנץ בשום אופן לא "הקריב את עצמו", ולא היה צדיק תמים בפרשה הזו... גם קיבל תמורה הוגנת מאוד תמורת המעבר הזה: ראש ממשלה חליפי. לא דבר של מה בכך.
30/12/2020  |  מרדכי ליפמן  |   יומני בלוגרים
יש רגעים שמיכל ההכלה הגדול שבנית לעצמך אין בכוחו להכיל את מכלול האירועים.ביום אחד אסתר וג'ונתן פולארד חוזרים הביתה, מטוסי ישראל מפציצים בסוריה, מייק פנס מבטל את ביקור הפרידה בישראל, החמאס בתרגיל צבאי למען אירן, הסגר חסר האפקטיביות ממשיך על-פי המסורת הישראלית,' עבודה בעיניים', רון חולדאי עושה מעשה בנימין גנץ, מספר הנדבקים במגיפת הקורונה עולה ועולה, היועצת של מירב פמיניסטית מיכאלי תובעת על פגיעה בזכויותיה, המורדים הסתערו על התקשורת והמלוניות, פרופ' ירון זליכה מצטרף לפוליטיקה, עפר שלח מביט באבי ניסנקורן שנטש את והצטרף אל, וציפי ליבני עוד מתלבטת.
בני גנץ נשא הלילה נאום איתן, שפתיים יישקו. אילו התנהג בכנסת ובממשלה ברוח נאומו לא היה מגיע למצב בו ייאלץ לשאת נאום כזה.
30/12/2020  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
שבוע שעבר חברי הכנסת הצביעו הצבעה על התקציב שהתוצאה שלה הייתה קשה מנשוא - הכנסת מתפזרת. עם ישראל היושב בציון אמור להיערך לבחירות פעם רביעית בתוך שנתיים בי' בניסן בעיצומה של מגיפה נוראה, בעיצומו של משבר כלכלי ובעיצומו של שסע חברתי קשה.
30/12/2020  |  רצון ערוסי  |   יומני בלוגרים
אלה ימים של קורת רוח ומעט נחת. מי שארץ ישראל ועם ישראל יקרים לו יכול להתרווח ולצפות במחזה שכל כולו הנאה צרופה. כוונתי למה שמתחולל בעולמם הפוליטי של שוחרי רעתה של ההתיישבות היהודית בארץ ישראל, תומכיהם ועוזריהם.
30/12/2020  |  בעז שפירא  |   יומני בלוגרים
רשימות נוספות   /   בחירות 2021  
ליברמן: מכוון לתפקיד שר האוצר  /  עידן יוסף
חולדאי הכריז על הקמת מפלגת "הישראלים"  /  עידן יוסף
גנץ: אחרי הבחירות תהיה ברית נגד נתניהו  /  עידן יוסף
"כל ממזר - מלך"  /  דן מרגלית
לחשוב מחוץ לקורונה   /  שמואל פישר
על סער ובנט  /  טל בן-יעקב
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il