|   15:07:40
דלג
  בעז שפירא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות

אל תצרפו את רפי פרץ לימינה! <br>

בימים עברו היה רפי פרץ איש שאהבת ישראל בוערת בו, איש של תורה, מחנך ומי שהוציא תחת ידיו האמונות מאות ואלפי תלמידים מצוינים אוהבי התורה העם והארץ כניסתו לעולם הפוליטי הייתה בעוכריו ולנגד עינינו המשתאות חזינו במחזה מכוער בו הכוכב הראשי הוא החיידק הפוליטי שהשתלט על כל ישותו
05/01/2021  |   בעז שפירא   |   יומני בלוגרים   |   בחירות 2021   |   תגובות
פרץ. סתם עוד פוליטיקאי [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

קראתי בתדהמה ידיעה לפיה מתנהל משא-ומתן בין הבית היהודי לבין ימינה בכוונה שתהיה ריצה משותפת בבחירות הקרובות. בתדהמה וכמי שמתקשה להאמין, יש לאמר...

הציטוט המדויק של הידיעה אותה קראתי מובא לקמן: "אנו מנהלים משא-ומתן עם ימינה לריצה משותפת והשבת האחדות לציונות הדתית. השיחות עם בנט מתנהלות ברוח טובה, מתוך כוונה לאחד את השורות ולפעול למען עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל כבעבר. אנחנו מקווים לסגור עם בנט בקרוב"... כעת יכולה התדהמה לאחוז גם בקוראי שורות אלה.

היאך? כיצד? איך ייתכן? הלא תולדותיו של רפי פרץ הבוגדני אינם נחלת העבר הרחוק ומן הסתם צרובים הם בזיכרון. למי ששכח אסכם בקצרה מאד:

רפי פרץ (באותם ימים עדיין ראוי היה לתואר רב) נקרא אל הדגל על-מנת להוביל את מפלגת הבית היהודי. לימים מצא עצמו מוביל שברירי מפלגה, כאשר בכירי חבריה מתחו עליו ביקורת קשה, בין היתר הטילו דופי ביושרו. פרץ הנואש חתם על הסכם לריצה משותפת עם עוצמה יהודית ואגב כך דחק את בצלאל סמוטריץ' אל מחוץ למחנה. על-פי הפרסומים מאותם ימים לא רחוקים היה זה על-רקע רצונו של סמוטריץ' להנהיג בחירות פתוחות בתוך המפלגה ופרץ שחשש מתבוסה רועשת ומשפילה שתרחיק אותו מתפקידו כיו"ר ביקש למנוע זאת בכל מחיר.

כל זה לא הפריע לפרץ לבגוד בהמשך ב"שותפו" איתמר בן גביר, אותו העמיד בפני שוקת שבורה של ממש, עת עזב אותו לאנחות שעה קצרה לפני תום המועד למסירת הרשימות לוועדת הבחירות. היה זה אחד המפגנים המביישים ביותר בהם חזינו אי-פעם, אפילו בנוף הפוליטי הישראלי.

ומי שבוגד פעם אחת עושה זאת שוב! לאחר הבחירות עת הראה נתניהו לבנט ושקד את הדרך החוצה התנתק רפי פרץ משותפיו הטריים ואץ רץ לממשלת נתניהו וגנץ. מדהים? חכו, טרם הסתיימה ההצגה... לפני כמה ימים שמענו כי פרץ ביקש מנתניהו שריון בליכוד. מה תגידו? על-פי הידיעה שפורסמה השיב נתניהו בשלילה.

וכעת מתפרסם שמתנהלות שיחות "ברוח טובה" עם בנט. כל מה שנותר לקוות הוא כי הידיעה אינה אמת וכי מדובר רק באבחת יד הבוחשת בקלחת הזו שריחה מבאיש מאד.

יש לאמר כי בימים עברו היה רפי פרץ (שכאמור, באותם ימים ראוי לתואר רב...) אדם אחר. איש שאהבת ישראל בוערת בו, איש של תורה, מחנך ומי שהוציא תחת ידיו האמונות מאות ואלפי תלמידים מצוינים אוהבי התורה העם והארץ. אלא שכניסתו לעולם הפוליטי הייתה בעוכריו ולנגד עינינו המשתאות חזינו במחזה מכוער בו הכוכב הראשי הוא החיידק הפוליטי שהשתלט על כל ישותו של הרב פרץ תוך שהוא הופך אותו לרפי פרץ, סתם עוד פוליטיקאי, לא פחות נחות מרבים אחרים.

נותר רק לקוות, לטובתו אך בעיקר לטובת המחנה הלאומי בכלל והציונות הדתית בפרט, שלידיעה הנ"ל אין רגליים ו/או ידיים וכי האפיזודה העגומה של רפי פרץ בפוליטיקה תסתיים באחת. לא מגיע לנו לסבול, לא נאה לציונות הדתית אנשים כאלה והתנהלות כזו בהנהגתה ולא טוב למוסד הרבנות שאדם כזה המוכה בחיידק הפוליטי שהשתלט על כל ישותו ימשיך להעיק על כולנו בנוכחותו.

תאריך:  05/01/2021   |   עודכן:  05/01/2021
בעז שפירא
+ערפל בימינה: האם נקלע המו"מ לשרטון
21:57 05/01/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
פגישתם של בנט וסמוטריץ' הסתיימה ללא סיכומים, אך לנוכח המודעה העמומה שיפרסם יו"ר האיחוד הלאומי בעלוני השבת, ייתכן שהפיצול הוא רק עניין של זמן וסמוטריץ' יקים מפלגה לציונות הדתית
(ימינה. שוב פיצול? [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+ועדת הבחירות: אוטובוסים לכפרים הלא-מוכרים לא יהיו חינם
21:26 05/01/21  |  עידן יוסף
בעקבות הפרסום לפיו המדינה תממן הסעות לקלפיות למצביעים מהכפרים הלא מוכרים בנגב, משימה אותה נטלה על עצמה בבחירות הקודמות תנועת "זזים", מבהירה ועדת הבחירות המרכזית, כי במסגרת דיון שנערך, לבקשת סגן יושב-ראש ועדת הבחירות המרכזית מטעם סיעת הרשימה המשותפת, בנושא הצבת קלפיות בכפרים אלה, הובהר כי הבקשה אינה עומדת בקנה אחד עם הוראות החוק.

עם זאת, החליט יושב-ראש הוועדה, השופט עוזי פוגלמן, כי יושב-ראש ועדת הבחירות האזורית באר שבע, יבחן את האפשרות לקיים הסעים לטובת תושבי הכפרים הלא מוכרים בנגב. אולם ההסעים שינתנו, ככל שיימצא שיש אכן צורך בכך, יהיו בדומה לקווי תחבורה ציבורית שמעמידה הוועדה ליתר הציבור - חינם בקווים בין-עירוניים, אך בתשלום למרחקים קצרים.

בוועדה מבהירים כי החלטה זהה ניתנה בעבר על-ידי יושבי ראש ועדת הבחירות המרכזית.
+סקר: חולדאי יורד; בנט עולה
20:43 05/01/21  |  עידן יוסף
סקר החדשות 12 ומנו גבע: הישראלים בראשות רון חולדאי יורדת ל-6, ימינה בראשות בנט מתחזקת ל-14, כחול לבן, התקווה ומרצ עולים במושב אחד. הרשימה המשותפת ירדה ל-10 בלבד.
+יעלון נערך להתמודד לבד ולצרף לתל"ם את מפגיני בלפור
20:41 05/01/21  |  עידן יוסף
ח"כ משה יעלון עשוי להיפרד מיש עתיד ונערך לרוץ עם תל״ם באופן נפרד וזאת במקביל למגעים עם לפיד שכרגע תקועים. המתכונת תהיה: מפלגת ״מחאת בלפור״. יעלון פנה לגונן בן יצחק והציע לו מקום בקדמת רשימתו וכן לדמויות בולטות נוספות מקרב מפגיני בלפור. לשכת יעלון בתגובה: ״לא מתייחסים״ (חדשות 13).
+דן הראל מצטרף לרשימת הישראלים
20:17 05/01/21  |  עידן יוסף
רון חולדאי ואבי ניסנקורן מצרפים ביטחוניסט לרשימת הישראלים. דן הראל, אלוף (מיל') ולשעבר מנכ"ל משרדי התחבורה והביטחון. הראל ישובץ בצמרת רשימת הישראלים ויהיה שותף להנהגתה.

הראל, סגן הרמטכ"ל לשעבר, שירת בצה״ל 35 שנה, במהלכן שימש בין השאר ראש אגף מבצעים, נספח צה״ל לארצות הברית, ואלוף פיקוד הדרום. לאחר פרישתו מהצבא כיהן הראל גם כיו"ר נתיבי אילון ויו"ר רכבת ישראל. הראל: ״החלטתי שאינני יכול עוד לעמוד מנגד למה שקורה מישראל שאני אוהב. מצאתי בית שבו אוכל לשרת את מדינת ישראל בהתאם לערכי. זוהי החלטה אישית משמעותית אבל מתחייבת - אי-אפשר לתת למצב הנוכחי להימשך״.

חולדאי הציג גם ארבע נשים שהצטרפו לרשימה החדשה: החוקרת פרופסור קארין נהון, חברת הכנסת לשעבר עו"ד עינב קאבלה, אשת החינוך קארן טל ומנכ"לית חברת מוסדות חינוך ותרבות בתל אביב עדי צברי.
([צילום: מן הטלוויזיה])
+דוברת צה"ל לשעבר מצטרפת לעפר שלח
17:36 05/01/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
רות מלכי-ירון, שהייתה דוברת צה"ל הראשונה, מצטרפת למפלגת תנופה בראשות עפר שלח  ▪  "החוזה בין האזרח למדינה נשבר. יש צורך לחדש אותו בכל התחומים - החברתיים, הכלכליים, ולהצעיד את המדינה קדימה"
(שלח ורות מלכי-ירון [צילום: מפלגת תנופה])
+ח"כ סמוטריץ': "זה הזמן לבחור הנהגה מוסכמת ומשותפת"
15:48 05/01/21  |  מירב ארד
ח"כ בצלאל סמוטריץ' בתגובה להודעת הפרישה של הרב רפי פרץ: "הרב רפי ראוי להערכה גדולה על התייצבותו לדגל לפני כשנתיים ועל תרומתו רבת השנים למדינת ישראל. אני מאחל לו הצלחה גדולה. ראויה הציונות הדתית לבית פוליטי אחד ומאוחד שישא בגאון את דגליה, ערכיה, ומפעליה, וידע להכיל את הגוונים השונים בה. חבריי במרכז הבית היהודי, זה הזמן לאשר ולממש את הסכם המיזוג שנחתם בין המפלגות לפני הבחירות האחרונות, לבחור הנהגה מוסכמת ומשותפת, ולהביא בשורת אחדות גדולה."
+השר רפי פרץ לא יתמודד בבחירות הבאות
15:42 05/01/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הודיע כי לא יתמודד על הנהגת המפלגה בפיימריז הקרובים  ▪  כתב: ""בחירת מנהיג חדש לבית היהודי והתחדשות פני המפלגה הם צורך השעה"
(פרץ. פורש מהמירוץ [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+גנץ מגיב על פרישת מירב כהן: סיום שלטעמי לא נדרש
12:34 05/01/21  |  איציק וולף
יו"ר כחול לבן, בני גנץ, הגיב על הודעת השרה מירב כהן כי היא עוברת למפלגת יש עתיד. תגובתו של גנץ בקבוצה פנימית של המפלגה היתה: "כן חברים - עוד קושי. נודה למירב על דרך משותפת עם סיום שלטעמי לא נדרש. אני ממשיך. כל אחד יבחר".
+השרה כהן עוזבת את גנץ ועוברת ליש עתיד
11:51 05/01/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
בשעה 20:00 יקיימו כהן ויו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, מסיבת עיתונאים משותפת  ▪  צפויה להתפטר מהכנסת ומהממשלה  ▪  מכה קשה לגנץ שנותר כמעט בודד בסיעתו
(השרה כהן. צפויה להתפטר [צילום: פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אל תצרפו את רפי פרץ לימינה!
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2021
השרה מירב כהן עוזבת את מפלגת כחול לבן, שכחלק ממנה נכנסה לכנסת, ומצטרפת למפלגת יש עתיד. בשעה 20:00 יקיימו כהן ויו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, מסיבת עיתונאים משותפת.
05/01/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, קורא להקמת גוש ציוני וליברלי שיסיים את שלטון הליכוד והמפלגות החרדיות התומכות בנתניהו.
04/01/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
שלושת חברי הכנסת החדשים, ח"כ יעל רון, בן-משה, ח"כ שבח שטרן וח"כ מטי יוגב, שהושבעו לכנסת בשבוע שעבר, נשאו היום במליאת הכנסת את נאומי הבכורה שלהם.
04/01/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
אני מעז בפעם הראשונה לקרוא למרד אזרחי נגד הבינוניות, על כל גווניה, צבעיה, אפיונה. אל תצביעו למפלגה שאספה אנשים שעברו על המדרכה ממול, עניים ממעש, דלים במקצועיות ועשירים בגסות רוח, ובברוטליות לצד הצטיינות באפס מעשה. אל תבחרו בעסקני ביבים, אוספי אשפתות מקרני הרחוב, אנשים שנכסיהם הם הנגד, האנטי, שאינם מסוגלים לכתוב תוכניות עבודה מקצועיות שהמהות עבורם הינה מילה נעדרת. אל תתנו דריסת רגל למועמדים שכל פיתם בסלם מסתכם בשנאה, בפלגנות, בשיסוי, במחלוקת, בבדלנות ובאיבה.
יו"ר הבית היהודי השר רפי פרץ שוקל פרישה מהחיים הפוליטיים, וצפוי להכריע ביממה הקרובה - כך פורסם לראשונה (יום ב', 4.1.20) בוואלה ניוז. על-פי דיווחים בימים האחרונים שהוכחשו בסביבת פרץ, ניסה השר לירושלים ומורשת לקבל שריון בליכוד ובשס ונדחה.
04/01/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il