|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

אויבי המדינה

קם נשיא וניסה לשנות ולהלחם בשנאת העולם נגדנו שנאה עתיקת יומין, ואיש לא העז לחשוב אחרת, שאולי ניתן וראוי וכדאי לפעול עד שהגיע הנשיא טראמפ ויצא להלחם את מלחמות ישראל הוא ולא אחר, הוא ולא אנחנו הוא נלחם באנטישמיות שהשתלטה באוניברסיטאות ובתקשורת ובהוליווד, באו"ם ובמדינות זרות הוא היה המגן והלוחם, ואנחנו - כפויי טובה
10/01/2021  |   ארי בוסל   |   יומני בלוגרים   |   תגובות
טראמפ. המגן והלוחם [צילום: אוון ווצ'י, AP]

אם שלטונות החוק מדפקים על דלתותיכם באמצע הלילה, או נראים בקרבת מקום למסגדים או למרכזים הקהילתיים שלכם, הנה הצעדים שעליכם לנקוט - פנו אלינו מיד, 24 שעות ביממה. אנחנו כאן בשבילכם. הם פוגעים בזכויות האזרח שלכם, ואנחנו לצדכם, נלחם בהם שכם בשכם. כך תודרכו מוסלמים ברחבי ארה"ב מהלך כל שנות כהונתו של הנשיא אובמה, גם לפניו וגם אחריו, וכך היה הלכה למעשה. שיתוף פעולה? לא כשצד אחד מונחה שהצד השני יוצא לרדוף אותו, ושהוא הקורבן התמידי.

אם תאסרו, כשאתם מפרים עוצר או הוראות אחרות של המשטרה מתנגדים למאסר, מציתים מכוניות, הורסים רכוש, בוזזים סחורה מעסקים, התקשרו אלינו. עורכי הדין שלנו ניצבים מוכנים 24 שעות ביממה. נחנו נשלם את דמי הערבות לשחרר אתכם מהמאסר. הנה טוש, רישמו את מספר הטלפון שלנו על כף ידכם, על הזרוע, או בכל מקום נגיש אחר. אל דאגה, עשו ככל העולה על רוחכם - יש לכם זכות מלאה מהחוקה להפגין! כך תודרכו מפגינים מהלך המהומות בערים בכל רחבי ארה"ב בחצי השנה האחרונה, וכך היה הלכה למעשה. הגופים האחראים והמממנים מאוד גאים בכך, המשתתפים הפעילים באותו ליל-בדולח מצחקים עד היום ומי שסבל הם מממילא בעלי עסקים קטנים, לבנים ושאר אשמים.

אם אתם רואים מישהו שאנחנו מתנגדים אליו, התייצבו נגדו. הפריעו לו. עימדו פנים אל פנים והתעמתו אתו. כך חברת קונגרס שחורה מלוס אנג׳לס, כי את זה מותר וראוי לעודד בפומבי - כל זמן שהיא זו שעושה זאת. הדבר אסור בתכלית האיסור על אחרים (חס וחלילה אם מישהו יתייצב בפניה, ודאי שונא שחורים הוא וחייבים להעמידו על מקומו).

אם ברצונכם לבזוז חנויות ברחוב רודיאו, זו זכותכם לפי החוקה (כך לפי ראש העיר בוורלי הילס בעבר ובהווה). אך כשתפריעו לתושבים במעלה הרחוב, העירייה תעביר מיד חוק עזר בהול האוסר על התקהלויות לאחר השעה שמונה בערב, כי הזכויות מותרות כל זמן שהן לא מפריעות להם בבתיהם, בערב בו הם אוכלים ארוחת ערב עם בני משפחותיהם, והרעש מבחוץ, כמו גם הסכנה האורבת, מפרים את שלוות רוחם. צדק חברתי מותר, אך לא מול הבתים המפוארים שלהם, לא בשכונה של לבנים-עשירים (שהם גם יהודים). להם בריכת שחייה ומגרש טניס במגרש האחורי של הבית, ואלו המפגינים בניגוד לחוק הם פורעי חוק, חוליגנים, פשוטי העם וענייו, אנשים שמקומם לא בשכונות הפאר של בוורלי הילס.

אם אתה חושב שהיו אי-סדרים בבחירות ואתה עוקב אחר התהליך המצוין בחוקה, אתה יכול למצוא את עצמך מואשם בבגידה ובפלילים, ובדרישה להרחיק אותך לאלתר מסנאט ארה"ב, כך דורשת לדוגמה אחת מה"ארבע", אך אם אתה דמוקרטי ועשית בדיוק את אותו הדבר, כל הכבוד (או שהיה זה בעבר, ואין לבלבל את השיחה הנוכחית עם דברים שאינם קשורים באשמתו של דונלד ובני משפחתו).

לפי אותו תסריט, מקובל ונתמך על-ידי הדמוקרטים שוחרי החרות והחוקה, הרי שאם שלטונות החוק יאסרו אתכם, בגלל שהפגנתם לפני בניין הקונגרס, וחלק מכם נכנס פנימה, הצטלם במשרדים (של ננסי פלוסי לדוגמה, או במרום מושבה ב"בית הנבחרים" הוא בית האנשים כולם), רוסס בגז מדמיע או מת, כמו אותה אישה מסן דייגו ששרתה בכבוד בצבא ארה"ב ומזה כמה פעמים במזרח התיכון, בגלל ששוטרים שלא ידעו מה הם עושים נבהלו ואיבדו את עשתונותיהם, אל תדאגו ואל תראו - הנשיא לצדכם. הנשיא יחון אתכם לפני סוף כהונתו. ממילא מאשימים אותו שהשתגע ויש לאשפזו לאלתר.

מה שמותר למוסלמים, מה שמותר ל"חיי שחורים נחשבים" ולאנטיפה, מה שמותר כמובן לדמוקרטים אסור בתכלית האיסור על הרפובליקנים ועל הנשיא טראמפ. מצד אחד של מאזני אלת הצדק ישנם דברים מותרים, שהופכים לאסורים בהחלט בצד השני של המאזנים. הדמוקרטים הפכו לגרועים יותר מהאיסלאמיסטים, והם ואיתם האליטות האחרות (התקשורת והאקדמיה) נוקטים באותן שיטות בדיוק של האיסלאמיסטים: כיון שהם לא יכולים לנצח בהנתן העובדות או הכללים (הפועלים רק לטובתם, אחרת הם לא קיימים), הם מתעלמים ממה שקורה (ראו דוגמה בנו של ביידן והאשמות נגדו). כשזה לא עובד, יש לערוף את ראשו של המתנגד (תיאו ואן גוך בהולנד, עורכי העיתון צ׳רלי אבדו בפריז או המורה הצרפתי). עשה וחשוב כפי שאנחנו מצווים, ואם לא אחת דינך - מוות.

למי שמפקפק, הסתכלו במר גורלו של נשיא ארה"ב, שכל שעשה היה למען ולטובת ארה"ב ואזרחיה. היום אסור אפילו לבטא את שמו (אלא אם כן זה בשאט נפש ובזלזול, בניבול פה ובהבטחה של עונשים חמורים במיוחד).

מה שקורה בארה"ב חייב לשמש נורת אזהרה לכולנו, אך יותר מכולם, ישראל והיהודים צריכים לזהות את התהליך ולעמוד על המשמר, לשמור על נפשותיהם. מדוע? כי התהליך נגד הנשיא טראמפ זהה לתהליך נגדנו, ואם נדמה היה שהוא מכהן "פחות או יותר" על מי מנוחה, הרי שאתרע הגורל והוכיח שלא כך הוא. אם לנו נדמה לשניה שהחיים על מסלולם, ואנחנו מצליחים אפילו במבחן המגיפה, הרי שלא רחוק היום ויתברר שהכל אשליה, והשנאה כלפינו כה מובנית, מושרשת ועמוקה, שנשלם מחיר יקר וכואב עד מאד.

הזהרו לנפשותכם

אם תנועת החרם לימדה אותנו דבר, הרי הוא שהכוונה לא הייתה אף פעם להחרים ממש את מדינת ישראל, מוסדותיה או מוצריה. אם זה במקרה קרה, מה טוב - בונוס לא צפוי. עיקרה של תנועת החרם הוא להרעיל את הדעות בטפטוף תמידי שהיהודים ומדינת ישראל בחטא נולדו, גזלו מדינה לא להם, אשמים בכל הרוע בעולם ומייצגים את השטן עלי אדמות. היהודים אינם אנשים, הם שדים. הם הנאצים החדשים. הם עושים דברים נוראיים: הם שותים דם ילדים נוצרים או משתמשים בו לאפות מצות, הם קוצרים איברי בחורים פלשתינים וזורקים את הקורבנות כזבל בעודם מפרפרים בין חיים לבין מוות, הם יורים להנאתם בפלשתינים, הם גוזלים מהם את המים, הם מרעיבים אותם בגטאות פתוחים, הם מונעים מהם את החיסון נגד קו-ויד-19, ועוד. לכן דמם (דמנו) מותר.

מותר, ראוי ורצוי להקיז דמנו, בין אם זה באולם ארועים, בבית כנסת או בבית מלון, באוטובוס או בתחנת אוטובוס, ואפילו שתי נשים בנות 75 ההולכות להן ברחובות ירושלים, טוב ששני נערים ינעצו בהם מספרים עד שימותו. וכשכל זה קורה, נעודד את מי שעשה פעולות אלו כלוחם חרות, נעלה אותו על נס ופועלו ישמש דוגמה לדור שלם של ילדים. הישראלים הלא רצחו את מיקי מאוס ועומדים לשרוף ולמוטט את מסגד אל-אקצה. כל מה שקורה להם אינו מספיק. צריך לגרום להם לסבל אמיתי, עד שהם יעלמו. הפתרון הסופי-סופי חייב להגיע לידי יישום, והיום המיוחל לא יכול להגיע מהר מספיק.

כל מי שמעורב בפעילות נגד ה"יהוד" מבורך, וכסף רב כמו גם כבוד יחולקו לו ולבני משפחתו לכל החיים. ככל שאותו אדם הצליח לרצוח ולפצוע יותר אנשים, כך זכותו בעולם זה עולה, ואם אותו אדם המשיך לעולם הבא, שם מחכות לו 72 בתולות להנעים את זמנו.

הדה-לגיטמיציה, דמוניזציה ודה-הומניזציה נגדנו יכולים להביא רק לידי תוצאה אחת, גם אם זו מתבוששת לבוא: השמדת היהודים באשר הם, שכן הם הנגיף המביא כזה סבל לעולם. אם יוצא בחור ובן דודו לרצוח משפחת יהודים בערב שבת, הורים וילדיהם (משפחת פוגל), האם תשבע שהם אכלו את תבשיליה והיו כל הזמן בבית, עד שהלכו לישון, וכשמתברר לכולם שהם אלו שרצחו, חזרו, התקלחו והלכו לישון בשלווה ובשביעות רצון מוחלטת, אותה אם מברכת את אללה ומשבחת את מעשי בנה ואחיינה. אינשאללה, הם יזכו לעשות עוד יותר. בטלוויזיה ובבתי הספר מלמדים ומדגימים בינתיים איך לשחוט יהודים, כי אכן זו אומנות. אצלנו מלמדים שוחטים שחיטה כשרה מה היא, בכדי למזער את סבל החיות, ואצלם מלמדים ילדים ובני נוער איך לשחוט ביעילות, כי כמה שיותר יהודים מתים, כך ישתבח אללה הרחום והרחמן (אכן קשה אתנו עד מאד)!

קם נשיא וניסה לשנות ולהלחם בשנאת העולם נגדנו. שנאה עתיקת יומין, ואיש לא העז לחשוב אחרת, שאולי ניתן וראוי וכדאי לפעול. עד שהגיע הנשיא טראמפ ויצא להלחם את מלחמות ישראל. הוא ולא אחר. הוא ולא אנחנו. הוא נלחם באנטישמיות שהשתלטה באוניברסיטאות ובתקשורת ובהוליווד, באו"ם ובמדינות זרות. הוא היה המגן והלוחם, ואנחנו - כפויי טובה.

כך משך ארבע שנים, ואנחנו לא ידענו מה עוד אנחנו יכולים לבקש ולא ביקשנו. מזרח תיכון חדש. יום נולד. מדינות אתן יש לנו עכשיו יחסים רשמיים, גלויים, ועוד היד נטויה. אך זה היה יותר מדי בפרק זמן קצר מדי. העולם לא סבל זאת. ארבעים שנה לפני הנשיא טראמפ, השאח של אירן עשה מעשה דומה בנסיון להביא את ממלכתו מפיגור בן אלפי שנים לעולם המודרני. היה זה מהר מדי, מרוכז מדי, ובעזרתו האדיבה (ובלחץ של) הנשיא קרטר, השאח נפל וחומייני השתלט על המדינה.

הדמוקרטים משך ארבע שנים היו חולים ממש. הנשיא הטריף את דעתם. התקשורת לא ידעה מה לעשות, רקחה ורקחה, והרעל טפטף מהאינפוזיה לורידים שלנו ללא הפסק. באוניברסיטאות נלחמו, כך גם באו"ם, כי ליהודים קם מגן, לוחם ומושיע, וכל זמן שהוא על רגליו, לא ניתן היה לגעת ביהודים. כיפת ברזל שצריך היה למוטט.

גם חברות הענק הצטרפו לצבא מתנגדי טראמפ, כי הוא טען ובצדק שהן שולטות בשיח - מה מותר להפיץ ומה אסור. ארגון יהודי המבוסס בירושלים עשה ניסוי מעניין - ומייצג: הועלו שני אתרים מקבילים, באחד "ישראלים, צה"ל, ישראל וכו׳" ובשני הוחלפו המילים ב"פלשתינים, פלשתין, הרשות או חמאס". הרשתות החברתיות הסירו מיד את האתר הפרו ישראלי אך השאירו על-כנו את האתר הפלשתיני.

חברות בעולם העסקי לא אהבו שהנשיא טראמפ הציב את טובת האזרח האמריקני לפני תעשיית הכסף שלהם, ובייחוד ענקיות התרופות. כל אדם מבוגר בארה"ב שמשתמש בתרופות מדי יום יודע עד כמה יקר הדבר. אך אותן תרופות המיוצרות כאן על-ידי חברות אמריקניות פטריוטיות טובות נמכרות מעבר לגבול בקנדה בשליש המחיר. העיקר שהן עושקות את המבוגרים בארה"ב!

מתחילתה של קדנציה עד סופה, כל שהנשיא עשה היה לטובת ארה"ב, לטובת האזרחים כולם. אך היה זה מרוכז כל כך, שהממסד התמרד, ויצא כשידו על העליונה. הנשיא רוסק, ולממסד זה לא מספיק. צריך לפזר את האפר בעולם כולו, למען יראו וייראו, שמא יקום מישהו אחר וינסה לחזור על מה שקרה בארבע השנים האחרונות.

הנה אזהרה למדינת ישראל: נגמרו "שבע השנים הטובות" ובפנינו פרות חולות, רעות מראה, כמותן לא נראו בכל ארץ מצרים בכל הזמנים. אנחנו על הכוונת, הן של יהדות ארה"ב והן של הדמוקרטים שעכשיו בשלטון מוחלט. הגיעו לסיומן שנות הנשיא הטוב ביותר למדינת ישראל ולעם היהודי.

בארצות המוסלמיות ובארופה, אסור לי - יהודי מאנשי הספר (הוא ספר הספרים הנצחי) והשבת - להעז להגיד את השם מוחמד (שכן איני מוסלמי, וכך מזהם אני את השם של הנביא ובן האלוהים). עונש חמור ביותר צפוי לי. כל ציוץ שיכול להחשב בעיני האיסלאמיסטים כפוגע בנביא מוחמד פרושו עונש מיידי. בפולין אסור לי - בן של ניצולי שואה, שמרבית משפחתו נכחדה בשואה, בפולין "הכבושה" - לדבר על השואה אלא אם כן אני נזהר מאוד לנפשי. החוק הפולני אוסר זאת עלי ומאיים בהטלת עונשי מאסר משמעותיים ביותר. בארה"ב הס מלהזכיר את שם הנשיא, שכן אני זכר לבן, שונא שחורים (לפי הגדרת היותי לבן) ורפובליקני, והשם "טראמפ" מוקצה מחמת מיאוס. עונש כבד מאוד צפוי לי, וירדפו אותי כל ימי חיי לאמלל אותי, כי חופש הדיבור והעתונאות אינו תקף אלי, אדם המכבד ומוקיר תודה לנשיא טראמפ.

טוב שליהודים יש ארץ משלהם, ושם הבית והמקלט, ושם עדיין מותר לחשוב באופן עצמאי ולהביע דעה ולצפות לחיות בשלווה ובביטחון. כי בכל מקום אחר אנחנו "אויבי המדינה", למעט מאשר במדינתנו אנו. אולי בא הדבר ללמדנו משהו?

תאריך:  10/01/2021   |   עודכן:  10/01/2021
ארי בוסל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אויבי המדינה
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ערב
11/01/21 10:38
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מקצוע האזרחות נכנס למערכת הלימודים בתיכון, אם אינני טועה, זמן לא רב אחרי קום המדינה. בדקתי עכשיו אצל ילדיי ונכדיי ומסתבר לי שהמקצוע הזה קיים. הוא שולי, אבל לא שלילי.
10/01/2021  |  יאיר דקל  |   יומני בלוגרים
רבותיי, אין דרך אחרת - צריך לקבל באופן בסיסי את התורה כחוקה בדיוק כפי שאם אתה מעוניין לשמור על זכותנו בארץ הזאת לא תצליח בלי התנ"ך
10/01/2021  |  רצון ערוסי  |   יומני בלוגרים
שום סיפור פוליטי - כולל מהפך מדהים, איננו הזוי. לכול מהפך יש סיבה ולכול סנסציה פוליטית יש רקע וקרקע. למה שמתחולל כיום - בין נתניהו והליכוד, במהלך היחסים החדשים שלהם עם החברה הערבית, ובמיוחד עם ראשי התנועה האיסלאמית הדרומית, היו כבר שורשים נבוטים לפני יותר מעשור. היחסים החדשים הבשילו גם "הודות" לאירועים ולמערכת יחסים עכורה בתוך "הרשימה הערבית המשותפת", שדחפו את ח"כ מנצור עבס ואת חבריו מהתנועה האיסלאמית הדרומית לצאת יותר החוצה מלב הרשימה הזו, עד למצב של התחברות עם הליכוד, ולאו-דווקא עם גורמים פוליטיים ישראלים-ציונים אחרים. אין עשן בלי אש ואין גם אש בלי עשן.
עו"ד אורלי עדס, מנכ"לית ועדת הבחירות המרכזית, השתתפה בשבוע שעבר בפאנל וירטואלי שערך המכון הישראלי לדמוקרטיה, שעסק בסוגיה "בחירות בזמן מגיפה", וסיפרה על אתגרי ההיערכות של הוועדה לקראת מערכת הבחירות הקרובה. היא סיפרה במפגש כי בפעם הראשונה במערכות בחירות בישראל, ביום הבחירות, ה-23 במרץ, יפעל חמ"ל למניעת הפצת פייק ניוז. בחמ"ל ישבו נציגים של המשטרה, משרדי ממשלה וגופים שונים, כולל הוועדה עצמה. בשלב זה מדובר ברעיון גולמי, אבל בכל מקרה, זה ללא ספק מהלך חשוב.
הכוננות של ארה"ב וישראל מול האפשרות לפיגועי נקם מצד אירן ושלוחותיה על חיסולו של קאסם סולימאני עדיין נמשכת, האירנים מרוצים מהסתבכותו של הנשיא טראמפ בפרשת הפריצה לבניין הקפיטול בוושינגטון, אי-אפשר לשלול את האפשרות שהם סבורים שהוא נחלש וכוחו מוגבל ולכן נוצרה אפשרות לנסות ולתקוף יעדים אמריקנים וישראלים.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il