|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

יום הולדת למזל דלי

כוכבים שנמצאים בבית תת-ההכרה גורמים לכך שאתם מתחברים ביתר קלות אל האני הפנימי שלכם על-מנת לקבל תשובות
24/01/2021  |   צילה שיר-אל   |   יומני בלוגרים   |   תגובות

בימים אלה בהם חוגג מזל דלי את יום ההולדת, מומלץ לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/או שלא... לשאר המזלות.

מזל דלי והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים.

מזל דלי - מזל דלי - שילוב שני מזלות אלו בזוגיות לא יגיע לאינטימיות המתבקשת בין שני בני זוג. שניהם ידועים ברצון שלהם לחופש אישי ולכן יהיה להם קשה לתרום ליצירת מסגרת משותפת. מומלץ ליחסים עסקיים ופחות לזוגיים. לא מומלץ!

מזל דלי - מזל דגים - לא נראה שיש קשר בין שני מזלות אלו. מזל דגים המזוהה עם אלמנט המים ישאף לזוגיות צמודה ואינטנסיבית ואילו מזל דלי אוהב החופש לא ייתן מעצמו ולכן, כל צד ימשוך לכיוון שלו כשכל צד יסבול בסופו של דבר. לא מומלץ!

מזל דלי - מזל טלה - שילוב שני מזלות אלו המקושרים עם אלמנט האוויר והאש יכול ללמד על השלמת צרכים הדדית. האנרגיה של הדלי תעורר את ההתלהבות של מזל טלה וביחד יוכלו שניהם ליהנות ממנעמי החיים ומהנאות הרגע... מומלץ!

מזל דלי - מזל שור - קשה מאוד להמליץ על זוגיות זו כיוון שהשור המקושר עם אלמנט האדמה איטי בהתנהגות ובחשיבה ובכך ירגיז את בן מזל הדלי שחשיבתו והתנהגותו נובעים מהצורך לסיפוק מיידי... השור יהיה מאוכזב, הדלי עצבני... לא מומלץ!

מזל דלי - מזל תאומים - שילוב שני מזלות אלו בזוגיות מוצלח מאוד מבחינתם, כיוון שכל אחד נותן את החופש הנדרש לשני ללא דרישות לקיום מסגרת כלשהי. האווירה תהיה משוחררת כשההבנה ההדדית שלהם תעבור דרך האינטלקט. מומלץ!

מזל דלי - מזל סרטן - אחד השילובים הגרועים ביותר מבין המזלות. מזל סרטן ירצה "יחד" תמידי ותמיד ירגיש מקופח אם לא יקבל מבוקשו. לעומת זאת מזל הדלי ירגיש כעס ומחנק על כך שהוא נדרש לתת הסבר על מעשיו. לא מומלץ!

מזל דלי - מזל אריה - שילוב שני מזלות אלו משלימים זה את צרכיו של זה. האריה ירצה להרגיש שהוא מקבל את מקסימום תשומת הלב ועובדה זו לא תפריע לדלי הליברל והנותן חופש פעולה נרחב. ביחד תהיה להם תחושת יצירה ועשייה. מומלץ!

מזל דלי - מזל בתולה - כמעט אין בנמצא שילוב של שני מזלות אלו, כיוון שהצרכים האישיים שלהם מנוגדים עד כי אין "כמעט" אפשרות שיתאמו זה לזה. הבתולה השמרנית והדלי הליברל לעולם יתנגשו בדעותיהם ולא יגיעו לעמק השווה. לא מומלץ!

מזל דלי - מזל מאזניים - שני מזלות אלו שייכים לאלמנט האוויר ולכן הצרכים שלהם יתאמו זה לזה ולא תהיה התנגדות בתפיסה הרגשית והזוגית. בסיס הקשר יהיה יותר אינטלקטואלי מאשר רגשי ושניהם כזוג יעדיפו לעסוק בעזרה מתוך אידיאל. מומלץ!

מזל דלי - מזל עקרב - זהו אחד השילובים האטרקטיביים בגלגל המזלות. השונות שבהם תיצור משיכה מינית חזקה. שני מזלות אלו שמים חיץ בינם לבין העולם ומי שמצליח לעבור חומה זו יזכה בזוגיות מעניינת ומאתגרת. מומלץ ותלוי בנסיבות!

מזל דלי - מזל קשת - שילוב מעניין ואטרקטיבי. הקשת מאלמנט האש זקוק לגירויים והתרגשויות אותם יכול לספק בן מזל הדלי. שילוב שני מזלות אלו יכול לגרום להתעוררות רגשית שתביא בהמשך להתרגשויות ולמשיכה מינית. מומלץ!

מזל דלי - מזל גדי - שילוב קשה ולא מומלץ. הגדי מאלמנט האדמה קר ונוקשה ואילו מזל דלי מחפש לעצמו ריגושים מכל הסוגים שהגדי בחשיבה השמרנית שלו לא יכול לספק לו ולכן מחוסר שטחי התעניינות זהים, יהיה זה קשר יבש ומשעמם. לא מומלץ!

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב יימצא הכוכב מארס שמביא איתו מתח בבית המשפחה הגרעינית שלכם ועל כן, אתם צפויים לכמה ימים של חוסר נוחיות עד אשר דברים יסתדרו על הצד הטוב שלהם וסביר להניח שתוך כדי פשרה מצידכם
▪ ▪ ▪


טלה

אתם מתנדנדים בין הצורך שלכם להיות במסגרת ולקחת אחריות על חייכם ובין העובדה שיש לכם רצון פנימי חזק לממש את היכולות המקצועיות שלכם דרך מערכות יחסים למרות שעובדה זו לא תמיד מתיישבת עם ציפיות הממונים. יש לכם יכולת לנצל את העובדה שמפרגנים לכם ולכן אסור לכם להיסחף למערבולת רגשית כל פעם שדברים לא מסתדרים. אולי כדאי שתתייעצו עם אדם מקצועי שמבין בתחום.

שור

אתם נמצאים בתקופה של תכנונים ונראה שגם נסיעה לחו"ל יכולה לבוא בחשבון למרות התנאים האובייקטיביים הקשים בתקופה זו. זוהי תקופה נהדרת להרגיש שיש לכם את האנרגיה לממש תוכניות ישנות שזנחתם. מאחר שאתם מזל שלעיתים קרובות מעדיף את המוכר והקיים, ייתכן שיש פעמים בהם תעדיפו לדבר במקום לעשות ולכן מאוד חשוב שהפעם תהיו שלמים עם החלטותיכם.
תאומים
>/B>
הכוכב מארס שמביא איתו עשייה נמצא הפעם במקום בו אתם מרגישים חנוקים במקצת ולא יכולים לנהוג באופן חופשי וזאת בגלל העובדה שהכוכב נמצא בבית תת-המודע שלכם שהוא מקום שיותר מחבר אתכם לעבר ולנושאים שעדיין לא פתרתם אותם בגלל הדחקה מאשר לעשייה בהווה. זה הזמן לנסות ולפתח קשרים על-מנת שכאשר תרגישו שהחסימה משתחררת מכם, תוכלו לממש את מטרותיכם.

סרטן

הנושאים הכספיים בחייכם ימשיכו לשאת תפקיד מאוד משמעותי כיוון שאתם מצפים לקבל כספים שלדעתכם מגיעים לכם, אך נראה שהם לא יגיעו בקצב שאתם מצפים. אתם מתחילים לחוש רווחה כלכלית בעקבות פרויקטים שונים שלקחתם על עצמכם, אך מנגד מומלץ לכם גם לבדוק את כל ההיבטים הכספיים לעומק על-מנת לוודא שאתם רואים את העובדות בעין אובייקטיבית.

אריה

זוהי תקופה משמעותית עבורכם כיוון שאתם בדיוק בחצי השנה שלאחר יום ההולדת שלכם וחשוב שתבחנו את עצמכם ותבדקו האם מתאימה לכם המסגרת בה אתם נמצאים מבחינה אישית ומקצועית. זה הזמן שבו עליכם לבחון את מהימנותם של השותפים לעבודה ובמיוחד לגבי אלה שהבטיחו לכם עזרה וקידום, אך עדיין לא עמדו בכך. גם במישור הזוגי אתם עומדים בפני החלטות ושינויים.

בתולה

הכוכב ושלכם מרקורי שאחראי על התקשורת נמצא אצלכם בבית העבודה כך שנראה שאתם עומדים בפני תקופה שבה כל הנושא המקצועי עומד למבחן. אין בהכרח הכוונה שאתם תעמדו בפני החלטות ואירועים חשובים שיכולים להפוך את תחום העבודה שלכם למקום שנעים להיות בו או מקום שאתם באים לעבוד אך בהזדמנות הראשונה מחפשים לברוח ולכן חשובה תקשורת פתוחה.

מאזניים

זוהי תקופה עמוסה בדברים טובים בגלל ביקורו של הכוכב יופיטר בבית היצירה והתחביבים שלכם. נראה שעכשיו הגיע הזמן שלכם לעשות כסף מהיצירתיות שבכם. זה הזמן להחצין ולשווק את הרעיונות שלכם שהם בדרך כלל מחוץ לקופסה ולכן נראה שיתקבלו בברכה. גם מבחינה משפחתית אתם עומדים בפני התחלות חדשות כיוון שכוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית המשפחה והיצירה ודורשים התייחסות נוספת.

עקרב

הכוכב אוראנוס שמביא איתו שינויים ומהפכות נמצא בבית השותפויות האישיות והמקצועיות שלכם בסמוך לכוכב מארס שמביא איתו עשייה, אך לעיתים מתוך לחץ ועצבנות. ולכן נראה שיקשה עליכם החודש להיות שלווים ורגועים וכל דבר יקפיץ אתכם בדרך כזו שתרגישו שאתם חייבים לענות ולהתייחס לכל דבר. הגיע הזמן לפעול בדרך שתעזור לכם להגיע להחלטות משמעותיות ולפעול בהתאם.

קשת

הכוכב סטורן שמביא איתו קשיים נמצא במקום המלמד על כך שקשה לכם למעשה עם כל הסביבה שאתם נמצאים בה ולפעמים נמאס לכם בצורה כזו שבא לכם לזרוק הכול, רק שיעזבו אתכם לנפשכם. מאחר שיצאתם מאיזון ולא תמיד אתם יודעים לעשות את סדרי העדיפות הנכונים, אתם עלולים להיקלע לסערות רגשיות משמעותיות במיוחד. אל תנסו לבחון את הסביבה שלכם, תנו בהם יותר אמון.

גדי

בשבוע הקרוב ולמעשה גם במשך כל החודש הקרוב יהיו כוכבים מאוד משמעותיים במזל שלכם ובבית הכספים שלכם כך שזה בדיוק הזמן שלכם לנסות לעצמכם דרכים חדשות מבחינה כלכלית, אך הפעם דרך מגע עם חברים וידידים שיכולים לעזור לכם להגיע לאנשים הנכונים על-מנת לקדם אתכם. יש לכם הזדמנויות להרוויח כספים ולכן חשוב מאוד שתממשו תוכניות כלכליות.

דלי

אתם נמצאים בתקופה חשובה מאוד שהיא תקופת יום ההולדת שלכם ולכן זוהי תמיד נקודת פיק לנושאים שונים ומשמעותיים בחייכם. כוכבים שנמצאים בבית תת-ההכרה גורמים לכך שאתם מתחברים ביתר קלות אל האני הפנימי שלכם על-מנת לקבל תשובות. ככל שתעמיקו יותר במודעות אישית, תגיעו לתוצאות שעשויות לעזור לכם. הכוכב מרקורי האחראי על התקשורת נמצא במזל שלכם ויעזור לכם לבטא עצמכם.

דגים

הכוכב ונוס נמצא במקום המתאפיין על-ידי יצירת קשרים חברתיים עם אנשים שונים מכם בתפיסה האישית והגיע זמנכם ליהנות מכך ובדרך זו גם לשנות את סגנון חייכם ולשפר את מעמדכם החברתי. מסתמן שיהיה לכם הכוח והרצון להוכיח לאחרים שאתם באים ממקום נקי של נתינה. יכולת הדיבור שלכם תקבל חיזוק בדרך אינטואיטיבית, כך שתוכלו בקלות להגיע אל האחרים ולשכנע אותם.

ההסבר הינו כולל. מומלץ לעשות מפת הצלבה אישית, ורק אחר כך להגיע להחלטה.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  24/01/2021   |   עודכן:  24/01/2021
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
1. הבדיחה מספרת על עיתונאי שמאל שראה את נתניהו הולך בכנרת על המים. למחרת, הכותרת בעיתון הייתה "נתניהו לא יודע לשחות". חבל שההלצה הזו התגשמה במלואה בתחקיר "עובדה" על שאול מרידור וקרן טרנר אייל, שני בכירים במשרד האוצר שהציגו את כישלונם בהבנת המשבר העולמי כהצלחה ואילו הערנות של הממשלה מוצגת כבעיה. עולם הפוך. עובדה.
יום חורף. לפתע מופיע ברק בשמים ומסלולו ארוך, מפותל, מרצד ומסנוור. הברקים ליוו אותנו מאז ומתמיד. ולמעשה היו קיימים כבר מיליונים רבים של שנים לפני היות האדם. לפי השערה רווחת, לברקים היה אף תפקיד חשוב ביותר בהיווצרות החיים על פני כדור-הארץ.
24/01/2021  |  יורם אורעד  |   יומני בלוגרים
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים והפעם - כל הסחורות פטורות ממכס, ארצם של החופשיים, טיוח ושתיקה "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג) שבוע טוב והרבה בריאות ואושר
תוכנית "תחקיר" ששודרה השבוע הציגה שוב את חד-צדדיותם של ה"תחקירנים", אלה שבוחרים את נושא התחקיר ואת אופן הצגתו בהתאם לתרומתו למסע הבחירות של מפלגת השמאל/תקשורת, זו שהמסר היחיד שלה הוא "רק לא נתניהו".
"דלדולה של הרוח באמריקה" - או בתרגום נכון יותר מן המקור - "הסתגרותה של החשיבה האמריקנית" - היה הכותר העברי לספרו של פרופ. אלאן בלום, ידידו הטוב של הסופר סול בלו - שהיה החלוץ בביקורת מנומקת ואינטלקטואלית על תופעת "התקינות הפוליטית" באוניברסיטאות בארה"ב. הספר הופיע לפני שלושים וחמש שנה ויצא לאור אצלנו ב-1989 (הוצ' "עם עובד")- אך מאז התופעה המגונה והמסוכנת חדרה גם לאוניברסיטאות ולעיתונות שלנו. תאוריה זאת שהצדיקה כל שקר חסר בסיס עובדתי בטענה שהאמת היא תמיד "יחסית" כביכול - ולכן מותר גם להטיף לאנטישמיות בכסות של "אנטי-ציונות" - היא המצדיקה היום את נעילת הטוויטר והפייסבוק בפני הנשיא טראמפ - כשהתוצאה היא שהמולטי-מיליונר מר צוקרברג השולט בבימות הרשתות החברתיות האלה - הוא קובע מה מותר ומה אסור בשידור.
24/01/2021  |  אהרן פאפו  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il