|   15:07:40
דלג
  אביתר בן-צדף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

הגיגים תרצ"ט

חיסון תמורת גופות

עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים והפעם - גניבות נשק, השיאים יישברו, אתגר קשה, סתימת פיות ומנוחה לנפשם "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג) הרבה בריאות ואושר
03/02/2021  |   אביתר בן-צדף   |   יומני בלוגרים   |   בחירות 2021   |   תגובות
שמירה על האינטרסים [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]


המכה האחת-עשרה

"לאור גניבות הנשק האחרונות ממחסני צה"ל, אפשר לומר את האמת, ולהגדיר זאת כמכה האחת-עשרה של מדינת ישראל", כך כותב לי סא"ל (מיל') גרשון אקשטיין.

"בצעירותי, כאשר שימשתי ראש ענף אבטחת פנים (בשנים 1982-1977), הוצאנו בשיתוף הפרקליטות הצבאית פקודות והוראות למכביר בעניין אבטחת נשק ושמירתו, והן עוגנו בפקודת מטכ"ל ובהוראות הפיקוד העליון (הפ"ע). מסתבר, שאין די בפקודות והוראות לשמירת נשק ולאבטחתו, אם לא מקפידים על קיום ההוראות.

כדי להתגבר על המכה האחת-עשרה, יש להיכנס לתודעה, שאכן המכה אינה בת-חלוף, ויש להילחם בה בנחישות ובהתמדה. יש להחמיר את הפיקוח, ולרענן את הפקודות ואת ההוראות בדבר אחריות מפקדים לקיום ביקורות יום ולילה - ממפקד הבסיס ועד לרמה הממונה על אותו הבסיס - וכן את אחריות המפקדה המרחבית.

יש לבדוק מחדש את כל הפקודות והנהלים לגבי שמירה ואבטחה במגמה להחמירן, ויש לקבל החלטה אמיצה, שמפקד בסיס, או מתקן צבאי, שיימצא אצלו חוסר נשק או אמצעי לחימה, יודח לאלתר מתפקידו, משום שהצבא הפקיד בידיו בסיס, נתן בידו נשק ואמצעים, והוא כשל בביצוע משימתו. ואולי זה ישפר את המצב".

עוד חוזר הניגון

יוליוס שטרייכר התהפך בקברו בהנאה במערכות הבחירות האחרונות, שגאתה בהן תעמולה אנטישמית בעלת סממנים נאציים מובהקים נגד החרדים. שטרייכר ערך את העיתון הנאצי, "דֶר שטירמֶר", בשנים 1945-1923, שבלטו בו תעמולה גזענית וקריקטורות נגד יהודים. במשפטי נירנברג נידון שטרייכר למוות, ונתלה.

נזכרתי בשטרייכר כשראיתי בשבוע שעבר מודעת תעמולה של מרצ נגד החרדים. לא אתייחס לגזענות הבוטה בתעמולה, שמייצר אביגדור ליברמן. בעיניי, עבר ליברמן כבר מזמן את הקו האדום, ודוהר בשחצנות במרחבים האסורים, ומרצ, כנראה, בעקבותיו - שניהם כדי לקושש עוד קולות.

אני משער, כי השיאים הללו עוד יישברו עד יום הבחירות - באין אמירה אחרת בידי מפלגות, שאיבדו מזמן את שפיותן.

הוקרה

חוסנתי כבר לפני שבועיים בחיסון השני נגד נגיף הקורונה, וגם אשתי חוסנה. אני מלא התפעלות מהארגון היעיל, למרות הבעיות בשבוע הראשון לחיסונים. קופות החולים התמודדו יפה עם האתגר, והספרים, שלקחתי אתי לקריאה בתור לחיסון, נותרו בתיקי.

עם זאת, אני תמה כיצד לקופת חולים כללית יש תמיד עודפי חיסונים, והיא קוראת לכל חבריה לבוא ולהתחסן ללא קשר לתורם, או לזכאותם.

יש לי הרגשה, שלא יהיה די בשני החיסונים, ונידרש להתחסן עוד, לפחות, מדי שנה, כמו בחיסון נגד שפעת. הווירוס COVID-19 מציב בפני הרפואה אתגר קשה - גם כיוון שהוא מייצר מוטציות רבות וחסינות כנראה, והוא טרם סיים להשתלח בנו.

מורטים נוצות

אחרי שבעקבות מחדל של משרד הבריאות ו/או של בתי-החולים הציבוריים, התיר בג"ץ להכניס בפסח חמץ לבתי-החולים, מסתערת התנועה הרפורמית קדימה, ועכשיו מאיימת לעתור לבג"ץ, כדי לפגוע עוד בפרסיה היהודית של המדינה, ולמרוט את נוצות ייחודה היהודי. הפעם היא עולה, מעודדת בהצלחתה מול בתי-החולים, אל מגרש הבית שלה, בג"ץ, עם תביעה להתיר להכניס חמץ בפסח למחנות צה"ל.

אני מניח, שהרפורמים בישראל יירגעו רק כאשר תהפוך מדינת ישראל למדינה לא-יהודית; והיא תצליחח לעולל זאת בעזרת רוח אוהדת של בג"ץ.

כעסהּ

"בשלושה דברים אדם ניכר - בכוסו, בכיסו ובכעסו", אמר רבי אלעאי (מסכת עירובין דף ס"ה), וענו לו חבריו, "אף בשחקו".

מאז שנתפסה משטרת יהודה ושומרון (ש"י) "על חם", כשבלשי היחידה המרכזית (ימ"ר) שלה הרגו את אהוביה סנדק, כשנגחו במתכוון את המכונית, שבה היה בעת מרדף משטרתי אחריה - משתוללת המשטרה ביהודה ובשומרון וברחבי הארץ, כיוון שמתנהלות נגדה הפגנות רצופות, ולא הצליחה לנער מעליה את כתם הדם בבית המשפט. המשטרה (בסיוע השב"כ, וכנראה, בעידוד הפרקליטות) משתלחת בחמת-זעם במפגינים, פועלת נגדם, מתעמרת בקרוביו של אהוביה ז"ל, ומאיימת על אזרחים לבל יעזו למחות נגד אלימות המשטרה ונגד ניסיונה לטייח את העובדות בפרשת הרג אהוביה סנדק.

כשמשווים את יחסה להתפרעויות המתמידות של השמאל מול בית ראש הממשלה מזדקר הבדל גדול, למרות שגם בהפגנות ב"בלפור" מפרים המפגינים בריש גלי את החוק ואת הוראות המשטרה. אך עליהם המשטרה אינה כועסת, ואינה מפחדת, שיחשפו את ערוותה בפומבי; ולכן, אינה דורסת אותם באכזריות.

תמוה מאוד

לאבות המייסדים היה נדמה, שלכשתקום מדינה יהודית בארץ-ישראל, יתבטלו ההרגלים הגלותיים; והם טעו מאוד. ראו למשל, הלשנות. לא נלך הרחק אל ימי ה"סיזון" העליזים, שבהם חטפו ה"הגנה" והפלמ"ח יהודים, שלא צייתו למרות הסוכנות היהודית, עינו אותם באכזריות, הרגו כמה מהם, והסגירו אותם לבולשת הבריטית. זה עבד היטב מול שלטונות הכיבוש הטורקי, ועבד נהדר מול הכיבוש הבריטי; ועד היום (ראו - באתר הפלמ"ח) המלשינים והמסגירים אינם מתביישים במעשיהם.

באחרונה נחקרה במשטרה איילת לאש, המוגדרת כ"אושיית רשת ימנית". התנועה הרפורמית התלוננה עליה בפרקליטות בתואנה של "הסתה לגזענות". התלונה הוגשה על-רקע פוסטים, שפרסמה לאש, ובהם הביעה את דעותיה אודות אזלת-יד המשטרה בטיפול בפשיעה במגזר הערבי ונגד מדיניות הטיפול של המדינה בעניין.

עו"ד עדי קדר ועו"ד משה פולסקי, המייצגים את איילת לאש מטעם ארגון "חוננו": "זו שערורייה מאין-כמותה ... לתדהמתנו הרבה, משטרת ישראל קיבלה הנחיה מהפרקליטות לחקור [בעניין הזה] את איילת לאש באזהרה.

"המדובר בסתימת פיות חמורה, המזכירה התנהלות של משטרים אפלים. עצם מתן האישור לפתיחה בחקירה, במקרה הזה הנו שערורייה בפני עצמה. הפרקליטות מדברת גבוהה-גבוהה על חופש הביטוי, ולא חוקרת מאות עברות של הסתה לאלימות וטרור במגזר הערבי בשל חשיבות חופש הביטוי, וכשיהודייה רק מצייצת על האלימות הגואה במגזר הערבי ועל אזלת-היד של רשויות האכיפה בעניין, היא מזומנת למשטרה לחקירה באזהרה. הפרקליטות פשוט מהלכת אימים על אזרחים תמימים [ההדגשה שלי - אב"ץ], שרק ביקשו לציין בציוץ את מחדלי רשויות החוק בעניין, ובמקום לשנס מתניים ולהתחיל להילחם במרץ בפשיעה הנרחבת במגזר הערבי... מורה לחקור את מי שמעז לצייץ בעניין. פשוט בושה".

למיטב זיכרוני, למדתי, שחופש הביטוי נועד דווקא לביקורת על מעשי השלטון ועל מחדליו, ולא בשביל לנפח את המוח לקוראים בשטויות על כוכבניות ועל עוד פריטים של תת-רמה. כנראה, בפרקליטות מלמדים מספרים אחרים על חופש הביטוי, ובעיקר, מאלה, שכתבו ב-קג"ב ובשטאזי.

עסקה

לרעיון להעביר לעזה חיסונים נגד נגיף הקורונה יש היגיון משלו. גם אם תודבר המגיפה בתוכנו, מאיים הווירוס עלינו מיהודה, מהשומרון ומעזה, שנשלטים על-ידי עריצי טרור, שאין חשיבות בעיניהם לחיי אדם, ובעיקר, אם כתוצאה מהתחלואה, ייפגעו יהודים. לכן, הם משיתים את ההוצאות עלינו, ומתנים תנאים לקבלת החיסונים ביודעם, כי אנחנו רגישים ללחץ, וכהרגלנו מתקפלים מולם עוד בטרם אוימנו.

ד"ר עפר דרורי, ידידי, אינו סבור, שאנחנו צריכים להעביר לעזה חיסונים ללא כל תנאי ישראלי. תמורתם, הוא קובע, יש לקבל את גופות שני חללי צה"ל ואת שני הנעדרים. לכן, הוא סבור, "במצב הזה מחווה נוספת 'הומנית' לממשל החמאס הרצחני היא טיפשות ובגידה במשפחות חללי צה"ל ובכולנו.

כאשר נכדתו של הנייה ראש ממשלת חמאס חלתה, התנדבה ישראל לאשפזה ולטפלה בה בבית חולים שלנו, נשמע טוב והומני אבל מה לגבי משפחות החללים שלנו. היה מי שחשב בתמימותו (וגם בטיפשותו) שאולי מחווה הומנית לראש ממשלת חמאס תביא להתגמשות מולנו, והתבדה. שלטון חמאס רצחני, יורה על אזרחים, ולא מבין את הגישה המערבית של מחוות הדדיות".

על ישראל לשמור על האינטרסים שלה, לדעתו. "אם חמאס ממשיך בנוקשותו, ומסרב להחזיר לנו את גופות חללינו ואת נעדרינו, על ישראל לעמוד על שלה בצורה הפשוטה ביותר, ולמנוע חיסונים מתושבי עזה, כמו גם דברים נוספים.

כיצד נביט אל משפחות חללינו, שאינן מקבלות את הדבר המובן מאליו כבר שש שנים, והוא מנוחה לנפשם"?

תאריך:  03/02/2021   |   עודכן:  03/02/2021
אביתר בן-צדף
+מרכז 'הציונות הדתית' אישר את הריצה המשותפת עם עוצמה יהודית
23:20 03/02/21  |  איציק וולף
מרכז מפלגת הציונות הדתית אישר הערב את הסכם הבלוק טכני עם עוצמה והסמיך את יו״ר המפלגה ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ להמשיך ולפעול לאחדות ומיזוג עם הבית היהודי.
+ח"כ יזבק: תוכנית נתניהו למגזר הערבי - ספין בחירות
22:21 03/02/21  |  איציק וולף
ח״כ היבא יזבק (הרשימה המשותפת) הגיבה על הודעת נתניהו בדבר מינוי פויקטור לטיפול במגזר הערבי וטענה כי מדובר בספין פוליטי.

״התכנית החדשה של ביבי היא ספין בחירות חסר תועלת, שכל מטרתו היא הישרדותו הפוליטיות והמשפטית. הציבור הערבי לא שוכח ולא סולח על מעל אלף הרוגים בעשור האחרון, ושנים של הזנחה והפקרה", צייצה בחשבון הטוויטר שלה.
+נתניהו מינה פרויקטור למגזר הערבי
21:33 03/02/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה והשר לביטחון פנים הודיעו על מינוי נציב בתי הסוהר לשעבר, אהרון פרנקו, לפרויקטור למגזר הערבי - לצורך טיפול בבעיות במגזר, כולל בפשיעה הגואה  ▪  יו"ר הרשימה המשותפת: "התוכנית שהציג הערב נתניהו לא מתוקצבת, היא לא יותר מתרגיל בחירות על הגב של נרצחים ערבים. אסור להסתפק רק בתקציב מצומצם לבניית תחנות משטרה. חייבים לעקור את הפשיעה משורשה"
(הפרויקטור פרנקו. תרגיל בחירות? [צילום: יח"צ])
+ח"כ זנדברג: נתניהו רקח איחודים ומוכן לכרות ברית עם כהניסטים
20:14 03/02/21  |  איציק וולף
יו"ר סיעת מרצ, ח"כ תמר זנדברג, הגיבה על האיחוד בין מפלגות עוצמה יהודית בראשות איתמר בן גביר והציונות הדתית בראשות ח"כ בצלאל סמוטריץ' וטענה כי התכנית שנתניהו שקד עליה לילות כימים יצאה לפועל.

"הוא רקח איחודים וסחר בשיריונים ובמינויים שיכניסו גזענים קיצונים לכנסת, רק כדי להימלט ממשפט באישומי שחיתות חמורים. כשחסינות על הפרק, הוא מוכן לכרות ברית גם עם כהניסטים. הבושה מתה", אמרה.
+הציונות הדתית תרוץ עם עוצמה יהודית
19:59 03/02/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
בצלאל סמוטריץ' חתם על הסכם עם איתמר בן גביר ועם אבי מעוז העומדים בראש רשימות עוצמה יהודית ונועם  ▪  ההסכם הוא לבלוק טכני בין המפלגות לצורך ריצה בפתק אחד  ▪  הצדדים קראו לבית היהודי להצטרף עד מחר לרשימה
(בן גביר, סמוטריץ' ומעוז חותמים על ההסכם [צילום: עוצמה יהודית])
+ש"ס הציגה את הרשימה שלה בבחירות לכנסת ה-24
17:57 03/02/21  |  איציק וולף
מפלגת ש"ס הודיעה על הרכב הרשימה שלה בבחירות לכנסת ה-24:
1. אריה מכלוף דרעי
2. יעקב מרגי
3. יואב בן צור
4. מיכאל מלכיאלי
5. חיים ביטון
6. משה ארבל
7. ינון אזולאי
8. משה אבוטבול
9. אוריאל בוסו
10. יוסי טייב
11. אברהם בצלאל
12. נתנאל חיאק
+נפתח המו"מ בין סמוטריץ' ומשה לבן-גביר
16:54 03/02/21  |  עידן יוסף
החל המשא-ומתן בין סמוטריץ׳ וחגית משה לבן גביר. גורמים מטעמם החלו לנהל שיח ולבדוק אפשרויות (חדשות 0404).
+הורשע במרמה ורוצה לחזור לכנסת
16:27 03/02/21  |  עידן יוסף
יאיר פרץ, ח"כ לשעבר מטעם שס, שהורשע בעבר בקבלת תואר אקדמי במרמה מתמודד לכנסת. הוא מספר 2 ברשימה שנקראת עולם חדש.
(יאיר פרץ ויורם אדרי [צילום: דוברות הכנסת])
+חגית משה: טובת הבית היהודי - מעל לכל
16:07 03/02/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר הבית היהודי באיגרת לחברי המרכז: "איני יכולה להפקיר את טובתה של מפלגת הבית היהודי למען אחדות עם האיחוד הלאומי, כשעל הפרק מונחים עתיד שלטון הימין ודרכה של הציונות הדתית"
משה. לא מתבשמת מהסקרים [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+מירושלים לפוליטיקה הארצית: עופר ברקוביץ מצטרף לסער
15:19 03/02/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ברקוביץ', שהתמודד בעבר מול זאב אלקין לראשות עיריית ירושלים, הודיע על הצטרפותו לתקווה חדשה  ▪  "מתכוון להיות חייל של ירושלים ולהבטיח את עתידה מהכנסת"
(עופר ברקוביץ [צילום: שרון גבאי])
+הרב קניבסקי אישר את רשימת דגל התורה
14:24 03/02/21  |  עידן יוסף
הרב חיים קניבסקי אישר את רשימת חברי הכנסת מטעם רשימת דגל התורה שהוגשה אליו.
+מסתמן: זו תהיה רשימת יהדות התורה בראשות גפני
13:50 03/02/21  |  עידן יוסף
‏רשימת יהדות התורה שתוגש מחר: 1. משה גפני. 2. יעקב ליצמן. 3. אורי מקלב. 4. מאיר פרוש. 5. יעקב אשר. 6. יעקב טסלר. 7. יצחק פינדרוס. 8. ישראל אייכלר. 9. אליהו ברוכי. 10. נציג חסידות צאנז. בשעות הקרובות יכריע האדמו"ר את זהות הנציג (דריו קול חי).
+אורנה ברביבאי הוקפצה לצמרת יש עתיד
13:43 03/02/21  |  עידן יוסף
רשימת יש עתיד תרוץ תחת האותיות "פה". ח"כ אורנה ברביבאי קודמה למקום השני בצמרת הרשימה. החמישייה הראשונה כוללת שלוש נשים.

1. יאיר לפיד; 2. אורנה ברביבאי; 3. מאיר כהן; 4. קארין אלהרר; 5. מירב כהן; 6. יואל רזבוזוב; 7. אלעזר שטרן; 8. מיקי לוי; 9. מירב בן ארי; 10. רם בן ברק; 11. יואב סגלוביץ; 12. בועז טופורובסקי; 13. עידן רול; 14. יוראי להב הרצנו; 15. ולדימיר בליאק; 16. רון כץ; 17. נירה שפק; 18. טניה מזרסקי; 19. יסמין סאקס פרידמן; 20. ענבר בזק; 21. משה (קינלי) טור פז.
מועמדי יש עתיד
+שידור חי מוועדת הבחירות: הגשת הרשימות לכנסת
13:34 03/02/21  |  

+ותיקי ישראל בראשות דני יתום לא תתמודד לכנסת
13:24 03/02/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+שמואל אבואב לא יתמודד ברשימת ימינה
12:37 03/02/21  |  עידן יוסף
שמואל אבואב, לשעבר מנכ"ל משרד החינוך, החליט לדחות את הצעתו של נפתלי בנט להשתבץ ברשימת ימינה לכנסת. זאת לאחר שלא היה יכול לקבל הבטחה להתמנות כשר החינוך הבא. נגד בנט נמתחה בזמנו על הכוונה לצרף איש שמאל למפלגתו (וואלה).
(אבואב ובנט [צילום: לע"מ])
+עמיחי שיקלי יתמודד ברשימת ימינה
12:34 03/02/21  |  עידן יוסף
עמיחי שיקלי, איש חינוך, מייסד מכינת "תבור" וראש המדרשה למנהיגות ציונית בגליל, ישובץ ברשימת ימינה. שיקלי שובץ בבחירות 2019 סבב א' ברשימת הימין החדש של בנט ושקד, שלא עברה את אחוז החסימה. שיקלי, (39), בוגר תואר ראשון בלימודי המזרח התיכון מאוניברסיטת חיפה בהצטיינות ותואר שני בלימודי דיפלומטיה וביטחון מאוניברסיטת תל אביב. הוא פנה לעשייה חינוכית לאחר שירות קרבי משמעותי כמפקד ולוחם בסיירת גולני, כקצין בשייטת 13 וכמפקד פלוגה ביחידת אגוז. במילואים משמש כמפקד פלוגה בחטיבת גולני.
([צילום: פלאש 90])
+תמנו-שטה - מס' 2 בכחול לבן
12:28 03/02/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
המקומות הבאים ברשימת כחול לבן ניתנים לחילי טרופר, מיכאל ביטון, אורית פרקש הכהן ואלון שוסטר  ▪  עומר ינקלביץ הודיעה את מול שלא תתמודד ברשימה
תמנו שטה [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+אחרי התבוסה בבית היהודי: ניר אורבך עורק לימינה
12:19 03/02/21  |  עידן יוסף
ניר אורבך, שנכשל בהתמודדות על ראשות הבית היהודי, ישובץ בעשירייה הראשונה ברשימת ימינה לכנסת. חברי מועצה וראשי סניפים בכירים בבית היהודי עברו עם אורבך לימינה ובהם: אילנה דרור, אפרת גנטק, לוטן פרחי, שי בלומנטל, שמואל גריידי, ניצן אבירן, שמואל נדיבי (סרוגים).
+מפלגת הישראלים דוחה את מועד הגשת הרשימה
10:57 03/02/21  |  מירב ארד
מפלגת הישראלים בראשותו של רון חולדאי הודיעה כי תתעכב בהגשת הרשימות בכדי לנסות לייצר חיבורים עם מפלגות אחרות בגוש השמאל.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חיסון תמורת גופות
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שמעון מהצפון
5/02/21 12:57
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2021
יו"ר ותיקי ישראל דני יתום הודיע כי לא יגיש רשימה לכנסת. הוא קרא לכל מחנה גוש השמאל לחבור תחת מנהיגותו של יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד.
03/02/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
כחול לבן תתמודד לבד ולא תחבור לרשימה אחרת. יושב-ראש כחול לבן, השר בני גנץ, הודיע על הרכב הרשימה המתמודדת בבחירות. במקום השני תהיה השרה פנינה תמנו-שטה, שערקה מיש עתיד ובת לעדה האתיופית. אחריה שר התרבות והספורט חילי טרופר, ובמקום הרביעי השר מיכאל ביטון.
03/02/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
שר הרווחה איציק שמולי הודיע (יום ד') על החלטתו לקחת פסק זמן מהפוליטיקה ולהתפטר מהממשלה. שמולי יתפטר מתפקידו ולא יתמודד לכנסת. "החלטתי לקחת פסק זמן מהפוליטיקה כדי לשקול את המשך דרכי קדימה. אתפטר גם מתפקידיי בממשלה. מנהיגים צריכים לדעת גם להודות בטעותם ולקחת אחריות ולבי מורה לי שזהו הדבר הנכון לעשות", אמר שמולי.
03/02/2021  |  מירב ארד  |   חדשות
סקר חדשות 13 (קמיל פוקס): הליכוד 29; יש עתיד, תקווה חדשה 16; ימינה, הרשימה המשותפת 10; העבודה, יהדות התורה 8; שס, ישראל ביתנו 7; מרצ 5; כחול לבן 4. גוש הימין (ללא ליברמן) מקבל 70 מושבים, אך ללא סער הוא מגיע ל-54.
02/02/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
בית הדין הרבני הגדול מתח בחודש אפריל 2019 ביקורת חסרת תקדים על התנהלותה של עו"ד בתיה כהנא-דרור, וקבע שהיא פעלה לקידום מטרותיה האישיות על חשבון האינטרסים של הלקוחה שייצגה. בעקבות אותה ביקורת, שלחה כהנא-דרור לתקשורת פסק דין אסור בפרסום, במטרה להקטין את הפגיעה במוניטין שלה. אביגדור ליברמן הודיע היום (יום ג', 2.2.21), כי כהנא-דרור תשובץ במקום ה-12 ברשימת ישראל ביתנו לכנסת ה-24.
02/02/2021  |  איתמר לוין  |   חדשות
רשימות נוספות   /   בחירות 2021  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   ישראלי-פלשתיני  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   מגיפת הקורונה  /  מי ומי  
ליברמן הציג את רשימת ישראל ביתנו לכנסת ה-24  /  איציק וולף
השרה עומר ינקלביץ' לא תתמודד בבחירות הקרובות  /  מירב ארד
"כחול לבן הפכה לסיעה בתוך הליכוד"  /  מירב ארד
בחזרה לקומה ה-12  /  יוסי אחימאיר
פשרת אדוה בדרך לאיחוד דתי-לאומי  /  עידן יוסף
בצלאל התעורר!! כועסים עליך   /  בעז שפירא
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
אלון קוחלני
אלון קוחלני
חוק חדש של ה-EU יחייב קציני הציות בחברות העושות שימוש ב-AI ולנהל סיכוני ציות העולים מרגולציה זו (The Artificial Intelligence Act)
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il