|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?

לך, גנץ, לך!

מדיניותו האובדנית של שר הביטחון גנץ - עריצות המיעוט - החמירה את המשבר הבריאותי, הכלכלי והפוליטי החמור התנהלותו האובדנית של יו"ר כחול-לבן גנץ דרדרה את מפלגתו אל סף אחוז החסימה גחמותיו של גנץ מובילות לסגר רביעי ולבחירות חמישיות הגיע הזמן שהציבור יוליך אותו החוצה לך, גנץ, לך!
04/02/2021  |   רון בריימן   |   יומני בלוגרים   |   בחירות 2021   |   תגובות
גנץ. תדמית פטתית [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

הפרשנים השונים משתמשים שוב ושוב במינוח "גוש המרכז-שמאל", בשעה שכלל לא קיים גוש כזה. מדובר למעשה במחנה של שמאל קיצוני יותר או קיצוני פחות, שכל המצע שלו מסתכם ב-3 מלים בלבד: "רק לא נתניהו"! אפילו בשביל יעד זה קיימים במפה הפוליטית גופים יעילים ומבטיחים יותר, שניהם ב"גוש המרכז-ימין", מינוח שכלל אינו קיים בפי השמאל/תקשורת.

במערכות הבחירות האחרונות מי שהתייצב בראשו של מחנה "רק לא נתניהו"! היה בני גנץ. למרות תדמיתו הפתטית הוא הצליח לכפות על בנימין נתניהו את כינונה של ממשלה פריטטית, ממשלה שמרגע הקמתה איבדה את היכולת להוביל ולהנהיג. כאשר לפלג המונה 19 ח"כים ניתנו כוח ועמדות ומספר תפקידי שר כמו לשאר הקואליציה - קרוב ל-60 ח"כים - וכן התחייבות למסור לגנץ גם את תפקיד ראש הממשלה, ניתנה לגנץ ולהקתו היכולת לטרפד את תפקוד הממשלה. כך קרה שבשנת המשבר הבריאותי והכלכלי החמור לא הייתה בישראל ממשלה של ממש. לא ברור מדוע נתניהו נכנע לסחטנות והסכים לשלם מחיר מופקע תמורת מקלות בגלגלי ממשלתו.

בכל תקופת כהונתה של הממשלה הנוכחית תפקדו גנץ ושריו כאופוזיציה פנים-ממשלתית, ובהקשר זה הפריעו לתפקוד הממשלה יותר מאשר עשו זאת אנשי האופוזיציה הרשמית, שנראו אחראים יותר. כך היה השר אבי (עבד כי ימלוך) ניסנקורן שהשאיר אדמה חרוכה במשרד המשפטים ופגע קשות באמון הציבור במערכת אכיפת החוק. כך הייתה השרה אורית פרקש-הכהן שהתנגדה למהלכים רבים במאבק נגד נגיף הקורונה. כך היה יו"ר ועדת החינוך, ח"כ רם שפע, שטירפד את צעדי הממשלה לצמצום התחלואה במערכת החינוך, ומי יודע בכמה חיי אדם עלתה המגלומניה שלו. כך היה שר החוץ גבי אשכנזי, יחד עם גנץ עצמו, שהכשילו את החלת החוק הישראלי על היישובים היהודיים ביהודה, בשומרון ובבקעת הירדן, ובכך גרמו להחמצה של הזדמנות היסטורית ואולי אף בכייה לדורות. השמאל שלט בממשלת "ימין", בבחינת הזנב המכשכש בכלב. לא ברור מדוע נתניהו איפשר לשני השרים הבכירים של כחול-לבן לפעול עצמאית בוושינגטון ולגרום למחדל היסטורי זה.

בכל תקופת כהונתה של הממשלה הנוכחית תפקדו גנץ ושריו כאופוזיציה פנים-ממשלתית. גנץ אישית הכשיל כל צעד שניסתה הממשלה לנקוט כדי להתמודד עם משבר הקורונה. באופן עקבי הוא גרר את הממשלה לדיונים עקרים ואינסופיים, שחזרו על עצמם בכל כמה ימים, ומנעו מהממשלה לעסוק גם בנושאים חשובים אחרים. באופן עקבי הוא עמד על המקח לגבי כל סגר וסחט את קיצורו ואת ההקלות בו, ובכך הביא לבלבול הציבור ולעלייה בתחלואה ובתמותה. באופן עקבי הוא גרם לקיצור כל סגר משבועיים לשבוע ו/או מ-7 ימים ל-4 ימים, וכך גרם להכפלה ולבזבוז זמנה של הממשלה על גחמותיו הפוליטיות. באופן עקבי הוא גונן בלהט על זכות ההפגנה של המפגינים בבלפור, אבל דרש שלילה של זכות ההפגנה ושל זכות התפילה ממפגינים שאינם משתתפים ב-"בלפוריאדה".

בכל תקופת כהונתה של הממשלה הנוכחית הציגו גנץ ושריו את עצמם כמגיני הדמוקרטיה ושלטון החוק, בשעה שכפו את דעתו של מיעוט (19 ח"כים) על קרוב ל-60 ח"כים. אמור מעתה: עריצות המיעוט! הם ניצלו את מצוקתו הפוליטית (והמשפטית) של ראש הממשלה והערימו קשיים בדרכו. מדיניותו האובדנית של שר הביטחון גנץ החמירה את המשבר הבריאותי, הכלכלי והפוליטי החמור. התנהלותו האובדנית של יו"ר כחול-לבן גנץ דרדרה את מפלגתו אל סף אחוז החסימה. גחמותיו של גנץ מובילות לסגר רביעי ולבחירות חמישיות. הגיע הזמן שהציבור יוליך אותו החוצה. לך, גנץ, לך!

הכותב היה יו"ר חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי.
תאריך:  04/02/2021   |   עודכן:  04/02/2021
ד"ר רון בריימן
+עימות בוועדת הבחירות בין קרעי לחברי הרשימה המשותפת
02:19 05/02/21  |  עידן יוסף
רגע לפני סגירת הגשתן של 39 הרשימות המתמודדות לכנסת ה-24, עימות פרץ בין חבר ועדת הבחירות המרכזית מטעם הליכוד, ח"כ קרעי לנציגי שלוש המפלגות המרכיבות את רשימת הרשימה המשותפת. המחלוקת נבעה באשר לסוגיה האם בעצם הגשת הרשימה יש משום הכרה בישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית.
[צילום: הדובר של יונתן]
+חגית משה רגע לאחר תמיכתה בנתניהו כרה"מ: "בנט צריך להנהיג"
01:49 05/02/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר הבית היהודי משנה עמדות בתוך זמן קצר ומחליקה בלשונה  ▪  רק לפני שבועיים תקפה את בנט: "בנט זרק אותנו", "רואה אותנו כמשהו שהוא 'על הדרך'" ו"אמר שהוא לא ציונות דתית"
(חגית משה. זיגזג [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+הרב דרוקמן: חגית משה הסתירה מידע; אתמוך ברשימת הציונות הדתית
23:15 04/02/21  |  עידן יוסף
הרב חיים דרוקמן, מזקני הציונות הדתית, הגיב בחריפות למהלך של בנט: ״מפרסמים שהמהלך של תמיכת הבית היהודי הוא על דעתי, וזה לא נכון. חגית משה עדכנה אותי שבאופן חד-פעמי ניתן את האות ב' לימינה, ובתמורה - היא תהיה שרה. לא אמרה לי אף מילה שההסכם הוא שהבית היהודי תומך בימינה". על השאלה במי יתמוך, השיב: ״במפלגת הציונות-הדתית״.
([צילום: AP])
+רשימת הציונות היהודית: 3 נשים בשמינייה הראשונה
23:11 04/02/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
נציגי שלוש המפלגות הגיעו להגשת הרשימה  ▪  עו"ד בן גביר אמר לאחר ההגשה כי מטרת האיחוד היא סיכול הקמת ממשלת שמאל והקמת ממשלת ימין חזקה  ▪  "למצביעי הימין יש בית פוליטי אמיתי"
[צילום: מן הטלוויזיה]
+תקווה חדשה: תמיכת משה בנתניהו מוכיחה שבנט יהיה בממשלת נתניהו
22:52 04/02/21  |  עידן יוסף
רשימת תקווה חדשה מסרה בתגובה להסכם בין הבית היהודי לימינה: "חגית משה חותמת על הסכם עם בנט ומודיעה על תמיכה בנתניהו לראשות הממשלה. עוד הוכחה שהצבעה לבנט היא הצבעה לנתניהו".
+חוברים לימינה: בנט התחייב למינוי חגית משה לשרה
22:30 04/02/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ההסכם הדרמטי: הבית היהודי לא תרוץ לכנסת ה-24, ותביע את תמיכתה בנפתלי בנט לראשות הממשלה  ▪  ימינה תרוץ תחת האות ב׳ וחגית משה תמונה לשרה בממשלה הבאה  ▪  חגית משה הייתה המועמדת של נתניהו במטרה להכות בבנט
(בנט. 1:0 מול נתניהו [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+הוגשה רשימת הליכוד: כוללת שישה שריונים
22:04 04/02/21  |  
הליכוד הגיש את רשימתו לכנסת ה-24. הרשימה כוללת שישה שריונים: 10 גלית דיסטל; 26 אורלי לוי אבקסיס; 28 אופיר סופר (עתיד אחד); 36 יאיר גבאי; 39 נאיל זועבי; 40 בוריס אפליצ׳וק.

להלן הרשימה המלאה: 1. בנימין נתניהו; 2. יולי יואל אדלשטיין; 3. ישראל כ״ץ; 4. מירי רגב; 5. יריב לוין; 6. יואב גלנט; 7. ניר ברקת; 8. גילה גמליאל;, 9. אבי דיכטר; 10. גלית דיסטל; 11. חיים כץ; 12. אלי כהן;
13. צחי הנגבי; 14. אופיר אקוניס; 15. יובל שטייניץ; 16. דודי אמסלם; 17. גדי יברקן; 18. אמיר אוחנה; 19. אופיר כץ; 20. אתי חוה עטיה; 21. יואב קיש; 22. דוד ביטן; 23. קרן ברק; 24. שלמה קרעי; 25. מיקי זוהר; 26. אורלי לוי אבקסיס; 27. קטי שטרית; 28. אופיר סופר; 29. פטין מולא; 30. מאי גולן; 31. טלי פלוסקוב; 32. עוזי דיין; 33. אריאל קלנר; 34. אוסנת הילה מארק; 35. עמית הלוי; 36. יאיר גבאי; 37. ניסים וטורי; 38. שבח שטרן; 39. נאיל זועבי; 40. בוריס אפליצ׳וק; 41. איוב קרא; 42. מטי יוגב; 43. יהודה גליק; 44. נורית קורן; 45. זאב פליישמן.
+בן-גביר נדחף בכנסת בידי עוזר פרלמנטרי מהרשימה המשותפת
21:49 04/02/21  |  עידן יוסף
עימות במשכן הכנסת בין קבוצת עובדי הרשימה המשותפת ליו"ר עוצמה יהודית עו"ד איתמר בן גביר ואנשיו בתוך משכן הכנסת. לאחר חילופי דברים, נצמד רג'א זעתרא לבן-גביר ודחף אותו.

בעוצמה יהודית אומרים כי מדובר ב"התנהלות חלמאית ובזיונית של משמר הכנסת, שהסתפק באזהרה, במקום להרחיק את התוקף מהמשכן. בן גביר, שהודיע כי יגיש תלונה במשטרה ואף יגיש נגדו תביעה אזרחית", אמר בתגובה: "ברשימה המשותפת רועדים מפחד. הם יודעים שכשאהיה בכנסת - החגיגה שלהם תסתיים".

דובר ועדת הבחירות המרכזית אישר את הפרטים ל-News1: "נפגשו באחד הפרוזדורים, קצת קללות, אנשי משמר הכנסת הרגיעו. זאת לא הפעם הראשונה. כל מערכת הבחירות אותו ריטואל".
+ח"כ אופיר סופר ישוריין בליכוד
21:19 04/02/21  |  עידן יוסף
חבר הכנסת אופיר סופר (ציונות דתית) ישוריין במקום ה-28 בליכוד (חדשות 12).
+אחרי ההתכתשויות: הוגשה רשימת יהדות תורה לכנסת
21:05 04/02/21  |  עידן יוסף
נציגי יהדות התורה 'אגודת ישראל דגל התורה' שסימנה ג’ הגישו את רשימת המועמדים לכנסת ה-24, לאחר שלאחר הליך גישור הצליחו להגיע לפשרה. ‏חבר הכנסת לשעבר אליהו חסיד ביקש שלא להשתלב ברשימת המפלגה לכנסת, במקומו, את המקום השני של הסיעה המרכזית (גור) תפס נציג החסידות באשדוד יחיאל וינגרטן ששובץ במקום ה-18.

להלן הרשימה: 1. משה גפני; 2. יעקב ליצמן; 3. אורי מקלב; 4. מאיר פרוש; 5. יעקב אשר; 6. ישראל אייכלר; 7. יצחק פינדרוס; 8. יעקב טסלר; 9. אליהו ברוכי; 10. משה שמעון רוט.

בהצהרה משותפת לגפני ולליצמן, נאמר: "במיוחד בתקופה מורכבת זו, בתחומים הערכיים, הבריאותיים, הכלכליים והחברתיים, על-רקע הסתה מבישה נגד החרדים, תוך הכללה קשה, וניסיונות רבים לפגוע במסורת ישראל, בצביון היהודי ובכל הקדוש והיקר לנו, נפעל יחד בכל כוחנו לרתימת כל הכוחות למען הצלחת המערכה, לדאוג לכלל הציבור, תוך ערבות הדדית וקידוש שם שמיים באמצעות הגדלת כוחה של יהדות התורה בכנסת".

במקומות לא ריאליים ברשימה הוצבו: דוד אוחנה (ספרדי), בנימין הרשלר, יצחק רייך ויוסף באהם.
+מאמצי שכנוע אחרונים מול חגית משה
20:53 04/02/21  |  עידן יוסף
יו"ר הבית היהודי חגית משה מקיימת פגישה בביתו של הרב איתן אייזמן, יחד עם משה ליאון בטלפון בניסיון למצוא פשרה שתביא לריצה משותפת (וואלה). סמוטריץ' הודיע למשה כי תוכל להצטרף לרשימה, אך לא מטעם הבית היהודי כחברה מטעם האיחוד הלאומי. זאת מחשש שתתפצל אחרי הבחירות. במקביל, התחייב נתניהו למנות את משה לשרה אם תחבור לרשימת הימין הדתית (חדשות 12).
+לראשונה בתולדות הליכוד: שריון למוסלמי
20:21 04/02/21  |  עידן יוסף
נאיל זועבי (49), איש חינוך ותיק אשר שימש כמנהל בית ספר, ישוריין ברשימת הליכוד לכנסת במקום 39. זועבי, שלא הצטלם צילום משותף עם ראש הממשלה, אמר כי בשנים האחרונות עשה נתניהו רבות לטובת המגזר הערבי ושילובם בחברה בישראל, והתוצאות נראות בשטח. "השילוב שלי בתנועת הליכוד מהווה הבעת אמון בערביי ישראל. ערביי ישראל רוצים להיות חלק מההצלחה ולכן גם באים לשורות ליכוד ולמפלגת השלטון".

יו"ר הליכוד נתניהו אמר: ״לפני כמה שבועות קראתי בנצרת לעידן חדש עבור אזרחי ישראל הערבים, שהם חלק בלתי נפרד מהחברה הישראלית. נאיל זועבי יוביל את המאמצים שלנו לטובת אזרחי ישראל הערבים מתוך הליכוד: יישום התוכנית שלנו למאבק בפשיעה ובאלימות, ושיפור חייהם של אזרחי ישראל הערבים בכל התחומים - חינוך, בריאות ורווחה. אזרחי ישראל הערבים מגיעים לליכוד כי רק הליכוד בהנהגתי הביא להם הישגים אדירים. לאזרחי ישראל הערבים נמאס לבזבז את קולם על מפלגות באופוזיציה".
(נאיל זועבי)
+בוריס אפליצ׳וק ישוריין ברשימת הליכוד
20:12 04/02/21  |  עידן יוסף
המהנדס בוריס אפליצ'וק, שעלה ב-1990 ממוסקבה, יששוריין ברשימת הליכוד. לאחר שירותו הצבאי היה אזרח עובד צה״ל, ואחר כך השתלב בחברות טכנולוגיה עילית והפך לעצמאי.

אפליצ׳וק, חבר הליכוד מאז 2006, אמר: "אני מודה לראש הממשלה נתניהו על הכבוד שנפל בחלקי לשרת את אזרחי ישראל בכנסת, ואני בטוח שבהנהגתו הליכוד יביא לפחות 40 מנדטים".
(בוריס אפליצ'וק)
+חולדאי פורש מהמרוץ לכנסת ה-24
18:29 04/02/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יו"ר מפלגת הישראלים הודיע כי לא יתמודד עם מפלגתו בבחירות לכנסת  ▪  "החלטתי שיהיה זה נכון יותר לפרוש מהתמודדות לכנסת"
([צילום: הישראלים])
+עפר שלח: לא אתמודד בבחירות לכנסת
18:11 04/02/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יו"ר מפלגת תנופה הודיע כי לא יגיש את רשימת המפלגה  ▪  "עשיתי כל מאמץ שהחיבור יקום ויצלח. זה לא קרה, ולא בגלל שום דרישה שלי. יו״ר העבודה מרב מיכאלי החליטה שטוב לה לרוץ לבד"
(שלח. "סכנה קיומית גדולה מכל איום חיצוני" [צילום: מפלגת תנופה])
+עו״ד מיכל וולדיגר, יו"ר עמותת בת עמי, מצטרפת למפלגת הציונות הדתית
16:01 04/02/21  |  עידן יוסף
יו"ר עמותת בת עמי בארבע השנים האחרונות, עו"ד מיכל וולדיגר, מצטרפת למפלגת הציונות הדתית ותהיה מועמדת לכנסת ה-24 מטעמה.

וולדיגר (52) נשואה+5. תושבת בגבעת שמואל, בוגרת אולפנת בנ"ע ת"א ובעלת תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת בר-אילן. היא מנהלת משרד עו"ד בתחום האזרחי-מסחרי ומשמשת כיו"ר עמותת בת עמי המפעילה אלפי מתנדבות ומתנדבים בשירות הלאומי-אזרחי. וולדיגר כיהנה כחברת מועצת העיר גבעת שמואל, החזיקה בתיק הרווחה ושימשה יו״ר הוועדה למלחמה בסמים ובאלכוהול, בנוסף לחברותה בוועדות הכספים, קידום מעמד האישה ותכנון ובנייה. היא מובילה את הפעילות למען פגועי נפש בישראל והקימה לפני כ-7 שנים את ארגון "אמונת"כ" הפועל למען אותם מתמודדים שמתמודדים גם עם התמכרויות לחומרים משני תודעה ולמען בני משפחותיהם. בנוסף, משמשת כחברת הנהלה בעמותת "משפחות בריאות הנפש" ובעמותת "מכורים לחיים" וחברה בפורום בריאות הנפש בו חברים עמותות וארגונים שונים מתחום בריאות הנפש, המסייעים למתמודדים ולבני משפחותיהם.

יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ': "מיכל מביאה איתה עשייה נרחבת בשירות הלאומי, בעשייה מוניציפלית וחברתית בתחומי רווחה ובבריאות הנפש ואנחנו שמחים על הצטרפותך לנבחרת".

מיכל וולדיגר: "כמי שצמחה ועברה את מסלול הציונות הדתית מגיל קטן ועד היום, אני סבורה שיש חשיבות רבה למפלגה ציונית דתית אחת שתהווה בית לכלל המגזר הדתי הלאומי ולכל מי שמזדהה עם השקפת עולמו. בכוונתי לעסוק בעיקר בתחום הרווחה, תחום בו אני עוסקת למעלה מעשור, לצד הגדלת הכוח הפוליטי והחיבור לשטח של מפלגת הציונות הדתית".
וולדיגר וסמוטריץ'
+רע״ם הגיעה לכנסת להירשם לבדה
15:39 04/02/21  |  
כלשו מאמצי הגישור. רשימת רע״ם המייצגת את התנועה האיסלאמית הגיעה לכנסת להירשם לבדה.
+מבית החולים לוועדת הבחירות: דוד ביטן יגיש את הרשימה
15:33 04/02/21  |  עידן יוסף
ח"כ דוד ביטן השתחרר היום מבית החולים, לאחר שהתאושש ממחלקת הקורונה, ויגיע הערב לוועדת הבחרות המרכזית כדי להגיש ליו"ר הוועדה את רשימת הליכוד.
+גלית דיסטל בליכוד: "אני לא פרפראזה על העם, אני העם"
15:04 04/02/21  |  עידן יוסף
ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע רשמית כי גלית דיסטל אטבריאן מצטרפת למקום ה-10 ברשימת הליכוד, ואמר: "גלית היא כוח נשי עוצמתי. היא אישה עצמאית, אישה שלא מהססת לומר את דעותיה, אישה שבאה מן העם, מכירה את העם, את העצמאים והעסקים הקטנים, אבל מעל הכל מאמינה ברעיון הלאומי״.

דיסטל הגיבה: ״אני חושבת שהבחירה בי היא בחירה שנותנת תקווה להרבה אנשים כי אני לא פרפראזה על העם, אני העם. אני יודעת מה זה לשלם 'מס שילוט' לעסק הקטן שלי, מה זה לנהל חנות רחוב. אני חושבת שהליכוד בראשותך הוא בית שיכולתי רק לחלום עליו. יש לנו המון דברים לקדם גם ברמה הלאומית וגם ברמה הפרטית. העובדה שאחת כמוני מגיעה למקום כזה בליכוד מראה שאתה הפלטפורמה הטובה ביותר שיש למוביליות חברתית״.
+בל נעשה לערבים מה ששנוא עלינו היהודים
14:27 04/02/21  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
האם יש לנו זכות לקבוע לתלמיד בבית הספר הערבי, שילמד רק את השירה והספרות שאנחנו אישרנו לו בתוכנית הלימודים? האם לנו יש זכות לקבוע גבולות לאופק החלום של התרבות הנעה לעבר העתיד, ולקבוע על מה מותר להתרפק בתוך המטען ההיסטורי והתרבותי העשיר של העבר?
(אזרחים על תנאי [צילום: אולביה פיטוסי/פלאש 90])
+הליכוד צפוי לשריין את מוחמד כעביה ברשימה
14:18 04/02/21  |  עידן יוסף
מוחמד כעבייה צפוי להיות השריון הערבי של נתניהו בליכוד (ערוץ 20). כעביה, יועץ אסטרטגי, ידוע באהדתו לליכוד. הוא בדואי מהישוב כעביה שבצפון. הבוקר הוזכרו גם שמותיהם של גלית דיסטל אטבריאן וארז תדמור כמשוריינים בליכוד.
+ביבי, בן גביר, סמוטריץ'
14:05 04/02/21  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
עדיף שהקיצונים יתמודדו במסגרת הפרלמנט הדמוקרטי מאשר יפזלו לעבר הטרור הקורץ להם בחוץ  ▪  אני מצדד בוולטיר שנהג לומר כי ייהרג על זכותו של אדם להביע את דעותיו אף שהוא מתעב אותן, גם אני
(זחלאקה. קטטה סוערת [צילום: פלאש 90])
+סמוטריץ' לחגית משה: "אם לא עכשיו אימתי"
13:51 04/02/21  |  עידן יוסף
יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ' בטוויטר: "אנחנו עובדים קשה כדי להשלים את האחדות בציונות הדתית וקוראים לחברינו בבית היהודי ולגב' חגית משה ללחוץ את ידינו המושטת, ולבוא לשותפות אמיתית ולהביא בשורה גדולה. אם לא עכשיו אימתי".

+הבית היהודי מודיעה: "נרוץ בנפרד"
13:22 04/02/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
צירוף המפלגה לרשימת הימין הדתי המאוחדת נפל בגלל דרישת חגית משה לכך ששמה יופיע בכל מודעות הרשימה ובפתק ההצבעה  ▪  פעילים בבית היהודי דרשו לקבל עוד כסאות  ▪  בנוסף לשני מקומות ברשימה, נדחתה הצעת נתניהו לתת שריון לבית היהודי במקום 36 בליכוד
(משה. להיות או לחדול [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+ערן חרמוני משך העתירה נגד מרב מיכאלי
12:59 04/02/21  |  עידן יוסף
‏מזכ״ל מפלגת העבודה ערן חרמוני משך את העתירה שהגיש לבית המשפט המחוזי נגד יו״ר העבודה מרב מיכאלי. הוא ישובץ במקום ה-11 ברשימה ולא במקום ה-5.
+שלח עשוי לקבל הצעה למקום 3 בעבודה
12:50 04/02/21  |  
מרב מיכאלי צפויה להציע לעפר שלח את המקום ה-3 אחרי עמר בר-לב והצטרפות מלאה לעבודה. חולדאי צפוי לפרוש בהמשך היום (חדשות 12).
+סער מחק ציוץ לאחר מתקפת נגד מצד שקד
12:32 04/02/21  |  עידן יוסף
יו"ר רשימת תקווה חדשה מחק פרסום מטעמו, לפיו איילת שקד (ימינה) אמרה כאילו היא אינה פוסלת ישיבה תחת נתניהו, לאחר מתקפת נגד מצד שקד. בציוץ בטוויטר כתבה שקד: "גדעון סער פרסם היום מודעה עם ציטוט שקרי שלא אמרתי. ככה פועל פוליטיקאי שאין לו מה להציע. שאלה אחת לי אליכם - מה גדעון סער עשה בשנה האחרונה עבור אזרחי ישראל?".


הפרסום שנמחק
+ח"כ קוטלר וונש: לא אתמודד בבחירות לכנסת ה-24
10:09 04/02/21  |  איציק וולף
ח"כ מיכל קוטלר וונש (כחול לבן) הודיעה כי לא תתמודד בבחירות הקרובות לכנסת ה-24. "לצערי, לא אתמודד בבחירות הקרובות. כולי הערכה על הזכות והחובה שניתנה לי לשרת את הציבור הישראלי הנפלא", ציינה בהודעה שפרסמה.

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לך, גנץ, לך!
תגובות  [ 14 ] מוצגות   [ 14 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
סניל
4/02/21 23:08
2
א-דפנה
5/02/21 07:57
3
מ. עמיר
5/02/21 08:40
4
וינטר הניה
5/02/21 10:54
5
עמעד
5/02/21 12:56
 
ד"ר רון בריימן
5/02/21 13:55
 
יוסי מ.
7/02/21 10:15
 
ד"ר רון בריימן
5/02/21 14:09
 
ד"ר רון בריימן
5/02/21 15:33
6
הירונימוס
6/02/21 19:05
 
שמואל א'
7/02/21 05:36
 
הירונימוס
7/02/21 21:21
7
מכלוף ז'וז'אילחרה
7/02/21 02:28
8
יוסי מ.
7/02/21 09:53
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2021
מפלגת הבית היהודי הודיעה (יום ה', 4.2.21) כי תגיש הערב את רשימתה לבחירות לכנסת באופן עצמאי. לטענת ראשי סניפים, הרשימה לא תייצג את את הקצוות החרד"ליים או ה"לייטים" בלבד, אלא את הזרם המרכזי של הציונות הדתית, וכעת נבחנים שמות להרכבת הרשימה.
04/02/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
הכירו את סיסמת הבחירות: נתניהו מחבר - סער מפלג עם עובדות אי-אפשר להתווכח סער מציג: תקוות השמאל ולקינוח פסוקו
04/02/2021  |  ציפי לידר  |   יומני בלוגרים
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, והשר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, הודיעו (יום ד', 3.2.21) על מינוי ניצב בדימוס אהרון פרנקו, שהיה בעבר נציב בתי הסוהר, לפרויקטור שאמור לרכז את הטיפול בחברה הערבית ובפשיעה הגואה במגזר הערבי. את ההודעה מסרו השניים בביקור שערכו במטה הארצי של משטרת ישראל.
03/02/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
מפלגת הציונות הדתית בראשותו של חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', מפלגת עוצמה יהודית בראשות עו"ד איתמר בן גביר ומפלגת נעם בראשות אבי מעוז חתמו (יום ד', 3.2.21) על הסכם לריצה משותפת בבחירות הקרובות. לאחר חתימת ההסכם, קראו הצדדים ליו"ר הבית היהודי, חגית משה, להצטרף לבשורת האחדות על-מנת להבטיח את ניצחון הימין בבחירות, ולמנוע הקמתה של ממשלת שמאל מסוכנת.
03/02/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
יו"ר הבית היהודי, חגית משה, שלחה (יום ד', 3.2.21) מכתב לחברי מרכז המפלגה, שבו נכתב כי טובת הבית היהודי קודמת לאחדות עם מפלגת הציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ', שאותה מקפידה משה לכנות "האיחוד הלאומי".
03/02/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי הוא הסוכן המדיני היעיל ביותר של אירן אף שאינו עושה זאת במודע ובמתכוון חלילה    הוא הסוכן הפוליטי של טראמפ נגד המפלגה הדמוקרטית במודע
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il