|   15:07:40
דלג
  יעקב קורי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

שומרי הסף - רשעים ארורים או מגיני הדמוקרטיה

איך ניתן לדעת ששומרי הסף ובראשם המשטרה והפרקליטות בכל זאת ממלאים את תפקידם כיאות למרות שאינם חפים מטעויות? כי יש אחדות דעים בין כל הכוחות הפונדמנטליסטים על זה שהם מתנכלים להם
16/02/2021  |   יעקב קורי   |   יומני בלוגרים   |   תגובות
[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

הסידרה הטובה ביותר בטלוויזיה היא "חד-משמעית" שטיסל שכל אחד רואה בה מה שהוא רוצה. יש כאלה שרואים בה מבט נוסטלגי לעולם הולך ונעלם, יידישקייט מבית סבא, קצת מאמע לושען, משהו אקזוטי, רחוק, מארץ עוץ. אני השתכנעתי ממנה כי החרדים יגיעו כולם לגן עדן, לא בגלל המעשים הטובים שלהם שאינם רבים, בטח לא ואהבת לרעך כמוך, אלא בגלל שהם חיים את הגיהינום בעולם הזה ואלוהים שהם המציאו יפצה אותם בעולם הבא.

זאת סידרה מופלאה, בימוי, תסריט, משחק, הכל מושלם ועולה על כולם דבלה' גליקמן. יישר-כוח שולם יינגאלע, שתזכה בחסדי-השם לשידוך עם נחומע, למרות שגם אחיך הרישע-מרושע נוחעם רוצה בה, שיהיה לך א ביסאלע נאחעס מקיווע למרות שהחליט לחיות עם המשיגענע שלו עם מחלת הנפש של ציונים כי, פשט, ביי אונס אין מחלות כאלה, שרוחמי תשתקם מהלידה הקשה כי היא עמדה במצוות פרו ורבו, שהיא המצווה הכי חשובה, יותר מדעלך סני לחברך לא תעביד, ושהשייגעץ יוסלה, הכיבשה השחורה של המישפוחע, לא יבייש אתכם בזאת שיתחתן עם פרענקית, ושיהיו לכם רק גיטע בשוירעס וכולי, ושתישארו בחיק החם של העדה, הרחק מחילונים, רשעים ארורים.

שתהיה לכם אוטונומיה בה תגנו על עצמכם מפושעים ואויבים עם החיילים והשוטרים הגיבורים שלכם, שתאכלו את האוכל שאתם מגדלים, שתלבשו את הבגדים שאתם מייצרים, שהרופאים שלכם ירפאו אתכם מהקורונה ומהמגייפעס, שהמהנדסים שלכם יבנו לכם את הכבישים, שהאדריכלים שלכם יבנו את בתיכם, שהטייסים שלכם יטיסו אתכם על חשבונכם לאמריקע. שתחיו רק מיגיע כפכם, מה שתיתנו גם תקבלו, ושהציונים יתחילו לעבוד!

אתם הרי יודעים שהמשטרה והפרקליטות של הציוינים רק רודפת אתכם בגלל האנטישמיות שלהם ושנאת החרדים. היא מפזרת את ההפגנות ההמוניות שלכם, את הלוויות, את החתונות, סוגרים את הישיבות, הכל בגלל שנאה יוקדת, כי אתם הרי אזרחים שומרי חוקי ההלכה, אבל לא רחמנא ליצלן חוקי המדינה המשוקצת שהייתם גדולי המתנגדים שלה מימי הרצל ועד ימינו. לכן אתם לא מקבלים ממנה שום תקציבים, כי אתם לא מאמינים בה, מסרבים לשרת בצבא הארור שלהם, במשטרה שלהם, בכלכלה שלהם, בקופות החולים שלהם, אתם חיים רק בחסדי השם יתברך!
אותה משטרה ופרקליטות ציונית, רשעים ארורים, רודפים את הערבים, השוטרים הורגים חפים מפשע בכוונה במקום להרוג פושעים, לא שומרים על הנשק שלהם על-מנת שהפושעים הערבים יגנבו אותו, כדי שהערבים יהרגו הזה את זה על נקמות דם, את הנשים שלהם על כבוד המשפחה. הכל מזימה ציונית, כי הרי אתם לא מאמינים במדינה היהודית, רוצים להחריב אותה עם זכות השיבה, לא מכבדים את ימי הזיכרון, שנועדו לכבד את רצח העם שבוצע בכוונה נגדכם בנכבה, שקרתה רב באשמת הציונים ולא בגלל שקמתם עם אחיכם משש מדינות על-מנת לחסל את כל היהודים ולזרוק אותם לים. הציונים, רשעים ארורים, עשו טיהור אתני בשיטתיות, גירשו מפה חמישה מיליון פליטים, וזה לא בגלל שהמנהיגים שלכם ביקשו מכם לפנות את בתיכם עד שישלימו את הג'יהאד ואת מה שלא הצליח לסיים היטלר, בן בריתכם, מימי המופתי חאג' אמין אל חוסייני ועד ערפאת ומכחיש השואה אבו מאזן.

ומי יותר רשעים ארורים מהפרקליטות והמשטרה הפשיסטים שחברו יחדיו, אליבא דסופרים וקובעי דעה מהשמאל, על-מנת להדיח ראש ממשלה מכהן צדיק ותמים אהוד אולמרט וטפלו עליו אשמות שווא רק כדי שלא יעשה שלום עם הפלשתינים ויפסיק את הכיבוש הארור. וגם אם הפלשתינים מעולם לא הסכימו לשום דבר אולמרט היה מבצע התכנסות, כמו שהצדיק השני, הזך כבדולח שרון עשה את ההינתקות. והרי ידוע שבמשטרה יש הרבה מזרחים נאנדרטלים ובפרקליטות הרבה חובשי כיפה, קרי רוצחי רבין, שרק רוצים לחבל בשמאל ובשלום.

אבל הכי רשעים ארורים הם המשטרה והפרקליטות שרוצים להדיח ראש ממשלה מכהן, נתניהו האהוב ירום הודו, כי הם הרי "סמולנים" אשכנזים, שונאי ימנים, שונאי ארץ ישראל השלמה, שומרי סף ארורים ובראשם השופטים, ויש לעלות על בית המשפט אם לא בטנקים אז במפגן מאפיוזי עם מסיכות של גנגסטרים, במקהלת העבדים של נבוקו הפוצחים בשיר "אהבתי את אדוני", טוב לנו לעבוד את ביבי, להבדיל מסמולנים, רשעים ארורים, עבדים של ערבים וטרוריסטים, הסופרים והאליטות, תומכי דרוויש כולם, ולהבדיל מחרדים עבדי השם, המסורת והרבנים.

ואם יש ארגון שהם יותר רשעים ארורים מהמשטרה והפרקליטות הרי זה צה"ל שמתנכל לנערי הגבעות, לתומכי טרור יהודים, למעריצי ברוך גולדשטיין, ילדים תמימים שרק רוצים לצייר מעט גרפיטי על-כנסיות ומסגדים, קצת לטעום זיתים ממטעי הערבים. וכשזה לא צה"ל אז זו המשטרה החילונית שמתנכלת למשיחיים, לדתיים, לשונאי הלהט"בים, כי השונאים רק רוצים להפחיד אותם ולהרוג 1-2, בקטנה, כמו שמאחורי הקו הירוק הורגים בקטנה משפחה אחת או שתיים של פלשתינים. מה, בשביל זה צריך לעשות משפט? ואם הורגים איזה ראש ממשלה, אז הפרקליטות צריכה ליזום חוקים כדי שלא ניתן לשחרר את הרוצח? רשעים ארורים כל שומרי הסף אוהבי הערבים.

יש לשונאים כבר את סמל המכוניות שלהם והם עוד יגיעו אליהם, ועד אז שיסתובבו עם שמירה צמודה 24/7. שהם יפחדו כי אף אחד אחר לא מפחד, לא מהמשטרה ולא מהפרקליטות - לא הביביסטים, לא הערבים, לא החרדים, לא המשיחיים, ובטח לא הפושעים. הצחקתם אותנו, הפושעים? שהם יפחדו מהרשעים הארורים - המשטרה והפרקליטות? למה מה, מי הם בכלל, רשעים ארורים. כאילו שהטייקונים שמריצים מניות ומזהמים את הסביבה, מבשלים שקשוקות, פושטי הרגל, הנוכלים, הרמאים, רוצחי הנשים, המושחתים, עברייני צווארון לבן, ראשי ממשלה, מנהיגי ש"ס, שרים, פקידים שסרחו, שוטרים שסייעו לפושעים, מישהו מפחד מרשויות החוק?
קללה קשה ירדה עלינו עם המנהיגים הפונדמנטליסטים והפושעים, שחברו יחד נגד שומרי הסף, נגד המשטרה והפרקליטות, ולעיתים גם נגד השופטים והצבא. בדבר אחד הם מאוחדים, לכולם עושים משפט דרייפוס כי כולם זכאים. הוא זכאי, מדרעי ועד אולמרט, מביבי ועד בני בריתו בן-גביר ועבאס. ועל-מנת להקשות על התהליך, המשטרה והפרקליטות לא מוכנים להיחשף לביקורת ונתפסים פעם אחר פעם בכשלים חמורים שרק מגבירים את השנאה והחשדנות כלפיהם. אבל למרות כל המגרעות שלהם, זה מה יש, ואם לא תהיה משטרה ולא תהיה פרקליטות, אם לא יהיה צבא ולא יהיו שופטים תשרור אנרכיה מושלמת ויהיה גרוע יותר.

לפחות אנחנו למדים מהמצב שכולם שונאים את המשטרה והפרקליטות שאלה מנסים, לא תמיד בהצלחה, לבצע את המוטל עליהם, להיות שומרי הסף, בלי מורא ובלי משוא פנים, בלי מורא מראשי ממשלה ושרים מושחתים, בלי משוא פנים לטייקונים ועברייני הצווארון הלבן. הצרה היא שהם לא ממוקדים בבעיות הכי אקוטיות, במקום לחקור ביסודיות את פרשת הצוללות הם סופרים את בקבוקי השמפניה שקיבל ביבי, במקום לעלות על חשבונות הבנקים בשווייץ עם המיליונים הם תופסים מעטפות מזומנים עם האלפים. הם לא מצליחים לחשוף את פרשיות השחיתות החמורות של פוליטיקאים ואנשי עסקים מושחתים, לוקח להם כמה שנים לגרש פדופילית, הם שומרים בדקדקנות על זכויות אזרח של פושעים, טרוריסטים, בעלים מכים, טייקונים מועלים, ומתעלמים מהאזרח הקטן שומר החוק.

הם לא מצליחים למגר את הפשע בדרום, במגזר הערבי, את מכת הגניבות, הם לא מצליחים למצוא את הגנב ששדד רכוש בעשרות אלפי שקלים בביתנו אבל מאתרים מיד נוכל שעשק בפרוטות בן של סלבריטאים, הם אובדי עצות אל מול אנשי עסקים נוכלים שמתמודדים עם מיטב עורכי הדין נגד בעלי מניות המיעוט, הם מטילים קנסות לזוג נופשים בחוף הים אבל מתמלאים חיל ורעדה מהמון מתלהם המשתתף בלוויה של אדמו"ר, הם לא אוכפים בצורה נחרצת ושוויונית את החוק. גיבורים על חלשים. אך זה עדיף מאנרכיה. ולכן נגיד בכל זאת תודה לשומרי הסף שלנו. תודה שבכל זאת עליתם על כמה משחיתויות הפוליטיקאים, הטייקונים ועושי התספורות, האנסים, הגנבים והרוצחים, כמה מהפרות החוק של הפונדמנטליסטים מימין ומשמאל, חרדים וערבים, משיחיים ואויבי הדמוקרטיה, שמאוחדים בשנאתם היוקדת לשומרי הסף, שמשוכנעים שרק אותם הם רודפים, כי הם 'שמאלנים וביביסטים, אוהבי ערבים ואנטישמים, ציונים ומעריצי רבנים' ביחד. ואת זה כותב מי שכונה פשיסט, קומוניסט ואנרכיסט ביחד.

תאריך:  16/02/2021   |   עודכן:  16/02/2021
יעקב קורי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שומרי הסף - רשעים ארורים או מגיני הדמוקרטיה
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
עובד 1
16/02/21 14:53
2
כל המאריך גורע
17/02/21 05:23
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"אני ראש הממשלה הבא", "אני מביא עימי מאתיים שנות ניסיון וביצוע", "אני שומע את הבקשות שלכם, קורא אותם ברשתות החברתיות ואני אציל את מדינת ישראל מקריסה", "רק אני יכול להדיח את האיש המושחת מבלפור", אני ואני ועוד פעם אני, נשיאים ורוח וגשם אין.
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים והפעם - נועם הליכותיו, משפט תקדימי, להעז, השתלטות עוינת ותעלולים "א̤ל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג) הרבה בריאות ואושר "משנכנס אדר - מרבין בשמחה" (מסכת תענית)
חוק יסוד הממשלה קובע "לא תיפתח חקירה פלילית נגד ראש הממשלה אלא בהסכמת היועץ המשפטי לממשלה" וסביב שאלת ההסכמה הזו יש כעת התגוששות בין ההגנה לתביעה במשפט נתניהו, אך ראוי להביט על הנושא הזה גם מזווית שונה מזו הנטחנת בתקשורת.
המפלגות הוותיקות בישראל עוברות תהליכים עמוקים של שידוד מערכות, שינוי דגשים וחילופי הנהגות. רובן מתפרקות בתהליך העובר עליהן. מיעוטן, במיוחד אלו שנשענו על עקרונות אידאולוגים שלפחות חלק מהגרעין הבסיסי שלהם נותר אקטואלי, ממשיכות להתקיים, אך נחלשות פוליטית. הדוגמה הבולטת לכך כיום היא מפלגת העבודה ובשוליה "מרצ", שהיא המשכה הבלתי מוצלח של התנועה הקומוניסטית הישראלית ששבקה חיים אחרי העלמות בריה"מ. מפלגת העבודה קרובה מאוד לסוף דרכה.
15/02/2021  |  רפי לאופרט  |   יומני בלוגרים
משנכנס אדר מרבים בשמחה מה היא מהות השמחה והשפעתה כמעוררת השראה על שמחת השנה כולה? ומה הקשר בין השמחה לפרשות מעמד הר סיני - יתרו ומשפטים? על כך במאמר שלפנינו
15/02/2021  |  ציפי לידר  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
רואי השחורות אצו להכריז על השלב הנוכחי כסיום המערכה הצבאית ובדרכם הדהדו את חוסר האחריות ההיסטורי של המפגינים ברחובות    אבל אנחנו רק בעיצומה של המלחמה    עוד לא סיימנו    ומה רוצה ניק...
אלון קוחלני
אלון קוחלני
חוק חדש של ה-EU יחייב קציני הציות בחברות העושות שימוש ב-AI ולנהל סיכוני ציות העולים מרגולציה זו (The Artificial Intelligence Act)
דן מרגלית
דן מרגלית
השופט קפלן שחרר את השכל לאחר שהבין שהמשטרה מתאנה להשכל, ובכלל הוא נעצר באזור שהמשטרה ממילא חסמה ולא הייתה בו תנועה
יוסף גערליצקי
יוסף גערליצקי
כדי להצליח בעניין זה של שכנוע המעצמה הנוגעת בדבר לתת גאולה פרטית ליהודים שלה ולאפשר להם לצאת מן השבי - לא די בהפעלת דעת הקהל, שהיא יצירת הכלי הטבעי, אלא יש צורך לפעול בכיוון של הבא...
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
הגולים בתוך עמם ראויים להרבה יותר ממילים יפות, מחיבוק אמיץ, מהשתתפות בצער המציאות, הם ראויים להיחקק באותיות של זהב על דפי ספר הגבורה הישראלי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il