|   15:07:40
דלג
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
החשיבות הרבה בבחירת עורך דין הפועל מתוך שליחות
קבוצת ירדן
לא רק קריאה בקלפים - 5 שימושים בקלפים
מאה שערים, אתמול [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
התמונות, החולים והמתים לא ישכנעו אותה

המשטרה משוכנעת שהיא פועלת נהדר

סיכום אירועי אתמול בירושלים, לפי גרסת המשטרה, כולל אך ורק הצלחות שלה מול פושעי הקורונה. כל האירועים האחרים - לא קיימים המשטרה משוכנעת שהיא תמיד מצליחה ושלעולם איננה טועה - תסמין של ארגון הלוקה במחלה אנושה: העדר כל מידה של ביקורת עצמית
01/03/2021  |   איתמר לוין   |   כתבות   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות

"שמי ג'ק ואני אלכוהוליסט". כך צריך לפתוח כל אדם המגיע לפגישתו הראשונה בתוכנית גמילה מאלכוהול. כאשר שירות המבחן מכין המלצה בעניינו של מורשע בפלילים, שאלת המוצא היא האם הוא נוטל אחריות על מעשיו ומבקש להשתקם כך שלא יחזור עליהם. הרמב"ם הקדים תפיסות אלו באלף שנים, כאשר קבע בהלכות תשובה: "ומה היא התשובה? הוא שיעזוב החוטא חטאו ויסירנו ממחשבתו ויגמור בליבו שלא יעשהו עוד... וכן יתנחם על שעבר... וצריך להתוודות בשפתיו ולומר עניינות אלו שגמר בליבו".

הסיבה ברורה ביותר: אם אינני יודע שיש לי בעיה, ממילא לא אתקן אותה. אם אני משוכנע שפעלתי כשורה, ודאי שלא אשנה את מעשי. לפי זה, אין שום סיכוי שמשטרת ישראל תתקן את המחדלים הנוראים שלה באכיפת הקורונה. המשטרה בטוחה שהיא עושה עבודה מצוינת, ולא יעזור כל מה שנגיד. התמונות של ההמונים המתגודדים בירושלים לא ישכנעו אותה, ההתקפות על אנשיה לא ישנו את דעתה, עליית התחלואה ואלפי המתים לא יזיזו אותה מדרכה.

איך אני יודע? משום שאני מקבל את הודעות דוברות המשטרה, ואין בהן שום דבר שמתחיל להתקרב למשהו שמזכיר איזושהי הכרה בטעות קטנטנה כלשהי. להפך: הן מלאות (כמו תמיד) בטפיחות עצמיות על השכם ובתיאור, לעיתים הרואי של פעילות השוטרים מול פושעי הקורונה. הנה הודעת הסיכום של המשטרה על אירועי אתמול (28.2.21), מילה במילה.

  • כוחות משטרה רבים נערכו ביממה האחרונה בעיר ירושלים לשמירת הסדר ואכיפת הנחיות ומגבלות התקהלויות, לרבות איסור הגעת אוטובוסים והסעות אל העיר ירושלים. במהלך היום נרשמו מספר אירועים בהם אותרו התקהלויות בניגוד להנחיות האמורות וכוחות המשטרה שהגיעו למקום פעלו לפיזורם. כמו-כן, במהלך היממה האחרונה נרשמו מספר אירועי הפרת סדר ואלימות שבמרביתה הופנתה כלפי השוטרים, וכנגד אזרחים וכלי רכב להם נגרם נזק.

    להלן לקט מאירועי היום:

    ברחוב ניסים בכר שבשכונת נחלאות אותרה במהלך היום מסיבת רחוב בה עשרות משתתפים. כוחות משטרה שהגיעו למקום הפסיקו את המוזיקה והחרימו את הרמקול וציוד ההגברה ששימש לכך. משתתפי המסיבה פוזרו מהמקום ונרשמו מספר דוחות למתקהלים.

    ברחוב שבזי אותרה מסיבה בה למעלה מ-200 משתתפים. בעת הגעת השוטרים המוזיקה הופסקה והמתקהלים התפזרו. שני חשודים נעצרו בגין ניסיון לתקוף שוטרים והם הועברו לחקירה.

    כוח משטרה שפעל באזור צומת בר-אילן בירושלים הותקף על-ידי מספר מתפרעים שהפרו את הסדר ושוטר רוסס בגז פלפל. כוחות נוספים הוזעקו למקום ונעצרו שלושה חשודים לחקירה.

    במספר רחובות בדגש למרכז העיר יודו אבנים לעבר אוטובוסים, ניידות משטרה וכלי רכב של אזרחים תמימים ונגרם נזק לאותם כלי רכב. כוחות המשטרה פעלו לאיתור חשודים במעשה וחילצו את חלקם של כלי הרכב מתוך המון שהתגודד סביבם.

    במהלך פעילות חסמי בידוק כלי רכב בדגש לתחבורה ציבורית והיסעים, אותרו עשרות רכבי הסעה לסוגיהם בהם נוסעים שבכוונתם להגיע אל ירושלים. השוטרים הורו לנהגיהם לשוב אל מקום מוצאם.


זהו. אין אלפי חסידים בבית המדרש של גור, אין מאות חרדים שעקפו ברגל את מחסומי המשטרה מסביב לעיר, אין מסיבה עם עשרות משתתפים בדירה בעיר עליה דיווח ynet. ושלא תטעו: המשטרה ידעה מצוין על עקיפת המחסומים, כי בשעה 11:33 היא פרסמה את ההודעה הבאה: "בשעות האחרונות אנו עדים למאות אזרחים שנעים רגלית על צירים ראשיים וכבישים מהירים בדרכם לירושלים. עיקר התנועה נראית בצירים: 443, ציר בר-גיורא ועין חמד. אנו שבים וקוראים לציבור להישמע להנחיות והוראות השוטרים ולהימנע ממעשה זה, הדבר מהווה סכנה ממשית הן לצועדים והן למשתמשי הדרך". שוב, מילה במילה. אני משער שכאשר המשטרה תזהה שודדי בנקים, היא תקרא להם "להישמע להוראות והנחיות השוטרים ולהימנע ממעשה זה".

מה עוד עשתה המשטרה אתמול ברחבי הארץ? הנה שלוש הודעות נוספות שלה (העברית הלקויה היא במקור).

  • "בפעילות יזומה של המשטרה כנגד החזקה ושימוש באמל"ח בלתי חוקי וסחר בסמים בחברה הערבית, ביצעו אמש בלשי תחנת לוד ולוחמי מג"ב בסיוע הכלבה 'אלזה', חיפוש ייזום במתחם מגורים בלוד. במהלך החיפושים במתחם לא אותר דבר, עם יציאת הכוחות מהמקום לעבר הרכבים, החלה הכלבה 'אלזה' להוביל את הכוחות לעבר מחסן הנמצא במרחק שני בתים ממקום החיפוש. עם כניסת הכוחות למחסן התגלתה במקום מעבדה לגידול מריחואנה בשלב מתקדם, סה"כ נתפסו כ-100 שתילים במשקל כולל של כ-70 ק"ג".

  • "משטרת ישראל פועלת כל העת נגד ההימורים הבלתי חוקיים אשר גורמים נזק כלכלי רב לכלכלת המדינה בכלל ולאזרח בפרט. בתוך כך, בפעילות יזומה וממוקדת שנערכה אמש בנהריה, המתמקדת בחשד לניהול משחקים אסורים בבתי הימורים, לרבות הפעלת מכונות מזל ממוחשבות, הגיעו בסוף השבוע שוטרי משטרת ישראל לחיפוש יזום במבנה בעיר, במסגרתו חשפו מקום המשמש להימורים שעל-פי החשד פעל במקום. השוטרים תפסו 8 מחשבים ועכבו לחקירה 3 שחקנים ואת מפעילת המקום, תושבת נהריה בת 44".

  • "תושב ירושלים נעצר הבוקר על-ידי המשטרה בחשד שהתעלל בכלב שבבעלותו וגרם לו חבלות בכל חלקי גופו. 'הוא קרע את שקית הזבל', טען החשוד בפני השוטרות בטרם הועבר לחקירה.

"הבוקר התקבל דיווח במוקד המשטרה אודות חשד להתעללות בכלב בבית במרכז העיר. צוות שוטרות סיור שהגיעו לבית אף שמע מבעד לדלת את החשוד צועק על הכלב. החשוד (25) פתח את דלת הבית לדרישת השוטרות וטען בפניהם כי הכלב קרע את שקית הזבל שהונחה על רצפת הבית ועל כן הבית מסריח, לדבריו. כמו-כן הבחינו השוטרות כי הכלב נמצא בתוך חדר השירותים והורו לחשוד לשחררו מיד ולאחר שהכלב יצא משם, הבחינו כי הוא חבול בכל חלקי גופו ומדמם. החשוד נעצר על-ידי השוטרות והועבר לחקירה במשטרה. למקום זומן הווטרינר העירוני להמשך טיפול בכלב".

שיהיה ברור: אני לא מזלזל בעבירות סמים, הימורים והתעללות בבעלי חיים. אני כן נדהם לנוכח חוסר ההבנה של פיקוד המשטרה בנוגע לסדרי העדיפות הנכונים בעיצומה של מגיפה קטלנית מבחינה בריאותית והרסנית מבחינה כלכלית וחברתית. בדיוק כמו שצה"ל מוותר בזמן מלחמה על פעולות שאינן חיוניות, כך חייבת לפעול המשטרה. היא לא עושה זאת.

לאורך השנה האחרונה דיברנו כאן שוב ושוב על הכשל המוחלט של המשטרה בתחום הקורונה. חלק ממנו נובע מגורמים שאינם בשליטתה: העובדה שנכנסה למגיפה בלי מפכ"ל קבוע, חוסר הנכונות של הדרג המדיני להתעמת עם פורעים חרדיים (שימו לב לשתיקה המוחלטת גם אתמול), קנסות בלתי מרתיעים. חלק ממנו נובע מגורמים מבניים ארוכי שנים ובראשם הוויתור על שיטור המקוף.

אבל חלק משמעותי נובע מהעדר כל חוש של ביקורת עצמית, שהוא נגע קטלני אשר שלח גרורות לכל חלקי המשטרה. הודעות דוברות עמוסות בדברי הלל הנעים בין מביכים לילדותיים, טיוח של עבירות פליליות, העדר ענישה ממשית (אם בכלל) על עבירות משמעת, התעלמות מביקורת נוקבת של בתי המשפט, התעלמות מהחוק והפסיקה, התעלמות אפילו מפקודות המשטרה עצמה.

המשטרה היא ארגון חולה, אפילו חולה אנוש. מן המפכ"ל ועד אחרון הצוערים, המשטרה משוכנעת שהיא לעולם איננה טועה. לכל היותר, היא מוכנה להודות שיש פה ושם איזשהו שוטר בלתי ראוי שאיכשהו הסתנן לשורותיה ושבוודאי אינו מייצג את הכלל. וכאשר האלכוהוליסט משוכנע שהוא בכלל שותה מים, והעבריין משוכנע שהוא בכלל הקורבן, והחוטא משוכנע שהוא בכלל צדיק יסוד עולם - אין להם שום תקווה.

תאריך:  01/03/2021   |   עודכן:  01/03/2021
איתמר לוין
+ממחר: מנת חיסון למחלימים מקורונה
20:27 01/03/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
המחלימים יקבלו מנת חיסון אחת על פי זימון מקופות החולים  ▪  משרד הבריאות הורה להמשיך ולהתרכז בחיסון בני ה-50 ומעלה (שמחוסנים כעת לכדי 87%) ולהתרכז באלו שלא חוסנו בכל הגילים
([צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+מנדלבליט: הפקידים ישלטו בחיסונים למדינות זרות
20:24 01/03/21  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
קובע שהיועץ המשפטי והחשב של משרד הבריאות ילוו את ההתקשרויות עם מדינות זרות, וכי יש צורך לאשר אותן בהתייעצות עם אשכנזי וכ"ץ - למרות שההחלטות כבר התקבלו
(גם תמורה מדינית [צילום: דוד כהן, פלאש 90])
+אושר: הפעימה השלישית - ביום א'
20:07 01/03/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
שר הביטחון האשים את נתניהו בכלכלת בחירות  ▪  היועץ המשפטי לממשלה טען כי האוצר לא העביר חומר מסודר על תוכנית להקצאת מיליארדי שקלים כסיוע למשק  ▪  תלמידי כיתות ז' עד י' לא יחזרו ללימודים השבוע, בניגוד להצהרת נתניהו
([צילום: דוד כהן/פלאש 90])
+כישלון נורא לחינוך בארה"ב
18:21 01/03/21  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
דייוויד רני, בעל טור בכיר באקונומיסט, מצביע על המבנה הפגום של מערכת החינוך הציבורית ועל הקיטוב הפוליטי, הגורמים לכך שמול הקורונה היא נמצאת הרחק מאחור
(25 מיליון מול הזום [צילום: ג'יי הונג, AP])
מצב הקורונה בארה"ב, 25.2.21 / Good Morning America
+הרב קניבסקי: ברכה אישית לכל מתחסן
17:09 01/03/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
תקף את מפיצי חדשות הכזב נגד הצורך להתחסן, אמר: "יש להתחסן ללא כל חשש" ובירך כי "המתחסן תחול עליו ברכת שמיים"
(הרב חיים קניבסקי)
+פסק הלכה: מורה לא מחוסן שהדביק תלמידים - חייב פיצוי
16:38 01/03/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
הרב יעקב אריאל, מחשובי הפוסקים בציונות הדתית, קובע כי מורה שמתנגד לקבלת חיסון נגד קורונה שנדבק במחלה והכניס את הכיתה שלו לבידוד צריך להיתבע בבית דין ולשלם פיצוי כספי לתלמידים ולהוריהם  ▪  "אני קורא להורים שלא לשתוק, זכות בריאות ילדינו עדיפה מזכות הפרט של המורים"
(הרב אריאל. דין רודף [צילום: פלאש 90])
+כשליש מעובדי ההוראה אינם מחוסנים
15:58 01/03/21  |  עידן יוסף
מנתונים שמפרסם משרד החינוך עולה ש-66% מקרב עובדי ההוראה חוסנו או החלימו מקורונה. ככל שרמת הדתיות עולה כך פוחתת מידת ההתחסנות. עם זאת, שיעור המחוסנים או המחלימים מקרב המגזר הערבי עומד על כמחצית בלבד.

בשלושת השבועות האחרונים, התחסנו במנה הראשונה 18% מכלל בעלי האפשרות להתחסן. במשרד החינוך מעריכים בחישוב מחמיד ששיעור עובדי ההוראה שהחלימו או חוסנו במנה הראשונה לפחות נע סביב 80%.


+כחול לבן צפויה למנוע הארכת סגירת השמיים
15:34 01/03/21  |  עידן יוסף
שרי כחול לבן ככל הנראה לא יאפשרו הארכת תקנות סגירת השמיים לישראלים ויאפשרו את חזרתם הביתה. כך מסתמן בישיבת השרים שקיימה הסיעה (מעריב).
+אדלשטיין ונתניהו: פתיחת מערכת החינוך - רק ביום א'
15:11 01/03/21  |  עידן יוסף
מבלי לעדכן את גלנט ולמרות ההבטחות אתמול - אדלשטיין ונתניהו סיכמו שמערכת החינוך תיפתח ביום ראשון; הערכה: לקראת קרב פוליטי בממשלה סביב הסוגיה (חדשות 12).
+מסגרות חינוכיות לגיל הרך יפעלו בחופשת הפסח
14:54 01/03/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
התשתית הארגונית תהיה מסגרת צהרוני ניצנים, תוך מתן אפשרות להוספת ילדים עד למספר המירבי המאושר על-ידי משרד הבריאות  ▪  העלות היומית: 30-0 שקלים  ▪  משרד החינוך ערוך להחזיר את תלמידי ז'-י' בערים צהובות וכתומות-בהירות אם הממשלה תאשר
([צילום: ונסה גרה, AP])
+סקר חדש: מחלימי קורונה בגיל 45 בסיבולת גופנית של בני 80
11:27 01/03/21  |  מירב ארד
סקר חדש למחלימי קורונה שבוצע במכון לפיזיותרפיה בבילינסון מצא כי הסיבולת הגופנית של מחלימי הקורונה בגיל ממוצע של 45 שווה לסיבולת הגופנית של בני 80. רן לוי פיזיותרפיסט בביה״ח בילינסון מספר: "מטופלים רבים לא חוזרים לתפקוד מלא מבחינה גופנית שמתבטאת בפעולות יומיומיות או אפילו בחזרה לשגרת עבודתם. בבדיקות שערכנו מצאנו כי הסיבולת הגופנית של המחלימים ירדה משמעותית כתוצאה מהמחלה וזה התבטא בקוצר נשימה, בכאבי שרירים ועוד. כל המטופלים האלה סובלים מתסמינים שמלווים אותם גם לאחר החלמתם וכאן תפקידנו במחלקת הפיזיותרפיה להדריך אותם, להביא אותם לשיפור משמעותי ולתמוך בהם לאורך הדרך״
+זעם בוועדת הכלכלה: הקנסות ייזרקו לפח
11:21 01/03/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכלכלה לא הסכים לאשר את תקנות התעבורה שמנעו הגבלת תנועה באוטובוסים לירושלים וממנה בשושן פורים  ▪  ביקורת חריפה על הממשלה והמשטרה באשר להתנהלותן  ▪  פינדרוס באיום פוליטי: נאמנותנו לליכוד אינה מוחלטת
(שוטרים במחלף חמד מונעים כניסת חרדים לירושלים בשושן פורים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
[צילום: דוברות הכנסת]
+בג"ץ מגביל את השימוש באיכוני השב"כ
10:09 01/03/21  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
קובע בהרכב מורחב: השימוש הגורף בכלי האיכון של השב"כ יסתיים מחרתיים, ולאחר מכן אפשר יהיה להשתמש בו רק לאיכון חולים שאינם משתפים פעולה עם החקירות האפידמיולוגיות - ובתנאי שהממשלה תגבש תוך שבועיים קני מידה שיקבעו מתי ניתן יהיה להשתמש בכלי
הדיון בבג"ץ על כלי השב"כ [צילום: לע"מ]
+העלייה בתחלואה נמשכת: מקדם ההדבקה הגיע ל-1
09:56 01/03/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ראש מטה הקורונה 'מגן ישראל': עברנו ממגפה בהתכווצות למגפה בעציר  ▪  אתמול אובחנו 3,089 חולי קורונה חדשים, כאשר אחוז הבדיקות החיוביות עמד על 5.2%.
([צילום: דוד כהן/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המשטרה משוכנעת שהיא פועלת נהדר
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
יו״ר ארגון המורים, רן ארז, הודיע כי שנת הלימודים בבתי הספר העל יסודיים תסתיים גם השנה ב-20 ביוני, ולא תוארך עד לסוף חודש יולי.
28/02/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ושר החינוך, יואב גלנט, צפויים להודיע על הארכת שנת הלימודים בכל מוסדות החינוך עד לסוף חודש יולי. בשעה 18:30 יקיימו תדרוך לעיתונאים ממשרד החינוך בירושלים. בשלב זה עוד לא ידוע האם מדובר רק בהארכת שנת הלימודים של כיתות בתי הספר היסודיים והגנים, או גם בהארכת שנת הלימודים של החטיבות ובתי הספר התיכוניים.
28/02/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
"בניגוד לפרסומים, שרת התחבורה מירי רגב הבהירה (יום א', 28.2.21) כי נבחנים באמצעות המל״ל עם כלל הגורמים הרלוונטיים, מספר מתווים לאפשר את הגעת הישראלים לארץ כדי להצביע וכפועל יוצא מכך ורק במקרה שהמתווה יאושר על-ידי הממשלה, מי שירצה להגיע לישראל לצורך ההצבעה לא יזדקק לאישור וועדת חריגים. עד להחלטה בנושא וועדת החריגים תפעל כרגיל על-פי הנהלים הקיימים" - נמסר מלשכת שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח״כ תא״ל מיל׳ מירי רגב.
28/02/2021  |  מירב ארד  |   חדשות
שלושת בניה של אמילי קלארק לא חזרו ללימודים בספטמבר שעבר, כאשר בתי הספר באנגליה נפתחו לראשונה מאז האביב. היא החליטה להוציאם לחלוטין מן המערכת וללמד אותם בעצמה, ולדבריה – הם מאושרים יותר ולומדים מהר יותר. קלארק אינה היחידה: מספר הילדים האנגלים הלומדים בבתיהם עלה ב-40% והגיע ל-75,000 באוקטובר האחרון. אומנם מדובר בפחות מאחוז מכלל הילדים, אך כפליים מאשר ארבע שנים לפני כן. בארה"ב השיעור מגיע ל-7% לעומת 3% בלבד באביב.
28/02/2021  |  איתמר לוין  |   מיוחדים ברשת
שר החוץ של הרש"פ: אז מתי הבחירות בוס?
28/02/2021  |  אברהם בנמלך  |   יומני בלוגרים
רשימות נוספות   /   מגיפת הקורונה  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   משטרה במוקד  /  מי ומי  
לאפשר לכל 'תקוע' בחו"ל להצביע  /  איציק וולף
מאות במסיבה מאולתרת בסמטאות יפו  /  איציק וולף
אמ"ן ממליץ: לשקול מחדש פתיחת המשק  /  עידן יוסף
צריך רק להחזיק מעמד עוד קצת  /  איתמר לוין
פורום החולדאי  /  אפרים הלפרין
גם בתי המשפט בארה"ב סובלים מהנגיף  /  איתמר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
פרנקל. רווחים עצומים [צילום: אתר ועידת הנשיא]
תומר קורנפלד
עסקות שבוצעו מחוץ לבורסה בסכום של כ-65 מיליון ש"ח ובמחיר 2400 אגורות למניה הקפיצו את מניותיה של תמר פטרוליום    שער המניה נסגר במחיר הגבוה בכ-60% מעל המחיר בהצעת הרכש שפרסם אהרן פרנ...
רפאל בוכניק-חן
רפאל בוכניק-חן
במערכות היררכיות דוגמת הצבא, נהוג לייחס משקל עודף לממד פקודות הצבא כאמת מידה ערכית, אף בהינתן צבר של מוניטין שנקשר לדמותו של קצין, בכיר ככל שיהיה
עידן יוסף
עידן יוסף
רפורמת תעריפי התחבורה הציבורית החדשה מרחיבה את רפורמת דרך שווה ומגדילה הנחות לתושבי הפריפריה הגאוגרפית והחברתית    נוסעי אוטובוס בפריפריה החברתית ישלמו יותר מפי 2 מאשר מקביליהם בפרי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il