|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
החשיבות הרבה בבחירת עורך דין הפועל מתוך שליחות
קבוצת ירדן
הבית נשרף? זה מה שמגיע לכם מהביטוח
[צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

תחזית פוליטית לבחירות מרס 2021

לפיד, סער ובנט לא יגיעו בבחירות לתוצאה המיוחלת. נתניהו ימשיך להנהיג את ישראל, ורק בעוד שנתיים-שלוש יתחיל פעמון הסיום שלו לצלצל, אלא אם כן יחליט אחרת. לא נשללת האפשרות לקיומה של מערכת בחירות חמישית
05/03/2021  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   בחירות 2021   |   תגובות

אנחנו חיים עתה לאורך זמן עם כוכב נפטון במזל דגים, הנפגש מעת לעת עם כוכבים נוספים וצובע אותם. החודש גם השמש במזל דגים (עד 20.03). השמועות המגיעות מכלי התקשורת ומכל מקום מעוותות את העובדות. הדמיון פורה ועוזר גם להציג תחקירים (סרטים) שקריים או מסרים החסרים (בכוונה) בנתונים אמיתיים וחשובים. מה שבאמת עצוב זה אנשים שמהדהדים את מה ששמעו או קראו בכלי התקשורת, וכמעט כולם מהדהדים זה את זה בלי שבחנו עם עצמם מה "שמעו" ומה "סיפרו" להם. נסו לחשוב לבד, לסנן את המילים. זה באמת לא כואב. להתפכח כואב יותר.

ראש הממשלה בנימין נתניהו

ראש הממשלה בנימין נתניהו ימשיך בתפקידו להנהיג את המדינה. הכוכבים תומכים בהורוסקופ המסמל את תחילת מנהיגותו ב-2009. המפה מעידה שנתניהו נשאר ראש הממשלה. המפה המשותפת הנ"ל עם מדינת ישראל, ממשיכה לקבל את תמיכת הכוכבים על הצירים 4-10, 2-8 וגם 5-11, .3-9. ציר 2-8 עוזר לו להשקיע כדי לשמור על הקיים (במציאות תובענית). אבל גם ציר 5-11 עוזר לרה"מ לשמור על פתיחות לקראת הזדמנויות חדשות (בחודשים האחרונים לדוגמה, הסכמי שלום עם מדינות ערביות והבאת חיסונים נגד כל הציפיות. אם כך - יש למה לצפות). בהסתכלות קדימה (יום הבחירות מסתיים בזמן ירח בטל!), גם אם לא יגיעו ראשי המפלגות להסכמות, לא יצליחו למצוא את נקודת המפגש להקים ממשלה ונחזור לבחירות (חבל שזה יהיה שוב בגלל אגו), תמונת הכוכבים לא תשתנה. אחרי בחירות מספר 5 נתניהו יהיה האדם ששוב יקבל את התמיכה, ולכן ימשיך להנהיג את מדינת ישראל. לפי מצב הכוכבים, מי שיחליט מתי לפרוש (כמו שכבר כתבתי בעבר), יהיה בנימין נתניהו בעצמו. זה יקרה כשיחשוב שהוא סיים את השליחות שקיבל על עצמו עבור מדינת ישראל. ייתכן שהפעמון יתחיל לצלצל בשנים 2024-2023.

נפתלי בנט וימינה

על ימינה ונפתלי בנט פורסם בפעם האחרונה כאן ב-01.01.2021: "במפלגת ימינה, שבנט הוא היו"ר שלה, כוכב אורנוס נמצא על ציר 1-7 וגורם לאי-יציבות. אי-השקט עלול אולי לגרום לפירוקה".

במבחן המציאות, בצלאל סמוטריץ' נפרד מימינה, ונשארנו שוב עם המקור – מפלגת "הימין החדש" שלא צלחה את מערכת הבחירות ב-09.04.2019.

"במפה המשותפת עם המדינה הכוכבים על הצירים 4-10, 2-8, 3-9 ממליצים על דרך שמרנית יותר - בבניית הבסיס, קרי מפלגתו, לטווח ארוך, וכך לשמור על הקיים. הקושי שלו הוא השעמום. הוא מרגיש מבוזבז, שאינו זוכה לדעתו לגמול על תרומתו. כבן מזל טלה, רוצה להיות 'פורץ דרך', להיות מספר אחת, אבל הכוכבים לא תומכים בו בשנה הקרובה."

בנוסף, קיים מעגל נוסף על ציר 1-7, 5-11, 6-12. ...המניעים שלו ליזום ולפעול בלי חשבון, ובכך ליצור לעצמו שם ייחודי...ודווקא לפעול נגד הזרם. בנט הוא אדם שלא משלים עם המציאות ולכן מעז.

במבחן המציאות עכשיו, דצמבר 2020-ינואר 2021, נפתלי בנט וימינה למדו ש"סקרים הם כמו בושם, אפשר להריח אותם, לא כדאי לשתות".

חולשה נוספת מגיעה בחודש מרס 2021. כוכב סאטורן על ציר 1-7 בקומפוזייט של ימינה עם מדינת ישראל (הבסיס "הימין החדש" שנפתלי בנט ואיילת שקד הציגו לנו במוצאי שבת 29.12.2018. אז הצגתי לכם שהבסיס במפה של המפלגה הוא יופיטר נפטון ירחיים בציר 4-10 על מוקד 4. אופטימיות שאין לה כיסוי, כלומר - הבסיס נזיל מאוד).

הסאטורן שמגיע מעיד שהמפלגה תמצא את עצמה מנהלת משבר! המגבלות יהיו אובייקטיביות. המצג יהיה "זאת עמדתנו, ואנחנו חייבים להתחשב בה". אבל כוכב סאטורן גורם בין השאר אכזבה... מכאן כדאי שהציפיות של "ימינה" יהיו רק מעצמה לא מאחרים, ויהיה עליה לחשוב איך לבנות ערוצי תקשורת לליבון מצבים שלא צפתה אותם. (נזכור שוב את הבסיס של המפלגה עם היופיטר ונפטון הירחיים בציר 4).

מפת הקומפוזייט המקודמת ליום הבחירות מציגה קבלת אחריות לצד הבנה שיש להתפשר כדי להתחיל מחדש. זה נכון אם יש למפלגה מחשבה על עתידה.

יאיר לפיד ויש עתיד

ברשימה הקודמת ההתייחסות הייתה ליש עתיד עם מפלגת תל"ם. אבל שיתוף הפעולה נגמר, כך שהתמונה משתנה.

לפיד הוא-הוא יש עתיד. הוא יושב הראש שאסף קבוצה של אנשים, עושי דברו, ואסור לאיש לערער על מנהיגותו או לבקר אותו. זוכרים את "הלוחש על אוזנו", החבר הכי-הכי, שניסה "לנער" קצת את תפקיד היו"ר, עפר שלח? והנה לפניכם לפיד, המנסה לחנך את כולם ולהסביר מהי הדמוקרטיה.

בעבר, לא פעם כתבתי שמקבץ הכוכבים שלו במזל עקרב יושב על זנב הדרקון שנמצא במזל עקרב בהורוסקופ של המדינה. כלומר, הוא נשאב למשהו שהיה בעבר, ממנו רצוי מאוד להתנתק במטרה להתפתח (דבר לא קל עבורו).

הירח המקודם במפה של לפיד (בחודש מרס) נמצא במולות לכוכב סאטורן במפת הלידה שלו. אותו הירח נמצא על נקודת האמצע סאטורן ופלוטו במפת המדינה. משמעות הדבר היא קשיים המביאים לקיבעון. הוונוס המקודמת במפה שלו חווה את כוכב סאטורן במעבר. כל אלה ביחד, רומזים שלפיד לא יהיה מרוצה במבחן התוצאה.

במפה המשותפת של לפיד עם מדינת ישראל, כוכב נפטון (שימשי) יושב על מוקד 1-7, ומקשה על החלטות הסכמות ושיתופי פעולה.

המארס באותה מפה נמצא במנעד מתוח למארס במפת המדינה. כלומר, מטרותיו אינן מתכתבות עם האינטרסים של המדינה (נזכיר את זנב הדרקון במפת המדינה ומקבץ הכוכבים במפה האישית שלו). לחיזוק נקודת המבט הזו, כוכב פלוטו במפת הקומפוזייט חונק את כוכב מארס של המדינה.

במעברים, ראש דרקון/סאטורן יהיה על ציר 2-8, דבר המעיד על "התכנסות" פנימה.

אם לפיד ימשיך לדבוק במנטרה שבחר, וימשיך לדקלם אותה אפשר לנחש מה יהיה עם "יש עתיד".

גדעון סער ותקווה חדשה

נכתב כאן ב-01.01.2021: "בהתבוננות על המפה האישית של גדעון סער (על בסיס נתונים מלאים), קל לראות שהוא היה ויהיה חצוי בין הרצוי למצוי, סער בחיפוש אחר משהו ערטילאי שמקשה עליו להתמיד. קשה לראות אותו שבע רצון. הוא נמצא ויימצא תמיד בחיפושים אחרי משהו שלא קיים, או שלא יקבל.
את המפלגה שלו "תקוה חדשה" רשם ב-17.12.20 בבוקר. במפת המפלגה קשה להתעלם ממיקומו של המארס (הירחי) על ציר 3-9, המסמל בין השאר מלחמות אבודות. במפת המפלגה עם מדינת ישראל יש רק מעגל אחד, שם מופעלים נכון לשנה הקרובה הצירים 4-10, 2-8, 6-12 המסמלים התמקדות במטרות. רצוי שיבחר בדרך שמרנית, אבל יהיה עליו להוכיח את עצמו בתוך מציאות תובענית, וגם לחפש דרך להיות ייחודי, לבטא את עצמו עם ערכים שלא כל כך מקובלים, מהלכים שעלולים להקשות על התפתחות. על-פי רוב, זה מצב שבו עוצמים עיניים, ולכן מתקשים לראות את העתיד.

בהווה המגמה כבר ברורה, עם 2-8 ו-6-12 המטרות שלו נתמכות על-ידי קהל מצומצם. בנוסף, במפה המשותפת של גדעון סער עם מדינת ישראל הסאטורן נמצא על ציר 2-8. האכזבה ברורה.

רון חולדאי

ברשימה האחרונה נכתב: "במפה המשותפת של 'הישראלים' השם כבר נתפס על-ידי מפלגה אחרת ומדינת ישראל, כוכב מארס צמוד לרום שמיים במולות לכוכב נפטון. מרקורי בריבוע לנפטון, וירח מול היופיטר. הלוחמנות תתמוסס מהר, בעיקר בגלל הבטחות שאי אפשר לקיים".

לזכותו של חולדאי ייאמר, שהוא התעורר מהר, התעשת, הבין שלא יוכל לממש את ההבטחות שלו וחזר למקומו.

בני גנץ וכחול לבן (במקור: "חוסן לישראל")

ברשימה שהופיעה ב-08.02.2019 שאלתי "גנץ, בשורה או אשליה". סיפרתי לכם מיהו גנץ, אבל התקשורת עטפה אותו בנייר צלופן עם הרבה קישוטים, שנקרעו לאט-לאט עד שראו והבינו: "המלך הוא עירום"! (זוכרים את הנדסת התודעה? תמיד רמזתי לכם, הקוראים, להעזר במסננת כשאתם שומעים ורואים חדשות).

"מבנה המפה של בני גנץ מעיד על אדם שאינו יוזם... כאשר הדברים אינם מתקדמים כפי שציפה, ימצא מי אשם בכך".

היום אתם מבינים שוב שהכוכבים חשפו את "כישוריו ואופיו" לפני כולם (התקשורת וכל הקהל שנתן לו תמיכה).

בני גנץ למעשה מאותגר על-ידי הגורל. הדבר לא משאיר לו הרבה ברירות. הוא צריך לחשוב עכשיו על עצמו, האכזבות ישפיעו על מצב בריאותו, וחבל שכך.

במפה המשותפת שלו עם מדינת ישראל, רואים שהתמיכה בו דעכה.

אביגדור ליברמן וישראל ביתנו

במפת הקומפוזייט המקודמת של ליברמן והמדינה, השמש ופלוטו נמצאים בצמידות במנעד מתוח לשמש במפת המדינה, האם זה יביא לניתוק?

הירח בקומפוזייט בריבוע לירח של המדינה. הירח מסמל את האנשים. האם הקהל של ליברמן לא מסתדר עם רוב אזרחי המדינה?

במפה של ישראל ביתנו, כוכב סאטורן יעבור על אורנוס. כלומר יש גבול ל"חדשנות" שהמפלגה מנסה להשיג.

השילובים בין הכוכבים במפת המפלגה לכוכבים במפת המדינה, גם לא עוזרים. כוכב סאטורן נמצא על ציר 1-7 במפת המדינה. כוכב מארס על מרכז השמיים במפת המדינה.

אחרי יום הבחירות קשה להאמין שלליברמן יהיה מה לעשות עם התוצאה.

מרב מיכאלי ומפלגת עבודה

ההורוסקופ של מפלגת העבודה נמצא בבעיה קבועה. כוכב נפטון (ירחי) יושב על בסיס המפה. זה מעיד על חוסר יציבות. הרבה ערפל סביב הכיוון. גם השמש נמצאת במעלה 29 גדי 56 שניות. שמש מבודדת. זו אחת הסיבות העיקריות שראינו תחלופה גבוהה של יושבי-ראש במפלגה.

מרב מיכאלי במפה המשותפת עם המדינה נמצאת בהזדמנות להתפתחות. אבל המפה של המפלגה בראשותה לא מקבלת תמיכה של הכוכבים. יש שם ניסיון למצוא דרך שמשתנה מדי פעם בגלל החיפוש אחר הבלתי נודע. שילוב של 1-7, 5-11, 3-9 מראה כי למעשה קיים קושי להוכיח התחייבות למטרה או לאידיאולוגיה אמיתית.

משפט נתניהו

להזכירכם, המשפט המתוקשר החל ב-24 במאי 2020 בשעה 15:00 הירח היה בטל. המשמעות היא שגם אם המשפט ימשיך לאורך חודשים ושנים, הוא יסתיים בלא כלום, או סתם יתפוגג בדרך.

"פוליטיקה - מאבק של אינטרסים המתחפש להתמודדות על עקרונות" (אמברוז בירס)

תאריך:  05/03/2021   |   עודכן:  05/03/2021
טובה ספרא
+"תמונה מדאיגה ביחס לאיום האירני"
09:13 05/03/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
שר הביטחון לשעבר, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, מאשים את ראש הממשלה ואת שר הביטחון בפיזור הצהרות ללא כיסוי בנושא המאבק נגד הגרעין האירני  ▪  "לא יותר מהצהרות אלקטורליות לטובת קישוש מספר קולות"
([צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+מתן כהנא מאשים את סמוטריץ' בגיור הרפורמי
00:45 05/03/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הח"כ מימינה: "מי שנלחם במתווה ניסים הוליך אותנו בעיניים פקוחות לתהום של קבלת גיורים רפורמיים"  ▪  קורא לשינוי סעיף הנכד בחוק השבות: "אנחנו במו ידינו מעלים למדינת ישראל רבבות של גויים"  ▪  יוליה מלינובסקי: "כל עוד זה תלוי בי ובישראל ביתנו, לא יהיה בחוק השבות שינוי, לא בפסיק ולא בנקודה"
(ח"כ מתן כהנא [צילום: גרשון אלינסון/פלאש 90])
+סקר: סער, מיכאלי וסמוטריץ' יורדים
23:39 04/03/21  |  עידן יוסף
סקר ישראל היום ו-i24NEWS (מאגר מוחות), לו הבחירות היו מתקיימות היום: הליכוד 29; יש עתיד 17; תקווה חדשה 11; הרשימה המשותפת, ימינה 10; שס 8; יהדות התורה, ישראל ביתנו 7; כחול לבן 5; רע"ם, העבודה, מרצ, הציונות הדתית 4. גוש הימין (ללא ליברמן) מקבל 69, וללא סער - 58.

כבכל הסקרים, גם הפעם הכלכלית החדשה מקבלת רק 1.7% הרחק מתחת לאחוז החסימה.

+הציונות הדתית: חלק מסניפי השטח מופעלים בידי פורשי הבית היהודי
23:20 04/03/21  |  עידן יוסף
הציונות הדתית השיקה סניף בגוש-עציון בנוכחות יו"ר המפלגה בצלאל סמוטריץ' והמועמדים מיכל וולדיגר ושמחה רוטמן. מנכ"ל המפלגה יהודה ולד סיפר כי בשבועות האחרונים הוקמו מעל 120 סניפים ומטות ציונות דתית בערים, ישובים וקיבוצים מקרית שמונה ועד אילת. חלק מן הסניפים מנוהלים על-ידי אנשי הבית היהודי לשעבר. במפלגה מתכננים כי סניפים אלה יהיו הבסיס להנהגה המונציפלית ולבחירות האזוריות ב-2023.

בנוכחים היה גם חבר הכנסת לשעבר יגאל ביבי מוותיקי תנועת המפד״ל שהודיע על תמיכה בציונות הדתית ואמר: ״אני רוצה לשבח את בצלאל. הוא החזיר בעוז ובגאון את הכבוד לציונות הדתית. בצלאל, אנחנו ותיקי התנועה מודים לך שהשבת את הכבוד לציונות הדתית. יש לנו צוות שאין לי ספק שיעשה את הסדר בבית המשפט העליון. נעבוד כולנו למען הצלחת הציונות הדתית בבחירות הקרובות״.
+סקר: הליכוד יורד; יש עתיד וישראל ביתנו ממריאות
23:14 04/03/21  |  עידן יוסף
‏סקר מעריב (פאנלס פוליטיקס): הליכוד 27; יש עתיד 20; ימינה, תקווה חדשה 12; ישראל ביתנו 9; הרשימה המשותפת, שס 8; יהדות התורה 7; העבודה 5; הציונות הדתית, כחול לבן, מרצ 4. גוש הימין (ללא ליברמן) מקבל 70, וללא סער - 58.

מתחת לאחוז החסימה: רע"ם 2.4%; הכלכלית החדשה 1.2%.
+הליכוד גישש מול עוצמה יהודית מה דרישותיה לתמיכה בקואליציה
21:34 04/03/21  |  
גורמים בלשכת נתניהו שוחחו לאחרונה עם יו"ר רשימת עוצמה יהודית, איתמר בן-גביר ובדקו את דרישותיו לכניסה לקואליציה אם מפלגת עוצמה יהודית תשלים לממשלת ימין של 61 מושבים בראשות נתניהו.

בעוצמה יהודית דורשים: פתיחת מחלקה לפשעים לאומניים של הבדואים בנגב בדומה למחלקה לפשיעה לאומנית במחוז ש"י במשטרה; הקמת בתי משפט יעודיים לפשעים מסוג גביית דמי חסות וגניבות בדרום כדי להקל על העומס על בתי משפט אחרים והקלות בנהלי פתיחה באש מול פושעים אשר מנסים לגנוב מבסיסי צה"ל (סרוגים).

בליכוד מכחישים.
+סקר: רע"ם עוברת, מרצ - לא
21:15 04/03/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בסקר כאן חדשות עולה לפיד, לעומת מגמת שוויון בין סער לבנט  ▪  מרצ מקבלת 3% בלבד  ▪  55% נגד האפשרות שנתניהו יהיה ראש הממשלה, 45% בעד האפשרות שנתניהו יהיה ראש הממשלה
ניצן הורוביץ. יראה את הכנסת מהיציע? [צילום: אורן בן-חקון/פול]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2021
סקר כאן חדשות (דודי חסיד ומכון קנטאר) בשאלת ההצבעה אילו הבחירות היו נערכות היום, כך הייתה נראית תמונת המושבים:
04/03/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, נמנע מלהכריע בשלב זה בשאלת מעמדו של בני גנץ לאחר הבחירות, אם כחול-לבן לא תעבור את אחוז החסימה. לדבריו, יש לדחות את ההכרעה עד למועד בו השאלה תהיה מעשית - אם בכלל.
04/03/2021  |  איתמר לוין  |   חדשות
ראש עיריית רהט, פאיז אבו צהבאן, מסרב לקבל את פניו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לביקור בעיר ביום ראשון הקרוב.
04/03/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
נפתלי בנט לא מצא את עצמו בתור לשון המאזניים - הוא כיוון לשם במחשבה סדורה מראש וניווט את דרכו למחוז חפצו. ניתן לשער כי לאחר שצנח בסקרים מעשרים ומשהו מנדטים לקצת יותר מעשר, הוא הבין כי ביכולתו לתפקד כממליך המלכים, ובכך להמשיך לשמר את הונו הפוליטי שהיה ברשותו טרם התרסקותו בסקרים. לאחר שגדעון סער שתה אותו לשוכרה, הוא לא ויתר על חלומו להפוך לראש הממשלה והחליט שניתן להגיע לכס הנכסף גם מעמדה נחותה. העובדה כי מפלגתו היא הרביעית בגודלה בסקרים לא מונעת ממנו לתפקד כמו ראש מפלגה המתיימרת לנצח בבחירות.
04/03/2021  |  טל בן יעקב  |   יומני בלוגרים
הולך ומחריף העימות האידיאולוגי בין ימינה לציונות הדתית. בוועידת הנדל"ן הלאומית שמקיים (יום ה', 4.3.21) עיתון מקור ראשון, תקף ח"כ נפתלי בנט את הציונות הדתית: "אף אחד שם לא ילמד אותי מה זה להיות ימין, מה זה להיות ציונות דתית, ושיפסיקו כבר למדוד את גודל הכיפה שלי. מה זה הדבר הזה? זאת הדרך? זאת יהדות מקרבת? זאת יהדות מתנשאת, זאת יהדות מתבדלת, זאת יהדות יהירה, וזה לא מה שהציונות הדתית מאמינה בו".
04/03/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   בחירות 2021  /  מי ומי  
יהדות התורה: לא לשתף פעולה עם המשטרה  /  עידן יוסף
"בנט זה עוד מפלגת אווירה"  /  מירב ארד
גלית דיסטל: "אין רפורמים בישראל"  /  עידן יוסף
מתנות לאביונים  /  אביתר בן-צדף
מדינת בג"צ  /  ציפי לידר
רק גנץ יכול  /  עו"ד דויד סנדובסקי
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה-תפארת חקק
רבקה-תפארת חקק
רשמתי את כל פרטי ההודעה: שמו של המודיע ושמו של הנפטר... אבל, רגע לאחר מכן, הוזעקתי לקבל פקס עם הודעה דחופה לשר
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי איש המטרייה חייב ללכת, והדמוקרטיה במיטבה זועקת כי על עמיתיו לסיעת הליכוד לבחור "ברעך הטוב ממך"
אלון קוחלני
אלון קוחלני
פס"ד חדש מעלה ספקות בדבר אפקטיביות האסדרה הקיימת בתחום הגנת הצרכן, הנשענת על תמרוץ במקום להטיל חובה למנות קצין ציות (עש"א 2038-10-21 סטארה קוסמטיקס בע"מ נ' הרשות להגנת הצרכן ולסחר ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il